Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
woody-alien 21.07.18 07:00
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž
Ron: Když jsme u těch polepů, aktuálně mám Leona kompletně polepenýho nějakým cukrovým sirupem z listů stromů či co. Dvakrát po sobě jsem stál dvě tři hodinky poblíž shluku malých stromků u jednoho obchodního centra a vypadá to jako kdyby celý auto někdo poprášil cukrovou vodou. Skla, kastle,prostě komplet. První den jsem aspoň umyl všechny skla, druhej den už na to kašlu a budu muset absolvovat mycí kúru. Zas..aná příroda, kde je ten Hamunna....trochu víc všech těch oxidů by to chtělo. 8-s >:-[] -
Ronault. 20.07.18 22:04
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž
Pár fotek nové "Laser White Label" Škody Fabia: [odkaz] :-!
Nakonec jsme nechali udělat i vrchní část spojleru, i když jsem to neplánoval a vypadá to dobře. Díval jsem se a Monte Carlo [odkaz] má ten polep trochu kratší, tohle je podle mě lepší.
Ještě nám nabízel polepit chromovanou lištu masky, že to bude hezčí... no, možná jo, ale za 600 si to ještě rozmyslím. A taky nám na zadní hranu dali silnější čirou folii, protože ta lakovaná hrana je hodně nepraktické řešení.
No a samozřejmě zatmavená zadní okna.
Řekl bych, že jí to sekne a přecejen to trochu odlišuje od toho obrovského množství bílých Fabii v kombíku s nápisem firmy na boku :-) -
Ronault. 20.07.18 22:02
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž
praděda: podívej, můžeme na to pohlížet i z té strany, že vaše generace si vychovala tuhle tak jak vychovala, takže za to máte zodpovědnost vy. Co? ;-)
Tyhle rozpory mezi generacemi a za nás byla tráva zelenější a bla bla...
Třeba já se setkávám s lidmi všech generací každodenně, v desítkách lidí, nevím, jestli je tu někdo, kdo má zaměstnání více o komunikaci než já...od 90 letých (těm, kterým bys ještě ty mohl vykat) po malé děti, rodiče, babičky atd. Rozdíly mezi jsou, ale nedá se globalizovat.
Taky jsem nedávno koukal... přišel tec s asi 8 letým klukem, který měl na ruce tržnou ránu, když lezl na plot. Otec ho utěšoval, neplač, to bude dobré, kluk řval jak smyslu zbavený, klasický rozmazlenec... a otec tím svým konejšivým hlasem říká "říkal jsem ti, že na ten plot nemáš lézt" To mě už nenechalo chladným a říkám: "Takže vy jste mu řekl, že nemá lézt na ten plot, tys tam tam vylezl, neposlechl jsi taťku, teď máš pořezanou ruku a vy ho teď utěšujete? Neměl byste mu spíše dát přes zadek aby si to pro příště zapamatoval? Já kdybych udělal něco, co mi taťka zakázal a něco se mi stalo, tak bych nebrečel a nehysterčil jako tady váš kluk, ale bál se jít domů, protože by mi taťka dal po zadku. Takhle z něj vychováváte rozmazlence a uplakánka"
No koukal na mě tatíneček jak vyjevený >:D -
praděda7 20.07.18 09:27
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž
Není pravda. S osobního pozorování jde především o neochotu se podřizovat panovačným ženským a z toho pak vyplyne setrvání u hodné ženské, kterou je maminka. A jak dobře víme, maminky mají pro synáčky slabost, a tak se mlaďoch ani nemusí moc snažit..... -
Emel 19.07.18 15:09
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž
Ale jo, to nic proti, na papíře to vypadá dobře. Jen upozorňuju, že 1.5TSI taky vypadá na papíře dobře...
