Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Thomasino 21.10.18 23:49
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: BMW 3 konfigurátor
Těžko jezdil pod 2:40, když jsem mu zvládal celkem ujíždět.. Je to přece jen těžký...
P.S: Ty brzdy by byla u mě asi první investice u 340i, na okreskách a v Alpách by se určitě hodily! :-) Takže iudex aspoň ví, o co napsat Ježíškovi ;-) -
praděda7 21.10.18 23:45
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: BMW 3 konfigurátor
Tms ....Pátral jsem dál a musím se omluvit. Ty lepší brzdy pro 3er se skrývají pod názvem 18" brzdový systém, ale detaily jsem našel jen zde: [odkaz]
Hádám, že tahle věc plus semi-sliky by iu 340i dostaly někde k 2.35.....
Za kolik to jezdil ten Rakušák? Měl i semi-sliky? -
Thomasino 21.10.18 23:12
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: BMW 3 konfigurátor
Jasně že semislicky. Ono bez nich tam nemá moc smysl jezdit (nebo aspoň něco jako měl iudex na GTI ty PS SuperSport či nástupce 4s). Stejně jako je základ jiná brzdovka a většinou jiné než seriové desky, které málokdy něco vydrží. S tím rakušákem se krátce bavil iudex, ty kotouče měl nějaké děrované a o dost větší než iudex. Skoro jako z M2. Ale taky záleží na deskách... -
praděda7 21.10.18 22:59
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: BMW 3 konfigurátor
Tms ....dobrý....ale ty jsi měl podle iu obuté semi-slicky, že? Kolik vteřin na kolo dávají tam na SR k dobru?
340i s Performance brzdama.......? Díval jsem se na BMW M Performance Parts katalog, ale tam žádné performance brzdy pro 340i nenabízí.....? -
Thomasino 21.10.18 21:25
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: BMW 3 konfigurátor
iudex - tady kolo s kamerou na helmě, hned to vypadá o deset vteřin rychleji !! >:-[] Ke konci zdržení za tou šedou rakouskou 340i s M Performance brzdama, plus malé zdržení v poslední zatáčce za závodním Clio RS
[odkaz] -
Thomasino 21.10.18 19:58
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: BMW 3 konfigurátor
Rodinný kombík dneska taky žádná sláva, ale na druhou stranu na seriový kombík i těch 2:37 ujde. Ale pojel jsem aspoň jiné sériové Cupry, nebo Megana R.S. (pak se přišel ptát kolik to má koní, že jsem mu na cílovce trochu ujel). A tu rakouskou 340i s Performance brzdama :-) Hlavně že jsme si to užili, zničili trochu gumy a brzdy a byla sranda.. Ten Adam s CTR zajel 2:30, což je teda už slušný. A to tam má pneu jen 235/40 R18, misto 245mm šířky co je v sérii.. -
praděda7 21.10.18 19:51
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: BMW 3 konfigurátor
iu......thank´s for the prompt report........No, zrobil si dobre..... ;-) You in one piece and the car too. That´s what counts! Právě jsem dopsal dlouhý email mladší dceři, co žije v Austrálii a ta angličtina se mě nechce pustit....má dnes narozky.....39 roků.
Ano, na okruhu se nejlépe poznávají fyzikální zákony. Jak jsem psal dole. 3er je dost těžké auto a na okruhu je v zatáčkách každé kilo znát......
Zajímalo by, jak se "cítil" brzdový pedál na konci toho druhého ostrého kola. Zhoubičkovatěl nebo byl pořád při síle? Jak nakonec vypadaly gumy? Na jakých jsi jel? Na kolik barů jsi je napumpoval?
-
speedfred 21.10.18 19:35
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: BMW 3 konfigurátor
a to si zober že ani super sporty nie sú ktovie aké pneu. Ja mám teraz Michelin 4S a pri ostrejšej jazde sú zúfale.
