Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 25.07.19  14:52

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotky

    Ochranné lišty ....anyone??????
    [odkaz] ;-) >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 25.07.19  14:33

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotky

    AX je v pohodě, jen na ten ring by to chtělo vyměnit diesel za benzín (AX GTi/105 PS).
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 25.07.19  14:21

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotky

    Téza o progrese je síce správna, ale pri jej striktnom dodržiavaní by sme si nemohli kúpiť žiadne nové auto. Je jeden chlapík, ktorý jazdí na Ringu so starým Citroenom AX s hladkým dízlom 1,4. A robí na Ringu časy, ktoré by som nedal asi ani s GTI.
    [odkaz]
    Teda by som si nikdy nemal kúpiť lepšie auto ako je AX, lebo nevyužijem jeho plný potenciál? >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 25.07.19  14:14

    « brekeke

    sf
    Předpokládám, že chlapi co jezdí s JQV i v oravské zimě mají řízení v malíku, nehledě na tvé celkové roční nájezdy. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 25.07.19  14:11

    « brekeke

    iu
    JJ, včera jsem se na to díval podrobněji a viděl i tu hodnotu 2,9 s.
    Designově trochu všechno dohromady, technicky to vypadá super, na druhou stranu to bude mít s Vette společné spíš už jen jméno. Takže budou začínat od začátku, včetně dětských nemocí apod. Cena bude určitě atraktivní (hlavně na US trhu), ale definitivně ještě stanovena není, pokud vím...
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 25.07.19  14:08

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotky

    Ja by som potreboval spraviť skôr progres v jazdeckom umení ako v aute.
    Nie,nie a nie nič sa kupovať nebude! Sorry hoši. Jedine že by dedo tú Vette kúpil a ja mu časom pomôžem zbaviť sa jej.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 25.07.19  13:58

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotky

    Neviem, to je len moja projekcia jeho snov. ;-) Lebo o Caymanovi sníval dlho, minulého Caymana nestihol a teraz bol hlboko sklamaný turbenými štvorvalcami v tom aktuálnom. Takže GT4 papierovo spĺňa všetko, čo od športiaku požadoval: famózne jazdné vlastnosti, šesťvalec, točivá atmosféra a manuál. Presne ako píšeš, ťažko kúpiť (v cenovej kategórii do 100t eur) lepší športiak. Najbližšie lepšie auto je... zase Porsche 911 GT3 (RS), ale to je úplne iná cenová skupina.
    Alebo potom ideš po power for money a tu tá nová Corvette nebude mať konkurenciu. A ono to nebude len veľa výkonu za málo peňazí, to boli Corvetty (a celkovo americké športiaky) aj doteraz. Ale zjavne to bude aj jazdne parádne, ako tak o tom čítam a pozerám, naozaj si dali maximálne záležať, aby sa podvozkovo posunuli oproti doterajšej Vette s motorom vpredu: [odkaz]
    [odkaz]
    Btw. to zrýchlenie má byť v nejakej lepšej performance verzii (zrejme aj s vyšším výkonom a launch controlom) dokonca 2,9s! (ja viem, nevýznamný údaj, ide o to, že sa radí do ligy top superšportov ako McLaren, Ferrari a 911 GT2... ktoré stoja 200t eur a viac).
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 25.07.19  13:46

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotky

    sf
    Nová Vette by ti určitě šla k pleti.
    235i, JQV, Vette V8/8g...., slušný progres! ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 25.07.19  13:25

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotky

    iu
    Dinar bude mít (zřejmě žlutý) nový CGT4? Tak už, aby to bylo... :yes:
    Aktuálně se za ty prachy nedá nic lepšího (sportovního) u Porsche koupit.
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 25.07.19  11:46

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotky

    Keď si Fred kúpi Vette tak asi aj peklo zmrzne >:D , najbližších pár rokov rozum hovorí nekupovať žiadne auto,ale rozkáž srdcu.....
    Ja by som drahoty nerobil ani s QV, však už je to ojazdená hujda (42t km? ani neviem bo som v nej nesedel 2 týždne) len sa treba niekde stretnúť.
    Julča má nové brzdy,brzdovku+všetky pancierové brzdové hadice, teraz mám pocit že sa chce stavať pri lepšom brzdení na predné ako motorka >:-[]
    iu : kiež by si mal pravdu.
    PS:teraz som osedlal Galaxy po dlhej dobe (včera 900km) a je to fakt fajn auto,len som sa zarozmyšlal že by sa tam celkom hodil motor z Focusu RS 2.3EB. Čo vy na to?
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 25.07.19  11:36

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotky

    Ja som skromný chlapec z dediny, ja dobehnem aj kvôli zmrzline. >:D Koňak (ani nič podobné) nepijem, takže si na GTS nesiahnem. Ešteže Fred si kúpi tú Corvette a nebude robiť drahoty. >:D
    Fred Corvette, webpaja F-type, dinar Cayman GT4... budúcnosť je ružová.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 25.07.19  11:29

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotky

    Jj, nejdřív svezu a pak opiju.., někoho rohlíkem, někoho koňakem, podle zásluh. >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto Dany

    Dany 25.07.19  11:24

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotky

    To s koňakom si určite pochopil správne a len sa snažíš odviezť pozornosť ;-)
    A nie že by Martell v XO nemohol byť, to nie >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 25.07.19  11:21

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotky

    Najprv jazda v GTS a potom koňak? Asi prídem >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 25.07.19  10:46

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotky

    Dany
    Tak už teď jste očekáváni...a může být i koňak, mám tam třeba Martell XO. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Dany

    Dany 25.07.19  09:16

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotky

    WL: Woody ti sice pekne nahral, ale čo... Koňak už pijem ;-)

    PS: aj ja som vás všetkých rád poznal a určite sa s rodinkou zastavíme.
    Už teraz som pri vyprávaní o vanilkovej a "parížskom" pohári cítil nevyslovenú výčitku ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 24.07.19  21:23

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotky

    Jo, mají v tom tady pořád hokej.
    A co říkáte na tohle:
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto Market

    Market 24.07.19  21:18

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotky

    uz som na tu aktualizaciu myslel, ale nech klikam kam chcem, neviem sa dostat na editaciu profilu, kde by sa to dalo zmenit...
    nuka mi to iba meno, priezvisko a tusim prezývku.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 24.07.19  19:51

