Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 04.09.19  19:28

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Macan Turbo faceift

    28k hotovo.... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 04.09.19  19:27

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Macan Turbo faceift

    1 to go....
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 04.09.19  19:27

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Macan Turbo faceift

    2 to go....
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 04.09.19  19:27

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Macan Turbo faceift

    3 to go...
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 04.09.19  19:26

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Macan Turbo faceift

    4 to go....
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 04.09.19  19:20

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Macan Turbo faceift

    pd777
    Ale za tu krátkou dobu chce človek obvykle stihnout i rodinu, no a s tim souvisí bydlení atd.
    Takže to pak člověk nemůže myslet jen na sebe, a chtít vše a hned, takže je to pak otázkou priorit, jak si také psal. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 04.09.19  18:24

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Macan Turbo faceift

    pd777
    No, těžko by mohl používat sportovní auto typu Cayman stejně, jako třeba hh kombi typu FoST. To co píšeš, můžeš psát někomu, kdo nemá rodinu, ale to není případ Danyho.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 04.09.19  16:34

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Macan Turbo faceift

    iu....my tady neřešíme co je hloupost a nebo co je investment.
    My tady řešíme jak si udělat radost a užít si co nejvíc z krátké doby, co tady na této planetě budeme. A to je podstatné.

    PS. 7 to go..... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 04.09.19  16:20

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Macan Turbo faceift

    8 to go........ :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 04.09.19  16:00

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Macan Turbo faceift

    Môj názor je, že zadlžovať sa kvôli autu je hlúposť. Teda aby som to upresnil, nie v situácii, keď auto potrebuješ a nemáš keš ani na Fabiu, ale v situácii, keď si môžeš dovoliť kúpiť trebárs Focus ST, ale chceš Cayman, na ktorý už ale nemáš a preto si naň zoberieš úver. Auto (až na výnimky) nie je investícia, ale čistá spotreba, ktorá len stráca na hodnote každým dňom.
    Takže (nedostupné) auto snov nech zostane snom a auto, na ktoré jedného dňa máš šancu dosiahnuť, nech je motiváciou v práci.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 04.09.19  15:38

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Macan Turbo faceift

    Dany, peníze tu budou věčně a my ne..... :-( Proč myslíš, že by sis vysněného auta neužil? Proč by si jej nemohl používat tak, jak používáš to současné? Pokud by jsi zůstal při výběru nohama na zemi, tak by to určitě šlo..... :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto Dany

    Dany 04.09.19  14:48

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Macan Turbo faceift

    Ale ano. Lenže vysnené auto by som neužil, tak radšej nechávam peniaze makať niekde inde. Ak by som našiel igelitku vo vlaku, alebo na povale >:-[] , to by bola iná pesnička.
    Takže ja momentálne len kompromisne. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 04.09.19  14:19

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Macan Turbo faceift

    Dany, je to jen otázka priorit. Na vše se dnes dají půjčit peníze a pokud máš stálou práci a neflákáš se, tak není co řešit. Žijeme jen jednou a krátce. Proto ti radím, jestli se ti líbí nějaké auto a zvládneš splátky, jdi do toho. Lidé dělají často chybu v tom, že se snaží na auto našetřit a mezi tím zestárnou, mění se priority a vysněné auto zůstane jen pouhým snem. Já si na své první vysněné auto (Ford Capri GT) také půjčil a nikdy jsem toho nelitoval...... :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto Dany

    Dany 04.09.19  12:01

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Macan Turbo faceift

    Ja by som potreboval radu, kde zohnať prachy na niečo nádherne zbytočné, aby s tým nebojovalo moje svinské pragmatické Ja.
    "Zase Yaris". Beztak uňho skončíš, až kúpiš niečo silné a prémiové a história sa bude opakovať.
    PS: už si pretiahol nový samosvor?
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 04.09.19  12:00

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Macan Turbo faceift

    iu....no vidíš, v tom fofru jsem zapomněl na SQ2. Ano, SQ2 byla původně také v užším výběru, ale nebyla v tu dobu v nabídce. Teď už je, ale předváděčka zatím není. Určitě ji otestuji, jak se objeví. Superseeded Q3 jsem kdysi (cca 2014) testoval, ale moc na mě nezapůsobila. Stejně bych (když už Audi) radějí tu SQ/RS Q3. Je to přece "víc SUV" než SQ2. Q2 je pěkná a řada jich u nás jezdí, ale jak píšu, chtělo by to kapku "výš od silnice".... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 04.09.19  11:30

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Macan Turbo faceift

    dedo: všetci najradšej radíme druhým :-) (vrátane mňa).
    Ja to proste vidím tak, že sa Ti ťažko pripúšťa, že už silný šesťvalec (notabene zadokolku) nevyužiješ, reálne jazdíš veľmi málo, pre potešenie si ostro zajazdiť na okresky či okruh už dávno nejdeš. Zároveň nechceš priveľmi imidžovo klesnúť (čo tiež chápem, ísť zo šesťvalcovej prémie na mainstream s "ussrraným štvorhrncom" je ťažké) a hlavne tú prémiovku si môžeš dovoliť. Preto ako ostatní to vidím tak, že pre Teba je optimum menší crossover či SUV (aby sa s tým dalo pohodlne behať po meste a parkovať), so silnejším motorom a prípadne v športovej verzii, ale kľudne R4 (aj tak tam ten silný motor bude najmä kvôli dobrému pocitu), s automatom a štvorkolkou (kvôli pohodliu a bezpečnosti), no a kvôli imidžu prémiovka. Takže to vidím naozaj na nejakú X2 M35i, GLA 35AMG či SQ2.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 04.09.19  10:42

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Macan Turbo faceift

    Hahaha....díky za rady...... ;-) Nepotřebujete také poradit?... ;-) Starý jsem na to dost.. ;-)
    S Corollou HSD jsme již jeli. Solidní svezení. Několik Coroll jsme v Austrálii již měli. Ale soudružka manželka, když už, tak zase Yarise..... ;-) A ano, jako jedno auto do rodiny by byla Corolla výhodnější než Yaris. To je fakt.
    Tož uvidíme jak se to všechno vymrví........... ;-) Jdu postříhat trávník...... >:D
    Edit. Když Toyota jako jedno do rodiny, pak asi
    C-HR. Je přece jen trošku vyšší a nástup/výstup bude pro "kmety" pohodlnější... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 04.09.19  08:43

