Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Dany 16.11.18 07:07
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když nejde sundat kolo...
Iudex, včera som trochu "podriftoval" pri PSA, aby som vzdal poctu gumám pri jejich odchode na večnosť. Kto by to ale fotil? Jedine ak strážcovia zákona.
Téma mi nevadí žiadna, ak nevyžaduje nadmieru úsilia a času, ako napríklad to leštenie. Nakoniec, jednohlasne sme si ťa vybrali, pre zadanie témy ;-)
Ja osobne by som sa prikláňal za Woodyho povolenie oprát. -
woody-alien 15.11.18 22:33
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když nejde sundat kolo...
Díky, pánové, mrknu na to....není zdaleka nutno přímo v Brně, tam skončíme tak kolem 16 hodiny, klidně okolí.
Thom: Ty máš docela slušnou sklerózu. >:D >:D >:D >:D
[odkaz] -
Ronault. 15.11.18 22:12
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když nejde sundat kolo...
Woody: V Brně jsem vždycky bydlel na kolejích, takže moc neporadím, leda ty koleje. >:-[]
Ale kdyby se ti chtělo lehce na sever, tak z míst, kde jsi mě vlastně navštívil (vidíš, už bych mohl vyvěsit tu fotku z heliportu >:D ) měli dobré reference v Boskovicích Hotel pod zámkem: [odkaz] Měli jsme tam párkrát večírek a vařili na výbornou, moderně.
O kousek vedle v Černé hoře v pivovaru si taky hodně chválí Hotel Sladovna: [odkaz] -
Thomasino 15.11.18 21:50
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když nejde sundat kolo...
woody - tebe jsem ještě neviděl na živo. Nedáme sraz jak budeš v Brně?
Jinak mě napadá Hotel Avanti (kousek od středu): [odkaz] nebo Hotel Vista na Hudcove, spíše na severu Brna: [odkaz]
Nebo takové levné ubytování trochu v socialistickém stylu je Hotel Prometheus, taky na severu, ale od drahé polovičky tam ubytovávají učitelky a jsou prý spokojené:
[odkaz]
-
woody-alien 15.11.18 21:32
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když nejde sundat kolo...
Všem: Pánové, speciálně iudexi, omlouvám se.....titulní fotku aktualizuju zítra. Nějak nestíhám. Mimochodem, v sobotu jedeme s rodinou do Brna, nebyl by nějaký tip na ubytování na jednu noc, kdyby se mi nechtělo na večer vracet domů ?
A pokud se týká fotosoutěže, co takhle zase jednou uvolnit otěže a dát volné téma. Něco jako Chvíle s mým autem nebo Moje auto a cokoliv >:D -
iudex 15.11.18 13:51
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když nejde sundat kolo...
Dany: tak pri tejto téme by som sa aj ja vyautoval, kvôli chrbtici už ručne neumývam a z umyvárky auto vyzerá čisté až tak z 3 metrov. >:D Ale šak sa vyjadri, čo sa Ti pozdáva, o téme rozhodujú medailisti spoločne. -
Ronault. 15.11.18 12:57
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když nejde sundat kolo...
WL: díval jsem se taky na ty dvě fotky a je to focené jinak. Jen si povšimni jednoho místa - na modrém jde vidět i okraj asi červené odrazky na zadním nárazníku, to na bílém nejde vidět, protože je foceno více z podhledu. To jsou prostě určující body pro správné hodnocení projekce, jedna z věcí, co se teď učím ... teda na rtg, ale ono to je stejné... 8-s >:D
iudex: Jasně, jestli chceš téma moje driftovací auto, tak můžu rovnou převrátit Picasso na bok a vyfotit, bylo by to přesné vyjádření výsledku při pokusu o drift >:D Neboj, oni kluci polští za pár Zlotých i to auto nablýskají >:-[]
Jinak u nás to teď v ČR žije... jak jsme nedávno koukali na SK, tak slováci musí teď koukat na nás >:D Jenže oni vyšli do ulic a my nic.
Nejvíce mi to připomíná můj oblíbený film: [odkaz] >:D >:D >:D -
iudex 15.11.18 08:32
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když nejde sundat kolo...
Dany: tak rád by som niečo ako Moje driftujúce auto, ale to by asi bola nulová účasť. >:D Takže skôr niečo, čo sa dá v súčasnom období bez väčších problémov realizovať, idú najkratšie dni v roku, tak skôr nejakú nočnú tému, napr. Moje auto a zimná noc. Alebo niečo súvisiace so sezónnou údržbou či prezúvaním (aby Ron nejak využil svoje poľské nešťastie >:-[] ). Prípadne niečo, čo možno cvaknúť doma v garáži, napr. Moje auto a interiér (alebo detail interiéru). Alebo pre predzimných leštičov a voskovačov Moje nablýskané auto. ;-) -
Dany 15.11.18 07:36
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když nejde sundat kolo...
WA: Máš pravdu předsedo. Keby mi to niekto cpal, tak prižmúrim oko :-) . Interiér je lahodný a som rád, že sa nevydali cestou Audi. Nakoniec by mi pragmaticky stačilo 330i, zadokolka a ak by sa robil s tým zlým manuálom, tak ten.
