Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
praděda7 17.09.18 12:04
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Motokáry Dlhá
Abych pravdu řekl na videa se nerad dívám, protože je považuju za žráče času. Ale dnes jsem udělal výjimku a nelituju. Už jsem jedno video s Rasťou a čtyřkolkou někde v Tatrách sledoval a opět spokojenost. Ten jeho parťák (mladý borec) mě ale moc nesedl. Sorry jako. Stelvio jsem měl jednu chvíli v zaměřovači, ale mám obavy z AR quality issues. [odkaz] -
Dany 17.09.18 09:29
« Re: Re: Re: Re: Re: Motokáry Dlhá
Iudex: s počasím to na víkend vyzerá biedne. Hlásia studený front, v sobotu 12°, dážď. Čo tak dohodnúť to teraz cez týždeň, po práci, napr. stredu? Zn. radšej hneď, ako až budúci rok.
WL: vôbec sa nedivím, že si sa zapozeral. Na (ne)šťastie tie oči sú kamarátkine ;-) . Moja žena je na ďalšej foto a pri pokuse o panning pochybujem, že rozpoznáš farbu očí.
Ron: Podľa mňa, jednofarebné prevedenie tie disky zabije. Ale 10t je 10t. Skús zvoliť farbu uvoľneného brzdového prachu a nemusíš hľadať čistič >:D . Ale nie. Čiernu na diskoch nemám rád. Ostatné farebné varianty by som tiež na bielom MPV vylúčil. Tak nám zostáva strieborná, prípadne nejaký odtieň antracitovej. Ak to bude vyzerať zle, tak potom čiernu a ešte stále máš doma 3400. Ak by som to mal riskovať na prvú, skúsim nejaký tmavší odtieň antracitovej, alebo rovno čiernu. Tá zakryje dvojfarebný pôvod.
"Čo by keby" Vás pozývam do automobilového neba, na Stelvio. Fred ;-)
[odkaz]
má to cez 50 minút, tak si treba nájsť čas -
Ronault. 16.09.18 01:10
« Re: BMW novinky
Iudex: piš, piš, přečtu..byl jsem taky na prezentaci, ale Citroenu >:-[] Bohužel jsem se zdržel na op.sale a už jsem nestihl nové Berlingo, jen staticky. V první řadě vypadá o dost lépe, hlavně uvnitř, i když Picasso je prostě stále propracovanější, ale ten rozestup není tak velký. Jen teda Berlingo stále nemá posuvné sedačky v druhé řadě, jsou krapet kratší a nedají se naklápět opěradla.
Jel jsem krátké Picasso 1.2 THP s Aisinem a stejnoi konfiguraci v C3 aircross či jak se to jmenuje. Ta převodovka je prostě super a úplně o vesmír jinde než ten můj robot. V krátkém picassu ten motor stačí, ale v delším už si myslím, že to.je hraniční a ta naše 1.6 HDI je vhodnější, lépe se to v rodinném autě opře o kroutak.
A jel jsem nového Cactusa s 1.2 THP v manuálu. Musím ale krapet nesouhlasit s Rejlkem, je pravda, že je podvozek komfortní, ale není to želé. Ty hydraulické dorazy dovolily tužší tlumiče a auto mě docela bavilo, proti předešlé C4 nebo Cactusu mě to bavilo řídit. A fakt to parádně filtruje ty dorazy tlumičů :yes: jen teda absence otáčkoměru, nebo jestli jsem jen nenašel jak ho nastavit na.display, je blbost.
Jinak ano, moc jsem to zatím až tak neprezentoval, bylo to i mazle na fotce ve fotosoutěži >:D
Potřebujeme něco většího, rozrůstá se to a ještě asi bude. Chtěl jsem počkat na jaro až to bude, ale dcera šéfa prodávala C4 Grand Piccaso 1.6 HDI v automatu, resp. s robotickou převodovkou, 2014...a manželka nechtěla moc nové, že tím bude jezdit ona, k tomu jistá historie, dobrá péče a málo najeto, tak jsme to vzali, i když teda ten robot je fakt pomalý a uhoupany...ale žena je velmi spokojená a je pravda, že v téhle třídě je to fakt nejprostornější auto až skoro jak Sharan. Časem napíšu snad recenzi, ale to už slibuju u Meganu 5 let >:D už mám 3 resty, Megana, Fabii 3 a Picasso 8-s
Jsme to letos v garáži z půlky obměnili, ale stav zůstal stejný, místo P207 Fabia III a místo Fabie I Citroen. Oba noví bílí, rasisticky férové >:D >:D -
iudex 15.09.18 21:10
« BMW novinky
Dnes som si ošahal horúce novinky BMW ešte pred ich ofiko predstavením:
roadster Z4, novú radu 8, novú generáciu X5 a novú vlajkovú loď medzi SUV: X7. Skúsim hodiť na blog pár dojmov.