Silnější 1.5 s manuálem jsem jezdil a bylo to důstojné, co do dynamiky o trošku lepší než Ma6 s dvoulitrem. Z druhé strany, ten manuál nebyl nic moc. -
iudex 19.07.18 14:57
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž
Emel: no tak pre mňa je tá 1,6t presne to, čo mi v palete Insignie chýbalo. Ako som písal, 1,5t 140k je slabučká a zrejme ani tá silnejšia 1,5ka nebude moc rozdielna, naopak Tvoj dvojliter žerie a napriek výkonu nerobí z Insi žiaden športiak, takže 1,6ka s 200k je optimum. A bonus je, že sa robí aj s manuálom (na rozdiel od dvojlitra, ktorý bol povinne s automatom a štvorkolkou) a je za fajn cenu. Inak kamoš kúpil teraz Insi s 1,5t - 121 kW a automatom, cez víkend s ním budem, tak možno vyskúšam. -
white label 19.07.18 12:16
« Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž
iudex
Že je to auto pro taťku od Rona šlo pochopit i s této diskuse, viz 16.7. 23:18:
"Sice taťka nikdy bílé auto nechtěl, ale výběr skladovek bez FAP se úžil, požadavky na motor a výbavu byly velké a cena konkrétního kousku více jak lákavá. Navíc navrhl jsem drobnou designovou úpravu ve stylu White labela, která se provede hned zítra a to už se taťkovi líbilo o hodně více." -
woody-alien 19.07.18 10:13
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž
praděda: Ten problém mama-hotelů je podle mě spíš výsledkem pohodlnosti mladých pánů a jejich nechuti se jakkoliv omezovat než obavou z tyranské manželky.
Fungování rodiny vyžaduje kompromisy vždy, bez ohledu na to, kdo drží kasu a má rozhodující slovo. -
iudex 19.07.18 09:53
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž
woody: ja som Ťa aj tak pochopil a tiež by som od 200k kompaktu očakával už trochu korenia, ostatne labelovo GTI má tiež "len" 200k a ako parádne jazdí, takže Tvoje výhrady som úplne chápal. Na druhej strane od tej Insignie už nič podobné neočakávam a tam by mi vôbec nevadilo, keby aj s 200 koňmi bola len trochu rýchlejším liftbackom, stačí, že sa motor s autom netrápi (tak, ako to je pri 1,5t 140k). -
-
woody-alien 19.07.18 09:29
« Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž
iudex: Ještě k tvojí poznámce stran 1.6T 147kW z Astry v diskuzi pod Insi. Ten můj dojem nelze svádět pouze na motor. Zkrátka 200k je podle mého taková psychologická hranice, kdy od auta lze oprávněně očekávat nějakou přidanou hodnotu. Jiné naladění, větší zaměření na řidiče, dravost a zvuk byť třeba jen v jednom z nastavitelných režimů. No a tohle Astra ani s tím svým sport tlačítkem nemá, je to prostě obyčejné auto se silnějším motorem. Jasně, on to nemá ani ten Leon 1.8 TSI.....jenže za prvé nemá 200k a za druhé je nad ním ještě Cupra. Takovému Renaultu lze jistě vyčítat, že s benzínem u kompaktů skončil na 1.6 a ještě z toho dělá tyjátr, ale GT205 už je auto, které to něco navíc v sobě má. -
woody-alien 19.07.18 09:18
« Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž
iudex, Ron: Tak koukám, že jsem nebyl zcela pochopen. Ta poznámka o doktorech a jejich povozech byla míněna vlastně obráceně, tedy že Ronovi nabízený Kodiaq by byl "víc" než v čem jezdí zdejší doktoři. Víc samozřejmě jak pro koho, pro mě tedy ne. No a papaláši ze správní rady, co medicíně rozuměj jak prase farmacii, ti holt jezděj v prémii už dávno. Akorát vkusu moc nepobrali. ;-) -
iudex 19.07.18 08:54
« Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž
Ron: tak píšeš to trochu nejasne, ak človek vie, že si ženatý a máš dieťa, tak človek očakáva, že keď píšeš o "našom" aute, ktoré je "doma", tak píšeš o svojom aute a nie o aute rodičov.
Aj mne to došlo až keď si napísal, že je to nástupca Peugeotu, čo si pamätám je auto Tvojich rodičov (ale v dobe jeho kúpy, keď si to spomínal, tu pradeda vôbec nechodil).