Woody, ak si nájdeš čas, mohol by si zmeniť titulnú fotku súťaže.
Iudex, ak už sme pri súťaži, aká bude nasledujúca téma? -
Dany 15.11.18 07:13
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když nejde sundat kolo...
White, nechcem sa hádať ;-)
Tá modrá fotka je fotená trochu z nadhľadu.
Ak sa pozrieš na fotky fotené priamo zozadu, tak tam žiadny materiál navyšie vidieť nie je. Pozri sa, ako to vychádza pomerovo k znaku. Tar je rovnaký, linky končia na rovnakých miestach.
Podľa mňa je to spôsobené farbou a uhlom pohľadu.
Že to tam "mierne" vadí, je iná. Tá masa materiálu voči štíhlym svetlám je proste moc. -
woody-alien 15.11.18 06:32
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když nejde sundat kolo...
Nj, pokud se týká nové 3-er, okomentoval bych to cimrmanovsky, zkrátka si "malinko zapřeháněli". Nesdílím názory z diskuze při představení, že základní verze na rozdíl od dřívějších generací už je fajn. Není. Ta "efektní" téčka jsou totiž úděsná, to je styl "co bysme tak ještě načančali ?" Monstróznost ledvinek a jejich masivní orámování chromem (kdyby si jich náhodu někdo nevšiml >:D ) zdá se nezná hranic. To se na mě nezlobte, proti tomu je i vysmívané zvětšování znaku u Renaultů vyloženě decentní. :-) A stejně jako Danymu i mně na základním nárazníku hodně vadí cvičení z deskriptivní geometrie s pracovním názvem Průnik nakloněných rovin, které doposud bylo oblíbenou kratochvílí asijských designérů.
Abych to zkrátil, přes kritizovanou překombinovanost soudím, že nakonec bude zase nejlépe vypadat klasický M-paket, samozřejmě v kombinaci s vhodnou barvou. Tohle by za mě prostě šlo. [odkaz]
I když.....já nekupuju, takže mi to žíly trhat nemusí. ;-) -
white label 15.11.18 01:37
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když nejde sundat kolo...
Řekl bych, že to šlo přímo bez žádosti na český centrální registr. Nezapomeň, že i díky rakouským elektronickým dálničním známkám už mají údaje o (některých) konkrétních majitelích aut i s českými RZ. A já tam letos kupoval na firmu (hlavně k vůli obejití prodlevy začátku platnosti) už dvě dálniční známky na dvě auta. -
Ronault. 15.11.18 01:16
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když nejde sundat kolo...
WL: Jestli to ale náhodou není přesně naopak, jak si myslíš. Spíše budeme za Rakouskem pozadu.
Rakousko oslovilo české úřady s požadavkem na informace vlastníka vozidla, centrální registr se šestkrát restartoval, prošlo to kolotočem úředníků a konečně se do dostalo do Rakouska v těsné lhůtě 30 dní a ti se s tím dle hesla, že němčina je světový jazyk netento a poslali ti to...
Zatímco české úřady oslovily Rakouské, ti jim to rovnou přeložili od němčiny i s adresou a stihli to v ten den...
Vůbec bych se nedivil, kdyby to takhle probíhalo >:D -
white label 14.11.18 23:55
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když nejde sundat kolo...
Spolužačce mé ženy (provdané do Tyrolska), přišla letos pokuta z Valašska (taky za rychlost, ale v obci) do Tyrolska ani ne za týden a měla to rovnou v němčině.
Mně to přišlo za měsíc a půl a po češtině ani památky, takže v tomto ohledu jsme tady evidentně napřed. ;-) -
Ronault. 14.11.18 20:56
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když nejde sundat kolo...
WL: jde vidět, že ty mezinárodní poštovní zásilky trvají pořád dlouho >:-[] ám rád tyhle pozdravy z dovolené. Mě jednou přišel pozdrav z tunelu v Praze cestou do Chorvatska a o rok později z Mikulova z cesty do Maďaska :-| :-!
-
-
iudex 14.11.18 09:46
« Re: Re: Re: Když nejde sundat kolo...
Dany: presne ako píšeš, ani jedna z tých verzií nie je úplne ono a paradoxne kým doteraz bol M Paket jasnou voľbou, ktorá veľmi pomohla výzoru, teraz tá M340ka nie je bohviečo, tuším ten štandardný M paket vyzerá lepšie: [odkaz] Najmä mám problém s tou strieborno-bronzovou maskou, to ešte zbytočne zvýrazňuje už i tak veľké obličky (ale to zrejme nebude jediná farba, snáď bude aj čierna, ktorá by to spravila). No a k tomu ešte taký detail, že sú až 3 verzie svetiel, každá s inou grafikou, pričom tie základné a aj stredné nemajú takú peknú grafiku ako tieto najdrahšie na promo fotkách. Pri F30 boli už základné LEDky dizajnovo parádne a príplatkové adaptívne na výzore nič nemenili.