Ron: nejak mi ušlo, že máš nové (aj keď staršie) auto, tak gratulácia. Čo sa týka toho čističa, táto super chémia aj tak vždy potrebuje dočistenie, tak nejak jednak nevidím zmysel investovať do nej nad rámec bežných čističov, jednak to asi pekne dáva zabrať životnému prostrediu, keď to umývaš niekde pred domom a odteká to len tak.
Dany: tie motokáry by sme niektorý z nasledujúcich víkendov mohli dať, buď najbližší, prípadne ten ďalší, každopádne ešte kým je dobré počasie. -
Ronault. 15.09.18 17:46
« Re: Re: Re: Re: Motokáry Dlhá
WL: No to máš recht, třeba na můj příspěvek se tu většinou nereguje. Jen se řeší barvičky a hot hatche a co by kdyby... ;-)
Nicméně třeba se někdo chytne tentokrát.
Nedávno jsem tady zjišťovat zkušenosti s čističi kol, koupil jsem tohle:
TENZI DETAILER BLEEDING RIM
[odkaz]
A jak to teda funguje? Když srovnávám doposud mnou zkoušené produkty z tesca podobně, tak docela slušné. Hodně to odstraňuje prach z brzd, trochu i rzi, ale představa že se to naaplikuje jako na videu a tím se odstraní zažraná špína, to ne. Navíc samozřejmě je nutné klasicky malou houbou nebo kartáčem kola vyčistit. Zkoušel jsem to na otcových před prodejem Peugeota a tam ta hrubá špína stejně držela. Nakonec je taťka docela slušně vyčistil... technickým benzínem >:D Pak jsem to zkoušel na má kola na Meganu a jelikož jsou pravidelně a důkladně myté, tak tam to fungovalo lépe, ale zase ne o nic lépe než když to umyju ručně a stejně to pak je nutné ručně umýt.
Takže takové spíše smíšené dojmy mám. Možná to ještě pak někdy zkusím aplikovat na umyté a vysušené disky a pak znovu spláchnout, třeba to bude lepší.
Teď jsem ale pořídil svůj první sealant. Koupil jsem dle recenzí osvědčený Auto Finesse Aqua Coat Hydrophobic rinse.
V první řadě ho chci aplikovat na nová kola před obutím kol. Po dlouhém pátrání jsem našel akční nabídku 16" originál hlinikáčů přímo v shopu Škodovky za 1066 Kč jeden (neuvěřitelná cena, taky druhý den byly vyprodané, když jsem je chtěl objednat ještě kolegovi do práce).
A pak taky před zimou nechám zrenovovat disky na Picassu, jsou dodrané všechny. Mám aktuálně tyhle: [odkaz] , v podstatě to mé auto vypadá přesně takhle:
[odkaz] (kecám, ne přesně, mám verzi před faceliftem, takže skoro přesně)
A teď i otázka na Vás. Renovace do dvoubarevné verze vyjde na cca 10 000 Kč, což teda do zimních kol nedám, sorry 8-s Ale v jednobarevné verzi mě to výjde na 3300 Kč za všechny. Máte někdo nějaký návrh na odstín? -
white label 14.09.18 16:44
« Re: Re: Motokáry Dlhá
iudex
No, třeba praděda to má taky kousek. ;-)
Nemáš teď někdy cestu směr Žilina, že bychom dali nějaký mikrosraz?