Woody: tak u nás je doktorským autom Mercedes, kto môže, kúpi si GLE kupé, kto nemôže, aspoň Áčko. To samozrejme platí pre lekárov s vlastnou praxou, Ron je zatiaľ iba sekundárny, takže tam to ešte neplatí. Ale vyčkaj času. ;-)
Ad motorky: tam zdieľam woodyho postoj, havária na motorke = vysoké riziko zranenia či smrti, na rozdiel od áut, kde sa 90% nehôd skončí iba pokrčenými plechmi. Kto si kúpi motorku, rovno nech si napíše do dokladov, ktoré orgány je ochotný darovať. >:-[] Samozrejme človek si môže kúpiť chopper a jazdiť kochačku 80kou, ale to zase pre mňa stráca pointu motorky, teda že je rýchlejšia, živšia a obratnejšia ako auto a poskytuje oveľa intenzívnejšie zážitky.
Leg: furt si nič nenafotil s novým foťákom? Vážne uvažujem, že zmením systém a špekulujem, či Fuji s X-trans (X-T20), alebo klasickým Bayerom (X-T100). A do toho dnes predstavili nový XF10, super maličký kompakt s APSC senzorom. -
Ronault. 18.07.18 21:35
« Re: Fotosoutěž
praděda: Já ti nevím, ale já to vidím přesně naopak s váma starýma dědkama, protože se jedná o moji mamku, ne manželku, která mi do výběru auta rozhodně nekecá ;-) Jestli to nebude jednotlivým soudruhem a soudružkou a ne věkem ;-)
A ad výběr, taťka z Clia taky nebyl moc unešen z Clia, spíše se mu líbil Captur a pak Crosland X a jak se svezl s Golfem, tak hodně on, ale přece jen se volilo to nejvhodnější...
WL: Jako nápad to není špatné a dokonce ani nejdu o weekedu do práce :-O :-O :-O :-O , ale asi otci Fabiu brát nebudu...ono je to těžké vzít dítěti novou hračku >:D >:D >:D Můžeme dát závod, kdo třeba vyveze nejrychleji na Horní Bečvu 4 pytle cementu :-! -
praděda7 18.07.18 10:01
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž
Ron, nic ve zlém, ale pořád si nemůžu zvyknout, jak vy mladí chlapi, se dnes podřizujete přáním soudružky manželky.
Kurňa, líbí se mě toto auto, většinou ho budu řídit já, tak ho koupím a basta. Jestli chce soudružka jiné auto a bude s ním jezdit, tak ať si ho koupí. Kde je problém? -
Ronault. 17.07.18 23:08
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž
Woody:a kdo říká, že je Fabia moje >:-[] >:D V GT to asi nebude a do Supa se nevlezeme, ale... :-!
Thomasino: ten nick je to z doby, kdy jsi ještě ty ani nevěděl o existenci auto.cz a my měli doma ještě R19 ;-) Já i tlačil Clio, ale mamce se nelíbilo... Pro Captura mi přišla 0.9 TCe trochu slabá a servisak v Renaultu mi tak úplně nedoporučoval 1.2 TCe...a nemůžu jim tlačit něco, čím si nejsem jistý. I když pravda, že 1.0 TSI je taky dost nová na nějakou jistotu 8-s
WL: když malé kombíky jsou jen dva, Clio a Fabia a Clio se mamce nelíbilo, takže tady to měl koncern hodně lehké 8-s >:D
Zítra, jestli se umoudri počasí, zkusím nafotit, laser white label úpravy -
Thomasino 17.07.18 14:25
« Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž
Ronault - myslím že jak barevně doladit koncernové bílé auto je naprosto jasné! :-)
Zvláště když tam dodáš i druhý tříválec.. [odkaz]
Ikdyž teda nechápu, jak jsi mohl nedostát svému NICKu a nepřesvědčilo rodiče na Renault!
P.S.: Občas mám myšlenky, že to jebnu i na Cupru >:-[] Teda jen na boky dolů, protože to ve finále vyjde levněji než samosmršťovací fólie a ochrání to před kamínky u případného výletu do kačírku ;-) [odkaz]
Budu tu samozacelovací fólii dávat na přední kapotu, plus zrcátka, plus nějaké mytí a voskování zbytku, ale je to řádově 9-10 litrů ;-\ Kupřice už zvládla první pokusné opatrné ježdění na okruhu, zatím bez nějakých škod. Ale bylo to na seriových gumách CSC-5P a ty na okruh nejsou vhodné, hnedka se to přehřálo a klouzalo to jako sviňa. -
Ronault. 17.07.18 06:19
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž
WL: ono je to spíše návrat ;-) Taky je to tím, že se malé kombíky zredukovaly na dva modely, Clio a Fabii a mamce se Clio nelíbilo... A já jako spíše "nefanda" crossoveru a SUV (navíc naši jsou pohybově naprosto v pohodě) jsem to tlačil do kompaktu, jenže tam byla cenovka, i když z mého pohledu super (Golf Maraton za 409, na to neměl odpověď nikdo z konkuren) luxusní, mamce se zase zdálo zbytečné připlácet za kompakt s menším kufrem...
