Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
speedfred 28.05.18 19:35
« Re: GT2RS oStRava - ring
zdar dievčence a chlapci, práve som sa vrátil z hradu (Nurburg) a k tomu Poršä GT niečo RS vám poviem že je parádne v akejkoľvek farbe či kombinácii farieb.
zaujímavá stránka a možeš filtrovať foto podľa značky auta a dátumu jázd a
tu som si dovolil pridať moju haraburdu (je tam toho ale viac) :
[odkaz] -
Leg 28.05.18 16:36
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT2RS oStRava
No to dúfam nemáme. >:D
Takto, nechcem zrovnávať hrušky a jablká, ide o to, že 6GT má v sebe zvláštne kúzlo ani nie tým ako vyzerá ale skôr tým, čo reprezentuje - pohodlná limuzína na zvýšenom podvozku, miesto na kopec bagáže, kopec miesta vnútri. Mám na sedadle spolujazdca toho dosť najazdené v minulej päťke a občas aj v 5GT a to auto mi výrazne učarovalo ako pohodlný krížnik. No a mám rád, keď auto svojim vzhľadom reprezentuje svoj charakter a na 6 GT to celkom sedí. Panamera, to je superšport na diaľnicu, pre mňa sa ale ani aktuálna generácia úplne nezbavila výrazu obtlstlej 911.
Ak to ale zjednodušíme a postavíme obe autá vedľa seba, tak poviem, že Panamera je určite atraktívnejšia, ale dizajn 6GT je mi bližší. Ktoré sa mi páči viac ti ale nepoviem.
Edit: Vlastne je to celkom jednoduché, 6GT vo vhodnej konfigurácii sa mi páči, Panamera naprieč portfóliom nie. Bodka. -
pradeda777 28.05.18 16:19
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT2RS oStRava
Moje soudruzka manzelka stale vzpomina na X5, takze neni vylouceno, ze bude zase stat v garazi. Ale tentokrat s ventilovanymi sedackami......jo, ta modra X5M u Prahy je stale na prodej........ :-) -
white label 28.05.18 15:58
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT2RS oStRava
Moje žena má také ráda SUV, ale 6GT se ji nelíbí..., takže asi nemáme ani stejnou ženu. >:-[]
Nepotřebuji se zavděčit masám a přesto se mi 6GT nelibi. Tobě se aktuální Panamera líbí méně, než 6GT? -
Leg 28.05.18 15:43
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT2RS oStRava
label: no vidíš, a ja by som zasa Panameru a 6GC do jednej vety nikdy nedal (myslím obrazne, veď som oba výrazy do jednej vety zrovna dal >:D ) Ale každý sme iný, keby som sa chcel zapáčiť masám, nikdy by som do 6GT nešiel. A nakoniec ani do 1-ky, vlastne, neni som ja nejaký divný? >:D BTW ja nemám rád SUV-čka a 6GT sa mi páči, moja žena miluje SUVčka a 6GT sa jej páči, pre nás je to dokonalý kompromis (oxymoron).
iudex: na 135i/140i som sa nikdy nezviezol ale fakt, že určitú dobu po uvedení na trh sa nevedelo naisto, či naozaj je zvuk reprákmi dofarbovaný svedčí o tom, že sa to asi podarilo. Až jeden maník niekde na bimmerposte fyzicky odpojil repráky, bolo to definitívne potvrdené. A ako sám napísal, prvá vec čo spravil bola, že ich rýchlo napojil späť. Ale je treba povedať, že radový šesťvalec sa dofarbuje asi výrazne jednoduchšie ako radový štvorvalec. :-) Skrátka z hov... zo štvorvalca šesťvalec neupletieš, ani zo šesťvalca osemvalec, ako potvrdzuje pradeda. -
praděda7 28.05.18 13:03
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT2RS oStRava
iu. Ano, musím souhlasit. Zvuk v M140i je fajn. I kapku drsnější by se snesl. Že je podbarvený přes repráky ani nevnímám. V nastavení "sport" je to opravdu "happy medium".....a i na dálnici pohoda. Zajímavé, že ani na babybmw zvuk výfuku přes repráky nikdo neřeší. Ti co chtějí větší rámus, mění výfuky za MPE nebo se pouští do dalších mods, kterými ale pak "pokouší" BMW garanci.