Dany
Tak jsem si ty motokáry pečlivě prohlížel, a nejvíc mě na nich zaujaly ty blankytně modré oči, ale neboj, tvoje (taky modré) oči to nebyly... >:D >:-[] ;-)
P.S. Pěkná rodinka... :yes: -
iudex 14.09.18 14:18
« Re: Motokáry Dlhá
Jj, v Dlhej je to celkom fajn, aj tým, že je to všetko nové a aj tie motokáry sú ešte v dobrom stave a celkom šlapú. Vonkajšia dráha je naviac lepšia ako indoor v Petržalke, kde sa pekne nadýchaš splodín. Inak mohli by sme sa niekedy zorganizovať a vybehnúť tam niekedy, Ty ani ja to nemáme ďaleko a Leg to má hneď za humnami. Prípadne aj vo väčšom meradle vrátane Moravákov (ale to už by si vyžadovalo zrejme prespanie a väčšiu organizáciu). -
Dany 14.09.18 10:02
« Motokáry Dlhá
V jeden pekný voľný deň sa mi podarilo zlomiť tlak navštíviť nejakú zo ZOO a presvedčil som rodinku (ženu), že zajazdiť si na motokárach bude oveľa zábavnejšie :-)
V Dlhej je postavená motokárová dráha od roku 2017. K dispozícii majú pre verejnosť stroje Sodi s motorom Honda 9 koní. Majú k dispozícii tiež dvojky s prepojeným riadením. Je to pekná príležitosť zatiahnuť svoje ratolesti do jazdenia na okruhu. Pod hrozbou rozvodu, sme sa mali pomaly voziť po trati, ale poznáte to. Po zoznamovacom kole a prvej šmykom prejdenej zákrute prišiel od mladého palec a tak sme sa do toho opreli. Dvojka krásne práskala do výfuku po ubratí plynu. Jednotka sa správala úplne inak a po ambicióznom štarte som v prvej ostrej dostal hodiny. Sám som bol prekvapený, ako boli všetci nadšení. Odchádzali sme ako zbití, ale spokojní a s prísľubom, že si takúto ZOO určite zopakujeme.
[odkaz] -
Thomasino 11.09.18 20:18
« Re: Re: M2 manuál v sérii a Nordschleife BTG pod 8
No chce to koule tam jet takto svižně (a Matěj tam jede pěkně a čas pod 8 se seriovou M2 je fakt pěkný!) a spoléhat na to, že tě každý vidí a uhne. Já jsem v tomto trošku opatrnější, většinou při předjíždění počkám jestli dá blinkr doprava, nebo se viditelně drží napravo. Stejně jako vím, že se dají ty zatáčky jet ještě rychleji, ale jednak mám respekt ze zadokolky, ale hlavně si na NS nechávám trochu rezervy. Občas tam potkáš vytahanou hlínu nebo štěrk od nějakého příliš rychlého nadšence, který jel chvilku před tebou (viz. ta IBIZA na mém videu), nebo potkáš olej apod. >:-[]
A nejvíce mě tam vadí že se jezdí společně s motorkářemi, ti se mi tam pletli několikrát.
[odkaz] - Tady stačilo jet rychleji v Karuselu, vylítnou z něj a sundám ho >:-[] -
praděda7 11.09.18 14:26
« Re: M2 manuál v sérii a Nordschleife BTG pod 8
Tms......super video.....dobře nastavená kamera, bylo hezky vidět šaltrování.....borec jel s přehledem....i ta * omg do toho pasovala.....musí to být opravdu nervák pro ty rychlejší jezdce, když se jim tam namotají do cesty "nedělní jezdci". Už jsem se na to ptal Freda....v Austrálii se pouštěli na trať (po skupinách) jen jezdci, co zajížděli podobné časy, tak na * málokdy došlo...organizace byla docela jiná. -
iudex 11.09.18 11:03
« Re: Re: Re: Re: M2 manuál v sérii a Nordschleife BTG pod 8
Dany: presne, najväčšie nervy mám na okruhu pri predbiehaní, pokiaľ Ti človek neblikne, tak furt nemáš istotu, že Ťa vidí a nespraví nejaký nečakaný manéver.
Fred: tak je zrejmé, že to bude ťažko vytunený Golf, inak by M2ku nesfúkol ako sviečku a to ešte na rovine. Od pohľadu sa zdá, že je to GTI Clubsport S.
