Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
iudex 07.12.18 17:31
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosúťaž 12/2018
Inak zaujímavá info z vedľajšej diskusie na hlavnej: v Čechách sa predalo doteraz 484 ks 3er, z čoho 320 bolo xdrive. Takže štvorkolky tvoria 2/3 všetkých predaných 3er (a tipujem že v iných štátoch to nebude moc odlišné), to je dosť prekvapivá info pre mňa. A pri 5er je to ešte viac, až 90% štvorkoliek. To je zrejme i argument, prečo BMW vo viacerých modeloch opúšťa RWD: aj tak si väčšina kúpi štvorkolku. -
iudex 07.12.18 16:05
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosúťaž 12/2018
Ono do našej hlavnej dediny sa ani moc rýchlejšie nedá, jednak je tam 110 kmh, väčšina ide tak 118 a pri tej mase áut je dosť jedno, či po vjazde do Blavy stojíš v ľavom či pravom pruhu. Aj merajúce orgány sú tam furt. Ale je pravda, že nudou si ideš ukúsať nechty, ľutujem Danyho, že to musí absolvovať denne. -
speedfred 07.12.18 15:51
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosúťaž 12/2018
Takú spotrebu nerobím ani s 1.5 ecobúst (táram ,raz som mal 6.4)
No čvô Vám povedia,minimum som mal asi 8.6 tempomat 140-145 , potom svižnejší koniec a skončilo to myslím na 8.8L. Inak 11-13-15L. Nordšlajfe 46.4L 8-s
Tempomatových 114 by som musel ísť asi na trojke >:D -
iudex 07.12.18 13:35
« Re: Re: Re: Re: Re: Fotosúťaž 12/2018
Dany: musel som si v ten deň zobrať Mondeo, lebo som niesol vianočný stromček a do 3er akosi nevojde (v tomto ohľade zlatý liftback). A spätne hodnotím ponechanie Mondea ako dobré rozhodnutie, predsalen často človek potrebuje veľké auto s veľkým a praktickým kufrom. Do budúcna uvažujem ako nástupcu opäť liftback, prípadne aj kombi (to by už nemuselo byť strednej triedy, možno by stačila aj nižšia stredná, samozrejme ale s niečím silnejším ako máš Ty). Zaujal ma napr. Proceed GT, vyzerá výborne a vo verzii GT s 204k to asi aj pôjde.
Mimochodom dnes som s trojkou cestu z BA som spravil so spotrebou 6,9l, myslím že super na trojliter (čo na to oravské Alfy s menším objemom?). >:D -
praděda7 07.12.18 11:30
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosúťaž 12/2018
Právě jsem se vrátil z Hradu......ehmmm..z Prahy, kam jsme se se soudružkou manželkou vypravili ve věci obnovení aust. passportu a při té příležitosti taky navštívit vánoční trhy.
Byly z toho 3 noci v Hiltonu, který je nedaleko aust. konzulátu a navíc je tam solidní příjezd po magistrále, plus dobré parkování pod hotelem.
Aust. konzulát se konečně "posunul" do 21 století a vyřízení bylo tentokrát bleskové. Posledně (cca před 2 léty), když jsme řešili manželčin passport to byla hotová kalvárie.
Počasí bylo po oba dny (úterý/středa) ukázkové. Sluníčko jako na jaře......a túristů plno jako v létě.......
Trhy, výzdoba a nabídka dobrot byla solidní, ale to už je dnes "norma" po celé republice. Nic co by mě tam ohromilo.....
Cesta tam D1 v pondělí byla na moravské straně Vysočiny ve znamení mrholení a místy velmi husté mlhy, ale na české straně suchá vozovka a místy vysvitlo i slunéčko.... ;-)
Zdržovačka....jen ten dlouhý úsek u Humpolce a jinak "no problem"......... :-!
