Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
iudex 04.04.19 11:55
« Re: Re: Re: Re: Re: Za bukem
Sakra, tak veľa nových zaujímavých áut, chcelo by to nejaký zraz, veď viacerí tu už predali autá, čo som ešte ani nevidel. Inak aj webpaja predáva M3 a poškuľuje po niečom (oveľa) silnejšom, ale bez neho nechcem prezrádzať.
A za oknom jar, cesty suché, letné gumy prezuté... :-) -
white label 04.04.19 11:17
« Re: Re: Re: Za bukem
A je toho víc. Např. avatar mi funguje jen na a.cz, tady ne. Když odešlu reakci (pokud to jde a zrovna mě to neodhlásí) a chci napsat další jinou reakci, překopíruje se text z té původní do nové, takže po každé reakci musím obnovit diskusi/stránku. 8-s -
woody-alien 04.04.19 10:59
« Re: Re: Za bukem
Dany: Analogie ? Řekněme že je to přesně naopak.
Ti hoši z IT nám tady udělali perfektní diskuzní platformu, tak co komu vadí ?
Chybí SZ.
Ááá....no jo.
Musím se pokaždý znova přihlašovat.
Jj, to je pravda. Ale kromě těchto dvou věcí, co komu vadí ?
Nemůžu se vůbec přihlásit pod starým nickem.
Diskuze jsou nepřehledné.
Tlačítko "reakce na" funguje idiotsky.
Na odkaz nejde kliknout.
Zmizelo diskuzní fórum.
Hnusný smajlíky a když chceš dát dva za sebou, tak ten druhej se umístí v textu úplně jinam.
Nejde editovat příspěvek.
No dobře, dobře.....ALE Kromě SZ, neustálého přihlašování, nemožnosti se přihlásit, nepřehledných diskuzí, nefunkčního tlačítka reakce, odkazů, diskuzního fóra, editace příspěvků a hnusných a blbě fungujících smajlíků.....CO vlastně komu vadí ?
>:-[] -
woody-alien 04.04.19 10:31
« Za bukem
Skoro by se zdálo, že jsme tady ukrytí před neúprosnou rukou inovátorů a tak nějak za bukem je svět ještě v pořádku. Diskuze je ve starém formátu, smajlíky v pořádku, jde editovat příspěvek, odkaz v něm vložený funguje a nerozepisuje se na deset řádků.....nebýt toho že se krucifixhimlhergot musím pořád přihlašovat, nefungujou SZ, mnozí z nás museli upravovat nick a přišli o všechno pod tím starým, nedostanu se do Fotosoutěže, zmizeli diskuzní fórum a tak podobně.......je to v pohodě. :-) 8-s
Až jsem si vzpomněl na Život Briana >:D
[odkaz] -
Dany 04.04.19 10:25
« Re: Re: Jeep
Určite to má riešené cez spojku + by mal mať elektronicky riadené uzávierky predku a zadku a redukčnú prevodovku. V každom prípade to v Jeepe vedia naladiť. Škrípalo to cvakalo, búchalo ale išiel furt. O čo horšie sa správa na ceste o to lepšie sa cíti mimo. Taká polňačka v stovke je úplná lahoda a driftuje si len tak mimochodom.
[odkaz] -
iudex 04.04.19 10:09
« Re: Jeep
Dany: pekne, trochu si to tam pooral, nabudúce Ťa zavolám zorať záhradu. >:D
Renegade som jazdil týždeň na dovolenke, aj keď to bola len predokolka a 1,6D: [odkaz] Si si ale istý, že to má uzávierky diferenciálov, podľa mňa je to len klasický Haldex s pripájateľným zadkom ako v sesterskom Fiate 500x. Alebo sa mýlim? -
Dany 04.04.19 09:51
« Jeep
My sme cez víkend skúšali úplne iný šport.