Časy neviem aké sa jazdia bo SK ring vôbec nepoznám. Tom tam jazdil aké časy ak to bol on ? -
iudex 21.10.18 14:55
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: BMW 3 konfigurátor
Tak 3ka prežila na SK ringu: [odkaz]
Po všetkých katastrofických scenároch, ako odpálim platničky a zvlním kotúče som jazdil trošku opatrnejšie, zahrievacie kolo, dve ostré, jedno chladiace, ostré, chladiace atď. A brzdy to zvládli. Ale je pravda, že v zákrutách je tá hmotnosť auta sakra cítiť, brzdy nebrzdili tak dobre ako na GTI, aj gumy začali veľmi rýchlo plávať, oproti Super Sportom grip dramaticky horší. Na cieľovej rovinke som šiel 220, o 10 viac ako s GTI, ale proste v zákrutách som bol o hodne pomalší (jednak z objektívnych dôvodov, proste to tak nebrzdilo, možno som aj subjektívne nešiel tak na doraz), takže celkový výsledok bol, že čas na kolo oproti GTI bol o 7 sekúnd horší, a to stabilne (meral som si tri kolá a všetky boli cca. 2:55 min., teda nič, čím by som sa chválil, všetky hotheče na okruhu ma v zákrutách predbehli, resp. som radšej pustil (na rovinke samozrejme 326 koní cítiť, to je fajn, k tomu parádny zvuk vytočeného R6). Celkovo som si potvrdil, že sériová 340i nie je auto na okruh, ale som rád, že som si zajazdil a priblížil sa bezpečne k limitom.
Btw. bol tam aj nejaký rodinný kombík z Brna, obutý na semislickoch Toyo: [odkaz] >:D -
praděda7 21.10.18 11:39
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: BMW 3 konfigurátor
Když jsem v Austrálii jezdil super sprinty, tak jsem měnil destičky a odvzdušňoval brzdy před a po každém závodě. Měl k tomu i "udělátko" abych mohl odvzdušňovat sám. Závodní destičky jsem používal jen na okruh. Tím jsem si je jednak šetřil a také proto, že nebyly ke kotoučům zrovna šetrné. Ty jsem měl vrtané a nebyly také zrovna z levného kraje. -
Thomasino 21.10.18 09:08
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: BMW 3 konfigurátor
Taky nevim jak to jezdíte a jak zvládl iudex na GTI několik okruhů a za 4 roky stejné desky. Já měnil teď na Cupře přední desky po 10-ti tisících, a dvou okruzích 25 min. Ikdyž minule jsem jim už dával a i se spolujezdcem zajel v Brně skoro stejný čas jako s Meggie. Takže jsem teď dal i trochu lepší Ferodo DS 2500. Jo a to má GTI stejné brzdy jako Cupra, o to víc to nechápu. Možná má jinou směs desek.. -
Ronault. 21.10.18 00:44
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: BMW 3 konfigurátor
Mrkněte na tento článek, především na konec, kde redaktoři ověřují racelogicem, kolik metrů auto ujede při určené rychlosti za určitý čas, protože nevěří předešlé informaci. [odkaz] 8-s :'-(
Tohle totiž hodně vypovídá o jejich inteligenci a dělá obrázek o redakci. Komenský a Newton se obracejí v hrobě. Kdyby to bylo v Blesku, ale automobilový novinář opakovaně ověřuje základní fyzikální zákony, které se učí v šesté třídě.
Mě se chce zvracet. :no:
Jinak ad diskuse, jak to jezdíte? mě na servisní prohlídce v 90t km napsali stav destiček 60% vpředu :-! :-! -
speedfred 20.10.18 22:32
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: BMW 3 konfigurátor
Tak to ja mám po 17tis km druhé dosky KO a objednal som pre istotu dopredu pneu Pirelli Trofeo :-)
Zajtra určite nepojdem a budúcu sobotu by som mal ísť do Mostu samozrejme ak zoženiem dosky. Tu je to celkom problém,ale v Nurburgu sme ich zohnali aj v nedeľu. -
woody-alien 20.10.18 22:17
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: BMW 3 konfigurátor
iudex: Nejsem si úplně jistej, jestli 2.0 TDCI 132 kW (v tomto případě ještě ve spojení s Powershiftem a AWD)můžeme považovat za základní nafťák... ;-) ale k věci, Insi byla v pohodě, Leon taky....jenže s pořádnou zátěží se to srovnávat nedá. -
iudex 20.10.18 22:15
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: BMW 3 konfigurátor
fred: to určite nie, na cieľovke som atakoval 210 kmh a brzdil som vždy naplno; skôr by som povedal, že GTI Performance malo nadštandardné brzdy, 340mm vpredu a 310mm vzadu pri hmotnosti 1366 kg (rovnaké ako Golf R s 300k a 1500 kg) a po výmene brzdovky za racingovú vydržali v chladnejšom dni celý stint bez chladiaceho kola. Ak už niečo nestíhalo, boli to gumy, ktoré už začali ku koncu plávať, ale bzdy boli v pohode.
