Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 09.02.19  20:49

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frgály podruhé

    Ten SK mě už dlouho láká........... ;-) Důležité je, aby se z teho nestaly "preteky"........ ;-) Degustaci/grilovačku/pokec/test výfuků klidně, když bude zájem, zase uspořádám.... :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 09.02.19  19:39

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frgály podruhé

    Kluci, v klidu projedeme Makov, vemu Picasso, tam.se vlezeme všichni, má to pohodlný podvozek, takže o díry nemusíte mít obavy >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 09.02.19  16:07

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frgály podruhé

    Samozrejme som za čokoľvek ,ten NS bol iba taký vystrel to tmy čo ak náhodou (to je ale tiež “iba” okreska ).
    Kľudne SK ring či Brno,ale dobré je aj Červenohorské sedlo.
    Makov nebude rozbitý po zime ?
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 09.02.19  15:55

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frgály podruhé

    Dobrá grilovačka nie je zlá, ale ešte lepšie je si trochu zajazdiť. Som v princípe aj za okruh, ale na NS nedôjdem, to je pre mňa (a zrejme pre väčšinu) ďaleko, to už by skôr Moraváci mohli dobehnúť na Slovakiaring. Ale tam by zase viacerí nejazdili, nie každý si chce drať auto na okruhu. Takže z môjho pohľadu je ideál okreskové jazdenie, kde každý môže ísť tak, na čo sa cíti. Na to je výborná trasa Bytča-Makov-Bumbálka-Rožnov, resp. okresky okolo Rožnova.
    [odkaz]
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 09.02.19  13:47

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frgály podruhé

    Já to vidím spíš buď na pokec a grilovačku a snad i nějaký ten menší testík anebo ježdění a to potom jak fredie navrhuje ten track day. Ten by byl samozřejmě nákladnější... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 09.02.19  12:37

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frgály podruhé

    Tak dajme zraz niekde na okruhu a na nejakom track day,kto bude chcieť jazdiť tak bude jazdiť a kto nie bude pozerať. Pokecať môžeme v boxoch pri káve.
    Ideál by bol nejaký Nordšlajf :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 09.02.19  12:13

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frgály podruhé

    wl...tož ono to za humny prakticky je, ale zatáčky "nedorazily".... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 09.02.19  11:03

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frgály podruhé

    Em......19cm na dýlku....to mě něco připomíná.... >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Emel

    Emel 09.02.19  10:56

    « Re: Re: Re: Fyzikální záhada?

    Ron: Kdybys to chtěl počítat, tak hmotnost by neměl být problém najít... a čelní plocha se dá aspoň orientačně tipnout podle ŠxV.

    Další indikace by mohla být palubní PC v Picasse... pokud brzdí motorem, tak by okamžitá spotřeba měla být 0.
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 09.02.19  00:31

    « Re: Re: Fyzikální záhada?

    WL: Vím, že když stojí auto delší dobu v režimu auto, tak si přeřadí na neutrál, ale jestli umí plachtit jsem nenašel. To TS850 proto, že s TS850 jsem měl menší spotřebu než s Nokiany WR D4 a obě gumy jsou směrové, takže jen směrovostí to nebude. Navíc těžko říci, jestli je ten nárůst spotřeby u Nokianu proti TS850 gumami, nebo tím, že jsou nové a TS850 byly už sjetější a za celou dobu se nesetkaly s takovou ostrou zimou jako je teď.

    Emel: tak jsme to teď počítali a pořád si držím náskok asi 15 kg >:D >:D >:D Jinak jasně, ale chtělo by to znát i čelní plochu. Ad váha, Picasso je těžší, má větší potenciální energii, která se přemění v kinetickou, ale ten rozdíl se mi nezdá tak velký.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 09.02.19  00:31

    « Re: Re: Fyzikální záhada?

    >:-[] Jo, taky jsem přemýšlel jakou sedačku má na mysli... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 09.02.19  00:28

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frgály podruhé

    pd7
    Stačilo dojet za humna na první rovinku a dvě zatáčky k tomu. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 09.02.19  00:23

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frgály podruhé

    Emel
    A to ještě velmi mírně řečeno... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Emel

    Emel 08.02.19  22:36

    « Re: Fyzikální záhada?

    Ronault: nezapomínej, že index jen udává, kolikrát je odpor větší, než kdybys měl rovnou desku o stejné ploše... ale ten index se ještě násobí tou plochou. Takže Picasso má třeba menší index, ale po vynásobení čelní plochou bude mít jistě větší odpor vzduchu.

    Něco určitě udělá hmotnost auta.