Mal som požičaný Jeep Renegade 2,0D v Trailhawk, tak sme boli so synátorom na "expedícii" trochu potrápiť uzávierky a tak. Aj keď týmto autám neholdujem a sám by som ho neuživil, tak to bola prima zábava a relax. Nakoniec sme ho naučili aj tancovať
[odkaz]
[odkaz]
-
VII 04.04.19 09:11
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Another Car In Paradise
:yes:
Wartburgem nebyl myšlen VW, nýbrž podobnost mezi motory ;)
Golf:
Zdvihový objem 999cm3, počet válců 3, vrtání 74.5mm, zdvih 76,4mm
Wartburg:
Zdvihový objem 992 cm3, počet válců 3, vrtání 73,5mm, zdvih 78mm -
woody-alien 04.04.19 08:37
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Another Car In Paradise
VII - Tak jsem si v duchu tipnul dobře. ;-)
Wartburga jsem dešifroval jako VW a tvůj nick jako aktuálního Golfa. Mohlo to být něco úplně jiného, ale když už jsem to trefil, tak se pochválím.... :-)
-
Dany 04.04.19 08:08
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Another Car In Paradise
WL, jasne, že ti bezvýhradne verím. ;-)
To len aby si videl s akým materiálom musíme pracovať, keď nás tu nechávaš vyberať farbu a pritom ju už dávno obchádzaš v garáži. >:-[]
To neustále odhlasovanie ma pekne se.e. -
white label 04.04.19 00:29
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Another Car In Paradise
Vím, že s tou karbonkeramikou bývají poměrně často problémy a výměna stojí majlant.
Zřejmě to nebude tak bezúdržbové a "doživotní", jak se ze začátku tvrdilo. Vše má své pro i proti. -
white label 04.04.19 00:10
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Another Car In Paradise
Taky mi to tak včera blblo, pořád to tady zdaleka nefunguje normálně. Třeba avatar mi funguje jen na a.cz, ale tady ne. Dnes mi to např. smazalo dlouhý příspěvek pro iudexe ohledně okruhové jezdění.
Něco smázne hmotnost, něco motor na "správném" místě, něco aerodynamika a těžiště.
GT3 RS na NS, tak to bude zážitek.
A z jakého důvodu přecházejí na ocelovou klasiku? -
-
speedfred 03.04.19 23:52
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Another Car In Paradise
Niečo som počul že okruhári (amatérsky) menia karbónové brzdy na 911 za oceľové. Raz to spomínali chlapci na NS.
Ja už mám na nejaké jazdy sľúbenú GT3 RS (2017) tak sa teším ako malý Jojo. Snáď sa zadarí.
Inak až budem mať niekedy cestu okolo tak sa stavím na kafčo (nejaká zámienka sa musí nájsť).
-
white label 03.04.19 23:30
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Another Car In Paradise
sf
Ano, brzdy vypadají relativně (kola 20") malé, ale brzdí jako velké.
Porsche dává kotouče o velkém průměru až pro karbonkeramiky, tam to totiž nepřidává zdaleka tolik hmotnosti na neodpružené hmotě, jako u klasiky.
Jinak, co to umí, vzhledem k výkonovému handicapu 60PS (proti tvému čtyřlístku) to docela ujde:
450PS/6500 ot.
550Nm/2150-5000 ot.
Poh. hm. 1.470 kg
0-100 3,7s
0-160 7,9s
0-200 12,4s
max 310km/h -
speedfred 03.04.19 23:26
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Another Car In Paradise
Sám neviem či by som si tú “kriedu” vybral ale v reále je to pekná farba. :yes:
Na sériovej 911 Carrera (2012?) som pár kvôl na okruhoch pojazdil a tam brzdy neuťahaš aj keď vypadajú celkom malé. U Porsche to majú dobre poriešené. -
white label 03.04.19 23:06
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Another Car In Paradise
Barvu vybrat šlo, ale přesnou konfiguraci ke konkrétní barvě už ne.
Výhoda GTS je, že to podstatné už má v základu, takže tam to až tak nevadí. Navíc každá další extras stojí u Porsche majlant, takže člověku aspoň odpadne dilema, jestli má dál a dál přihazovat až do doby, kdy už to stojí (a vlastně taky váží) "nesmyls".
Pro mě je křídová na 911 (naživo) dokonalá, lépe vybrat nešlo, na Caymana (i Macana) mi sedí víc karminrot, ale na 911 je (pro mě) křídová TOP.
Naštěstí to taky není barva pro každého (viz třeba Thomasino ;-) ), ale dokud ji člověk neuvidí (na 911) čistou naživo...
P.S. Když jsme odjížděli ze salónu, přišel k autu (už venku) nějaký náhodný kolemjdoucí starší pán (odhadem tak 65 let a rozhodně nepůsobil nějak zasvěceně) a řekl nám, tahle "kreide" je aktuálně zdaleka nejhezčí barva, kterou si můžete na 911ku pořídit.
