Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 19.08.19  11:17

    « Re: Re: Re: Macan S facelift

    wl....tož mě bílá nevadí. Ano, je to "tuctová barva", ale asi není tuctová pro nic za nic.
    Tu Miami bych možná bral, kdybych bydlel na Floridě nebo v slunné Kalifornii..... ;-)
    I v Queenslandu na Gold Coast by se šikla..... ;-)
    [odkaz]

    ....ten plážový stan nalevo má podobný odstín..... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 19.08.19  10:04

    « Re: Re: Re: Macan S facelift

    .....manuální převodovka....konečně jedna dobrá zpráva.....

    predstaveni/vw-odhalil-detaily-k-nove-…
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 18.08.19  00:42

    « Re: Re: Macan S facelift

    p777
    Za mě, hlavně ne bílou, Macan v bílé vypadá o ničem/tuctově.
    To už raději i tu Miami, ve které je Macan S nakonfigurován nejlépe ze všech aktuálních českých skladovek.
    [odkaz]
    [odkaz]

  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 15.08.19  10:57

    « Re: Re: Re: SSS vs. Up!GTI

    w-a
    Tak pokud tam (zboku) nebyla ta dynamicky zvednutá linie, která dobře vypadá a navíc dělí "zrno od plev" (Citigo/Mii), tak je to jasné.
    Prostě třídvířko člověk vidí jen na prezentačních fotkách VW.
    [odkaz]
    Na Upu!GTI mi docela chybí výraznější boční držení předních sedaček a aspoň možnost připlatit si za lepší (nehalogenové) světlomety. Jinak ale vypadá dobře, viz i ta fotka.
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 15.08.19  08:19

    « Re: Re: SSS vs. Up!GTI

    wl: Popravdě, nejsem si úplně jistej. Většinu času jsem ho kontroloval ve zpětným zrcátku. Vedle sebe jsem ho měl jenom tu chvilku, kdy mě už na ceduli obce předjížděl a pak byl dvě auta přede mnou. Ale když o tom přemýšlím, spodní linku oken to mělo rovnou až dozadu, takže nejspíš 5-dvířko.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 14.08.19  23:48

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podruhé narozen

    Catania, tak to bych tam čekal spíš "CT", ale ty tam máš "FV"..., že by to půjčovny měly značené nějak jinak...

    P.S. To víš, tamním uprchlíkům nestačí italské značky aut, chtějí značky světové... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 14.08.19  21:22

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podruhé narozen

    Jj, Catania.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 14.08.19  20:06

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podruhé narozen

    iudex
    FV? Co to je za italskou provincii? Někde na ostrově?
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 14.08.19  19:02

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podruhé narozen

    Tady je jedna CTR (MY 2017, low km) v černé za super cenu od soukromníka....a zdá se, že se o ni borec staral............
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 14.08.19  19:01

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podruhé narozen

    Tak som sa tešil na typické talianske auto do mesta a namiesto Punta som dostal toto: [odkaz]
    Tak sa nedivím, že to ide s Fiatom dolu z kopca, keď už aj doma v požičovniach namiesto domácej značky ponúkajú Kórejcov. >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 14.08.19  19:00

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podruhé narozen

    Viděl jsem na živo vsechny barvy, v té červené to působí už moc agresivně až vulgárně, za mě ta šedá metla. Ale na živo ta modrá taky ok, ty červené prvky více vystoupnou, ale k tomu autu to sedí, nenápadně rozhodně nevypadá. Uvidíme jestli jak v půlce září představí facelift a možná bude jedna limitka nebo ostřejší verze :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 14.08.19  18:28

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podruhé narozen

    Pro mě je ten cirkus tvarů a křivek nepřijatelnější asi v červené:
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 14.08.19  18:05

    « Re: Re: Re: Re: Re: Podruhé narozen

    tms....-tož čumím.....jseš první kdo veřejně přiznal, že se mu CTR (i když jen v některých barvách) líbí. Mě se nejvíc "přijatelně líbí" v černé.....
    [odkaz]
    Jo, v tmavých barvách nebije "výstřednost" designu tolik do očí.....to je pravda.... :-! Tmavě šedá je také OK.
    [odkaz]
    Dodnes nevím, co bylo záměrem marketingu, když tuto siluetu schvaloval. Kdyby byl vůz určen "for Japan only" a nebo pro Autralasii LHD countries, tak bych tomu rozuměl. Nevím jak se na to dívají Angličané, kde se CTR vlastně vyrábí.
    PS. Jo, já (stará senilní osoba) jsem zapomněl, že jedno SUV už doma máš.....sorry jako....
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 14.08.19  17:41

    « Re: SSS vs. Up!GTI

    w-a
    A stihl si tomu Upu! GTI spočítat dveře? ;-)
    Já jen, jestli to náhodou nebyla "vzácná" 3dv. verze...
    I ten stříbrný, co má ségra, je 5dv.
    Prostě i u mini hh skoro všichni nutně potřebují dva páry dveří, nehledě na to, že jsou za příplatek.
    Myslím, že i ten T-Roc v kabriu to, i díky logické absenci zadního páru dveří, nebude mít na trhu jednoduché.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 14.08.19  17:25

    « Re: Re: Re: Re: Re: Podruhé narozen

    Th
    S šedou souhlasím, ale místo modré bych napsal červenou, ta modrá ji podle mě nesluší vůbec, hrozně se bije s těmi červenými akcenty, to už pak raději i tu bílou.
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 14.08.19  17:24

    « SSS vs. Up!GTI

    Swišť je na silnicích už měsíc a půl, najetých nějakých 2.500 km a doba hájení skončila. Nebudu vás teď unavovat rozšířenými jízdními dojmy, ale docela mě překvapilo, jakým způsobem k němu přistupují ostatní řidiči. Samozřejmě těžko říct, jestli se z jejich strany jedná více o respekt, prostou slušnost, rezignaci nebo obavy z magora >:-[] , ale až doposud jsem neměl problém s žádným potupeným řidičem obvyklých povozů - firemních Octávek, manažerských Supů nebo soukromých polorozpadlých BMW či Audin. Jediným kdo se za tu dobu nechal vyprovokovat k "odvetě" byl řidič Transportera T5.