Takže koncern vyhrál tím, že nemá konkurenci ve třídě, protože není >:D to se to snadno kraluje
WA: tak nějak... A to mi ještě nabízí Kodiaka >:D -
Ronault. 16.07.18 23:18
« Re: Re: Re: Fotosoutěž
S fotosoutěží taky souhlas.
Nicméně nástupce Peugeotu je doma: [odkaz]
Škoda Fabia Combi 1,0 TSI 81 kW Style, laser white.
Z příplatků radio Bolero, 16" kola, hagusy, mirror link a ještě něco...
Nějak se nám ty tříválcové Fábie doma množí 8-s >:D Pravda, že tohle má alespoň skoro 2x větší výkon než HTP :-!
Sice taťka nikdy bílé auto nechtěl, ale výběr skladovek bez FAP se úžil, požadavky na motor a výbavu byly velké a cena konkrétního kousku více jak lákavá. Navíc navrhl jsem drobnou designovou úpravu ve stylu White labela, která se provede hned zítra a to už se taťkovi líbilo o hodně více. V Galerii zatím původní stav :-)
Tak snad bude sloužit stejně dobře jako Peugeot. -
Dany 16.07.18 10:10
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž
WL, SF: Honda spravila pekný kúsok v modernom duchu :yes: .
Tiež som prvú sezónu bez motorky a už ma svrbia prsty.
Mne sa tiež páčia retro mašiny ako ThruxtonR, NineT, Norton commando... Je to super koncepcia na vyvetranie po práci a na kratšie výlety. Na dlhšie cestovanie už to chce lepšiu ochranu pred vetrom, dažďom a viac pohodlia.
WA: Skúsenosti sa dajú získať rýchlo a bezpečne. Na motorke môžeš vyrážať na miesta kde je účastníkov pomenej. V premávke je treba rozmýšlať za všetkých a na križovatkách sa správať ako na vedľajšej, prípadne mať vyhliadnuté únikové zóny. S vedomím, že doma ťa čaká rodina a so skúsenosťami z premávky to nie je také zložité. ;-) -
Thomasino 15.07.18 21:38
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž
iudex, Praděda, Speedfred a další s RWD či AWD: za týden v neděli možnost potrénovat drifty na polygonu v Hradci, příp. vč. koučingu s Jakubem Rejlkem z Fasteru a Garáže.
10 minut za 300,- Kč, plus 1500,- za koučing pro JK za 30 min (3x 10 min).
Potkáme se tam? :-) Spíme kdyžtak už v sobotu večer v Hradci, kdyžtak info po SZ o hotelu, kdo by se chtěl někdo přidat.
[odkaz]
Termíny se už celkem plní, na dráze jen 5 aut najednou, rozpis je tady:
[odkaz] -
woody-alien 15.07.18 19:17
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž
sf, wl: Nj, motorka je řekl bych o intenzivnějším prožitku a jiném vnímání rychlosti. Takže mě už taky napadla. Co mě odrazuje (kromě protestů v rodině ;-) ) je jednak málo zkušeností a taky to, že až nepříjemně často vidím výsledky střetů na silnicích. Zrovna před pár hodinama jsme se vraceli z výletu a na křižovatce v Ústí Roomster s rozmláceným čelním sklem, motorka na zemi, její majitel ležel o hodně dál a už ho měli v práci záchranáři. Doufám, že to aspoň dobře dopadlo. ;-\ -
speedfred 15.07.18 09:43
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž
ja mám vcelku rád boj človek vs stoj ,lineárna charakteristika motora mi moc nesedí.
Keď som mal XX tak to bol skoro ako elektromotor,ale šlo to ukrutne. ZX 12 sa mi páčila charakterom viacej,tú som ale nikdy nemal iba sa pár krát zviezol.
