Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
white label 07.05.19 15:04
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Danyho ledviny
Na křídový Macan s křídovými koly už jsem tu odkaz dával:
[odkaz]
Kola v barvě vozu stojí nesmysl a jako "bonus" to blbě vypadá, zvlášť u světlejších barev (kromě stříbrné, kde je za to ovšem nesmysl připlácet).
Co se týče údajného "individualismu" (v tomto ohledu), tak to teda nevím, největší přehlídku "individualismu" (tohoto druhu, tedy být jiný za každou cenu) je např. možné vidět na tuzingových srazech, tam je to samý individualista, jeden větší, než druhý...
[odkaz] -
pradeda777 07.05.19 13:13
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Danyho ledviny
Ok. Ty to máš jinak. Good on you! ;-) Tož ona ta bílá na ITR nebyla zrovna jen tak nějaká bílá-bílá. Byla to Championship White (CW)s odstínem do žluta. Tu barvu převzali s F-1 Hondy, která poprvé zvítězila v seriálu F-1 GP.
Řekl bych, že ani taková "WL Křídová" by nebyla s křídovými koly (u mě) na Macanu marná... :-)
[odkaz] -
iudex 07.05.19 13:06
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Danyho ledviny
Cítim, že za tou Danyho vetou mal byť ironický smajlík. ;-)
Deda: tak na bielej farbe ja nevidím nič individualistického, naopak u mňa je to farba dodávok a služobných áut, kde sa nepriplácalo za farbu (ak teda nejde o bielu perleť alebo inú ako obyč bielu).
U mňa je individualizmus to, čo ponúka VW v USA, 40 príplatkových farieb naozaj odvážnych, mnohé len pre tých individualistov, čo si vedia tú netradičnú farbu obhájiť
a za to si priplatia 2500 USD:
[odkaz]
[odkaz] -
pradeda777 07.05.19 11:22
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Danyho ledviny
Já už bílé auto s bílými koly v Austrálii měl. Právě toto: [odkaz] Na rozvoz zmrzliny dobrý, ne?
V Austrálii si lidé "dívají na svět" jinak a podle toho se tam i žije. Individualismus tam kvete. Jinde, jako třeba v Česko-Slovensku, se zašlapává. Nakonec je to váš problém, já vám ho neberu a nikoho za to nekritizuji.... ;-)
Ale i zde se (chválabohu) najdou čestné výjimky. [odkaz]
Btw Porsche si ty "zmrzlinářská" kola cení na 103.600.00CZK -
Dany 06.05.19 10:17
« Re: Re: Autosalon BA
Jasne že skúšal, hlava deravá. Procced je na tom prekvapivo dobre a až tak zásadný rozdiel proti kombíku som nezaznamenal. Sedenie je asi mierne nižšie, priestor nad hlavou ešte nejaký bol. Ani v kombíku tie sedáky moc nepodopierajú stehná, takže je to skoro jedno. Čo ma trošku mrzí je, že vo vrcholných variantách si všetci ťahajú so sebou slabosti základných interiérov. Tu a tam nejaký poťah na povrchu, ale ak siahneš nižšie, tak iba tvrdé neobrobené plasty. To platí pre Insi aj pre N-ko. Ten Passat tiež nie je čo býval, o tých menších ani netreba. Príde mi to taký štýl Scaly, všetko na oko pekné, ale srší z toho šetrenie na každom mieste. Najviac sa asi posunula Mazda. Mali tam iba TOP interiéry, ale bolo z toho cítiť, že zamakali. Ale tiež boli miesta, ktoré by si zaslúžili lepší materiál. Tradične kufor a napr. ukončenie čálúnnenia predného operadla vzadu zospodu. Bol tam materiál ktorý plstnatel a nevyzeralo to dobre už po pár dňoch. Trojka vyzerá pekne v sedane a nejakým zvráteným jednotkovobaworákovým spôsobom sa mi páči aj hatch. Inak v sedane nie je tiež vzadu miesto na hlavu.