-
woody-alien 20.10.18 21:54
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: BMW 3 konfigurátor
iudex: Předpokládám, že BMW na tom bude líp, ale Ozzmanovi dneska na Mondeu skoro hořely brzdy i po pár minutách přátelského nahánění s Insignií a Leonem u Prahy. >:-[] -
iudex 20.10.18 21:02
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: BMW 3 konfigurátor
Deda: na SK ring som s Golfom chodil 4 roky, takže mi je jasné, aká záťaž to pre auto je. Požičať si ale FWD hotheč mi nič nerieši, to je ako GTI, ale nič mi to nepovie o správaní AWD sedanu na okruhu a práve to chcem zistiť, ako sa to správa na limite, lebo skúšať limity 326 koní na okreske je o hubu (resp. vodičák). Na jednej strane rozumiem, čo mi hovoríte, 1675 kg sedan so sériovými non-performance brzdami asi nie je zrovna okruhové náčinie, na druhej strane Golf vydržal 4 roky návštev okruhu bez toho, aby som musel meniť čo i len platničky. tak sa mi nechce veriť, že by 340i odišli brzdy po jedinom stinte v relatívne chladnom počasí. Uvidím, možno si zajtra budem nadávať. >:-[] -
praděda7 20.10.18 17:36
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: BMW 3 konfigurátor
Tms....tož letos je už pozdě a moc narychlo. Jo, máš pravdu, pokroutit kotouče, speciálně na cesťáku není velký problém. Poslední kolo nebo dvě (SR je dlouhý, tam by mělo jedno stačit) hezky pěkně pomaloučku...moc nebrzdit a chladit a chladit....a v depu pak pokud možno nezatahovat park. brzdu...
Nebylo by ale marné, naplánovat na jaře sraz právě tam (nebo v Brně) a spálit trochu gumy.....ale nejsu si jistý, že budu m-lite ještě mít..........
Další entry do foto soutěže české dálnice...[odkaz] -
Thomasino 20.10.18 16:19
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: BMW 3 konfigurátor
iudex tam již párkrát jel a myslím, že je mu to celkem jasné. Ani moje M2 nemá v sérii moc brzdy na okruh, jeho základní brzdy v 3 series mi přijdou naprosto nepřipravené na nějaký okruh, zvláště Slovakiaring. Trochu se bojím, aby ho to nestálo pak nejen nové desky (já je spálil i na M2), ale náhodou i kotouče. Pronajmutí CTR vypadá sice jednorázově poměrně drahé, ale ve finále to není hrozné, neublíží svému autu. Je to samozřejmě na něm...
Jinak my za chvilku vyrážíme, spíme v Dunajské Stredě a ráno na 10 hod jsme tam. Nebo možná po desáté, nebudeme nikam spěchat a první jízdu vidím až tak na 11 hod, až bude tepleji.
Praděda - co takhle oživit své okruhové choutky a dojet na jednu jízdu, nemáš to tak daleko :-) -
praděda7 20.10.18 15:54
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: BMW 3 konfigurátor
iu....tak jak tě čtu.....doporučoval bych tu akci realizovat jak píšeš dole. Zajeď si tam na otočku, napumpuj kola natvrdo (aby jsi neponičil gumy), a s rozumem absolvuj těch 20 minut.