-
woody-alien 07.12.18 07:55
« Re: Re: Re: Re: Re: Fotosúťaž 12/2018
iudex: Jak píše wl a Dany. Nechal jsem zatím lepit sklo dvakrát. U H1 (ta to přímo přitahovala a potřetí už se mi sklo měnit nechtělo) a u Dokkera. Zvlášť u toho Dokkera bych ten ďubanec už nenašel, pokud bych nevěděl kde je. :yes: -
Dany 07.12.18 07:04
« Re: Re: Re: Re: Fotosúťaž 12/2018
Iudex, ak chceš v Bratislave skákať cez električky, tak musíš "znát mapu". Je to džungla. Ešteže to bolo Mondeo. Sklo daj určite zalepiť. Ak tam nie je prasklina, tak sa to naleptá a spojí. Nebude sa to ďalej šíriť. Niektoré ťukance sa zalejú tak, že nie sú skoro vidieť.
Ja som bol minulý týždeň meniť sklo na firemnej XC60 (bol tam ťukanec aj s 2 cm prasklinou a to už lepiť nechceli) a hneď po 5 km vidím ako kameň letí padáčikom rovno do stredu. Prituhlo mi. Našťastie zanechal len takú odreninu.
Takže doma ste sa rozhodli nechať Mondeo? Spomínal si, že žene by sa viac pozdávalo GTI ;-) -
speedfred 06.12.18 21:52
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosúťaž 12/2018
Červený Kodiak v sportline vypadá celkom k svetu,a ani ten Aerton tiež nie špatný v nejakej peknej farbe. Ani jeden by som si asi ale nekúpil.
To vieš kolegovi sa to asi páči tak to skrátka kúpil ,teraz mám pocit sa hodne kupuje auto iba preto že ho človek chce alebo sa mu páči. -
Ronault. 06.12.18 19:40
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosúťaž 12/2018
Speedfred: tak jistě, to jen že ta reklama sedí. Ale jeden již bývalý kolega ho má...a primář dnes oznámil Kodiaq sportline v červené... lehce jety... sedmimístný.... nafta ... vůbec nechápu... Děti odchované, problém se zády nemá, najede málo... -
iudex 06.12.18 15:37
« Re: Re: Re: Fotosúťaž 12/2018
Dany: ad prevalený podbeh: ja som tiež dnes chytil spodok, keď som sa pokúšal rýchlo preletieť cez električkový pás v BA. Našťastie to bolo na starom Mondeu, tak ma to až tak netrápi. >:D Ale to včerajšie ťuknuté sklo od kamienka na 3er (rovnako v tej blbej Blave) ma trápi. ;-\ -
Emel 06.12.18 12:35
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy
Zatáčky s menším poloměrem - celkem jo, těžkopádně to nepůsobí ani na techničtější trati.
Spotřeba jsem cca. 9,5. Minimum na nádrž 8,4, dát celou nádrž pod 8 by bylo hodně odříkání, přes 11 při využívání dynamiky není problém, ale přes 12 jsem ještě nebyl. -
Dany 06.12.18 10:59
« Fotosúťaž 12/2018
Tak budem Uno a vložím prvý fotku do súťaže. K ničomu ďalšiemu už sa do sviatkov nedopracujem. Som si vedomý, že samotná fotka za moc nestojí, ale chcem zapôsobiť splnením najťažšie splniteľnej spomínanej témy a tou je driftovanie. Samozrejme fotka spĺňa aj vyhlásenú tému "Pohoda s mojím autom"
Takže: Drift ;-)
[odkaz]
-
iudex 06.12.18 09:18
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy
Nejak som si nič nevšimol, možno chodím neskôr do práce ako Ty a teda to už vtedy trochu pustilo, jednak boli brutálne zápchy a poskakoval som na jednotke - dvojke, teda nejaké brzdenie z vyšších rýchlostí sa nekonalo. -
iudex 06.12.18 08:29
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy
Dany: tak presnú spotrebu nech povie Emel, trúfam si ale odhadnúť, že moc pod 10 to asi nedá. Skrátka nie je to úsporný trojlitrový šesťvalec. >:D Ja mám zatiaľ celkový priemer 8,79l, posledné mrazy a poskakovanie po meste ale spotrebe moc neprospievajú, nezahriaty motor žerie a do práce chodím tak za 10. Ale stačí vybehnúť do BA a ide to aj pod 8. No a vyskúšanie 4x4 ma ešte len čaká, na to zatiaľ nenasnežilo dosť.