    Dnes nicméně došlo na setkání s červeným Up!em GTI s pražskou RZ, který SSS bezpečně rozpoznal a přilepil se za mě. Nemůžu proti němu říct křivého slova, všechno probíhalo v rámci hry....jakkoliv by příslušníci dopravní policie zřejmě nesouhlasili. ;-)
    Majitel (řekl bych tak kolem 30) se držel statečně, museli jsme se na cca 20 km úseku probíjet kolonou aut a i když jsem mu pak na chvíli zmizel (a lehce zvolnil), za chvíli se zvládl zase dostat za mě. Na kousku volné silnice se pak ukázalo, že stylem "co to dá" Swift přece jen má výkonově i rychlostně navrch. A pokud se týká zatáček, tam bohužel srovnat nemohu, protože vyloženě technická pasáž na této trase chyběla. Před vjezdem do města pak majitel prokázal menší obavy o řidičské oprávnění a "vzal" mě přes dvojitou plnou i s dalšími dvěma auty, které jsme dojeli. Nikoho neohrozil, ale počítám že ještě za cedulí měl na tachometru tak 120. Docela často se tam měří, takže jsem to od něj nečekal. Ujeli jsem kousek od sebe ještě asi kilometr, zablikali si a rozjeli se po svých. Já teda k pumpě. Akutně. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 14.08.19  16:53

    « Re: Re: Re: Re: Re: Podruhé narozen

    Thom: Jsem za tebe rád, že už máš zase náladu vybírat nové auto. Být milovník konspiračních teorií, možná bych měl podezření, že ses rozhodl pro obměnu auta radikálnějším způsobem než je obvyklé a ten olej na trati sis prostě vymyslel. >:D ;-)

    Adepty komentovat nebudu. Speciálně v tvém případě člověk nikdy neví a rád si tedy počkám na výsledek. Každopádně přeju rychlý postup uzdravování. :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 14.08.19  16:00

    « Re: Re: Re: Re: Podruhé narozen

    WL - já si člověče na CTR už nějak zvykl a dokonce se mi v některých barvách líbí! :-) Nejlépe v šedé metalické a modré.
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 14.08.19  15:57

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podruhé narozen

    Praděda - mám doma už Polo-Hot SUV Atecu FR 2.0 TSI, která po přepnutí motoru a převodovky na Sport umí jezdit velmi svižně a zároveň je nyní pro záda super s nastupováním i naladěním podvozku. Ani měkké, ani tvrdé. Takže k nynější situaci jako daily ideální auto.
    Druhé má být na zábavu, ale je pravda, že kdyby přišla nějaká krize, klidně skončí pak jako jediné auto :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 14.08.19  10:48

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podruhé narozen

    Kola na všech verzích nové CTR jsou 20". Pneu 245/30. Nevím, proč to tak Honda má. (Good looks?) Myslím, že 18" by s přihlédnutím na velikost auta docela stačily. Samozřejmě by potom mohly/měly být v nabídce i větší kola.
    18" kola obuté do 40-45 profilu gumy by pro pohodlí určitě udělaly hodně.
    Jasný, ty se dají lehce dokoupit. Ale podmínku snadného nastupování to neřeší. Proto bych určitě "hodil čučku" i na nějaká ta menší hot SUV...třeba Macan S... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Dany

    Dany 14.08.19  10:10

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podruhé narozen

    Thom, je fajn, že sa cítiš lepšie a už pokukuješ po novom povoze. :yes:
    Ja by som si tipol dvojicu M240/M340. Bol by to síce downgrade, ale presne to máš zadané vo výberových parametroch. Niečo pohodlnejšie. Rôzne presakujú informácie o horšom riadení trojky, to by sa muselo vyskúšať.
    Neviem ako to máš s designom CTR. Ja som to bral, že by si ju mal na okruhové použitie a tam by sa tie "funkčné" prvky dali ospravedlniť. S komfortom naopak problém nieje. Aj na dvadsiatkach je prekvapivo komfortná. Skôr by som videl problém v naozaj nízkom profile a dennom využití. Kamarát už 2x na odťahovke kvôli prerazenej gume v malej rýchlosti (do 10). Stačí bokom trafiť jamu a guma je strihnutá.

    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 14.08.19  08:30

    « Re: Re: Re: Re: Podruhé narozen

    Kurz by som nehal, len s CTR by musel stále cúvať aby ostala podmienka zachovaná. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 14.08.19  00:03

    « Re: Re: Re: Podruhé narozen

    Th
    Vzhledem k závěru tvých podmínek ("...a nejlépe to i trochu vypadalo"), kurz na tvoji koupi CTR prudce poklesl. :no: ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 13.08.19  17:01

    « Re: Re: Re: Re: Re: Podruhé narozen

    M240i má sice stejný tvar sedadel, ale aspoň jsou alcantara/látka a tvar je na houby na okruhu, kam asi chodit stejně už moc nebudu. To by nebyl problém ty sedadla. Zase nekloužou. IUDEX má asi stejný, pokud má M paket. A zůstal bych u RWD a hlavně kupé, ikdyž třeba xDrive s výraznou preferencí zadku. Mustang je na okresky hodně široký, ještě širší o 6cm než M2 :-O
    U M2 nebo M4 dát leda nějaký nastavitelný podvozek aby to nebylo tak tvrdé. CTR má adaptivní podvozek, když se tam dají místo 20" kol 19" kola, tak by to.nemusel být problém, já ho jel na 18" zimních. No uvidíme...
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 13.08.19  15:05

    « Re: Re: Re: Re: Podruhé narozen

    To "supercheap" M4 nemá adaptivní podvozek. Takže na "pochrúmaná záda"....nevím....nevím.... :-|
    M2C také nemá adaptivní podvozek a M240i má ty samá sedadla jako M140i čili nepohodlná.
    Novou CTR jsem nejel nemohu komentovat. Ale předešlý model byl podle všech informací také dost "natvrdlý"...neměl adaptivní podvozek....nový má...
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 13.08.19  14:08

