Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 02.12.18  01:26

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy

    WL: Jak to má Renault teď, to nevím, protože jak jsem psal, my to měli na Laguně z roku 2001 a v té době to bylo snad jen v té Laguně (standart) a tuším pár prémiovek to mělo za příplatek (E39?). Problém byl, že ventilek senzor fungoval, ale těsnění kolem něho bylo hliníkové a kolem něj pomalinku utíkal vzduch a musel by se měnit celý ten senzor a jestli v tom byl i ventilek, to nevím. V žádném autě do doma teď není, jen TMP+.

    Tak samozřejmě, dojezd na Bílou může být vážný problém, já bych se s tím asi nepáral a zamazal se a kolo vyměnil, ale nedokážu si představit manželku, že někde takhle uvízne s dětmi v autě a mění kolo, třeba teď v požehnaném stavu, to ať tam nechá označené auto a jde čekat na asistenčku někam do tepla.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 02.12.18  01:19

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy

    Ron
    Jasně, že 0,3-0,5 atmosféry proto není žádná míra. Sleduje to jen obvod kola. Já když dám zimní a zapomenu to resetovat, tak mi to hodí hlášku klidně až po sto km. A rychlý defekt na dálnici to nezahlásilo, ani když už jsem dojížděl ke krajnici s prázdnou pneu. Sada ventilků za 5 litrů těžko, zřejmě myslíš ventilky + senzory. Nevím jak u Renaultu, ale u Audi se kupují zvlášť ventilky a zvlášť senzory k nim.
    Asistenční služba zní krásně (taky to mám v ceně pojištění), ale záleží na tom, kdy a kde píchneš a hlavně za jak dlouho reálně přijedou o opraví to.
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 02.12.18  01:11

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy

    WL: No ale ještě je otázkou, jak to je u tvého GTI, protože ty ho máš určitě čistě se systém, který odhaduje tlak jen dle otáček kol, ale podle všeho by měl být i nový systém TPM +, který splňoval podmínky i bez ventilků, proto je minimálně VW skoro vždy nemá a co jsem tak četl, měl by být přesnější než prvotní TPM. Ale tuhle výjimku nemá asi jen VW, protože Picasso z r. 2014 taky TMPS nemá a je z roku, kdy už povinné bylo.

    ... proto to co woody popisuje, by mě zajímalo, jestli bylo u Seata nebo GTI a ze kterého roku GTI bylo, jestli má nebo nemá TMP+
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 02.12.18  00:40

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy

    w-a
    Jo, je to tak. Ono původně mělo být povinné (u nových aut) přímé TPMS, nakonec stačilo nepřímé a tím to celé úplně ztratilo smysl. Já bych dal hlavně nabízet povinně přímé měření, klidně v příplatkové/volitelné výbavě.
    Pokud je tam jen nepřímé (sériově) a není možné mít přímé, je to k ničemu.
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 02.12.18  00:31

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy

    Něco na tom nepřímém systému asi bude, protože to mám teď v Picassu a je pravda, že i když jsem přehazoval kola a určitě tam byl rozdíl v tlaku pneumatiky, protože mi to nafoukali všude na 2,5 a před tím jsem měl jiné tlaky, tak systém jsem "neresetoval" a tváří se jakože nic, takže 0,3-0,5 atmosféry žádná míra.

    Zase z druhé strany, když sada ventilků výjde pořád na cca 5000 Kč...tak i přes to, že mi to (když systém prvních cca 6 let fungoval) na Laguně (auto z roku 2001!!) zachránilo liťák na dálnici, tak jsem rád, že Megane je poslední modelový ročník, co tu fičuru nemá.

    WL: jinak at to měnění kola ve špatných podmínkách... díval jsem se na to, jak se sundává a hlavně vrací rezerva na Picassu zpátky pod auto, jak je auto velké atd. a na otázku manželky, jak se na tom mění rezerva jsem jí ukázal tel. číslo asistenční služby pojišťovny, která to má v ceně pojištění a basta >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 01.12.18  19:33

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy

    wl: To s tím nepřímým měřením mohu potvrdit, je to úplně na ho.vno. Poprvé falešný poplach na dálnici, když jsem byl malinko víc naloženej, takže jsem sjel na prvním sjezdu a kolo zkontroloval. Samozřejmě nic. Podruhé (to samé kolo) hlásilo únik tlaku při ostřejším průjezdu cca 2km dlouhého zatáčkovitého úseku okresky. No a taky bylo v pořádku. To je dobrý tak akorát na to, že kdyby to náhodu někdy opravdu defekt zaregistrovalo, tak tomu nebudeš věřit, dokud nebude pozdě. 8-s
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 01.12.18  14:12

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy

    Jak víš, že není píchlá, když si ještě nebyl v pneuservisu?
    Senzor sice poklesu tlaku nezabrání, ale víš o něm mnohem! dřív a na displeji můžeš stále vidět aktuální tlak (a teplotu) pneumatiky, to znamená, že s ní můžeš v klidu dojet až do pneuservisu, případně ji můžeš po cestě ještě přifoukat třeba na benzince.
    Já jednou píchl v zimě na Bílé v zimních podmínkách, kdy by se zvedák nedal vůbec použít. Senzory hlásily částečný únik hned po startu, kdy to na kole ještě nebylo vizuálně vidět. Dojel jsem opatrně na nejbližší benzínku, tam kolo s defektem nafoukal a pak do pneuservisu, kde mi běžný defekt opravili. Díky senzoru, úspora starostí, času i nákladů a hlavně bezpečnost.
    Na GTIčku je nepřímý systém bez senzorů, a ten naopak nefunguje vůbec. Ten umí jen falešné poplachy a když jsem píchl na dálnici, tak ani nepípl a pneu na odpis. To je pak lepší nemít nic a spoléhat se jen na sebe.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 01.12.18  11:40

