Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 16.04.19  18:11

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SK ring

    w-a
    To "dekódování" je jen forma okecávání toho, že jsem nakonec nešel do značky na přání. >:-[]
    A tady máš důkaz místo slibů:
    [odkaz]
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 16.04.19  18:08

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SK ring

    iu...tož lacnota nelacnota...když se v těch končinách už bude tms motat, tak by byla škoda to nevzít jedním vrzem.....vždyť jde jen o peníze a ty si do hrobu nikdo z nás nevezme...;-)
    S tím Proceedem to vidím tak, že až se s ním svezeš, tak si budeš své 3er víc vážit.... ;-)
    1
    RUN
    (25')
    €100

    A drink for each driver and passenger is offered in the Pit-Brasserie.
    4
    RUNS
    (4 X 25')
    €299
    1 additional "run" of 25mins (depending on availability) = €80

    A drink for each driver and passenger is offered in the Pit-Bras
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 16.04.19  17:23

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SK ring

    Teda nevím co vidíte vy, ale já mám info v rámci výletu s BRZ klubem, že 4x 25 min stojí 300 EUR (ale možná jsem to blbě pochopil). A ne jen za 1x 25 min. A samozřejmě že SPA je při jednom s NS, vždyť je to kousek od sebe >:-[] >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 16.04.19  15:02

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SK ring

    deda: tak to Spa nie je žiadna lacnota, polhodinka za 299 eur, no nekúp to. Zlatý SK ring, kde to stojí desatinu (30 eur).
    woody: tiež mi to napadlo s tým "dekódovaním" registračnej značky, pri veľkej snahe nájdeš systém na výklad akéhokoľvek čísla. Ja si hovorí, že keď budem tak senilný, že si nezapamätám tri čísla, tak už nebudem ani spôsobilý šoférovať.
    Ad čas na kúpu Porsche: práve som išiel pracovne s jedným pánom v jeho Mercedese S a samozrejme debata bola aj o autách. O rok starší ako label, tiež skúšal Porsche, ale vraj by to nechcel ani zadarmo, z jeho pohľadu nepohodlné, ako z hľadiska komfortu podvozku a pruženia, tak z hľadiska na-/vystupovania a sedenia pár cm nad zemou, to už vraj nie je pre zdravotne neho. Takže sa poponáhľaj, aby to nebolo tak, že v dobe, keď na tú 911ku budeme mať peniaze, nebudeme mať už zdravie (aj keď je pravda, že spoza volantu S-Klasse sa javí nepohodlné asi všetko).
    Jo a videl som live Proceed GT v oranžovej metalíze, to auto vyzerá naživo rovnako dobre, ako na promo fotkách, žiadna obtlstlosť či disproporčnosť, pomáha aj tá oranžová metla, ktorá je na slnku úžasná. Proste čisto vizuálne mám vybraté. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 16.04.19  10:15

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SK ring

    Tms....jestli půjdeš do toho Recara, tak vybírej pozorně. Jednak aby bylo adaptivní do dalšího auta a hlavně pohodlné. Já měl Recaro v ITR z výroby a komfort žádná sláva. Nastupování a vystupování kapitola sama pro sebe. Naštěstí se časy mění a Recaro už myslí i na seniory s vachrlatýma plotýnkama.... ;-) [odkaz]
    NS a SPA naplánuj jedním vrzem. Dvakrát by se ti asi takovou dálku nechtělo.[odkaz]
    SPA má jen 7 termínů jak vidíš s přiložené stránky....
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 16.04.19  09:34

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SK ring

    wl: To tvoje dekódování RZ mi při vší úctě připomíná, kterak jsme se s kámošem ze střední snažili najít nějakou snadno zapamatovatelnou souvislost mezi našimi telefonními čísly. My měli 2519554 a on 3017114.

    Vysvětlil mi to tehdy takto. "Hele, 30 je o 5 víc než 25, 17 o 2 míň než 19 a 114 je stejný jako 554, jenom dáš místo pětek jedničky." >:D >:D

    Btw: Je to třicet let a já si pamatuju čísla pevných telefonních linek z Prahy. Ale třeba co jsem měl včera k obědu nebo co jsem šel teď zrovna dělat, to nevím. >:D Asi je nejvyšší čas koupit si Porsche. Dřív než zapomenu, že nějaká taková značka existuje. >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 16.04.19  02:21

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SK ring

    w-a
    Dotaz na příšerné podložky pod RZ (už jsem si myslel, že si toho nikdo nevšimne) je naprosto aktuální... >:-[]
    Dal je tam prodejce a ta zadní byla právě dnes (včera podvečer) vyměněna a přední půjde pryč zítra (už dnes). Dám pak fotky.
    Jinak jsem (pouze v tomto případě) docela dost zvažoval značku na přání, v době přihlašování už měl být zaveden tzv. losovací systém pro RZ, i proto jsem zvažoval spoustu variant na přání, ale vymyslet něco smysluplného je velmi těžké, protože ten náš systém je (za ty háky) velmi omezující (daný počet a rozložení znaků, zakázané znaky/písmena, povinná číslice - alespoň jedna). Navíc při případné krádeži člověku zbudou jen oči pro pláč a pojišťovat si extra i značky mi přijde trochu úchylné. Nakonec vypadala jako nejprůchodnější varianta "991 C0UPE", ale protože se systém losování v plánovaném termínu nestihl, šlo si ještě vybrat, sice poměrně z mála, ale stačilo to.
    Takže nakonec je to:
    6 je počet válců
    Z jako Zorro mstitel >:D
    2 je zadokolka ("opak" čtverky) a taky symbol faceliftu (991).2
    11 dvě jedničky jsou z (9)11
    1 jedna jednička z (99)1
    0 a ta nula je "0slí můstek" mezi volantem sedačkou a pedály, příp. tzv. "rwd koláček"
    >:-[]
    Centrální matice je správná otázka. Problém při svépomocné demontáži kola v nouzových podmínkách není primárně v samotném povolení centrální matice jako takové, ale hlavně v tom, že už přitom prvním povolení by mělo být auto na zvedáku, protože vlastně je to, jako bys na normálním kole povoloval všech pět šroubů najednou.
    A pokud už máš auto zvednuté v nějakých provizorních podmínkách na nouzovém zvedáku, tak nemalá síla nutná k povolení centrální matice může být poměrně velkým rizikem.
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 16.04.19  00:05

