Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
white label 17.12.18 20:30
« Re: Re: Re: Re: Re: OT: gumy
Hmm, další velmi atraktivní sběratelský kousek, ještě, že tady těm pojmům (typu limited edition) nerozumíme...
Ale to až se třeba v Dubaji dozví, že tu (na jižní Moravě) máme tu výjimečnou mašinu - extra limitku od ACS, tak se tu o ni ještě poperou... 8-s >:-[]
A já si doteď myslel, že je to jen prodejní stojan na doplňky ACS, a ono to umí i jezdit, jo? :-O >:D -
praděda7 17.12.18 17:21
« Re: Re: Re: Re: OT: gumy
Samozřejmě že půjde o sběratelský kousek. Tady v Česku lidé pojmu Limited Edition ještě moc nerozumí. Ale také to znamená, že by se o to musel člověk pořádně starat a moc s tím někde nerajtovat... ;-) Sběratel si něco takového nebude kupovat aby s tím jezdil do vinohradu... ;-) -
Thomasino 17.12.18 15:58
« Re: Re: Re: OT: gumy
Nechci ti brát iluze, ale já v tom žádný sběratelský kousek teda nevidím :-O
Nevidím moc důvodů, proč raději nekoupit M2 místo M240i od AC Schnitzer 8-s
P.S.: iudex - spokojím se i se slicky od Hankooku, mimochodem dodavatelem pro DTM atd: [odkaz]
A uvidím, co bude na KTM X-Bow, které mám domluveno na 10 kol testování na jaře >:-[] Ale kluci tam jezdí tuším Michelin v rámci série X-Bow Battle -
praděda7 17.12.18 15:46
« Re: Re: OT: gumy
To jo. Ale tady nejde o jen tak nějakou vytuněnou M240i, jde o sběratelský kousek od AC Schnitzer s BMW garancí..... ;-) Ale rozumím, že cenově je to bomba. A navíc to nemá adaptivní podvozek, který tam mohli (kdyby chtěli) lehce mít. Stačilo "ticknout" čtvereček, když objednávali základní vůz. To bych o tom i uvažoval....líbí se mě >:D Ano, já vím, nemám ho ve svém "Schindlerově seznamu" malých SUV, ale udělal bych výjimku.... >:D -
iudex 17.12.18 15:08
« Re: Re: OT: gumy
Tom: ja viem, Ty by si najradšej jazdil na takýchto pneu: [odkaz] >:D ale tie SuperSport RS majú menej drážkovania ako Micheliny Cup 2 (ktorým aj podľa výrobcu majú konkurovať). Tie základné SupeSporty majú konkurovať Michelinom Sport 4S, teda Goodyear fakticky medzi tieto kategóriu UHP (SuperSport) a semi-slick (SuperSport RS) vtesnal ešte jednu gumu, ktorá je tak na pomedzí a to sa mi pozdáva.
pradeda: pekné, ale akurát tak farbou. Inak nevidím zmysel dať za vytunenú M240i 100000 eur, keď origo M2 Competition (s vyšším výkonom) je za 66000. -
iudex 17.12.18 12:23
« OT: gumy
Malý offtopic: Goodyear predstavil naraz trojicu zaujímavých športových pneu Eagle F1 SuperSport (tu niekto odkukával od Michelinu ;-) ) v troch rôznych prevedeniach:
1. SupeSport: UHP pre autá typu GGTI či M3 [odkaz]
2. SuperSport R pre autá typu GTI Clubsport a M4 CS [odkaz]
3. SuperSport RS, čo už sú semislicky pre okruhy [odkaz]
Pekne vidieť, ako tam ubúda vzor a drážky. Najzaujívavejšie je pre mňa tá "stredná" SS R, stále ešte cestná UHP, ale tak na polceste k semislickom. [odkaz] Uvidíme, čo testy.
-
speedfred 16.12.18 10:01
« Re: Fotosúťaž 12/2018
Maličký postrech s Julkou v zime. Ako je známe tak táto haraburda (tak volám všetky autá) nemá priame spojenie brzdového pedálu so zbytkom sústavy a keď to zošliapneš teraz na tej ľadovici tak mi chýba pulzovanie ABS do brzdového pedála, ten je krásne kľudný a iba počuť prácu čerpadla.