A malý off-topic: bol som predvčerom na koncerte slovenského klaviristu Jozefa Holleho. Doposiaľ som o ňom nepočul, o to viac som bol prekvapený. Robí klavírne úpravy od Mozarta po Eda Sheerana, tu je jeho verzia Vivaldiho Búrky (Dany a Leg by mali spoznať, kde sa ten klip nakrúcal, máme to za rohom): [odkaz] -
Dany 06.12.18 08:00
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy
Emel, tak Insi má celkom vyspelú štvorkolku s prerozdeľovaním medzi zadnými kolesami. Pri dlhom rázvore sa dá očakávať stabilita. Cíti sa dobre aj v zákrutách s menším polomerom? Akú má písanú pohotovostnú? Viem že sa hrdili zhodením 200 kg, ale tvoj kus asi nebude z najľahších vďaka štvorkolke.
A ako sa držíš so spotrebou?
Nie, že by som Insi porovnával s XC60, ale v práci máme T5, čo je podobné výkonovo, štvorkolka, 8st aisin. Dynamicky je to podobné s GT. T5 sa dlhodobo držia okolo 10l podľa dotankovania. Jedna jazdí dlhšie trasy, dialnice väčšinou okolo 150 - 160 (večne sa nestíha) a druhá sa drží v Bratislave v centre. Keď som išiel Ba - Schwechat, plne obsadený, mesto + dialnica v Rakúsku 10 cez limit, tak som spravil 8,6l / 100 a vie jazdiť aj za menej. Nie je to také zlé na 260 koňové SUV v benzíne. XC90 s T5 už žerie 11 v priemere.
XC60 sa tiež nepáči, keď jej tlačíš na pilu. Dokonca ani ten komfrot nie je taký ideálny, ako sa ho snažia vykresliť v testoch. S R19 si už tlmiče nevedia poradiť a neudržia kolo, to ešte prekmitne a nepôsobí to pevne ani komfortne. Štvorkolka moc nepomáha pri ostrejších polomeroch a auto sa celé hrnie von po čumáku. Skrátka SUV. -
Emel 05.12.18 19:58
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy
Dany: Aisin je lepší než se mi na začátku zdálo... v běžném provozu je víceméně bez výhrad, řadí sametově, podtáčí motor jen fakt výjimečně, na dálnici je dlouhá osmička ideál. Pokud bereš Insi jako pohodlné gétéčko, pak je všechno v pořádku.
Insi má podvozkově na víc než jen na ten pohodlný dostavník, má výborné brzdy a nechá si líbit i přidání plynu v zatáčce, umí letět přes nerovnosti bez toho, že by to auto rozhodilo... ale v tomhle režimu už ten Aisin není žádný zázrak a ani motor v otáčkách nijak hezky nezní. -
white label 05.12.18 14:58
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy
Dany
>:-[] Přesně tak, a potom jim někdo tvrdí, že to auto je jen o 7 cm delší, přitom ony "jasně vidí" rozdíl minimálně o 20 čísel. ;-)
P.S. Moje žena mi zase tvrdí, že je ráda za to, že mám "allroada" jen ve formě auta. >:D
Ještě, že si k tomu ženy běžně nepřiřazují patřičné typy aut, tedy nejen (promiskuitní) allroad, ale třeba maluch, Smart (fortwo/forfour), Polo, UP!, Fox, Macan, Cayman, Box(st)er, Caddy, Scala, Ritmo, Panda, Uno, Kadett, Senator, eSkláda, Géčko, Viper, 1er-8er, X1-X7, A1-A8.... -
Dany 05.12.18 12:13
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy
Woody, manuál a nafta bola zrejme cena rozumu.
S výberom je to ťažké, keď začínaš vyberať. Nakoniec sa to pekne vytriedi samé podľa preferencií, viď tá Insignia. K tej som sa ešte nedostal a podľa testov to vyzerá na synonymum pohodlia. Mondeo tiež nejazdilo zle. To som skúšal s 1,5 a bolo to na tú váhu také "dostatočné".
Možno by ste sa mohli podeliť so zážitkami zo stretnutia. Predsa len, priame presadanie toho napovie najviac.
Emel, ako si spokojný s Aisinom? V nových Volvách sa správa bez výhrad.