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SK ring

    wl: Nj, tohle už je ovšem pořádná opice a banány pro ni nekoupíš na kdejakým trhu. >:D ;-)

    Btw: Co ta podložka pod SPZ ? Nechává tě to v klidu nebo ji sundáš ?
    A ještě jedna (asi hloupá ale nedá mi to) otázka. Má majitel Porsche s koly na centrální matici nějakou možnost vyměnit si kolo(a) sám ? Nebo musí vždy do servisu ?
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 16.04.19  00:02

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SK ring

    Minimálně tento rok zůstává a přívod vzduchu k brzdám považuji za důležitý. Na okruh párkrát do roka chci. Na konci května je to Brno, v červenci Nordschleife a možná i SPA... Takže jsem ochoten do toho tak 30-tku investovat. Když to ojebali soudruzi z NDR 8-s :-O A to ještě reálně přemýšlím nad další investicí do sedačky Recaro Sporster CS a 4-bodové pásy ;-)
    ...to víš, někdo to má rovnou v šedém broukovi, někdo musí postupně dodělat v autě za polovinu :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 15.04.19  23:13

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: SK ring

    Tms...jestli plánuješ si M2 nechat ještě nějaký ten rok a brát ji na okruh, tak do toho splitteru jdi.
    Ale na druhé straně já být "v tvých botách" a chtěl se vážněji věnovat motorsportu, tak bych si pořídil nějaký levnější závoďák. Ono by bylo M2 škoda ji humplovat na okruzích. I think.... :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 15.04.19  22:49

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: SK ring

    Th
    Do jisté míry je "samozacelovací" (viz videa), na slunku, pod fénem, nebo pod teplou vodou.
    Nj, každá sranda něco stojí, a když chceš mít opici, musíš mít i na banány... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 15.04.19  20:35

    « Re: Re: Re: Re: Re: SK ring

    Nakonec tam budu muset dát i karbonový splitter, aby ten vzduch bylo kde brát a kam to celé přidělat. Za rozumnou cenu beru od známého tento, vypadá úplně stejně jako se nyní dává na M2 Competition v M Performance příslušenství: [odkaz] (plus foto za tím)
    Tady origo na M2C: [odkaz]
    Brzdy a brzdové desky PFC jsou poměrně známé, to "08" je druh směsi. Je to na okresky a občasný okruh, nevadne to jako seriové, dá se na to více tlačit. Už jsem je používal na Meggie. [odkaz]
    Brzdovka a hadice jsou samozřejmost, to jsem měl vyměněné i na rodinném kombíku ;-)
    WL: tu fólii schvaluji, předpokládám, že je to již ta nová samozacelovací. Kamarád to dělá, je to drahý jako sviňa, ale na takový auta je to dobrá ochrana. Budu nyní dávat jen na přední kapotu na M2, plus přeleštění a umytí auta je to asi za desítku :-(
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 15.04.19  18:15

    « Re: Re: První ranné dojmy + foto

    p777
    Nešetřil jsem na tom a dal rovnou tohle (mrkni na celé video):
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 15.04.19  17:14

    « Re: První ranné dojmy + foto

    Transparentní ochranná fólie je moc užitečná věc. Měl jsem ji na všech autech, co jsem v Česku (na Moravě) vlastnil a po kamíncích nikdy ani stopa. Na M-lite ji mám i na dveřích. Jo, a "zavražděný" hmyz se také lépe odstraňuje... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 15.04.19  16:23

    « První ranné dojmy + foto

    Když se tady probírají brzdy, tak o brzdách (991.2 GTS) se vlastně taky dá napsat, že brzdí nenuceně a přitom perfektně, takže člověk o nich ani "neví". Když něco funguje přesně jak má, člověk si to ani neuvědomuje, až do chvíle, než přesedne za jiný brzdový pedál.
    Kromě excelentní trakce (na poměry zadokolek) má ta "přežitá" koncepce výhodu i při prudším brzdění, auto se tolik nenoří na čumák/zadek se tolik nezvedá.
    Dvě momentky ze sušení (na slunci) transparentní folie proti případnému "kamennému hmyzu", auto se teď pár týdnů nesmí klasicky mýt:
    [odkaz]
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 15.04.19  16:23

    « Re: Re: Re: Re: SK ring

    Tms....já, když ještě v Austrálii jsem jezdil s klubem mistrovství na okruzích, tak jsem měl dvě sady brake pads. Jedny metalické na okruh a druhé cestovní na silnici. Ty metalické byly za studena pískající, ale když se zahřály daleko líp brzdily a brzdy nevadly. (Pancéřové hadičky a závodní brzdová kapalina byly také moc užitečné). Ale při dlouhodobém používání v normálním provozu poškozovaly kotouče a nebyly zrovna z levného kraje. Proto jsem je na vůz dával jen na závody. Po závodech jsem je vždy vyměnil za cestovní a odvzdušnil brzdový systém. Brzdy jsem chladil po "kutilovsku" s pomocí elektrikářské chráničky, kterou jsem přiváděl k brzdám venkovní vzduch. Použil jsem ji také k přívodu chladného vzduchu k KN filtru vzduchu v motorovém prostoru.
    Myslím si, že ty brake pads, co mám na M-lite, budou také z alespoň částečně metalického materiálu, proto pískají. Zajímavé, že po prvních dvou zimách, kdy bylo auto také odstavené, se pískání nekonalo. Až letos.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 15.04.19  11:43