V lete pri tvrdých brzdách som si to nevšimol,iba teraz. -
praděda7 15.12.18 10:24
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosúťaž 12/2018
Dá se "driftovat" i s Yariskem. Dnes ráno, jak jsem jel pro rohlíky, jsem to zjistil. Napřed 3x cvaklo ABS a pak už jsme "driftovali"........... :-) -
Thomasino 14.12.18 20:45
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosúťaž 12/2018
No vzhledem k tomu, že většina redaktorů Speedu neumí moc řídit ani psát, tak bych se nedivil >:-[] >:-[] Ale za to jsou známí jako největší demolition-mani testovacích aut !! >:D >:D
P.S.: Fredyho "kámoš" T. nám ukazoval fotky jeho Julči v poli hned druhý den přece na tom srazu v Buchlákách :-) -
-
praděda7 14.12.18 11:34
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosúťaž 12/2018
No ono to není prddel......fredyho kámoš z Prostějova, "předními dveřmi" borec, nedávno "zranil" svoji" QV, když ho "kousla na zrádném téčku"............ :-( Foto někde je, ale nemůžu ho najít....... ;-\ -
praděda7 13.12.18 16:37
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosúťaž 12/2018
Hmmmmm...tak toho jsem si nikdy nevšiml, ale taky jsem Audi nějak pečlivě nesledoval.......takže není divu.....
Ale všiml jsem si, že maskované prototypy RS Q3 mají sice 2 větší oválné koncovky po stranách, ale uvnitř má každá 2 kulaté koncovky výfuků....... [odkaz]
-
Thomasino 13.12.18 15:55
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosúťaž 12/2018
Tak ona už "normální" M2 není špatná, že >:-[] >:-[]
A M2C má pevnější předek díky karbonové vzpěře, jinak je podvozek stejný, teda kromě vyšší váhy o 30-40 kg díky motoru.
iudex - souhlasím s WL, kdy jindy zkusit driftění s xDrivem, než v zimě když nasněží. Přepokládám ale, že už to zkoušíš... Já už mám na cestě kola na zimu a zimní gumy, tak budu taky zkoušet blbnout ;-) -
white label 13.12.18 15:34
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosúťaž 12/2018
Jednak jsou čtyři kulaté koncovky pro eSka od Audi typické (RS mívají obvykle dva ovály) a pak taky žádná RSQ2 být nemusí, resp. spíš nebude. -
white label 13.12.18 01:24
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosúťaž 12/2018
V posledním SPEEDu je srovnáčka CGTS a M2C a pokud by někdo čekal, že M2C bude rychlejší (viz papírové hodnoty motoru) a CGTS zábavnější, tak je to spíš naopak:
"Než se začnete vysmívat malému motoru Porsche, myslete na to, že automobilka se čtyřválcem vyhrála nedávno Le Mans. Ehm, třikrát za sebou. Tohle je rozhodně ten nejrychlejší a nejostřejší čtyřválec široko daleko."
"Po přesednutí z GTS je sice Competition pořád pocitově těžší a měkčí, ale přední náprava má najednou dost přilnavosti pro všechny vaše chuligánské nápady."
"Nutit GTS na neznámých okreskách ke stejné zábavě, jakou zažijete v M2C, je šikana. Jakmile ale jedete na přehledném úseku s dobrým povrchem, je Cayman ve svém
živlu."
"Chuligán na okreskách. S vlající zádí je M2C fantastická."
"Čistá stopa je doménou Caymanu. Na známém úseku s dobrým povrchem GTS ukáže M2C rychle záda, pardon výfuky..." -
white label 13.12.18 00:15
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosúťaž 12/2018
iudex
Věřím, že "ísť bokom" umí i ta tvoje, a kdy jindy to chceš vyzkoušet, když ne teď, v zimě. ;-)
w-a
Divná móda, doufám, že to automobilkám nedoporučil euro parlament v rámci tolerantního multikulturalismu.