Chystáš prípadne recenziu? -
woody-alien 05.12.18 10:48
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy
Nj, ono to natřásání obtěžuje hlavně v momentech, kdy nechceš jet, ale jenom se vézt. Naštěstí moje rodina je v tomhle super, manželka si nejspíš myslí svoje, ale moc to neventiluje....no a děti maj to zatlačování do sedaček a ke stranám za zábavu na jinak nudné cestě. ;-) -
woody-alien 05.12.18 10:41
« Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy
Dany: Myslím, že po předchozích příspěvcích nebudou následující informace natolik překvapivé. Člověk, jehož revírem je dálnice a z Roudnice do Turnova to bere přes Prahu
[odkaz] zatímco mě by ani nenapadlo vynechat křivoklátské silničky a okolí Bělé pod Bezdězem, tak tento člověk ti bude vyprávět, jak ho baví řadit manuálně a automat je konec zábavy. ;-) Abych to zkrátil, takže dvoulitrová nafta a manuál.
Taková Insignia byla v mém výběru taky a klidně přiznám, že ten podvozek a ticho si mě získaly. Jenže pak v ní 165k turbobenzín působí značně ospale a dvoulitr se zase vázal s automatem a 4x4, což cenově atakovalo pro mě zajímavější auta. Asi ti nemusím vysvětlovat, jak se při výběru člověk zmítá v soukolí potřeb a přání. Pokud aktuálně nemám auto na blbnutí, chtěl jsem spíš tu živost než pohodlí. Za pár let bude nejspíš výběr rodinného auta vypadat jinak.
-
Dany 05.12.18 10:27
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy
Ja som v podstate spokojný, len ma občas obťažuje to neustále "kopírovanie" terénu. Hlavne ostré priečne nerovnosti, ale to je oriešok pre viacero podvozkov, vrátane tých vzduchových.
ad polovičky. Žena sa ma pýta "čo ten hukot?". Já "Nič miláčik, to len bezpečne prechádzam zákrutou (horský prechod Kysuce - Oravská Lesná, tradične natlačené auto až po strop). "A nemôžeš trochu ubrať?" Já " Môžem". Po pár ďalších zákrutách "Však si neubral, mne už je zle". Já "Veď som nepovedal, že uberiem, iba že môžem" >:D -
iudex 05.12.18 10:14
« Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy
Ron: no to sa dôrazne ohradzujem, že Slováci mrvia u nás vyrábané Peugeoty. Každý predsa vie, že v trnavskom PSA už robia skoro samí Srbi. >:D
Tom: tak ono problém u Rona nebude s jeho prehnaným plodením, ale že prišiel k dvom(?) potomkom práve bez toho aktu. Teda má povinnosti bez tomu predchádzajúcej zábavy >:-[] tak holt zostáva len ten autobus.
Dany, woody: tiež to mám tak, radšej auto trochu počuť a cítiť, aspoň to človeka baví. Ísť v niečom dokonale utlmenom a tichom, to už nemusím mať ani spaľovák a môžem ísť do EV. Stále tvrdím, že moja trojka bez toho motora by bola nezaujímavým autom, je to práve ten charakter a zvukový prejav motora, ktorý robí jazdu zaujímavou (no a trocha toho výkonu samozrejme :-) ), aj keď naše polovičky môžu tieto športovejšie deriváty vnímať ako otravne hučiace kostitrasy. -
Dany 05.12.18 09:52
« Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy
No 7 cm je 7 cm. Viem si predstaviť, že S-Max sa do garáže vlezie a Mondeo už nie. Ak na aute jazdí aj žena, tak 7 cm môže byť rozdiel medzi LTT a "ja som ti hovorila, že je to príliš dlhé" >:D .
Aký dal do toho motor, štvorkolka, automat?