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy

    Tento týždeň som si všimol, že mi uniká vzduch z jednej pneu, čo som zistil až vizuálne, keď bola guma viditeľne mäkká. Pichnutú gumu nemám, teda to bude niečo iné, každopádne sa nevyhnem návšteve pneuservisu (čo mi v tomto predvianočnom zhone, keď nič nestíham, fakt nebolo treba). Tak tých 200 eur za senzory tlaku by nebola bývala taká zbytočná investícia, ako som si myslel. 8-s (aj keď na druhej strane poklesu tlaku by aj tak nezamedzili).
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 28.11.18  17:38

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy

    Viděl bych to spíš na tu alternativu s 3er podvozkem, na kterém je konečně postavena i M2. Potom budou muset kastlu na kupátku celkově rozšířit, nejen blatníky, jak to museli udělat s M2. Tím by vznikl prostor pro nové 1er kupé na FWD platformě. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 28.11.18  14:23

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy

    2er kupé je pre BMW zaujímavý model, veď len v Európe predáva cca. 30000 kusov 2er ročne (a tento rok vyzerá, že to bude viac), čo je síce asi polovica "veľkého brata" 4er, ale v jeho predajoch je zarátané okrem kupé a kabria aj grand coupé, čo trochu skresľuje. Čo by dala taká Giulia za také čísla (cca. 24000 ročne), a to je praktický štvordverový sedan.
    Každopádne bude zaujímavá tá koncepcia. Všade sa píše, že 2er neprejde na predokolkovú platformu UKL a bude stále RWD. Doteraz to malo ekonomický zmysel, keď ako celý rad 1, tak aj rad 2 (nerátajúc MPV) bol na RWD platforme. Teraz ale odpadne 1er a aj spomínané 2GC by mao byť FWD, takže robiť jeden model na dvoch platformách bude ekonomicky náročnejšie. Buď teda 2 kupé zostane na doterajšom podvozku len s malými úpravami, alebo bude musieť prejsť na platformu CLAR pre "veľké" BMW s RWD.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 28.11.18  13:11

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy

    Ano, 2GC by dávalo smysl na RWD platformě. Záleží ale na tom, co na to řekne účtárna. Na bmwblog se sice psalo, že 2kové kupé bude na RWD platformě, ale který další model by mohl tuto platformu sdílet? Jestli se 2er kupátko prodává celosvětově opravdu dobře, tak by to nemusel být problém. Ale tady u nás jich moc nevidím..ikdyž u mě styling za 1. [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 28.11.18  11:23

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy

    RS5(RS4) je neskutočne rýchla, na stovke je v okamihu, ale neuveriteľná je aj neustávajúca akcelerácia nad 200 kmh: [odkaz]
    Proste strašne rýchla a efektívna, otázka ale je, či je to zábavnejšie ako M2.
    Inak keď už sme pri "päťdverových kupé" ako je RS5, zaujala ma info, že budúca 2er bude mať aj variantu Gran Coupé, to by mohlo byť fajn a o triedu lacnejšie ako A5 či 4GC: [odkaz]
    Uvidíme ako topmotorizácie (M perrformance), to bude záležať na tom, či bude 2GC na RWD platforme ako 2 kupé, alebo ude FWD ako 1er (článok pritom hovorí, že by malo mať FWD).
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 27.11.18  23:41

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy

    Ten příplatkový zadní dif. funguje parádně i na dieselové A6, nebo na MGTS.
    Pravda RS5 není z laciného kraje a za ten sport. dif. se dokonce i u ní doplácí (38.600,- Kč).
    Na druhou stranu, kdybys ty auta neměnil jak ponožky, už si dnes mohl mít jednu RS5ku doma. >:-[] ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 27.11.18  21:59

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy

    Ano, moje MEGGIE na prodej. Ta cena mě pobavila, ta je hodně sebevědomá a je to za stejné peníze, za co to koupil před necelými 2 lety. Teda navrch dával 25 tisíc za ty kola OZ. A nejvíce mě pobavil s tím že auto je stále pod tovární zárukou >:-[] >:D >:D
    WL - RS5 jsem před rokem řídil na okruhu v Brně na akci AUDI SPORT (vč. R8 V10+), tam mi právě přišlo zajímavé s tím zadním diferákem a ta S5 není zase o moc pomalejší, spíše je kultivovanější (ale tu jsem zatím neřídil, jen mám info od kámoše co je řídil obě a ne jen krátce). A na RS5 fakt nemám, nebo nejsem ochoten platit 2 mega a více za auto.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 27.11.18  18:32

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy

    Když už něco s číslem 5 od Audi, tak rovnou tohle:
    [odkaz]
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 27.11.18  17:17

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy

    Hlavně ta S5 s tunou chromu na masce 8-s to musí přijít hodně i Číňanovi 8-s :no:

    Thomasino, hele, přiznej si to, uvnitř volá srdce pro návrat k tomu nejlepšímu, podívej se, co se prodává, můžeš si ho koupit zpět: [odkaz]
    Sám jsem o tom i chvíli ráno bychařil >:D

    Jinak Thomasinovo stárnutí se projevuje především zkrácením časového období, kdy auto nevybírá
    ... poslední dobou kupuje nové auto sotva s tím současným přijel z showroomu >:D Skončí to tak, že objedná auto, zaplatí a v rámci prodejny ho preparkuje do nabídky ročních vozů >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 27.11.18  14:12

