Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
woody-alien 09.04.18 06:03
« Motor ze Země Nezemě
Spousta plamenných diskuzí na auto.cz vzniká upozorněním diskutérů na přehmaty nebo rovnou nesmysly v článcích. A často se tu lká nad profesionalitou novinářů. Přiznávám, že i já už jsem nad českou auto novinařinou lámal hůl....přitom spolehlivé informace jsou pro nás motoristy amatéry životně důležité.
Avšak neklesejme na duchu - naděje stále žije. Příkladem budiž výňatek z článku o kvalitních a spolehlivých motorech na raději nejmenovaném serveru. Tento konkrétně se týká motoru 1.3 8V Duratec.
"Motor, ačkoli je poměrně lenivý, je naprosto spolehlivý. Instalován byl do modelu prvního modelu Ford Ka a šesté generace Ford Fiesta. Největší záběr má v nižších otáčkách. Majitelům těchto vozů uspoří poměrně značnou finanční částku díky provozním nákladům. A kde tento motor vznikl? V Jihoamerické Republice i v Brazílii."
No prosím. A pak nemá být kouzelně spolehlivý, když vzniká ve fiktivní, zřejmě pohádkové zemi. >:D :yes: -
Thomasino 08.04.18 23:30
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Leontýnka Kuprová je doma :-)
Golfík Sportsvan jde během týdne z domu, kupuje ho jedna moje známá, takže o něm budu mít info nadále. Spokojený jsem byl a kdyby se dělala silnější benzínová verze, něco jako GTI s 230 koníky, tužším naladěním podvozku a lepšími brzdami, koupil bych si ho. Super nastupování, při tom to není taky vysoko jako do SUV, netaháš sebou zbytečná kila jako v SUV, prostoru pro posádku jako v Passatu nebo Superbu, jen ten kufr mohl být klidně větší, ikdyž posuvná a sklopná zadní sedadla to částečně řešila. Ty posuvný sedadla bych za příplatek rád viděl min. u kombíků, nejlépe v Leonu Cupra, kde toho místa vzadu moc není >:-[] Za mě si sedne maximálně tak dítě, nebo malá žena pokud se lehce uskromním a posunu si sedačku trochu vpřed. U Sportsvana mi začal chybět výkon i na denní ježdění a to byla ta nejsilnější verze se 150 koníky a 250 Nm. S jídlem roste chuť, možná trochu "rozežranost" >:D
Na druhou stranu mě v M2 na okruhu dost vadí ty sedadla co mě tlačí zespodu do žeber a ledvin, taky na okruhu dostává hodně na pr.del, takže je možné, že čas od času vezmu na okruh do Brna nebo Slovakiaring spíše Cupru (rozdíl váhy asi 150 kg mezi M2 a MRS je znát) a eMko si nechám na výlety a okresky, nebo jednou za rok na Nordschleife :-) Ale uvidíme jak to vše bude, ony se ty plány co chvíla mění >:-[] >:-[] Hlavně podobná nová auta jako je Cupra 300 brzo nebudou, teď tam začínají s
cpát filtry pevných částic, sníží výkon na 290 hp, možná se zase zpozdí reakce na plyn kvůli emisím, takže jsem si řekl, že vyměním Golfa dříve. Aspoň se ten nájezd rozloží mezi dvě auta a obě mě budou bavit. A kdyby se náhodou něco zásadního stalo, což jeden nikdy neví, nebo jsem potřeboval prachy na něco jiného, šla by z domu M2 a Cupřici si dost dobře dovedu představit jako jediné univerzální a při tom i trochu zábavné auto (ale to i RS3, nebo S3, nebo 340i příští generace s jinými sedadly než nyní). Ale snad to jen tak nenastane, eMko mě hodně baví, ten zvuk šestiválce je prostě fajn, stejně jako zadní náhon, ikdyž k tomu mám zatím stále respekt, i po deseti tisících km. -
Ronault. 08.04.18 20:59
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Leontýnka Kuprová je doma :-)
Koukám, že se nám to tady nějak rozrůstá, tedy opět nové vozy. Pomalu abych si vedl zápisník kdo s čím jezdí. >:D Jsem nějak pozadu a drží mě nad vodou snad jen White label, který se drží svého vozového parku :yes:
Thomasino: gratuluji a ať slouží :yes: Takže jsi se zbavil Golfa Sportsvanu? Sice jsem si říkal celou dobu proč pro tebe tohle auto. Ono celkově moc nehcápu smyslg Sportsvanu v době SUV, kdyby to ěmlo alespoň využití pro početnou rodinu... Tourana, GrandScénica, Zafiru ano... A byl jsi spokojen s autem? Lehce zvažuji onu prodlouženou a smysluplnou verzi, tzn. Tourana, -
praděda7 08.04.18 12:49
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Leontýnka Kuprová je doma :-)
Je mě smutno z toho, že neexistuje žádná efektivní organizace, která by se motoristů zastala a lobbovala v jejich zájmu. Do toho samozřejmě spadá i zoufalý stav našich silnic a dálnic. Mám obavy, že pokud se motoristé nezorganizují po vzoru silných odborových svazů, tak budou i nadále zůstávat v pozici štvané zvěře. ;-\ -
Leg 08.04.18 10:44
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Leontýnka Kuprová je doma :-)
Ja by som určite bral klasiku, virtual cockpit v seate som naživo nevidel, ale tipujem, že je to zbytočná super trendy neužitočna fičúra, podobne ako u VW. Vnímam to podobne ako s hodinkami- pekné analógové hodinky čo sa týka vzhľadu ťažko nahradia digitálky. No a čo sa týka funkčnosti, vidím dve výhody - možnosť zobraziť veľkú mapu priamo pred seba (šípka medzi budíkmi a displej v strede je k tomuto ale veľmi blízko) a fakt, že sa človek vyhne super ľahko poškriabateľnému plexisklu chrániacemu budíky.
Určite by som ale bral displej do E-klasse, tam to vyzerá, akoby bola do displeja vyrezaná diera a do nej osadené budíky. To je presne to, čo vie nemecká prémia najlepšie- vytrestať zákazníka za to, že si nepriplatil. -
speedfred 08.04.18 10:42
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Leontýnka Kuprová je doma :-)
mňa moc k poplatkom neťahajte ja to registujem v CZ , a Róbertova poradkyňa zo mňa nedostane ani cent a však jej asi ani netrá bo reklamy ju snáď uživia.
Výkonné auto je pre štát už aj tak pekná dojná krava (spotreba,pneu,brzdy) , no ale asi stále málo. ;-\
QV : včera som si menil olej/filter pri cca 2600km.Ten pôvodný bol celkom čistý a bez nejakých smetí/oderkov.Dalšiu výmenu spravím asi ešte za cca 5000km a potom podľa plánu pri 15.000km.Taloši ale zaujímavo vyriešili vypúšťací šrob,stačí iba povoliť a olej sa pekne pomaly pustí - žiadne divoké výstreky >:D . Nalievanie oleja tiež úplne v poho bez nejakých pomôcok nič nepoleješ pokial nemáš parkinsona. Filter je akurát na nič-moc mieste,u BMW lepšie.
Spotreba - pod 11,5 som zatial nedostal :-! -
iudex 08.04.18 09:18
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Leontýnka Kuprová je doma :-)
Tom: pekná zostava. :yes: Kto tam bol, identifikujem len Covenanta.
wl: hlavné, že náš pán bývalý oný, premiér tvrdil, že za jeho vlády sa nové dane nezavádzajú. Registračný poplatok je pritom čistá daň, pretože z definície poplatok je odplata za nejaký úkon orgánu verejnej správy (t.j. 33 eur za zápis a značky), ale platba za výkon nemá žiadnu protihodnotu, ergo je to čistá daň. 8-s Naviac od kategórie 176 kW vyššie sa sadzby oproti minulosti zvýšili (napr. najvyššia kategória od 254 kW, t.j. Focus RS, sa zvýšila z 2997 na 3900). Chápem, že aj Ficove hlavné štátne radkyne: [odkaz] musia z niečo žiť, ale toto je príliš.
Leg: veru, taká úroda v krátkej dobe, to tu ešte nebolo. Výkonovo sa zdá, že 300 is the new 200. >:D -
Market 08.04.18 09:15
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Leontýnka Kuprová je doma :-)
Kedze aj ja som predajca, tak viem ako to s nimi je. Predajcom sa vzdy paci to, co zakaznikom... :-)
Ale za chybajuci virtual kokpit som dostal kompenzaciu, takze uz to necham plavat...