Vůbec mi ta (bezrafičková) grafika přístrojovky připadá podivná... -
white label 11.12.18 20:21
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosúťaž 12/2018
Jen, aby se z toho nakonec nevyklubala nějaká Maruška Kabrhelová, nebo Jiřinka Švorcová, ale věřím, že praděda by si žádnou nevěstu bez věna nevybral... >:-[] ;-) -
praděda7 11.12.18 17:40
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosúťaž 12/2018
Jasně píšu....kdysi dávno v F-1 t,j 30 roků. Nic nesrovnávám jen poukazuji na to, že za 30 roků technologie a materiály udělaly obrovský pokrok. Takže, když už v "pravěku" BMW dostalo 800(závodních) koní z 1.5l T závoďáku a pro kvalifikaci daleko víc,
[odkaz]
tak dnes z ručně poskládaného 2.0l T dostat 400 spolehlivých koní není pro AMG problém. Jen to přijde "o kapku" dráž.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
A na Yariska nám nešahat! Je to nakonec auto soudružky manželky..... ;-) Měli jsme všechny modely Yarisků i toho prvního, který se v Austrálii prodával pod jménem Echo. Dokonce i předchůdce Echa, který se jmenoval Starlet.
[odkaz]
My nemáme doma kočku ani psa. My máme Yariska.......... :-)
[odkaz]
[odkaz] -
Dany 11.12.18 08:15
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosúťaž 12/2018
Dedo, ty sa v prvom rade budeš musieť zbaviť Yarisky. Inak každé tvoje "druhé" auto skončí ako smutná uloženka v garáži. ;-)
To čo máš vo výbere sa veľkostne nijak moc nevzďaľuje od Jednotky, na ktorú sadá prah (Pri užívaní dvoma osobami). Napriek tomu ste sa vybrali do Prahy Yariskou. -
white label 10.12.18 23:56
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosúťaž 12/2018
V F1 stačí životnost na jeden závod, jiné palivo atd., to se vůbec nedá srovnávat.
A to, že někdo poskládá motor ručně, to samo o sobě samozřejmě žádnou zárukou životnosti také není. -
praděda7 10.12.18 22:43
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosúťaž 12/2018
iu....vidím to podobně. Ale toho motoru v A45 bych se, co se týče životnosti nebál. Kdysi dávno 1.5l V6 turbo F-1 motory dávali 800 koní, krátkodobě i 1100. A od té doby uplynulo už hodně vody a technologie i materiály jsou úplně jinde. Takže 400 koní z 2.0l, ručně poskládaného motoru by neměl být problém. I tak souhlasím, že těch 306 koní v A35 by mělo bohatě stačit. Ale tady v Áčku by mě pasoval manuál. V GLA ani ne, protože je to už crossover a tomu se to dá "odpustit". Zrovna tak jako X2. Jsem taky zvědavý na to RSQ3. Pokud se mě nebude zdát moc velké, tak tomu dám "shot". Ten 5ti hrnek je velké lákadlo..... ;-) -
iudex 10.12.18 21:19
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosúťaž 12/2018
Tak z môjho pohľadu je/bude A45 AMG už príliš extrém. 400 koní z dvojlitra, to je už silné kafe jednak absolútne, jednak to vzbudzuje isté obavy o spoľahlivosť a životnosť, hlavne ale sa to pohybuje v cenovej hladine, ktorá patrí úplne inde a nie ku kompaktnému hatchbacku. Z tohto pohľadu sa mi ako lepšia voľba zdá "základný" A35 AMG, 305 koní je stále parádny záprah, 4,6s na stovku zahanbí hocaký starší superšport. Ale aj pri tomto základnom AMG je proste cena prestrelená, 50 litrov za hatch je pre mňa proste nenormálna suma, notabene keď tá technika je čisto mainstreamová (štvorvalec 2,0 vpredu priečne, pohon 4x4 na pôvodne predokolkovej platforme), proste nevidím tu pridanú hodnotu oproti už tak dosť drahému Golfu R (tuším 37t eur). Nechcem vedieť, koľko budú pýtať za A45 AMG. Tipujem, že doplnenie slabšieho modelu využije Mercedes na to, aby topmodel A45 ešte zdražil. Ostatne minulé A45 stálo 51660 eur, takže keď o triedu slabšie A35 koštuje len o málo menej (49206 eur), novú A45ku tipujem niekde okolo 55t, možno i viac. Za štvorvalcový kompakt, pripomínam. Uvidíme, ako nacenia bavorskí svoju budúcu M135i, plebejská technika oproti M140i by síce odôvodňovala nižšiu cenu, ale popri vyššie uvedenom Áčku na nejaké zlacňovanie ani nebudú mať dôvod. 8-s -
praděda7 10.12.18 20:22
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosúťaž 12/2018
Jj, a který se ještě nevyrábí.............. :-) Bude prý mít 9 kvalt převodovku. Tož, 300 koní a 400Nm na daily drive je ok........ ;-) ....si myslím....RSQ3 bude mít 400 koní...ale vidím to spíš na některý ten "ussrraanný čtyřhrnek"...... :-) -
praděda7 10.12.18 15:09
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosúťaž 12/2018
Dany, ano X5 je na dálnici paráda. Měl jsem F15 X5 2 roky tak vím. Ale jak jsi viděl na videu, s parkováním to už taková paráda není. Jeden z hlavních důvodů, proč musela z domu. Lhal bych, kdybych napsal, že na ni nostalgicky nevzpomínám (zrovna tak jako moje soudružka manželka.... :-( ) a nová se mi líbí, ale racionálně vzato, bylo by ji u nás smutno jako té předešlé.....
