Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
-
pradeda777 25.04.19 16:02
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: názvy dedín v Čechách
wl.......pozdě bycha honiti.... ;-\ Už je v čudu..... ;-\ Ale žádná škoda.
Kdybych se zbláznil a kupoval Macana, tak jedině nové S-ko v karmínové......[odkaz]
nebo v křídové....spíš v křídové, té červené je na tak velké kastli trochu moc....[odkaz]
Stříbrná Dolomite také není marná.... [odkaz]
Našel jsem další Macan Turbo....cena dobrá, kapku starši, ale výbava A1 a vypadá solidně. Tož Fredie, co ty na to.....? Jako pracovní na rychlé přesuny přes Pi.čín dobrý, ne...?
[odkaz] -
pradeda777 25.04.19 12:28
« Re: Re: Re: Re: Re: OT: názvy dedín v Čechách
Tož v Renocaru mám prodejce, řekl bych skoro kámoše, který byl i s manželkou u nás párkrát na návštěvě a několikrát mě již zařídil půjčku různých vozů i přes víkend. Brno má pro nás výhodu také v tom, že tam často jezdíme a Renocar je u dálnice a pro nás po cestě do Olympie.
Nemyslím, že bych ve Zlíně dostal nějaký lepší deal, ale strčit nos tam můžu, protože jezdíme kolem z Yarisem do servisu. :-! -
white label 25.04.19 10:40
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: názvy dedín v Čechách
Pokud si jel do Pi.čína z Prahy, tak si jel pravděpodobně přes Řitku, která je od Pi.čína vlastně jen kousek (autem cca 20 minut), podobně jako v životě. ;-)
No a Kozomín ten je z Prahy opačným směrem, nahoru (na sever), takže to je taky v cajku. >:-[]
P.S. Když tu napíšeš Pičín, tak v pohodě, ale jakmile napíšeš (do) Pičín-a (bez pomlčky) máš tam hned hvězdičku. >:D -
pradeda777 24.04.19 14:34
« Re: Re: Re: OT: názvy dedín v Čechách
iu....good on you..........já marně čekám, že dostanu "echo" z Renocaru (když jim už 2 roky dělám bezplatnou reklamu... :-) [odkaz] )
na slíbenou předváděčku X2 M35i a X3/X4 M a pořád nic.......... ;-\
Looking forward to your comments....... :-) -
white label 24.04.19 14:25
« Re: OT: názvy dedín v Čechách
iudex
V Pičíně, nikoli v Píčíně.
"....Pičín, Kozomín, Řitka, skvěle složená kytka. Pičín, Kozomín, Řitka, tak tam to musí bejt..."
I díky Yo Yo Bandu a jejich Rybitví je to docela profláklé, písničku jistě znáš, jen si ji zřejmě zatím neposlouchal dostatečně pozorně. ;-)
[odkaz] -
iudex 24.04.19 14:15
« Re: Re: OT: názvy dedín v Čechách
deda: tak keď neviem nič vecné k CtR (s ktorým som nejazdil, ani v ňom len nesedel), tak musím pi....ny. >:-[]
Ale neboj, zajtra prispejem s nejakými dojmami, idem na predvádzaciu akciu BMW, kde bude 330i, Z4 M40i, X5 M50d, 850i a iné. so stay tuned. ;-) -
pradeda777 24.04.19 13:41
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: minivýlet + ZOO Brno
-
iudex 24.04.19 13:40
« OT: názvy dedín v Čechách
Teraz sa ku mne v rámci práce dostala info o pozemkoch v Pičíne. Neveril som vlastným očiam, ale naozaj v Čechách (pri Příbrami) je dedina Pičín.:-) Lacná sranda, ja viem, ale celkom som sa pobavil. "Kde bývaš? V Rožnove pod Radhoštem, a ty? V Píčíne" >:D -
Thomasino 24.04.19 13:11
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: minivýlet + ZOO Brno
Tak kdybych náhodou do ní chtěl jít, tak si počkám na zimu a jaro na faceliftovaný model. Nyní ho již pilně testují na NS a zase trošku doladí. Ke všemu se zřejmě do 2 týdnů na svět dostane že Renault Sport zajel nový rekord s Meganem R.S. Trophy-R, který má nejen vybrakovaný a odlehčený interiér, ale také karbonovou kapotu a za příplatek karbon-keramické brzdy. Takže to dost vyhrotili a cena bude nesmysl. A počítám, že Honda si to nenechá líbit a do konce prázdnin zajede nový rekord. Navíc má nyní Nordschleife na hodně míst nový povrch a je tam o 3-6 vteřin rychlejší >:-[]
[odkaz]
-
pradeda777 24.04.19 11:42
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: minivýlet + ZOO Brno
Tms....tož schopnosti CTR pro mě žádná novinka.... :-) S Hondama mám letité okruhové zkušenosti. Pocit jistoty tu dává hlavně "vymakaný" FWD.