Nejdrsnější zvuk přes repráky jsem zažil v M3, kde "doktor naordinoval" zvuk jako z V8..... ;-) Nevím v jakém režimu to bylo tenkrát nastavený, ale akcelerovalo to jako jumbo jet.... -
white label 28.05.18 12:32
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT2RS oStRava
Leg
Proti gustu...
Já už po padesátce mám (za pár dní 52) a nákup 6GT by mě ani nenapadl, bez ohledu na konto.
A třeba otci (letos na podzim 79) se aktuální GTéčka od BMW také vyloženě nelíbí, stejně jako synovi (pár dní zpět měl 21). Takže u nás se to nelíbí napříč generacemi. -
iudex 28.05.18 12:16
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT2RS oStRava
Leg: áno, zvuk nie je taký výrazný ako v M140i. Takže to by asi mohla byť odpoveď. Každopádne ak by to tam aj bolo, už len samotný fakt, že to neviem posúdiť, svedčí v prípade dofarbovaného zvuku o veľmi dobrej implementácii. Napr. v Golfe R som to počul okamžite a dosť ma to rušilo. Kdežto ten dofarbený zvuk v M140i sa mi veľmi páčil, osobne by som prijal, ak by 3er mala takýto výraznejší zvuk -
Leg 28.05.18 11:42
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT2RS oStRava
Samozrejme, 6GC je úplne iná liga. Vlastne, úplne iný šport, podľa mňa je 6GC najpodarenejšie prémiové štvordverové kupé. OK, nie je to úplne dokonalé, to uznávam, ale mix hodnôt je mojim preferenciám celkom naklonený - ani SUV ani žiadny pseudoterénny look, napriek tomu mierne vyššie, ani pohrebácke kombi a ani sedan, takže si to človek môže našpecifikovať na elegantnú nôtu bez toho, aby sa cítil ako vodič limousineservicu. Keby som mal po 50-ke a dosť peňazí, idem po ňom.
iudex- myslím že si ho šoféroval bezprostredne po M140i, ktoré má zvuk z reprákov. Bol zvukový prejav výrazne utlmenejší? -
white label 28.05.18 11:20
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT2RS oStRava
iudex
S 6GT souhlas.
Ad Btw: Viděl jsem teď v Ostravě oranžovou metlu na nějakém běžném Seatu a podle toho jak to popisuješ, to byla zřejmě právě Eclipse. Na denním světle za jasného počasí bez přímého slunce - bledá (až lehce hořčicová) s nádechem do rezava. Upřímně mě naživo ten odstín příliš neoslovil (na woodyho odkazu vypadal mnohem lépe a výrazněji) a pokud bych chtěl u Seatu barvu, šel bych raději do červené metly Desire. -
white label 28.05.18 11:01
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT2RS oStRava
Leg
Tak tady se (pro změnu) příliš neshodneme. 6GT je sice výrazně přijatelnější, než předchůdce (5GT), ale o přímo o eleganci by mě psát nenapadlo. To třeba 6GC je jiná káva, a to přesto, že tyhle pseudokupé zrovna moc nemusím. -
iudex 28.05.18 09:53
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT2RS oStRava
Sorry, ale hoci 6GT vyzerá o niečo lepšie, ako predchodca 5GT, stále to má od vzoru elegancie ďaleko. Ako mám rád liftbacky, tak toto nie je ani-ani, takže za mňa buď klasický lift (a.k.a. štvordverové kupé) 6GC, alebo rovno SUV.
Ad zvuk: neviem povedať, návod som nečítal a ak by to tak aj bolo, BMW sa tým nepochváli. Každopádne zvuk znie veľmi prirodzene a s výnimkou štartu s otvorenou klapkou veľmi decentne (zniesol by som aj výraznejší), takže si skôr myslím, že z reprákov to nebude.