    « Re: Re: Re: Re: SK ring

    Tom: konečne teda tuníš to správne auto (M2) a nie rodinný kombík. >:D
    Inak čo sú to za brzdové platničky, oficiálneho predajcu ani výrobcu mi to nevygúgli. A ako sa takéto racingové platničky správajú v bežnej premávke, ako brzdia za studena?
    Ad Slovakiaring: teraz bude Veľká noc, to určite nejdem a ďalšie víkendy už som mimo, resp. mám program, aj preto som využil tento voľný víkend. Inak tým, že bola pomerne zima, ani gumy sa v podstate vôbec nezodrali, žiadne nalepené kúsky spečenej gumy ako v lete, akurát podľa množstva čierneho prachu na diskoch usudzujem, že platničky som trochu ohobľoval. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 15.04.19  10:37

    « Re: Re: Re: SK ring

    Protože tam dávám agresivnější desky (PFC-08) se kterými to konečně trochu brzdí, tak to pak po okruhu píská jako sviňa! >:-[] Ono se to časem zase ojezdí, nebo když zajedu k mechanikovi a trochu tu skelnou vrstvu na deskách narušíme (ohoblujeme), tak je to lepší.
    Jen musím u Šenkýře nechat dodělat vstupy vzduchu, už na to má takové pěkné karbonové násosky, co to natáhnou pod předním nárazníkem a pak dovedou k brzdám :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 15.04.19  09:42

    « Re: Re: SK ring

    Tms....pískají ti brzdy? Mě taky a ani sem na okruhu nebyl.............. :-) Asi přes zimu chudáci zarezly..... :-) Budu jim muset dát (párkrát za sebou) trochu "za ucho"..... :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 15.04.19  00:18

    « Re: Re: První ranné dojmy

    w-a
    Díky.
    Vidíš, nenucenost je to správné slovo, proto taky píšu, že nejsem tak velký spisovatel jako Ty, já jsem sice taky velký, ale zatím (bohužel) jen tělem... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 14.04.19  23:39

    « Re: První ranné dojmy

    wl: Pěkné první dojmy. :yes: Samozřejmost (nebo jinými slovy nenucenost) míchaná s nirvánou je koktejl, jehož účinky musí být silně návykové. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 14.04.19  22:11

    « Re: SK ring

    iudex - příští neděli odpoledne se tam chystá moravská partička, Covenant (Leon Cupra) s Bullym (Lotus Exige) a pár dalších. Jestli pojedu taky ještě nevím, nějak jsem zase nachcípaný, nemohu se toho zbavit. A to ježdění v KTM před týdnem mě asi nepomohlo.
    Jinak pěkně sepsané první dojmy od White Labela s GTS, jsem rád že si to užívá :yes:
    Jooo a v neděli 26.5. je celodenní ježdění na okruhu v Brně, kdyby se chtěl někdo připojit. Tam bych rád provětral malé eMko, snad již budu ready. A pak už budu jezdit denně s pískajícími brzdami (po okruhu tradičně) snad jen pár týdnů. Vypadá to, že Ateca se bude vyrábět někdy v červnu...
  • « 00 Reagovat !

    foto Dany

    Dany 14.04.19  11:57

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: První ranné dojmy

    Iudex. Stretko super. Musíme si to zopakovať, keď bude viacej času. A na ring idem nabudúce s tebou ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 13.04.19  19:44

    « SK ring

    Tak včerajšie ľahké prevetranie koníkov s Danym ma navnadilo a tak som dnes nevydržal a vybehol na SK ring:
    [odkaz]
    Jazdil som úplne sám, nikto na trati, takže úplná pohoda. Časy nič moc, ale o to nešlo, zabavil som sa a na chvíľu budem spokojný. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 13.04.19  16:18

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: První ranné dojmy

    No, aby tě to nemrzelo, tak Porsche tu barvu používá jen na reklamu. Na produkční Cayenne coupé je výběr barev (doufejme, že jen dočasně) tristní, jak už jsem psal někde jinde. Jediná oranžová je ta "rtěnková" Lava Orange a takový odstín...hmmm.. snad jen pro milenky..... ;-) [odkaz]

    V bílé je fajn. Z profilu u mě moc podařené... :yes:[odkaz]
  • « 10 Reagovat !

    foto white-label

    white label 13.04.19  10:50

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: První ranné dojmy

    S tou oranžovou jsem nenarážel na 911ku, ale na Cayenne Coupé, nad kterým se tu nedávno olizoval děda.
    Mimochodem všimli jste si někdo, jak se zepředu! nehezky podobá na Cayenne I. g.?

    K fotce, je zajímavé jak se ti vždycky povede dostat do té oranžové tolik červené složky, v reálu na to takové štěstí nemívam.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 13.04.19  09:22

    « Re: Re: Re: Re: Re: První ranné dojmy

    A možno prekvapivo by som sa pridal k Danymu a volil carmine red, tvarovo výrazné auto ako 911 nemusí mať kriklavo oranžovú farbu.
    Inak jedna fotka zo včerajšieho minizrazu s Danym:
    [odkaz] Len rýchly cvak, mal som len pevný širokáč, ktorý zrovna tvarom auta nelichotí. Podstatné je, že sme fajn pokecali a aj krátko pojazdili.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-labels

    white_labels 13.04.19  08:50

    « Re: Re: Re: Re: První ranné dojmy

    A iudex by si určitě vybral něco v Lava Orange. ;-)
  • « 10 Reagovat !

    foto Dany

    Dany 13.04.19  08:26

    « Re: Re: Re: První ranné dojmy

    V tejto silne teoretickej rovine sa za vami kľudne stavím karmínovým Caymanom GTS >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 13.04.19  01:02

    « Re: Re: První ranné dojmy

    wp
    Pokud to bylo s G5GTI, tak jedině tuto středu odpoledne, z toho času je i ta fotka.
    Je mi samozřejmě jasné, že tobě a hlavně Dinarovi se nemůže líbit žádné šedé auto, ale s tím jsem při koupi tak nějak počítal.
    Zase to má výhodu, že si ty 911ky na srazech nebudeme plést.
    Dinar přijede ve žlutém eSku, ty v červené GT3 a Thomasino v GT2 RS v Miami Blue!
    >:D ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 13.04.19  00:46