Ale bacha. Jestli chceš častěji jezdit na okruhy tak "sypání peněz" se nevyhneš. Platí to bohužel i o CTR.... ;-) Na sauto jich pár nových ještě k máni je, ale jak tyto zmizí, tak bude s nimi konec....navždy.....tak jestli to myslíš vážně, tak si pospěš. Před pár týdny ještě měli 3 nové v Olomouci, ale z webu již zmizely. "Ulítanou" CTR nemá cenu kupovat. A ulítané budou všechny, protože si je kupují jen "rychlí jezdci"....lehce jetou těžce sehnat...borci si je opatrují....
Video z SR dobrý. Bylo by moc užitečné, kdyby při výjezdu na trať umístili větší billboard s nápisem " Nezapomínejte sledovat provoz za vámi ve zpětném zrcátku, kurwa".... ;-) -
white label 24.04.19 01:06
« Re: Re: Re: Re: X2 statické dojmy
p777
Hlavně si nedělej představu o konkrétním odstínu podle konfigurátoru, tím spíš podle tohoto pro 911/992. Např. ta karminrot je tady úplně mimo, podobně jako třeba ta mnou vzpomínaná zelená lizard, v konfigurátoru je to jako nějaká "eko/bio hrášková", přitom v reálu je to odstín ostrý jako břitva.
Tradiční/typická barva pro sportovní/závodní modely německé produkce (obecně, včetně Porsche) je bílá a stříbrná, tuto "dvoubarevnou" výjimku mělo/má pouze Německo:
[odkaz]
-
Thomasino 23.04.19 22:37
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: minivýlet + ZOO Brno
Měl jsem tu "čest" jednak jeho CTR asi hodinu řídit na pěkných okreskách a také s ním (za ním) jel na SK ringu chvilku s Cuprou. Za chvilku byl pryč!! Jednak Adam umí celkem řídit, ale hlavně CTR je neskutečně rychlé a schopné auto :yes: :-) Jestli se v budoucnu vrátím k častějšímu ježdění na okruhu a nebudu do toho chtít sypat nějak moc peněz, je CTR určitě jeden z hlavních adeptů >:-[] Prostě na zábavu je M2 dobrá, na rychlost na okruhu s přiměřenými náklady zase CTR. Když chceš oboje, potřebuješ skoro dvojnásobný rozpočet >:-[] >:-[]
[odkaz] -
pradeda777 23.04.19 21:08
« Re: Re: Re: X2 statické dojmy
Barva nebarva, hlavně že se ti líbí a to je to důležité. Já mám rád také bílou, svého času jsem měl rád i stříbrnou a měl jsem v bílé teď 3 vozy za sebou. Nicméně kdybych si kupoval Porsche, tak by to musela červená jako tvůj Macan.... :-) Ale spíš bych šel do té jasnější červené Guards.....
[odkaz]
[odkaz] -
white label 23.04.19 18:29
« Re: Re: X2 statické dojmy
p777
Nepsal jsem, že jsem neměl na vybranou, a co se křídové týče, tak to byl jeden z hlavních faktorů pro rozhodnutí koupit to takhle rychle, hlavně v momentě, kdy jsem v ní GTS viděl poprvé naživo.