Keď už tu virtuálne jazdíme okruhy, dám tu jazdu kolegu dinara na Radicale z Mostu: [odkaz] -
Dany 11.09.18 10:45
« Re: Re: Re: M2 manuál v sérii a Nordschleife BTG pod 8
Iudex, Thom, Fred: Pekné jazdy. Na NS treba mať gule. Vidieť, že chlapci mladí ho tam rúbu. Pri niektorých predbiehaniach do poslednej chvíle nevidíš, či ťa predbiehaný registruje alebo nie (ak nebliká). V tých rýchlostiach je to o život, rám, nerám. -
Thomasino 10.09.18 22:58
« M2 manuál v sérii a Nordschleife BTG pod 8
A takhle to vypadá, když už to někdo s M2 umí a na Nordschleife se toho nebojí :-) Seriová M2 v manuálu (taky desky PFC), jen M Performance výfuk.
[odkaz]
Pro mě zajímavé video, že vidím kde a co řadí (na 70% řadím podobně), jen na dvojku nejdu nikde.
-
Ronault. 10.09.18 22:18
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: G20
V první řadě gratulace vítězi a děkuji za body.
Chtěl jsem napsat dojmy po týdnu s novým autem, že docela spokojenost a dneska mi po první jízdě s vozíkem přestal fungovat blinkr v levém zrcátku 8-s :-(
Beztak v tom má prsty ten otcův letitý vozík se světly, které většinou nesvítí... 8-s nejhorší je, že samozřejmě v zrcátku je LED blinkr a ten stojí litr, kdyby tam byla alespoň obyčejná žárovka... prostě nesmysly vymýšlejí automobilky ;-\
No uvidíme, co mi řeknou v Citroenu, sám do toho nepolezu, ani nevím kudy....
Zlatý Fanouš :-! 8-s >:D -
iudex 10.09.18 14:52
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: G20
Tom: veď preto píšem tuning, nie tuzing. A výmena bŕzd, lepší podvozok či sedadlá samozrejme je tuning, rozdiel je potom len v miere toho vyladenia.
Btw. takto vyzerá jazda (na Ringu) na Atome v rukách človeka, čo to s ním vie (jediný, kto mu na tom NBR stíhal, bola Corvette a zjavne nie základná, tipujem ZR6): [odkaz]
Ale ono tá rýchlosť samotná nie je to najzaujímavejšie, tým je tá intenzívnosť jazdy, už len fakt, ako človeku odpor vzduchu tlačí prilbu do opierky, vzduch sviští, človek počuje priamo rev motora a pískanie turba, to celú rýchlosť pocitovo násobí.
deda: neviem čo je RBR, ja idem na na "THE PRIVATE COLLECTION. by BMW.", predpremiéra novej X5, 8 Coupé, koncept BMW X7 a BMW Z4. Uvidím, do akej miery nás k tým autám pustia, tipujem len čumenda zvonka. -
Thomasino 10.09.18 14:02
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: G20
Když já nepovažuji moc za tuning dát lepší brzdy, příp. sedadlo (Recaro Sportster CS co bylo v MRS a co bude nabízené v BMW M Performance doplňcích) a lepší podvozek (okreskový KW V3 kdyby náhodou, ale spíše nechám sérii). To je jen takové běžné "doladění" auta, aby občas zvládlo nějaký ten okruh a hlavně Nordschleife >:-[] Nakonec to samé má BMW ve svém M Performance programu, stejně jako řada dalších výrobců. Dneska úplně normální stav. Ale každý může slovo TUNING chápat jinak. Ono je tuning a tuzing ;-) >:D Jo a u C-MAXe jsem měl sice tvrdší pružiny, ale na okruhu jsem s ním mimochodem nikdy nebyl.
Ten ARIEL ATOM musel být SUPER! Jinak na březen mám domluvené malé testování KTM X-Bow na okruhu (asi Brno, nebo SK ring), asi 10 kol, tak na to se taky hrozně těším! Pár krát jsem v tom jel jako spolujezdec, to je brutus kára, a konečně to budu moci chvilku řídit!! :-) -
-
webpaja 10.09.18 12:31
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: G20
Ariel jsem nejel, nicméně rozdíl tam trochu bude. Máme ještě o něco nižší hmotnost, ale zase nižší výkon. Brzdy jsou neskutečné a každý kdo si vyzkouší něco dvoustopého bez posilovače řízení i brzd už zřejmě nikdy nenapíše o něčem, že cítí ve volantu či pedálu pefektní feedback a tok informací.