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Macan Turbo faceift

    3 roky a 9 tis. km je tak akorát na výměnu? Ne, to je akorát tak zbytecně vyhozená spousta prachů, že to jsou tvoje prachy respektuji, ale to na faktu nic nemění. Stav a nájezd dělají auto mnohem vice mladším/starším, než samotné roky. Já jsem teď druhý týden na dovolené 13! let starym allroadem (aktuálně je těsně pod hranicí najezdu 90 tis. km) a od minulé neděle jsme najeli něco přes 2 tis. km a v sobotu nás čeká ještě cca 800 km, takže celkem cca 3 tis. km. Auto funguje stále naprosto skvěle, na dálnicích je ve svém živlu (velmi pohodlné a rychlé s výbornou spotřebou), v dlouhém tnáhlém mu stále nestíhá drtivá většina aut na cestách a pořád vypadá velmi dobře, laika ani nenapadne, že by to mohlo být 13 let staré auto, a to včetně designu. Navíc se rozjíždí a reaguje mnohem svižněji, než dnešní "wltp" 3.0 TDI, pričemž také absolutně vůbec (viditelně) nekouří (díky, tehdy u nás příplatkovému) dpf.
    Mohl jsem ho, teď už podruhé, vyměnit za novější gen, a být IN (podobně i G5 GTI), ale po svezení s novější g. jsem celkově nenacházel motivaci k tak velké další investici, přišla by mi spíš zbytečná, než obhajitelná.
    A i díky tomu si teď občas můžu vyjet nádherně zbytečným, nepraktickým, ale nestárnoucím, sportovním vozem, který byl v "minulé" gen. prakticky již v době jeho pořízení. A zaplať pánbů za to!
    ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Dany

    Dany 04.09.19  07:52

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Macan Turbo faceift

    Dedo, ja to vidím rovnako ako Woody. Ak chceš redukovať vozový park na jedno auto, tak bude treba robiť kompromisy a vybrať niečo, čo budeš ochotný otĺkať pred obchoďákmi a pri rannom nákupe pečiva.
    Nakoniec, kúp niečo súdružke manželke. Trebars Toyotu Corollu 2,0 HSD. Manželka s tým bude ok, na nákupy to bude ideálne a nejakú tú cestu do kúpeľov alebo Prahy to tiež zvládne lepšie ako Yaris.
    Ty môžeš zostať bez auta. Aspoň nebudeš mať pocit, že máš usraný štvorvalec, alebo nebodaj automatickú prevodovku. Alebo pod plachtou naďalej oprašuj šesťvalcovú zadokolku v manuále.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 03.09.19  19:20

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Macan Turbo faceift

    1er se zbavuju, protože už ho mám 3 roky a to je tak akorát....... ;-).
    Zajímavé, že Yarise už máme 7 roků a je pořád in....... ;-) Asi to bude tím, že je to spíš vůz soudružky manželky, i když už nebo zase momentálně neřídí. ;-)
    Ano, nějaké střední SUV nebo "rychlejší" crossover je přesně to co doktor naordinoval.
    Škoda, že nová X3 zase povyrostla, i když s 4.7m vozem by se snad dalo jakžtakž žít. (Macan je mimochodem také 4.7 dlouhý). Je to totiž jediná možnost, jak zůstat u šestiválce.
    Vše ostatní je již jen v čtyřválcích.
    X2 M35i je podle všech dostupných recenzí poněkud tvrdé. Bylo by třeba otestovat. Bohužel na Moravě není žádné k dispozici. Do HK se mě jezdit nechce.
    X1 zatím nemá B48 300k motor a zlý jazykové tvrdí, že s aktuálním modelem ani nebude.
    SQ3/RSQ3.....zatím jen rumours and speculations. Tady by byla možnost pětiválce...
    AMG GLA35/45 to samé...zatím nic jistého....možná příští rok...
    A pak už jen HH.........i když v užším výběru nějaké jsou, tak to by byl jen takový "mezikrok"...třeba jen na rok........... :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 03.09.19  18:03

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Macan Turbo faceift

    iudex: Popravdě si trochu myslím (dědo, bez urážky), že zbavovat se 1-er a očekávat od Focusu ST výrazně větší univerzálnost je kravina. To akorát směřuje k tomu, že se pro něj taky nenajde využití, protože "jen tak na okresku" děda nemá náladu. Děda už se jednou pokusil tohle vyřešit X5, ale OK, ta je do města už přece jen docela přerostlá. Na jeho místě, pokud nechce mít dvě auta, bych hledal nějaké střední SUV nebo crossover se silnějším motorem, automatem a pohodlným (nikoliv pseudo sportovně tvrdým) podvozkem.

    Btw: zrovna včera jsem pozoroval scénu jak z komedie. Na parkoviště OC Pivovar v Děčíně mezi všechen ten plebs (a tím myslím i BMW, Audi atd.) důstojně veplul Urus. Pomalu proplouval jednotlivými uličkami až konečně našel místo k zakotvení. A to pozor, na dnešní dobu jsou tam parkovací místa až neskutečně dimenzovaná. Tak či tak, pro Urus to vzhledem k délce 511 cm a třímetrovému rozvoru nebylo snadné a popojížděl a couval několikrát. Musel jsem si násilím přiklapnout bradu, bylo to jako pozorovat plejtváka mezi delfíny. >:D Z auta se speciální RZ nakonec vypadla útlá, hezká brunetka a odebrala se do obchoďáku. Cca za pět minut byla zpátky, nasedla a nastal proces vyparkovávání. Jako nic proti, ať si každej se svejma penězma dělá, co chce, ale tohle by mě otravovalo. Pro srovnání, moje H1 sice měla rozvor ještě o 20 cm delší, ale dlouhá byla stejně a dokonce o něco užší. >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 03.09.19  15:44

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Macan Turbo faceift

    Tož nevím, jak to přesně funguje u P´še a v USA. U Toyoty si dealeři objednávali do výroby už zálohovaná auta. Existovala však také smlouva, kde značkový dealer musel ročně odebrat určité množství vozů, takže šance, že bude nějaký ten "ležák" tu byla.... ;-) Ale tady se mluví o větším množství.....to mě zarazilo..... 8-s
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 03.09.19  15:30