Teď ve čtvrtek jsem na autodromu v Brně viděl všechny možné barvy na různých 911kách a jen mě to utvrdilo v přesvědčení, že z dostupných barev je pro mě křídová to pravé ořechové na 911 a barvu bych v žádném případě neměnil.
V karmínově červené tam bylo Turbo S, ve žluté/láva orange/miami blue GT3 a v zelené lizard GT3 RS.
Z výraznějších barev se mi nakonec naživo překvapivě nejvíc líbila zelená lizard, přitom podle konfigurátoru, fotek a videa bych favorizoval mnohem spíš miami blue, která se mi naživo líbila z dálky, ale z bezprostřední blízkosti se z toho odstínu mnohem víc prosazuje zelená složka a najednou je po parádě. Žlutá Racing a Lava Orange mě neoslovuje a karmínově červená se na 911ku úplně nehodí, na přímém slunci je to ještě O.K., ale ve stínu a pod mrakem působí (relativně) tuctově. -
pradeda777 23.04.19 10:10
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: Ford GT vs. McLaren Senna na NB Ringu
Neznáš poměry na západě. Synáčci a dcérečky bohatých se rádi (přes známé) upíchli ve státní správě, aby měli i vlastní prachy, do kterých jim rodičové nemohli kecat. Znal jsem v Austrálii řadu takových borců a borkyň.... ;-) -
iudex 23.04.19 09:43
« Re: Re: Re: Re: Re: OT: Ford GT vs. McLaren Senna na NB Ringu
Ak by pochádzal zo superbohatej rodiny, zrejme by nebol odkázaný na prácu v štátnej správe, to sa mi tak nejak vylučuje. Nech mal ale akékoľvek pozadie, tento biznis robí sám a podľa mňa ho robí dobre. A na to, že má 31 rokov, je milionár a má zbierku najlepších superšportov, tak to s ním zamávalo pomerne málo. -
pradeda777 23.04.19 09:29
« Re: Re: Re: Re: OT: Ford GT vs. McLaren Senna na NB Ringu
Dočetl jsem se, že borec pochází ze super bohaté rodiny a bydlí doma (mamahotel). Dlouho pracoval jako státní zaměstnanec (jistý příjem a málo práce) a zároveň podnikal, což ho stavělo do střetu zájmů. Až se mu "boční" business pořádně rozjel, tak ze státní správy odešel a teď se živí jako "jůtjuber". Mě není sympatický, protože se chová jako puberťák a snob.....sorry jako.... ;-\ -
iudex 23.04.19 08:57
« Re: Re: Re: OT: Ford GT vs. McLaren Senna na NB Ringu
Ad Shmee: naopak mne je celkom sympatický, je to selfmademan, ktorý sa vypracoval sám z ničoho, žiadne otcove peniaze či prevzatie rozbehnutého biznisu, začínal na Forde Fiesta. Podľa toho, čo píše na svoje stránke, začal s e-shopom s elektronikou (immediately set about growing an online electronics retail business that developed into a London high-street shop), neskôr pracoval ako investičný poradca (permanent position in the technology team of an Investment Consultancy in the City of London), popritom mal vlastný biznis (entrepreneur running smaller businesses and ventures). A kopec ďalších aktivít ( some freelance tasks for a tech company under Non-Disclosure Agreement, some catalogue work for an auction company, got involved in a few car sourcing/commission operations, some social media consultancy tasks and ran a few websites in the car world). A od r 2010 má YT kanál o autách, ktorý ho teraz fakticky naplno živí. Ako influencer s 1,7 milióna odberateľmi už teraz tie autá dostáva zrejme za úplne iné peniaze (a možno predá drahšie, než ich sám kúpil).