Btw. mal som možnosť priamo porovnať seaťácku (woodyho) oranžovú Eclipse s bavoráckou Sunset orange a hoci sú obe oranžové, je medzi nimi relatívne veľký rozdiel: kým bavorácka oranžová je tmavšia, s nádychom do tehlovočervena, seaťácka je bledšia, viac oranžová s nádychom hrdzavej. Každopádne obe zaujímavé a výrazné farby a Leon v oranžovej dosť ožije. -
Leg 28.05.18 05:54
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT2RS oStRava
label: náhodou, mne sa 6GT celkom páči. Síce ju väčšinou prezentujú v bielej farbe a M-sport, to potom pôsobí trochu ako hrbaté wanna-be pseudokupé, v tmavej a Luxury line ale vyzerá celkom elegantne [odkaz] . Za mňa ideálny kompromis medzi X5 a 5 touring.
Keby sa podobne vydarilo budúce 4 GT, tak si myslím, že by som o ňom o pár rokov reálne uvažoval. Som ale skeptický, súčasné 3 GT naznačuje, že tento formát u mňa v menšom balení moc nefunguje. -
praděda7 28.05.18 00:24
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT2RS oStRava
Tak jsem se díval na cenový rozdíl mezi 1X xDrive a 2AT xDrive, oba se 170kw motorem a zjistil, že se jedná o nějakých 200k peněz, což je poměrně dost. V základě jsou 1X
1,160.146 a 2AT 958,256. 1X jsem nejel, ale 2AT ano a byl jsem mile překvapen, jak pěkně se s ní jelo. A při tom se jednalo jen o ussrranný trojhrnek 1.5l..... ;-) Jasný, i 2AT by se přehouplo přes 1 mega s nutnou výbavou na přání, což je opravdu na druhé auto do rodiny a bit too much....ale na druhé straně by posloužilo i jako jeden vůz v rodině docela dobře. -
woody-alien 27.05.18 20:14
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT2RS oStRava
wl: Jj, taky se v debatách ohledně GT modelů od BMW slovo "hezký" příliš nevyskytuje. Spíš jsou to hry se stupňováním adjektiva ošklivý. Ošklivý, méně ošklivý, ošklivější.... ;-)
A vědět to Sergio Leone, mohl svůj kasaštyk distribuovat pod názvem The Good, The Bad and GT. >:-[] -
Leg 27.05.18 19:25
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: GT2RS oStRava
Toš ja by som ju samozrejme tiež bral aj v tej červenej. Aj v ružovej. >:D
Ja si dvojku AT ako druhé auto v rodine predstaviť viem, páči sa mi, vraj jazdí ako BMW, tak prečo nie. Teda okrem maličkosti, ceny. Pozor, nezamieňať s GT, to je hnus.
Otázka na iudexa: máš vo svojom BMW vylepšený zvuk motora pomocou reprákov, podobne ako M140i? -
woody-alien 26.05.18 15:31
« Re: Re: Re: Re: GT2RS oStRava
wl: No, neměli....sám jsem si kvůli tomu projížděl fotky na netu, abych se kouknul, jak RZ na předek umísťujou. Jinak bez podložek je to jasně lepší, přesto to podle mých zkušeností málokdo řeší, a to i u aut vyšších cenových kategorií.
Jj, GT-silber by byla i moje volba. Navíc se mi s tou červenou dost tlučou žlutý třmeny. Ale zase že bych kvůli tomu to auto odmítl, to zrovna ne. >:D >:D ;-) -
woody-alien 26.05.18 15:19
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: X5
praděda: Chtělo by se pozdvihnout obočí nad realizací 2AT/GT ani ne kvůli tomu, že by to nějak devalvovalo značku, nýbrž proto, že to přišlo v době, kdy už BMW dávno "jelo" v SUV a crossoverech, která nemilosrdně klasická MPV pohřbívají. Takže mi to nedává moc smysl. Na druhou stranu prodeje (zejména 2016) nebyly vůbec špatné, přesto odhaduju, že pod tlakem produktů z vlastní stáje se 2AT/GT žádné dlouhé kariéry nedočká. -
white label 26.05.18 15:10
« Re: Re: Re: GT2RS oStRava
w-a
Vpředu ji naštěstí ani moc neměli kam dát. Já bych ji samo sundal, ale už jsem viděl i horší/výraznější firemní podložky.