Ja zatiaľ tiež dávam prednosť tomu intenzívnejšiemu zážitku, ale už by som prijal aj viac toho komfortu. Ale je to ako so všetkým. Kedy bude dosť? Navyše sú agilita a pocit z rýchlosti jasne proti komfortu. Mne najviac vadí ten nárast váhy a všetko s tým súvisiace. Cestou môže byť Mazda so svojou šestkou, ktorá je relatívne ľahká a dostatočne agilná. Ak v ďalšej generácii použijú turbo prípadne kompresor, tak ako plánujú v trojke, tak to môže byť zaujímavé v mainstreame. Ak by sa vrátili k predným lichobežníkom, tak by to bolo eňoňuňo. To sa ale asi nedá predpokladať pri použití torzky v trojke :'-(
Ten paradox je zaručene kvôli kvalitnejším komponentom. Mne sa páči ako sú vyladené TypeR a Megane RS. Normálne začínam rozmýšľať, či sa budú dať použiť RS-kové tlmiče na GT. Na rozdiel od ostatných si nemyslím, že pri RS robia gro komfortného správania hydraulické dorazy, ale práve kvalita tlmičov. Na dorazy nedošlo a komfort pri tej jazde bol prekvapivý. -
woody-alien 05.12.18 08:16
« Re: Re: Re: Megane RS Trophy
Dany: No já bych úplně neřekl, že Mondeo je se svými 7 cm navíc oproti S-Maxu nějakej rozdíl. ;-) Právě jsem myslel, že švagr vezme nějakou klasickou střední, na nějaký odvazy typu kupé, kabrio nebo H-H on není. Je to fajn chlap, ale o autech si moc nepokecáme. Vyprávět mu o nějaký pěkný okresce, kde se dá dobře projet, to je ztráta času. On je vyloženě dálniční typ, co není na autobahnu, to neexistuje. Na jeho obranu ovšem musím dodat, že si před dvěma lety koupil motorku. Jestli s ní ale taky jezdí jenom dálnici, na to se raději neptám. >:-[]
Jinak naprostej souhlas. Dobrá střední třída je co se týká komfortu o parník jinde. Odhlučnění, podvozek - nedávno jsme měli minisraz nových aut s Emelem (Insignie) a Ozzmanem (Mondeo) - trochu jsme to projeli, Ozzymu jsme teda malinko usmažili brzdy >:D a Leon samozřejmě vyhrál cenu pro nejhlučnější kostitřas. >:-[] Na druhou stranu rychlost v něm zase nejvíc vnímáš a já zatím tomuhle dávám přednost. Ten paradox sportovních derivací kompaktů může být způsoben použitím lepší techniky, kvalitnějších dílů atd. -
Dany 05.12.18 07:58
« Re: Re: Megane RS Trophy
Thom, tak komu by sa takýto promiskuitný život nepáčil, že >:D . Len mám obavy, že to leze do peňazí viac ako tie deti.
Woody: Možno mu vyhovuje Forďácky podvozok a nechce dlhé Mondeo. Ja sa vždy snažím vpratať do čo najmenšieho auta aké potrebujem. Čas pred Meganom sme trávili so sedanom so 400l kufrom a nebol problém s kočíkom ani s tradičným sťahovaním národov za rodinou. Napratal som do ňho 200l sud aj 2,6m dlhú guľatinu na pergolu... Aj preto som sa pohrával s myšlienkou na Mazdu 3 sedan. Len keby mala viac toho elánu. Je ale vec, čo by ma donútila skočiť o triedu vyššie a tou je komfort. Nižšia stredná proste nevie taký komfort ako stredná, bez ohľadu na adaptívne tlmiče a iné fičúriny. Paradoxom je, že niektoré športové derivácie hatchov sú komfortnejšie ako ich civilnejší príbuzní. -
Ronault. 04.12.18 23:51
« Re: Re: Megane RS Trophy
thomasino: To je samozřejmě jen náhrada za to, že děti v podstatě nemáš, resp. minimálně. To ti pak nezbývá čas na to poznávat nová auta, protože není den, kdy bys nebyl překvapen něčím novým ;-) >:D
Woody: Tak třeba má klaustrofobii a potřebuje velký prostor. Doporučil bych mu i větší auta, ale zase chápu, že tohle je ta ještě zdravá velikost se kterou se dá zaparkovat. Navíc, když máš takové MPV, můžeš parkovat na místech pro rodiny s dětmi, nikdo nebude podezírat S-Maxe, že není rodinný. Pro jistotu vozit na zadním sedadla nepoužívanou sedačku a má vyhráno :yes: >:D Je ale pravdou, že my bychom na těchto místech mohli parkovat, ale reálně má manželka na těch místech zakázáno parkovat, protože to právě děti obíjejí dveřmi auta kolem, takže MPV parkuje klasicky na prázdné straně parkoviště.