    « Re: Re: PS4

    wp
    Jo, kdyby tak Frantíci uměli dělat tak dobrá auta, jako umějí udělat pneumatiky, měli by germáni dávno problém. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 13.04.19  00:40

    « Re: PS4

    Dany
    Díky.
    A s těmi PS4 se jen potvrdilo to, co jsem ti psall už dřív,
    PS4/PS4S jsou aktuálně nej uhp pneu na trhu. Před rokem jsme je obuli na obě GTIčka a od té doby jinou letní pneu doma nechci.
    CSC5 jsou nejhorší CSCéčka vůbec.
  • « 00 Reagovat !

    foto Dany

    Dany 12.04.19  14:08

    « Re: Re: PS4

    webpaja: PS4 bude dosť možná najlepšia voľba v rozmere 17". Neviem ako je na tom GY F1 asymmetric. S Dunlopom som mal 2x zlé skúsenosti, tak do toho už nelezem. Raz sport 01 a to už bolo dávno a potom sport maxx, ešte smerová symetrická, obe konštrukčné problémy + vysoká hlučnosť od nova. Continental sa so športovými plášťami z rozmeru 17 stiahol a iba dopredávajú CSC5. CSC6 v 17 už nebude. V užšej špičke by som teda videl Michelin, Pirelli a možno GY. Na M3 sú určite širšie možnosti. Pirellky si mal aké?
    Ale počul som také fámy, že chceš postúpiť ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 12.04.19  13:20

    « Re: PS4

    Mám PS4 na M3 a jsou to krásně čitelné bačkůrky. Příjemně hebké, krásně se čtou, zatím jsem je narozdíl od Pirellek nedokázal přehřát. Super pneumatiky.
  • « 00 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 12.04.19  13:17

    « Re: První ranné dojmy

    Minulý týden jsem vás viděl jak se vracíte s GGTI za sebou do Rožnova. Slunce moc nesvitilo, takže barvu těžko hodnotit. Ale pěkná. :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 12.04.19  12:42

    « Re: PS4

    Teď mě další dlouhý příspěvek zmizel, když jsem jej zkoušel uložit a bylo mě oznámeno, že nejsem přihlášen i když jsem přihlášen byl. Tož tak.... >:-[]
    PS. Prozatím končím s dlouhými příspěvky... >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 12.04.19  10:40

    « Re: PS4

    Dobrá zpráva pro BMW SUVáky............X3 M/X4 M....lze již nakonfigurovat.... :-! X3 M-C až s 510 koňmi... :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 12.04.19  10:26

    « Re: PS4

    Dany, nic si z toho nedělej....já tady dnes ráno sesmolil dlouhý příspěvek a nepodařilo se mě jej vložit a nakonec zmizel....kua......myslím, že s tím má co do činění délka přihlášení současně s přechodem na jiné stránky a pak návratem na MACZ.
    PS. Ale všiml jsem si, že už funguje funkce "editovat"....tož zaplať pánbú alespoň za to... >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto Dany

    Dany 12.04.19  09:38

    « PS4

    Ja mám len také prízemné novinky - prvé dojmy z čierneho zlata. Konečne som nazul letné Michelinky a z prvých dojmov je to asi najlepšia guma, ktorú som zatiaľ mal. Keď bola vyzutá, mala celkom poddajnú bočnicu, tak som nevedel, čo od toho čakať. Reakcia na prvotné zatočenie volantom je zatiaľ najrýchlejšia a najpevnejšia z gúm, čo som mal zatiaľ možnosť skúsiť. CSC5 bola vágnejšia a rozťahanejšia, čo sa prehriatím ešte zhoršovalo. Hlukovo je PS4 o niečo tichšia a komfortom pruženia tesne nad úrovňou CSC. CSC5 bola v komplexe vlastností zatiaľ najhoršia športová guma, akú som odjazdil. Pirelli Zero Nero držala lepšie a drala sa pomalšie, aj keď dosť rýchlo. GY Eagle F1 mala pevnejšie bočnice a s tým spojený znížený komfort, ale bola agilnejšia a držala. Zatiaľ to s Michelinom vyzerá nádejne spolu s predpokladom vyššej životnosti.

    PS: zase ma odhlásilo a nepridalo pôvodný podrobnejší príspevok. Ja sa na to...
  • « 00 Reagovat !

    foto Dany

    Dany 12.04.19  07:14

    « Re: První ranné dojmy

    WL: Síce nie si Woody, ale to Porsche to značne vylepšuje ;-) . Dal si to na parádu.
    Aj v týchto nízkych otáčkach sa to číta jedna radosť. Úplne si viem predstaviť tú nervozitu zmiešanú s očakávaním v zábehovom režime. Farba je parádna a s odstupom času by to bola aj moja voľba. Keď pozerám na tú 992, tak mi tam (aj so sport nárazníkom a výfukom) stále nepasuje okno spojené s mriežkou a zapracovanie brzdového svetla. To sa mi zdá ako krok späť. Na 991 to tak nejak všetko sedí.
    :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 11.04.19  23:49