Vlastne neriešim nič, len som si chcel oddýchnuť a doplniť prehľad. Ale to neustále rozmýšľanie čo by keby... Aj po tomto výlete som spokojný.
PS: Na Stingeri bola nálepka predané, tak som sa pýtal s akou zľavou ho predali. 5% t.j. 46t a nejaké drobné a že bol predaný hneď. Auto bolo naďalej otvorené a liezli cez to krížom krážom. Tomu hovorím odvaha. A ako vedia vyzerať tie novodobé materiály. Najhoršie boli čierne lesklé plasty a karbónové napodobeniny. Ešte doplním, že z premiantov iba mercedes vítal s otvorenou náručou a naozaj sa každému venovali. Taký Jaguár bol zavretý. Bol som ešte zvedavý na STčko, ale to ešte neni a ani ceny nemajú. -
iudex 06.05.19 09:15
« Re: Autosalon BA
Dany: dík za report. A keď už si skúšal tie štýlové karosérie, do Proceedu si sa neposadil? Ako je to tam?
Inak ako píšeš Arteon je prekvapivo priestranný s ohľadom na tie línie.
A čo vlastne riešiš, Tvoje hotkombi je ideálny univerzál, priestor pre 4 dospelých s dostatočným výkonom, čo viac treba? Možno v tom Macane bude vzadu menej miesta a kolegovia by Ti frfľali aj tam. ;-) -
Dany 06.05.19 08:30
« Autosalon BA
Ako to tu tak sledujem, tak postupne vo mne silnie pocit, že na denné jazdenie potrebujem Macan GTS. Chvíľami sa nutne zamýšlam nad tým, k čomu sú mi obe ľadviny. Tej pocuchanej by som sa kľudne mohol zbaviť. Alebo Z4 a Macana žene?
Vybral som sa na autosalón. Našťastie tam Porsche ani BMW neboli a ani tú ľadvinu nikto nechcel. Preliezol som aspoň šmrncovné praktické autá plebejského prúdu. V žiadnom liftbekovskom grandkupé nebolo vzadu dosť miesta nad hlavou. Až na jeden, Arteon a možno 508, ale tam to bola so strešným oknom len taká kopula. Namátkou: Insi GSi, Stinger, fastback N... všade zarazená hlava v tapecírungu. Priestorový dojem na mňa spravilo CLA kupé. Tam sa na predokolkovej platforme s priestorom fakt vyhrali. Baba ma skoro presvedčila a nechal by som jej aj ...kontakt. Možno sa zdá, že tu riešim kraviny, ale vozíme sa štyria dospelí a tí zadní by fakt brblali. No nič, nejaký ten páteček ešte vydržím... -
pradeda777 05.05.19 11:52
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Daily Macan
Tož v dnešní době, kdy na motoristy za každým keříčkem může číhat radar je pro ty, co jezdí kapku přes limit HUD dobrý pomocník. Zobrazení navigace je také "a big help". Neříkám, že se nedá bez něj žít, ale když bych teď kupoval nové auto a v cenové kategorii 2mil plus, tak bych HUD rád měl. -
white label 04.05.19 19:23
« Re: Re: Re: Re: Daily Macan
Ale Cayenne je úplně nová g., ne pouze fl, HUD apod., není pro Porsche nic zrovna typického, dostaly ho až teď poslední g. Panamery/Cayenneu s digitálním/beztlačítkovým interiérem.
Porsche má jiné přednosti, Porsche je především o samotné jízdě.