Ta barva je (pro GT2 RS) hodně špatně zvolená, navíc v reálu ten odstín vypadá ještě hůř, než na těch fotkách. Tady bych volil klasiku (GT-silber).
-
praděda7 26.05.18 13:10
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: X5
wa. No, oni stylisti, když po nich fabrika chce aby zmákli nějaké to MPV, tak co se týká kastle toho na vybranou moc nemají. Myslím, že jako první pokus to není vůbec špatné. Ale ano, já vím....BMW a MPV to jaksi nesedí a devalvuje to značku. Ale BMW nemá na vybranou. Bojuje o přežití na trhu, který bohužel není sportovním a výkonným vozům vůbec nakloněn. Spíš naopak. A tak jak muselo BMW přejít na SUV a turba, je nuceno lovit zákazníky i ve stejných vodách jako Korejci a další.....
Ale tady tento koncept X1 M vzbuzuje naději....
[odkaz] -
Ronault. 23.05.18 21:28
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cupra a manual
WL: dostal jsem předminulé vánoce právě french press, stál nějakých 150 Kč v Ikei. Vzal jsem ho do práce a prostor mezi vizitou a odchodem na sál, kdy se dává káva a snídaně, ovládl. Z lékařů si už instantní nikdo nedá, to jsem dokonale vytlačil. Chvíli jsem byl i oficiálním baristou oddělení (trochu blbé, když někdo má na starosti nohy, jiný ruce, jiný zase třeba ramena a já barista... >:D - už mám i jiné věci naštěstí na starosti >:D )
Jen ještě naučit frýdecké pacienty, ať nenosí instantní břečky a hlavně nosí více kávy. Holt je to s těma měšťákáma a "sídlišťákáma" špatné, hodně špatné 8-s >:D
Mimochodem, na rozdíl od předešlého pracoviště, kde kdybych pil veškerý alkohol, co jsme dostal, tak bych byl těžký notorik, tak zatím jedinou láhev jsem dostal od pac. z Rožnova, klasicky slivku. Slušně vychované obytalestvo tam máte >:D -
praděda7 23.05.18 15:18
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cupra a manual
wl. Tak tak. Zadní náprava se vypořádá s vyšším výkonem lepší než přední. Po osobních zkušenostech s MMPS 260k a 380Nm na předek a M140i 340k a 500Nm na zadek musím konstatovat, že jsem se cítil s MMPS celkově jistější. Má to souvislost s přenosem váhy. Jasný, také záleží moc na tom, co s autem děláš a co po něm chceš. Hovořím jen za sebe a za "dědkovský styl" jízdy.... ;-) -
praděda7 23.05.18 09:57
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cupra a manual
Jj, překapávanou/filtrovanou znám. Dělaly ji v Austrálii obě dvě moje manželky, když byla párty.... :-) Taky dobrá......... :-) -
Dany 23.05.18 07:45
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cupra a manual
S dlhými dverami trojdverákov sa obecne horšie žije v stiesnených priestoroch.
WL: za osvetu v kávičkovaní :yes: O nejakom Hario som ani netušil. -
white label 23.05.18 00:30
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cupra a manual
Záleží na jakou nápravu, ta zadní toho snese určitě víc, než přední. -
white label 23.05.18 00:29
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cupra a manual
sf
Macan hlavně není alternativou (od Porsche) k BMW M5, tou je logicky mnohem spíš Panamera Turbo/Turbo S. Že jsou Poršáky obecně dražší, než stínové protějšky z D3, asi nikoho příliš nepřekvapí. -
white label 23.05.18 00:09
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cupra a manual
p7
O překapávané/filtrované (včetně Hario V60, French Press, Aeropress, Clever Dripper, Chemex, Vacuum Pot...) kávě jsi nikdy neslyšel?