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotky

    Na Moravě, konkrétně na Valašsku, je to kousek od slovenských hranic, viz trasa kterou jsme jezdili Makov (SK) - Bumbálka, ta je přímo na čáře mezi Moravou a Slovenskem.
    No a do Tater to z Makova nijak dramaticky daleko není, naopak. Letos, začátkem jara, jsem byl u Štrbského plesa a z Makova jsem tam byl za dvě hodiny (172 km).
    Co má potom říkat woody, který se sem vleče až někde od Děčína, nějakých 420 km. ;-)

    P.S. Aktualizuj si auto snů, na M2C! ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Market

    Market 24.07.19  19:15

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotky

    tie zrazy mavate asi niekde na Morave a ja som suhaj spod Vys. Tatier :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 24.07.19  19:02

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotky

    Market
    Kde to je, to "tak daleko"? Na Slovensku zřejmě ne, nebo?
  • « 00 Reagovat !

    foto Market

    Market 24.07.19  18:40

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotky

    Aj mna by taka akcia lakala, keby to nebolo pre mna tak daleko :-(
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 24.07.19  17:56

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotky

    Kedy bude další zraz? Celkom mám slinu po tých dojmoch.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 24.07.19  16:07

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotky

    Dany
    Jj, viděl jsem kousek videa a přišlo mi to nějaké nudné, přesně jak psal woody... >:D
    Držel ses tam statečně, všechna čest. A vůbec ses jako nováček (naživo) na (mini)srazu neztratil a dokonce si nezapomněl ani na zápisné, tak to má vypadat. ;-)
    Jsem opravdu rád, že jsem tě mohl poznat osobně a věřím, že se někdy objevíš i se svou neméně sympatickou rodin(k)ou.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 24.07.19  12:44

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotky

    w-a, iu, Dany
    K té chvále na GTS, která se pochopitelně velmi příjemně čte, bych ještě neskromně dodal, že se mi líbí i to relativně kompromisní nastavení podvozku, který je v normálním režimu tlumičů (jsou jen dva, normal a sport) příjemně poddajný i na okreskové kvalitě silnic a řidič nutně nepotřebuje permanentku k chiropraktikovi, klidně bych se s GTS (ve dvou) vydal i napříč Evropou (samo s výjimkou úseku D1 Praha - Brno).
    I nadstandardní 90 litrová nádrž k tomu vybízí a během naší projížďky byla plná, takže k mé "maličkosti" si připočítejte ještě 90 litrů 100 okt. benzínu + vaše atletické postavy a přesto se to hodně slušně valilo hore kopcom, zatím s nájezdem pouhých cca 1.500 km.
    Velkou výhodou je pro mě i možnost posadit dozadu (za manželku) dceru, která se tam nad očekávání přijatelně vejde, ostatní 911ky s přívlastkem GT_ (podobně jako vše s motorem uprostřed, včetně Vette) tuto možnost nenabízí.
    Souhlasím s Danym, že neplánuji zrovna GTS jakkoli zanedbávat, pro mě je tohle víc, než jen auto (splněný sen) a k žádné jiné movitosti takový vztah nemám. Svým způsobem má pro mě "penězi nevyčíslitelnou" hodnotu a vůbec si nedovedu představit, že bych ji někdy prodával. Konečnou cenu (po slevě a odpočtu) považuji za malý zázrak.

    P.S. S tím koňakem mi woody pěkně nahrál, takže kdo by chtěl řídit GTS, samozřejmě čistě s ohledu k Vám, nechtějte to, hrozí totiž, že by Vás mohlo přestat bavit vaše doteď skvělé auto, a to bych si nikdy neodpustil. >:D >:-[] ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 24.07.19  11:32

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotky

    iu
    Pokud umí GQV stovku za 3,9 (předpokládá, že s automatem a LC), tak je to skvělá hodnota, vzhledem k vyšší hmotnosti, ale hlavně vzhledem ke klasické koncepci (motor vpředu + rwd). U klasické koncepce si výkonná auta výrazně pomáhají (k lepší hodnotě ¨-100) awédéčkem, ale JQV tuto možnost nemá.
    U 911ky (díky koncepci) zlepší awd hodnotu 0-100 zanedbatelně (u GTS jen -0,1 s) a hodnoty 0-160 a 0-200 (včetně pružného zrychlení a logicky i maximálky) má lepší naopak zadokolka. I proto mi do 911ky nedává awd smysl. Jedině v zimních podmínkách, ale na to je zase dost nízká a bylo by mi jí líto v takových podmínkách provozovat.
    Jinak se říká, že koně u Porsche jsou silnější, než u konkurence, resp., to co Porsche udává papírově, je "minimumů, které tam je určitě, ale obvykle to bývá víc. Vůbec bych se nedivil, kdyby mělo GTS reálně výkonově blíž k 500 PS, než k udávaným 450 PS/550Nm.
    GTS toho má v základu relativně hodně, včetně sport chrono paketu, sport. výfuku a 20" kol s centrální maticí v designu Turbo S.

    P.S. Měli jsme teď nějakou dobu (na prodej) Panameru Turbo S/560 PS a přes papírový rozdíl +110PS to dynamicky na 911 GTS nemělo.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 24.07.19  11:12

    « Re: Sraz

    w-a
    Jako obvykle jsi vše popsal příkladně a přitom osobitě. :yes:
    Já jsem se bohužel s ostatními auty nesvezl, ale vzhledově mě MGT příjemně překvapil.
    Ke tvému porovnání jízdních vlastností (hlavně v zatáčkách) MGT vs LFR bych byl do jisté míry rezervovaný, vzhledem k zásadně lepšímu obutí MGT.
    Loni jsme koupili rovnou dvě sady MPS4 (na GTI 5 i 6), na GTI 5 byly před tím Conti a na GTI 6 Dunlopy, a ten rozdíl byl nečekaný i syn byl hodně překvapený, o kolik byl zatáčkách s GTI 6 rychlejší a přitom jistější. Až sjedeš stávající sadu, určitě do nich běž.
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 24.07.19  11:04

    « Re: 1,3 TCE

    Jel jsem s verzí 140 u Megana kombi. Víceméně poznatky stejné, zaujme vysoká kultivovanost, zátah (jakkoliv ani tady se motoru nízké otáčky moc nelíbí) a jakási, nevím jak to jinak nazvat, lehkoběžnost. A samozřejmě cena, konkurenti podobný motor (ať už R4 nebo R3) cpou většinou do vybavenějších/dražších verzí, u Renaultu ho můžeš mít s výjimkou úplného základu vždy.
  • 00 Reagovat !