[odkaz]
Proto se spíš dívám na něco menšího...........
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
-
Thomasino 09.12.18 22:54
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosúťaž 12/2018
M4 má ve velkém techničáku na zimu buď 4x 255/35 R19, nebo samozřejmě stejně jako letní, tedy 255/35 a 275/35 R19. Já mám 4x 235/40 R18, nebo 235/40 R18 + 255/35 R18. Překvapivé trochu. No já si z toho udělal 235/35 R19 a 255/35 R19 >:-[] >:-[]
Protože potřebuji kola 19" pro dojíždění letních pneu, jak rozměr původní 245/35 a 265/35 R19, nebo co mám nyní všude o cenťák širší 255/35 a 275/35 R19 :-! -
Thomasino 09.12.18 22:47
« Re: Re: Fotosoutěž
Dneska jsem konečně po 3 týdnech vyvětral eMko a zároveň se stavil udělat fotku do fotosoutěže, kdy jsem si myslel že máme téma" Moje auto a moje duše". Tady je výsledek: >:-[]
[odkaz]
No a pak jsem doma zjistil, že téma je trochu jiné !! >:D >:D
Tak aspoň podtitulek "Na nákupech dárku pro Ronaulta v e-kondomy.cz" ;-) -
boost. 09.12.18 17:15
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosúťaž 12/2018
Zajimave, ze M2 ma na zimu predepsano 235/255, zatimco M3 na identickych OEM discich ma mit jen 255 all around.
Ja mam na zimu 640M, pouzite jsou za rozumnou cenu. Na M2 vypadaji taky pekne. Kovane nicmene bohuzel nejsou.
A v zime trapeni neni, aspon muzes delat donuts u Lidlu. :-) -
iudex 09.12.18 10:12
« Re: Fotosoutěž
woody: samozrejme, inak sa to ani nedá (v novembri sa ani nik neprihlásil), aj tak sú Vianoce nebezpečne blízko a ja sa bojím, či sa za tých 10 dní prihlásia aspoň 2 ľudia.
Tom: za mňa tie prvé, OZ, vyzerajú lepšie opticky väčšieho priemeru než tie druhé. Btw. nemáš na daily driving (vrátane zimy) Cupru? Osobne by som nekupoval na zadokolkové kupé zimné disky a gumy vôbec, ak bude taká zima ako obvykle, aj tak polovicu času môžeš jazdiť na letných a keď bude sneh, tak so silnou zadokolkou to bude viac trápenie. A ak už silou mocou zimáky, tak nestačia 18ky? M2 je dosť malé auto, tam to nebude vadiť ani opticky.
pradeda: aj mne sa celkom pozdáva A35 AMG. Ale základná cena takmer 50t eur ! (49206 eur) je silná káva za štvorvalcový hatch, notabene keď tá výbava zhltne ešte pár tisíc eur.