[odkaz]
"Filozofií espressa není rozjímání a hodinové upíjení v kavárně, ale rychlá objednávka a konzumace na dva až tři loky u baru. K posezení s přáteli, meditaci, snídani či svačině (k buchtě/bábovce) se lépe hodí káva filtrovaná. Espresso také není nejvyšší dosažitelnou metou mezi kávovými nápoji, za kterou bychom se museli nutně hnát. Je to jen jedna z metod příprav, která má sloužit svému účelu — rychlosti a koncentrovanému zážitku." -
white label 22.05.18 23:55
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cupra a manual
p7
Hlavně nevidím důvod srovnávat Macan zrovna s M5... a s tím nelogickým srovnáním si přišel ty, ne já.
Macana můžeš srovnávat s X3/X4 a tam 400/440 PS nenajdeš.
K M5 dej nejvýkonější Panameru a vypadne ti 680PS/850Nm = 0-100 3.4 s, 0-160 7.6 s, 80-120 2.2 s a max. 310 km/h.
-
praděda7 22.05.18 21:36
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cupra a manual
wl. Alternativy k turkovi i instant jsou. Třeba čaj s mlékem..........populární v Anglii i v Austrálii..... ;-) -
-
praděda7 22.05.18 21:21
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cupra a manual
wl Ale ano, 440 běloušů není úplně málo, ale oproti 600 grošákům je to přece jen slabší odvar. -
speedfred 22.05.18 21:21
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cupra a manual
Macan je veľmi pekný ,no aj tých 440ponikov pri 4WD by už šlo len cenovka bude kapánek vyššia. Konfigurácie som nepozeral. -
white label 22.05.18 20:24
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cupra a manual
p7
Jsou snad i jiné alternativy, než tzv. (socialistický) "turek", nebo instant. -
white label 22.05.18 20:21
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cupra a manual
p7
A tvrdím snad někde opak? To byla reakce na Thomasina a BMW X2.
P.S. Mimochodem aktuálně Macan končí na 440 PS, což není úplně málo. -
praděda7 22.05.18 20:13
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cupra a manual
Fred. Tak tak. Podle mě 300 koní na jednu nápravu je opravdu maximum. Cokoliv navíc je už hra s ohněm...... ;-) -
praděda7 22.05.18 20:03
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cupra a manual
wl Tož ano, ale pořád je o několik tříd chutnější, než třeba turek nebo instantní kafé....a k buchtě vynikající..... :-) -
white label 22.05.18 18:01
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cupra a manual
sf
Ale ty máš ty koně všechny na jedné nápravě, navíc s manuálem, u větší M5 je to už zase trochu jinak. -
white label 22.05.18 17:56
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cupra a manual
prdd7
Espresso je základ, můžeš mít taky doppio, espresso macchiato, cappuccino, latte macchiato...
Ale hlavně, pokud chceš dvě deci kafe k buchtě (ne s "buchtou") , tak na to opravdu nepotřebuješ mašinu na výrobu espressa, naopak příprava takové kávy je tímto způsobem kontraproduktivní po všech stránkách.
-
speedfred 22.05.18 17:48
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cupra a manual
ja som celé roky tvrdil (aj keď som jazdil na moto) že koní nikdy nie je dosť,ale terazky zisťujem že čo je moc tak je veľa. Neviem či je to vekom alebo aj premávkou.