    foto Dany

    Dany 24.07.19  10:16

    « 1,3 TCE

    Ako som bol v Renaulte, tak nebudem predsa čakať pri káve. Išiel som sa previezť na Capture, lebo v ňom mali novú 1,3 naladenú na 150k s manuálom. To je tak príjemný motor. Kultivovanejší ako moja 1,6, pekne ťahá od 2000 otáčok, ľahko sa točí. V nižšej strednej na normálne jazdenie by som nič viac nepotreboval. Ak to porovnám s Fordím 1,5 trojvalcom, tak Renault by som jednoznačne posadil nad tento trojvalec. Frod má ešte naladenie na 180k, tam to môže byť inak. Hľadal som tam nejakú výraznejšiu turbodieru, ktorú pri Megane spomínali Ondro s Urbanom, ale nič také tam nebolo. Ford možno reagoval z nižších otáčok trošku energickejšie. V hornom pásme mal jednoznačne navrch štvorvalec. Neviem ako ostatné naladenia, ale za mňa je tento motor vyladený parádne.
  • « 00 Reagovat !

    foto Dany

    Dany 24.07.19  09:50

    « Re: Sraz

    Woody, díky za zhrnutie, aj z toho mála si to popísal tak, ako sa na teba patrí (to je poklona). ;-)
    S Leonom, som sa zviezol veľmi krátko a v podstate po normálnej ceste, čo ma mrzí asi najviac. Iudexa niekde vytiahnem aj tu dole. Podvozok bol teda pevný, ale netrúfal som si napísať, že tuhší ako na GT. Predsa šlo v podstate o nový povrch cesty a poznať tam bolo prd. Sedačky sú podobne tuhé v čalúnení a to ma prekvapilo, pamätal som si to inak. Ja som jazdil pred Face verziu a mohlo tam byť dosť vecí zmenených. Napr. v Megane RS sú sedačky totožné s GT ale sedák je mäkší. K podvozku GT môžem napísať, že začne fungovať ak mu naložíš, ale nesedí mu každý typ nerovnosti. Pri normálnej jazde skôr kopíruje povrch a to je na dlhých cestách otravné. Ford je v tomto ďalej.
    Teraz som sa vrátil zo servisu a je vytlčená jedna tyčka stabilizátoru. Je to tiež poznať na riadení. Klepe to v skôr nižších rýchlostiach a na určitých nerovnostiach. V rýchlosti už to moc poznať nieje. Na klasické verzie tyčky majú skladom. Na GT tyčky nemajú ani Francúzi. Dúfam, že nebude do budúcna problém s náhradnými dielmi.
    Ešte jeden poznatok z výjazdu. Po tomto stretnutí som mal výfuk čistý ako ľalia. To sa pri normálnom jazdení s priamovstrekom nestane. Woody ako to máš ty s kombinovaným vstrekovaním, tiež sa ti špiní výfuk?

    PS: režim som u teba neprepínal ;-\
  • « 00 Reagovat !

    foto Dany

    Dany 24.07.19  09:26

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotky

    WL: aspoň si môžem povedať, že som sa držal GTS, do kopca. Na rovinkách si mi unikal, pochopiteľne, ale v zákrutách... No išiel si na pohodu a ja som bol vlhký až mokrý ako tá cesta >:D Viac už by som z toho nedostal
    V GTS je to iný svet. Už ten pocit keď sa z relatívne nízkeho posedu prepadneš o ďalších pocitovo aspoň 20cm. Všetko je dokonalé aj s tým neharmonickým chodom boxera a vibráciami prechádzajúcimi až do kosti. Ten pocit , keď sa v miernom šmyku usadí na zadok za neskutočného tlaku. Ešte dlho sa mi o tom bude snívať. Darmo niečo dodávať, Woody svoju jazdu dňa zhodnotil krátko a výstižne.

    K videu. WL vraví, nemal si tam dávať tú cestu dole kopcom >:D >:D >:D

    Iudex, nemyslím, že Porsche niekedy nebude voňavka a príliš nablískaná ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Dany

    Dany 24.07.19  09:14

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotky

    Iudex, tá moja zrazová spotreba je unikát za celú životnosť a pripisujem to vyše hodinovému státiu pri komplikácii s umyvárkou. Tiež som toho dosť pojazdil po meste, potom sa naháňal a ešte si riadne zajazdil od Vsetína. Okrem toho stále bežal motor aj pri státiach, kvôli dochladzovaniu. Inak dávam diaľnicu s komplet naložením väčšinou tempomatových 140, ale predbiehania aj do 180 ak ma voľakto nas...štve, za podľa dotankovania okolo 7,5, podľa palubáku okolo 7. Hneď v pondelok som šiel do Šamorína a do BA, okresková jazda, spotreba 6,3. Dlhodobá 7,6 podľa dotankovania. So spotrebou fakt nemám problém a to nejazdím pomaly.
    Tvoja spotreba je parádna, to bez debaty. :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 24.07.19  09:09

    « Re: Sraz

    woody: presne to som si myslel, že si motor musel štartovať, pretože ja som Ti nechal auto v Sporte a Ty si prišiel v Comforte. Ono ten Comfort je štandartné nastavenie, ktoré sa samo aktivuje pri štarte. Ako som hovoril, ten rozdiel medzi Comfortom a Sportom je citeľný. Motor je v Comforte hodne letargickejší, resp. plyn reaguje vágnejšie a na dlhšej dráhe, plus aj zvukovo je to v Sporte lepšie, celkovo teda máš dojem, že motor má tak o 100 koní menej ako v Sporte. Takisto sa prestavia adaptívne tlmiče do tvrdšieho režimu a auto sa menej nakláňa, stuhne aj volant (ale tam je to také neprirodzené stuhnutie, to by som oželel). Takže si neochutnal to najlepšie. Neva, aspoň je dôvod na ďalší zraz. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 24.07.19  08:56