Když se ti to bude líbit, tak zvaž ty lepší brzdy. Polozávodní obložení, odvětrané kotouče a závodní brzdová kapalina udělají velký rozdíl. Samozřejmě jestli to vezmeš opravdu vážně, tak investice do semi-slicků by pak byla potřeba. V této rovině by jsi již měl také investovat do podvozku. Díváš se tady na opravdu "slušné" peníze. Bylo by dobře si na tu aktivitu udělat předem hrubý rozpočet.
Na druhé straně, a protože bydlíš relativně blízko, by nebylo od věci (když bys tomu propadl, což se může lehce stát), si pořídit další (lehčí) vůz jen tak na bláznění. 3er je na okruh dost těžké auto, poznáš to nakonec sám. "In the long run" by to mohlo vyjít levněji a měl bys větší fun.... ;-) "Rasovat" tak parádní 3er na okruhu by přece jen byla škoda. -
Thomasino 19.10.18 19:38
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: BMW 3 konfigurátor
Vzhledem k tomu, že jsi bohužel nepřiplatit za ty lepší M paketové brzdy, tak buď hodně opatrný. Být tebou, raději si tam pronajmu Civica Type R.
Už v 10 hod tam chceš být? Tak snad to stihnu aspoň na 10,30 hod, abychom dali řeč až budeš po ježdění chladit >:-[] A jestli pojedeš svým, spíše bych zkusil jedno zahřívací, jedno ostré, jedno chladící. Dvě ostrá by mohlo být moc, zvláště jestli nemáš vyměněnou brzdovku, máš seriové desky a jen UHP pneu... -
praděda7 19.10.18 18:36
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: BMW 3 konfigurátor
iu...píši to dole...ten korejec nebyl jen tak nějaký cesťák. Sledoval jsem celé video a odhaduji to minimálně na čipnuté ECU, lepší brzdy (minimálně obložení), semi-sliky a laděný podvozek. A samozřejmě ten borec co řídil, také nebyl nějaký Franta Lopata z Horní Dolní co rozváží balíčky... ;-)
Na okruh bych radil minimálně lepší brzdové obložení a brzdovou kapalinu. A pak na okruhu jedno zahřívací kolo, 2 rychlá a jedno až dvě piánko. A pak znovu podle toho jak se budou brzdy cítit. 25 minut? Jsem moc zvědavý na tvůj report afterwards...jo a pneumatiky budou také trpět. Pamatuješ na Fredovi fotky? -
iudex 19.10.18 16:33
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: BMW 3 konfigurátor
Fred: tak ja plánujem len tak na otočku, hneď prvý stint o 10:00, aby som bol na obed doma. Inak tie brzdy ma se.ú, sakra k 240 kW hot-sedanu nevedia Bavorskí dať brzdy, čo by vydržali tých 25 minút na okruhu?!! Kórejec za polovicu ceny to zvládne. 8-s -
iudex 19.10.18 14:17
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: BMW 3 konfigurátor
Inak na tom videu je pekne vidieť, že slabší hotheč môže byť na okruhu rýchlejší, ako výkonnejšie, ale väčšie a ťažšie autá, aj tie bavoráky boli rýchlejšie na rovine, ale i30N ich prebrzdila, takže hmotnosť, lepšie brzdy a gumy sú dôležitejšie ako samotný výkon. Inak práve preto stále špekulujem, či ísť na okruh, ale zrejme to predsalen skúsim (možno túto nedeľu), bojím sa trochu tých non-performance bŕzd, ale hovorím si, že budem jazdiť len tak lahodne. >:D -
Thomasino 17.10.18 20:22
« Re: Re: OT: BMW 3 konfigurátor
Před týdnem jsem se zúčastnil zajímavé akce od BMW CarTec Olomouc na uzavřené trati Ecce Home Šternberk. Bylo to spíše pro běžné majitele, kde nás učili intenzivní brždění s pevným držením volantu, pak pozdější brždění až do zatáčky se svižnějším průjezdem zatáčkou a také slalom mezi kužely v různých rychlostech. Na začátku také správné sezení v autě. Instruktory dělali pánové ze závodního týmu Janík Motorsport. Na závěr jsem měl možnost chvilku řídit 460-ti koňové M4 CS :-) Tady jsou nějaké fotky: [odkaz] -