Podľa mňa teda M340i dizajnovo neprekonáva predchodcu: [odkaz]
Tom: ešte RWD pripúšťam (aj keď situácii, keď sa zvažuje, že aj čisto športová verzia ///M bude len xdrive, pre cestovnejšie zameranú M340 by som sa iba štvorkolke nedivil a osobne by mi nevadila), ale s manuálom to určite nebude, stavím fľašu tokajského, že bude len automat. To je v súlade s aktuálnym trendom BMW, keď všade manuály vypúšťa, dokonca aj v roadsteri s týmto motorom (kde sa manuál pýta najviac).
Takže za mňa celkovo zmiešané pocity z M340i, pozitíva sú vyšší výkon a dynamika, samosvor, lepšie brzdy a zaradenie medzi M modely, negatívami výzor a povinný automat. -
Dany 14.11.18 07:20
« Re: Re: Když nejde sundat kolo...
s 340 prišla ďaľšia verzia nárazníkov. Márne sa snažím prísť na to, ktorá verzia sa mi najmenej nepáči. Najhoršia je základná s Tčkami a hranami. Ak by som videl iba túto časť, tak by som ju priradil asi k Toyote alebo Honde. Tie ostré zlomy v rohoch mi strašne pripomínajú toto, sorry:
[odkaz]
Toto pre mňa vyzerá najlepšie z celej ponuky:
[odkaz]
Otázne je, kam až sa pohne M340i s cenou -
-
iudex 13.11.18 20:35
« Re: Re: Když nejde sundat kolo...
Takže poučenie je nekupovať od Poliakov, alebo nesnažiť sa ušetriť za každú cenu? ;-)
Inak dnes bolo predstavené BMW M340i a v niektorých ohľadoch vyzerá dosť zaujímavo: 275 kW a 500 Nm, čo je nárast o citeľných 35 kW a 50 Nm (americká verzia bez GPF má byť vraj ešte výkonnejšia, údajne 285 kW), stovka za 4,4s, americká verzia dokonca len 4,2s (čo už prekonáva M3). Správy o pohone sa rozchádzajú, EVO píše výlučne o štvorkolke, bmwblog píše aj o RWD, každopádne vždy výlučne s automatom. Poteší samosvor (vraj sériovo, ale tomu moc neverím), lepšie brzdy (vpredu 348mm štvorpiestikové, vzadu 345mm), podvozok bude o 10mm nižší aj pri xdrive a napokon aj samotný fakt, že verziu oficiálne zaradili medzi emkové modely (kdežto moja 340i je stále len "obyč" 3er).
Akurát ten dizajn nevnímam ako krajší oproti 340 F30, skôr naopak: [odkaz] -
Ronault. 13.11.18 20:23
« Re: Re: Když nejde sundat kolo...
WL: vazelínu jsem nedával na šrouby ani na náboj, jen na hranu té středové díry. Ale je pravda, že v podstatě nebylo třeba, protože již tam byla dost velká vrstva patrně z autoriz. servisu asi měděné, dle barvy. Já tam s grafitem, jak mi na tato místa obvykle doporučuje taťka. -
Ronault. 13.11.18 19:28
« Když nejde sundat kolo...
Jinak dnes jsem se pěkně zapotil, zanadával a pak i sprdnul telefonem Poláky...
Včera jsem na ty opravené disky nechal nazout zimní Nokiany a odpoledne jsem se jal nandat na citrouše. Je dobře, že jsem to nenechal na pneuservisu...
Vše šlo dobře až do chvíle než jsem na náboj dával první kole, prostě na té hraně nechtělo držet a do uchycení šrouby jsem musel kolo přidržovat koleny a jednou rukou... i dotažení šroubů šlo dost z tuha. U druhého kola mi to už přišlo divné a nabyl jsem podezření, že něco někde drhne. Samozřejmě, na středové díře kola uvnitř byla nová vrstva laku, která tam u leštěných kol běžně není a ten prostě v průměru milimetr udělá.
Samozřejmě mě ihned napadlo, jestli půjde kolo dolů, když šlo blbě připevnit a jestli tem ještě relativně měkký lak na jaře třeba neztuhna a kola budu sundávat sbíječkou.
Takže auto nahoru, povolit kola a samozřejmě již ta dvě připevněná kola drží jak luterská víra kolem Těšína (se u nás říká). Takže auto dolů, lehce jsem povolil šrouby a zkusil se (jak jsem někde tuhle radu slyšel) se trochu v rámci garáže rozjet a prudce zabrzdit. Nic, asi bych musel jet rychleji a to jsem se trochu bál.
Co teď?
Prvně jsem zavolal do té firmy, vynadal za rozbité krytky, pan se mi omlouval, že to mu kolega, co ta kola chystal, mu neřekl a že samozřejmě krytky zaplatí, Hned jsem dodal, že kola nejdou sundat... sypali si popel na hlavu, omlouval, že se to jim to ještě nestalo... Ono taky na to někteří třeba přijdou až na jaře, když budou kola sundávat, především ti, co jim kola nahazoval pneuservis. Ten na to veme utahovák a že to klade více odpor, to nepoznají. :-| Každopádně se mi omluvili, chtěli to kompenzovat, celkově ale nutno říci, že prostě se snaží a co už nadělám... říkal, že příště mi udělají kola gratis... no, jestli nějaké příště bude...