    « Re: Re: Re: Podruhé narozen

    Tom: vidím, že si opäť v starej forme a vyberáš nové. To je fajn. A tiež sa mi páči, že pozeráš po niečom pohodlnejšom, viac GT a dáš do výberu type R či M2 Competition. >:D
    Ale rád sa do tejto hry zapojím: S5 to asi nebude, jazdenku v skutočnosti nechceš (mal si vždy nové autá) a u nás asi bude výber auta podľa Tvojich predstáv limitovaný. Type R dávam šancu, to Ťa láka už dlhšie, ale zase zostup k R4... M240i vylučujem, tú už si mal vo výbere pred M2 a preskočil si ju, takže teraz by to bol príliš citeľný downgrade. M2C síce ide priamo proti téze o pohodlnejšom GT, ale ak sa budeš cítiť zdravotne OK, vidím to najskôr na to. M340i sa Ti ako píšeš nepáči, aj keď požiadavky na pohodlnejšie a stále veľmi rýchle auto by spĺňala najlepšie. Mustang... to je naozaj GT, V8 je silný argument a moja manželka by Ti to odkývala všetkými desiatimi, ale pred favoritov CtR či M2C sa asi nedostane. :-)
    Fred: tá M4 z dedovho odkazu je fajn, 1,7M je na eMko výborná cena. Ale keď sme pri veľkých silných kupé, Mustang je nový za 1,27M: [odkaz] A 460-koňový osemvalec 5,0 má argumentačnú váhu, notabene keď je o 430t Kč lacnejší ako šesťvalcová M4.
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 12.08.19  16:59

    « Re: Re: Re: Podruhé narozen

    Tom: utekaj po tú M4 čo dal dedo odkaz, kurwa parádna cenofka. Má to veľké vráta (kupé) tak nastupovanie bude brnkačka.
    iu : konečne máš poriadne koncernové auto na jazdenie, vitaj v klube. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 12.08.19  16:32

    « Re: Re: Re: Podruhé narozen

    tms......slušně se dá nastupovat tak akorát do vlaku v Kyjově na nádraží..........ale pobavení = 0 a je to škaredé jak sviňa............. ;-)
    Vážně ale, nic neuspěchej....poctivě cvič, jak píše iudex. Moja měla v roce 1995 disc prolapse in 2 levels a cvičením, včetně hydro therapy, se bez operace dostala na cca 95% ok. Cvičí ale dodnes.
    Good luck and all the best!
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 12.08.19  15:31

    « Re: Re: Podruhé narozen

    Je možné, že to bude se zády teď o něco horší, takže i proto se koukám po něčem více GT, než bylo emko, tedy aby to bylo sice zábavné, ale dalo se do toho slušně nastupovat, umělo to pobavit, a nejlépe to i trochu vypadalo >:-[]
    WL - jaký je kurz že pořídím Civica Type R ? A kolik se sází? Mohu si také vsadit?
    Když už, tak vypiš kurzy na těchto 5 finalistů a uděláme tipovačku ;-)
    Abecedně: 1.) Audi S5 (musela by být 1-2 roky jetá), 2.) Civic Type R, 3.) M240i (možná spíše jako xDrive, nyní za slušné ceny), 4.) M2 Competition, 5.) nová M340i xDrive (ikdyž je to ošklivé), možná za šesté Mustang GT s osmiválcem :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 12.08.19  15:02

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podruhé narozen

    iu.....když ono to začlo docela nevinně. Měl jsem tenkrát ještě MPS a moja projevila zájem začít zase jezdit. Chtěla Yarise, protože s ním jezdila v AU. Tak jsme koupili Yarise a dokonce i na její jméno. Jednu dobu něco najezdila, ale pak toho nechala.
    No a tak se z Yarise stala "holka pro všechno"........ ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 12.08.19  14:26

    « Re: Re: Re: Re: Re: Podruhé narozen

    dedo: no a to je to, čo podľa môjho osobného názoru nemá zmysel, kupovať si dobré auto, ktoré nebude slúžiť tomu, čomu má, teda jazdeniu. Beriem to u labelovej 911ky, je to víkendovka, športiak pre radosť, kde sa ani nedá čakať denné jazdenie, tam to užívanie po víkendoch a za dobrého počasia chápem, notabene ak je tam potenciál youngtimera, ktorý časom nestratí na cene. Ale SUV nie je žiadny future classic, ten pod plachtou len bude strácať na hodnote. Lebo pri Tvojom systéme dvoch áut nech máš pod tou plachtou čokoľvek, stále budeš používať Yarisa (resp. čím lepšie a drahšie auto pod plachtou, tým menej uvidí svetlo sveta). Takže z môjho pohľadu je asi lepšia cesta jedného univerzála, ktorý sa bude používať, než dve autá, z ktorých sa bude používať... zase len jedno.
    But your money, your choice.
    Btw. aby som nebol moc rozmaznaný, teraz si budem na dovolenke užívať true daily car: Fiat Punto. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 12.08.19  12:35

    « Re: Re: Re: Re: Podruhé narozen

    Super nabídka na M4....

    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 12.08.19  11:39

    « Re: Re: Re: Re: Podruhé narozen

    iu...tož ano, často letím pro něco do Lídlu, ale tam je parkování "natěsno", jezdci "různí", vjezd/výjezd komplikovaný a Macana by mě tam opravdu bylo líto. X5 jsem používal jen na delší cesty. Ale vidím teď borce s X5, co s nimi popojíždí i ve městě. Ale nejsou to funglovky, spíš "dotahovky" z Německa.
    Stále víc to vidím tak, že zůstanu u dvou aut. To by pak Macan mohl být tím dalším "prachokolektorem"..... ;-)
  • « 10 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 12.08.19  11:36

    « Re: Re: Re: Podruhé narozen

    dedo: Yarisa si nehaj na dialkové cesty (tak ako doteraz), a na rohlíky si kúp elektrobicykel. >:D
    Macana možeš kúpiť a ja ti na ňom namotám nejaké km aby ho nebola až taká škoda v garáži.
    tom: tak keď už chodíš je aspoň pozitívna správa a snáď bude iba lepšie. Po tomto si na na okruhy nezanevrel?
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 12.08.19  11:12