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotky

    wl: presne som čakal, že zareaguješ na to zrýchlenie. Samozrejme súhlasím s Tebou, že u takto výkonných športiakov to nie je rozhodujúci údaj, tú stovku dosiahnu za tak krátky čas, rozdiely sa ukážu až pri 160 či 200 kmh. Ale tie údaje akosi nikto nezverejňuje. Ale spomenul som to na ilustráciu, že tá Korveta nie je žiadna druhá liga, ale je na úrovni tej 911GTS. A to Porsche sú známe tým, že dokážu fantasticky efektívne zrýchľovať aj s nominálne slabšími motormi ako konkurencia (GTS so 450k dá stovku za 3,7s, kdežto výkonejšia 510k Giulia za 3,9s). Amíci hovoria, že "it is punching above its weight". Zrejme majú vymakaný launch control (ktorý je zrejme kľúčovou súčasťou toho sport chrono paketu). Pretože bez toho paketu majú zrýchlenie podstatne horšie a s ním sa dostávajú o level vyššie; napr. Cayman GTS uvádza zrýchlenie za 4,9s v základe a so sport chrono paketom 4,1s, to je dramatický rozdiel. Btw. predpokladám, že v Tvojej GTS ten sport chrono paket máš.
    Každopádne pointa bola, že tá Corvette za (cenníkovú) polovičnú cenu má rovnakú dynamiku, ako 911GTS (ktorej dynamika je fascinujúca). Samozrejme Ty si nekúpil GTS za plnú cenníkovú cenu, ale obdobne by sa asi dala zľava na tú Corvetu.
    Ja samozrejme pozerám na value for money a moja 3er bola zrejme najdostupnejšie auto vo svojej triede so šesťvalcom. U nás pokiaľ viem sa žiadne Ameriky nepredávajú, keby sa predával napr. taký Charger, bez predsudkov by som sa naňho išiel pozrieť a pri dobrej cene, kto vie?
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 24.07.19  08:39

    « Sraz

    No a teď k těm vašim kárám. Upřímně, byl jsem z toho malinko nervózní. Jednak nejsem Walter R., abych ve druhé zatáčce dokonale poznal auto a dál mohl jet už naplno, na poznání auta potřebuju o hodně víc času, a pak mi nepřidalo mokro na silnici a představa, jak někde opřu cizí auto. Zkrátka jsem jel poměrně opatrně i na své poměry.

    Megane - s GT205 jsem už jel a poznatky jsou vlastně stejné. Já bych si troufl tvrdit, že je podvozkově o malinko poddanější než Leon FR. Ale nejeli jsme po špatných úsecích, tam by se to poznalo. Vnitřek je oproti Leonu samozřejmě mnohem víc "unikátní" a působivější. U Leona je FR první použitelný vnitřek, včetně sedaček, vše pod ním (a tím myslím i X-cellence) je odpad a nad ním už je pouze Cupra, a ani to není žádný zázrak. U Megana je GT205 něco speciálního a je to cítit. Slušné místo k žití.

    Už jsem to psal v nějaké diskuzi, Renault dokázal z downsizingové 1.6 vykřesat jiskru. Ten motor je živej, snadno jde do otáček a ve spojení s převodovkou (a správným režimem) nabízí hodně solidní dynamiku. To pro mě nebylo žádné překvapení. Pokud bych měl srovnávat s 1.8 TSI, tak ten tlumí hlavně dlouhé převody a oříznutej krouťák a je to vidět i na pružnosti. Na tu se u Leona prostě spoléhat nedá a je potřeba řadit, řadit a řadit. A taky je ho potřeba přepnout do Sportu, což nevím jestli Dany udělal. Rozdíl to sice není dramatický ale je. Ale abych se vrátil k Meganu. Spojení motoru s dvojspojkou není úplně bez chybičky, v některých konkrétních situacích bych řadil jinak, ale v zásadě se mi líbilo. Ve sport režimu je EDC rychlá a v tom normálním se zase nesnaží podtáčet motor jako DSG. Pokud se týká jízdy v zatáčkách, první sjezd do Makova jsem jel vyloženě na jistotu, výjezd zpátky na Bumbálku (jezdím raději do kopce než z něj) mi zkazila minikolona, která se zařadila mezi iudexe a mě. Dokonce jsem dvakrát úplně zastavil, abych získal odstup, ale bylo to marný, pokaždý jsem byl hned zpátky nalepenej. No takže jakž takž jsem se rozjel až podruhé do Makova a konečně to trochu v zatáčkách pustil. A potvrdil jsem si to, co jsem už věděl. Já s 4C žádný problém nemám a naopak bylo hezky cítit (třeba v levotočivé zatáčce kolem odbočky na Vsetín), jak to autu pomáhá. Řekl bych, že v té samé situaci by Leon byl už na hranici svých schopností. Leon je vůbec takovej méně čitelnej, nejspíš v tom hrají roli i gumy. Drží, drží a najednou bez naznačení prostě zaplave. Megane taky není zrovna vzor zpětný vazby, ale v tom momentě mu pomůže zadní náprava. Není náhoda, že Meg GT byl zřejmě největší vyzyvatel Leona při nákupu. Jenže narozdíl od Danyho recenze, cenové srovnání vyznělo pro Leona dosti jasně, rozdíl cca 60t. Poslední šance objednat 1.8 TSI přinesla větší slevy a byl to prostě dobrej kup. Jo, a já jsem tedy žádné klepání u Megana nezaregistroval.

    Jízda s 340i nezačala právě šťastně. Když už jste se chystali k odjezdu, neslyšel jsem motor a auto omylem chcípnul. Po nastartování se tam zřejmě vrátil výchozí režim, čehož jsem si nevšiml a jak mi iudex na Bumbálce sdělil, jel jsem tedy jiným autem - tak o 100 k slabším. Mno, v tom případě to není vůbec zlý. Snažil jsem se jen pochytit pár postřehů a považuju to tak maximálně za ochutnávku. Tak za prvé, řazení se mi vůbec nezdá tak špatné jak o něm iudex vypráví. Řadil jsem opravdu hodně a vlastně zbytečně. Sem a tam a co nejrychleji to šlo. Nejprve abych to vyzkoušel, v kopci na Bumbálku pak už jen proto, abych "naštval" motor. Ten to dával samozřejmě v pohodě na jakýkoliv kvalt, ale vytočenej zněl pěkně naštvaně i v tomhle režimu. A jel, ne že ne. O řízení a celkovým chování auta toho mnoho nenapíšu. Moc krátká a z mý strany opatrná jízda. Pokud bude příležitost, rád se svezu ještě jindy. Naštěstí iudex není miromen, a tak můžu zmínit i pár drobností, které vzhledem k image BMW a ceně (a teď nemyslím zrovna tu, za kterou to iudex koupil) člověka trochu zarazí. Úplně se mi např. nepozdávají některé dekory v interiéru, chod dveří nebo absence růžice pro štelování opěráku. Nicméně sám nejsem v tomhle ohledu žádný puntičkář a věřím, že díky motoru a jízdě na takové věci majitel snadno zapomene.