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy

    Tak konkrétně S5 s příplatkovým zadním diferenciálem umí pěkně naložit i zadku, je fakt že z tohoto pohledu by to bylo znatelně zábavnější než Golf R. Ten to umí sice také, ale ne v takové míře (a spíše na mokru nebo sněhu), tam je to především předokolka. Jinak třeba nová Toyota Supra by taky mohla být fajn, pokud bude o kousek více GT než M2 s tou tvrdě uloženou zadní nápravou.
    Drahá polovička prostě neumí řídit, bojí se toho. Ke všemu nemá ve mě úplně dobrý příklad >:-[] >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 27.11.18  13:58

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy

    Ja sa tiež niekedy divím nad tým vývojom. Človek by povedal, že niekto, kto má na také to bežné vozenie 300k hot-kombi a na zábavu čistokrvné kupé s RWD, manuálom a 370-koňovým radovým šesťvalcom, tak už bude nadosmrti spokojný a nemá sa ani moc kam posunúť. Preto úvaha o návrate k predokolkovému hatchbacku so štvorvalcom (Golf R, CtR) zdá se býti poněkud nešťastnou: [odkaz] Obdobne tak 340i, samé osebe fajn, ale oproti M2 väčšie, ťažšie a menej agilné. A prestup z BMW k Audi v kontexte preferovanej zábavnosti a dôrazu na jazdné vlastnosti radšej nekomentujem. ;-)
    P.S. je sranda, že polovička, čo ako spolujazdec odjazdila všetky stredoeurópske okruhy a teda sa predpokladá, že jej to niečo hovorí a aspoň trochu baví, nevie šoférovať.
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 27.11.18  12:59

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy

    No jo, co naděláš >:-[] >:-[] Začínám "páprdovatět". Středně velké kupé se silným motorem, asi krize středního věku ;-) [odkaz]
    P.S.: Sportback je ještě hezčí, ale spíše ocením kvůli sobě větší přední dveře, než že to bude mít i zadní dveře: [odkaz]
  • « 10 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 27.11.18  10:27

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy

    Thom: Tvůj proces stárnutí má pozoruhodnou akceleraci. >:D Nic ve zlým. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 27.11.18  09:00

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy

    áááále, asi stárnu :-O :-( Budu nejspíše dělat trochu změny ve vozovém parku. Jednak chci naučit moji drahou trochu řídit, takže jestli druhé auto, tak nějaké menší a s automatem. Neprodáváte to CrossPolo pokud je s automatem? ;-)
    A pak v některých autech mi postavení pedálů u manuálu nevyhovuje, plus k tomu nastupování do 4-dvéřových nebo 5-ti dvéřových aut, takže mám trochu problémy se zádama. Navíc pokud jde o silné auto (např.RWD), tak je dobré mít na Nordschleife obě ruce na volantu a "řídit" >:-[]
    Představa byla, že prodám M2 a Cupru a pořídím M2 Competition s automatem, příp. něco podobného, možná o kousek méně hardcore, např. nová M340i, nebo se mi líbí S5 Coupé, ale to jsem neřídil :-) Ale to jsou jen takové úvahy, máme na to celou zimu.. Klidně si nechám M2 s manuálem a pořídáme nějaké menší auto s automatem, ale u Pola mají to suché 7DSG, což je prý stále dost bída a se.re se to..
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 27.11.18  00:42

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy

    Hlavně se teď (zatím) nedá objednat do výroby a těžko říct, jak to bude vypadat, až to zase půjde. Zřejmě všechny T(F)SI přešly (po WLTP) na tzv. Millerův cyklus s pouze přímým vstřikem.
    Pokud bude v Golfu R5T od Audi, tak podle mě až v jeho příští 8. g.
    Co se vlastně stalo, že chceš najednou hh bez manuálu a zadního páru dveří? Ještě nedávno jsi měl zcela opačné požadavky. :-O ;-)

    Německý katalog a ceník GR je na stránkách vw.de k dispozici stále:
    [odkaz]
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 26.11.18  23:43

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy

    Díky. A nevíš náhodou, jestli mu zůstala kombinace přímého a nepřímého vstřikování, nebo má už jen přímé jako GTI 245 Perf.??
    Ten GOLF R 420 s pětiválcem asi už nebude ve stávající generaci, nebo myslíš že by si to mohli nechat na FINAL Edition ?? ;-) >:-[] Protože jestli by byl ve třídvířku, jdu do něj!! >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 26.11.18  23:23

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy

    3dv. verze G7R nešly (v poslední době) objednat jen s pravostranným řízením, takže pro kontinentální Evropu zatím skončil jen manuál (pro G7R), nikoli možnost 3dv. verze.
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 26.11.18  22:58

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy

    WL - nevíš jak je to nyní s GOLFEM R, jestli půjde nadále objednávat ve 3-dvéřovém provedení? Vím, že psali, že v další generaci už 3-dvířko nejspíše nebude, ale nyní nefungují už nějaký čas konfigurátory na výkonnější verze u VW koncernu. Tak jestli máš nějaké bližší info od prodejců. Díky
    P.S.: Jel jsi někdy mimochodem s AUDI S5 nebo S4?
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 25.11.18  20:28

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy

    Ron....s nejnovějšími EU emisními předpisy se karta pomalu obrací. Austrálie vždy následovala US (Ford, GM Holden a Japonce) a všichni dohromady se musely přizpůsobovat Kalifornii, protože tam byl velký trh a nejpřísnější emisní předpisy. Evropa byla tenkrát (1970-2000) dost liberální. To se samozřejmě poslední dobou rychle mění, protože EU je teď leaderem v boji za "čistý vzduch".
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 25.11.18  19:39

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy

    Když jsem tam byl předloni, tak mě dobře posloužil 2.0 l ASX s CVT......... ;-)
    Tož já bych jel hned, ale soudružce manželce se moc nechce......... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 25.11.18  19:23

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy

    Praděda: od začátku na všech místech se psalo, že se s 1.3 TCe v Capturu počítá, stejně jako v něm byla běžně 1.2 TCe. Předpokládám, že problém aktuálně je v homologaci, kde v Austrálii asi už prošel. U nás kdo ví... Jestli už pak nastaví výkon u limitních verzí výše, to asi problém není. V Meganu je k dostání i se 117 kW... Ono asi taky nespěchaji, drtivá většina klientů brala vždy 0.9 TCe, který sice jede sotva tak tak, ale je zatím bezproblémový...
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 25.11.18  19:14

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy

    Vidíš, kup si Captur a za zbytek peněz jeď na vzpomínkovou dovolenou do Austrálie, kde si ho můžeš půjčit i ze solidním motorem. >:-[] ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 25.11.18  18:59

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy

    Zajímavost z Austrálie..........Captur se solidním motorem......