Ale zase když už něco takového posléze nabídnou, stojí to (provedením) za to:
[odkaz] -
pradeda777 04.05.19 19:00
« Re: Re: Re: Daily Macan
Chachacha....pěšky? To jo, ale to bych musel vstávat před 8hod., abych stihl připravit snídani do cca 9hod. (Snídaně je můj job a dělám ji rád, protože mám garanci, že bude přesně podle mého gusta.... ;-) )
HUD jsem tedy hledal marně....pořád jsem doufal, že bude součástí nějakého paketu, ale kde nic tu nic....v dnešní době a na takovém autě?....X5 ho měla v nabídce již v roce 2013. To mě opravdu překvapilo. Loni s FL šance byla....Cayenne HUD dostal....snad MGTS ho dostane také...je to dost užitečná věc...
-
white label 04.05.19 17:42
« Re: Re: Daily Macan
Pokud se neobejdeš (pěšky je to zdravější) bez mini nákupní tašky na rohlíky, tak si toho Yariska můžete klidně nechat.
Křídová je na "umělecké nápady" neméně vhodná jako bílá, polep ve stylu Martini by byl na ní naopak zajímavější, než na profláklé bílé.
HUD není (až v příští elektrické g. Macanu), tohle je jen facelift. -
pradeda777 04.05.19 12:23
« Re: Daily Macan
Tož po tom, co už roky jezdím s Yariskem cca 3x týdně ráno do města pro chlebík a rohlíky, si jaksi nedovedu představit že bych tam jezdil s Macanem. Parkování je často "na těsno" a nechat si domlátit lak od druhých aut, to bych asi těžce nesl. No, ono je taky šance, že "hrad" prodáme a vrátíme se do paneláku ve středu města, kde máme byt a poblíž i garáž. To by potom Macan na poskakování po městě nebyl potřeba.
Jinak, "křídová" jako základ na moje "umělecké nápady" není to pravé ořechové. Ale snad by se i "podala"........ ;-)
Článek jsem četl a znovu byl na konfigurátoru. Překvapilo mě, že v nabídce chybí HUD....? -
white label 03.05.19 23:29
« Daily Macan
p777
Kdybych si měl vybrat jen jedno jediné auto na všechno, vybral bych si klidně právě MGTS.
Třeba to jak u něj funguje 4x4 nemá (na poměry SUV/crossover) obdoby a podobně je na tom i PDK.
Chová se jako čistá zadokolka a jen v případě nutné potřeby okamžitě přesune část výkonu na předek, ale ani o chlup víc, než je opravdu nutné. A PDK, v každém ze tří režimů je to jiná převodovka a přitom pokaždé perfektní.
Co teď jezdím s 911, obdivuji schopnosti MGTS snad ještě víc, za tu cenu (na poměry Porsche skoro "za hubičku", viz Cayenne/Panamera) je to celkově opravdu skvělé auto-Porsche, byť ne ryze sportovní. Vůbec se nedivím, že je to dlouhodoběji nejprodávanější Porsche, a že aktuální facelift je víceméně spíš "kosmetický", než technický (nebýt nutnosti přechodu na motory s OPF).
I Autocar, který také nový MS (křídový s 21" TD) chválí, o něm (mimo jiné) píše, jako o výborné volbě na každý den:
[odkaz] -
pradeda777 03.05.19 17:24
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: M2 vs MT
MS v bílé s těmito 20" koly hmmmmm... ;-)[odkaz]
Výkonově je MS v cajku. Horší je to s tím, jak by zapadlo do mého životního stylu a požadavkům jednoho auta v rodině. Já vím, už se opakuju, ale toto je v aktuální fázi mého života hodně důležité. Nutně by to znamenalo zůstat u dvou aut. Proto se dívám po něčem menším, co by posloužilo nejen jako daily, ale také na trips. -
white label 03.05.19 14:50
« 992 4S
Zajímavé video: 992 4S v konfiguraci: lak - nový odstín, zelená (spíš šedo-zelená) Aventurin ( [odkaz] )
int./kůže - lanýžově hnědá, kola RS Spyder.