    No a co říct ke hvězdě dne ? Pro mě osobně velký zážitek. Pokud wl píše, že to byla nejlepší jízda dne, tak to tak asi bylo. Mě každopádně dostala ta kombinace dynamiky, jistoty a zároveň zábavy. Sklouznutí v zatáčce následované masivní trakcí za doprovodu krásně cholericky štěkajícího motoru. Tohle se na žádný video dostat nedá. Resp. takové video je oproti skutečné jízdě jako kreslenej sex od Kerlese v Dikobrazu ve srovnání s tím skutečným. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 23.07.19  22:37

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotky

    iu
    K ceně GTS. Podle toho, co píšeš, píšeš o ceníkové ceně, ale tu jsem (podobně jako ty u 340i) neplatil, dostal jsem se výrazně jinam, takže za to bych určitě dvě podobně vybavené Corvetty nekoupil, navíc i ty si mohl ušetřit a vzít si nějaký ještě silnější sedan z US produkce, ale také jsi to neudělal. A kdyby v EU stála 911 GTS skoro stejně jako Corvetta, kdo by tady ty Corvetty potom kupoval (už tak se jich tu prodává málo)?
    911ka je poměrně drahý sporťák, ale přesto stále velmi úspěšně prodávaný a ojeté 911ky si cenu drží neuvěřitelně, i proto si u Porsche v tomto ohledu tak věří.
    911ku jsem si nevybíral (z toho všeho co nabízí trh sport. aut), já jsem ji téměř "odjakživa" hodně chtěl, mnohem víc, než spousty, nejen levnějších, ale i dražších, sporťáků.
    Corvetta je vynikající sporťovní auto, ale není to pro mě (nejen koncepcí) alternativa k 911, jejíž evropské kořeny sahají až ke kopřivnické Tatře (tu mám mimochodem hned za humny), která mohla být (nebýt komančů) na světové spičce.
    911 je pro mě sporťák klasika a veterán v jednom.
    Corvetta (i se svou osobitou tradicí) je spíš levná americká alternativa k Ferrari/Lambu s V8.
    Že má skvělý poměr cena/výkon/rychlost je samozřejmě a bez diskuse pravda.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 23.07.19  21:57

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotky

    iu
    Ohánět se u SS! primárně zrovna hodnotou 0-100, to není nejlepší nápad. 0-200, tam se teprve láme chleba, tam jsou rozdíly, které kratšími prvními převody neokecáš. Mimochodem 3,7 s má i rwd GTS. Přitom nová CS má při stejném výkonu, nižším krouťáku a vyšší hmotnosti ještě o něco lepší hodnotu, a to zejména díky kratším prvním převodům. Prostě tento někdejší základní parametr už delší dobu postrádá patřičnou výpovědní hodnotu, a o čím silnější auta se jedná, tím víc to platí.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 23.07.19  21:25

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotky

    K tomu výjezdu s GTS, nejdřív jel na tandemu iudex, to byla taková "zahřívací" klidnější pasáž od Zavadilky po Bumbálku, nějaké to kratší svižné zrychlení apod., ale nic dramatičtějšího, taky se za námi celou dobu držel (s menšími dočasnými odskoky) Danny s MGT. Cesta spíš vlhká než mokrá, ale člověk nemohl vědět co ho přesně čeká za další zatáčkou. Na Bumbálce si do GTS přesedl Danny a v klidu jsme sjeli dolů k Makovu na čáru a pak vyrazili zpět nahoru k Bumbálce. To už byla ostřejší jízda, při které jsem zkoušel jak ten vlhký povrch v jednotlivých pasážích/zatáčkách drží, i když pořád jezdilo ještě poměrně dost aut. Pak jsme znovu sjeli zpět do Makova a rozloučili se. Nasedl woody a jeli jsme znovu na horu na Bumbálku. Až tady s woodym to byla jednoznačně nejrychlejší/nejlepší jízda, a to ze tří hlavních důvodů. Za prvé, už jsem tu trasu měl celou čerstvě projetou, za druhé jsme potkali mnohem méně aut, než s Danym (zejména v protisměru) a za třetí se mě v garáži už začátkem týdne woody ptal, jestli se ten potenciál dá na běžné cestě využít. no a já mu na to nechtěl odpovídat ústně, ale spíš mu to ukázat, nebo alespoň naznačit v autě při jízdě. Navíc jsem mu dal přečíst ten skvělý rozhovor z KSA magazínu s W.R., kde Walter (mimo jiné) říká, jaký je zásadnější rozdíl mezi Porsche a podobně rychlou konkurencí.
    A myslím, že právě až ta jízda s woodym byla zážitkem pro nás oba. Byla to i jistá souhra okolností, od momentální menší hustoty provozu, přes téměř optimální, už s Danym osahaný, povrch (čerstvě omytý, už jen lehce vlhký) a zahřáté auto z předchozí jízdy, až po skvěle naladěný režim sport+ |(včetně dokonale přizpůsobené stabilizaci), na kterém se Walter určitě podílel... a řekl bych, že opět odvedl skvělou práci. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 23.07.19  21:13

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotky

    ..ale však ja som hooodne rád za QV a ani vo sne ma nenapadlo byť nasr.aný.
    Už keď som kupoval M235 tak to bolo splnenie chlapčenského sna duchovný nástupca E30 ktorých som mal asi 8ks.
    Takže neohrňujem nos len človek pozerá stále vyššie a vyššie. :-)
    Konfigurátor radšej nepozerám pretože by ma piclo.
  • « 10 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 23.07.19  18:06