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Macan Turbo faceift

    dedo: tak to je normálna trhová ekonomika, ak mám plné sklady, musím ísť s cenou dole, to platí aj pre Porsche. Reálne je to pri Porsche ale výnimka, inak na sklad moc nevyrába, väčšinou naopak nestíha objednávky. A 7900 USD pri Macane nie je žiadna extra zľava, (pri priemernej cene povedzme 70t USD).
    Známy práve dnes kúpil (resp. vybral si služobné) auto, skladovka z r. 2018, cena z 38 na 28t eur, to už je zaujímavé (a pri Japoncovi extra nezvyčajné, Japonci zľavy dávajú len veľmi neradi a nízke). Takže je nadšený, chcel priestranné MPV či SUV, so silnou naftou, ideálne so 4x4 na ťahanie prívesu, ale mal limit do 30t eur, čo sa ukazovalo ako dosť veľký problém, všetky autá boli 35 a viac, ale naďabil na skladovku Nissan X-trail 2,0 dCi 130 kW 4x4 v top výbave za 28500.
    Ad Tvoje rozhodnutie: ja som to už minule písal, ak si máš kupovať Macana či iné auto, ktoré Ti bude starnúť v garáži pod plachtou, tak sa na to vykašli a kúp si radšej niečo menšie, slabšie, možno menej prestížne, na čom ale budeš skutočne jazdiť. Focus ST, na ktorom jazdíš, je lepší ako Macan turbo v garáži, pričom reálne jazdíš na Yarise.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 03.09.19  14:40

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Macan Turbo faceift

    Hmmmmm.....před 6 hodinami | Mirek Mazal Největší ležáky prodejců nových aut v USA ukazují, o jaká auta lidé ztrácí zájem.......... Třetí místo patří zmíněnému luxusnímu SUV, Porsche Macan. Před pár léty prodejní hit, na který jste museli dlouhé měsíce čekat, je nadále nejprodávanějším Porsche, dealeři ale zjevně neodhadli moment, kdy zájem polevil. Prodejci tak nyní lákají na pobídky dosahující až 7 900 $ (184 tisíc Kč).
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 03.09.19  10:38

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Macan Turbo faceift

    iu/sf...na teplou karlovarskou vodu seerru, ale na promenádě nabízí výborný australský dort Pavlova (245.- klínek..no, je to spíš klín...stačí bohatě i pro dva, když nejste nenažranci) a to je pošušňáníčko....ne nějaká ussrraanná teplá voda... ;-) Jo, a na Vřídelní je restaurace Grill, kam už roky chodíme na yummy vepřové steaky. Doporučuju........obě věci......... ;-)
    Na 1er jsem najel za 3 roky 9000km, protože na většinu jízd mě bohatě stačí Yaris. A na nějaké jen tak "vyjetí si" na okresku už nemám náladu. Proto zvažuju zredukování vozového parku a jak už jsem několikrát psal vybírám teď univerzál.
    FFST je také v užším výběru....... ;-)
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 03.09.19  09:32

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Macan Turbo faceift

    iudex, sf : Přitom já jsem si shodou okolností cca před dvěma týdny byl vyvětrat hlavu na Tour de Lázně. Projel jsem lázeňský trojúhelník a široké okolí, okoukl pár pamětihodností a prakticky vyjel nádrž do mrtě. A zrovna v tomhle koutě Čech se dá najít docela dost silnic a silniček, které je radost projíždět. Moc hezké úseky třeba v okolí Bečova nad Teplou nebo od Lázní Kynžvart směrem k dálnici.
    [odkaz]
    Provoz je tam slabší, většina lidí to brázdí po hlavních tazích a často se dá jet, kolik ti odvaha dovolí. O to větší překvapení pro mě bylo, když jsem na jednom místě v lese, kde bych spíš čekal vlčí smečku, narazil na policejní hlídku. Šlo sice o běžnou kontrolu dokladů a technického stavu, ale jen tak pro nic za nic by tam nestáli. Zřejmě je takových víc, co tyhle silničky vyhledávaj.

    Takže ještě pořád je to spíš otázka chtění takové auto využít než že by se využít nedalo.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 03.09.19  08:39

    « Re: Re: Re: Re: Re: Macan Turbo faceift

    To vieš, priveľa teplej karlovarskej vody, z toho vymäknú aj mladší. >:D
    Argumentu nevyužitia rozumiem, ale neberiem ho. To by sme potom museli predať všetky naše autá výkonnejšie ako Emelov Swift 1,3, lebo ich na našich cestách nevyužijeme. Včera začal školský rok a ja som opäť zapadol do pravidelných ranných zápch, kde budem poskakovať na jednotke a dvojke až do júna budúceho roka. Na to by stačilo aj Citigo 1,0 R3 atmo. Ale radšej budem 90% času poskakovať so šesťvalcom pod kapotou, ak tých 10% môžem prevetrať 326 koníkov. :-)
    Btw. už sú vonku prvé testy Focusu ST a zatiaľ je to veľká chvála, niektorí píšu o najzábavnejšom HH triedy. A dobre obstál aj v porovnávačke s type R na autocar, síce o 40k výkonnejší Civic na okruhu zvíťazil, ale len minimálnym rozdielom.
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 03.09.19  07:36

    « Re: Re: Re: Re: Macan Turbo faceift

    ....si nejako vymekol v tých Varoch. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 02.09.19  19:40

    « Re: Re: Re: Macan Turbo faceift

    [odkaz]
    [odkaz]

    Tohleto mě láká víc..... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 02.09.19  19:11

    « Re: Re: Macan Turbo faceift

    Dnes jsem se vrátil z Varů a tam jsem se definitivně rozhodl, že žádný Macan ani jiné P´še nebude a to z jednoho prostého důvodu. Opravdu bych pro něj neměl využití. Bylo by to jako s R1, jak už bylo řečeno jinde a jindy. V car parku u PUPPU by sice Macan byl jednou za rok mezi svými, ale to by tak bylo asi vše.
    Tento měsíc by měla v Renocaru přistát nová M135i. Dostal jsem dnes pozvání na výměnu brzdové kapaliny, tak si ten servis pokusím zkoordinovat s testovací jízdou.
    R1 s novým samosvorem šlape jako hodinky a po cestě tam i zpět jsem měl několikrát příležitost si ji užít. Ale "in all fairness", těch příležitostí je při dnešním provozu (a za dozoru kamer a soudruhů pomáhačů a chráničů) opravdu poskrovnu. Proto vás to "rychlé "juniory s rychlými koly" táhne na okruhy....., že? ;-)
    Edit. Macan v zelené? Porsche v zelené British Racing Green ok.....
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 01.09.19  11:26