    Hláška dne:
    žena je těhotná v posledním měsíci, takže s dcerou a sedačkou skoro váží jako já.
    >:-[] >:-[] >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto Emel

    Emel 08.02.19  22:33

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frgály podruhé

    praděda: no 19cm na dýlku taky není úplně zanedbatelný.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 08.02.19  20:52

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frgály podruhé

    iu...ještě k tomu zvuku. Svého času jsem investoval do úprava motoru mojí ITR. Sání, vačky, hlava, ECU a výfuk. Výsledek, potvrzený na brzdě byl dramatický (236k při 9000 ot/mi.), alespoň pro 1.8 l na motor, který už v základu dával 200k pří 8000ot/min. Hodně k tomu přispěl Magnaflow catback výfuk. Ten ale produkoval takový kravál, že jsem za nějaký čas musel přidat na střední část výf. potrubí straight through resonator. A teď jsme u toho. I když resonátor měl jen minimální restrikci, po opětovném měření na brzdě byl výkon "jen" 228k. Tady jen ukázka toho, jak může jen malá restrikce ve výfuku ovlivnit výkon motoru. O tom, že GPF/PPF, s větší restrikci než pouhý resonator, ovlivní nejen zvuk ale i výkon motoru, nemůže být pochyb. Samozřejmě u turbo motorů se ztráta výkonu dá kompenzovat zvýšením tlaku turba, ale jen pokud má motor dostatečné rezervy a to nejen mechanické ale i v emisích.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 08.02.19  18:39

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frgály podruhé

    iu...wl....svezení jsem vloni neplánoval, protože by to jednak časově nevycházelo a taky tady v blízkém okolí se nic vhodného na svezení nenabízí. Jen tak Buchlovské kopce, ale ty jsou už přece jen trochu z ruky. To by potom chtělo 2 dny anebo 1 denní sraz přímo tam. Ale bacha. V sobotu a v neděli, jak je hezky, to je tam fofr.... ;-) Když jsem tam byl naposled na podzim s Tomem a dalšími borci, tak jsem si ani netroufl vyjet. Nejlepší během týdne. Ale to se bude muset počkat až budete fšecí v důchodu.... ;-) Snad tady tento trojúhelník... 422 a pak na Kostelec a po Moravanské zpět by dal na svezení utilizovat. Ale opravdu jen na svezení s rozumem v hrsti....
    [odkaz]
    iu...možná máš pravdu s tou AMG A classe, ale pak je tu ještě AMG GLA, ta už je kapku vyšší...
    [odkaz]
    V každém případě bych se chtěl s A35 AMG alespoň svést.

  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 08.02.19  16:38

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frgály podruhé

    iu
    Byla to promarněná příležitost. Chtělo by to spíš svezení v pořadí vyšší, nižší, než naopak. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 08.02.19  16:18

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frgály podruhé

    Zvukovo iste nie, ostatne asi pre všetky autá s GPF platí, že neznejú tak dobre, ako predchodcovia bez filtra; proste ten "štupeľ vo výfuku" sa žiaľ prejaví. 8-s
    Ono škoda, že sme vtedy u deda nedali jazdy, viem si predstaviť, že by ma (aj ako odporcu SUV) MGTS nadchol. Ale ešte radšej by som to nižšie. ;-) Každopádne by sme mali dať na jar nejaké stretko a jazdy, nech sa kone prebehnú. :-) Tie moje teraz trpia zimným poskakovaním po meste, keď sa ani poriadne nezahrejú.
    Dedo: ak Ťa to ťahá k trochu vyšším crossoverom (čo z tej zostavy je zrejmé a pri tom veku logické, že chceš trochu pohodlnejšie nasadanie), asi rovno môžeš vylúčiť A35/45 AMG, to budeš tam, kde si, len s menším (a menej charakterným) motorom za väčšie peniaze. Videl by som to na niekoho z trojice X2-SQ2-SQ3. RSQ3 bude už cenovo dosť mimo a ani ten potenciál nevyužiješ. Ja myslím, že by stačila aj SQ2, miesto vzadu nepotrebuješ a pri menších rozmeroch a zrejme rovnakom motore 2,0TSI ako SQ3 bude aspoň dynamickejšia. Ale najskôr to vidím na X2, k BMW máš najbližšie, plus aj nejakú tú zľavu ako stály zákazník. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 08.02.19  16:02

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frgály podruhé

    Jen šířka je srovnatelná, jinak je X5 větší.
    Navíc je Macan zakulaceně ořezaný, kdežto X5 je krabice, což ji opticky ještě zvětšuje.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 08.02.19  15:53

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frgály podruhé

    wl...no, mě rozměrově Macan opravdu připadal jako X5. Na délku má Macan 4697mm a F15 X5 4886mm. Nová X5 je kapku delší. Šířka Macan 1923mm, X5 1938mm, výška Macan 1624mm, X5 1762mm. Tož ano, X5 je větší, ale víc vyšší než širší a delší..... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 08.02.19  14:38