praděda7 13.10.18 12:22
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: BMW 3 konfigurátor
Jsem zvědavý kdy se do toho (GPF) někdo pustí. GPF je umístěn blízko turba kvůli rychlému zaktivování, ale zároveň bude tím komplikovat potenciálním "vylepšovatelům" jejich práci. Zatím jsem na netu nenašel žádnou nitku, ale mám rozhozeny sítě..... ;-) -
praděda7 12.10.18 23:23
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: BMW 3 konfigurátor
Chtěl sem v rámci "nevinné občanské neposlušnosti" tady původně navrhnout způsob jak obejít nepříjemnost zvanou GPF, ale po přečtení několika odborných článků jsem zjistil, že tuto věc nebude tak jednoduché "ošulit", jak bylo kdysi (cca 1985) snadné "ošulit" katalyzátor. Elektronika a kontrolní čidla jsou totiž dnes poněkud důvtipnější a pouhé "vybrakování" těla GPF a odpojení čidla/čidel by nebylo dostačující. Ano, jistě by se našla cesta jak triknout i ECU, ale tady by už byl potřeba zákrok zkušeného experta. Samozřejmě u nového vozu by se musela zohlednit záruka, což by vyžadovalo zákrok, který by byl non traceable...... -
iudex 12.10.18 08:13
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: BMW 3 konfigurátor
Tom: M2 Competition na NB Ringu alebo Keď jazdia profíci: [odkaz]
Inak čím viac nových áut s GPF sa testuje, tým viac sa spomína, že ten filter uberá charakteru motora, najmä po zvukovej stránke, osobitne sa to spomína v testoch M2C (vs. štandardná M2), ale aj u iných áut. Z tohto pohľadu Ty, ktorý si kúpil oba športiaky ešte bez GPF (a práve preto, že ešte boli bez filtra) by si spravil dosť veľkú chybu, keby ich po roku predal a kúpil niečo s filtrom. Osobne myslím, že po čase sa zase aj táto technika vychytá a vplyv GPF na charakter motora sa trochu eliminuje, aktuálne by som sa ale tešil, že mám auto s tak parádnym zvukom. -
Thomasino 11.10.18 21:49
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: BMW 3 konfigurátor
woody - zrovna včera jsem absolvoval ve stejné i30 1,6i jízdu do Prahy a v noci zpět, naštěstí jako spolujezdec a vybral jsem si zadní sedadlo, abych se mohl trochu natáhnout (a přední dal dopředu, tam nikdo neseděl) >:-[] >:-[]
Dnes jsem měl možnost chvilku řídit M4 CS na Ecce Homo Šternberk, akce CarTec Olomouc, kdy byla horní část tratě uzavřena a jezdili jsme tam s bramborami za dozoru závodního týmu Janík Motorsport, který tam dělal instruktáž jak brzdit, jak sedět za volantem, plus tam byl slalom.. Taková dvouhodinová akce, ale spíše pro normální lidi, mě tam zaujalo jen to krátké svezení s 460-ti koňovou M4. Má lepší řízení než M2!! -
praděda7 11.10.18 15:32
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: BMW 3 konfigurátor
Jasně píšu, že jestli chce iu ochránit svá nová kola dobře, tak musí investovat do kvalitních pneu. Co je na tom nesrozumitelného? -
praděda7 11.10.18 10:50
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: BMW 3 konfigurátor
Dany...nevím co jsou ATáčkové pláště, ale pokud chce iu dobře ochránit své nové disky, tak se do pneu musí investovat. Real McCoy je angl. slang a znamená to něco na způsob opravdová kvalita..... ;-) -
Dany 11.10.18 09:27
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: BMW 3 konfigurátor
Dedo, neviem čo je McCoy. GoodYear F1 som mal (na diskoch OZ Michelangelo s "vypuklým" designom) a nemali o nič väčšiu ochranu diskov ako dole odkazované MFS, FR.