Největší rozdíl bude v aerodynamice, radical si v rychlostech přes 100kph ještě čapne dolů a přítlak je neskutečný, tam kde v pomalých vinglech jedeš jen na přilnavost cítíš kde jsou hranice jasně, tam kde pálíš na křídla to musíš dostat pod kůži a natrénovat. Auto přitom toho dokáže dost prominout, ale rychlá zatáčka s netrefeným apexem znamená jediné...výlet mimo trať ;-) .
Jak je to v Arielu s řazením? Taky dolů s manuálními meziplyny a sekvence? -
iudex 10.09.18 12:22
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: G20
Paja: šoféroval som, ale mal som inštruktora na sedadle spolujazdca. Hovoril mi ideálnu stopu, ako mám radiť, ale v podstate som nemal čas ho nejak veľmi vnímať, celé to bolo strašne rýchle a intenzívne, pri vyšších rýchlostiach už vietor tak fičal okolo prilby, že som ho ani cez vysielačku nepočul. A moc na svoj výkon hrdý nie som, moje skúsenosti z okruhu mi pri takomto úplne odlišnom aute boli nanič, prejazdy zákrutou, brzdné body, moment, kedy môžem pridať, všetko je iné. Inak tak nejak si predstavujem, že jazdí Vaša placka a popravde neviem si predstaviť toto šoférovať niekoľko hodín. -
woody-alien 10.09.18 12:13
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: G20
iudex: Každopádně by ta fotka naplňovala téma na 120%. :yes: :yes: Až ti trochu závidím, nemám teď v poslední době žádnej skutečnej řidičskej zážitek. Pokud tedy nepočítám, že mi Leona málem čelně sejmul zmatenej chlapík v Octavii I,kterej na úseku řízeným semafory z obou stran vjel do protisměru. >:D
A když tak vidím tu tvojí SPZ ;-) , vzpomněl jsem si na příhodu z dovolené. V Písku jsme náhodou potkali designéra Maxima Velčovského [odkaz] - s malým děckem právě vystupoval ze Scénica I a směřoval do McDonalda. >:-[] Jeho nějakej známej tam postával s aktuálním Supem s SPZ "PROMIN". Tak nevím jestli tím předjímal své řidičské "dovednosti" nebo svoje prasáctví. :-) -
iudex 10.09.18 11:59
« Re: Re: Re: Re: Re: G20
woody: ja viem. A ak má byť niektoré z dvojice Tomových áut "obeťou" tuningu, tak to ozaj skôr M2 než chudák rodinná Cupra. >:D
Ešte jedna foto zo soboty, ak nič nenafotím, možno ju dám aj ako súťažnú:
[odkaz]
Btw. v sobotu idem na prezentáciu nových modelov BMW, som celkom zvedavý najmä na 8er. -
woody-alien 10.09.18 09:04
« Re: Re: Re: Re: G20
iudex: Snažíš se hezky, argumenty máš ale >:D >:D
[odkaz]
Thom má nepochybně právo dělat si co chce a pochybuju, že by byla M2 prvním autem od doby, kdy upravoval pro okruhové radovánky i svého C-Maxe, které by zůstalo ušetřeno. ;-) Ale možná se pletu. -
iudex 10.09.18 08:42
« Re: Re: Re: G20
Upravená M2 je iste jazdne zaujímavé auto. Ale zvezenie v tom Arieli ma utvrdilo v tom, čo som písal nižšie (a rovnako Dany), teda že nech vytuníš sériové cestné auto akokoľvek, nikdy sa nevyrovná (resp. ani nepriblíži na dohľad) čistému okruhovému športiaku, iba stratí charakter univerzála. Napr. tie reakcie Atomu na plyn a ochota zrýchľovať od 2000 otáčok až po takmer 9000 sú tak okamžité a bezprostredné, že každé sériové auto pôsobí ako medveď po zimnom spánku, proste leňoch. Môj trojliter dá stovku za rovných 5 sekúnd a je to pekne točivý motor, v porovnaní s Atomom som mal ale pocit, že sa môžem špárať nudou v nose, kým zrýchlim. Proste hmotnosť nepustí, aj keby sa zvýšil výkon, tá hmota tam je a bude vždy cítiť (v zákrutách, na brzdách atp.).