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frgály podruhé

    iudex
    Jestli bude Macan po face lepší, uvidíme (možná jak která verze), každopádně už budou mít všechny motory OPF/GPF, což se minimálně na samotném zvuku nějak projeví. Zatím mám po face zkušenost jen s R4, což je motorizace se kterou nedával Macan smysl ani před face a platí to stejně i teď.Ohledně exteriéru je jediná podstatnější změna - spojení zadních lamp. což (podle mě) té zádi zrovna dvakrát neprospělo...
    Hlavní změnou jsou nové V6 (3,0/2,9) sdílené s Audi, Macan S dostal V6 3,0 a Macan Turbo bude mít zřejmě charakternější/výkonnější 2,9ku. MGTS spíš bohužel jen vyladěnou 3,0, pokud by měl 2,9 (byť podladěnou), tím lépe pro něj. Každopádně by mě hodně překvapilo, kdyby měl MGTS po face (s OPF) tak parádní zvuk, jako měl před face.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 08.02.19  14:04

    « Re: Fyzikální záhada?

    "Plachtění" umí i robotické automaty, i když zrovna ten (BMP6) v C4 Piccasu neznám.
    V úvodu píšeš, že obě auta měla Nokiany, tak proč v závěru vzpomínáš Conti TS 850?
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 08.02.19  13:47

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frgály podruhé

    pd7
    Macan je samozřejmě mnohem větší, než 140i, ale zase celkově podstatně menší, než X5.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 08.02.19  13:42

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frgály podruhé

    sf
    Škoda, že jsme se tenkrát nejeli s MGTS kousek projet, jedno svezení nahradí milion slov.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 08.02.19  13:33

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frgály podruhé

    Myslím, že zrovna u této (charakterově výrazně rozdílné) dvojice není podstatné, kdo vyhrál/prohrál. Hlavně je to napsáno hezky osobitě.
    Vyhrát mohl klidně i Velar, stačilo jen změnit preference.
    Přitom to pro Macan nezačalo dobře:
    "Macan není hezký vůz, přinejmenším pro mé oči, ačkoli to není tak špatné jako jeho velký ošklivý bratr, Cayenne - nekonečně aktualizovaný, neúprosně odpudivý."
    Dále pak velmi chválí design exterieru Velaru, jeho moderní IT, prostornost, jízdu v "terénu"...
    Ale jízdně ho (na asfaltu) MGTS dostal, podle něj je to jízdně nejsportovnější (nikoli nejvýkonnější) SUV:
    "Ohledně jízdy je Porsche jasnou výhrou. Macan je také pohodlnější a má interier celkově kvalitnější. Do zatáčky se Macan stáhne na paty, zatímco Velar se vznáší na prstech. Macan je věrohodnější zvíře, které tvrdě tlačí; má lepší zpětnou vazbu, brzdy, řízení, plynulejší ovládání plynu. Můj Bože, je to dobré skoro jako 911, i když pořád cítíte, že sedíte příliš vysoko. Je to jako řídit 911 ze střechy.
    Dokonce i při nižších rychlostech je Macan lepší. Více komunikativní, ostřejší. Jezdí také lépe na svých 20-palcových kolech. I v režimu Sport má Macan krásnou tekutost, jak se pohybuje po asfaltu, pružnost + sportovní charakter. Žádné SUV tohle neumí líp.
    V mnoha ohledech je to spíš větší hh, než rychlé SUV, ačkoli jej Porsche jako SUV prezentuje.
    Závěr
    Macan je pro náročné řidiče, Velar pro ty, kteří upřednostňují design a funkčnost?
    To může být logický závěr. Osobně bych však koupil Macana."

    Nejvíc mě dostalo to: "Je to jako řídit 911 ze střechy." >:-[] :yes: To trefil dokonale.
    A pak taky: "velký ošklivý bratr, Cayenne..." >:D ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 08.02.19  13:10

    « Fyzikální záhada?

    Narazil jsem teď na zajímavou situaci, která mi lehce vrtá hlavou.

    Jeli jsme s manželkou za sebou v obou autech. ¨
    Já jel: Megan III Grandtour 1,6 dCi, manuál, gumy R16 205/55 R16, Nokian WR D4
    manželka: Citroen Grand C4 picasso, 1,6 e-HDI, robotický "automat", gumy R17 205/55 R17, Nokian WR A4. S manželkou byla v autě dvouletá dcera v autosedačce, žena je těhotná v posledním měsíci, takže s dcerou a sedačkou skoro váží jako já.

    První jsem jel já, oba 110 km/h po dálnici, rozestup žena držela kolem 50m cca? K našemu městu je dlouhé táhlé klesání a tam vždy vyřadím neutrál a plachtím. Manželka však na automatu neutrál řadit jaksi nemůže (jde to, ale prý se to pro mě z nepochopitelného důvodu nemá?), takže jela se zařazenou šestkou.

    Čekal jsem, že při vyšší stavbě Picassa a zařazené rychlosti prostě ujedu, jenže po chvíli mě začala žena dojíždět a to tak, že jsem musel zařadit a přidat plyn :-O Doma jsem se ptal, jestli fakt nešlapala na plyn a opravdu sjížděla kopec s zařazenou rychlostí.