Na to, že zrovna on bude znát originální název barvy (v němčině) bych si nevsadil ani zlámanou grešli. -
Thomasino 03.04.19 22:49
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Another Car In Paradise
A nebo jako Ferrari Red u BMW M4 ;-) >:D Prostě obyčejná červená základovka...
Horší je, že u Atecy se nedá ani žádná připlatit, jako třeba u Octy RS :-O
P.S.: Praděda, diskuzi k barvě jsem tu nezaznamenal, takže vím prdlačky, ale já Lejbla jen tak škádlím a on to jistě dobře ví ;-) To je jen čistá závist nad pořádnou károu! -
VII 03.04.19 20:00
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Another Car In Paradise
Je vidět málo, ale ty obyčejné mají nepatrně širší paprsky a jinak navazují na hranu ráfku.
Narodil jsem se na jižní Moravě, žil na severní, a teď pracuju ve středních Čechách.
Mám 1.0TSI Wartburg, jak tomu říká kolega v práci ;-\ -
white label 03.04.19 18:39
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Another Car In Paradise
Tu křídovou chápu, nakecalo se tady o ní dost. :*)
Těch kol je vidět tak málo, že by to mohly být i ty obyčejnější CS bez centrální matice:
[odkaz]
P.S. Jsi z Moravy, nebo z Čech, případně kraj?
A toho warťase fakt máš? -
VII 03.04.19 18:19
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Another Car In Paradise
WL
Ne ne nejsem nový. Sleduju tuhle diskuzi pár let, protože mě baví číst vaše poznatky a názory na auta, které jsou pro mě většinou mnohem hodnotnější než ty, které se člověk dozví ze zdejších "testů".
O kolech a zrcátkách jsem psal proto, že podle kol jsem poznal, že jde o GTS a zrcátka byla jediná další věc, která šla pod plachtou vidět ;-)
Jinak obrovská gratulace ke splněnému snu, a tak jako ostatní závidím. :-)
(Už jsem si i postěžoval manželce, že bychom si mohli něco podobného taky pořídit, ale prý jí náš litrový warťas stačí.)
-
white label 03.04.19 18:19
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Another Car In Paradise
iudex
To se dobýváš do otevřených dveří. To všechno samozřejmě vím.
Neříkám, že okruh NE, jde jen o přiměřenou míru četnosti a hlavně intenzity.
Napsal jsem ti k tomu už dřív podrobnější příspěvek, ale neodeslal se, protože mě to tady pořád odhlašuje, což mě docela se.re. -
white label 03.04.19 18:15
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Another Car In Paradise
p777
Mě Cayenne Coupé nějak zvlášť neuchvátil, v rámci větších SUV coupé vypadá docela dobře a lépe než klasický Cayenne, ale pokud bych měl investovat do Porsche této velikosti, pak raději klasickou aktuální Panameru.
A zkus si to, na cos dal odkaz nakonfigurovat, nejde to!
Nejdou dát ty plastové lemy blatníků (a k těmto kolům už vůbec ne), nejde dát střešní spojler v černé...
-
iudex 03.04.19 18:12
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Another Car In Paradise
wl: s tým okruhom sčasti máš pravdu, sčasti nie. Je pravda, že bežné autá na okruh nie sú dimenzované. Aj tie výkonnejšie autá, ako je moja 340ka, síce na ten okruh už majú výkon, ale nie brzdy a iné periférie (pri takmer 1,7 tone), takže viac ako pár kôl by sa už mohlo negatívne prejaviť. Ale opakujem, to je stále bežná, nešportová verzia rodinného sedanu, žiadne M, ani len M performance.
Ale Porsche 911 GTS je úplne iná liga, je to relatívne malé a ľahké športové kupé, nízke a široké, s nizučkým ťažiskom, veľkými výkonnými brzdami (6-piestikové vpredu, 4 vzadu) a proste ten výkon 450k a hlavne dynamické parametre (310 km/h, 3,7s) ho na ten okruh predurčujú. Jasné, že nie je tak účelovo zamerané ako GT3 RS, ale stále JE TO PORSCHE 911 KUA!!!, žiadna Sportline, ktorá sa na športiak iba hrá, ale prototyp športiaku, kde tá denná použiteľnosť je len pridanou hodnotou, nie primárnou vlastnosťou. Proste je to auto, čo dá NB ring za 7:24 min:
[odkaz]
Takže nejaký polhodinový stint na okruh nemôže 911ke robiť najmenšie problémy.