[odkaz]
Musím říct, že naživo vypadá ten zadek 992 líp, než fotkách. Akorát ani ty sport. výfuky už nejsou úplně košer, koncovka je na půl "falešná", resp. napojená/nenapojená ke reálným výfukům (viz i video). -
white label 03.05.19 13:32
« Re: Re: Re: Re: Re: M2 vs MT
p777
Výkon mají na chlup stejný, ale přesto, pokud víš co chceš, pak není co řešit, Macan s benzínovým V6 je stylový "hh-crossover", X3 M40i je hodně rychlé a přitom praktické (prostornější) SUV se vším, co k tomu patří.
U MS se musí finančně dost přitlačit na konfiguraci, aby se přiblížil k MGTS, osobně bych spíš počkal na příchod faceliftovaného GTS. -
white label 02.05.19 15:49
« Re: Re: Re: M2 vs MT
Ještě k tomu "argumentu", obecně a vážně, že někdo někoho nepředjede na okresce.
To, že někdo někoho nemůže na okresce (relativně bezpečně) předjet, samozřejmě neznamená, že pokud by ho ten první pustil před sebe, tak že mu (ten původně druhý) za chvíli neujede. -
white label 02.05.19 14:02
« M2 vs MT
Před příchodem Turba Performance bylo Turbo nejvýkonnější (400 PS) verzí a GTS nejsportovnější (snížený sport. podvozek/nižší hmotnost). Turbo Performance přidalo 40 PS k normálnímu Turbu a snížený sport. podvozek z GTS + sport chrono už v základu.
MGTS má rychlejší podvozek, než klasické Turbo a o 30 kg méně (hlavně na předku), jenže mu chybí těch 40 PS, takže rychlejší by zřejmě mohl být jen na nějaké techničtější trati, ideálně na nějaké slušné prázdné okresce, kde bude těch 360 PS bohatě stačit.
K Dinarově X5, se nedivím ,že tu jeho X5 žádný hh na okresce nepředjel, prostě se tam vedle X5 žádný nevlezl. >:D >:-[]
R4 pro Macan se tady původně nenabízel vůbec, ale dostal se (bohužel) nakonec do nabídky ještě před faceliftem. Po faceliftu byl ještě donedávna dokonce jedinou možnou motorizací a teprve nedávno k němu přibyl Macan S s novým V6 sdíleným s Audi.
V reálu je Macan s R4 tragédie, podle mě vyhozené prachy. To i s tím V6 dieselem byl mnohem lepším autem. -
iudex 02.05.19 13:26
« Re: Re: M2 vs MT
Ak Ťa nezaujímajú "premiéry" typu Škoda Scala či Toyota Corolla, tak nie, je to taký provinčný autosalón.
Ad Macan: až tak sa v tom nevyznám, myslel som, že poradie je Macan-Macan S - M GTS - M Turbo a teda Turbo že je topmodel, logicky by som preto predpokladal, že GTS by mal čas horší. Ale možno to je všetko inak. Každopádne som až dnes s prekvapením zistil, že základný Macan má štvorvalec 2,0 s 245k. :-O
Vo vzťahu Macan - Cayenne je to práveže vcelku logické, že menší a nižší Macan bude jazdne schopnejší. Ostatne čítal si môj blog o jazdných vlastnostiach X5 vs X7, hmotnosť a rozmery neoklameš. Aj preto si myslím, že Thomasinov "Macan pre chudobných" môže jazdiť vcelku solídne.
Btw. svojho času Dinar hovoril, že keď mal X5 (tuším s benzínom 3,0), že s ním ho na okreskách nepredbehol žiaden hotheč. Považoval som to trochu za "poľovnícku latinu", ale jednak som zistil, že dinar nie je žiaden šoférsky priemer a najmä dnes sú niektoré SUV jazdne dosť schopné (viď práve Macan ako najlepší príklad) a so silným motorom prekvapia aj na okreskách nejeden hotheč. -
white label 02.05.19 12:58
« Re: M2 vs MT
Právě, že to nebyla úplně nejsilnější verze Macanu (Turbo Perf. má 440 PS) a neměla ani tak sportovní podvozek jako MGTS/MT Performance, takže se dá předpokládat, že s verzí Perfromance by měla M2 určitě znatelně větší problém.