    « Re: Re: Re: Podruhé narozen

    Veď práve to píšem, ak ho máš mať pod plachtou a nejazdiť na ňom, tak to je zbytočné kupovať. Potom je lepšie niečo menšie, čo budeš aj reálne používať, trebárs tú X2.
    Mimochodom prečo sa nedá Macan používať ako daily car? Nie je to nijak veľké SUV, aby Ťa obmedzoval v meste, proti Tvojej starej X5 je to úplný kompakt. Aj ja používam 340i ako daily car na dochádzanie do práce, školy, obchodu a v pohode.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 12.08.19  10:14

    « Re: Re: Podruhé narozen

    iu...moje dilema spočívá v tom, že zatím nevím jestli přejít jen na jedno auto a nebo mít stále auta dvě. Pokud zůstanu u dvou, tak se situace bude zákonitě opakovat. A Macan jako denní "lítačku" si představit neumím. To spíš jedno ze skupiny AMG A35/45 nebo X2 M35i/ M135i....moje dilema pokračuje.... :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 12.08.19  08:49

    « Re: Podruhé narozen

    Tom: neveselé čítanie, auto rozbité, Ty zranený. 8-s Ale hlavné je, že si živý a bez trvalých následkov. Chrbtica je sviňa, bude to chvíľu trvať (vitaj v klube), ale ak budeš poctivo cvičiť, dá sa to spraviť.
    Ono asi každý, kto ide na okruh, určite myslí na to, že sa môže niekde rozbiť, aj ja preto jazdím vždy s určitým blokom v hlave, max. na 90%. Ale zase si poviem, že rovnako sa človeku môže niečo stať na bežnej ceste (možno ešte skôr) a to by človek nikam nemohol jazdiť.
    dedo: Ty máš fakt široký záber v tom výbere, od smiešnych crossoverov s ussrraným štvorvalcom až po Porsche s plnotučnou technikou. Môj pohľad je taký, že ak si môžeš dovoliť toho Macana, tak nie je o čom rozmýšľať, go for it. Ale ak má stáť v garáži ako 1er a máš chodiť na Yarise, to si radšej kúp niečo, v čom Ti nebude ľúto denne jazdiť.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 10.08.19  20:57

    « Re: Macan S facelift

    wl...když bych si měl nakonfiguroval MS podle sebe, tak asi zůstanu u bílé barvy. Té červené se mě zdá na tak velkém autě trochu moc.....nový kód PK5LJGB9
    Jinak uvidím co s tím výfukem. Ale realisticky....a ani ten diff na mé ježdění už není kritický požadavek. Takže pokud by ten červený byl jinak ok, tak ho koupím. Snad si na tu "červeň" zvyknu.... :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 10.08.19  17:38

    « Macan S facelift

    pd777
    Macan S si jeď určitě projet a domluv si (kromě toho červeného) i toho v miami blue
    [odkaz]
    Ten má kompletní sport. výfuk a hned uslyšíš ten rozdíl.
    Teď po gpf už to není s dokupováním sport. výfuků tak jednoduché. Original bude ve finále znít líp, má tlačítko na deaktivaci a je plně homologovaný.
    Obě auta si projeď a nakonfiguruj si to přesně podle sebe, nemusíš nikam spěchat, navíc ani jedno nemá samosvor, který je skvělý.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 10.08.19  15:37

    « Re: Podruhé narozen

    tms...díky za podrobný popis tvého "dobrodružství". Přineslo me to zpět memories na dávné časy, kdy jsem bláznil na okruzích a občas měl nějaké to off. Měl jsem to štěstí, že jsem byl "na scéně" vždy sám a vybral si místa, kde bylo těžké se o něco zastavit. Jen jednou jsem potřeboval odtah, potom co jsem zůstal trčet v kačírku. Velká klika, že tam ten kačírek před nějakou dobou udělali, jinak by to bylo čelně do bariéry. Chtěl jsem tenkrát mimo racing line před rychlou zatáčkou předjet nějakého borce a dostal jsem se na "gum balls" a pak už mě byly brzdy na howno.......a na těch posledních 5-10 vteřin, když se ta bariéra kurevsky rychle ke mě přibližovala nikdy nezapomenu.
    Když mi bylo 15, tak jsem na Pionýru měl srážku s nákladní Škodou 706, po které jsem byl v bezvědomí a tak "trochu na sračku". Strávil jsem 3 měsíce v nemocnici a mezi probráním se v nemocnici a nasedáním ten den na Pionýra mám "naštěstí" milosrdné "okno".
    No, tož podstatné je, že jsi stále mezi námi a cítíš se lépe. Chce to jen nějaký ten čas a zase budeš jak rybička.
    All the best and take it easy.....

  • « 00 Reagovat !

    foto Market

    Market 10.08.19  13:34

    « Re: Podruhé narozen

    Skore uzdravenie prajem. Zdravie je zaklad, plechy sa daju kupit...

    Na postoj poistovne a ci sa budu cukat s plnenim som zvedavy.
    Ako sa riesilo poskodenie zvodidiel, odtah, vrtulnik, hopitalizacia?
    Chceli po tebe nieco zaplatit?
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 10.08.19  13:08

    « Re: Podruhé narozen

    Th
    Díky moc za podrobný report, samozřejmě ti přejeme brzké úplné uzdravení, ať se zase brzy sejdeme na nějakém tom minisrazu.
    Už jsem začal přijímat sázky, jestli tvoje další auto bude CTR. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 10.08.19  12:00

