Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Dany 24.09.19 09:00
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Infarktový stav alebo elektro je budúcnosť
nj, keď ja mám vlastnú hlavu >:D
Navyše s tým prišiel neskoro
PS: už som tiež ťahal auto očami zo škarpy. Chodím každý deň takú šikanu so skoro pravouhlými zákrutami a mám to slušne najazdené, vidieť do ďaleka, tak sa vždy pohrávam na hranici.
[odkaz]
Aj so zaplým ESPčkom sa dá pošmýkať, len to treba pustiť rýchlosťou s ktorou si už neporadí. Tak nejak som v ďalšej zákrute zaspal a vonkajšími kolesami nabehol až na štrk na krajnici. Už som sa videl prekotený v járku. Našťastie ako vbehli kolá do járku, tak som sa oprel podvozkom o krajnicu a to ma vrátilo do hry. Už som potom celú cestu nezaspal :-) -
Dany 24.09.19 08:11
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Infarktový stav alebo elektro je budúcnosť
Woody, určite je to z húry dáno >:D . CSC 5 dochováš relatívne rýchlo. Koľko máš na nich najeto? Mne teda mizli pred očami a s Michelinom sa to "nedá srovnat".
S gumami by sa dalo laborovať rôzne. Pre pretáčavejší zadok nechať CSC na zadku a kúpiť Micheliny do predu napr.
Fred, neskúmal som to, ale myslím, že na Swifta nič viac ako PS4 nezoženie. Ďalšie špecialitky sú myslím až od "plnoletých" rozmerov.
Ja som si našiel na parkovisku rozbité svetlo. Po bližšom skúmaní som prišiel k tomu, že to musel byť odstrelený kameň, alebo nejaký vandal.
[odkaz]
A toto ma trápi oveľa viac. Štartovanie za rána, už párkrát. Musím skontrolovať, či ma nenavštívila kuna
[odkaz]
alebo bude mať nakoniec Ada pravdu? -
woody-alien 23.09.19 23:33
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Infarktový stav alebo elektro je budúcnosť
Dany: Mno, nejsem si jistej jestli jezdím na nákupy jako ten týpek na NS >:D , ale snažím se. A to až tak, že jsem dneska trhnul pravou přední gumu. Původně jsem po tý ráně myslel spíš na disk, ale ten je OK. Guma má na bočnici cca pěticentimetrovej šlic. Tak teď dumám, jestli jenom dokoupit jednu CSC 5 anebo jestli to není znamení, že je třeba tři zdravý gumy prodat a upgradovat na Michelin Pilot Sport 4. Co vy na to ? -
VII 22.09.19 19:08
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Infarktový stav alebo elektro je budúcnosť
Já jsem spokojen.
Motor jede na svůj objem a výkon nadstandardně.
Čekal jsem, že se svým stylem budu jezdit za 8l/100km, jezdím za 6,5l.
Jízdní vlastnosti slušné. Hezky to tlumí nerovnosti, zadní náprava trochu bouchá.
Na prd jsou 15" kola s eco gumami, které dost ovlivňuji jízdní vlastnosti hlavně za mokra a hodně se hrnou gumy.
Zároveň díky lehkému motoru má měkké tlumiče a auto se dost naklání.
Mohly by víc vydržet brzdy, po razantním zpomalení dost rychle padá pedál, ale brzdí pořád slušně, možná je to tak ok.
Halogeny svítí hrozně, Ledky jsou must have.
Golf je golf, interiér velmi dobrý, trošku mi vadí sedačky bez bočního vedení a látka, která je hodně umělá. Kufr u hatche není moc velký, ale to není chyba auta.
Najeto mám 36 tisíc, zatím jen 2* kuna přehryzala kabel.
Asi bych mohl sepsat recenzi. -
VII 20.09.19 21:08
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Infarktový stav alebo elektro je budúcnosť
Iudex
Hele ja ho videl dost davno a pouze kratce, ale Octavku jsem videl cca 20× a tam proti tomu, co novinari senzacne ukazuji jako serivou verzi, je mraky veci jinak. Krome interieru, ten sedi. -
Ronault. 20.09.19 18:30
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Infarktový stav alebo elektro je budúcnosť
Tak pokud bude skok v interiéru nové Octavie jako ve Scale, tak je to jen dobře, protože Scala uvnitř je skok mezigenerační a mezitridni a mezigalaktický...