Běžné Turbo nemá v základu ani sport chrono paket, ani sport. dif., takže to klidně mohla být "nesportovně" nakonfigurovaná verze.
Minivan možná, ale třeba (podstatně dražší) Cayenne nebyl jízdně! tak schopný, jako Macan.
[odkaz]
Co autosalon v Blavě, stojí za to tam dojet?
-
iudex 02.05.19 12:09
« Re: M2 vs MT
wl: tipujem, že keďže si to porovnanie s Macanom dal zrovna Ty, tak Macan na okruhu asi prekvapil. ;-)
EDIT: tak podľa očakávania, Macan sa priblížil na dostrel M2.
Dá sa buď povedať, že ani v najsilnejšej verzii Turbo takýto crossover nedobehne slabšie kupé. Alebo sa to dá vnímať tak, že vysoké a ťažké SUV je na okruhu v podstate rovnako rýchle, ako ikona športových áut, čistokrvná driving-machine s RWD.
Každopádne Porsche umí a keby vyrobili minivan, asi ani ten by sa na okruhu úplne nestratil. :yes:
P.S. v rámci "autosalónu pred základnou školou" pribudol nový Lexus LC. Veľmi zaujímavé ostro rezané a agresívne vyzerajúce kupé, rozhodne púta pozornosť: [odkaz] Ale teraz pozerám, cena cez 100.000 eur, ďakujem pekne. -
white label 29.04.19 19:38
« Re: Re: Re: Re: Pár povedených fotek z KSA v Brně
Porsche 991 II CUP 2:08,563 T2 2:08,563
Mercedes GT3 2:11,013 T1 2,450 2:11,013
Porsche Cayman club 2:17,639 T1 9,076 2:17,639
Viper RCR 2:18,129 T1 9,566 2:18,129
Porsche Caymna club 2:18,777 T2 10,214 2:18,777
Porsche 991 II CUP 2:18,980 T1 10,417 2:18,980
Porsche Cayman club 2:20,133 T1 11,570 2:20,133
Porsche 911 GT3 2:20,647 T2 12,084 2:20,647
Porsche 991.2 GT2 RS 2:19,540 T1 10,977 2,0 2:21,540
Formule Renault 2000 2:15,573 T2 7,010 6,0 2:21,573
KTM X-Bow 2:15,577 T1 7,014 6,0 2:21,577
Mercedes Benz AMG GTR 2:21,693 T1 13,130 2:21,693
Porsche 991.2 GT3 RS 2:19,868 T2 11,305 2,0 2:21,868
Formule BMW 2:21,891 T1 13,328 2:21,891
Mercedes AMG GTR 2:21,936 T2 13,373 2:21,936
BMW M3 2:22,194 T1 13,631 2:22,194
Porsche 991.2 GT3 RS 2:20,266 T1 11,703 2,0 2:22,266
Porsche 991 GT3 RS 2:20,322 T2 11,759 2,0 2:22,322
Ferrari 2:22,658 T2 14,095 2:22,658
Nissan GT-R 2:22,898 T2 14,335 2:22,898
Porsche 911 Turbo 2:23,212 T2 14,649 2:23,212
Porsche Cayman GT4 2:23,266 T1 14,703 2:23,266
Porsche 991 GT2 RS 2:21,545 T1 12,982 2,0 2:23,545
Lamborghini ST 2:17,609 T1 9,046 6,0 2:23,609
BMW M3 E92 2:23,677 T1 15,114 2:23,677
Opel Speedster 2:21,802 T2 13,239 2,0 2:23,802
Porsche 991.2 GT3 RS 2:22,257 T1 13,694 2,0 2:24,257
BMW Z3M 2:18,571 T1 10,008 6,0 2:24,571
Porsche 991.2 GT3 2:22,668 T1 14,105 2,0 2:24,668
Porsche 991.2 GT3 2:22,766 T1 14,203 2,0 2:24,766
Mc Laren 650S 2:24,795 T2 16,232 2:24,795
Porsche 991.2 GT3 RS 2:22,796 T1 14,233 2,0 2:24,796