Musim sa uspokojit s budikmi :-)
Ak budete este organizovat nejake stretko, dajte mi vediet. Ak by bol priestor a cas, mozno by som sa zucastnil :-) -
Thomasino 07.04.18 22:49
« Re: Re: Re: Re: Re: Leontýnka Kuprová je doma :-)
MARKET - mimochodem, teď jsem si všiml tvého povzdechu, že ti chybí v Cupře R ten virtuální kokpit. Já ho viděl včera u jiné Cupry, když jsem přebírali moji, a myslím že buď rád, že to tam taky nemáš. Když se hýbe ručička na otáčkoměru, tak se u toho pod ní jakoby hýbou číslice otáčkoměru, působí to divně, jakoby se pod tebou auto hýbalo a při tom nehýbe, a tahá to oči. Jsem rád, že to tam nemám !!
Za mě jsou lepší klasické budíky. Stejný názor na to měli dva prodejci v Ostravě.
P.S.: IUDEX - dneska jsi chyběl na srazu nových aut v Buchlovských kopcích, pěkně jsme pojezdili, především jednu povedenou okresku na Kroměříž. Vyjímečně chyběl Bully: [odkaz] -
Market 07.04.18 20:23
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Leontýnka Kuprová je doma :-)
Keby sa to "vypalne" platilo za nekaje super auta (povedzme od ceny 100.000 Eur), tak by som proti tomu nic nemal. Ale ja som Slovenskej republike zaplatil cca 6% ceny auta len za to, aby som si ho mohol postavit na znacky.
Je to uplne chore!!! -
white label 07.04.18 20:13
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Leontýnka Kuprová je doma :-)
iudex
A to ses tam vezl s odřenýma ušima, málem si platil jako za JQV.
Tak to už máme pěkně kulatých 5000 eček, a to ještě nemáme započítaného největšího bumbrlíčka z tohoto tria, 3900 eček, takže celkem bratru 8900,- euro za tři vozy, jen to hvízdne. Tak se to dělá v mafiánských státech.... >:-[] ;-)
w-a
Jj, je to "bordel"... -
woody-alien 07.04.18 20:06
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Leontýnka Kuprová je doma :-)
Nu, to tedy máme 2300+2700+3900 (pokud tedy speedfred registroval na Slovensku) = např. jeden Renault Clio 1.2 Life. Počítám, že jenom vy tři jste zaplatili jackpot ve vaší účtenkové loterii. 8-s 8-s 8-s :no: :no:
A to tady nějakej trouba v diskuzi vykládá, jak má podnikatel auto z 1/3 zaplacené státem. >:D -
Leg 07.04.18 17:54
« Re: Re: Re: Re: Re: Leontýnka Kuprová je doma :-)
Kua ja tu už ani nestíham sledovať, kto tu má aké auto. >:D Kedysi si Thomasino kúpil Hyundai a dva mesiace sa tu o inom nehovorilo, teraz si kúpi tristokoňové kombi a úplne to zapadne. :-)
Tak Vám všetkým šťastné kilometre. A o budúcnosť zábavných áut aj s manuálom by som sa nebál, osobne predpokladám, že s nástupom autonómnej prepravy (už aby to tu bolo) dôjde k ich renesancii. -
-
Market 07.04.18 12:32
« Re: Re: Re: Leontýnka Kuprová je doma :-)
Mam taky silny pocit, ze nastupcovia dnesnych aut ako su QV, M2, M140i, 340i xDrive s manualom, sa uz za 3 az 5 rokov nebudu dat kupit, lebo ich nebude nikto vyrabat...
A za 15-20 rokov ocakam zakaz soferovania clovekom, vsetko bude autopilotovane (hovorim o EU). -
Thomasino 07.04.18 00:15
« Leontýnka Kuprová je doma :-)
Tak jsem si byl dnes vyzvednou Kupřici, cestou se stavil v Rožnově v jedné známé kavárně-cukrárně, abych mohl zkontroloval kvalitu kávy a vanilkové zmrzliny a mohu prohlásit, že vše jako vždy skvělé !! Dokonce i bageta nadstandartní :-)
Jo a tady jedna fotka toho modrého dalšího R.S. - tedy Rychlý Seat >:-[]
[odkaz]
První dojmy zatím dobrý, podvozek pevný, celkem poddajný, ani ne přehnaně tvrdý, ani měkký, vyhovuje jak na okresky, tak dálnici (v režimu Comfort, v režimu Cupra už dost tvrdý, to bude na okruh). Příplatková sedadla relativně slušná, delší sedák by se ale hodil. Alcantara ve dveřích a na sedačkách je příjemná, určitě lepší než kůže v eMku.. Akorát první auto kam se mi do dveří nevejde 1,5 litrová petka. Ale u spolujdzce ano, když je trochu upito.. -
white label 06.04.18 22:41
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: FieSTa
sf
Ta CBX 1000 byla jen taková třešnička na dortu z přelomu 70./80. let. Dneska je šestiválec (B6 1.8!) jen v Gold Wingu, což je jednostopý "křižník".