    Index odporu vzduchu má Picasso 0,30, Megane vyšší 0,32. Už to mě překvapilo. Pak určitě jsem rozrážel vzduch picassu, ale z druhé strany opravdu na mě nebyla nalepená. Jo a tlak v gumách je správný, to jsem nedávno kontroloval. Je pravda, že se mi s Nokianama zvedla spotřeba o min. 3 deci, což je tak 7% proti Conti TS850.

    Pak je možnost, že si Picasso dá neutrál sám, ale to jsem nikdy nepozoroval. Možná to dělá v režimu eco, který já hned vypínám, protože mě irituje start stop (i když pravda, že tenhle je nenápadný a funguje zatím nejlépe co jsem viděl - reverzní startér).

    Takže otázky jsou...
    Index odporu vzduchu je rozdílný o 0,2, udělá to větší odpor než brzdění naftovým motorem? Je vůbec možné, že Picasso má lepší aerodynamiku, když je to krabice na kolech proti docela nízkému Meganu? Je možné, že asymetrický dezén zimních gum je o tolik úspornější? (Ale i TS850 mají směrový, takže se mi to nezdá).

    Zatím každý, komu jsem to říkal a ptal se, kdo komu ujede, tipoval rychlejšího Megana. Počkám si až pojedeme zase dvěma auty a nechám jet manželku první :-O

    PS: nejsme pohádaní ani ekoteroristi, že jezdíme každý svým autem stejnou trasu, ale byla za mnou v práci >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 08.02.19  13:10

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frgály podruhé

    Macan? Už ne. Je to velká kráva. Já už jednu krávu měl...X5..... ;-) Potvrdil jsem si to, když ji měl wl zaparkovanou u mě v garáži.
    Jetta je šikovný sedan. I mechanicky fajn. Ale v ekofašistické EU by asi neprošel... :-(
    Můj list se zúžil na :
    X2 M35i
    AMG A35/45
    SQ2
    SQ3
    RSQ3
    Evoque P300 MHEV
    (BMW M140i manuál..... ;-) Všechny vybrané vozy jsou totiž pouze v automatu.... ;-\ )
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 08.02.19  08:47

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frgály podruhé

    Ako SUV moc nemusím ale Macan vypadá fakt dobre,a jazdiť musí ešte lepšie.
    Dedo ,čo ty na to ?
    Tá Jetta je asi iba v US ?
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 08.02.19  08:18

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frgály podruhé

    Keďže si dal ten odkaz, predpokladám, že Macan vyhral. ;-) But seriously, tiež by som z danej dvojice bral Macan (aj keď teda taký Velar SVAutobiography s 5,0 V8, hmmm) a predpokladám, že teraz po facelifte bude Macan ešte o chlp lepší.
    Mňa zase zaujala americká Jetta GLI, mal som US Jettu zafixovanú ako lowcost sedan so staršou technikou a teraz z nej spravili nečakane hot-sedan z technikou GTI, t.j. 2,0TSI, samosvor, multilink, veľké brzdy (z Performance/R): [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 07.02.19  17:20

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frgály podruhé

    Zajímavě pojatá/napsaná (ze 7.12.2017) srovnávačka Velaru a Macanu GTS:
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 05.02.19  14:25

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frgály podruhé

    To už je taky lepší, než u předchozí V8, navíc u awd to tolik nevadi, jako u rwd.
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 02.02.19  18:11

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frgály podruhé

    Akorát má ten motor blbě umístěný před přední nápravou :-O :-O
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 01.02.19  18:28

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frgály podruhé

    RS5 s podélně uloženým motorem, to je poněkud jiný příběh, ta má preferenci zadku už v základu.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 01.02.19  16:05

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frgály podruhé

    Co příští zimu objednávat? To já už tu X2 chci prodávat a objednávat novou M3...... :-) Mě tlačí čas....dnes jsem byl u holiče a už padaly na podlahu jen samé bílé vlasy....a moc jich už taky nebylo.... >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 01.02.19  15:47

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frgály podruhé

    Co já vím a pamatuji si, když jsem studoval v rychlosti ofiko materiály od BMW, když jsem psal na Driversweb upoutávku na právě představenou X2 M35i (lehce jim vypomáhám co by externí redaktor a tady jsme byli druhý web na FB co o tom vůbec psal ;-) ), tak je pouze jedna varianta pohonu a to 4x4, ale vylepšili to dalším diferákem, takže by to mělo být ještě lepší než běžné xDrive u X1/X2 (kde je to hlavně předokolka s připojováním zadku). A když si vzpomenu na ježdění s RS5, která taky vychází z předokolky, tak na mírném mokru to s tím přídavným sport.diferákem jezdilo pěkně bokem jako zadokolka. Takže sice předokolkové X2, ale bude se díky tomu dost pravděpodobně vyrovnávat zadokolkovým M140i nebo X3 M40i apod :-! >:-[]
    Takže Praděda, počkáme na testy, někde se s tím svezeme a příští zimu objednáváme, co? ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 01.02.19  11:09