    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 23.11.18  23:24

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy

    Tms.....to je pravda. Záleží na tom, jak bude X3 pohodlná v porovnání s X5. X3 nenabízí u sedadel masážní funkci. Díky bohu, že už jsou v nabídce ventilované. Ale na druhé straně u X3 je možnost i látkových sedadel, což u X5 není a proto je ventilace "a must". O masážní funkci jsem četl velmi pochvalné recenze. Bude třeba vyzkoušet. Samozřejmě X3/X5 jsou v tuto chvíli pouze plan B...... ;-) X5 je more sexy...... :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 23.11.18  21:27

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy

    Tak to by ti mohla stačit aktuální X3, která je až na pár centimetrů stejně velká jako předchozí X5 ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 23.11.18  20:20

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy

    Tms....ty nevíš? Já už jednou X5 měl. F15 40d v M paketu. Koupil v 2014 a prodal 2016. [odkaz]
    Moje soudružka manželka ráda vzpomíná. Moc pohodlný vůz s adaptivním podvozkem a komfortními sedačkami. Naneštěstí jsem podcenil potřebu ventilace u kožených sedaček a to nakonec rozhodlo o tom, že musí jít z domu. Jako dálniční křižník byla ale perfekt.
    Takže i taková G05 40d xDrive tentokrát s ventilovanými komfortními sedačkami, popřípadě i s masážní funkcí je "in the running".... ;-)
    RS Q3 Performance s pětihrnkem by měla atakovat 400 koní. Jinak stock RS 362 koní.
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 23.11.18  19:22

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy

    Cože? Pro tebe X5?? Proč??? Nedávno jsem řídil novou X3 a přišla mě zbytečně velká, nevím kdo by měl potřebu mít X5. Snad jen velká rodina co sebou vozí mraky věcí na sport, nebo tahají karavan. Velikost X2 je pro lidi do 185cm naprosto dostatečné, v pohodě pro 4 dospělé lidi, nemusíš lézt nikam vysoko... Ale nové AUDI Q3 je mooooc krasné, to by taky šlo (a nedaleký známý autosalon je silný argument). Uměl bych si ho představit s nějakým silnějším benzínovým motorem, min. 2,0T a 250-270 hp :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 23.11.18  17:19

    « Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy

    Fredie.....já zakládám neziskovku "jedno auto do každé rodiny"....... :-) A tak musím špekulovat, aby to jedno dobře posloužilo nejen jako nákupní taška ale i jako dálniční tryskáč.
    X2 M35i je hodně vysoko na seznamu. Ale taková RSQ3 ji hodně šlape na paty. (Audi má v Kyjově velký autosalon) A nesmí se zapomínat ani na AMG GLA. Jsou to všechno auta která splňují moje požadavky.
    Ale já mám i plán B (opozice ho podle Hamáčka nemá...dobrá výmluva..... ;-))
    Chystám se brzy otestovat novou X5. Takže je šance, že garáž zůstane i nadále plná... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 23.11.18  16:47

    « Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy

    iu.....moc bych se divil kdyby BMW, v tomto případě její M divize použila nedávno používaný název pro nový M-Lite vůz. Ale možné je vše. No, necháme se překvapit.
    M-Lite je relativně "nový nápad".
    (A ano, u "full blood" M nových vozů je normální, že zůstává M a označení řady).
    BMW M-Lite vozy.
    M135i/M235i změna na M140i/M240i. M550d. M760Li. M850i. X2 M35i. X3 M40i.
    X4 M40i.
    G05 X5 M50d....tady se označení nezměnilo i když jde o novou modelovou řadu, ale stejný motor. (turbo navíc.... ;-)) Objevil jsem další M Lite...X3 M40d....
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 23.11.18  15:28

    « Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy

    BMW (v tomto případě) nemusí nic vymýšlet, copak v minulosti nebyly právě u BMW pod stejným označením různé konfigurace (včetně různého počtu válců) motorů? Např. 20i, 30i, 35i, 25d...
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 23.11.18  15:03

    « Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy

    dedo : kašli na nejakú výmenu ,čo vôbec špekuluješ?
    Ak nevieš čo s €€€€ tak zakladám nadáciu "Poršä do každej rodiny" a môžeš prispieť. Samozrejme nebránim sa ani iným darcom :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 23.11.18  13:35

    « Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy

    deda: ale ja nehovorím o starom modeli M135i (teda generácii F20 so "speedfredovým" motorom 35i, t.j. šesťvalcom N55), ale o budúcej M135i. Keďže tá bude na predokolkovej platforme UKL s motormi naprieč, bude môcť mať maximálne štvorvalce a teda M performance model dostane ten istý dvojliter B48 ako už dostala X2 M35i, t.j. 2,0l - 225 kW (304k).
    Teda to bude trochu mätúce (ako svojou reakciou sám potvrdzuješ), ale M135i budúcej generácie nebude mať nič spoločné s M135i predfaceliftovej verzie F20, lebo to bude FWD so štvorvalcom 2,0T.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 23.11.18  12:37