Ad můj odkaz... byly tam 3 fotky z muzea Ferrari v Maranellu, ale z mobilu jak kvalitativně, tak odkazy se to pořád dělá blbě. Jinak muzeum fajn, ale čekal jsem ho krapet větší a trochu interaktivní, jak se dneska sluší. 25 euro za 7 minut simulátoru F1 je výsměch, když venku soukromé firmy půjčují opravdová Ferrari za 60 euro na 20 minut... Ale i tak pěkné, když člověk jede "kolem", ale jako cíl cesty spíše ne...
Pravda, vidět vedle sebe všechny vítězné monoposty F1 vedle sebe je pro fanouška něco extra -
pradeda777 20.09.19 18:07
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Infarktový stav alebo elektro je budúcnosť
Jasně jsem napsal že mám jiné představy o faceliftu. Vy máte jiný názor. Nevidím nikde problém.... ;-) Mír... :yes: -
white label 20.09.19 17:35
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Infarktový stav alebo elektro je budúcnosť
Podle víčka v lévém předním blatníku to bude nějaké GTEéčko.
Jiné budou asi některé detaily.
Ten předek mohl být "trochu" víc retro:
[odkaz]
-
iudex 20.09.19 15:32
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Infarktový stav alebo elektro je budúcnosť
VII: vážne ten Golf bude vyzerať o dosť inak ako toto? [odkaz]
Pretože ak si to pozriem detailnejšie, tak tam moc maskovania nevidím, identifikujem čiernu pásku na hornom okraji svetiel a na vnútornom okraji pri maske, ale dolná časť vyzerá byť finál, bez maskovania. Detto predný nárazník, celý bočný profil, zrkadlá, línia okien a dverí, nič sa nezdá byť prelepené. Vzadu opäť vidím len pásku pod zadným oknom a zrejme na zadných svetlometoch a spodku nárazníku, inak nič. Takže si myslím, že je to naozaj veľmi blízke finálu. Tak som celkom zvedavý, či to bude vyzerať "dosť inak", ale bodaj by si mal pravdu, pretože toto je dosť bieda. -
VII 20.09.19 14:25
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Infarktový stav alebo elektro je budúcnosť
WL
Tak nebylo by to špatné, přikoupit VIII nejlíp GTI nebo R-ko, ale přijdou děti, takže spíš něco většího.
Zatím nevím, mám ještě rok a půl čas než skončí OL.
Pak to vidím na další OL, a až budu bydlet ve vlastním, bude možná na řadě nové auto. -
Dany 20.09.19 14:03
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Infarktový stav alebo elektro je budúcnosť
Dedo, práve preto, že si robil v Toyote, by si na Golfe nemal vidieť žiadny posun. Toyota robila z generácie na generáciu doslova revolúciu ;-) -
white label 20.09.19 13:51
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Infarktový stav alebo elektro je budúcnosť
pd777
Jaký největší posun? Kde?
Najdi si konečně brýle a podívej se na ten tvůj odkaz pořádně.
Navíc, ty "anglické" polo maskované fotky jsou o ničem, zkus německé weby bez těch nalepených horních víček apod. ;-) -
pradeda777 20.09.19 13:38
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Infarktový stav alebo elektro je budúcnosť
Tož, já jsem pracoval 25 let v automobilce Toyota ve vývoji a o faceliftu mám zřejmě jiné představy....sorry jako.... ;-) -
VII 20.09.19 13:26
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Infarktový stav alebo elektro je budúcnosť
Není to finální podoba.
Golf, stejně jako nová Octavie které jsem viděl opravdu ve finální podobě, vypadají o dost jinak než na všech Spy photos. Je tam spousta více či méně nápadných dílů, které maskují finální vzhled.
O šetření v interiéru, nevím kde se to vzalo. U nové Octavie je podobný(o něco menší) skok v kvalitě, jako Scala od Rapidu. Golf je na tom samozřejmě stejně. VW by se muselo zbláznit, aby u Golfa šetřili na interiéru.
Jinak pro informaci.