[odkaz]
A uznáš sám, že dávať ATčkové plášte na 340 je blbosť.
-
Dany 11.10.18 09:18
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: BMW 3 konfigurátor
Iudex, áno sú vypuklé, ale v mieste, kde už s obrubníkom neprídu do kontaktu. To by už musel byť vyšší múrik, prípadne stena a to už odreš skôr nárazník.
Dávaj si pozor, aby si nenachal pri prezúvaní kolo stáť na behúni. Vlastnou váhou sa zvykne prevrátiť na vonkajší bok ;-) -
praděda7 11.10.18 09:14
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: BMW 3 konfigurátor
Dany....no přesně...na jemné opření...ale jinak je to jen "vodička"..... ;-) Opravdový
McCoy je o něčem jiném....[odkaz] -
woody-alien 11.10.18 09:01
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: BMW 3 konfigurátor
Při dnešní ranní četbě mě napadlo, jestli ten Thomasino neudělal se svými auto-rošádami přece jen chybu. Takový klenot už v rukou měl, dokonce fóliemi vylepšil....a pak se ho zbytečně zbavil. ;-)
[odkaz] -
woody-alien 11.10.18 08:58
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: BMW 3 konfigurátor
iudex: To by bylo, abys té kombinaci (tříválce s DSG) nepřišel na chuť. >:-[] Ale až to na tebe opravdu přijde, vinu dávej Fordu. Nebýt jeho servisní náročnosti, nemuselo to takhle dopadnout. ;-) >:D -
iudex 11.10.18 08:37
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: BMW 3 konfigurátor
Dany: to máš síce pravdu, ale tie disky sú mierne vypuklé, takže stredná časť presahuje gumy. Proste to bude chcieť opatrnejšie pri parkovaní. [odkaz]
Inak dnes som dal Mondeo do servisu a opäť si vychutnávam lahodnú kombináciu litrového trojvalca so 7st. déesgéčkom DQ200. >:-[] -
white label 10.10.18 15:55
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: BMW 3 konfigurátor
iudex
Třeba VW běžně kombinuje letní rozměr 225/40/18" s disky širokými 7,5" (viz Golf GTI) a na 8" obouvá až 235/40/18" (Golf R). Zvlášť u zimních pneu byl byl užší disk vhodnější, ale u druhovýroby je šířka 7,5" vzácná, buď 8", nebo 7" (ta bývá spíš u 17"). Sám mám teď na zimu 225/45/17" na šířce 7" a úplně v pohodě. Disk je více chráněný a lamely vzorku se spíš více otevřou.
Ale nedělal bych z toho vědu, tvá kombinace je taky zcela v normě.
Opticky budou k shadow lepší, než ty origo. -
Dany 10.10.18 14:51
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: BMW 3 konfigurátor
Iudex, ladiť budú lepšie ako letné. Takto z čelného pohľadu to nie je moc poznať, ale vyzerá, že gumy majú ochranný lem na disky. Tým pádom by mali pretŕčať až za hranu disku. -
iudex 10.10.18 14:01
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: BMW 3 konfigurátor
Mne dnes prišli zimné komplety: [odkaz] Naživo disky vyzerajú výborne, myslím, že budú pekne ladiť s čiernym Shadow paketom. :-) (teraz len aby som nezopakoval Emela, že nebudú sedieť). Majú len jednu chybu, sú dosť zarovno s gumami, resp. i mierne vytŕčajú, čo je síce estetické, ale nie veľmi praktické (náchylnejšie na poškrabanie), kľudne mohli byť disky 7,5" široké namiesto predpísaných 8". -
Dany 09.10.18 07:00
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: BMW 3 konfigurátor
Emel: to je dobre, že si ich vrátil. Ak to boli tie z odkazu, tak boli celkom slušne odrbané. Pravdepodobne zasiahla vyššia moc ;-) -
Emel 08.10.18 21:37
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: BMW 3 konfigurátor
No já už je vrátil, prodejce úplně v pohodě... je fakt, že jsme se domlouvali, že to vyzkouším.