    « Re: Re: Macan Turbo faceift

    Tu zelenou Mamba měli na Macanu v Ostravě hned po faceliftu. Na fotkách se mi ten odstín moc nelíbí, tím spíš v kombinaci s "chromovaným" lemováním bočního prosklení, ale v reálu s lemovánim v černém lesku to vypadalo rozhodně líp. Ale moje volba by to nebyla.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 01.09.19  08:28

    « Re: Macan Turbo faceift

    Tá zelená na Macane je parádna: [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 01.09.19  08:03

    « Macan Turbo faceift

    Tak už je to venku, V6 2.9 biturbo 440 PS.
    Viz: garaz.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 31.08.19  18:27

    « Re: Re: Chamilla vs. Koubek, aneb Když dva dělají totéž

    Tak už se to upravilo i na parkovišti, odjela Q5, Panamera a Cayenne a vedle mě přistálo Stelvio.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 30.08.19  11:35

    « Re: Chamilla vs. Koubek, aneb Když dva dělají totéž

    woody: Ty ako dlhodobý majiteľ to samozrejme vieš posúdiť najlepšie, lepšie, než redaktor, čo má auto na pár dní.
    Každopádne z toho, čo čítam, tam nejaké dramatické rozpory medzi Chamillom a Koubkom nevidím, jedine pri riadení a ESP si odporujú, ale hodnotenie motora, podvozku, zvuku či radenia je v zásade podobné (a podobne pozitívne). To tu na auto.cz sme zvyknutí čítať pri jednom aute väčšie rozpory (a to je jedna redakcia).
    wl: ja som tak isto mal v IT okolo samých Talianov, je to fajn nemusieť riešiť, či Ti niekto vedľa náhodou nerozumie. Plus vidíš autentickú krajinu a domácich a skôr spoznáš povahu a charakter národa, to sa Ti pri rezorte plnom Nemcov, Angličanov a kohokoľvek iného len nie domácich nestane. Inak čo sa týka značiek, v našom talianskom rezorte silne dominovali Fiaty (hlavne varianty 500vky, 500x a 500L) no a potom malé SUV a crossovery typu Hyundai Kona či Honda HRV; našli sa aj nejaké Golfy či Q3, ale Nemci boli výrazne menšinoví.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 29.08.19  09:17

    « Re: Chamilla vs. Koubek, aneb Když dva dělají totéž

    :yes:

    P.S. Zdravím z ostrova Napoleonova plodného devítiměsíčního exilu. ;-)
    Podle RZ aut na hotelovém parkovišti jsme tu jediní cizinci na hotelu, Jinak samí taliáni, převážně s automobily germánskych značek. Místní carabinieri mají AR Julietta a Subaru Forester.
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 29.08.19  00:05

    « Chamilla vs. Koubek, aneb Když dva dělají totéž

    Vzájemné rozpory a často až protichůdná tvrzení jsou v testech aut docela běžná, pročež jednoznačně platí webpajovo - každý je sám sobě nejlepším testérem. A při výběru auta by se tím každý měl řídit. Zajímavé to ovšem začíná být v okamžiku, kdy se testuje auto, kterým třeba už nějaký čas jezdíte a něco už o něm víte. Nedalo mi to a ze dvou testů ÚPLNĚ STEJNÉHO auta jsem vypíchl pár poznámek pro porovnání. A přidal i svůj komentář. Čí názory jsou podobnější těm mým asi netřeba dodávat.

    SUZUKI SWIFT SPORT - POKAŽDÉ JINAK

    MOTOR

    CH: Minimálně z 90% ten motor nezklame, má super reakce. A ještě k tomu působí jako silnější než kolik by se zdálo z papíru. Protože 140 koní....no, já bych tady tipoval nějakých 155 koní. ten motor krásně táhne, zejména ve středních otáčkách a i v těch vyšších má pořád tu správnou chuť k životu. A hlavně si myslím že nijak nedegraduje celkový projev toho auta. Ano, netočí se tak jak předchůdce. Ne že by se ten motor nechtěl točit, on se točí poměrně hezky, ale červené pole otáčkoměru začíná někde kolem 6300 otáček ale ten motor už před 6000 jakoby úplně skončil. On je to pravděpodobně už omezovač, který je ale nastaven tak, že člověk by si myslel, že ještě dál pojede, že se snadno přes těch 6000 dostane, ale ono už se mu nechce, už to prostě není ono Takže si na to musíte dávat bacha, kdy řadíte. Přes 5500 už nemá moc cenu točit.

    K: Motor je samozřejmě jiný, ve srovnání s atmosférickou šestnáctistovkou ztratil ostrou hranu a většinu charakteru. Nemá výraznější výkonovou špičku, zato ale nesrovnatelně lépe táhne v nižších a středních otáčkách.

    Já: Ano, motor je jiný než původní atmosféra. Opravdu silný zátah ve středních otáčkách by vás skoro odradil k výletům nad 4000 otáček, jenže ono se to vyplatí. Ve vyšších otáčkách zátah ještě lehce vygraduje....ale Ondra má recht s tím koncem kolem 6000. Zejména na dvojku jste tam hned a je třeba včas přeřadit. Není to ideální, ale že bych chtěl návrat k atmosféře, to určitě ne. A mimochodem, při prakticky totožných papírových rychlostních parametrech s 1.8 TSI, by při přímém srovnání dostalo TSI těžce na pr.del ve všech ohledech.

    ŘÍZENÍ

    CH: A hlavně, a to je nejdůležitější, ta věc s řidičem komunikuje. Díky skvělému řízení, které je velmi komunikativní, přesně víte, jak jsou na tom přední kola a díky tomu je tato krabička za méně než půl milionu rozhodně schopna si obhájit status ostrého hatchbacku.

    K: Je mi líto, ale řízení je podle mě nejslabším článkem v řetězu sportovních vlastností tohohle prcka. Zpětná vazba prostě a jednoduše chybí. Ladiči se pokusili nahradit ji takovým umělým odporem a poměrně silnou tendencí vracet se do středové polohy, ale prostě to nepůsobí přirozeně a při delší ostré jízdě mě to začalo unavovat a docela mě to štvalo. Protože vám to prostě neřekne vůbec nic o tom, co se s tím předkem auta ve skutečnosti děje.