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frgály podruhé

    To eco plachtění určitě nebude mít vliv na podvozek, ale na automat. převodovku.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 01.02.19  00:04

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frgály podruhé

    wl....v tom odkaze vidím na kolébkovém tlačítku i eco pro ....to jsem měl i na X5, kde byly 4 volby nastavení podvozku.....eco pro - comfort - sport - sport+(eco pro bylo na "plachtění"). Nevím, jestli to eco pro nastavení mělo nějaký vliv na podvozek. Nikdy jsem to nezkoušel.
    Tož doufejme že bude "jakýž takýž" komfort..... ;-) Na mojí M140i, když jedu v nastavení "sport", tak je to na drtivé většině povrchů s přehledem snesitelné.... :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 31.01.19  23:50

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frgály podruhé

    Tms....podvozek bude adaptivní. Už jsme to řešili s wl.... ;-)
    Ty slevy jsou určitě zajímavé a M140i xDrive je určitě parádní svezení. Měl jsem před tím, než jsem objednal moji M140i na víkend Martinovu M135i xDrive a byla to senzace. ALE. V manuálu nešlo objednat... ;-\ Takže no go.... ;-)
    A v manuálu už delší dobu nejde objednat žádná M140i/M240i..... ;-\ Ale mě to nevadí....já jednu mám.... >:D Zatím.....
    Zajímavé, že na konfigurátoru pro M140i stále uvádějí výkon 250kW/500Nm, i když to po přidání GPF by to mělo být o facku míň.. :-O. Třeba na nové X5 B58 motor ztratil 50NM.... :-(
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 31.01.19  23:34

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frgály podruhé

    To víš, iudex už má předobjednávku na ProCeeda, tak zkouší najít parťáka do Korea klubu. >:-[] ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 31.01.19  23:29

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frgály podruhé

    Je to tam naspáno poměrně jasně, jen dvě polohy, tu standardní nazývají Comfort a tu druhou volitelnou (viz foto s tlačítkem "sport" - odkaz dole) Sport.
    Podrobnosti k tomu (překladač z němčiny):
    "Adaptivní podvozek umožňuje nastavení charakteristik tlumení na aktuální jízdní situaci, který kombinuje komfort a jízdní dynamiku s nejvyšší možnou bezpečnost.
    Řidič má možnost nastavit odezvu tlumiče k jejich individuálním potřebám a dále optimalizovat jízdní dynamiku. Kromě standardního nastavení COMFORT je k dispozici také režim SPORT. V tomto případě jsou tlumiče pevnější a upřednostňují sportovní a dynamický styl jízdy. Příslušné nastavení je aktivováno prostřednictvím spínače zážitek z jízdy na středové konzole.
    Adaptivní závěs je kombinován se snížením hmotnosti vozidla o deset milimetrů."
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 31.01.19  23:27

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frgály podruhé

    iu....Tuscon N je zatím v nedohlednu, ale i tak....Korejce jsem povinně podporoval už v roce 1953, tak to by snad stačilo.... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 31.01.19  23:21

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frgály podruhé

    wl...teď jsem brouzdal na tom DE konfigurátoru a s tím adaptivním podvozkem to vypadá nadějně. Ano, bude to se sníženým podvozkem, ale i tak by to mělo být "snesitelné". Když totiž odkliknu adaptive suspension, tak M sport suspension tick zmizí. Takže je to podobné, jako na stávající M140i. Zatím ale nevíme, jestli budou 3 nastavení - comfort, sport a sport +, nebo jen 2 stupně jako u Mini Cooper S. Tvrdé a "kameň".... ;-)
    Zajímavé, že "sú potichu" ohledně toho xDrive......ale není tam nikde ani to S....což může znamenat, že xDrive bude standard na všech M35i. Snad.... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 31.01.19  21:52

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frgály podruhé

    Na bmw.de už X2 M35i v konfigurátoru je, adaptivní podvozek má (za symbolických 160 euro), ale je podmíněn zaškrtnutím bezpříplatkového sníženého (-10mm) M podvozku.
    Takže podobně jako třeba v Polu GTI tam budou jen dvě polohy - Comfort, což znamená normální snížený, lehce přitvrzený, M podvozkek... a Spor t- výrazněji přitvrzený. Slovy klasika tvrdší, nebo ještě tvrdší. ;-)
    [odkaz]
    Poslední příplatková položka s fotkou, dále viz podrobnosti.
    Ale nejsou tam žádné technické údaje a o pohonu náprav/y se zatím zarytě mlčí.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 31.01.19  21:33

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frgály podruhé

    Dedo a čo tak Hyundai Tucson N? 340 koníkov je viac než X2 M35i a za polovičný peniaz: [odkaz] ;-) >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 31.01.19  21:26

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frgály podruhé

    U prodejce by to jistě uměli konfigurovat >:-[] Ale taky čekám a nějaké testy.
    Jinak někde se psalo, že tady ty M Performance modely (neplnohodnotné eka, ale na půli cestě k eMkám) budou mít vždy adaptivní sportovnější podvozek a samosvory. To samé M340i >:-[] Asi bych se nebál, že to bude přehnaně tvrdé.