CBX 1000 měl tady po revoluci jeden známý, takže jsem měl možnost se s tím krátce svézt.
V r. 95 už tady lítalo poměrně dost "západních", motorek, ale když jsem tu jezdil s CB400F SS o deset let dřív (tedy v dobách zřetelně totalitních), tak to byl ještě jiný zážitek. Tehdejší vozový park dělal z ostatních účastníků statisty/komparz, a když jsem to pořádně vytočil většina hlav se otočila... a při parkování se velmi často vytvořil kolem motorky hlouček lidí. Dnes to zní neuvěřitelně (až komicky), aniž bych přeháněl, byla to součást obrazu tehdejší doby po které dnes bohužel někteří znovu volají.
Byl to model z r. 1975 (rok výroby 1976) a už to mělo 6kvalt.
[odkaz]
[odkaz]
Svody 4 do 1 jsem měl původní, ale samotný (ne)tlumič byl Marshall:
[odkaz]
-
white label 05.04.18 16:57
« Re: Re: Re: Re: Re: FieSTa
Ad poslední věta - taky jsem na to myslel, ale to by se asi nelíbilo italským odborářům, nemluvě o italských komunistech... >:-[]
Pěkný zvuk může mít (s patřičným výfukem) jakýkoli motocykl se čtyřtaktním více válcem, za mlada jsem jezdil klasické CéBéčko s R4 a výfukem Marshall [odkaz] a mělo to taky parádní zvuk. Když jsem to vytočil k 10 tis. ot/min., takto bylo slyšet na 2 km daleko. Dvouválec má takový hrubší zvuk, čtyřválec hladší a tříválec je zajímavým mixem obojího.
Tady je zajímavý "zpěv" R6 (čas videa 1:55 - 2:00) v 9000 tis. ot./min. - ve stylu F1.
[odkaz] -
speedfred 05.04.18 12:23
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: QV
toto u BMW moc nevychytali min. u “emiek” tlaky pneu vs športové režimy.
Ďalšia vec čo ma štvala je že keď si vypol komplet stabilizáciu s trakciou tak ma to hodilo do Comfort režimu.
Na QV zase nie je žiadny medzistupeň ,buď všetko off alebo on, čo mi nepríde zrovna ako ideál pri 500 poníkoch
-
Thomasino 05.04.18 11:37
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: QV
Jo, jo, je to tak, byl jsem to v pondělí trochu provětrat :-) Jen 2 jízdy, v první problém s tlakem v pneu, který byl na začátku moc nízký (pod 2,0) a nedovolilo mi to přepnout do Sport+ a posunout zásahy ESP, takže spíše trápení. Stejně nás po 15-ti minutách vyhnali kvůli oleji v první zatáčce. V této druhé jízdě už tlak lepší, za skoro studena 2,0 a měl jsem posunuto na Sport+ s benevolentnějším ESP (stejně do toho na výjezdech dost kecá a omezuje výkon). Ale pak byl tlak už 2,4 a levá přední 2,5 a to je už hodně, to hlídání tlaku je prostě na pytel!! Chce to asi zajet po 2 kolech do boxu a snížit tlak. Pak jsem poslední kolo ESP vypnul úplně, jel spíše chladící kolo, zkusil jsem ten zadek v pár zatáčkách utrhnout, ale není to jen tak, má to gripu jako sviňa! Až na tom budou lepší pneu a správné tlaky, a taky odvážnější řidič, tak ten čas bude vypadat o hodně lépe (a nebude posyp v první zatáčce). Ale i tak na to že to bylo opatrnější je lepší čas v Brně asi o 2 vteřiny než s Meggie. Naopak na Slovakiaringu kde jsem byl v říjnu byl čas horší, ale to jsem byl až moc opatrný >:-[] -
speedfred 05.04.18 05:44
« Re: Re: Re: Re: FieSTa
socializmus nefungoval,kapitalizmus je v koncoch tak asi jedine diktát všetkého bude to správne ;-\
wl : mne sa vždy páčil najviac zvuk motorov V2,keď som mal Apriliu RSV tak by som bol najradšej jazdil bez výfuku pre ten sound.