Ad 207, ne všechny kousky jsou stejné, třeba to byl pondělní nebo páteční kus. Nám sloužila velmi dobře celých 8 let, pouze ta klimatizace na konci a v záruce měnili čtecí lampičky, jinak vůbec nic. Ale kombíky byly vyráběny ve FR a HB na SK, tak možná to tam Slováci mrví >:-[] >:D
Jinak mě osobně příjde Picasso malé i v sedmimístném provedení, přijede teď ze studijního pobytu v GB nejstarší s přítelem a manželka chce se všemi dětmi, včetně nenarozených, vyrazit na výlet do Krakova...a já nevím kam narvu kočárek :-O >:D
Eeee, není tu někdo, kdo mí půjčí autobus? >:D -
Thomasino 04.12.18 22:52
« Re: Megane RS Trophy
Tak to se teda švagr rozvášnil !! >:D Já mám opačný problém, baví mě poznávat nové auta, takže po 2 letech mám pocit, že nutně potřebuji nové. No teď se to ke všemu začíná zkracovat na 1-2 roky >:-[] >:D
WL - tak Golf R ve třídvířku jde zatím objednat, ale asi neumí jiný než ty základní sedadla. Prý slibovali ty lepší co byly za příplatek v GTI Clubsportu, ale asi to ještě u nás nejde. Ale borec v Porsche Brno věděl prdlačky, musím k mému jinam.. Budu muset zjistit více info. Asi nemáš o tom nějaké zprávy, že? Vím že v Anglii se daly objednat, nevím jak je to v Německu. -
woody-alien 04.12.18 18:56
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy
sf: To já chápu, že si zvyknul, ale přece jen - S-Max pro dva ale spíš jen pro jednoho, proč ? Ani dovolená nemůže posloužit coby argument, protože v naprosté většině lítaj... taky bych spíš čekal nějakou změnu. -
speedfred 04.12.18 18:21
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy
Čakal som že napíšeš : švagra chytila kríza stredného veku a kúpil kupé/kabrio/HH.
S-Max je ale ok ak si už zvykol, mám jeho praktickejšieho brášku a po jazde v ňom nechápem to "SUV šialenstvo". Je ďaleko praktickejší a má lepšie nastupovanie/vystupovanie. Možnosti 4x4 či automaty sú tak isto v ponuke, akurát do MPV asi nikto nemontuje nejaké 6 valce. -
woody-alien 04.12.18 17:23
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy
wl: Máš pravdu, tohle není o vkusu, spíš jen takovej divnej výběr. Proč na městské pojížďky ojetou malou naftovou Audinu ? Proč ne nové a klidně třeba i mainstreamovej kompaktní hatch ? V rodině žádnou "povinnost" kupovat prémii nemají. ;-)
Švagr mě pro změnu překvapil, když se po jedenácti letech s S-Maxem rozhodl auto vyměnit. Děti už jsou dospělé a mají svá auta, pátý člen rodiny - retrívr Nelina jim nedávno zemřel.....takže se hluboce zamyslel a koupil...........nového S-Maxe. >:-[] -
white label 04.12.18 14:33
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy
Jasně, ale motorizace je přece spíš věcí rozumu (než vkusu) a ženy obecně motorizace moc neřeší. -
white label 04.12.18 13:48
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy
U ženy bych volbu A1 za nevkus nepovažoval.