No a proste ja mám za to, že na ceste nikdy nezistíš, čo to auto dokáže, neviem si predstaviť, kde môžeš dať naplno na verejných cestách viac, ako dvojku-trojku, aj to riskuješ veľa. Až ten okruh Ti umožní spoznať, čo to auto vlastne dokáže, na bežných cestách to nikdy nezistíš.
Takže vlastne ten okruh je aj o bezpečnosti na cestách. >:D -
white label 03.04.19 17:39
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Another Car In Paradise
sf
Souhlas, na okruh je rozhodně lepší patřičně upravené auto na okruh, než si huntovat svoje vlastní (nové/drahé) určené primárně pro běžný provoz.
Navíc ani 911 GTS není GT3RS/GT2RS u kterých se s okruhovým ježděním počítá mnohem víc a není to zdaleka vidět jen na jejich výkonech. -
white label 03.04.19 17:34
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Another Car In Paradise
VII
Pokud jsi to bral tak, že se má tipovat model a ne každá položka výbavy, bral jsi to správně, jen potom nechápu, proč si začal psát konkrétně o kolech a zrcátkách.
Proto jsem reagoval tak, jak jsem reagoval.
Jsi tady úplně nový, nebo máš jen nový nick k vůli "povedenému faceliftu" těchto stránek?
Známe tě pod nějakým původním nickem? -
white label 03.04.19 16:23
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Another Car In Paradise
Dany
Věříš víc mně, nebo těm slovenským stránkám?
Pokud nechceš chodit na německé stránky porsche.de, choď aspoň na ty české (na ty slovenské raději zapomeň), kde také stále najdeš všechny zástupce 911/991.2 GTS.
Je jich celkem pět:
Carrera GTS/4GTS (Coupé)
Carrera GTS/4GTS Cabriolet
Targa 4 GTS -
speedfred 03.04.19 14:42
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Another Car In Paradise
Lákadlo veľké ale jazdím ešte na zimakoch a neviem kedy sa dostanem na SK po pneu. Keby sa ale zadarilo tak sa ozvem.
Okruhové jazdenie má láka,ale zisťujem že je asi lepšie si prenajať upravené auto ako takto huntovať svoje. ;-)
Keď skúsiš NS,tak iné ťa už nebaví tak ako predtým. -
VII 03.04.19 14:35
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Another Car In Paradise
To je jako argumentovat tím, že "Bez označení motorizace" si taky každý zaplatí, protože je za příplatek 0,-.
Nicméně v tomto případě chápu, já bych si ty dvě položky taky zaškrtnul. Jinak jsem to bral tak, že máme tipovat model a ne každou položku výbavy ;) -
iudex 03.04.19 14:29
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Another Car In Paradise
Na SK ringu už začala sezóna, prvé voľné jazdy sú už v piatok poobede a potom v nedeľu večer. Ideme? [odkaz]
Ja by som síce rozmýšľal, ale nakoniec by som s GTS na okruh asi šiel, proste by mi to nedalo nevyskúšať si tú dynamiku v bezpečí okruhu. Asi by som to bral opatrnejšie, ako s 3er, teda nie na limit, aby som neriskoval kačírek, ale aspoň raz by som okruh skúsil. A zrovna na rýchlom Slovakiaringu by sa prejavili kvality GTS najviac, určite lepšie, než v Moste či Brne (a na NB ring je to ďaleko).
fred: tak stačíte aj vy dvaja s labelom a atakujete megawatt. :-) -
-
iudex 03.04.19 13:45
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Another Car In Paradise
wl: tak aspoň čiastočne si nám vykompenzoval to, že si nás pripravil o proces výberu, tak aspoň takéto napínanie. >:-[]
A teraz už chceme fotku.