Čiže nechal by som M2 v sériovom stave (resp. len minimálne zásahy), notabene ak ju chceš v blízkej dobe predať. -
iudex 09.09.18 15:40
« Re: Re: G20
Iudex Ti to v pohode požičia, keď sa najbližšie stretneme. Inak aktuálne mám pocit, že je to pomalé, mäkké a reaguje to strašne pomaly. Pre vysvetlenie, včera som bol jazdiť na Arieli Atom. A to je neskutočná raketa, 310 koní na 520 kg, stovka za 2,7 s. V podstate motorka na 4 kolesách. Neskutočne ostré (všetko, podvozok, riadenie, brzdy), bleskové reakcie na plyn, brutálne spomalenie. Po prepadnutí do 3er som si pripadal ako šofér autobusu.
[odkaz] -
Thomasino 09.09.18 14:54
« Re: G20
Je to pravděpodobné, ale asi ne tak "vyhoněný". Tam netrpělivě očekávám především verzi M340i (a ještě více o rok později kupé M440i), kde má být šestiválec s výkonem kolem 380 koní. A hlavně už trochu dopracované divizí M a s označením "M" na začátku (tedy řada M Performance), které se poslední (stávající) generaci nedostalo. Ikdyž podle všeho je to výborné auto (iudex mi to ještě nepůjčil, tak nevím, řídil jsem jen M2 a M4). -
Emel 09.09.18 13:25
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž Srpen 2018 - Vyhlášení výsledků
Jo, bráchovi se povedlo spustit odsávačku na olej a neutáhnout nahoře nějakej ventil, takže to skončilo scénou jako když v Limonádovém Joeovi narazí na ropu. No a pak hodil montérky do koše na prádlo :-) -
praděda7 08.09.18 10:34
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž Srpen 2018 - Vyhlášení výsledků
Tms....super video :yes: Zvažuješ M4? Musíš ale jednat friško, protože se window of opportunity rychle uzavírá.....Zatím se dá ještě objednat...i v manuálu. Ale na NS a na okruzích by byla dvouspojka určitě výhodou. [odkaz] -
-
Thomasino 07.09.18 23:40
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž Srpen 2018 - Vyhlášení výsledků
Jo a gratulace vítězům ve fotosoutěži, zvláště Emelovi ke skvělé fotce :yes:
Jinak tady je malý sestřih z posledního dne na NS a pak je tam ještě jedno video s půjezdem té lehce upravené M2 :-)
[odkaz]
- komentář je u videa -
Dany 07.09.18 09:39
« Re: Re: Re: pekne porovnanie HH: i30N vs Type-R vs Megane RS vs Cupra R vs 308 GTi - DRAG RACE, ROLLING RACE, BRAKE TEST & REVIEW!
Keď už skončila súťaž, môže sa kecať?
Pozrel som to porovnanie usraných 4-hrnkov a prekvapili ma tri veci.
Prvé a najväčšie prekvapenie je, o koľko RS horšie brzdí. Na predvádzačke som mojim pocitom pripisoval možnosť, že brzdy už mali čo to za sebou. Evidentne to bude vlastnosť. Cup bude mať podľa všetkého rovnaké brzdy ako Sport. Máme nejaké bližšie info?
Ako druhé ma prekvapilo, o koľko zaostal Peugeot. GTi väčšinou dosahuje na okruhoch lepšie časy, ako porovnateľná konkurencia. Nekorešponduje to ani v porovnaní s letmým štartom, kde sa GTi drží.
Za tretie: všimli ste si, ako Megan vystrelil z miesta? To potvrdzuje moje dojmy, že RS nebude mať problémy s prenosom výkonu. Tá predná náprava funguje výborne. Čo som si potvrdil je, že Cupu bude chýbať výkon. Mali tam dať 300k čo plánujú do Trophy a bolo by.