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotky

    iudex: No, než se dostanu k hodnocení, tak se lehce pozastavím nad tou spotřebou. Na šestivál s takovým výkonem (a 4x4) je bezesporu fantastická, pamatuju třeba jak jsem se s Cliem RS (a byly tam i klidnější přejezdy mezi "erzetami") nevešel pod 10 litrů, nicméně minimálně v absolutních číslech 1.8 TSI nepřekonává. Jasně, pokud bychom brali spotřebu v poměru ke hmotnosti auta, tak je to zase něco jiného. Ale spotřeba 1.8 (a TSI obecně) jakmile jim přestaneš vyloženě šlapat na krk, klesá dramaticky. Jako ukázkový příklad beru svojí cestu domů, 435 km, neměl jsem pražádnou trpělivost na okreskách, takže v tom bylo hodně předjíždění, ani na dálnicích, kde jsem (pokud jsem neviděl vyloženě podezřelé auto) jel 150-170 tacho. Celková průměrná rychlost byla 92 km/h, což vzhledem k úseku Mohelnice-Hradec a množství projetých obcí není špatný a spotřeba 7.4 litru. Při vlastně plném obsazení auta a s narvaným kufrem. Tohle (a kultivovanost) je asi největší předností 1.8 TSI. Uzavřel bych to po topperovsku - na čo komu diesel ? :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 23.07.19  17:34

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotky

    sf
    Pokud si sa preháňal na okruhu z GT3 RS, pak tě nemá GTS moc čím překvapit.
    GT3 RS (991.2) je jednou z absolutně nejlepších 911tek vůbec (od první 911 až doteď).
    Výkonově sice (logicky) nestačí na přeplňovanou GT2 RS, ale jako celek bude vyváženější/harmoničtější.
    Lepší sériového auto! si na okruh nedokážu představit, potom už jedině formule apod.
    GTS je proti tomu civilní (2+2) 911ka na "okresky".

    P.S. Ale co by většina lidí dalo za tvou JQV s 510 PS
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 23.07.19  16:45

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotky

    sf: No tak zase nepřeháněj. Je potřeba to usadit trochu do reality. V době, kdy stále velké množství lidí je ohromně rádo za jakékoliv nové auto nebo i za "působivější" ojetinu (to jsou právě ty věčné zdejší debaty, co všechno ohromného, silného a emerického můžeš mít za cenu jedné nové Fábie >:-[] ), ty tady lkáš nad QV. ;-)

    Kdysi hodně dávno (pamatujete, jaká auta platila za symbol úspěšnosti v 90.letech ?) šéfredaktor později zkrachovalého časopisu Prostor popisoval relativnost takových řečí.

    Potkal se někde se známým a ten se ho ptal, jak se má. Nato dotyčný, u vědomí starostí v práci, odvětil že na hov.no. Tak mu ten známý poklepal na zánovní černé Pajero a povídá : Zas tak zlý to snad nebude. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 23.07.19  16:27

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotky

    Fred: no tak nejak si myslím, že sa tu tá Corvette skôr či neskôr objaví, možno práve v Tvojej garáži. ;-) Každopádne tá cena je neskutočná, za to máš M4ku, to je bežné konvenčné kupé, pričom dostaneš superšport v lige Ferrari či McLarenu, čo robí stovku za 3,7s. Ja už som si ju cvične nakonfiguroval. Žltá, rýchle pruhy, čierne doplnky, nádhera. Pohrajte sa: [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 23.07.19  16:23

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotky

    Asi něco delám špatne >:D , som vôbec rád aj za QV.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 23.07.19  16:16

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotky

    Freddie....no nekeke.....??? Já měl za to, že ty ussrraanné 2 mil Kč.....zarábáš za miesiac........ ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 23.07.19  16:09

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotky

    Vďaka za postrehy a je mi jasné že 911 je 911 a vedia za čo si pýtajú tie dengy.
    Inak tá nová Vette ako som písal ma totálne dostala (hlavne cenovo) a to som ju v sériovej podobe ani nevidel. Kurňa lákadlo veľké len chýbajú nejako tie drobné. :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 23.07.19  15:43

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotky

    iu....k těm cenám. Ano, 911 je předražená, ale nový Cayman GT4 za cca 2.6 mil Kč není zase takový "předraženec"...6 vál. NA, 420k, man. šestikvalt a je modernější a hezčí než 911. Jediná věc co nelze je manuál 7 kvalt, který na 911 nabízí.
    To nová Corvette.."Vette"....bude úplně jiný kafé. 8 vál. NA, ale sorry no manuál..... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 23.07.19  14:55

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotky

    Dany: tak ja som sa nedostal ani do Tvojho, ani do woodyho auta, takže nič povedať neviem (okrem toho, čo som o Tvojom aute už povedal).
    No a Porsche... čo dodať, ten mýtus okolo nie je neopodstatnený, čakal som dosť, ale jazdí to ešte lepšie, než som myslel. Hlavne ma dostal motor, predsalen je to stále "len" trojlitrový šesťvalec, ako mám aj ja, takže som nečakal až také dramatické rozdiely. Ale sú, tých 124 koní navyše oproti mojej 40i je tam cítiť do jedného. Najviac ma ale dostala tá okamžitá a spontánna reakcia na plyn, proste to zatlačenie do sedačky, ktoré v mojom aute trochu chýba (ten výkon tam je, ale turbo je relatívne nízkotlaké, takže nejaké kopance sa nekonajú a treba to potočiť). Pre freda: v GTS by si určite nemal pocit nejakej nedostatočnosti, predsalen tam je nielen výkon ako pri starších atmosférach, ale vďaka turbu aj poriadny krútiak; povedal by som, že subjektívne tých 450 koní sa cíti rovnako, ako Tvojich 510.
    No a podvozok a stabilita na ceste je zase samostatná kategória, absolútna istota (aj keď label nešiel na hranu, lebo bolo napršané). Som si istý, že F-type by už išiel mierne bokom. Kým v mojej trojke občas cítim, že motor by zvládol i viac, ako podvozok, tak v GTS je to naopak (a tak to v športiaku má byť). A zvukový prejav je tiež famózny, zrejme aj vďaka príplatkovému klapkovému výfuku, od naštartovania a ostrého "hádania sa" valcov až po zintenzívnenie jačáku pri 6000.
    P.S. pre Freda: nešoféroval som, len som sa viezol. Je to príliš nové a príliš nablýskané, aby som si vôbec opovážil požiadať. Možno o rok, keď už to nebude taká voňavka a label bude mať dobrý deň. :-)
    Inak aj na mojom 3er som si trochu zajazdil a hoci po presadnutí z GTS bežný sedan nemá moc čo ponúknuť, ten motor je stále skvelý a je najlepšou časťou auta. Do cesťáku sa hodí viac hladký chod radovej šestky (boxer s jeho "rozladeným" zvukovým prejavom športiaku by sa tam ani nehodil). No a minimálne v jednej kategórii prekonávam nielen 911ku, ale aj 1,6TCe a 1,8TSI. Ako písal Dany, on išiel za 9,2 a domov prišiel za 8,9, ja som v rovnakom čase mal priemerku 8,8 a domov som prišiel za 8,6l. To je s ohľadom na nie pomalú jazdu po diaľnici (medzi 140 a 150) a blbnutie na horskom prechode fantastická spotreba. Proste trojliter, čo žerie menej ako 1,6ka. B58 rules! >:D
    P.S. Ale ešte je tu jedno (jediné!) negatívum tej 911ky GTS, a to je tá cena. Auto je po všetkých smeroch dokonalé, od spracovania cez dizajn po jazdné vlastnosti, ale aj si za to v Porsche zapýtajú a nie som si istý, či by som to dal (i keby som na to mal). Keď si pozriem, čo bude stáť nová Corvette, tak za cenu vybaveného GTS by som mal dve Korvety. Webpajovi to nedalo a už sa bol na ňu v salóne pýtať a mala by vraj stáť cca. 2M Kč. A to je 500k športiak, koncepčne čistý superšport s motorom v strede. Pri nej sa potom človek pýta, či potrebuje tú dokonalosť Carrery, alebo bude mať menej premakaný, ale ešte výkonnejší superšport a jeden byt k tomu.
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 23.07.19  13:31