    Jinak kdyby někdo přemýšlel o zajímavém HotHatchi nebo HotKupé, tak na M140i/M240i se dají dát asi 25-28% slevy ;-) Akorát přišly o kombinaci látka/alcantara, protože je jí nedostatek. U koncernu o tom mluvili už před rokem. Takže tam dostaneš tu hnusnou kůži jako mám v M2 :'-( :'-( Ale myslím, že i verze M140i xDrive (s výraznou preferencí zadku) ve třídvířku je zajímavý a pěkný svezení a za pár let to bude stále zajímavý auto!
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 31.01.19  21:06

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frgály podruhé

    Ano, X1, X2 benziny jsou na CZ konfigurátoru zatím jen s sdrive.
    Ale X2 M35i bude s xDrive. S test drive X2 počkám až bude k dispozici M35i. Musím si být jistý, že podvozek nebude moc tvrdý. Na britských stránkách pod specifikací je uveden jen M podvozek a adaptive podvozek nelze. Bude M podvozek adaptivní? Z toho mám strach....

    Car Tec. Těžko měnit konfiguraci, když není k dispozici konfigurátor.
    Na těch britských stránkách mají jen povídání a specifikace, ale na konfigurátoru X2 M35i také není... ;-\
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 31.01.19  20:20

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frgály podruhé

    X2 M35i bude 4x4, jinak by to ani nedávalo smysl, vzhledem k pitomé koncepci FWD u X1/X2. Mě se líbí X2 svojí pozicí za volantem a tím jak jezdí. Designově je zepředu asi hezčí X1, ale sedí se tam už o něco výše skoro jako v SUV.
    Viz. ta konfigurace na CarTecu, je tam napsané že je možnost změny, takže mají kvótu do výroby a zatím se dá konfigurace změnit, kdyby ji někdo chtěl rychleji :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 31.01.19  16:20

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frgály podruhé

    wl....k tomu klavírovému laku v X5. Určitě jde o nějaký individuální, volitelný prvek. Já bych takovou nepraktickou věc taky v autě nechtěl. Ale jestli má někdo osobního šoféra nebo butlera, tak je to OK..... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 31.01.19  16:08

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frgály podruhé

    iu...nová 1er v M135i verzi bude určitě dražší než současná M140i. M140 MY2019 už podražila. Dnes bratru "pouhých" 1.237,600.- za "holobyt" RWD. xDrive 1,290,900.-. (+ 40k oproti 2017) Manuál už není dlouho v nabídce a už ani nebude. Tipuji novou 1er M135i na těch 1.350,000.- Manuál???????? Spíš ne... ;-\
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 31.01.19  15:32

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frgály podruhé

    wl...S/RSQ3 mám také v zaměřovači, jak už jsem previously poznamenal. Vypadá to tak, že 5pot dostane jen RS a S-ko dostane nějaký vylepšený 4 vál.
    Ale i ten 4 vál. by byl dostačující.... ;-) X2 i AMG A35/45 jsou nakonec taky jen "usrraanné" čtyřhrnky.
    Věřím, že nová X5 bude parádní svezení. (40i má ten samý motor jako moje 1er, minus 50Nm, asi kvůli zkurrvveenému GPF). Už F15, kterou jsem měl, byla super. (Až na ty kožená sedadla... :no:) Tentokrát bych si dal pozor. Dakota už šla naštěstí "*" nabízí teď nějakou Vernascu...a i perforovanou. Jestli je to něco na způsob Alkantary, tak by ani nebyly potřeba ventilované sedadla. Šel bych ale do komfortních sedadel. Ale tady zase nevím, v jakém jsou čalounění...... :-(
    Nová X5 vypadá o hodně líp než předešlá F15. Obzvlášť z profilu. Moc tomu podle mě pomohla ta styling "S linka", která se zvedá v polovině zadních dveří. X5 už nevypadá tak jezevčíkovatá...... ;-) [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 31.01.19  14:07

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frgály podruhé

    Zrovna pár dní zpátky jsem viděl v Brně v Olympii vedle sebe tři nové vystavené funglovky, bílou X5 , stříbrnou X2 a černou X1.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 31.01.19  13:58

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frgály podruhé

    Tak v porovnaní X2 vs 1er súhlasím, tam X2 vyzerá lepšie, ale ja som mal na mysli X2 vs X1 a tam je to u mňa v prospech X1.
    Btw. som viac zvedavý na novú 1er, najmä na M135i (a či bude vôbec lacnejšia ako doterajšia M140i s R6).
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 31.01.19  12:26