    « Re: Re: První ranné dojmy

    iudex
    Jo, zezadu je to svým způsobem "impozantní" (+ pneu široké 305 mm) i přes nevýrazný odstín, kterému ovšem zrovna tahle fotka nelichotí.
    Uvidíš naživo, a i když si nemyslím, že by po ni potom toužil někdo, kdo vyloženě preferuje výraznější barvy, do značné míry může (naživo) příjemně překvapit i jeho.
    Stála poměrně dlouho na salóně, protože jsme čekali na příznivější, méně zimní, podmínky pro převoz, a prodejce (kterého znám osobně) říkal, že u většiny lidí, co tu barvu viděli naživo poprvé, budila spíš rozpaky, ale pokud tam chodili častěji/opakovaně, začala se jim obvykle líbit. O tento konkrétní kus měl zájem i jeden místní týpek, který už také vlastnil nějaké Porsche, ale naštěstí si ze začátku nebyl jistý právě tou barvou, no a v momentě, kdy se pro ni definitivně rozhodl a přišel na salon, už na ni byla cedulka prodáno. Nabídli mu stejné GTS akorát v bílé barvě, nebo 4GTS v černé, on trval na křídové, ale druhá už v skladem (v ČR) nikde nebyla a do výroby už GTS objednat nešlo. Dost ho to vlastní váhání nakonec (pochopitelně na rozdíl ode mě) mrzelo a dokonce za námi přišel s prosbou, jestli by se ještě jednou nemohl alespoň posadit za volant, když už je to jinak marné. Samozřejmě mu bylo vyhověno, poslední přání je poslední přání.
    Ano, 911 vypadá naživo dobře v každé barvě, jen v některých ještě líp. ;-)
    Jinak k těm posledním dvěma g. (991/992), když vyšla 991 byl jsem z designu nadšený a když se blížil termín faceliftu, tak jsem si říkal, co na tom chtějí ještě (designově) zlepšovat? A když jsem pak facelift uviděl, spadla mi brada (resp. všechny) znovu. Pro mě neuvěřitelně dotažené a třeba zadní světla jsou malý designový klenot, jejichž minimalismus mě stále dostává.
    U 992 mi vadí hlavně opticky těžký zadek, přední nárazník (pokud není ve sport paketu) a volič PDK ( o OPF nemluvě).

    P.S. přísp. č. 27000
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 11.04.19  22:48

    « Re: Re: Re: První ranné dojmy

    p777
    Díky..., ano i nová CS může vypadat, ale za mě v jiné konfiguraci, a nejde zdaleka jen o změnu barvy:
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 11.04.19  22:34

    « Re: Re: První ranné dojmy

    wl...congratulation and enjoy...GTS......:yes:

    Nová S je také pěkná..... :yes:

    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 11.04.19  21:09

    « Re: První ranné dojmy

    wl: paráda, konečne prvé jazdné dojmy. Ono človek ani nemusí nič vedieť o 911ke, jej histórii a kvalitách, stačí, že sa pozrie na tú fotku zozadu, aké je to neskutočne široké, placaté, svalnaté, ako výrazne kolesá s blatníkmi presahujú kabínu, proste už od pohľadu je zrejmé, že to auto bude na ceste sedieť ako pribité. Tie tvary sú proste dokonalé. Tá farba síce nie je úplne moja šálka kávy, aj keď uznávam, že je originálna a v premávke inú takú asi nikdy nestretneš, na 911ke vyzerá dobre (ale na tej by vyzerala dobre akákoľvek ba, aj staroružová). Možno naživo to bude iné, ale zatiaľ sa mi 991 (najmä vo verzii GTS) páči viac, ako nová 992, ktorá mi najmä zozadu nereže tak, ako predchodkyňa.
    A viem sa tiež vcítiť do pocitov pri prvých kilometroch v takomto fantastickom stroji, nadšenie zmiešané s rešpektom a možno štipkou strachu (z auta, resp. skôr o auto).
    Snáď ju skoro uvidím naživo.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 11.04.19  18:26

    « První ranné dojmy

    První tři tisíce km by se to nemělo moc pouštět do vyšších otáček (max cca 5 tis. ot./min), ale vzhledem ke dvěma turbínám je to i tak (mírně řečeno) nadprůměrně rychlé.
    Je docela šok, jen samotné přesednutí z 911ky zpátky do GGTI, protože jsem si vážně myslel, že mi někdo zvedl sedačku na maximum a auto stojí na nějakých vysokých špalcích. Je to ještě větší rozdíl, než přesednout do allroadu z GTI.
    Přitom se do 911 (na to, jak je nízká) nasedá poměrně snadno, není problém se zalamováním hlavy, jako u aut se dvěma páry kratších dveří, jedinou překážkou je tak vyšší práh v kombinaci s pozicí sedačky těsně nad asfaltem.
    Jízda po klikatých okreskách je prosta náklonů v zatáčkách známých ze sériových hh a limity rychlosti jejich průjezdu jsou výrazně výš. Při předjíždění na užších okreskách je lehce omezující šířka vozu, protože u pravé krajnice už dnes nejezdí prakticky nikdo a mnozí naopak často středovou čáru přejíždějí, i když je za nimi auto, pokoušející je zrovna předjet, takže si pak člověk při předjíždění připadá jak v ruské ruletě, zvlášť pokud nepomáhá ani blikání ani klakson.
    Volant má slabší tloušťku věnce, ale nevadí to. Pádla jsou výraznější, kovová, ale osobně bych dal přednost jejich pevnému umístění, než umístění na volantu a jejich otáčení spolu s ním. Volič PDK je naštěstí klasický, nikoli "invalidní" jako u 992, takže se s ním dá bez problémů volit/řadit i za jízdy, navíc má správně umístěné polohy +-. PDK funguje precizně, podobně jako v MGTS, jen je ještě o něco rychlejší, ale není to nijak podstatný rozdíl, zejména když je MGTS v režimu sport +.
    Řízení nemá chybu (určitě i díky absenci awd) a skoro se nechce věřit, že jeho posilovač je "elektrický". Sportovní sedačky Plus (pro GTS sériově) jsou ideálním kompromisem mezi bezvadným držením těla a relativně běžnou použitelností. Kromě kratší fixní opěrky hlavy k nim nemám výhrady. Překvapivé je, že sedí jak mé široké postavě, tak i postavě mého (naopak) štíhlého syna, tohle u Porsche prostě umí.
    Motor má opravdu minimální turbo díru a probouzí se snadno a rychle už od nižších otáček, co dělá naopak v těch nejvyšších, zatím úplně nevím.
    IT je shodný s tím v MGTS (akorát má dva budíky navíc), takže na ten jsem si zvykat nemusel.
    Když si člověk sedne za volant, má hned všechno tam kde to má být, podívá se na úzkou kapotu mezi dvěma "tubusy" světlometů, nastartuje levou rukou (od srdce), a místo z prostoru pro motor, uslyší mechanický orchestr z "kufru", rozjede se (nemusí jet rychle), má pocit jako by to už někdy zažíval a zároveň doufá, že to není naposledy.
    Mísí se pocit samozřejmosti (v tom nejlepším smyslu slova) s pocitem motoristické nirvány, nevím jak to popsat "exaktně" a zároveň čtivě, evidentně nejsem woody... ;-)