    « Re: Re: Re: Megane RS Trophy

    iu....souhlas až na to, že tu operuješ s modelem M135i. M135i tu už byla a nahradila ji M140i. Jestli bude nějaká výkonná verze 1er FWD/AWD, tak to ji budou muset dát nový modelový kód. Snad M145i, jak už dole zaznělo..... :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 23.11.18  12:25

    « Re: Re: Re: Megane RS Trophy

    Thm....tak to "konzervativní" křídlo by byla správná cesta. ( I když, jak jsem už zmínil dole, by Honda mohla "na přání" nabídnout i to větší),.........iu by se mohl konečně odhodlat ke koupi...... :-)
    Infotaiment? Pro mě je taková věc užitečná jako tepelné čerpadlo v hrobě...... >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 23.11.18  11:48

    « Re: Re: Megane RS Trophy

    Tom: skôr Ty motáš, keď medzi hotheče pletieš čistokrvné kupé M2. Takže nie, BMW nemá konkurenta pre RS3 či A45AMG a budúca 1er v HH verzii ešte downgraduje (výkonovo i objemovo), takže kým doterajšia M140i bola tak niekde medzi, budúca M135i bude jasná konkurencia S3 a A35AMG, teda len tým slabším z dvojice hot verzií. Práve preto píšem, že verím, že BMW spraví nakoniec aj silnejšiu verziu než len M135i.
    Inak čítal si zvesti, že ani rada 2 nakoniec nemusí byť na RWD platforme? Podľa článku na bmwblogu (a tí majú dobré info o bavorákoch) minimálne štvorverová 2er bude mať predokolkovú platformu rovnako ako budúca 1er: [odkaz] O kupé sa nepíše, tak verím, že preň zachovajú RWD platformu, ako sa avizovalo doteraz, ale zase náklady sú náklady a robiť jedinú karosársku verziu (kabrio už nebude) na odlišnej platforme ako ostatné modely nie je ekonomické. Uvidíme.
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 23.11.18  11:19

    « Re: Re: Megane RS Trophy

    praděda - podobné křídlo nyní testovali u CTR na Nordschleife, je dost možné že se objeví u faceliftu na jaře >:-[] A hlavně mají vylepšit ten hroznej infotaiment >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 23.11.18  11:13

    « Re: Megane RS Trophy

    Pánové, vy tady trochu motáte polovysoké mini-SUV jako X2 M35i s běžnými HotHatchi jako RS3, A45 AMG apod 8-s :-O
    iudex - jak to že BMW nemá konkurenci k RS3 ?? Má přece M2, která je mnohem hezčí a zajímavější, než sedan nebo Hatchback RS3 !! A také stejně rychlá dle různých testů, nebo dokonce zábavnější díky RWD >:-[] Sice to není praktické rodinné polo-kombi jako RS3 Hatch, ale prostě BMW preferuje kupé, Audi zase kombíky a sedany - bohužel s horším řízení, spíše je to rychlý rodinný auto s mimimem emocí. Mě osobně teda RS3 moc nepřesvědčila, proti RS5 je to řízení fakt skoro mrtvé :-O ;-\
    Jediný pořádný výrobce s širokou nabídnou je u mě Mercedes, sice není v kategorii o třídu nižší (kromě nepěkného podivného předchozího A45 AMG), ale u "Céčka" má kupé, sedan i kombík :yes: :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 23.11.18  10:04

    « Re: Re: Re: Megane RS Trophy

    iu.....there´s a bit of boy-racer in every man.......... :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 23.11.18  09:31

    « Re: Re: Megane RS Trophy

    deda: sorry, to je dosť zlé, neforemné, tuzingové, boy-racer ako vyšitý.
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 23.11.18  09:29

    « Re: Re: Megane RS Trophy

    tak to by už šlo, ešte tak spraviť ako 3dv verziu.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 23.11.18  09:19

    « Re: Megane RS Trophy

    iu........tady CTR custom (model 2016) s "civilizovaným" zadním spoilerem....s tím by ses už nemusel stydět zaparkovat u SC. Ale na okruhu by asi chyběl přítlak.......i když přehodit spoiler by neměl být velký kumšt........

    [odkaz]
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 23.11.18  09:02

    « Re: Megane RS Trophy

    Vypadá to tak, že jsme si vybrali špatné povolání.....otevřít v mailu přílohu prosím........

    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 22.11.18  21:05

    « Megane RS Trophy

    deda: samozrejme som myslel 1er s výkonnejším motorom ako konkurenciu pre A45AMG a RS3. Ako som písal, neverím, že sa BMW uspokojí s tým, že konkuruje iba druhej lige (S3, A35AMG) a prvú ligu nechá konkurencii bez boja. Takže nejaké M145i podľa m§a príde.
    Inak zaujal ma prvý test Meganu RS Trophy: [odkaz]
    V skratke: je to najlepší RS, ale rozdiely oproti Cupu nie sú veľké, podvozok rovnaký, trošku silnejší motor, bimetalické brzdy v sérii, hlučnejší výfuk s klapkou. Ale stále majú výhrady voči nečitateľnosti 4controlu, prechod od gripu do šmyku je vraj rýchly a ostrý, treba často korigovať. Z testu nepriamo vyznieva, že ich favorit CtR zostáva neprekonaný.
  • 00 Reagovat !

    foto Market

    Market 22.11.18  20:37

    « HH test

  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 22.11.18  16:37

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když nejde sundat kolo...