    « Podruhé narozen

    Nazdar bando, jak se tady pořád máte? Dneska jsem po dlouhé době kouknul sem, v rychlosti prolétl pár stránek zpátky, vidím že nějaké malé info co se mi stalo máte, také že proběhl nějaký malý sraz a že se stále vybírají nějaká auta >:-[] (taky budu muset vybrat nástupce). V půlce července asi budu slavit druhé narozeniny, ve finále to dopadlo po zdravotní stránce ještě asi celkem dobře, v první chvíli to vypadalo hůře. No a co se stalo? Jel jsem v tu chvíli v autě sám, kousek za mnou jel známej s BRZ (vyjížděli jsme spolu, ale přece jen je BRZ pomalejší). Kousek před Malým Karuselem, jak je tam horizont a za ním levá a dolů, pak pravá, tak v nájezdu do té pravé mi to najednou uklouzlo (jak se pak ukázalo, tak na oleji z jiného auta), nejdříve lehce předek, pak hned více zadek. Takže korekce smyku, volant do protipohybu, držel jsem předek ve směru, ale dostal jsem se doleva na trávu a jel po trávě vedle silnice a svodidel. Nic vážného by se nestalo, maximálně lehce odřený levý bok. Jenže po chvilce za zatáčkou stála napříč starší MX-5, kolmo ke svodidlům a čumák u svodidel. Zřejmě jak mu prdnul motor a vytékal olej, tak mu zadek na jeho oleji taky uklouzl. Nebo to ko-kot odstavil doleva na vnějšek zatáčky, nevím. Stopa od oleje co jsem pak viděl na fotce byla fakt dlouhá, vedla v zatáčce napravo, ale najednou se přesunula doleva a k těm svodidlům. No takže jsem asi tak 2-3 vteřiny viděl že do něj musím napálit, samozřejmě jsem se snažil celou dobu brzdit, ale na trávě a s koly od oleje to fááákt skoro nebrzdí 8-s Maximálně jsem si mohl vybrat, jestli se budu o něco snažit, dát hodně plynu a zkusit se vyhnout, ale vzhledem k tomu jak auto špatně reagovalo na předchozí korekce, jsem si vybral čelní náraz, protože se ví že auta jsou konstruovaná na čelní náraz. A pecka to byla teda velká, asi tak ve stovce :-O Airbagy ven, smrad a bílý kouř z nich, stáhnul jsem okénka, aby se dalo trochu dýchat. Dva pánové z té MX5 byli naštěstí venku, jinak min. ten nalevo by to nemohl přežít, moje auto bylo z části uvnitř. Cítil jsem, že hlava a ruce dobrý, ale že mě trochu bolí nohy a hlavně že mě bolí záda dole. Pak dojeli záchranáři, napíchli mi infuzi proti bolesti, čekalo se na hasiče aby hydraulickýma nůžkama odtsřihli střechu. Říkal jsem ať lehce odtáhnou auto dozadu a doprava, protože vlevo jsem měl hned svodidla, ale prý musí kvůli těm zádům opatrně a že auto je stejně kaput i tak. Už když otevírali pravé dveře, tak museli zabrat, bylo poznat že auto je trochu hnuté, čumák byl hodně zničený. Přišlo mi že to celé trvá dlouho, ale kluci z BRZ klubu se kterými jsme tam byli a kteří tam přijeli (volal jsem jim po nehodě kde jsem a co se stalo) říkali, že to tak dlouhé nebylo, tak nevím. Nasunuli mi pak nějakou desku pod záda, 3 chlapy mě vytáhli ven (hrozná bolest !!), dali na lehátko, pak 300m sanitkou, pak vrtulník a 50km do nemocnice. Tam zdlouhavá vyšetření vč. magnetické rezonance. Výsledek je horizontálně zlomený obratel v bederní části L1, naražená žebra a něco lehce pohmožděné pod nima. Druhý den ráno operace, dali mi tam titanové účko které drží na obratli nad ním a pod ním. Prvních pár dní bylo těžké, nemohl jsem se pořádně přetočit z boku na bok, za chvilku vždy přeležená strana, na zádech to prvních pár dní nešlo. Problém si sednout a najíst se. Záda bolela, svaly hned po 2 dnech atrofovaly. Po pár dnech chůze s vozíkem nebo berlemi, po týdnu odvoz sanitkou zpět domů. Nyní po 4 týdnech už chodím bez berlí, ale záda stále bolí, nevydržím dlouho sedět, spíše polehávám, občas malá procházka a k tomu cvičení a posilování. Od pondělí začnu s pořádnou rehabilitací každý den... Jo a ten známej s BRZ co jel za mnou, tak dostal také smyk na oleji, ale tím že jel jinou stopu tak se mu to povedlo vybrat (taky jsem mu tu MX5 odtlačil o kus dále), ale minul nás prý na trávě asi o 2 metry. Kdyby to do mě nabořil ještě zezadu, tak to by nebylo dobré. Jinak šlo o běžné Touristenfahren, tedy jízdy pro veřejnost, nebyl to TrackDays s uzavřenou tratí, pojistka tam normálně platí, ale možná se bude pojišťovna chvilku cukat, ale moje pojišťovna to nemá vyjmuto z podmínek, jako některé jiné (což jsem si tehdy i ověřoval před uzavřením pojistky, když už tam jednou za rok na turistické jízdy zajedu - ale žádné riskování a jízda na hraně, neměřím si ani čas, spíše si užít pěkné okresky - ale jak se ukázalo, ani moje opatrnost a respekt k místu nemusí stačit, když máš smůlu).
    Ten úsek je tady na tomto videu s Alpinou od 7:14 : [odkaz]
    Uklouznutí přišlo asi v 7:20, někde kolem 7:23 nalevo jsme pak stáli
  • « 00 Reagovat !

    foto Market

    Market 10.08.19  07:31

    « Re: Re: Re: Re: BMW M140

    Neboj, aj ja viem citat, na inom webe napisali:
    Server Automobile informoval o tom, že M140e bude plug-in hybrid, který zkombinuje dvoulitrový čtyřválec o výkonu 223 kW (300 koní) s elektromotorem, s nímž bude výsledný výkon dělat rovných 400 koní a 500 N.m točivého momentu.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 09.08.19  20:57

    « Re: Re: Re: BMW M140

    mkt...já jsem "HH or hot small SUV man" a moje rodina se scvrkla na dva starší lidi. Takže nic velkého ani nepotřebujeme. A bohužel 3r je dnes už opravdu velké auto a navíc sedan.

    wl....za 14 dní vyrážíme na dovolenou do Čech a mám v plánu se stavit v Porsche Centrum Praha. Tam zjistím jak se věci mají ohledně té limitky Macan Turbo a svezl bych se v tom červeném Sku, které mají "on the floor" a kdybych byl "unešen", tak bych ho i koupil. Má "střechu" a to je to nejdůležitější. Výfuk by se dal dokoupit, kdyby mě kravál chyběl.... ;-) M140i zatím prodávat nebudu.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 09.08.19  18:33

    « Re: Re: Re: Re: Re - M135i

    BMW X2 M35i (R4/306PS), jehož cena začíná na 1.443.000,-, což je o 293.000,- méně, než cena za Porsche Macan S (V6/354PS).
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 09.08.19  17:43