Naopak ma vôbec neprekvapuje, že o tretinu drahšie autá majú vo všetkom navrh. Prekvapivé by bolo, keby nemali.
Ak by som si mal vybrať z tejto štvorice (Prepáč Peugeot), tak v cenovej 40t € by to bolo... Čisto pre jazdu TypeR, inak Cupra (V reálnom svete, by som nasledoval cestu Iudexa). V cenovej 30t € by to bolo RS. Na okreskách by som viac ocenil trakciu, ako o 0,0 prd rýchlejší čas na rovnej dráhe. Vo vyšších rýchlostiach je vidieť prevaha dvojlitra v N-ku. Ale tie brzdy by ma štvali. -
iudex 07.09.18 08:57
« Re: Re: Re: Fotosoutěž Srpen 2018 - Vyhlášení výsledků
Blahoželám Emelovi k víťazstvu bez straty kvetinky (úplne plný zásah, 1. miesto od každého hlasujúceho tu tuším ešte nebolo), woodymu, že ma porazil >:D aj ostatným zúčastneným a ďakujem za hlasy. Od Emela čakám tip na novú tému, už je dosť pokročilý čas.
Tom: parádne fotky, je fajn už len vidieť tú zostavu áut, čo sa motá okolo NBR, aj keď na trati bolo očividne husto, asi to nebolo ideálne. A vidím aj M2 od nás z Trnavy, hoci tu som ho nezaregistroval.
Inak k tým špekuláciám o predaji vs. vylepšení: vidím to presne rovnako ako Dany, ak Ťa ani M2 neuspokojí a chceš niečo ostrejšie/okruhovejšie, tak by som zabudol na sériové autá, zavolal webpajovi a pridal sa k ním do tímu a jazdil okruhy na Radicale (mňa tiež volal, ale som si vedomý svojich jazdeckých neschopností). Placka na okruh je úúúúplne iná liga, to môžeš cesťák tuniť ako chceš a nedostaneš sa ani na dohľad. Teda nechaj M2 tak, ako je (ako píše Dany vytunená jazdenka stráca na hodnote na rozdiel od originálu) a užívaj si univerzálnosť série (max. by som vymenil brzdové platničky a gumy).
Btw. zajtra idem jazdiť na Arieli Atom a tiež predpokladám, že po návrate do vlastného auta si budem pripadať ako v traktore. >:-[]
prededa: tak už je vonku prvý eMkový bavorák so štvorvalcom, to Ťa asi picne. >:-[] -
Dany 07.09.18 08:43
« Re: Re: Fotosoutěž Srpen 2018 - Vyhlášení výsledků
Thom: Ako tak sledujem tvoj posun, tak ani M2 v top konfigurácii ti neni dosť. Ale dalo sa čakať, že keď už si sa pustil cestou úprav pri RS-ku, tak ti to nedá pokoj ani teraz. Nebude škoda zasahovať takto radikálne do M2 a robiť z toho špeciál? Nebola by cesta zaobstarať si niečo Radical-ne na okruh, podobne ako sa vydali Paja s Dinarom a M2 nechať v pôvodnom stave? Navyše aj zámer mať M2 ako investičné auto by týmto pádom padol. Radical asi nebude úplne vhodný na severnú smyčku, ale vieš ako to myslím. Proste nerobiť kompromisy. Na okruh niečo okruhové a M2 nechať úlohu pre ktorú bola stvorená. -
Thomasino 06.09.18 17:28
« Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž Srpen 2018 - Vyhlášení výsledků
Ano, Danova. Pěkně mu to jezdí a on s tím už taky moc pěkně jezdí! :-)
Nemyslím si, že by ta Ibiza neměla funkční ABS jak někteří spekulují. Prostě tam přilétl jako hovado. Kdyby neměla ABS, tak by to takto nedopadlo, kdyby normálně brzdil včas. Bez ABS zabrzdíš podobně, na suchu spíše dříve, jen probrzdíš gumy ;-)
Na dalších fotkách žádného zástupce pěknější poloviny lidstva nevidím.
Takže tvoje žena je až v té motokáře za kamarádkou?
Tam to taky vypadá na modrou...