Neviem ktorá rada valcov sa vypína,ale treba odstaviť najskôr ľavičiarov >:D -
white label 04.04.18 22:55
« Re: Re: Re: FieSTa
sf
To bych zrovna neřekl, právě u motorek znějí lépe a zajímavěji spíš tříválce, než dvouválce...
Která řada válců ti vypíná, levá, nebo pravá? >:-[]
A není to nakonec málo, já bych ti vypnul čtyři a FieSTě dva! To vám musí stačit, vy neekologická bezohledná čuňata... >:D -
woody-alien 04.04.18 21:32
« Re: FieSTa
wl: Tak to vypínání jednoho válce u tříválce >:D >:D >:D >:D (to už je vážně komedie) avizovali dlouho dopředu. Jinak jasně, takhle jak to píšeš to vypadá slibně, ale uvidíme. Nějaké obavy stran schizofrenní cenové politiky Fordu (viz minulý zkraje totálně přestřelený Focus ST vs. velmi příjemně naceněná FieSTa) tu jsou, ale výlet do krajin GRMNdy to zase zřejmě nebude. Hlavně jsem rád, že malé HH nevymírají. Upřímně, leckdy bývají zábavnější než jejich o třídu větší bráškové.
PS: Jsem zvědav jestli ten adaptiv podvozek bude pouze opce zhýčkaných nebo jasná volba, protože nové obratle prostě nepadají z nebe. >:-[] Ulice Jablonce nad Nisou v předchozí FieSTě mám dodnes na páteři "vytetované". ;-) -
iudex 04.04.18 14:38
« Re: FieSTa
Odkiaľ máš tie info? Je niekde už na stránke Fordu?
Inak ten samosvor, klapkový výfuk a pod. je paráda na malý HH, to bude o krok pred konkurenciou. Len sa pri cenovej politike nových Fordov obávam, či takto vybavená FieSTa nebude na cenovej úrovni o triedu väčších hothečov, ktorí tú výbavu už majú sériovo (napr. i30N). -
white label 04.04.18 14:32
« FieSTa
Nová FieSTa (6/2018) s 1.5T (R3) má mít vypínatelný jeden válec, takže komu občas přijdou i 3 válce zbytečně moc, Ford má pro něj řešení. >:D
Jinak to ale nevypadá špatně, 147kW/290Nm 6,5s/232 km/h a hlavně možnost 5dv. i 3dv.!
Na přání: mechanický samosvor, adaptivní podvozek, launch control, aktivní klapky ve výfuku, audio Bang Olufsen! Na subkompaktní hh od Fordu, docela čumím... -
iudex 04.04.18 08:50
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: QV
Strešné okná, karbónové strechy, cenníky... chcelo by to späť k jazde samotnej. Tu nám dáva Thomasino inšpiráciu, keď (tuším prvýkrát?) vytiahol M2 na okruh: [odkaz]
Fred: inak tá kamera zaujíma aj mňa, už som to aj v minulosti pozeral a vyšlo mi to buď lacnejšia varianta Xiaomi Yi Dash alebo Mio MiVue, ale skončil som na tom, že všetky potrebujú kábel a teda buď rozoberať tapacírung a niekde to schovať, alebo tam ten kábel bude voľne visieť; ani jedno riešenie sa mi nepáčilo, tak som to (zatiaľ) nechal tak. -
Market 03.04.18 20:00
« Re: kamera do auta
Ja pouzivam toto:
[odkaz]
Ma to prednu aj zadnu kameru a co je super aj parkovaci mod. Tak som si pozrel, co s autom robili, ked som ho dal do servisu na vymenu oleja :-)
nekupil som si k tomu ale GPS modul, lebo rychlost mi predsa ukazuje rychlomer a naco mat video zaznam rychlej jazdy aj s dokazom? Bola by to dvojsecna zbran.