Třeba mojí ženě až tak malá auta nic moc neříkají, ale Q3, nebo A3 cabrio, to jo... -
woody-alien 04.12.18 11:46
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy
Tak já myslím, že tuhle debatu O dětech a autech nemůžeme brát nějak vážně. Nicméně přidám jednu věc k zamyšlení. V sobotu jsme s rodinou obědvali v oblíbeném motorestu u Litoměřic, opravdu výborně tam vaří a chytit tam místo v době oběda je umění. No a u vedlejšího stolu jedla vrchní státní zástupkyně pro Prahu Lenka Bradáčová. To je žena, která vše ve svém životě obětovala kariéře. Nemyslím to nijak špatně, to je každého věc. Každopádně děti nemá a její soukromý život je už dávno věc veřejná. Moje švagrová, taktéž státní zástupkyně, s ní kdysi pracovala v Litoměřicích. No a zatímco Lenka B. tam dlouho nepobyla a strmě stoupala vzhůru, pročež je potřeba říct, že zřejmě zaslouženě, tak moje švagrová zůstala v Liťáku, vychovala dvě skvělé děti, má skvělého manžela a jako koníčka cestování. Myslím, že se jí ani nemusím ptát, jestli by tohle všechno nevyměnila za skvělou kariéru ve svém oboru a veřejnou popularitu, ;-) Jenom, když už jsme u těch aut, tak na ta teda moc vkus nemá. Po letech trápení s P207 (sorry Rone, ale ten její kus koupenej jako novej byl neskutečnej střep) si aktuálně pořídila dva roky starou černou A1 1.4 TDI S tronic. Když mi to řekla, tak jsem málem spolkl vidličku. >:-[] -
white label 04.12.18 11:19
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy
Ty tři "kousky" se ženou splňujeme, když to dáme všechno dohromady.
Tvoje a moje děti zase obtěžují naše dítě... >:-[] -
woody-alien 04.12.18 11:16
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy
wl: Povinnost to určitě není, ale pokud máš v sobě kus zodpovědnosti za budoucí vývoj lidstva, víš, co máš dělat. >:-[] ;-) -
Dany 04.12.18 10:05
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy
Thom, myslím, že v tejto spoločnosti nemá nik deti z dôvodu neplánovania rodičovstva.
Ak sa na to pozeráš takto cez peniaze, videl si už rozprávku o troch grošoch?
Ja mám deti tri. Tiež by som si najradšej vyvážal r.i.ť. v Porsche, ale ani jedno z nich by som za to nemenil. Ani to, na ktoré som 14 rokov platil výživné. ;-) -
white label 04.12.18 02:00
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy
Pokud ti jde primárně o procenta, pak doporučuji absint(h), Stroh, nebo Tatratea (Zbojnický). Aspoň, že se k nám uprchlíci nehrnou, mají totiž strach, že by se k nim Bureš choval jako k vlastním dětem.
P.S. Teď v pondělí jsem byl na divadlo Sklep a tam mu radili, ať si na_ere do hnízda a opakuje si čapíčapíčapí... -
Ronault. 04.12.18 01:19
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy
No nejlepší investice je prý do alkoholu, kdo ti dá až 43%? >:-[]
A teď jsem slyšel takovou zákeřnou otázku.
¨
Víte co je horší než krkavčí matka?
Čapí otec >:D -
white label 03.12.18 23:20
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy
Investice do dětí může být tou vůbec nejlepší..., někde dál budou pozemky a nemovitosti a auta (až na velmi vzácné výjimky) budou někde hodně na konci. -
Ronault. 03.12.18 21:29
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy
Thomasino: Já ti děkuji za rady, bez nich bych fakt nevěděl co jsou děti a výživné, fakt ne ;-) Možná bys mohl ještě se mnou rozebírat třeba něco z medicíny, té určitě taky rozumíš více jak já, co? >:-[] >:D ;-) -
Thomasino 03.12.18 20:51
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy
Hele a nechyběl jsi zrovna na vejšce když se bralo téma "antikoncepce - co je to a jaké jsou druhy" ??? >:-[] >:-[] >:-[]
K tomu jen dvě faktické poznámky, ale každý ať si to dělá jak chce. Jak říkal kdysi můj právník a přidal k tomu tabulky používané soudy pro určování výživného: Výše výživného na 2 děti je až 45% čistého příjmu, na 3 děti už klidně 55% čistého příjmu 8-s (a hypotéka a náklady na bydlení nebo jídlo se před tím neodpočítávají samozřejmě).