Podľa mňa to robí dobre a hlavne je vidieť, že ho tá robota baví. -
pradeda777 22.04.19 17:53
« X2 M35i/X3 M
Na konf. pro X2 M35i přistála krásná 20" kola. I když borec na videu říká, že s 20" koly je vůz na hranice komfortu a doporučuje zůstat u 19", tak se "vynořil" i další zádrhel. S 20" koly totiž nelze objednat adaptivní podvozek. A to je velká škoda, protože bych i něco z komfortu obětoval pro taková parádní kola. Takže na 19"kolech s adaptivním podvozkem, náhradním kolem a střešním oknem plus pár nezbytností se cena vyšplhala na 1.743,326Kč-m. (Zajímavé je, že borec na videu ty kola na voze má i s adaptivním podvozkem. Že by to v UK měli jinak?).
X3 M conf. je již také plně funkční a s podobnou výbavou tady hovoříme o 2,822.040Kč-m
X3 M40i v podobné configuraci nám ukazuje na 2,148.536Kč-m.
Nový Macan S (6vál.) v podobné konfiguraci lze za 2,265.650Kč-m
Tady je jasně vidět jak si BMW "fandí"......
Je tu třeba podotknout, že X3 se vyrábí v US a dováží se do EU a Macan vyrábí koncern v bývalém východním Německu. Těžko říct jak velký vliv to má na cenovku, ale nějaká "kačka" v tom určitě bude.
Každým dnem by se mělo také objevit SQ2, které je přímá konkurence X2 M35i. Bude zajímavě vidět, jak si jej Audi "nacení". Normální Q2 se již nyní v top provedení dotýká
1 mil... :-!
AMG A35 je konkurenčně schopné @ 1,647.940Kč-m
AMG GLA zmizelo z konf. Čeká se na A45....
M2C pro porovnání, mě vyšlo na 1.944.046Kč-m -
pradeda777 21.04.19 12:43
« Re: X2 statické dojmy
iu...barvy...s bílou/stříbrnou/černou mám spojeno BMW. Porsche spíš nějaké živější barvy, ale jak wl psal, neměl v danou chvíli moc na vybranou.
X2...exteriér se mě líbí, ale je to hlavně velikost, která ji dává body. Zajímavé, že vizuálně mě interiér vozů nikdy moc nezajímal. (Už jsem o tom kdysi psal). Pro mě je důležitá sedačka a řadička.... :-) Ano, u X2 už řadička nebude hrát takovou důležitou úlohu, ale o to větší úlohu bude hrát pohodlí. Tady mám obavy, protože X2 M35i má podvozek zase o něco snížený, což se určitě projeví negativně na pohodlí.
Ano, dá se říct, že by to byl v mém případě "krok zpět. Ale během života je někdy nutno udělat krok zpět, aby se člověk posunul kupředu....;-)
[odkaz] -
iudex 21.04.19 10:27
« X2 statické dojmy
Tak na tej fotke s M2 farba je taká nijaká, verím, že na živo to bude oveľa lepšie. Na zvuk som sám zvedavý, keď už Macan s "bežnou" V6kou má faktastický zvuk, tak verím, že šesťvalcový boxer bude fantastický.
Inak v rámci testovania novej 3er (písal som koment pod webpajovým blogom) som staticky na salóne vyskúšal novú X2. A popravde: bol som totálne sklamaný. Zvonku síce zaujímavé, ale hlavne tou výraznou zlatožltou farbou, celkové proporcie také generické, mohlo by to kľudne mať znak Hyundai a bolo by to OK. Ale exteriér je ešte celkom fajn, viac som bol sklamaný z interiéru. Je pravda, že som doň presadol z 3er a X2 je auto o triedu nižšie, príbuzné z (budúcou) 1er, ale cenovo sú si dosť blízke. No a interiérovo X2 nemá popri 3er šancu. Je to skrátka ešte ten "starý" štýl interiéru, ako moja 3er či dedova 1er, ktorý kritizujem ako nie zrovna prémiový a kým 3er odskočila kvalitatívne a celkovým dojmom dosť výrazne, X2 zostáva na rovnakej úrovni. Teda nie je to nejak zlé, ale proste je to auto na úrovni kompaktných hatchbackov priestorovo a najmä kvalitatívne. To by bolo OK, je to vlastne len zvýšený hatchback, ale v kontexte tej dosť vysokej ceny to už nie je adekvátne.