-
Thomasino 08.12.18 19:46
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosúťaž 12/2018
Abych si začal užívat emko i v zimě, kupuji nejspíše ještě jednu sadu kol 19", a taky abych na ně pak mohl dát původní pneu CSC3 (245/35 a 265/35) a vyrazit na kurzy driftování, např. do rakouského Melku. Zimní pneu dám o cenťák užší, tedy 235/35 a 255/35 R19.. Nakonec mám ve finále OZ Superturismo Graphite a BBS CH-R Titan >:-[] V rozměru 8,5x19 a 9,5x19. Tady zrovna na skoro iudexovým autě ty OZ: [odkaz]
A pak ty CH-R v šedé: [odkaz] [odkaz]
Názory? ;-) -
praděda7 08.12.18 14:56
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosúťaž 12/2018
Tož aby bylo jasno:
- D1 už není ten zoufalý tankodrom jakým byl před 10. léty. Navíc na zimu odstranili všechny zúžené sekce s výjimkou té u Humpolce , kde se stále pracuje.
- s Yarisem (má zimní gumy) jsme Prahu udělali již 4x a Chomutov 2x a řekl bych, že je v něm pohodlnější svezení než v M140i.
- je potřeba si dávat bacha na větší auta........[odkaz] -
white label 08.12.18 12:31
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosúťaž 12/2018
ANO (bude hůř), jasná většina kupců nových (nejen) BMW je kupuje spíš na daily, než na fun.
Mimochodem, s dobře naladěnou čtyřkolkou (preference rwd + sport. dif.) může být (typicky v zimních podmínkách) auto, svým způsobem, zábavnější, než s rwd, a čím je auto větší/těžší, tím spíš to platí. -
woody-alien 08.12.18 05:46
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosúťaž 12/2018
iudex: Tak těch důvodů pro vysoký podíl x-drivu je zřejmě víc. Za prvé BMW marketingově "tlačí" x-drive horem dolem, za druhé klientela BMW nemá problém za AWD připlatit, za třetí obecné šíření strachu z čistě zadního náhonu a nikoliv za poslední si evidentně hlavně pro zábavu kupuje BMW mnohem méně kupců než se soudí. K tomu si přidej schopnost preference zadku a celkově významně lepší sladění x-drivu s dalšími ovládacími prvky (např. řízení) v aktuálních modelech - no a výsledek je jasný.
Snad jsi to poznal i sám na sobě. Pokud vím, tak úplně na začátku x-drive na seznamu "must have" položek konfigurace chyběl. ;-) -
white label 08.12.18 00:22
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosúťaž 12/2018
Tak ono v lepším jako D1, to nezní zrovna zaručeně pozitivně. >:-[]
Nehledě na to, že zrovna praděda si musel "díky" CVT připadat (celou cestu) prakticky jako Meresjev (A. P. Maresjev). >:D -
praděda7 07.12.18 21:02
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosúťaž 12/2018
iu...ano, už to tu párkrát zaznělo. Jakmile se výkon zadokolky přehoupne přes 300k/400Nm, tak 4WD začíná i pro dobrého řidiče dávat smysl. A protože s příchodem turba u 6 vál. 3er se výkon přes tuto hranici rychle dostal a navíc je xDrive pouze o nějakých pár desítek tisíc dražší, tak proč ne, že?
BTW náš Yaris s (ussrraným čtyřhrnkem a CVT :-) ) udělal tu Prahu za 5.2l @ 100-120km/hod. S manuálem by to snad šlo pod 5.......... :-! -
Thomasino 07.12.18 20:51
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosúťaž 12/2018
Naštěstí je to u BMW ale se znatelnou preferencí zadku, teda mimo nové malé modely X1 a X2, plus odvozeniny 2-Activ (nebo jak se to MPV jmenuje). Taky si dovedu do budoucna představit jedno auto, které bude čtyřkolka, ale ideálně preferovat zadek >:-[] -
Dany 07.12.18 18:05
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosúťaž 12/2018
Tak aj ja som vynuloval na "dialnici" a podla palubaku 5,9. Tempomat 120, pokial sa dalo, styria dospeli na palube. Na GT. Volva su firemna volba a furt im to oplieskavam o hlavu, ze za tie prachy sme mohli mat bavoraky so sestvalcami. Ale ked sa neda, tak sa neda.
Na tejto dialnici vyuzijes vykon akurat na uprk zo zapchy. ;-\
80.000 sa mi zda ciste sialenstvo... Za tie prachy by som urcite zobral M2C a este by mi ostalo aj na auto pre zenu do mesta :-)