    Já: No asi takhle. Řízení v SSS je naladěno na tužší notu, ovšem konzistentně. Není v nízkých rychlostech vláčné, aby pak v těch vyšších "sportovně" ztuhlo. Je zkrátka těžší než je dnes obvyklé vždy. A skutečně má poměrně silnou tendenci vracet se do středové polohy. Koubek si ovšem podle mě tuhle tuhost mylně vysvětluje jako umělou. Že od předních kol nic necítíte je prostě kravina. Právě naopak, pokud máte opravdu ruce na volantu, je na dnešní dobu až překvapivě cítit kvalita silnice, zvrásnění, zvlnění, flastry a samozřejmě i díry. Řízení sice netahá za ruce ale po delší době jsem si opět zvykl držet při rychlejší jízdě volant pevně oběma rukama. A pokud se týká toho vracení do středové polohy, dovedu si představit, že by to někoho mohlo štvát právě spíš při jízdě na klobouka než při dovádění na okreskách.

    ŘAZENÍ

    CH: Motor je spojen s fantastickým manuálem, ten šestikvalt má kratší dráhy než dřív a je opravdu krásně přesný a mechanický.

    K: Řazení šestistupňové manuální převodovky je na tom o něco líp. Dráhy jsou příjemně krátké a přesné, ale možná na můj vkus to jde až příliš zlehka a uvítal bych, aby ta řadící páka byla těžší, aby za ni člověk musel trošku víc vzít a měla při tom jistější chod.

    Já: Řazení je přesné a v příjemně krátkých dráhách. Z hlediska tuhosti je o něco lehčí než klasický koncern, ale to je dobře. Na neutrálu nic zbytečně nedrhne a umožňuje velice rychle a jistě střídat rychlosti, jak se říká "cvakat". Ví se, že rozhodně nejsem nepřítelem automatů, ale tohle je jeden z mála manuálů v mainstreamu, o kterém bych řekl, že z něj může mít řidič opravdu potěšení.

    ZVUK

    CH: A pak je tu ještě zvuk, ano trošku obyčejný, ale na druhou stranu bez jakýchkoliv příkras.Je to opravdu reálný zvuk toho auta, což se mi moc líbí.

    K: Motor nemá kdovíjak zajímavý zvuk.

    Já: Tady souhlas s oběma. Motor nezní jako u úplně obyčejného auta, ale žádné zvláštní efekty nečekejte. Dá se to jistě řešit, ale vlastně ani nevím, jestli chci.

    PODVOZEK

    CH: No a podvozek, ten je skvělý. Není nijak přehnaně přetáčivý, jen tak zlehka se to auto sklouzne, ale při tom velmi dobře zvládá i ostré tempo, nerovnosti, je to prostě tak, jak by to mělo být.

    K: Suzuki se s tím popralo se ctí. Do zatáček se vrhá ochotně, nedělá mu to problémy ani ve vyšších rychlostech. Mám pocit, že to souvisí s hmotností.

    Já: Swiftu minimálně zůstala agilita přechozí generace a zase se o něco vylepšil po stránce komfortu. Nicméně nečekejte peřinku a houpání na obláččcích, pokud se v testech dočtete o změkčilosti, je to hovadina. Dírám a kočičím hlavám se pořád rádi vyhnete, ale ano - SSS lze hodnotit jako denně použitelný bez větších ztrát na zdraví.

    ESP

    CH: Jo, už to chápu tu stabilizaci. Ona totiž funguje ve chvíli, kdy člověk sebejemněji drží brzdový pedál, i když se na první pohled tváří, že je všechno vypnuto Ale když si člověk zvládne nejdříve zabrzdit a teprve pak si třeba potáhnout ručku nebo auto rozhodit bez té brzdy, tak v tu chvíli to auto jezdí krásně bokem a nechá vás to dělat si, co chcete. Když už to auto jede bokem, tak se dá nádherně ovládat.

    K: Na brzdách před zatáčkou cítíte, jak se zadní náprava odlehčí, zadek jde mírně bokem a pomůže vám utáhnout stopu zatáčkou, nicméně systém ESP se navzdory tlačítku OFF nedá zcela vypnout. Pořád zůstane částečně aktivovaný a nějakou rozevlátější zábavu vám zkrátka a jednoduše nedovolí.

    Já: Zcela upřímně, moje jízdy bokem jsou spíš jen takové pokusy, takže tohle hodnotit nebudu. Možná bych jen připomněl první test SSS od Rasťa Chvaly, kde tvrdil přesně to samé, co Ondra.

    NO A PAK SI VYBERTE... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 28.08.19  12:01

    « SK ring

    Tak ako písal iudex, boli sme sa trochu šmyknúť na SK ringu s R.Šenkýřom. Prvý deň aj pršalo čo ma celkom bavilo pretože človek aspoň troška spozná auto na mokre, nejazdi sa až tak rychlo a aj tie pneu troška trpia menej pretože som na nich išiel spať domov.
    Kombinácia pneu na pikaču ( vpredu PilotSuperSport, vzadu Federal RS-RR) pretože disky s Trofeami boli v Moste...
    V našich boxoch boj R.Gonda so svojou formulkou a k dispozícii sme mali aj jeho simulátor na nejaký tréning a krátenie si prestávok.
    Druhý deň nevyspatý a po opici sa mi moc jazdiť nechcelo ale dal som 2 stinty aby som sa naučil aspoň nejaké brzdné body. Bolo ale vcelku horúco a to ja nerád huntujem auto v takých podmienkach.
    Tie horúčavy majú aj neblahý vplyv na GT3RS pretože sa im odlepujú zadné okná a známy ho musel poistiť lepiacou páskou z pumpy
    >:D - menší tuning. Včera ho nehal na opravu v Porsche BA a celkom ma tam zaujala GT3 Touring, čo ty na to dedo manuálista? “Iba”147t bez DPH ale ako celkom sa mi zapáčila.
  • « 00 Reagovat !

    foto Dany

    Dany 27.08.19  13:06

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hodnotenie A45S

    Alebo aby začala mať rada Škodovku, pardon Baworáka >:D Ale to by bol asi nadľudský výkon. Skôr asi zostane v rovnakej stajni.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 27.08.19  12:55