    « Re: Re: Re: BMW M140

    Kolko kg navyše? Určitě dost až hodně. ;-)
    A k výkonu píší, že: "...by mohla nabídnout až 400 koní"
  • « 00 Reagovat !

    foto Market

    Market 09.08.19  16:24

    « Re: Re: BMW M140

    Mna by zaujimalo, kolko kg to bude mat navyse, oproti M135i.
    Inak, ani ja by som asi R6 RWD nemenil za R4 haldex.
    A to AMG A45 bude podla mna nezmyselne drahe.
    Myslim si, ze M340i by bol ako jedno auto v rodine ideal...
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 09.08.19  16:13

    « Re: BMW M140

    mkt....také jsem to četl. Je to určitě zajímavá cesta, kterou chce Mnichov konkurovat A45 a RS3. Jo, ale kastla bude stejná jako R1.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 09.08.19  16:09

    « Re: Re: Re: Re - M135i

    Uvidíme, jak mě zaujme M135i naživo a také na silnici. Who knows....může z něj být nová nákupní taška a Yaris "půjde do zálohy".... ;-)
    X2 M35i mě zajímá víc....asi tak jako AMG A35/45....jsou to totiž auta, která se už vzhledem odlišují od běžné populace.
    Golf jako nákupní taška by byl také ok.
  • 00 Reagovat !

    foto Market

    Market 09.08.19  15:56

    « BMW M140

    Teraz citam, ze sa chysta nove M140, ale nie i. Bude to M140e a bude to mat hybridnych 400 koni...
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 09.08.19  13:54

    « Re: Re: Re - M135i

    Taky si myslím, že i GTI TCR/G7R budou lepší volbou.
    A vyměnit 140i R6 rwd za 135i R4 awd, to je jako vyměnit krávu za jehlu v kupce sena. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 09.08.19  12:04

    « Re: Re - M135i

    Ja ako milovník BMW a skôr hater VW, by som kúpil radšej GTI alebo R od Golfa v tomto výbere. Minimálne kvôli dizajnu a cene.
  • 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 09.08.19  09:00

    « Re - M135i

    Dostal jsem zprávu z Renocaru. M135i se u nich objeví v září........tož zájemci poznačte si do diáře........bohužel X2 M35i zatím není na obzoru..... ;-\
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 07.08.19  16:42

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS alebo M135i?

    iu
    Zrovna v téhle (BULLITT) verzi/barvě a z tohoto úhlu vypadá Mustang nejlíp, pokud by ji nevadil povinný manuál. Škoda, že téhle zajímavé verzi umazal GPF (pro eu) celých 20 kW.
    To si u mě tvoje žena šplhla, že se jí líbí klasické 2dv. kupé, to je jasný důkaz toho, že má dobrý vkus a styl. :yes:
    Teď už jen zjistit, proč si vzala zrovna tebe... >:D ;-)

    P.S. Pokud se jí líbí i retro Brouk (předpokládám, že new Beetle 2.g.), tak to by se jí mohlo líbit i P 911.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 07.08.19  15:48

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS alebo M135i?

    Tož mě se líbil již v roce 1970 v Austrálii a tam bych si ho dovedl i vlastnit. Silnice hezky široké i parkovací místa, ale tady? Jo, jen mě překvapilo, že se líbí ženské (doufám, že tvoje polovička je ženská? Dnes člověk nikdy neví...i sousedův syn žije s klukem). Obliba SUV je u ženských normální...ale Mustang?
    Ano, takový BOSS 302 byl v Austrálii toho času mnoha mladíků sen....
    [odkaz]
    Ale byly i jiné muscle cár-y...jako místní Holden Monaro GTS 350 [odkaz]
    nebo Ford Falcon GTHO PHASE 3
    [odkaz]
    nebo Chrysler Charger RT
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 07.08.19  14:10

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS alebo M135i?

    Tebe sa Mustang nepáči? Ja síce mám problém s tým, že pri tej dĺžke má len jeden pár dverí >:D ale inak tie tvary sú vydarené, čisté a dynamické: [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 07.08.19  12:48

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS alebo M135i?

    iu...píšeš že to výchádza na MPV. Já měl před časem na víkend půjčenou 218i AT a byl jsem příjemně překvapen, že i se superussrraannýým tříhrnkem bylo s ním docela příjemné svezení. (Už jsem o tom kdysi psal.) Jako MPV nemělo chybu. A teď je zpět i 170kW xDrive verze. Kapku dražší, ale z 0-100 za 6.5 s to je paráda. Kufr to velký nemá, to je fakt. GT má větší kufr, ale zase nemá ty good looks a také chybí ten 170kW motor....
    Vůbec bych se nebál nějakého MPV umírání.Někde jsem četl, že v Německu pořád MPV frčí....myslím, že když se s tím oba projedete, budete také příjemně překvapení....
    Ale jinak tvojí polovičce rozumím.......až na toho Mustanga........ ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 07.08.19  10:28

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS alebo M135i?

    woody: stále dokážem prekvapiť, čo? >:D Ale nie, len som sa skúsil na vec pozrieť inými ako svojimi očami, teda z pohľadu rodiny, manželky a deti. A tie rodinné potreby sú diametrálne odlišné od športového sedanu s nízkym posedom, tvrdým podvozkom, radením a hlučným výfukom. Teda som skúšal hľadať pravý opak 340i, niečo praktické, priestranné, s veľkým kufrom, dobrým výhľadom, komfortným pružením a automatom. Najviac to výchádza na MPV, ale tá kategória umiera a prirodzený posun je k SUV. Preto zmienka o Kodiaqu.
    Ale všetko je inak, zrovna dnes sa polovička vyjadrila v tom zmysle, že prečo sa ona musí prispôsobovať a mať racionálne praktické auto, prečo nemôže mať auto, ktoré sa jej páči? No a jednoznačne by chcela Mustang, z toho je nadšená, páčia sa jej tvary elegantného, dlhého, dynamického dvojdverového kupé. Ako skromnejšiu alternatívu by akceptovala VW Beetle alebo Mini. Ale Mustang jasne vedie, dokonca sa pýtala na cenu (a to už je prejav seriózneho záujmu z jej strany).
    Ale pri takých našich preferenciách (ja hotheče, resp. hotsedany, ona dvojdverové kupé) akosi nie je miesto na to praktické rodinné auto, ktoré potrebujeme, ale nikto nechce. >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 07.08.19  00:04