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotky

    A čo poviete na Poršä ak ste sa zviezli? Ja som turbo 911 ešte nejazdil, iba na okruhu preháňal GT3 RS (2ks) a Carreru (400PS?) Tie autá ma dostávajú ako zatáčajú a brzdia. Na výkon som nejak tak zvyknutý a tá Carrera mi prišla celkom “zdochlá” >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto Dany

    Dany 23.07.19  12:18

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotky

    Iudex, Woody, mohli by ste nejak zhodnotiť piatkové jazdy. Pri priamom presadaní je toho poznať najviac. Ja som sa zviezol len po prvé parkovisko na Leone a stihol som poznať, že je podobne tuhý ako Megan. Na nerovnostiach asi bude fungovať lepšie. Motor sa, proti skúšanej predvádzačke, celkom rozdýchal, ale mohli mu dopriať kratšiu prevodovku. Aspoň prvé tri, štyri kvalty. Bol by trochu živší.
    Inak som jazdil iba na Porche a čo k tomu. Akurát, že doteraz zatláčam slzu, že nemôžem tie krivky hladiť vo vlastnej garáži.
    Povedzte mi niečo k Meganu a pravdu, lebo ja už mám možno selektívnu slepotu. Poznali ste tam ten klepot od predku? Aj keď najviac je to počuť pri pomalej jazde po mierne zlej ceste.

    Iudex, je fajn že Mondeo je stále fajn. Vyjde to tak lacnejšie. Hlavne, že je žena spokojná ;-)

    PS: do albumu som pridal aj videá štartu a kus cesty. To video neskutočne skresľuje a zo sedačky to vyzeralo úplne inak

    [odkaz]

    Po ceste späť sme sa ešte s Iudexom bavili o spotrebe. Mne ukazoval palubák niekde pri Trenčíne 9,2 a po TT klesla na 8,9. Iudex hlásil 8,8. Tož downsizing. Na obhajobu musím povedať, že som na začiatku dosť behal po meste, je v tom cez hodinu vrčania na mieste pri umyvárkach a tiež cestou hore som trochu doháňal a pojazdil, čiže za celú cestu neklesla pod 8. Podľa dotankovania 9,5.
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 23.07.19  12:10

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotky

    iudex: Umět jezdit a pobízet k tomu řidiče jsou dvě rozdílné věci. Jezdit dneska umí kde co, vyloženě špatných aut už je minimum. Rozdíl je v tom, že některá auta z toho "mají radost" a jiná ne. To tvoje Mondeo (nota bene s lehkým benzínem na předku) je na poměry středního mainstreamu agilní auto, aktuální Mondeo už ne. Ne že by to nezvládlo, ale cítíš, že to nechce. Ozzy samozřejmě bude oponovat, ale je to tak. Focusem IV se Ford naopak vrátil mezi "řidičská" auta, a to i ve verzích s litrovým tříválcem a torzkou. Tady může třeba Ceed i s multilinkem jenom závidět.
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 23.07.19  11:58

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotky

    wl: To ti těžko může někdo upřít. GTS je neskutečná mašina, zážitek a už (ale samozřejmě ne jen) proto se těším na další návštěvu vašeho krásného kraje. Ačkoliv mě v této souvislosti napadá proslavená věta Josefa Sudka. "Cognac nepiju, bojím se že bych si na něj zvyknul." >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 23.07.19  10:41

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotky

    V nedeľu ráno som vybehol na túru do Karpát a pre zmenu som zobral Mondeo. Chcel som ho trochu prevetrať a vypáliť sadze (doslova, pri priamovstrekových motoroch sa odporúča občas vysokou teplotou odstrániť nespálené usadeniny), takže som si dal po prázdnych okreskách ráno trochu "spirited driving". No a stále to Mondeo jazdí solídne, v riadení je niečo cítiť, motor výkonovo stíha, v kontexte rozmerov je to pomerne agilné a vie aj zatáčať. Samozrejme v porovnaní s 3er je podvozok (na ostrú jazdu) až moc komfortný, takže pri rýchlejšie prechádzaných vlnách niekedy prepruží a pohojdáva sa, aj gumy s vysokým profilom úplne nespolupracujú, motoru chýba oduševnenie vo vysokých otáčkach. Ale opakujem, v kontexte toho, že ide v podstate o základnú verziu rodinného dostavníka, tam to DNA Fordu, ktorý vie jazdiť, rozhodne je. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 22.07.19  22:00

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotky

    pd777
    Stačí povedená, nemusí být rovnou tak špičková..., ale konečně tu od tebe vidím pořádnou fotku a ještě k tomu s pořádným autem. :yes: >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 22.07.19  17:00

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotky

    Už jsem to zjistil a reakci patřičně upravil.
    Sorry. Nejvíc mě překvapila tahle: [odkaz] :yes:
    Ale třeba i tahle je good:
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto Dany

    Dany 22.07.19  16:57

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotky

    Počkaj, ty vidíš len jednu fotku? Skus ty šípky do stran . Včul mi nejde internet v praci a pozerám, že to tam prehadzuje ako sa mu zľúbi. Zajtra to zrovnám a prípadne pridám aj video.
    Tvoja mobilovka je parádna už kvôli obsahu, myslím pozadie ;-) Ja som také pozadie nemal...
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 22.07.19  16:37

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotky

    Dany
    Díky.