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hodnotenie A45S

    Dany: ja som to už trochu pochopil. V základe nemáš LED vpredu (len denné), len vzadu, aj to nie komplet. Takže ten príplatok 1155 € za full LED treba.
    Čo sa týka adaptívnych tlmičov, tie samozrejme nie sú v základe, ale sú súčasťou sady Performance za 1555 €, ale pozor, len pre hatch! Kombi pre riešenie zadnej nápravy a kvôli kufru adaptívne tlmiče nemôže mať vôbec. Aj preto ten performance paket pre kombi stojí len 555 €, lebo tam adaptívne tlmiče nie sú, len blbostičky typu launch control, indikátor radenia a červené strmene. Takže pri hatchi by som si performance paket dal (najmä kvôli tlmičom, launch control a pod. je bonus naviac), ale pri kombi je to bez adaptívnych tlmičov zbytočné.
    Teda paradoxne kombi by som si nakonfiguroval lacnejšie ako hatch, lebo stojí o 1000 viac, ale ušetril by som 1555 za performance paket.
    Teda presne ako Ty by som ku kombi pridal len farbu (modrá performance za 495€), winter paket (475€), LED (1155€) a bolo by vymaľované. 19ky na rodinný kombík sú zbytočnosť, samosvor je už v základe, ostatné netreba.
    Inak čím dlhšie sa naň pozerám, tým viac sa mi páči a rozmýšľam, či warm-kombi Proceed GT nenahradiť za hot-kombi Focus ST kombi. :-) [odkaz]
    Len nejak presvedčiť manželku, aby pustila z hlavy ten Mustang, prípade Mini Cooper a zase dostala "praktické rodinné auto". >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Dany

    Dany 27.08.19  10:32

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hodnotenie A45S

    Iudex, s tým časom RS voči M3 je to zaujímavé. Pritom váhový rozdiel je niečo cez 100kg v neprospech M3.

    STčko hlavne prišlo v kombíku :yes: a tých je v niečom výkonnejšom ako šafránu.
    Mne by stačili svetlá, vyhrievanie a modrá farba.
    Cenník Frodu je tradične plný nezmyslov, takže ani nevieš čo je v základe a za čo priplácaš. Len tak namátkou:
    ST 2 má v základe:
    - Zadné koncové svetlá LED (iba koncové LED?)
    - Adaptívne športové tlmiče
    V príplatkoch sú za 1155 € Full LED predné + LED zadné (komplet?)
    Ďalšia položka - Zadné LED svetlomety - štandard
    Sada Performance Hatch za 1555€ má ako prvú položku "Aktívne tlmiče pruženia". To sú iné ako "adaptívne športové tlmiče" v základe? Ďalšie položky majú podľa kombíka hodnotu 555 €. Ďalej pod Pneumatikami a diskami je položka "Aktívne tlmiče pruženia" v štandarde. :-!
    Iné z cenníku:
    Batožinový priestor kombi 288l
    Spotreba nízka 11,8, stredná 8,1, vysoká 7,1, mimoriadne vysoká 7,9...
    a dalo by sa pokračovať
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 26.08.19  12:34

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hodnotenie A45S

    iu.....ano, v tuto chvíli je Focus ST bezkonkurenčně "the best HH for yout buck".
    Fucus ST Plus "with all the bells and whistles" za bratru 977500Kč v manuálu.
    280-300 koňová konkurence je o hooooodně dražší..... :-!
    Samozřejmě svezení je "a must". Teprve potom si může člověk udělat celkový úsudek.
    Edit. Jo, zapomněl jsem na Megane RS/Trophy. Ta je na tom cenově podobně. Ale Focus ST má výhodu 2.3l motoru, který není třeba tak trápit v otáčkách.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 26.08.19  08:44

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hodnotenie A45S

    Tu je test Megana RS Trophy na Slovakiaringu. Síce test ako taký nestojí za veľa, Čabák trepe a afektuje ako obvykle, ale zaujala ma jedna vec, a to čas M RST v porovnaní s M3 E92. Čabák s vlastnou M3 (ktorú má iste slušne najazdenú) spravil na SK ringu horší čas, ako s Meganom! Zaujímavé.
    [odkaz]
    Mimochodom pozdravujem freda na Slovakiaring a čakám potom reportáž (a čas aspoň 2:33 min).
    :-)
    EDIT: len tak cvične som si nakonfiguroval Focus ST a Fiestu ST. A výsledok bol pomerne prekvapivý: po pridaní pár príplatkov (samosvor, metalíza, LED) Fiesta vychádza na takmer 27t (26910) eur a Focus ST na 33670 eur. To robí z FieSTy dosť predražený malý HH a o to lákavejšie vyzerá väčší Focus (naviac ak by som nepriplatil za sadu Performance s adaptívnymi tlmičmi, cena je len 32115. Naviac pre kombi adaptívne tlmiče nie sú možné, takže ten performance paket stráca bez nich zmysel).
    Inak jedna zaujímavosť: na Slovensku stojí pre Focus oranžový lak orange fury 1495 eur, kdežto modrý performance blue bežných 495 eur; v ČR ale oba stoja rovnakých 30t Kč.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 25.08.19  18:42

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: hodnotenie A45S

    A právě o to jde. Pořád je na světě dost lidí kterým nevadí, že A45 je čtyřválec a kteří jsou připraveni za AMG A45 ty prachy vysolit a proto, jak už jsem psal, MB/AMG připravilo nový model. A ano, na České (i Slovenské) poměry je cena špičková, ale my tady jsme přece jen "malí hráči" s malou kupní silou. :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 25.08.19  17:41

    « Re: Re: Re: Re: Re: hodnotenie A45S

    O to přece nejde, jde o to, že za
    podobné prachy jsou i dnes méně obyčejná auta se zajímavějšími motory, než je kompaktní hb s R4.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 25.08.19  17:33

    « Re: Re: Re: Re: hodnotenie A45S

    Motorová technika špičková jen relativně, v rámci R4.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 25.08.19  09:46

    « Re: Re: Re: Re: hodnotenie A45S

    Ano, cena je špičková. Ale bacha. Platy se zvyšují, vše kolem se zdražuje, hlavně bydlení. Zrovna dnes ráno jsem se díval na sreality (vnučka nemá kde bydlet), co by stál takový 2+1/3+1 byt tady u nás a zjistil jsem, že za posledních 10 let se ceny prakticky zdvojnásobily.
    Ceny aut sice nešly nahoru takovým tempem, ale v určitých segmentech se "hnuly" docela markantně. Nevím přesně, co stálo předešlé AMG A45, ale tuším že to byla také pěkná pálka. A přece se jich prodalo dost na to, aby vznikla nová. :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 25.08.19  08:47

    « Re: Re: Re: hodnotenie A45S

    Presne tak, tá cena je vcelku brutálna aj keď technika minimálne motorová bude špičková.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 24.08.19  22:59

    « Re: Re: hodnotenie A45S

    Tohle auto si prostě svoji cenovku obhájit nedokáže...
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 24.08.19  20:46

    « Re: hodnotenie A45S

    mkt......ano, četl jsem a odmítám tomu uvěřit pokud se sám nesvezu..... :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 24.08.19  20:06