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frgály podruhé

    Tady je vidět, že by to chtělo kompromis, v prvním případě jsou ještě poměrně malé, ve druhém už naopak poněkud přerostlé, i když proti X7 je to ještě relativně v pohodě.
    Nová X5 není vůbec fotogenická, v reálu vypadá podstatně lépe, než na fotkách a taky podstatně lépe, než předchozí g. X5. Akorát ten interiér lehce zaudinovatěl, je tam už totiž taky dost tmavých černých lesklých ploch, které vyžadují hadřík na utření/přeleštění. Tenhle trend se šíří jako mor, jako by nestačily samotné větší displeje, ještě musí kolem nich udělat "lány" ploch v klavírovém laku. Audi je v tomto ohledu zatím "lídr".
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 31.01.19  12:23

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frgály podruhé

    Jak ledvinky na X5 povyrostly........

    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 31.01.19  12:23

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frgály podruhé

    iudex
    Mně se zase, také "odmysliac od technického a motorického downgradu", X2 opticky líbí víc, než 5dv. 1er, a taky víc, než X1.
    U X2 M35i nikde nezmiňují pohod (sDrive/xDrive), jediné co jsem našel je zmínka o "samosvoru" na přední nápravě, což by odpovídalo spíš FWD, ale jinde jsem zase četl, že by měl být později v nabídce xDrive, tak že těžko soudit. Čekal bych spíš automaticky xDrive.
    Každopádně bych ještě počkal na pětiválcové SQ3/RSQ3.
    Jo, na tom videu je to taky vidět, natočená přední kola a nebát se prošlápnou plynový pedál. samozřejmě, že mnou zmiňovaná 740d xD, potřebuje o poznání více prostoru, než třeba pradědova 140i.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 31.01.19  11:15

    « Re: Re: Re: Re: Re: Frgály podruhé

    Thm....vypadá to tak jak píše wl. Zatím otevírají objednávky. Určitě počkám, až do té doby než bude možnost otestování, protože mám i další želízka v ohni. Na BMW configurátoru zatím "klídek"..... Cena v nabídce je kapku vyšší než bych očekával a jde asi jen o základku plus pár cinkrlátek....
    Jo, kdyby byla v nabídce X1 se stejnou motorizací, tak bych také zvažoval. Snad i bude, ale kdy se neví a zatím jsem nikde na žádné info nenarazil. Nafta mě nebere.... ;-)
    iu....no, nikde není psáno, že z domu nepůjde Yaris. V květnu mu bude 7 let. A X2 nebo X1 poslouží coby nákupní taška stejně dobře jako Yaris...... ;-)
    Ale moje dilema je hlavně v tom, že M140i není zrovna nejpohodlnější vůz, takže aby neskončila jako nákupní taška a na delší cestování pak X2 nebo X3 M40i nebo i X5 xDrive40i v M paketu. Záleží na tom, kolik toho delšího cestování budeme podnikat. S přibývajícím věkem ubývá na cestování chuť. Plus, jak víš, máme doma pohodlíčko a tak do cestování se tím pádem moc nechce.... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 31.01.19  10:49

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frgály podruhé

    Dôležité je to hlavne na začiatku “preplynovať” aby si to utrhol a potom to už nejako pôjde.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 31.01.19  08:38

    « Re: Re: Re: Re: Re: Frgály podruhé

    Popravde ja nemôžem prísť X2ke na chuť a nevidím žiaden dôvod, prečo by majiteľ hatchbacku s trojlitrovým šesťvalcom mal prechádzať na zvýšený hatchback s dvojlitrom za vyššiu cenu. Ale i odmysliac od technického a motorického downgradu, X2 mi príde ako auto, ktoré nevie, čím chce byť, ani hatch, ani SUV a aj vyzerá tak nijako. Oranžová sunset síce pomáha :-) ale nezakryje tú tvarovú nerozhodnosť. Ak už malý Xkový bavorák, tak ako píše Tom rovno X1, rovnaká technika, ale vyzerá lepšie a ako bonus je lacnejšie.
    wl: asi mi proste chýba cvik a hlavne väčšie parkovisko, kde by sa človek nebál stúpiť na plyn naplno, na malom parkovisku som bol stále nebezpečne blízko obrubníkom. Určite to ide lepšie, viď [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 31.01.19  00:42

    « Re: Re: Re: Re: Re: Frgály podruhé

    No na cestě ještě asi nemají, vzhledem k možnosti změny specifikace! ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 30.01.19  23:11

    « Re: Re: Re: Re: Frgály podruhé

    Pradědo - X2 M35i 300ho už mají na cestě v Cartecu Liberec >:-[]
    [odkaz]

    Ale na daily a služebky bych klidně přežil i takto nakonfigurovanou X1, třeba tě zaujme
    ;-) [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 30.01.19  20:19