    P.S. A jak je tohle auto vidět obvykle na cestě, resp. ze které strany:
    [odkaz]
    (foceno za jízdy z G5GTI)

  • « 00 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 11.04.19  14:55

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Svezení v KTM X-Bow na okruhu v Brně :-)

    Čau Thomasino, myslím, že pokud nejsi zdechlina, tak hodinový stint dáš ;-) . Já dal závodní hodinu i po necelých dvou hodinách v LeMost s SR3. Největší makačka je v SR4, kde řídíš prakticky neustále pouze levou rukou, kvůli řazení.

    Takže, kdy tě máme čekat? >:-[] :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 11.04.19  14:43

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Svezení v KTM X-Bow na okruhu v Brně :-)

    Ron
    Zrovna já jsem ten, který obvykle reaguje i na tvé pověstné lékařské offtopicy... >:-[] ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 09.04.19  22:27

    « Re: Re: Re: Re: Re: Svezení v KTM X-Bow na okruhu v Brně :-)

    WL: hele, na mě tady nereaguje dlouhodobě nikdo, takže neremcej a buď rád, že nejsi přehlížen jako já... ale chápu, že Picasso je zajímavý možná na stěně v obýváku a ne v garáži, přesně naopak jako Porsche.

    Jinak (nyní již) bývalý zástupce primáře si, poté co si nechal jeho zeťák (ten co mi prodal Picasso) udělat svou novou Panameru (ta nahradila mé Picasso) a X5 (oba v bílé), i on udělat své GLC a Mini Countrymena detailingem keramikou na celé auto. Jako dneska jsem si to GLC prohlížel z blízka a na té šedé metalíze to nelze až tak poznat, resp. na první pohled a zkoušku pohmatově, není velký rozdíl mezi mým výsledkem na Meganu Kanarubského vosku a sealentu, ale za těch 20 t Kč, co ho jedno auto stálo, si dotyčný fakt vyhrál s detaily, třeba jsou ošetřeny i plastové podběhy, ohromně prokoukla kola a vyleštěním se přední i zadní světla jakoby zvýraznily, úplně na tom autě razí. British racing green na Mini ale svou hloubku a odstíny na světle změnila výrazně.
    Každopádně jsem zvědav, jak dlouho to vydrží...
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 09.04.19  21:36

    « Re: Re: Re: Re: Svezení v KTM X-Bow na okruhu v Brně :-)

    WL - kabrio, roadster, formule - jak chceš, jak je libo. Prostě to jede jako kráva, to jsem si normálně do té doby neuměl až tak představit >:-[] >:-[] Předjíždět závodní CLIO IV 1,6T venkem v první zatáčce, nejvíc zážitek !! >:D >:D >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 09.04.19  21:33

    « Re: Re: Re: Re: Re: Svezení v KTM X-Bow na okruhu v Brně :-)

    Radical mě neláká, ale pronájem staršího BMW v týmu Radical ano. Ale na to potřebuješ dost fyzičku, protože ty stinty v sérii LeMost a LeBrno jsou pokud vím tak hodinové, nebo kolem 45min. A to není pro takové staré dědky bez vyfičky jako jsem já moc vhodné. Proto jsem si zkusil 3 závody Carboniacupu, kde je ten závod na 20-25 min, což je jako bežné stinty na trackdays a to zvládám :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 09.04.19  15:24

    « Re: Re: Re: Re: Svezení v KTM X-Bow na okruhu v Brně :-)

    Všetko vidíme len kopec starostí : pracovné,súkromné a zdravotné (na to už mám nárok).
    PS1: Auto som ešte ani neprezul a jazdecká sezóna už začala.
    PS2: Daj nejaké foto z výletu s “najn ilevn”
    PS3: písal mi kamoš čo kúpil moju M235 že ju predal a kúpil M2 C.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 09.04.19  13:41

    « Re: Re: Re: Re: Svezení v KTM X-Bow na okruhu v Brně :-)

    V robote. 8-s Nik tu nevyberá nové autá (všetci už máte kúpené/objednané), tak nie je čo komentovať. ;-) Čakáme na Tvoje prvé jazdné dojmy (a prípadne fotky z beskydských okresiek).
    Tom: pekný zážitok. Si už v tej fáze (ako píšu skúsenejší), že nechceš humplovať vlastné auto na okruhu a pokukuješ po závodnom špeciáli? Inak nereagoval si na ten Radical a tie okruhové amatérske preteky, čo jazdí webpaja a spol.; to Ťa neláka?
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 09.04.19  12:16

    « Re: Re: Re: Svezení v KTM X-Bow na okruhu v Brně :-)

    Diskuse už tu fungují lépe, než na a.cz (kromě avataru), ale zdechl tu pes, kde jste všichni? ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 08.04.19  20:16

    « Re: Re: Re: Svezení v KTM X-Bow na okruhu v Brně :-)

    Jakého kabrioletu, dyť je to speedster jak vyšitý... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 08.04.19  18:57

    « Re: Re: Svezení v KTM X-Bow na okruhu v Brně :-)

    Kdyby chtěl náhodou někdo mrknout, tady je podrobnější info z testu toho kabrioletu, co jsem sepsal pro Driversweb ;-) >:-[]
    [odkaz]
    A jinak tohle je peckoidní foto (to bude tím, že jsem to nefotil já!):
    [odkaz]