Porsche 991 GT3 2:22,842 T1 14,279 2,0 2:24,842
Porsche 911 GT3 RS 2:25,275 T1 16,712 2:25,275
Porsche 997 GT3 MKII 2:25,297 T1 16,734 2:25,297
Porsche 991 Carrera S 2:25,623 T1 17,060 2:25,623
Lotus Elise 2:25,712 T1 17,149 2:25,712
BMW M3 E36 GTR 2:19,844 T1 11,281 6,0 2:25,844
Nissan GT-R R35 2:26,266 T2 17,703 2:26,266
Ferrari 488 GTB 2:26,508 T1 17,945 2:26,508
Porshce 991 GT3 RS 2:24,647 T1 16,084 2,0 2:26,647
Lotus Exige Sport 350 2:26,739 T1 18,176 2:26,739
Porsche 991.2 GT3 2:24,879 T2 16,316 2,0 2:26,879
Porsche 991.2 GT3 2:24,907 T1 16,344 2,0 2:26,907
Porsche 2:26,982 T2 18,419 2:26,982
BMW M3 2:27,280 T1 18,717 2:27,280
Porsche 991 GT3 RS 2:25,655 T2 17,092 2,0 2:27,655
Porsche Cayman GT4 2:27,685 T2 19,122 2:27,685
Porsche Cayman GT4 2:27,765 T1 19,202 2:27,765
-
-
white label 29.04.19 13:24
« Re: Re: Re: Re: Pár povedených fotek z KSA v Brně
Ano, počtem koní je na tom eSko 992 stejně jako GTS 991.2, krouťák má GTS o 10Nm vyšší. Jinak eSko mezigeneračně něco přibralo na hmotnosti (+ 55kg), a to i přesto, že má karoserie vyšší podíl hliníku na úkor vysokopevnostní oceli. Hlavní příčinou budou zřejmě filtry pevných částic a "veci s tým súvisjace" + přípravenost na hybridní budoucnost (zejména pofacelift - 992.2) . U PDK přibyl jeden stupeň, čímž došlo ke zkrácení zejména nižších rychlostních stupňů.
Subjektivně je to (na eSko) rychlé "jaksviňa" a rychlostí se to GTS 991.2 zřejmě (při správné konfiguraci) vyrovná, řízení má o poznání "rychlejší převod", což může být výhoda třeba na okruhu, ale za to předchozí bych jej osobně nevyměnil, přijde mi, že je ta jeho rychlost částečně na úkor množství informací od volantu (porovnávám zadokolky).
Co se týče případného pocitu ohledně rozdílného charakteru, tak je to pořád 911ka se vším co k tomu patří, i když už i s něčím, co k ní zatím nepatřilo. Narážím hlavně na zmiňované OPF, ale taky na (pro mě) nepochopitelný volič PDK (manipulace s ním mi přijde mimo mísu), nebo WET mód (senzor mokra v podběhu!) pro "blonďáky/blondýny".
Vzhledem k "revoluci" v motorovém prostoru, kterou si následně vyžádaly zmiňované filtry p. č. (problémů s nimi spojených nebylo málo a tak jsou konečné změny na poměry 911ky relativně revoluční) mě hodně zajímal zvukový projev. Hodně to zachraňoval příplatkový sportovní výfuk (klapku jsem měl trvale otevřenou) naladěný podobně jako u GTS, takže ve vyšších otáčkách byl akustický rozdíl poměrně malý, ale v nižších otáčkách (včetně volnoběhu) to byl rozdíl jasně zřetelný, typická směs různorodých zvuků téměř zmizela.