No a co tedy dál. Přední kolo se mi postupně kývavými pohyby podařilo sundat. Zadní vůbec, ani vbíjením klínu mezi disk a kotouč... nešlo. Pak jsem zkusil lehce točit tam a zpátky při zatažené ruční brzdě, něco křuplo a najednou se kolo točilo, ale na náboji stále drželo. Nakonec kolo povolilo a ihned vypadla ulomená hlavička šroubu, co spojuje náboj a brzdový kotouč. Ten šroub tam je v podstatě jen pro to, aby se netočil kotouč a náboj vůči sobě než se připevní kolo a šrouby kola, které náboj a kotouč spojí pevně. Takže bezpečnost OK, ale jak blbě se trefují díry šroubu... 8-s
Následně tedy všechny středové díry jsem musel nějakým udělátkem (v chirurgii se tomu říká raspatorium, jak se to jmenuje v garáži nevím, ale dal mi to taťka) očistit od laku, smirkovým papírem doladit, pro jistotu dodat vazelinu a nakonec připevnit a zkusit sundat, jestli je to OK.
Běžně vyměním celou sadu na zimu do hodiny i s umytím a zazimováním kol, s novým zvedákem, co jsme dnes zkoušel by to bylo klidně o 15 minut rychlejší.
Výsledek - 3h 8-s
Takže si z toho kutilové vezměte ponaučení. 8-s -
Ronault. 13.11.18 18:16
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: První test Megane 4 R.S. ve verzi CUP v ČR :-)
Dany: Tak to jsem rád, že jí nepodělali. Jinak klima, resp. kompresor, podle mě jede skoro pořád, nebo co pár chvil spíná, možná dle vlhkosti, protože když jsem párkrát vypnul AC, tedy kompresor, do pár minut se mi začaly lehce zamlžovat okna. A zzamlčování oken v Meganu v jakýchkoliv podmínkách tedy neznám. Ale jestli ti dělá problém suchý vzduch, tak to chápu, mě spíše vadí přímý chladný vzduch.
-
iudex 13.11.18 17:11
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: První test Megane 4 R.S. ve verzi CUP v ČR :-)
Tak ale M RS nekonkuruje priamo CtR, ako výkonovo (40k rozdiel) a hlavne ani cenovo (27890 vs 35190 eur v základe). Ako konkurenciu pre CtR by som videl až RS Trophy, predsalen to bude bližšie výkonovo i cenovo.
Ale pre mňa osobne nech je CtR lepšia o koľko chce, cez ten jeho tuzingový výzor nejde vlak, kdežto MRS je jeden z najkrajších hothečov.
A Cupra už tiež nie je to čo dakedy, jednak po inštalácii GPF išla výkonovo dolu (na 290 k), jednak aj ceny sú už niekde inde než na začiatku (aktuálne 33540 eur za verziu s DSG, manuál u nás aktuálne nie je v ponuke).
Takže stále z môjho pohľadu vychádza ten M RS ako najlepšia kúpa dnes. -
Thomasino 13.11.18 16:22
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: První test Megane 4 R.S. ve verzi CUP v ČR :-)
Asi bych volil CUP na 18" kolech, ty 19" kola mi přišlo už zbytečně tuhé, když tomu chybí adaptivní tlumiče. Pro mě ale velké zklamání je motor a jeho mdlý projev. Raději bych vybral Cupru, nebo spíše CTR. MRS4 jen za předpokladu, že chci automat a přežiji ten čínský tablet místo palubky >:-[] -
Dany 13.11.18 14:07
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: První test Megane 4 R.S. ve verzi CUP v ČR :-)
Ron, klima je ako hovoríš jedna z najlepšie vyladených. Väčšinou idem na soft režim. Nemám rád veľké rozdiely teplôt a vyššie stupne fúkania. Leto a zima nie je problém, tam jazdím na automatiku (leto 23 - 25, zima 20 - 22). Čo mi trochu vadí je prechodné obdobie. Ak je vonku napr. okolo 18 - 20 a interiér trochu prehriaty, tak hneď púšťa klímu. Ja sa tú klímu snažím trochu obmedzovať. Ale to je môj problém, nie problém klímy. -
Ronault. 13.11.18 13:27
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: První test Megane 4 R.S. ve verzi CUP v ČR :-)
WL: tak ono Allroad je o poznání těžší a GTI pro změnu o poznání jinak využívané než můj Megane, který je i ve své třídě jeden z nejlehčích, takže predispozice má a můj styl předvídání a průjezdu zatáček tomu napomůže ;-)
Každopádně díky za podvrzení a mám asi předem vybráno. Zatím však budu čekat co vibrace na Meganu a Picasso mělo dělané brzdy před koupí.