    « Re: hodnotenie A45S

    To se dalo čekat, mimochodem u Alpiny se nechali slyšet, že do žádného "předokolkového" BMW nepůjdou.
  • « 00 Reagovat !

    foto Market

    Market 24.08.19  14:51

    « hodnotenie A45S

    zaujimavy clanok s hodnotenim Harrisa na webe ktoreho odkaz mi to tu neberie (autoforum).
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 23.08.19  14:32

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2.0TSI

    Dany: presne pre to sa vyhýbam Chorvátsku (resp. iným masovo obľúbeným miestam), nemať súkromie pre rozhovor ani v zahraničí je otrava. No a tiež pre vzdialenosť, ktorú autom nedám. Svojho času lietalo z Bratislavy lietadlo do Splitu aj Dubrovníka, ale to už padlo a autom sa trmácať 10 hodín nemienim, aj keby to bol Mercedes na vzduchu.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 23.08.19  11:34

    « Re: západňárska

    tms.....kua toto je také lákavé............výbava perfekt...barva?,....(no jedno auto jsem v podobném odstínu již před 50ti léty měl ;-) )
    [odkaz]
    ....kola ? Tento patern také zrovna nediguju...ale 800 táců sleva....no nekup to....
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto Dany

    Dany 23.08.19  09:21

    « Re: Re: Re: Re: Re: 2.0TSI

    Iudex, cez víkend na Orave som na hlavnej začul celkom zaujímavý zvuk pod plynom a presvital ProCeed. Že dali klapku do výfuku v základe do takto naladeného auta je prinajmenšom zaujímavé. Znelo to pekne. To Megane nemá žiadny zvuk, resp. maximálne civilný. Len priamo pri výfuku je počuť hlbší tón ostrejšie naladeného motora.

    Západovka je zo Slovinska z Ankaranu. Kamarát tam má barák. Boli sme tam druhým rokom a s malými deckami maximálna spokojnosť. Nie je to ďaleko a všade blízko. Majú tam pekne a nepočuť všade rodnú reč ako v Chorvátsku, tak sa dá aj oddýchnuť.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 23.08.19  08:47

    « Re: Re: Re: Re: 2.0TSI

    Dany, woody: na to sa spolieham, že Proceed vo verzii GT s 1,6 turbo bude úplne iná liga ako základný Ceed s 1,4; nielen výkonovo a dynamicky, ale aj naladením podvozka, riadenia či úrovňou interiéru (testy to zatiaľ potvrdzujú). Uvidím, keď sa zveziem, zatiaľ to nie je aktuálne.
    Dany: odkiaľ je západovka? Ťažko to posúdiť z fotky, môže to byť Jadran, ako aj Neziderské jazero.
  • 00 Reagovat !

    foto Dany

    Dany 23.08.19  07:56

    « západňárska

    Aby som učinil za dosť aj názvu tohto stánku, tak jedna západovka, mobilovka

    [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto Dany

    Dany 23.08.19  07:50

    « niečo pre skromných

    MX5 30th je niečo pre tých skromnejších. Treba len priestor pre tretie auto do rodiny 8-s

    [odkaz]

    PS: tá upútavka na Oravskú priehradu je zaujímavá ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Dany

    Dany 23.08.19  07:45

    « Re: Re: Re: 2.0TSI

    Woody, máme 2 Ceedy s 1,4 v práci a pospolitý ľud si to pochvaľuje :-O
    Riadenie, spojku, motor a vlastne aj celé auto vnímam rovnako ako ty. To bolo rečí, ako úplne prerobili riadenie a že je tam nejaký cit... no tento základ je úplne jalový. 1,3 od Renaultu k tomu nemá cenu tahat, "to se nedá srovnat". Som zvedavý na 1,4 TGDi, má to teraz nové kolega a dúfam, že to bude naladené trochu ináč. Na GTčka sú celkom pozitívne ohlasy.

    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 22.08.19  23:02

    « Re: Re: Re: Re: 2.0TSI

    Nedávno tu Praděda dával odkaz na pěknou M4 se zajímavou cenou. Trochu jsem teď pátral a zajímal se u BMW a na M4 do výroby se dá dostat asi 30% sleva a na M240i kolem 27% :-! :-!
    Takže M4 na 19" kolech a s manuálem se zárukou 4 roky, ideálně v modro-fialové San Marino, koupíš pod 1.6 s dph vč. trochu výbavy ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 22.08.19  22:55

    « Re: 2.0TSI

    Zatim jsem toho s Atecou moc nenajezdil, máme jen 2800 km a většinou po městě, kde je průměr asi 9.5 litru. Ale aby se mi to nezdálo dole líný, přepínám vždy převodovku na Sport. Taky drží otáčky rozumném rozmezí 1800 až 3000, pokud na to trochou šlápnu tak do 3500-4000. Když šlapu hodně, přizpúsobí se a ještě výše. Prostě podle toho jak rychle slapeš na plyn, tak se přizpůsobí. Na okresce kdy jsem jel na Vysočinu byl průměr asi 7,5 litru. Na dálnici nevím, tam jsem ještě pořádně nejel.
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 22.08.19  20:59

    « Re: Re: 2.0TSI

    iudex: Dobře sepsané dojmy. Stonica jsem nezkoušel, zato jsem v době "před SSS" projel zástupce kompaktních hatchbacků a mezi nimi Ceeda. Se stejným motorem, sepsal jsem si k tomu pár poznámek, takže je vidět, že se shodneme. ;-)

    CEED 1.4 CVVT

    OK, mrknem jak to dělaj kluci korejský. Tedy od Kie, Hyundai má u mě pořád pokažené renomé. Hodně se láteřilo, že Ceed přišel o svůj vlastní vzhled a je momentálně jen klonem i30. No, chybičky by se našly ale celkově nemám s exteriérem problém. Je to takový uni, to jo, Megoš je působivější, ale dá se. Uvnitř je vidět, jak se korejci snaží. Kšilt přístrojovky a celý vršek zabalen do jakoby kůže, měkčenej plast až pod rádio. Moc mi do toho nesedí nižší verze displeje výbavy Cool, je tam moc plastovýho rámečku a působí to lacině. Celkově mám jenom takovej pocit nesladěnosti jednotlivých prvků interiéru, snaha "aby to vypadalo" kombinovaná s lácí. Sedačky ne tak dobré jako v Meganu, ale žádnej problém.