Start výroby pro Octavii je 48/19 combi, 10/20 liftback, 25/20 RS Benzín, PHEV, RS PHEV, RS Diesel, SCOUT. První dostupné motorizace 1.5TSI a 2.0TDI obě 110kW. -
Dany 20.09.19 10:47
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Infarktový stav alebo elektro je budúcnosť
Narušit golfácký stereotyp? Ja to vidím ako Iudex a sice ako facelift. To padnuté zrkadlo mi tam tiež vadí, keď už som si ho všimol.
Palubka Mazdy mne pripomína skôr toto
[odkaz]
ako tú tvoju Hondu -
pradeda777 20.09.19 09:19
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Infarktový stav alebo elektro je budúcnosť
...k Číně? Přesně to jsem si včera večer myslel. Ano, mk.8 je zatím největší posun ve stylingu Golfu co pamatuju. Až do této doby s každým novým Golfem stylisti jen tak "chodili kolem horké kaše" a báli se "odbočit" od originální "myšlenky". Až tady vidím že našli odvahu narušit golfácký stereotyp. Ano, zadní partie stále odkazují na originální Golf styling jazyk, ale to tak asi vše.
Jasný....nemusí se to každému líbit, ale mě jo..... ;-)
[odkaz]
[odkaz]
Palubka v Mazdě mě připomíná palubku v Hondě. [odkaz]
-
iudex 20.09.19 08:21
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Infarktový stav alebo elektro je budúcnosť
Tiež som už videl tie fotky G8 a som pomerne sklamaný. Nevidím tam žiaden posun oproti G7, vyzerá to ako faccelift, aj to neveľmi podarený. Ako už písal Dany, tie svetlá akoby nevedeli, čím chcú byť: či ostro rezané a dravé, alebo milé oblé, a tak sú oboje dohromady a nič poriadne. Pritom dnes je to hlavne "svetelný podpis" (mimochodom otrasný výraz, anglické signature lights tie svetlá vystihujú lepšie), ktorý definuje výzor prednej časti auta a to mal G7 lepšie, čisté a rovné línie dodávali Golfu ostrejší výraz. Zadok je OK, ale opäť žiadny posun oproti G7. No a hlavne tie fejkové výfuky (ale to mal žiaľ už G7,5). Z bočného profilu mi vadia spätné zrkadlá na dverách, vytvára to taký MPV dojem. Je možné, že to nie je ešte finálny výzor, nezdá sa mi ale, že by tam bolo akékoľvek maskovanie, takže to zrejme bude hotové auto.
Interiér: tak digitalizácia sa dala čakať, veľkým rizikom digi prístrojovky je, že pri malých displejoch to pôsobí tak lacne a nízkorozpočtovo, pokiaľ to nie je fullsize displej ako má Áčko. Plus moc nadšenia nevzbudzujú klebety o šetrení v interiéri a ten bol doteraz silnou zbraňou Golfa, ktorým porážal konkurenciu (vrátane prémiovej). Tak uvidíme. -
Dany 20.09.19 07:53
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Infarktový stav alebo elektro je budúcnosť
Výfuk už nemá kde kto, čo je škoda. Je to stále Golf s novými svetlami. Zadné svetlá sú ok, ale predné mi vadia. Pôsobia na mňa disharmonicky. Ako keby ešte neboli dorobené a nevedeli sa rozhodnúť, či budú svietiť spodné "viečka", alebo obočie. Nesedí mi k tomu tá stupnovitosť spodnej hrany a ani tvar denného svietenia. Tiež, ako keby sa nevedeli rozhodnúť, či majú pôsobiť hranato alebo zaoblene. Je to tak na pol ceste k niečomu. K Číne?
Ak by spravili evolúciu tohto:
[odkaz]
páčilo by sa mi to omnoho viac. LED technika by umožnila zúžiť design a celkovo by sa mi to ku Golfu hodilo viac.
Tiež sa mi nepáči, akým smerom sa uberá interiér, resp. rozhranie ovládania. Pre mňa je momentálne top paluba v segmente v Mazde.
[odkaz] -
Dany 19.09.19 13:03
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Infarktový stav alebo elektro je budúcnosť
Jimny je geniálne auto. S rámom a krátkym rázvorom má neskutočnú priechodnosť. Nie nadarmo je to najpoužívanejšie auto na trialové súťaže. Ono to vyčančané vyzerá ako štýlovka, ale stále je to starý dobrý Jimny. Sám by som ho rád mal odparkovaný na Orave. Chodiť obzerať stav lesa a vyberať palivové a stavebné drevo, na polovku... To je presne revír pre toto auto.