  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 07.04.19  22:21

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Another Car In Paradise

    w-a
    Jel jsem loni s novým Polem GTI, nebylo špatné, ale rozhodně mě jízdně (jako hh) nijak zvlášť nenadchlo, za mé G5 GTI bych ho nevyměnil ani náhodou, i když má papírově stejný výkon a krouťák +40Nm, v reálu jsem tam ty "stejné" kW necítil a celkově bylo auto odtažitější + dsg naladěna "ekologičtěji".
    Ale je pravda (viz R.Ch.), že pocit a reálná/měřená rychlost jsou dvě různé věci.
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 07.04.19  22:14

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Another Car In Paradise

    wl: Popravdě, neviděl. Až teď. No, prakticky stejný čas s TYGRMN (to je fakt kouzelný >:D ) je působivý, celým testík se ovšem ve mně zanechává pocit, že P-GTI bude schopné, rychlé a nijak zvlášť emotivní auto. Nebudu soudit, sám jsem ho nejel, ale vzpomínám, že podobný pocit jsem měl z předchůdce. Očekávalo se, že up-sizing v podobě 1.8 TSI plus možnost manuálu z Pola GTI najednou udělá divočáka a mně to tak vůbec nepřipadalo.

    Btw: 1355 kg ? To je teda fakt dost, tuším že v Motoringu prověřovali udávané snížení hmotnosti aktuálního SSS a naměřili na váze nějak 992 kg. To se pak nedivím, že Swift Sport i přes o dost horší výkonové parametry zase tak moc za Polem nezaostává. Ale hlavně by to mohlo být hodně znát v zatáčkách. Uvidíme. Příští týden ho mám na půjčení, tak poreferuju.

    PS: Ta červená palubka u P-GTI je otřesná. To bych si připadal jak ve Fiatu 500. Ale to se naštěstí dá změnit.
  • « 00 Reagovat !

    foto VII

    VII 06.04.19  20:27

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Another Car In Paradise

    WL

    To mi přijde zvláštní, když 5W-30 mám i v 1.0TSI. Že by to lili do motoru co má 300hp??
    Když jsem hledal oleje pro tenhle motor, skákaly mi tam ve většině případů 5W-40.
    Někdy 5W-30 nebo 10W-40.
    Vím, že do 2.0TSI 140kW už dávají 0W-20, ale to je vhodné nechat tak max na záběh.
    Ve 2k km bych to měnil za 5W-30.

    Každopádně 0W-40 mi přijde jako ještě "relativně" ok, zejména v zimě.
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 06.04.19  16:06

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Another Car In Paradise

    Off topic, byl jsem ve čtvrtek na premiéře nového filmu Dana Přibáně ze série Trabantem napříč kontinenty Trabantem tam a zase zpáty a musím říci, že paráda. Samotný film je tentokráte udělaný spíše jako dobrodružný a méně cestovatelský, nikde žádná mapa nebo zeměpisné polohy. Navíc oproti Australii se daleko méně opravují auta a některé záběry jsou dechberoucí.
    Takže pro fanoušky Tranbantů je to povinnost a pro ty, co neznají, vřele doporučuji:
    [odkaz]
    [odkaz]

    WL: Viděli a zanechalo to ve mě docela hlubokou stopu, když prý nyní Clio RS nebude... ještě aby byly peníze 8-s >:D

    Jinak psal jsem přímo na provozovatele auto.cz stížnost na funkčnost auto. cz:
    Dobrý den,

    jsem dlouholetým čitatelem auto.cz, autorem několika recenzí na moje.auto.cz a blogerem na auto.cz. Nebudu hodnotit kvalitu redakce, která za poslední léta je značně oslabená, to je možná můj subjektivní názor, nicméně musím si s rozhořčením stěžovat na nový vzhled a především funkčnost, resp. nefunkčnost nového designu stránek. Od začátku nefungují správně diskuze, texty se zobrazují přes sebe, vůbec není nový design provázán na "moje auto" a vůbec nelze zobrazit soukromé zprávy, jen mi ukazuje, že nějaká došla.

    Nerozumím tomu, že největší mediální dům v ČR si může dovolit spustit do provozu tak nefunkční stránky plné chyb. Kdejaké stránky střední školy, které provozují studenti s minimálními náklady na provoz jsou kvalitnější, propracovanější a bez chyb, nabízí daleko více funkcí atd. Za něco takového by se v normální společnosti odstupovalo z funkcí.

    Zvažuji, jestli budu vůbec dále tyto stránky navštěvovat a z komunity dlouholetých čitatelů nejsem rozhodně jediný rozhořčený. Označení "amatérismus" je pro tuto situaci eufemismem.

    S pozdravem XYZ

    A odpověděli mi stejně přímo Machala:
    Dobrý den a díky za reakci,
    můžu Vám říct, že i my se tady s novým systémem hodně pereme. A i pro mě je kolikrát dost těžko pochopitelné, jak může být přechod na nový systém tak komplikovaný a provázený porodními bolestmi. Na odstranění některých funknčních chyb pracujeme (soukromé zprávy, editace příspěvků, vkládání odkazů...), jiné si vyžádají víc času - třeba zmatený design nových diskuzí,
    za komplikace se omlouvám, snad nám zůstanete věrný,
    díky,
    Martin

    Je zvláštní, že i majiteli stránek je to jedno...
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 06.04.19  15:46

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Another Car In Paradise

    Video moc dobrý. Čas na mini okruhu? No, mě vůbec nepřekvapuje. A proč by taky měl, když to jsou podobná auta. V něčem má navrch Yaris v něčem jiném zase Polo. Takže výsledek tomu odpovídá.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 06.04.19  14:40

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Another Car In Paradise

    iu, w-a
    To už jste asi viděli, co říkáte na prakticky stejný čas s Yarisem GRMN?
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 06.04.19  14:26