Mimochodem, Opel v tom má fakt slušnej binec. Pro novou Insi udává jak 5x115, tak taky 5x120... a nabízí oboje. -
iudex 08.10.18 14:30
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: BMW 3 konfigurátor
Emel: uff, tak to nas_re. 8-s Nedivil by som sa, ak by si dal menšie disky ako máš na leto, ale pri rovnakej veľkosti 18 ma to vcelku prekvapuje. Najhoršie je, že Ti to predávajúci nebude chcieť vziať späť a máš sadu nepoužiteľných diskov, ktoré môžeš iba dať znovu do inzercie. Popravde obava, ako sa vojdú na brzdy bola jedným z dôvodov, prečo som zostal na rozmere 18" aj ja, už na Golfa som tie zimné 17ky dal len tak-tak, s rezervou asi 0,5 cm.
Dany: uvidím, či budem doma, zvažujem Tatry, kým je ešte pekne. Ak ale zostanem doma, ozvem sa Ti. Inak s témou súhlasím, je tak abstraktná, že nemám ani šajnu, čo by som na to odfotil. >:D -
Dany 08.10.18 09:18
« téma Říjen - Október
ešte raz ďakujem všetkým za účasť a hlasovanie.
Ako téma na Říjen - Október ma napadlo,dať fotkám štvrtý rozmer. Téma by to bola nadpriemerne široká a možno umožní zrealizovať nápady z minulého kola.
"Čas"
Neviem či tu už taká téma bola v minulosti a poprosím vás o námietky, alebo prípadné schválenie témy. -
Thomasino 07.10.18 19:22
« Ukončení sezóny na brněnském okruhu..
Dneska malý jakože "závod do vrchu" na brněnském okruhu. Chtěl jsem to zkusit v protisměru. Video z druhé jízdy z mobilu od spolujezdkyně (a ta nejrychlejší, první byla hodně seznamovací). Jinak organizace bídná, informace při registraci špatné, takže jsem nestihl žádnou tréninkovou jízdu (prý byly krátké), takže jen 3 ostré jízdy. Nakonec 11-té místo z 38 aut ve třídě nad 3000 ccm (nejvíce zastoupená), za námi nějaké GT-R a Corvetty :-) V prvních dvou příspěvcích jsou výsledky. A pěkné 3. místo Adama s Civicem Type R poslední generace, plus páté místo Davida s lehce poladěnou Cuprou :yes: Byla to zábava, napoprvé to celkem ušlo.
[odkaz]
[odkaz] -
iudex 05.10.18 21:00
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: BMW 3 konfigurátor
Dany, chýbal si, bol som s kamošom na motokárach, prvý stint sme jazdili len dvaja, ďalšie dva aj partia chalanov, ktorí boli pomalší a zavadzali. Ale zajazdil som si. :-)
EDIT: podľa toho dedovho odkazu som zadal VIN auta a napísalo mi, že Based on the information you provided, this item does not fit your vehicle. This could be due to the production date or other options and accessories present.
Inak fakt, že na GTI slabšom skoro o 100 koní som spravil o 7 sekúnd (!) lepší čas na kolo svedčí o tom, že 340ka (a aj ja samozrejme) má ešte veľké rezervy. Ale boli tam aj dvaja borci so sériovými rodinnými autami, jedna Toyota Auris (ešte aj so strešným nosičom) a jedno naftové Toledo; takže ako ma "potešil" Tom, nebol som najpomalší na okruhu. :-) Ale ani tak nemyslím, že by lepšie brzdy spravili z môjho auta konkurenta type R, proste tá hmotnosť 1675 kg nepustí.
P.S. Dal by som video, len ten súbor neviem nijako dostať z mobilu do PC (kábel, bluetooth, wifi, mail, nič nefunguje) 8-s Porovnaním videí by bolo jasné, že rýchlosť je rovnaká (na cieľovke cca. 220 kmh), ale proste Tom môže brzdiť o desiatky metrov neskôr a jeho prejazdová rýchlosť zákrutami je oveľa vyššia. Ale zase ja mám lepší zvuk. >:D