A aj priestor vzadu je taký stiesnenejší. A keď viem, že X2 je len zvýšená budúca 1er na platforme FAAR, s fakticky rovnakou technikou a predpokladane veľmi podobným stvárnením interiéru, tak to vo mne moc veľké očakávania budúca 2er nevzbudzuje.
Osobne by som do X2 nikdy nešiel, nevidím tam nijakú hodnotu za tie peniaze a pri presadnutí z M140i to z môjho pohľadu nebude žiaden progres (a motoricky jednoznačne krok späť). -
Dany 18.04.19 08:45
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SK ring
WL. S tou podložkou je to ako s peknou ženskou s bujarým poprsím. Kto jej už len bude pozerať na "podložky"? Ten predok si vyriešil pekne. Zadok, neviem celkom posúdiť v telefóne, má len mierne iný typ podložky a popis? Nedalo by sa to poriešiť minimalisticky, tak ako vpredu? -
Ronault. 17.04.19 23:36
« Re: minivýlet
WL: no, já mám spojenou tu béžovou světlou s klasickým taxíkem z Německa 8-s >:D Říkal bych tomu 911 TAXI >:-[] >:D
Jinak když jsme u těch úžasných žen... Picasso čeká karosárna a lakování dveří a blatníku... to je tak, když někdo při vjíždění do vrat má strach, že přejede kočku a raději odře auto... 8-s
Naštěstí na MPV to člověka tak nějak méně bolí >:D -
white label 17.04.19 18:49
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SK ring
p777
Ano, v porovnání se mnou skoro jo (taky je výrazně menší)..., ale v porovnání s tebou rozhodně ne, naopak je vyšší, než ty a ještě podstatně starší, než ty... a nestěžuje si na to. Proto jsem ho vzpomněl. ;-) -
pradeda777 17.04.19 18:37
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SK ring
wl.....nenapsal jsem to srozumitelně. Nastupování/vystupování se mělo týkat jen M135i. A jak píšeš, příležitostně je to OK. Proto i v případě M140i, která sedí hodně níž než Yaris, se to dá. I na dovolené jsme to loni zvládali..... ;-) X2 M35i by mělo být fajn. Odhaduji, že to bude podobné jako z Yarise, protože M je oproti řadové X2 zase o něco sníženo. (Problém to bude spíš komfort za jízdy....)
Ale bacha. Tvůj otec, jak ho pamatuju, je v porovnání s tebou tak poloviční váha. Proto nemá s tím příležitostným nasedáním/vysedáním problém. Kdyby byl "postavený" jako ty, tak by to bylo o něčem jiném. To musíš uznat.... >:-[] ;-) -
Thomasino 17.04.19 18:22
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SK ring
Navíc má LEON nějak zvláštně uspořádané ty dveře, já sedal za B sloupek kamsi dozadu dolů, kus za něj, prostě fakt divný pro větší lidi. No to byl taky jeden z důvodů, proč šel z domu >:-[] A protože už nejsem nejmladší a záda mi také tak neslouží, proto jsem zbaběle "na stará" kolena zvolil menší SUV ATECA FR :-) Teď jezdím daily v M2 a je to docela zátěž na záda, ten zadek s pevným uchycením náprav je fakt znát, je to docela nepoddajné a tvrdé :-! Ale zase ten zvuk, ten je prostě peckááááááá !!!! -
white label 17.04.19 14:42
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SK ring
w-a
Co ty RZ, lepší (viz foto včera 18:11)?
Jinak je to právě tak, jak píšeš. Ještě bych dodal, že kombinace vyššího prahu a nízko položené sedačky je problém spíš při vystupování, než při nastupování. Při nastupování musí být sedačka úplně vzadu a v nejnižší poloze, tedy tak, jak ji mám i při řízení.
P.S. Takže při nasedání do Leonu si možná občas vzpomeneš, jak "nenuceně" se nasedalo do 3dv. GGTI.
;-) -
white label 17.04.19 14:34
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SK ring
iudex
Jaká to byla motorizace?
Docela zásadní rozdíl je v tomto ohledu fakt, jestli se jedná o daily car, nebo jen o víkendovku.