    iu...Zatím nejsou o X2 M ani napůl potvrzené zprávy. Co se týče X2 M35i, tak od 7 září je všude klídek. Jo, 9 listopadu se objevila na bmwblog zpráva, že v US mají už mají X2 M35i na konfigurátoru, což jsem si ověřil. [odkaz]
    Cena je velmi dobrá, ale jak víme, tak cena v US a cena v Evropě se mohou podstatně lišit.
    Ano, dvoulitr má při 225 kW ještě rezervu a BMW by bylo samo proti sobě kdyby ji nevyužilo. Ale konkurence na S3/RS3 a A35/45 AMG asi nepřijde od X2, ale od nové 1 řady. Jo, mohla by to být například M145i xDrive.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 22.11.18  00:05

    « Re: Re: Re: Téma fotosúťaže

    No, pokud by se v tom autě zrovna soutěžící nacházel, tak by ta fotka mohla splnit obě varianty daného tématu najednou (pohodu s mým autem a zároveň pohodu v mém autě). ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 21.11.18  21:02

    « Re: Re: Téma fotosúťaže

    Téma dobré. Hned jsem si představil něco takového pohodového >:-[] >:-[]
    [odkaz]
    Jinak X2 M35i mě taky zajímá, chci si ji pak na odpoledne půjčit, ideální důchodcovské auto pro rychle jezdící 50-tníky až 70-tníky, co mají problém se zádama a nastupováním ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 21.11.18  19:46

    « Re: Téma fotosúťaže

    Dobré téma... :-) ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 21.11.18  19:06

    « Téma fotosúťaže

    Tak keďže téma fotosúťaže bola ponechaná na mne, vyhlasujem tému:
    "Pohoda s mojím autom (v mojom aute)."
    Myslím, že je dostatočne široká a neobmedzujúca a ponecháva priestor na širokú interpretáciu.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 21.11.18  13:01

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když nejde sundat kolo...

    iudex
    Ten odkaz dal dnes webpaja v diskusi pod LeXUsem, reagoval jsem na to podobně (logicky) jako ty, viz ta diskuse.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 21.11.18  12:05

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když nejde sundat kolo...

    wl: to je zjavná blbosť. Jednak tá správa je rok stará, odkazuje na model M40i, ktorý neexistuje, je len M35i, no a hlavne X2 je na platforme UKL, to jest pre priečne uložené motory, kde sa R6 nevojdú (to bol aj dôvod, prečo je aktuálny topmodel M35i štvorvalec 2,0 a tak isto to bude aj u budúcej 1er). Takže len výmysly, žiadny X2 M so šesťvalcom nebude.
    Inak ja by som to videl tak, že pre X2, ako aj pre budúcu 1er by teoreticky mohol pribudnúť aj silnejší model ako je M35i. Ten dvojliter v M35i je naladený stále pomerne konzervatívne, 225 kW v dnešnej dobe nie je až tak veľa, koncern VW, Honda či Mercedes vedia vytlačiť z dvojlitra viac. A keďže M135i troška dovngraduje oproti doterajšej M140i, teda bude mieriť priamo na S3 a A35 AMG ako tie slabšie hot verzie, BMW nebude mať čo ponúknuť proti RS3 a A45 AMG (ktoré má dosiahnuť či dokonca prekonať 400 koní). Preto by som nepovažoval za nereálne, keby BMW neskôr predstavilo silnejšiu jednotku ako M135i, nazvime ju M145i (keďže názov M1 nechcú použiť) ako priameho konkurenta A45AMG s nadupaným dvojlitrom niekde na úrovni 380-400k. Inak osobne by ma M135i celkom zaujímala, uvidíme, ako to bude jazdiť a koľko koštovať.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 21.11.18  11:47

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když nejde sundat kolo...

    Že by auto pro pradědu7?
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 21.11.18  11:07

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zpět k fotosoutěži :-)

    Ron: Pro tentokrát jsme se domluvili, ale až zas pojedeš s nějakým autem v zatáčce rovně do polí, tak už s naší účastí nepočítej. >:-[] ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 21.11.18  11:05

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když nejde sundat kolo...

    webpaja: To budou asi nějaký výměnný pobyty, ne ? Od Prahy se stojí na Brno a od Brna zase na Prahu. >:-[]

    Na přespání nakonec nedošlo, jedno z dětí chytlo nějakej záškrt a zůstalo doma, což mu ovšem nebránilo bombardovat nás v pravidelných cca pětiminutových intervalech SMSkami, kde jsme a kdy už budem doma. Počítám, že kdyby dítko bylo zapálené do geografie a mělo dostatečný počet špendlíků s barevnými hlavičkami, mohla být v době příjezdu doma sestavená na mapě trasa Brno - Děčín s přesností na půl kilometru. >:D

    A taky musím ocenit, že nám svoji zdravotní indispozici dalo vědět s předstihem, takže jsme měli těch pět minut do odjezdu dostatek času dítě zase převléknout a sehnat hlídání. >:-[] :yes: :yes: :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 21.11.18  08:11

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když nejde sundat kolo...

    Woody, ubytování v Brně je těžká věc. Kolony se na něj stojí každý den už od Prahy ;-) .