    « Re: Re: M135i a Kq (V)RS

    w-a
    Jasně, já to napsal blbě, těmi vnitřními klikami jsme myslel vnitřní madla dveří.
    Právě, na to, jak je ten interiér celkově zpracovaný/dotažený, jsou ta vrzající volná madla nepochopitelná.
    Když přišly první Kodiaqy, tak se mi to auto ale vyloženě nelíbilo.
    Verzi RS beru na milost, hlavně díky větším a neutopeným kolům a interiéru (kromě těch madel).
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 06.08.19  20:45

    « Re: M135i a Kq (V)RS

    wl: S Kodiaqem RS zkušenost nemám. Ale můj známej si nedávno pořídil LaK, 2.0 TDI 4x4 DSG. Čekal na něj tuším 8 měsíců. Mně se pořád Kodiaq zvenku nelíbí, uvnitř to v té výbavě vypadalo hodně slušně. Co mě hodně udivilo bylo šílené vrzání dveřních madel, to bylo naprosto ostudné. Prej to dělá jenom když stojí nějakou dobu na slunci, no ale i tak. A za ty peníze...
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 06.08.19  20:30

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS alebo M135i?

    iudex: To se mi snad zdá. FWD SUV, diesel, automat....? Veškeré mé jistoty v tomto světě se hroutí jak domeček z karet. >:D

    A já, který se nikdy nijak zvlášť nevyhraňoval v tradičních nelítostných přích SUV vs hatch/kombi/sedan, diesel vs gasoline, turbo vs atmo, manuál vs automat, ruční vs. el. ručka...tak nakonec já budu proti tobě téměř purista. >:-[] A pak se divme tristním prodejům klasické střední třídy v ČR a SK.

    Je zjevné, že tvoje požadavky na náhradníka Mondea bude ještě potřeba trochu proceed optikou člověka, co taky rád řídí. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 06.08.19  20:13

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS alebo M135i?

    iu
    3er při srovnání s předešlými generacemi, nelíbí se mu řízení a naladění podvozku...

    1137 eur? To je nějak moc, leda, že by koruna přes noc posílila těsně pod hranicí 21 Kč/euro!
    U nás je u Kodiaqa max cena za červenou Velvet 23.800,- Kč, a to ještě jenom u nižších řad + Scout. U VRS je to 13.200,- a u LK a SL jen 6.300,-, protože ty mají běžné metalické laky bez příplatku.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 06.08.19  18:39

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS alebo M135i?

    iu...souhlas s 3er. Taková M340i xDrive je všeobecně opěvované auto.......
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 06.08.19  18:31

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS alebo M135i?

    iu....upozaďování motorů jsem si všiml již vloni a také to tehdy náležitě okomentoval. Jen mě mrzí, že tento nešvar nastartovali motorističtí novináři. Fuj!
    Vidím v tom marketingový trik, kde automobilky zápasící s emisními regulemi nemají, co se týče motorů co nabídnout a naopak infotainment a různí asistenti jsou vyzdvihováni jako "must have", jinak kupče nebudeš in.
    Nedivil bych se, že se tady jedná o "komplot" mezi automobilkami a novináři, kteří jsou bytostně závislí na automobilkách, co se týká informací a zapůjčování testovacích vozů.
    A bohužel, doba se mění a mnohé z nás to seerre...... ;-\
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 06.08.19  17:12

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS alebo M135i?

    A čo má proti 3er? Pretože tam naopak sú testy pozitívne a opäť hovoria o najlepšie jazdiacom aute strednej triedy. :-O
    Jo, červená velvet je vydarená farba, škoda len, že Škoda za ňu pýta mastných 1137 eur.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 06.08.19  17:03

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS alebo M135i?

    iudex
    No a není..., se zeptej třeba svojí ženy. >:D >:-[] ;-)

    Ondrovi se řidičsky nelíbí ani nová 3er, takže můžeš být rád, žes to ještě stihl.

    Mně na tom K(V)RS (kromě těch vnitřních klik) neseděla ta výrazně modrá (na ten odstín je to moc velké auto), v červené Velvet (nebo v šedé) vypadá líp a přitom neřve tolik do světa: Já jsem (V)RS!
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 06.08.19  16:10

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS alebo M135i?

    wl: no Ondrov názor rešpektujem a keď hovorí až o sklamaní, tak M135i asi nebude to, čo som očakával. Smutné (hlavne v kontexte BMW).
    Kodiaq sa mi začína páčiť čím ďalej tým viac a keby nebolo odporu mojej polovičky k SUV a mojim výhradám k frekvencii Škody na cestách, tak by som o ňom aj uvažoval ako o budúcom rodinnom povoze. V rodinnom aute ide najmä o priestor a pohodlie, už by som neriešil nejakú extra agilitu a Kodiaq z praktického hľadiska boduje, pritom cena je stále znesiteľná. Pozeral som ho, vedel by som si predstaviť 2,0TSI alebo 2,0TDI (áno, dokonca by som bol ochotný zvažovať aj TDI, do veľkého SUV už sa nafta hodí), v červenej Velvet, s automatom (sic! >:D ) . Cena mnou nakonfigurovaného Kodiaqu (2,0TDI, DSG, FWD s pár príplatkami je 33200 eur, skoro na chlp zhodne s Focusom ST; benzín s AWD by bol drahší). Ale alternatívou by bol aj Tarraco, technicky zhodný, ale menej opozeraný, akurát tam nie je taký výber a konfigurovateľnosť, Seat to tlačí do vyšších motorizácií a výbav.
    Z uvedeného vyplýva, že rozširujem záber pre rodinný povoz, po americkej skúsenosti som tam zahrnul dokonca aj MPV, ale tie pomerne vymierajú a tam by ma zaujal iba výbehový S-Max či drahý 2er Grand Tourer. A možno nakoniec zostanem pri strednotriednom liftbacku typu Insignia a bude.
    deda: ja viem: (okrem pohonu 4x4 a automatu) hlavne v tom znaku na kapote. ;-)
    P.S: Všimli ste si, ako sa nenápadne odsúvajú motory do úzadia, ako čoraz menej dôležité prvky pri výbere auta? Audi to robí priblblým označovaním motorizácií, ktorému nik nerozumie (a to je cieľ), Škoda odsunutím výberu motorizácie na posledné kroky v konfigurátore. V konfigurátore Škody je motor až na predposlednom mieste, za stupňom výbavy, farbou, kolesami a interiérom. Proste podprahovo sa podsúva, že výbava či farba je dôležitejšia ako motor. 8-s
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 06.08.19  16:08