911 i jako daily může být, ale není to samozřejmě pro každého (teď nemyslím finance), ale jako víkendovku by si to mohla (v tomto ohledu) dovolit naprostá většina řidičů, seniory nevyjímaje. Můj otec sice není typický příklad osmdesátníka (letos v říjnu), ale nemá výraznější problém s příležitostným nasedáním/vysedáním/řízením 911ky. Dokonce už jel dvakrát kousek na zadním sedadle, a to je jiný level, než vpředu. >:-[] ;-) -
woody-alien 17.04.19 12:24
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SK ring
iudex: Jako jo, jenže white label má pravdu v tom, co tady neustále opakuje. A sice, že třídvířko se svými dlouhými dveřmi mu umožní dokonce lepší nastupování než pětidvířko s krátkými. Vyhneš se tomu zalamování hlavy, které dělá mnohým lidem potíže. Nedá se to samozřejmě zobecňovat, to bys mi mohl hned otlouct o hlavu nějakej Lotus >:-[] , ale nakonec i wl píše, že u 911 je spíš problém kombinace vyšších prahů a nízko položené sedačky.
Za sebe mohu srovnat dvě taková běžnější auta. Klasický rodinný kombík a kupátko. A pokud se mých 186 cm a 80 kg týká, tak se mi kupodivu lépe nastupuje do o 13 cm nižší GT-86 než do Leona. Leon je svou kombinací dost šikmého čelního skla, krátkých dveří a přitom na dnešní poměry docela nízko uložených sedaček pro mou krční páteř tvrdším oříškem.
[odkaz] -
pradeda777 17.04.19 11:36
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SK ring
iu...tož já prostředky na novou Carreru S mám,
[odkaz]
ale je to přesně tak jak píšeš. Ve třiceti jsem měl záda 100%, ale neměl prachy, teď mám prachy, ale záda jen tak na 70-80%. Takže priority se nutně změnily. Co se týče jízdního komfortu a nasedání/vysedání mám obavy i z takové X2 M35i. A nová M135i nebude o nic lepší. Testeři dokonce doporučují zůstat u X2 M35i na 18" kolech. No, su moc zvědaví jak se v ní budu cítit. :-) Už by to nemělo trvat dlouho. :-) -
iudex 17.04.19 08:44
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SK ring
wl: tak jasné, vyberať si medzi S-Klasse a 911, nemal by som o čom rozmýšľať ani sekundu a rovnako zrejme nikto z nás, čo sem chodíme. Len som chcel povedať, že kým sa človek dostane do životnej fázy, že si také auto môže dovoliť (ak bude mať to šťastie), tak sa môže stať, že už na to nemá zdravie (platničky a pod.), aby sa súkal do nízkeho tvrdého športiaku. Nie každý je Shmee, aby mal zbierku superšportov už ako tridsiatnik: [odkaz]
A musím uznať, že má niečo do seba plaviť sa v eSku v absolútnom tichu a pohodlí na vzduchovom podvozku, motor si ševelí v 140ke pri 1500 otáčkach, sedačky ti masírujú chrbát a odvetrávajú pr.el, aby sa nezaparila >:D Jo, taký "taxík" má niečo do seba.
Ale ako hovorím, radšej to odkrvenie mozgu pri akcelerácii 911ky, ako ukázal VII. :-) -
white label 16.04.19 23:39
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SK ring
VII
No, skoro "základní" (motor)..., teď už má eSko (992) stejný počet PS, jako mělo GTS 991.2 a tenhle kousek (4S) má navíc i příplatkový sport chrono paket s launch control.
Těch 316km/h je tachometrových, jinak papírovou maximálku má 4S/992 - 306 km/h.
Jinak ten černý Macan z Prahy by byl pro někoho, kdo po takovém voze touží (a černá mu nevadí), velmi dobrá koupě. Má to i střešní okno.... ;-) Ale jak už jsem psal....když by to měl být Macan, tak nový Macan S a barva asi křídová, aby jsme se mohli spolu vyfotit... >:D