Len si nemyslím, že by to bolo ideálne auto pre Deda. -
Dany 19.09.19 09:52
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Infarktový stav alebo elektro je budúcnosť
Ale ja tomu rozumiem. Sám by som takému autu našiel uplatnenie a určite by zbehlo aj do obchodu pre rohliky a určite by to zvládlo dobre. Akurát by to bolo tak štvrté auto v poradí, nad ktorým by som uvažoval.
Tu sa ale bavíme o max. druhom aute a pre teba ;-) only pro rohliky. Maximálne do Prahy. >:-[]
A to mi tu vyhovárate štvorkolku. U koho v lete mrzlo?
[odkaz] -
pradeda777 19.09.19 08:34
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Infarktový stav alebo elektro je budúcnosť
wl.....hahaha no kidding....zrovna včera večer, když jsem na ten článek o Jimny narazil, jsem si říkal to samé...... >:D No, ono to není žádná novinka, že? Pamatuji, že to už jezdilo, když jsem byl ještě v Austrálii.... -
Dany 19.09.19 08:23
« Re: Renault Megane RS Trophy R Nürburgring Edition
Akýkoľvek Megane za tú cenu je blbosť.
Alpine je zaujímavý počin aj na poli šporťákov a v podstate všetko dôležité má správne. Aj šetrenie na rôznych miestach kvôli váhe dáva evidentne zmysel. Dalo by sa polemizovať nad výhradným použitím dvojspojky, ale ak nemajú vhodný manuál, čo s tým?
Na začiatku projektu si mali náklady deliť a nakoniec v tom zostali sami. V konečnej bilancii nákladov a ziskov budú na tom horšie ako v Porsche.
Ako By kupec, by som nakoniec skončil v Caymane -
-
woody-alien 18.09.19 22:52
« Renault Megane RS Trophy R Nürburgring Edition
No tvl, to je masakr. Při tom "počtu" to asi prodají, svět je plnej bláznů, ale když už bych chtěl zajímavej Renault, tak Alpine A110 Premiere Edition je za 51.800, Pure ještě o cca 6.000 levnější a to auto je podle všeho skvělý.
[odkaz] -
pradeda777 17.09.19 12:51
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Infarktový stav alebo elektro je budúcnosť
iu...tož mnou nakonfigurované X3 M40i je o něco dražší (2.148.536) než AMG GLC 43 (1.938.657), ale v těchto cenových "sférách" je to mucha.
I když jako univerzál se budu muset spíš spokojit s něčím z výběru GLA, X2, Q2/Q3 sportback....
Čínské restaurace? Pohlreich by je pochválil, že všechno spotřebují..... >:D Také záleží na tom jaké jídlo si objednáš. Pokud to jídlo vypadá, že se do toho už někdo vyzvracel, tak to neber..... >:-[] -
iudex 17.09.19 08:32
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Infarktový stav alebo elektro je budúcnosť
dedo: tak že iný hotheč bude rovnako nízky ako Tvoja 1er sa dá čakať a ak Ti je M140i nízka, budú aj všetci konkurenti. Chceš vyššie auto, to si už snáď nemusíš potvrdzovať, ide len o to, akú triedu. Z môjho pohľadu stačia tie menšie typu GLA/Q2, ak Ti ale GLC stále príde veľkostne OK, tak nie je o čom, 3,0 V6 je inde ako 2,0 R4. Aj keď GLC43AMG je už dosť mastné, začína na 70t; to je viac ako X3 M40i alebo ako Macan S. A Porsche bude niekde inde jazdne aj imidžovo.
Ad čínske reštaurácie: vieš, čo sa o nich hovorí? Že čínska reštaurácia neprodukuje odpad >:-[] -
pradeda777 16.09.19 17:16
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Infarktový stav alebo elektro je budúcnosť
Právě sem se vrátil z hradu....ehmm...z Brna. Stavili jsem se v MB u Hošků otestovat "nastupování/vystupování (n/v)" z AMG A35, GLA a GLC.