    « Re: Re: JC

    iu...potenciál FST jsem také už nedávno komentoval. Hlavně ten 2.3l motor z Mustangu tu hraje velkou roli. (There´s no substitude for cubic inches..... ;-) )
    AMG A35 je o cca 500k dražší než FST. Nevím, kde se ten půl meloun skrývá.... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 06.08.19  16:00

    « M135i a Kq (V)RS

    iudex
    Tak Ondra už řídil novou M135i a tvá důvěra v mnichovské schopnosti naladit techniku s napříč uloženým motorem se rozhodně nenaplnila, naopak, byl velmi zklamaný a prohlásil, že to nemá ani na končící G7R (hlavně motor/převodovka/podvozek).

    O víkendu tu měl modrý Kodiaq VRS a pokud se nálepka VRS bere pouze jako symbol nejvyšší výbavy (hlavně designově sportovně orientované), tak je to auto vlastně výborné a v rámci nábídky Kodiaqu to nejlepší, a to i za ty nemalé prachy, které za to chtějí.
    Jediná výtka byla k vnitřním klikám dveří.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 06.08.19  15:55

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS alebo M135i?

    Tak odzadu....Yarisem do Prahy........Yaris má zimní kola...kapiš?
    Brno, Zlín taky dělám s Yarisem..........
    Rohlíky taky s Yarisem......
    Kaufland zase s Yarisem....
    Já vlastně druhé auto ani nepotřebuju........... >:D
    Kua, ale ten Macan Turbo Exclusive Edition mě zamotal hlavu....už jsem jim poslal mailíka.... ;-) A teď ta cena? No, nekup to....asi jim zbylo něco starých panelů (Tailgates..?) a dalších komponentů včetně motorů, tak vykouzlili Exclusive Edition.
    Znám z Toyoty. Material Control podala Model End of Life zprávu a hned byla na světě nějaká limitka. Ale se zavedením JIT systému jich podstatně ubylo. To je logické.
    Ale ta spojená zadní světla na novém Macanu se mě líbí..... ;-)
    Cenový rozdíl mezi tou Exclusive Edition a novým Macan S a to i s příplatky, vidím tak na 200k ve prospěch S, což v této cenové kategorii je ale mucha.... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 06.08.19  15:52

    « Re: JC

    wl: niežeby šoumen Clarksom mal pre mňa nejakú váhu, ale v tomto prípade mu nemám dôvod neveriť, všetky testy oboch áut vyznievajú v zásade pozitívne. Len tie automaty a cena... ;-\
    Inak keď sme pri HH, Machi písal, že v súvislosti so zlým výsledkom RS Trophy (viď porovnávačka s TCR na okruhu v Moste) to riešili a podľa meraní na brzde (nejaký iný majiteľ) skutočne ten RS T nedosahuje 300 koní; vraj je problém v malom/nedostatočnom medzichladiči stlačeného vzduchu, ktorý nestíha ochladiť stlačovaný vzduch a potom motor nemá tie parametre, ako by mal mať a logicky najvypuklejšie je to v lete. No ak by to tak bolo, tak by sa z pozície top kúpy v triede odsunul a o to viac by som bol zvedavý na Focus ST (ktorého prvé poriadne testy ešte len čakajú).
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 06.08.19  15:35

    « JC

    "Kromě toho se také Clarkson zmínil o nedávném testování dvou ostrých hatchbacků pro The Sunday Times, během kterého si vyzkoušel Volkswagen Golf TCR a Mercedes-AMG A35. A oba vozy prý byly tak skvělé, že by si mezi nimi nakonec nedokázal vybrat. Prý je od sebe pomalu nedokázal odlišit, a pokud by se ho někdo zeptal, jaký je lepší, nedokázal by odpovědět."
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 06.08.19  12:22

    « Macan S

    To je předface, ale na kastli stejně prakticky nic nového není, kromě spojených zadních světel.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 06.08.19  12:19

    « Macan S

    Tak nejsi malé děcko. Prostě Yarisem pro rohlíky a jinak 140i.
    Třeba já GTI používám maximálně v okruhu Ostrava, Olomouc, Zlín. A pokud se jede někam dál (Bratislava, Brno, Praha, Vídeň, Polsko...), tak se bere automaticky allroad.
    Ne jak ty, Yarisem až do Prahy. :-O >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 05.08.19  23:13

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS alebo M135i?

    .....dovolit můžu, ale problém je v tom, že bych to mini používal moc a Macana bych si neužil.....asi tak jako teď s Yarisem a M140i.....
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 05.08.19  23:09

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS alebo M135i?

    Hele co jsem objevil....ale v konf. ještě není....

    [odkaz]

    Ale vidím, že je to stará kastla....
    [odkaz]

    ...ale cena sakra dobrá..... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 05.08.19  23:08

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS alebo M135i?

    Já si právě Macana dokážu představit i jako jediné auto, ale pokud bys trval na nějakém tom mini na rohlíky, tak to si k němu taky dovolit můžeš.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 05.08.19  14:23

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS alebo M135i?

    B58....420 koní...............[odkaz]

    wl....no, právě....já jsem zvažoval přechod na jedno auto v garáži.....a jinak buď rád, že tam koncern ještě neprotlačil nějaký superussrraanný tříválec hybrid.....
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 05.08.19  12:54

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS alebo M135i?

    I kdyby byl Macan ještě o něco menší (vysoký ani dlouhý moc není), tak "ussraný štvorválec" v něm nemá co dělat.
    A nějakou stylovou nákupní tašku můžeš mít klidně i k Macanu.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…