Palubka je moderní, díky většímu/širokoúhlému centrálnímu LCD a LCD "budíkům" (kromě centrálního) působí současněji, ale zároveň i o něco méně tradičně a méně sportovně.
Celkově je to zase o kousek univerzálnější 911ka pro širší okruh solventních řidičů, což je obecný dlouhodobější trend i u sportovně orientovaných vozů.
P.S. Jsou to jen první dojmy, na hlubší "analýzy" nebyl dostatek času ani prostoru. -
white label 29.04.19 09:58
« Re: Re: Pár povedených fotek z KSA v Brně
Převaha Porsche byla doslova drtivá, v rámci Porsche jasná převaha 911 a v rámci 911 hlavně 991.2. Byly tam i dvě nové předváděčky CS 992. Bílá S a křídová 4S. S těmi se samozřejmě nejezdilo na okruhu, ale jen po okolních okreskách.
Táhlo mě to k té křídové, ale nakonec jsem dal přednost (bílé) zadokolce! ;-) -
pradeda777 27.04.19 16:46
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: názvy dedín v Čechách
Kua, nějak se do news dostat musíme, ne?..... >:D Jen se divím, že na to nepřišli dřív, když je to tu samý udavač.... >:-[] Jo, a není to první "kuchyň", co tu za posledních 15 let vymákli...vařilo se (a hořelo) i v panelácích. >:-[] Tož tady sú ludia podnikaví, dřív sa podnikalo ve vinohradech, ale to je těžká práca a konkurence (po revoluci) ohromná...s perníkem je to pinkačka.... >:-[] -
pradeda777 26.04.19 18:18
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: názvy dedín v Čechách
wl....jo, věnec je tlustější, ale také to zkresluje kamera....borec má také kapku větší ruku.... ;-)
Ale jinak nejsi první, co tloušťku věnce na BMW kritizuje. Už jsem na to na různých stránkách narazil.... :-! -
iudex 26.04.19 16:35
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: názvy dedín v Čechách
wl: díky. :-) Bola to fajn skúsenosť, pomerne veľké extrémy od športového roadsteru po "autobusové" obrSUV. A ako tak rozmýšľam, 850i bolo asi najvýkonnejšie auto, aké som kedy šoféroval, 530 koní je môj doterajší rekord. Ale Z4 M40i to predčila všetko, to bola intenzívna zábava a potvrdil som si, že výkon nie je všetko a radšej "iba" 340koňový šesťvalec v menšom aute než 530k V8 vo veľkom. [odkaz] -
pradeda777 25.04.19 23:00
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: názvy dedín v Čechách
Tak tohle je tá Mamba z konfigurátoru.
[odkaz]
Nezlob se, ale toto kdyby se objevilo u mě v garáži, tak mě z toho chytí žlučník.... ;-)
Ale určitě se někde prodává, protože automobilka než zavede novou barvu, tak udělá "studii veřejného mínění" (workshop) a pokud na tu barvu "kývlo" dostatečné % lidí, tak jde do výroby. -
white label 25.04.19 20:36
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: názvy dedín v Čechách
Ale tohle není ještěrčí zelená z GT3 RS z Brna, to je jiný odstín, tohle je zelená Mamba a není to ani speciální barva, jen klasická příplatková metla. Mladý to viděl naživo a prý to nevypadalo špatně. -
pradeda777 25.04.19 19:58
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: názvy dedín v Čechách
Co se týče té černé barvy, tak když se někdo o vůz stará a má ho pořád nablýskaný, tak třeba taková X5, co tu u nás má jeden borec vypadá opravdu parádně. Ale jak už jsem psal nahoře, musí se pán o takový vůz starat. Ale jsou lidi, co to dělají rádi..... ;-)
Mě se líbí moje kola.[odkaz] :-)
O individualismu jsem psal dole. Sem ještě nedorazil. Dorazila jen jakási "divočina" .
Ale dejme tomu čas a vše se za pár pokolení změní... ;-)