    První beru atmosféru a zpočátku se nechávám uchlácholit dojmem, že jako přece to není tak strašný. Jenže to jedu tak tři kilometry městem neustále mírně z kopce. První stoupání mě vyvádí z omylu. Ještě předtím ovšem zpětně reviduju hodnocení spojky v Meganu, protože ta v Ceedu, resp. její chod je podobný šlapání do kýblu s jogurtem. Popravdě věřím, že ten jogurt by kladl větší odpor a byl by uživatelsky příjemnější. Chod šaltpáky je naopak Meganu hodně podobnej, vlastně přiměřeně přesnej ale takovej volnej, rozviklanej. Řízení je naprosto mrtvý, tohle si pamatuju už od dávné jízdy s ix20 nebo méně dávné s Tucsonem, tohle uměj korejci zabít dokonale. Všechny tyhle dojmy ale vzápětí přebíjí trápení motoru. Na plyn reaguje zdánlivě dobře ale co je to platné, když do otáček, kde by se dal očekávat aspoň nějaký tah, se mu nechce ať kvedlám jak kvedlám. Projedu si pár kilometrů okresek, kde na nějaký zrychlení čekám jak Beduín na déšť a skoro mám strach zařazovat se z vedlejší na frekventovanou hlavní a vracím se zpátky. Provází mě neustálé vzdálené hučení, ne nepodobné CVT, které je mi dost nepříjemné. Ale nakonec mám trochu pochopení i pro takový motor. Cena je nižší a nároky kupců zřejmě malé. Pro mě ovšem nepřijatelné....a ještě to žere víc než 140 koňový turbo od rencka. Skončil jsem na nějakých 7.2 litru.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 22.08.19  15:09

    « Re: Re: Re: 2.0TSI

    wl: môžeme to predebatovať cez SZ alebo telefonicky, na pár ostrovoch som bol, tak možno budem vedieť poradiť.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 22.08.19  13:12

    « Re: Re: Re: 2.0TSI

    To je hodně slabá útěcha...
    A kolik v tom budeš potkávat běžných Aček, která vypadají do značné míry stejně.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 22.08.19  13:11

    « Re: Re: Re: Re: 2.0TSI

    Vybral jsem ostrov více na severu, ke se zatím tito borci nezdržují.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 22.08.19  12:14

    « Re: Re: 2.0TSI

    iu.........A45s šílená cena má jednu velkou výhodu.......nebudeš je potkávat často.... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 22.08.19  12:01

    « Re: Re: Re: 2.0TSI

    wl.....jen aby na tom menším italském ostrově už nebyli tito větší borci..... ;-)
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 22.08.19  11:54

    « Re: Re: Re: 2.0TSI

    Tady je "a real bargain".............
    i s výbavou na přání........
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 22.08.19  11:51

    « Re: Re: 2.0TSI

    iudex
    Mě by hlavně zajímaly tvoje dojmy z italské dovolené. Kde si byl a jaké to tam bylo.
    Mám totiž také v plánu navštívit jeden menší italský ostrov. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 22.08.19  10:21

    « Re: 2.0TSI

    Back from holiday a pozerám, že nikto tu medzitým nekúpil žiadne nové auto, no som sklamaný. >:D
    U nás ešte cena A45 nie je, ale nečakám nič než šialenú cenu. Ako písal wl, hatchback s R4 za cenu kupé Porsche, no nekúp to.
    Keby niekoho zaujímali moje dojmy z dovolenkového auta Kia Stonic, hodil som to na hlavnú pod Kamiqa (ako priameho konkurenta): [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto VII

    VII 21.08.19  19:33

    « 2.0TSI

    Ahoj Thomasino,

    předně přeju brzké uzrdavení a prosím o zodpovězení násedujícího dotazu.
    Už jsem to sem dával, ale zřejmě si zrovna ležel v nemocnici.

    Chtěl bych tě poprosit o dojmy z motoru 2.0TSI 140kW, který máš v Atece.
    Příští rok uvažuju o jeho koupi a chtěl bych zejména vědět:

    Průběh výkonu- jak to jede v nízkých, jestli to vadne ve vysokých otáčkách, vibrace atd. Všude to chválí, ale chci zkušenost někoho, kdo je zvyklý na výkonnější auta.

    Spolupráce se 7DSG - kolik to točí při 100, 140, 160km/h. Jak nízko to na D-čko posílá otáčky, jestli cuká při rozjezdu, rychlost řazení, podřazování.

    Spotřeba- Hlavně dálnice při rychlostech 140-160km/h + extrémy jak nízko a vysoko se dá se spotřebou dostat.

    Díky moc.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 21.08.19  13:42

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Macan S facelift

    wl....no ano, cena je prémiová, ale s přihlédnutím k vývoji cen poslední dobou a k tomu co AMG A45s dovede, mě to ani nepřekvapilo.
    Samozřejmě "holobyt" by byl o hodně levnější....A45 cca 1.4 a A45s cca 1.5. Ale kdo dnes kupuje holobyt, že?
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 21.08.19  12:44

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Macan S facelift

    Zajímavé čtení............
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 20.08.19  20:49

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Macan S facelift

    Kompaktní 5dv. hh s R4 za 2 míče, no nekup to...
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 20.08.19  16:51

    « Re: Re: Re: Re: Re: Macan S facelift

    Na MB configurátoru se konečně objevilo AMG A45. S rozumnou výbavou mě vyšlo na cca 1.9 mil.
    A45S pak o nějakou tu kačku víc..... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 20.08.19  11:49

    « Re: Re: Re: Re: Re: Macan S facelift

    tms.....pilně cvič a šetři love.....údajně bude mít i M adaptive suspension, což by se šiklo.... ...[odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 19.08.19  23:30

    « Re: Re: Re: Re: Re: Macan S facelift

    wl....to jo, Karmin je jednička...... :yes: [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 19.08.19  23:23

    « Re: Re: Re: Re: Re: Macan S facelift

    mkt......200-340Nm je dobrý začátek.... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 19.08.19  13:18

    « Re: Re: Re: Re: Macan S facelift

    Na Miami musíš mít odvahu a koule (ještě větší, než na Karmin), ale pořád lepší, jak bílá. I ta křída bude na Macanu lepší, než bílá, ale Karmín je na MS pořád nejlepší volbou.
  • « 00 Reagovat !

    foto Market

    Market 19.08.19  12:07

    « Re: Re: Re: Re: Macan S facelift

    MQ281 navrhli pre motory s krútiacim momentom 200 až 340 N.m.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…