M5 to musí byť už fakt masaker,to jazdiš po okreskách 200+ ani nechceš. -
Thomasino 22.05.18 17:23
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cupra a manual
Jako jede to jako prase, ten motor je famózní, ale na mě je to moc velká luxusní limuzína, navíc těžká. O něco slabší řízení než v M2, celkové vnímání auta je mnohem utlumenější. S prodejcem (specialistou na M modely) jsme se shodli, že mnohem zábavnější je M2 nebo M4 >:-[] Ale jinak pak říkal, že za celý den jsem byl první, s kým se nebál, že se pozná trochu vyježděný člověk, že jsem se nesnažil tomu dávat hned za uši, ale jel plynule, ikdyž rychleji ;-) Ale ke konci už jsem se snažil potenciál také využít o něco více..(ale ono to bude také tím, že nějaké svižnější auto mám a nejsou to pro mě takové "vánoce", když člověk řídí něco svižnějšího). -
Thomasino 22.05.18 16:54
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cupra a manual
Hele překvapivě to má i nějaký kufr a mě se hrozně líbí, že to není přehnaně vysoké jako třeba X3 apod (s tou jsem jel hned o té X2, vzápětí následovala nová M5). A díky tomu to těžiště je níže než u SUV a jízdní vlastnosti tomu odpovídají. Já takovým autům fandím a říkal jsem to hnedka, že mi na nastupování a na běžné ježdění bude Golfík Sportsvan chybět a že jednou se k němu vrátím... -
-
praděda7 22.05.18 15:34
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cupra a manual
wl. Máš pravdu. "legendární bazény " vládnou........... ;-) Problém je, že když si dáš k pressu nějaký zákusek nebo kus buchty, tak 30ml je zatraceně málo. Jo, kdyby jsme byli zvyklí na mrňavé italské biscuity, tak by to bylo fajn. Zkrátka jiná země jiný mrav. Abych pravdu řekl, tak na našem de longi jsem regulární espresso ještě nezkoušel.......... ;-) -
praděda7 22.05.18 15:26
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cupra a manual
Thms. Zatím jsem s X2 nejel, protože čekám až se v Remocaru objeví benzin předváděčka. V tuto chvíli mají na fleet jen diesely a ty mě opravdu nestojí ani za projížďku. Mám takový dojem, že s tou silnější 28i v Evropě otálí jen kvůli DPF. V US (kde nejsou tak pomatení), už 28i prodávají.
Jestli mě 28i zaujme, tak pak nastane dilema. Kdo upustí garáž? >:D -
white label 22.05.18 14:43
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cupra a manual
Nemusí to být přímo problém (zvlášť v případě tvé, sice vyšší, ale útlé postavy), ale komfortnější je to nesporně, viz i Thomasino 14:10. Dokud měl 5dv. G6GTI, tak mu to třeba ani nepřišlo, ale teď když má zkušenost s MRS a M2, tak ten rozdíl vnímá.
Ideál je možnost výběru, pokud lze mít jen jednu možnost, jsem v případě hb pro 5dv., ale v případě hh, naopak spíš pro 3dv. Obecný trend je ovšem bohužel jasně pro dva páry dveří u hh i u "pseudokupé".
P.S. Já hlavně nechápu řidiče, co řídí s dozadu sklopeným opěradlem sedačky a nemají tak záda kolmo k podlaze. -
white label 22.05.18 14:27
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cupra a manual
prdd7
Problém s kávou po "revoluci" nebyl primárně v tom, že by tu nebyly žádné slušné "espresso mašiny", ale v tom, co se tu na nich dělalo, což bylo logicky přizpůsobeno tomu, co tady většina místních požadovala. A bohužel to platí dodnes velmi často třeba u domácích kávovarů na přípravu espressa, kdy si na nich stále většina lidí nedělá italská espressa, ale česká presa, čili "legendární bazény".
Dodnes jsem tady na návštěvě nedostal z domácího kávovaru, pro přípravu espressa (za nemalý peníz), espresso o objemu cca 30ml, ale obvykle spíš o objemu tak 3x větším, někdy i víc.
Přitom pro přípravu kávy v takovém objemu je nákup podobného (relativně drahého) zařízení zbytečný a lepších výsledků člověk dosáhne s kávou filtrovanou.