Dany, iudex: Taky jsem si konfiguroval Megana a je pravda, že cena letí hodně vysoko. Konfigurace máme podobné
18" kola by stačila, ale ten jejich design by byl fádní i na běžného Megana. Zase nic nebrání tohle nechat na zimu a na léto něco jiného a určitě by se dalo sehnat levněji. Hodně se mi líbí i kola z jiných verzí Meganu, třeba tyhle: [odkaz]
Žlutá a oranžová efektní, ale hodně by mě svrběla peněženka a nevím nevím, jestli bych nešel cestou kompromisu červené flame (na Clio RS určitě) a nebo i šedé metalízy, takový sleeper by to byl.
Parkovací senzory a vyhřívané sedačky jsou asi jasné.
Alcantara na sedačky ano, ale na volant ne, taky bych měl strach z údržby.
Co se týče toho většího displaye, tak za mě ano. Pravda, jak tvrdí Dany příjdeš o tlačítka klimatizace, ale pro je větší navigace, navíc RS link dává mnoho dat a vypadá to prostě lépe. Ta navigace by mě tolik neštvala. Nevím jak nová IV generace, ale ta moje III. má z mého pohledu jednu z nejlepších autoamtických klimatizací, co jsme kdy zkoušel. Kromě režimů komfort a fast je i rozumná, takže v zimě na nohy teplejší, nahoru chladnější, v létě naopak do obličeje žádný ostrý chlad, pěkně z vrchu vychladí auto... prostě neměl jsem za 5 let důvod přepínat jí z automatického režimu a jen opravdu zřídka změním pohodu. Na to se PSA nebo i otcova Fabie nechytá... a to nemluvím o Hyundai, ix35 na automatický režim v zimě chvílí topí, chvílí chladí, chvílí ofukuje obličej, chvílí zmražuje... 8-s
Takže pokud nepředělali software a to by mohl Dany popsat, klidně mi stačí Renaultovká poloha AUTO. :yes: -
iudex 13.11.18 10:57
« Re: Re: Re: Re: První test Megane 4 R.S. ve verzi CUP v ČR :-)
Jj, dá sa z tej mojej konfigurácie skresať, nemusí byť drahá žltá/oranžová, aj červená Flamme je pekná, disky by stačili 18ky, Cup, vyhrievanie, parkovačky a sme len chlp cez 30t (30470 eur), to je fajn, ak vyhandluješ 10% dolu, si na 27500 a to je za 280k hotheč so samosvorom super cena.
Uvidíme, ako na tom bude Trophy, tak nejak sa mi javí, že až to bude to pravé RS a tam už výhrady k motoru (ktoré sme tu všetci spomínali) zrejme nebudú. Ale zase bude aj nekompromisnejší podvozok. Takže stále vidím ten Cup ako taký zlatý stred a univerzálny hotheč do práce aj na okruh. -
Dany 13.11.18 10:03
« Re: Re: Re: První test Megane 4 R.S. ve verzi CUP v ČR :-)
Tak to budú tie príplatkové.
S tou konfiguráciou by som to videl podobne.
Určite by som nechcel väčší displej. Ani zadarmo. Klíma sa na tom ovláda oveľa horšie ako s tým menším. (Pravidelne chodím s kolegyňou, ktorá ho má, takže viem porovnať). Okrem navi zobrazenej vertikálne v tom nevidím žiadnu výhodu.
Alcantaru ano, tá tie sedadlá posunie zase o kus. Nie je to ale nutnosť.
Alcantarový volan nie, čisto z praktického hladiska. Asi by bola nutnosť používať rukavice.
Máš pravdu, naskakuje to. Ja vidím potenciál aj v úplnom základe. Bez farby, na 18", 200 vyhrievanie, 200 senzory, trojku stiahnuť z ceny a máš relatívne nenápadnú myšku.
A na okruhy jazdiť niečim cudzím.
-
white label 13.11.18 09:58
« Re: Re: Re: První test Megane 4 R.S. ve verzi CUP v ČR :-)
Kromě nižší hmotnosti je hlavní výhoda dvoudílných kotoučů ve vyšší tepelné odolnosti (dávají se zpravidla jen dopředu), tak snadno se nezkroutí. Zimmermann je má v nabídce taky (Formula F/Z), ale jen na vybrané modely (spíš vzácně), na běžnější produkci většinou v nabídce nejsou.