    Nejlepší ubytování v Brně je mimo něj :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 20.11.18  14:11

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zpět k fotosoutěži :-)

    Tak koukám, že jste mě nechtěli nechat samotného v depresi z odřeného nárazníku a přidali jste se. Díky. Sdílený smutek lehčeji přebolí :yes: >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Dany

    Dany 20.11.18  09:50

    « Re: Re: Re: Re: Re: Zpět k fotosoutěži :-)

    Ja som pri prezúvaní zistil, že mám odretý podbeh aj s prevaleným plechom, odspodu. Vôbec netuším, kedy sa to mohlo stať. ;-\
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 20.11.18  08:46

    « Re: Re: Re: Re: Zpět k fotosoutěži :-)

    woody: nemal si začať o tých parkovacích šrámoch. Dnes som bol nútený parkovať v podzemných garážach a hoci som tam bol iba 30 minút a zaparkoval som ukážkovo, čo najbližšie k stĺpu s veľkým odstupom od čiary, nejaký dobrodinec (vraj veľké SUV) mi škrtol nárazník, ešte po ňom zostala biela farba. 8-s Našťastie to nie je do farby, len povrchové do laku, ale nas_rie takto zrána. :-(
  • « 00 Reagovat !

    foto Dany

    Dany 19.11.18  19:37

    « Re: Re: Re: Re: Zpět k fotosoutěži :-)

    Woody, lenže ty skáčeš cez obrubníky na plný plyn. Na to nepomôže ani ochranný lem. Leda tak ty Dedove ATčka.
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 19.11.18  13:36

    « Re: Re: Re: Zpět k fotosoutěži :-)

    iudex: Malinko mi ty tvoje zimáky připomínaj Seaťácký Performance II. Včetně zranitelnosti. No a co myslíš, já už jsem jedno kolo drbnul. ;-) Sice málo, ale i tak. Nebylo to při parkování podélně s chodníkem ale v jednom podzemní parkovišti. Při zahýbání od závory jsem přehlédl prodloužený obrubník, předníma jsem ho minul ale zadním jsem na něj najel. Když už jsem byl na něm, řekl jsem si že pomalý sjíždění akorát hrozí odřením, tak jsem to oroštoval a doslova seskočil. Nicméně na pneumatice jsem hned viděl betonovou šmouhu a po očištění jsem samozřejmě viděl i poškození na disku. ;-\
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 19.11.18  09:56

    « Re: Re: Re: Zpět k fotosoutěži :-)

    CTR mě nadchlo podvozkem. Jel jsem s ním jak na pěkných hladkých silnicích, tak na horším až hrozném povrchu, kde moje M2 den před tím už nepěkně odskakovala, tady díky možnosti nastavení adaptivního podvozku fungovala skvěle. Třeba Cupra má sice taky adaptivní, ale není ve vyšších rychlostech tak jistá a pevná. To byl třeba Megane 4 RS Cup také, ale ten díky jednomu nastavení je prostě tvrdý. Kdežto CTR má skvěle naladěný podvozek pro více režimů. A ke všemu vím, jak dobře funguje na okruhu. Nejvíce je prostě překvapivé, jak pohodlný umí být na těch rozbitých cestách.
    P.S.: iudex - třeba FoRS mi přešel taky hodně tvrdý a uskákaný, asi nejtvrdší ze všech. MRS4 zřejmě díky hydraulickým dorazům to trochu odfiltruje, ale FoRS je spíše poskakující koza. Na hladkých silních funguje pěkně, ale na horším spíše poskakuje než vstřebává. Zrovna včera jsem za ním chvilku jel >:-[] Proti tomu třeba M140i se základním pevným podvozkem je kultivovanější, více na daily, umí pobavit samozřejmě především díky RWD. Prostě to co včera předvedl v rychlostech kolem 160 na okreskách CTR, bylo hodně podobné mojí M2 s tužším naladěním. Hned bych to bral do mého eMka, mít možnost změkčit nebo přitvrdit tlumiče jedním klikem vedle řadičky. Cupra to má zbytečně komplikované, musíš zmáčknout tlačítko, pak vybrat na dotykové obrazovce který chceš režim, nebo několikrát správně zmáčknout za sebou, když víš že to jde cyklicky za sebou mezi 4 režimy. Což dělám když vím že chci změkčit z nejtvrdšího CUPRA na Individual, ale když chci přitvrdit, musím zmáčknout, počkat až se to ukáže na displeji a pak vybrat o jedno vlevo CUPRA.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 19.11.18  09:05

    « Re: Re: Zpět k fotosoutěži :-)

    Tom: ani sa nedivím, že Ťa CtR oslovila, predsalen je najviac orientovaná na okruh; ale ako píše Dany, mohol by si rozpísať, v čom CtR predčí šesťvalcovú 1er či deklasuje inak vychvaľovaný zábavný FRS. Inak i30N si mal skúsiť, ak už pre nič iné, tak pre ten zvukové naladenie, ktoré je v rámci HH top.
    Dany: snímače som komplet odignoroval a zmieril sa s trvale svietiacou kontrolkou tlaku pneu. >:-[] A na STK o 4 roky pôjdem na letných.
    wl: tiež myslím, že je to o dosť lepšie ako letné originály, lepšie to ladí s čiernym paketom. Len tá zraniteľnosť...
    Ad GTI TCR: no onedlho koniec novembra a stále nič. A na jún 2019 je avizovaná nová generácie Golfu, takže ak sa TCR predstaví, tak to bude naozaj len limitka na pár mesiacov.
  • « 00 Reagovat !

    foto Dany

    Dany 19.11.18  08:16

    « Re: Zpět k fotosoutěži :-)

    Iudex, tie kolá vyzerajú parádne, určite lepšie ako originály. Ako si vyriešil snímače?
    Mne nechcelo po prezutí 2 dni načítať tlaky (originál snímače). Už som hromžil, že po roku a pol sa vybili baterky a budem to musieť reklamovať. Dnes ráno nabehli, ako keby sa nič nestalo.