Inak ako plánuješ GTS prevádzkovať? Kým s 200k GTI boli miestne okresky akurát, na takýto výkonný športiak to už bude málo, to si auto ani nepretiahne pľúca. Chcelo by to okruh, ale k tomu máš tuším vcelku odpor, či? Sám by som zvažoval, či ísť alebo nie, na jednej strane sa takto výkonné auto na okruh vyslovene pýta, na druhej strane chápem, že zodrať brzdy na Porsche je niečo iné ako pri Golfe a celkovo riziká poškodenia tak drahého auta sú značné. -
Dany 03.04.19 13:45
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Another Car In Paradise
WL, bol som na Porsche u nás, tam bola Carrera 4 GTS a Targa 4 GTS. Kabrio nám vylúčilo nie základ a nie S a tiež ma napadlo, že by ťa nenapadlo, podobne ako štvorkolka.
Tak sme sa nakoniec k tomu dopracovali. :yes: Teraz by to chcelo foto do súťaže ;-) -
white label 03.04.19 12:48
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Another Car In Paradise
VII
Ano, ale každá 911 GTS 991.2 má tyhle kola, protože té jediné "lacinější" (bezpříplatkové) alternativě (bez centrální matice) snad "nikdo" nemůže dát přednost.
A tyhle zrcátka jsou u GTS volitelná bez příplatku, takže ta konfigurace kterou jsi popsal je u GTS v podstatě základ, jediný příplatek by tady byl za barvu.
A auto pod plachtou v základu není. -
white label 03.04.19 12:38
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Another Car In Paradise
Dany
Proč chodíš na takové informace na wiki? Na stránkách porsche (nejlépe německých) máš pořád všechny 911/991.2 včetně modelů GTS.
Zadokolka vyřazuje pouze Targu, nikoli Cabrio, ale Cabrio mě nenapadlo ani při koupi ani teď (jako, že by bylo pod plachtou s nataženou střechou). Takže těmi posledními dvěma možnostmi jsem měl na mysli GTS a GT3 s touring paketem, ale ten paket zase vyřazuje nemožnost kombinace s PDK, takže pak zbývá už jen to GTS. -
-
white label 03.04.19 09:07
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Another Car In Paradise
Dany
Je to nové a je to koupeno už velmi těsně před koncem roku 2018. Zaplacení do konce kalendářního roku bylo zásadní podmínkou naprosto mimořádné slevy, takže to byl výběr ze skladovek 991.2, z nichž jedna sedla tak, jak píšeš (včetně křídového laku).
Ale není to ani základ, ani eSko, ani Turbo, takže co je to?
Vzhledem k tomu, že GT3 991.2 nemusí mít nutně pevné křídlo (TP), už ti zbývají prakticky jen dvě možnosti.
sf
Už to s Danym skoro máme ;-) -
Dany 03.04.19 07:34
« Re: Re: Re: Re: Re: Another Car In Paradise
WL, takže trafil som model, pohon (myslím, že ten bol celkom jasný) a PDK. To neznie tak zle >:D
To že je nové, som tiež trafil?
Iudex. Na svoju obhajobu chcem dodať: Keď sa riešila farba, tak si jasne pamätám z farieb karmínová a z nefarieb kriedová. To, že karmínová nesmí do baráku, kvôli tomu, že (rodičové?) majú karmínového Macana som nezachytil.
Tak skúsim opravu. 991, kriedová, ak nie S tak bez? (Už nám tam veľa nezostáva, Turbo má štvorkolku, na pevné krídlo pod plachtou to nevyzerá). Že by nejaká skladovka čo sadla jak prd.l na hrnec?
Inak, nech je to čokoľvek tak gratulujem a tíško závidím. -
white_labels 02.04.19 22:46
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Another Car In Paradise
Th
Cayman je Cayman a 911 je 911..., víc k tomu není třeba psát.
Barva laku musí mít především správně trefený odstín a celkově by měla autu prostě sednout. Jestli je to zrovna barva, nebo nebarva, nepovažuji za rozhodující.
Ovšem zřící se obecně/předem jedné z těchto dvou skupin (barvy/nebarvy), považuji za omezující až omezené. :*) ;-) -
woody-alien 02.04.19 21:24
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podpora českého automobilového průmyslu :-)
iudex: A ani ty speciální barvy nejsou nijak drahý, žádnejch přes 2.000 euro...no vidíš, a přesto potkáš Kodiaqa tak maximálně v pěti, šesti (ne)barvách. ;-) Tak proč by to nabízeli ? -
Tak to si dobrý, já tak bujnou fantazii neměl, a jelikož jsem na základce chyběl, když se probírali římské číslice, tak jsem to bral spíš jako monogram - Vladimír Iljič Iljanov. >:-[]