Jinak pokud je těch 1100 éček jen za rozdílné/dvoudílné kotouče vpředu (a nic dalšího k tomu), tak je to moc. -
iudex 13.11.18 08:21
« Re: Re: První test Megane 4 R.S. ve verzi CUP v ČR :-)
Dany: tie brzdy sú v Cupe rovnaké ako v Sporte, akurát iba pri verzii Cup si môžeš priplatiť za "dvojmateriálové brzdy", mali by byť oceľovo-hliníkové a teda ľahšie ako sériové. Avšak nič sa nepíše o ich lepšom brzdnom účinku, rozmery sú rovnaké, jediná zmena je podľa mňa menšia odpružená hmota na kolesách. No a hlavne stoja 1100 eur, čo nie je málo a ja by som to zrejme nepriplácal. Ono tá základná cena MRS je veľmi zaujímavá, ale keď si auto nakonfiguruješ, tak to naskáče. Osobne by som to videl takto:
RS manuál: 27890 eur,
Pack Cup (úplná nevyhnutnosť): 1550 eur,
19" disky Interlagos: 990 eur (mne by stačili aj 18", ale tie jediné 18ky v ponuke vyzerajú veľmi fádne),
metalíza žltá Sirius alebo oranžová Tonic: 1600 eur (sakra drahá, ale robí dojem z celého auta, v obyč farbe RS úplne zaniká),
parkovacie senzory: 200 eur (to už mohlo byť v sérii),
vyhrievanie predných sedadiel: 200 eur
R-link s väčším displejom: 200 eur (za tú cenu must-have).
Horeuvedené by som určite priplatil. Prípadne by som ešte zvažoval alcantarové poťahy, to je pre športiak top, ale 950 eur je dosť (Recará za 2050 eur by som určite nebral) a alcantarový volant za 300, ale bez toho sa viem zaobísť. No a až po tom by boli tie dvojmateriálové brzdy.
Teda moja konfigurácia by vyšla na 32.630 eur a s alcantarou a brzdami by to bolo 34980 eur. No a 35t za Megana je už priveľa. -
Dany 13.11.18 07:06
« Re: První test Megane 4 R.S. ve verzi CUP v ČR :-)
Thom, díky za dojmy. RS bez Cupu si asi neskúšal, že. Mňa by zaujímalo o koľko Cup pritvrdil. Evidentne je ale stále dosť pohodlný a to je u univerzálne použiteľného auta dôležité. Ja som zistil, že Cup má iné brzdy. Strmene sú zo zliatiny hliníka a mali by lepšie odolávať väčšiemu zaťaženiu. Konečne niekto popísal aj manuál. :yes: Zlepšenie proti tvojej generácii sa pýtalo. Ako som písal už skorej, Cupu bude najviac chýbať trošku toho výkonu v špičke, ako čerešnička na torte. Skús trošku popísať ten 4control, ako ho vnímaš. Aký typ trasy si šiel, či si ho pritlačil na hranu (v režime Race) s obmedzenou stabilizáciou, správal sa nepredvídateľne? dík -
white label 13.11.18 00:34
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: První test Megane 4 R.S. ve verzi CUP v ČR :-)
Tehdy jsem s nimi zkušenosti neměl, ale teď je mám nově na obou autech, na allroadu s kotouči ATE PowerDisc s tzv. nekonečnou drážkou: [odkaz]
A na GTI s děrovanými kotouči Zimmermann: [odkaz]
ATE Ceramic můžou pískat pokud se dají na kotouč kde už před tím byly klasické "bordel" desky.
100tkm na jedny desky neudělám (hlavně ty přední), na jedny kotouče ano. -
Ronault. 13.11.18 00:12
« Re: Re: Re: Re: Re: První test Megane 4 R.S. ve verzi CUP v ČR :-)
WL: Není to ani půl roku, kdy jsem se tady v této diskuzi vás všech tázal na ty desky ATE Ceramic a nikdo na to nijak neodpověděl, jestli s tím má nějaké zkušenosti ;-) Všude jsem četl, že opravdu větší výdrž a nešpiní, ale na některých fórech si někteří právě na pískaní ztěžovali...
Už jsem je skoro kupoval, protože Megane má skoro 100t km a stále původní desky a kotouče, dle poslední prohlídky 60% ještě desky vpředu (holt nebrzdím a dle hesla GTI, že správný řidič udělá na destičky 100t km, se taky řídím... dokonce i pravidlo že dvě sady pneumatik by měly stačit :-! >:D ), ale už se disky pokřivily a začaly vibrovat. Nicméně trochu jsem jím několikrát trochu více dal zabrat a vypadá, že to asi byla jen špína, protože vibrace se značně zmenšily....
.... čili možná příští rok by ty ATE Ceramic mohly být, nejpozději napřesrok... má někdo reálné zkušenosti? -
Ronault. 12.11.18 20:41
« Re: Re: Re: První test Megane 4 R.S. ve verzi CUP v ČR :-)
WL: díky za tip. Ten rozdíl šedých odstínů krytky a kola není až tak velký jako na fotce. Jen dneska jsem si vyzkoušel, že takové ty zářezy se budou na přední straně hodně špatně udržovat čisté, v tom je ta dvoubarevná verze prostě jinde. 8-s Na zimu ale dobré. -
Ronault. 12.11.18 19:10
« Re: První test Megane 4 R.S. ve verzi CUP v ČR :-)
Thomasino: takže se vlastně shoduješ třeba s Rasto Chvalou a dalšími, že nový M RS je více daily car a i na CUP podvozku je pro každodenní užití, z negativ především chybí výkonová špička... Trochu zamrzí ono "odtažení" zadku při ubrání plynu, to krásně umělo i Copilotovo Clio RS minulé generace. Ale zase HH by asi pro většinu lidí měl být i na každý den. Hlavně pro nás, co máme omezený počet garáží 8-s >:D
Nafotil jsem trochu lépe repasovaná kola na Citrouše. Řekl bych, že byli Poláci docela šikovní, ale bohužel jsem až doma zjistil, že 3 ze 4 středových pokliček mají vylámané uchycení 8-s ;-\ Nevím proč to neřekli hned a nechápu, jak jsou toho schopní? Vím, že se to blbě vyndává šroubovákem ostrou hranou ale rovnoměrným tlakem třeba trubky na střed krytky to jde v pohodě... dost mě tím na...li.