-
-
white label 01.04.18 19:11
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: QV
Teď má M3 šíbr bez příplatku, ale dřív to tak nebývalo, asi jim došlo, že to co ušetří za karbonovou se jim vyplatí i se šíbrem k tomu. ;-) A z blízka je karbonová střecha krásná i s tmavšími laky.
1,5 míče za X2 s motůrkem pod kapotou je samozřejmě nesmysl. -
praděda7 01.04.18 18:08
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: QV
Tož střešní okno na M3 je zdarma. Ale chápu, že když někdo hledá ty "poslední desetinky" při průjezdu zatáčkou, tak ta karbonová střecha dává smysl. Já už ale nepatřím do této sorty lidí. Pro mě je důležitější čerstvý a chladný vzduch, kterému střešní okno pomáhá proudit kabinou..... [odkaz]
K Sunset Orange. Máš pravdu. Světlo a úhel pohledu s ní dělá divy. Ta do červena ji opravdu sedí.
X2 jsem viděl naživo jen ve zlaté a v Mineral Grey, ale ani jedna (a vůbec celé auto) na mě nějak nezapůsobila. Ano, jednu chvíli jsem byl s X2 docela nadšený, ale po této zkušenosti jsem poněkud vychladl. Plus, X2 stále nemá pořádný benzín. A navíc je s tím bezinovým svrbínkem hodně drahá. I bez střešního okna v M sport X provedení jsem se na konf. dotknut 1.5 mil. Myslím, že iudex pořídil svoji 340i levněji.
-
white label 01.04.18 16:11
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: QV
Karbonová střecha na M3 přece není jen o designu, je to hlavně odlehčení na tom nejpatřičnějším místě, a je nesmysl vzdát se toho jen k vůli střešnímu oknu, které naopak hmotnost na nesprávném místě přidává a ještě za to víc platit. 8-s
Nemyslel jsem, že Platinum Silver má každá druhá 3er, ale že je to poměrně běžný typ metalického laku...
Sunset orange má více poloh, záleží na světle, úhlu dopadu. Někdy jí dominuje červená, jindy oranžová a někdy rezavá až někam do hnědé. Mně se nejvíc líbí její poloha do červena a nejméně ta do rezava. Naposledy jsem ji naživo viděl na X2, a myslím si, že to bude/je celkem populární odstín. -
praděda7 01.04.18 10:29
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: QV
Musím uznat, že ChQ má class. Na M3 by šla i se střešním oknem, protože karbonová střecha v kombinaci s touto barvou stejně zaniká. Platinum Silver se zlatavým nádechem (neřekl bych, že je to tuctovka, protože jsem jich zase tolik neviděl) u M3 už vůbec nenabízí. Asi nepůsobí dostatečně agresivně.
Zato Sunset Orange, kterou si vybral iudex to je (wow) bomba. Z osobních zkušeností ale vím, že se výrazné barvy brzy ohledí. Proto se také moc neprodávají. Nebo je to tím, že je většina lidí konzervativních?
Ještě k té nazlátlé metalize. Já měl kdysi v Austrálii ve zlaté metalíze takové Capri. Ale v karosárně, když opravovali sem tam nějakou tu "příhodu" z ní šíleli. Když jsem ji nakonec v roce 1977 prodával, tak měla na sobě 5 odstínů..... [odkaz] -
-
praděda7 31.03.18 13:32
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: QV
Jen pro "zajímavost". BMW při výběru M sportovní paketu u X5 za 181,818 peněz, požaduje přidání výbavy Pure Excellence za bratru 132,782 peněz. Toto je relativně nová věc, protože když jsem X5 v roce 2014 objednával v M paketu, tak tento požadavek v konfigurátoru ještě nebyl. Jediná cesta jak získat M paket bez Pure Excellence, je vybrat čalounění v alcantaře za cca 51k, kde je zase podmínkou výběr M paketu, ale už ne Pure Excellence = úspora cca 80k. Nebo vybrat čalounění v kůži Dakota nebo Merino, kde M paket není podmínkou, ale lze ho samostatně přiobědnat, což jsem asi nevědomky udělal já.....takže ono to tak asi bylo furt jen já si toho nevšiml až teď mě to došlo....... >:D
Zřejmě se jedná o výjimečného žurnalistu, který pochází z České i Středoevropské Republiky. ;-)