    P.S. Ještě, jak ses ptal na to EeSPéčko, tak v režimu Sport plus je poměrně velmi benevolentní a zasahuje až při příliš "rozverné" jízdě (na poměry běžné silnice). Lehčí powerslidy tak záměrně přehlíží.
  • « 00 Reagovat !

    foto Dany

    Dany 22.07.19  16:10

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotky

    Sorry, nestíham

    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 22.07.19  15:44

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotky

    [odkaz] >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 22.07.19  12:27

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotky

    Dany
    Stále (zatím marně) čekám na nějakou povedenou fotku... :-O ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 21.07.19  15:27

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotky

    Možná tam natáčeli nějaké scény k tomu novému filmu o rivalitě dvou velkých "F".
    >:D >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 21.07.19  12:30

    « Re: Re: Re: Re: Re: Fotky

    JJ, cesta celkem v pohodě. Zasekli jsme se akorát ve Vysokém Mýtě, kde jednak byla objížďka opravovaného úseku a taky stojící kolonu způsobili řidiči, kteří nedokážou předjet ani traktor šinoucí se ďábelskou rychlostí cca 20 km/h. No ale zase jsme měli možnost docela dlouho ze silnice pozorovat dění na místním okruhu, kde zrovna dováděl černej Ford Puma a Favorit Pickup. >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 21.07.19  00:59

    « Re: Re: Re: Re: Fotky

    Když tam nebude kamera, zkusit by se to mohlo... >:-[]
    Cesta zpět O.K.?
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 21.07.19  00:17

    « Re: Re: Re: Fotky

    wl: Jj, to je dobrá fičúra. >:D Ještě bych na tvým místě zkusil, jestli projedeš pod závorou na parkovištích a je to další plus pro 911. >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 20.07.19  21:34

    « Re: Re: Fotky

    [odkaz]
    Na konci cesty s woddym zpět, nás na HB nezachytil stacionární radar, na poměry aut jsem pro něj zřejmě byli příliš placatí... ukázal nám rychlost auta před námi a potom zase auta za námi, my jsme přitom jeli podstatně rychleji, než byla (jejich) rychlost, kterou ukazoval. >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 20.07.19  17:51

    « Re: Re: Fotky

    iu
    Kdybys fotil na automat, nebo mobilem, dopadlo by to líp, je to pěkné "mázlé"... 8-s ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 20.07.19  17:08

    « Re: Fotky

    Tu: [odkaz]
    Inak som si nedopatrením nastavil zlé ISO (to sú tie samostatné ovládače všetkého na Fujinách) a fotky sú dosť nepouziteľné. Tak snáď niečo pridá Dany.
    Inak večer domov už boli voľnejšie cesty, tak to nebolo až také márne zvezenie.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 20.07.19  13:07

    « Fotky

    Chlapi, kde jsou nějaké fotky z náhlého minisrazu? ;-)
    Včerejší večerní fotka, hned po akci znovu v cajku:
    [odkaz]
    Přece nemůže spát špinavá, to by bylo, jako bych si před spaním nevyčistil zuby. :-O >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 19.07.19  13:59

    « Re: Re: Re: Zrádny NS

    Nakonec to prý byla nějaká vytuněná Miata (asi s HT) a ten olej byl zřejmě z ní, proto to do ní napálil...
  • « 00 Reagovat !

    foto Emel

    Emel 19.07.19  09:47

    « Re: Re: Zrádny NS

    Černou RX-7 FD s volantem vpravo nedávno kamarád prodal >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 18.07.19  11:26

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To nevymyslíš...

    iu....emoce "running thick and fast" na diskuzích re- nová M40 on bmwblog.... :-! Zastánci RWD vyhlásili pohotovost.... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 18.07.19  10:44

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To nevymyslíš...

    Nebo můžeme zkusit třeba znakovou řeč... :-O
  • « 00 Reagovat !

    foto Dany

    Dany 18.07.19  10:34

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To nevymyslíš...

    WL: Môžeme si písať, ako doteraz ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 18.07.19  09:49

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To nevymyslíš...

    Tak jsem se ráno probudil a hlasivky v pr.deli, to bude "pokec"... 8-s
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 18.07.19  07:43

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To nevymyslíš...

    Páka je kratší a hlavice je jiný design.
    Další výhodou pre- září 2018 modelu je možnost instalace M Performance výfuku.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 17.07.19  22:59

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To nevymyslíš...

    Co je na té řadičce M performance (kromě nápisu)?
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 17.07.19  17:47

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To nevymyslíš...

    iu....ok....jasný, šestiválec je šestiválec a můj je navíc manuál, M Performace řadička,
    pre - EU 6d Temp, žádný GPF a WLTP bullshit a teď samosvor.........ale M135i se mě líbí a
    X2 M35i a AMG A35/45 taky.......a nový Ford Focus ST taky není špatná zbraň. Co se týče value for money tak FFST vede, ale asi přece jen na stará kolena by to chtělo něco vyššího....X3 M40i perhaps......nebo RSQ3? :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 17.07.19  15:38

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To nevymyslíš...

    No, ono se to šetření potom může sakra prodražit, zvlášť, když tam prijedeš s autem za několik až mnoho milionů. A ty nervy, ty za to taky nestoji.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 17.07.19  14:37

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To nevymyslíš...

    nielen pre pradedu: prvá porovnávačka novej M135i proti starej M140i: [odkaz]
    Dynamicky (podľa očakávania) dostala novinka s R4 na pr.del od šesťvalcového predchodcu. Vizuálne zvonku tiež nie je nejak krajšia (a to predchodca zrovna nežiaril), jedine interiér je logicky o level modernejší a hodnotnejší (až na ten diskutabilný prístrojový displej s otáčkomerom naopak). Celkovo ale krok späť, aj recenzent by dal prednosť predchodcovi a majiteľ M140i by mal oslavovať, že má "future classic" (a nepredávať ho ;-) ).
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 17.07.19  13:52

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To nevymyslíš...

    wl....máš naprostou pravdu. Když se člověk dívá na videa z NS a vidí tam ty různé "sebevrahy", tak pronájem okruhu klubem (ten také zjednával pojištění) anebo několika kluby určitě dává smysl a v Austrálii to bylo běžné.
    Ano, není to levná záležitost, ale náhoda je blbec....
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…