Druhá poznámka, jak kdysi řekl jeden můj kamarád, děti jsou drahý koníček, pak ti nezbývají finance na jiné koníčky ;-) A místo vysněného Boxstera či Caymana kupuješ rodinné sedmimístné MPV a platíš hypotéku na větší byt nebo dům >:D >:D >:D -
Ronault. 03.12.18 18:25
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy
Thomasino: Myslíš si, že bych šel dobrovolně jen tak do sedmimístného Picassa? :-O 8-s >:D
Jak jsem psal níže, ty ventilky tolik stáli v době, kdy monitoraci tlaku nemělo v podstatě žádné auto. Ale i dnes se ty ceny liší, viz tvá cena a Danyho cena, model od modelu, ročník od ročníku, někdy si auta ventilky načtou samy, někdy se musí přes diagnostiku... A při blbé kombinaci to nemusí být levná záležitost.
-
woody-alien 03.12.18 08:11
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy
Thom - to je buď nesmysl nebo to nefunguje. ;-) V GTI mi to klidně nahlásilo únavu krátce po začátku jízdy a naopak v Leonu nedávno při cestě do Brna jsem jel v kuse určitě déle než dvě hodiny a nic. Ale jinak bych tomu, že to takhle "obech.cali" klidně věřil. >:-[] >:-[] -
Dany 03.12.18 07:53
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy
V Megane je priama metóda merania so snímačom pri každom kolese. Ono ešte existuje priame meranie, kde dáta zbiera iba centrálna jednotka. V tom prípade sa musia snímače po každom prezutí konfigurovať do systému. Takto to má (mal v čase 2 roky dozadu) vyriešené napr. Opel, minimálne v Astre. Snímače v Opli vtedy vychádzali 60 € kus.
Ja som na druhú sadu kupoval snímače priamo v Renaulte za 30 € kus (snímač spolu s ventilkom). Len nejak zabudli, že treba k tomu objednať montážnu sadu - matky, podložky a tesnenia. V ten deň som bol objednaný do pneuservisu a tak začala tour de servis, zháňať montážnu sadu. Našťastie som narazil na chlapíka v pneuservise, čo sa vyznal. Hľadal sadu od oka v krabici plnej sáčkov. Rozbaľoval a skúšal až nakoniec našiel, nakoniec. Vtedy som bol pekne na..hnevaný.
Až na dvojdňové oneskorenie načítania pri prezúvaní na zimné to funguje pekne. Stratu tlaku hlási pri poklese pod 2,1 at. -
white label 03.12.18 00:14
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy
Viděl jsem, že senzory nabízejí (za přijatelné ceny) i přímo pneuservisy. Ono, kdyby bylo u všech nových aut povinné přímé měření, tak by ty ceny senzorů spadly ještě o další kus níž. -
Thomasino 02.12.18 23:43
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy
Woody - co jsem slyšel, tak senzor únavy řidiče u koncernu je jen hlídání překročení 1.5 hodiny (nebo 2 hodiny??) doby jízdy >:-[] -
Thomasino 02.12.18 23:39
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy
Ronaulte - jakých 6000 za senzory tlaku?? Já je dokupoval ty čidla na druhou sadu pneu v Renaultě před 4 lety za 490 Kč za kus. A dnes počítám je to snad už levnější :-!
P.S.: Rone, ty kanče, vy už zase čekáte !!?? >:D -
white label 02.12.18 15:49
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy
w-a
Ron to zřejmě myslel tak, jestli se teď taky dají koupit (u Renaultu) senzory a ventilky zvlášť, nebo to lze koupit jen dohromady. -
woody-alien 02.12.18 06:59
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy
Ron: GTI vyrobeno na konci roku 2014, tam mi to ale falešný poplach nahlásilo jenom jednou. Zato když jsem jednou omylem zapomněl jedno kolo dofouknout na správný tlak, takže rozdíl řekněme 0.3 at tam určitě byl, tak to nic nehlásilo.
To, co píšu v příspěvku, mi teď dělá Leon. Na druhou stranu GTI mi ze začátku až podezřele často hlásilo rozpoznání únavy řidiče, zřejmě si potřebovalo zvyknout na můj svěží mladistvý xicht. >:D >:D Seat mě ignoruje.
Přímé měření tlaku přes ventilky má od zavedení té povinnosti i Dacie, takže pochybuju, že Renault by na tom byl jinak.