Z tých čias som už ale nejako vyrástol a terazky by som najradšej nejaký naked bike. -
speedfred 14.07.18 21:07
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž
áno MT vypadá možno ufónsky ale v reálne sa mi celkovo hodne páči + extras “big bang” motor s tým zvukom. Cenovo sú už ale vcelku cez 300t a minuly model CB1000R mi bol myslim ponúkaný za 239 ? Je to uz ale dávno. -
white label 14.07.18 15:57
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž
Tohle je taky CB1000R, o deset let mladší nástupce.
MT10 je hodně zajímavá alternativa, jen ta přední partie už je na mě (designově) moc "transformers".
Ale jestli někdo z Japonců umí (kromě jiného) pěkné motorky, tak je to určitě právě Honda a Yamaha.
-
speedfred 14.07.18 12:25
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž
pekná Honda a kedysi bola za peknú cenu aj CB1000R,takéto mašiny sa mi hodne páčia a u mna je ale hlavný favorit Yamaha MT10.
Už som 2 sezónu bez moto a absťák sa začína prejavovať aj keď moc času na to nemám. -
white label 14.07.18 11:31
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž
-
iudex 12.07.18 09:22
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž
A majú úplnú pravdu, keď to s Fiatom ide dlhodobo dolu vodou, šéf sľubuje hory-doly, všemožné nové modely a realita je taká, že nebyť modelu 500 (a jeho derivátov), Fiat to môže zabaliť úplne. Pretože okrem 500vky v podstate nemá čo ponúknuť (generáciu nadsluhujúce obstarožné Punto, lowcostové Tipo či preznačkovaný Dodge s minimálnymi predajmi). Ako pozerám portfólio Fiatu, tak jediné auto, o ktorom by som bol ochotný uvažovať, je... Mazda MX-5 a.k.a. Fiat Spider.
A v tejto situácii klesajúcich predajov a biednej perspektívy s nulovými inováciami a neistými plánmi oni vrazia takéto prachy do kúpy jediného sebestredného futbalistu. Je úplne pochopiteľné, že zamestnanci nemajú chuť si ďalej uťahovať opasky a sú nas.aní. -
praděda7 11.07.18 19:26
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž
Zaměstnanci a odbory v FCA asi nemají představu o tom, jak přínosná pro ně může dlouhodobě být reklama s Ronaldem. Management udělal chybu, že se to nesnažil zaměstnancům nějak šikovně vysvětlit a proto chápu jejich momentální nassrrání. Samozřejmě by se Ronaldo měl v médiích prezentovat i s řadovými vozy a ne jen s Ferrari. -
Emel 11.07.18 11:29
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž
iudex: myslím, ale právě ta jedna řada se vypíná, takže bez zátěže jedeš s R3. Ale je fakt, že jsem si s Giulií trošku vzpomněl na začátky s RX-7... při uvolněné jízdě je to takové lehoučce neučesané (RX-7 byla hodně neučesaná)... ale jak šlápneš na plyn, to auto se za ním krásně srovná a konečně do sebe všechno zapadne :-) -
white label 11.07.18 10:59
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž
Leg
Netvrdím, že je to tvůj výrok, jenom, že se s takovou argumentací (o které iudex psal) setkávám v diskusích poměrně často.
Podobat se na sebe něčím může leccos, jen si prostě myslím, že svým ("rebelským") charakterem má R3 (nepřekvapivě) blíž k R5, než k šestiválci. -
Leg 11.07.18 10:45
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž
White label: že R3 je ako polka R6 je výrok, ktorý mi do klávesnice vložil iudex a s ktorým sa nezhodujem. To ale neznamená , že v jednej konkrétnej vlastnosti, (v tomto prípade kľudnom a tichom chode pri ustálenej jazde v kontraste s nečakane charakterným chodom pod záťažou) sa tieto dve koncepcie nemôžu na seba prekvapivo podobať.