Na netu jsem našel týpka, co prodával nové, ale měl jen šedé, ty co byly použité ve fotosoutěži. Pak by tam šly ještě dát krytky z letní sady, ale asi tam dám ty šedé, když už je mám. Pravda i ta černá nevypadá zle.
Foto: [odkaz] vpravo původní stav, uprostřed černá krytka, vlevo šedá
Samostatně se šedou krytkou: [odkaz]
samostatně s černou krytkou: [odkaz]
Ten odstín je na světle hodně tvárný, špatně se fotí originální barvu.. :-O -
Thomasino 12.11.18 13:30
« První test Megane 4 R.S. ve verzi CUP v ČR :-)
Takže tady máte pánové první malý testík nového Megane R.S. ve verzi CUP, je to zatím jediný kousek v ČR díky Auto Pokorný Brno a také RNews.cz, kteří mi auto zapůjčili pro krátké otestování a pro RNews.cz (kteří jako první testují) jsem sepsal nějaké dojmy a pak jsme je upravené dali také tady na DriversWeb :-)
[odkaz]
-
Ronault. 12.11.18 10:59
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž - vyhlášení výsledků
iudex: úcta a respekt se nezíská věkem ;-) To je totéž, jako spousta starších chce po dětech onen respekt a úctu a přitom jim viditelně lžou. A to vím o čem mluvím, jsem otčín dvou puberťáků a kdybych jim lhal nebo dával nesmyslné nelogické úkoly, to by ke mně neměli tak velký respekt... větší než k otci ;-)
Ono na diskuzích to není lehké pro kohokoliv, někteří by to měli vzdát, i když na živo by mohl být dojem značně lepší, ale tady je to jinak, fakta jsou dnes dostupná, na lež se rychle přijde. Takovým hezkým příkladem je diskutér ja prvni 123, ten v reálu má úplně jiný dojem než na diskuzi, tady to nezvládá. Praděda svým jediným argumentem, že žil v Austrálii, i pro reálnou diskuzi nevypadá na objektivní..., ale třeba se pletu...
Už tu jsem tak 12-14 let a docela dost mě to naučilo ;-)
Stinger - hezké, ale pořád čekám na ty dojmy Thomasina z Meganu :-! >:D -
iudex 12.11.18 10:43
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž - vyhlášení výsledků
Ron: ale no tak, trochu úcty k šedinám. ;-)
Ale aby som prehodil výhybku, dnes som prvýkrát naživo videl Kiu Stinger no a spravila na mňa dojem. Bola v tej promo červenej metalíze a naozaj je to auto, za ktorým sa človek v premávke otočí, nízke, s dlhou a širokou kapotou a celkovo dravými a pritom elegantnými líniami. Veľmi pôsobivé (vizuálne). -
Ronault. 12.11.18 10:34
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž - vyhlášení výsledků
pradeda: ty jsi něco jako Lubomír Volný z SPD, prostě jsi tak řekl a je to tak, fakta nic neznamenají >:D Předpokládám, že honíš taky od dětství a honil jsi i v Austrálii, ale to taky z tebe nedělá odborníka na australské ptáky ;-)
Mimochodem, já žiju již 72 let v USA v Holywoodu...a říkám to a nehádam se z tebou... >:D Takové tvrzení může napsat tady kdokoliv.
Ty jsi typický člověk, který by do diskuzí na internetu neměl chodit. Placal, co neumí svá tvrzení obhájit fakty, mává svými dojmy a výkřiky a obhajuje nedokazatelnými rádoby životními zkušenostmi... a zahnán do koutů hodis odkaz ba hoax nebo hlupáka, co překrucuje, viz ten rozpočet krajů. Ještě bys měl říct, že máš vysokou školu života a budeš typický diskutér na novinky.cz
Doufám, že takhle nezblbnu a ty začni používat mozek, ověřené zdroje a fakta.