    Thom, k fotkám. Druhá zle, auto vychádza zo záberu. Tretia ok, v podstate s malou rezervou vypĺňa obraz a nepôsobí to rušivo. Ostatné komponované na stred by chcelo trochu prekomponovať. Že tam stratíš atraktívnu farbu lístia a dostaneš do záberu nefarebné kríky je iná. Miesto pekné, určite má potenciál.
    Za mňa je CTR, bez bratia ohľadu na designové, ovládacie, praktické a iné podružné veci, najlepšie jazdiaca predokolka. Že si ju pichol pred M140i je nanajvýš zaujímavé :-O .
    Možno by si mohol popísať v čom. Radenie určite. Podvozok, riadenie? Otázne je, čo spraví s Cuprou nové nastavenie kvôli emisiám. GTI Club-ky som nejazdil.

    ku gumám pridávam výrobňe Hankooku:
    Icept RS2 14, 15, 16" - všetko Čína
    Icept Evo2 18" - Korea
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 19.11.18  00:07

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zpět k fotosoutěži :-)

    Škoda to svým způsobem je, ale mě osobně víc zajímá, jestli bude produkční GTI TCR jízdně lepší, než produkční i30N (performance).
    Myslíš G8R s údajným R5 od Audi?
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 18.11.18  23:48

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zpět k fotosoutěži :-)

    Jen škoda, že titul ve WTCR nevyhrál Golf GTI TCR, ale Hyundai i30N TCR se staříkem Tarquinim :-(
    Ale začal mě zajímat Golf R420, který se zase testoval na Nordschleife! Podle všeho dostal nakonec zelenou :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 18.11.18  23:36

    « Re: Re: Re: Re: Re: Zpět k fotosoutěži :-)

    Místo něj má právě přijít (co nevidět) GGTI TCR.
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 18.11.18  23:04

    « Re: Re: Re: Re: Zpět k fotosoutěži :-)

    GTI Clubsport jsem jel, to bylo hodně super, ale to si nyní nekoupíš..
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 18.11.18  22:56

    « Re: Re: Zpět k fotosoutěži :-)

    iudex
    Dle předpokladu kola vypadají dobře, dle mě zřejmě líp, než ty origo letní.
    Disk přesahuje pneu až blíž ke středu kola a tak vysoké obrubníky naštěstí nebývají.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 18.11.18  22:51

    « Re: Re: Re: Zpět k fotosoutěži :-)

    Th
    Škoda, že jsi nejel GGTI CS, nebo rovnou GGTI CSS. Uvidíme co předvede GGTI TCR.
  • « 10 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 18.11.18  19:28

    « Re: Re: Zpět k fotosoutěži :-)

    Dneska jsem si doplnil "vzdělání" a po hodinové projížďce také s Civicem Type R jsem si udělal konečně lepší přehled o špičce mezi HotHatchi. Sice jsem neřídil i30N (ikdyž byla možnost, ale prostě se mi nelíbí zadek a interiér), tak jsem měl možnost řídit Focus RS, M140i/M240i, Oktávka RS, Golf GTI 245 Performance, Megane IV R.S. CUP, plus jezdím s Cuprou 300. Moje pořadí:
    1.) Civic Type R, 2.) BMW M140i, 3.) Leon Cupra 300, 4.) Megane R.S.Cup, 5.) Focus RS >:-[]
    [odkaz]
    CTR jezdí fakt skvěle, ten podvozek je famózní, strašně stabilní i ve vysokých rychlostech, výborné řazení. Jen to ovládání rádia a navigace je tragédie.. Nejlepší motor má ale Cupra a M140i, pak teprve CTR, až pak někde MRS4..
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 17.11.18  19:35

    « Re: Re: Zpět k fotosoutěži :-)

    Ty kola na tom vypadají celkem pěkně! :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 17.11.18  17:54

    « Re: Zpět k fotosoutěži :-)

    Dnes mám jednu veselú príhodu z natáčení (prezúvania auta). Myslel som si, že s prezutím BMW by nemal byť problém, nový zdvihák som si vyskúšal vopred, tiež čekol, či pasujú skrutky aj na zimné disky, všetko OK. Prehodím predné koleso, všetko OK. Ale keď som sa snažil nahodiť zadné, tak to akosi nešlo. Hneď som si začal nadávať, že nemal som sa ja veru vysmievať Ronaultovi, karma ma dobehla a mám ten istý problém. Síce sa mi zdalo nelogické, že by náboj zadného kolesa mal väčší priemer ako predného, ale sakra, veď aj tie kolesá majú iné rozmery, tak možno je aj iný priemer otvoru, čo som asi prehliadol a mám dva disky nah_vno. Až po chvíli mi došlo, že len mi auto na zdviháku trochu kleslo, keď som slabo dotiahol ventil na hydraulickom zdviháku a auto pomaličky sadalo, takže som sa tam dobre nedostal s kolesom. Tak som sa sám na sebe zasmial, ale tá polminúta, kým mi to došlo mi do smiechu nebolo. >:-[]
    Inak disky na aute vyzerajú takto: [odkaz]
    Akurát je tam jeden problém, že sú vypuklé a presahujú okraj gúm, teda prvý kontakt s obrubníkom bude mať následky: [odkaz] Holt pre krásu sa trpí.
    A ešte pre detailistu wl: letné Continentaly CSC 5 mám made in Germany, ale zimné CWC T860 sú made in France. Zimné Dunlopy WS5 sú tiež z Nemecka a Hankooky Ventus Prime 3 sú made in Hungary.
    Tom: tá druhá fotka je to, čo som písal, že by nemalo byť, na kraji a smeruje nosom von. Ostatné sú ale fajn.
  • 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 16.11.18  20:25

    « Zpět k fotosoutěži :-)

    Vracím se k debatě k fotosoutěži, nahrál jsem další fotky z mého nedávného podzimního focení. Takže je tam jako první ta "soutěžní" fotka, pak jedna kde je auto více vpravo dole, dále pak další fotky, kdy je otočené směrem nahoru, ale to jsem fotil později a už bylo auto ve stínu a naopak stromy vzadu jsou proti tomu přesvícené:
    [odkaz]
    (a další ftoky v albu)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…