    « Re: Re: Re: Frgály podruhé

    Ano, ale to se dá korigovat ostřejším natočením volantu a ostřejším nástupem na plyn, i s allroadem jsem dělal děckám "kolotoč" a šlo to.
    Ono to nakonec jde i s GTIčkem, pokud máš klasický rukáv a natrénuješ si to, ale není to ono, jako když to děláš jen plynem a volantem.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 30.01.19  13:07

    « Re: Re: Frgály podruhé

    Dá sa točiť dokola, ale nie tak, ako so zadokolkou, že v podstate stojíš prednými na mieste, ale robíš väčší kruh, lebo aj predné opisujú nejakú trajektóriu.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 30.01.19  12:34

    « Re: Frgály podruhé

    Pod plynom to nedovolí hodiny? Tak dá se s tím (na prázdném parkovišti) točit dokola, nebo nedá?
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 30.01.19  12:28

    « Frgály podruhé

    Tak som včera dal repete na parkovisku. Tentokrát bez divákov a nielen s obmedzeným, ale s plne vypnutým DSC. No a je to tam, je tam jasná preferencia zadku, pod plynom to nedovolí hodiny, lebo proste zaberajú aj predné, ale je cítiť, že hrabú viac zadné a zadok má tendenciu ísť skôr do strany. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 30.01.19  12:23

    « Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž

    Tam bude asi taky původních domorodců jako šafránu...
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 30.01.19  11:46

    « Re: Re: Re: Re: Fotosoutěž

    Ano.... :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 30.01.19  11:37

    « Re: Re: Re: Fotosoutěž

    Co tě nepřekvapuje, ty jejich odpovědi/reakce?
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 30.01.19  11:33

    « Re: Re: Fotosoutěž

    wl.....Renault logo.....problém ve světě.....very funny, ale mě coby 2/3 Australana to nepřekvapuje ... :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 30.01.19  10:57

    « Re: Re: Re: Fotosoutěž

    No, nebezpečná zásuvka to v podstatě je, ;-)
    A chlupaté zvíře někdy taky. >:-[]
    Ale jak si byli před tím jistí, že oni to dají s prstem v nose...
    A já jsem to už od dětství mylně považoval za jasný mezinárodní/světový symbol.

    P.S. V jednom díle je nechali ochutnat slivovici a jedna říkala, že to musí být drahé vozit z Jižní Ameriky až do Austrálie, ale že až bude mít cestu do Jižní Ameriky, určitě tam tu Českou republiku navštíví. >:D
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto Dany

    Dany 30.01.19  06:48

    « Re: Re: Fotosoutěž

    Ale v podstate to dávajú
    symbol nebezpečia, zásuvka, chlpaté zviera, niečo špeciálneho, možná som to už videla, vypadá krásne, hmm... >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 29.01.19  23:27

    « Re: Fotosoutěž

    Netušil jsem, že máme tak výjimečnou představivost. Proto zřejmě ani Renault nemá jinde ve světě problém se svým logem:
    [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto Emel

    Emel 29.01.19  18:42

    « Fotosoutěž

    Tak co, konec ledna?

    Já mám tohle:
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 29.01.19  15:15

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutez

    Pěkná barva na Júlii, aspoň tady na té fotce určitě:
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 28.01.19  17:52

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutez

    >:D >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 28.01.19  15:10

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutez

    Uprav si nick na Speedferwd
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 28.01.19  14:27

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutez

    Normálka, no problém. Ja som zase vďačný za RWD :-) , už si to užívam na Vysočine dverami napred.
    PS : nájazd cca 1400km , priemerná rýchlosť 92km/h , spotreba 9,6l - bolo jazdenie po meste 2-3 hodiny + nejaké brutálne horské priesmyky kde som išiel iba na jednotku/dvojku ale zase aj dodržiavanie tých ich dialničných IG-L 100km/h (ja som išiel asi 110km/h).
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 28.01.19  14:19

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutez

    Zase nasnežilo (už toho mám celkom dosť, kto to má odhŕňať), tak snáď niekde opäť skúsim. Ako som sa dočítal, v Sporte+ je len obmedzená stabilizácia (resp. posunuté zásahy, aby to umožnilo aj trochu prehrabnutia či mierne vybočenie), akurát mýli, že sa rozsvieti rovnako ikonka stabilizácie, ako pri vypnutí (dlhým podržaním tlačidla).
    Btw. dnes som videl známeho pred školou na Mercedese E, ako sa snažil pohnúť a hrabal odušu zadnými v len miernom kopčeku. Tak som celkom rád za AWD.
    Btw. ako speedfred s Alfou v Alpách?
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 27.01.19  13:40

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutez

    Frgále.....?

    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 26.01.19  23:14

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotosoutez

    Projel jsem celou výbavu a zjistil. že u M35i nenabízí adaptivní podvozek, ale jen M Sport suspension, což by mohl být zádrhel, pokud nebude tuhost nastavitelná....... ;-\
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…