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Another Car In Paradise

    Mobil 1 byl první plně syntetický motorový olej. Je dobře, že je teď k dostání i v Česku. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 06.04.19  12:55

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Another Car In Paradise

    A je ho tam nějakých 8 litrů.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 06.04.19  10:32

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Another Car In Paradise

    O Mobil 1 jsem tu nedávno psal. Ničím jinším jsem v Austrálii ITR nekrmil. :-! ITR točila 9500ot/min.... :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 06.04.19  09:53

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Another Car In Paradise

    Nejlepší by byla možnost volby mezi longem a klasickým intervalem (1rok/15tis.km) s tím, že i ten klasický interval by se kilometrově zkracoval dle způsobu užívání vozu.
    Long (2 roky) interval je zajímavý pro ty, co běžně najezdí za rok cca 5 tis. km a nešlapou tomu často pořádně na krk.
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 06.04.19  09:46

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Another Car In Paradise

    Tak to ti nepoviem,bo neviem.
    Na Forde 1.5EB ja interval 20t km.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-labels

    white_labels 06.04.19  09:08

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Another Car In Paradise

    To je rozumné. A to mají všechny alfy, nebo jen 4listky?
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 06.04.19  08:59

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Another Car In Paradise

    WL: to už aj Rómeo má interval výmeny oleja 15t km.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 06.04.19  08:42

    « Re: Svezení v KTM X-Bow na okruhu v Brně :-)

    Tom: keď ťa rýchle ľahké placky chytili, pridaj sa k webpajovi a dinarovi, ich Radical je adrenaline pure:
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 06.04.19  01:46

    « Re: Svezení v KTM X-Bow na okruhu v Brně :-)

    Th
    Konečně něco, co se hodí (i) na okruh a hned máš z toho Vánoce... >:D ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 06.04.19  01:45

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Another Car In Paradise

    Dany
    10W-60 tam určitě není, viz 1:10.
    Inak samo hádaš dobre... ;-)
  • « 10 Reagovat !

    foto white-label

    white label 06.04.19  01:10

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Another Car In Paradise

    VII
    GTIčka a spol dostávala 5W-30, ale teď už mají 0W-20/30.
    911 GTS má 0W-40 a jako alternativy 5W-40 a 5W-50 u 5W-_ s poznámkou max. do -25 st. C. Porsche doporučuje Mobil 1: [odkaz]
    A doporučený long interval výměny oleje klasicky tragický, 2roky/až 30.000km, přičemž dle stylu užívání se km interval zkracuje (obvykle až ke 20 tis. km).
  • 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 05.04.19  20:23

    « Svezení v KTM X-Bow na okruhu v Brně :-)

    Ty lehký auta mají něco do sebe !! Dneska jsem měl možnost otestovat KTM X-Bow na okruhu u brněnského týmu RTR Projects. Váha asi 870 kg, výkon 370 koní, manuální převodovka, žádné ESP. To auto funguje úžasně, jak umí projíždět zatáčky je prostě PECKA :yes: Na konci půlhodinového stintu v sedmém kole čas 2:20,8 - takže nový osobák v Brně ;-) >:D Ale auto umí samozřejmě mnohem lepší časy, byl jsem velmi opatrný, postupně jsem si zvykal a přidával. X-Bow dá Brno prý na slušných gumách v pohodě pod 2:10. Bylo to jen první krátké seznámení a doufám, že ne poslední...
    Na konci je vývoj dnešních časů s X Bow, samozřejmě jen orientačně, úkol dne zněl jasně, nerozbít to !! ;-) První dvě kola postupné zahřívaní, v pátém kole jsem si dal chvilku pauzu, ale pak se chytnul závodního Clia a držel se ho. Po chvilce jsem zjistil že mě brzdí, ale nechtěl jsem riskovat předjíždění na brzdy, tak jsem ho vzal v první zatáčce venkem >:-[] Jedinečný zážitek :yes: :yes: :yes:
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto Dany

    Dany 05.04.19  07:19

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Another Car In Paradise

    Možno tam bude aj alternatíva 10W-60, ale kto vie, keď nám teraz automobilky húfne prechádzajú na vodu 0W-20. Tiež ma zaujíma , čo má v papieroch.

    WL: fóliu ideš dávať hádam transparentnú. Bola by škoda premalovávať tak peknú farbu.
  • « 00 Reagovat !

    foto VII

    VII 05.04.19  07:10

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Another Car In Paradise

    Jasně, tak nějak jsem si čekal, že to stálo na "špalcích".
    Mimochodem ten olej mě zajímá, co je tam z výroby za specifikace?
    Vím, že GTI, CUPRA, R atd. dostávají 5W-40. U Porsche bych očekával tu 5W-50 jako samozřejmost.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 05.04.19  00:47

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Another Car In Paradise

    Těch 200 koní je tam opravdu poctivých, v reálu spíš o cca +10% víc.

    Přes zimu to stálo na letních pneu v garáži..., ale i to málo, co jsem s tím zatím najel (u nás jsou na cestách stále zbytky mechanického posypu ze zimy) stálo za to. Na nějaké rozepisování je ještě čas, je třeba to trochu zajet a udělat první (předběžnou) výměnu oleje, chci jít do 5W-50.
  • « 00 Reagovat !

    foto VII

    VII 04.04.19  20:37

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Another Car In Paradise

    Nemyslím si, za těch 200koní bych se obětoval. A jaké jsou tedy "první" dojmy po 3 měsících?
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 04.04.19  14:07

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Another Car In Paradise

    Tak to by sis v pětkovém GTI na 18" připadal jak fakír... >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto VII

    VII 04.04.19  13:12

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Another Car In Paradise

    WL:
    Nemá, ještě to má z výroby eco gumy. Jediné plus těch kol je skvělý komfort.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 04.04.19  12:19

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Another Car In Paradise

    VII
    Takže vlastně ani těmi koly to do warťase nemá moc daleko. ;-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…