Iudex: kovbojky jsou taky střílečky s násilím, jejich hlavně vlna byla v 50. letech, ale to přece nijak nepopírá ten nesmysl, že >:D -
praděda7 12.11.18 09:21
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž - vyhlášení výsledků
Ron..ale houno, tyto filmy byly spíš výjimka. Já tam žil, mě nemusíš nic vykládat. Je to tak jak jsem napsal. Tady se taky za první republiky žádné válečné filmy netočily. To jen komunisté se v nich vyžívali a připravovali lidi na další válku, ke které díky bohu nepřišlo. -
iudex 12.11.18 08:27
« Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž - vyhlášení výsledků
pradeda: Blade runner ale nie je vojnový film a nič s vojnou nemá spoločné. Akurát ukazuje dystopický svet budúcnosti v typicky ponurej atmosfére (aj preto sa pôvodný Blade runner označoval ako "sci-fi noir"). Ja mám sci-fi rád, v mladosti som čítal Asimova i Clarka a ak niečo zaujímavé príde do kín, tak si to pozriem; ale nie každému pochopiteľne vyhovujú, notabene tie menej optimistické. Objektívne ale Blade runner je radený medzi najlepšie filmy nielen v rámci žánru, ale všeobecne (v databáze IMDB sú oba filmy, pôvodný aj pokračovanie v Top 250).
Ak chceš odporučiť niečo bez násilia, s jednoduchým, ale silným príbehom odohrávajúcim sa v spomínaných 80. rokoch, tak si pozri Call me by your name (Daj mi svoje meno). Aj keď je to o gayoch, proti ktorým si Ty vysadený, tak neviem. >:-[] Asi ideál pre Teba by mohol byť Hell or high water (Za každú cenu), moderná kovbojka z Texasu, výborný film. -
Ronault. 12.11.18 01:33
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž - vyhlášení výsledků
praděda: promiň, tak pro starce s demencí, čsfd je sice Česko-slovenská filmová databáze, ale jsou v ní obsaženy v podstatě všechny světové filmy, nejen české a ruské. :-! Ale můžeš zkusit zapátrat na imdb, udělat statistiku a výsledky předložit, jestli tedy víš, co je imbd, co je statistika a co jsou objektivní výsledky. :-!
Jen tak namátkově: Četa, Most přes Řeku Kwai, Norimberský proces, Pahorek, Nejdelší den...
Filmy se natáčejí pro diváky, proto, že se očekává sledovanost a lidi se nemění -
Ronault. 11.11.18 23:27
« Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž - vyhlášení výsledků
pradědo: Jestli si ty zase nepřekrucuješ realitu a hledáš odůvodnění tam, kde nikdy nebylo. Války jsou a byly a budou, v podstatě všude a válečných filmů se točí hodně a v podstatě plynule. Tady je třeba žebříček válečných filmů dle ČSFD a že by tam byly filmy až po roce 1980, to určitě ne
[odkaz]
Já teda moc sci-f nemusím... To už raději právě ten válečný, třeba protiválečný film Olověná vesta :yes:
A jeden hodně dobrý z Ruska: [odkaz] -
praděda7 11.11.18 22:55
« Re: Re: Re: Fotosoutěž - vyhlášení výsledků
iu...podíval jsem se na trailer toho filmu...takovým filmům už nerozumím a mám obavy jim nerozumí ani ti, co je natáčí. Ale chápu, že je po takových věcech poptávka. Už dávno totiž nebyla válka a mladší generace neví co je to utrpení a hrůza. A tyto filmy jsou jim náhražkou. Po válce a snad až do 80.let letěly většinou romantické filmy, komedie a muzikály. Byly určené pro generaci těch, co zažily válku nebo i obě dvě, jako třeba moji rodičové a často v nich ztratily své bližní. Ano, sem tam se objevil nějaký ten thriller a nebo action movie, ale to byly spíš výjimky. Já válku nepamatuji, ale pamatuji bídu a hlad po válce, kdy byly potraviny ještě na příděl. U nás v ulici bydleli nějací Machovi. Měli 3 kluky, kteří byli věčně hladoví. Měli kopačák a druhým dětem ho půjčovali za krajíc chleba s máslem.... ;-\ -
iudex 11.11.18 21:54
« Re: Re: Fotosoutěž - vyhlášení výsledků
Ďakujem všetkým za hlasy, cením si, že ma všetci dali na prvé miesto. A po dlhej dobe som sa dočkal víťazstva, o to hodnotnejšieho, že je to prvé víťazstvo pre 3ku. Gratulujem ostatným medailistom a vďaka všetkým za účasť.
P.S. Práve som dopozeral Blade runnera 2049, silne odporúčam priaznivcom sci-fi a pre fanúšikov pôvodného filmu priam povinnosť. Popravde jeho kultový status som až tak úplne nechápal, každopádne pokračovanie ho jednoznačne prevýšilo (čo sa často nestáva). -
woody-alien 09.11.18 23:15
« Fotosoutěž - vyhlášení výsledků
V říjnovém kole Fotosoutěže bylo hlasováním určeno toto pořadí:
1. iudex - 24 bodů
2. Dany - 9 bodů
3. white label - 8 bodů
4. Thomasino - 5 bodů
5. Ronault - 4 body
6. speedfred, praděda - 2 body
--------------------------------------… />
Emel se nám s hlasováním někde zasekl a na benevolenci už spoléhat nemůže, čili je bohužel vyřazen z výsledkové listiny.
Gratuluji iudexovi ke zdrcujícímu vítězství (od všech hlasujících první místo :yes: ) a díky všem za účast i hlasování. :-)
57:25
[odkaz]
>:D