Áno, litre sú kompromis, či už je to trojvalec alebo štvorvale, podobne ako atmosférické 1.6-ky. 1.5 trojvalec do auta so športovejším duchom, štvorvalec do rodinného. Život začína od šestky vyššie. >:D -
Leg 11.07.18 10:19
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž
Keď chceš nabrúsený R6, kúp si M4. i8 má úplne iný zmysel, je to vývojové laboratórium pre elektro a hybridné pohonné ústrojenstvá a iné budúce technológie. Ak to zabalia do ufónskeho superšportu, sú to schopní predávať tak, že sa to aspoň čiastočne zaplatí. Predávať i8 s R6 nemá z pohľadu BMW skoro žiadny zmysel. -
iudex 11.07.18 10:00
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž
Tom: no a teraz si predstav, ako by tá i8 fungovala, keby v tom tele superšportu bol naozaj primeraný motor, napr. ten 3,0 R6. ;-)
Emel: trojvalec v Giulii? Nemyslíš trojvalec ako jednu radu valcov vo Fredovej QV? >:D
Už len posledná veta k trojvalcom: tú nízkootáčkovú nedostatočnosť čiastočne rieši väčší objem, teda 1,5 vo FieSTe či Mini asi bude iná liga ako 1,0 a aj tá trojvalcu vlastná nevyrovnanosť chodu pri športovo zameranom aute nevadí. Teda sumárne: ak trojvalec, tak 200 koňovú 1,5ku vo FieSTe. Litre sú všetko kompromis s hodnotením "dá sa na to zvyknúť". Ale ako hovoria starší, zvyknúť sa dá aj na smrť. >:D -
Emel 10.07.18 20:59
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž
woody: naposledy jsem jel s tříválcem v Giulii a vibrace tam byly :-)
Uvidíme, třeba už se ten trend trošku otočil... VW a Renault jdou s objemy nahoru a to jsou dost silní hráči (vím že mluvím o objemu a ne počtu válců, ale ono to souvisí). -
Ronault. 10.07.18 20:06
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž
Já jakožto člověk jezdící zakladatelem, etalonem a legendou tříválců HTP k tomu taky mohu nemálo řícu :-! >:D Ale vážně
Zkoušel jsem 1,0 EB před pár lety jako novinku v Focusu. Samozřejmě jemných vibrací a krapet jaderného projevu opravdu prost nebyl, v tom 1,2 TSI a 1,2 TCe jsou lepší, ale je pravdou, že by mě zvuk tříválce rušil, to ani ne, to možná až 1,2 TCe svým tichým chodem i při zátahu maskovala rychlosti až přespříliš. Pokud ale mi něco vadilo, byla totální nechuť zrychlovat od volnoběžných otáček, takže motor mi dvakrát chcípnul a to nejsem prvnička u stohu.
1,0 TSI jsem jel teď v Golfu a Fabii. V Golfu díky dobrému utlumení opravdu nemám výhrad k zvuku či vibracím a naprosto směle si jej dokážu představit k běžnému řidiči, např. pro mého otce si nedokážu představi důvody pro 1,5 TSI. Ve Fabii už přecejen slyšet jde, včetně vibrací, ale opět to není nic rušivého, při zrychlování mi to tolik nevadí, na dálnici ve 130 to točí nějakých 2500 ot. a v autě je O HOOOODNĚ tišeji než u vytočeného atmosférické třeba 1,6 s podobným výkonem...
1,0 TCe, jel jsem v Cliu a v Capturu, je z mého pohledu opět asi nejkultivovanější z malých tříválců, ale nedosahuje dynamiky 1,0 TSI nebo 1,0 EB a Renault jako konkurenci spíše staví 1,2 TCe a nový 1,3 TCe (ještě jsem nezkoušel, ale Webpaja si jej pochvaluje v Mercedesu)
No a nakonec jsem jel tříválec 1,5 od BMW, ale v Mini, jak 5dv, tak v Clubmanu, viz oba Mini od Skypera tady na moje auto.cz. Opět nezapřou tříválec, ale v Mini mi to přišlo jako super motor, lepší jak podobně výkonný čtyřválec, protože ty lehké vibrace k Mini sedí a ujel jsem s ním docela dost a milé překvapení... teda spotřeba nebyla nic moc, ale trochu jsme se s Skyperem naháněli a on jel v mém a já v jeho autě a i on mi zvýšil spotřebu o tři deci na 5,0, takže nějakých 8 v Mini beru na milost >:D -
praděda7 10.07.18 18:48
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž
Když jsme u těch "usrranných" tří a čtyřhrnků, tak se musím přiznat, jak už sem se přiznal párkrát jinde, že BMW tříválec v 218i AT je docela povedený. Strávil jsem víkend s tímto strojem a změnil svůj názor na tříválce z "všechno špatně" na "dá se".... ;-)