A35 je na tom podobně ("špatně") jako M140i, takže by to nebyla žádná výhra.
GLA je na tom podobně jako Yaris, takže ok. Ale nová GLA/AMG GLA budou až příští rok.
GLC (SUV) je paráda. Není při n/v tak vysoká jako X5 a ani kastle není tak dlouhá. Je dokonce kratší než X3 nebo Macan. (GLC kupé je delší než GLC SUV) Borec mě slíbil testovací jízdu s AMG GLC 43 matic V6 (Předváděčku dostanou příští měsíc).
Také jsme se stavili v OC Futurum (hned vedle Hošků), abychom to tam omrkli. Je to starší OC než Olympia, ale zato tam mají nahoře 2 čínské restaurace, kde se výborně vaří... ;-) -
woody-alien 13.09.19 22:53
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Infarktový stav alebo elektro je budúcnosť
iudex: Pobavil mě koment pod videem. "I counted, I would crash 47 times" >:D
Asi tak bych to napsal já, jízda hodně na hraně, někdy i o fous od průšvihu.
Tady zase pro změnu slušně upaluje SSS.
[odkaz] -
pradeda777 12.09.19 17:30
« Re: Re: Re: Re: Infarktový stav alebo elektro je budúcnosť
iu.....hmmmmm, já to tušil.... ;-) Jestli ti vyhovuje velikost 3er a cena je ok, tak nad M135i ani neuvažuj. M135i by asi byla zábavnější na okruhu, ale pokud neplánuješ auto "trápit", tak je to jasné.
3er....nový model, M Performance řada (nelze srovnávat s M paketem), silnější motor (0-100...4.4), samosvor....cena akceptovatená.... ;-)
GPF....A/T....... ;-\
Já ji nakonf. na 1.865.578......peněz.....to už je jen kousek k Macanu S....... ;-) Funnily enough.....nová 3er má na délku 4.7m......stejně jako Macan.... :-! -
pradeda777 12.09.19 17:27
« Re: Re: Re: Re: Infarktový stav alebo elektro je budúcnosť
iu.....hmmmmm, já to tušil.... ;-) Jestli ti vyhovuje velikost 3er a cena je ok, tak nad M135i ani neuvažuj. M135i by asi byla zábavnější na okruhu, ale pokud neplánuješ auto "trápit", tak je to jasné.
3er....nový model, M Performance řada, silnější motor (0-100...4.4), samosvor....cena akceptovatená.... ;-)
GPF....A/T....... ;-\
Já ji nakonf. na 1.865.578......peněz.....to už je jen kousek k Macanu S....... ;-) Funnily enough.....nová 3er má na délku 4.7m......stejně jako Macan.... :-! -
iudex 12.09.19 15:03
« Re: Re: Re: Infarktový stav alebo elektro je budúcnosť
Dostal som pozvánku na nejakú predvádzaciu akciu BMW a to ma inšpirovalo len tak cvične si nakonfigurovať aktuálnu 3er vo verzii najbližšej môjmu autu. No a dostal som sa na cifru 63.200 eur. Základná cena M340i celkom šokuje, je to 60.850 eur, čo je o 10t viac, ako stará 340i xDrive, ktorá stála 51t (pri RWD len 49t). Ten rozdiel zmierni fakt, že je tam obsiahnutý M paket (ktorý stál pri minulej vyše 6t eur) plus nejaké serepetičky výbavy no a potom povinný automat (ktorý stál tuším 2400 eur). Takže rozdiel oproti mojej verzii je +3600 eur (s automatom). Jasné, keby som chcel automat, tak to ten rozdiel zníži na niečo cez 1000 eur (čo je asi primeraný príplatok za +32 kW), pre mňa by to ale bol vynútený príplatok.
Takže nakoniec bude závisieť všetko na tom, akú veľkú zľavu BMW vie dať (a je zrejmé, že pri novinke asi moc štedrí nebudú). Každopádne stále cenu M340i považujem za akceptovateľnú, keď táto prináša za mierne vyššiu cenu aj viac muziky, na rozdiel od M135i, ktorá stojí len symbolicky menej, ako predchodca M140i, ale ponúka výrazne menej muziky (objem, výkon, technika).
Držáky držákujú aj v tristopadesátke a sú nemecké, tak hádam budú ok.