Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Dany 18.10.19 09:48
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ku..a hoši gútntág
Vyhnať ježky treba. >:D
A že idú ťažko proti srsti... až tesne pred obmedzovačom sa začínajú odtŕhať. >:-[]
Nedávno som mal tú česť stráviť týždeň so Ceedom so základnou atmo 1,4. Platí to, čo už sme písali o riadení a tak. Má to 100 koní, ale je to iných 100 koní, ako mala napríklad stokoňová prvá Fábia so 16 ventilom. Sú to také proeuropské kone. Po 13t km má pásmo nad 4500 ot kde niečo potiahne. Raz ráno som sa ponáhľal do Mochoviec a bol som široko ďaleko najrýchlejší. Bolo to také motokárové (len nespomaliť). Nakoniec ma najviac štvalo, a že nás to bude štvať čím ďalej tým viac, naladenie riadiacej jednotky. Po vytočení jednotky a preradení na dvojku chvíľu potiahne, potom ako keby zadusí a následne sa zbiera ako z podtočenia. Pritom ak je na rýchlosti v tých otáčkach tak reaguje pekne... Je to také trápenie, ale cieľovka tak jazdiť nebude a viem si predstaviť, že pre nenáročného staršieho užívateľa to má zmysel.
Krátko som potom jazdil aj so Ceedom 1,4 T s dvojspojkou. Ani to turbo nemá nejaký šmrnc, hore sa už nič moc nedeje. Je to taký príjemný spoločník, na ktorého netreba tlačiť. Čakal som, že bude mať inak naladený podvozok a riadenie ako základ. Podľa mňa je to to isté. Boli na rovnakých kolách.
Riadenie pôsobí okolo stredovej polohy trochu ostrejšie ako ďalej, ale bez spätnej väzby. S kombíkom sa dá pracovať s váhou a pomôcť si odľahčením na plyne, alebo brzdou. Zadok sa pekne stočí do zákruty a mierne zvezie pri "vypnutom" ESP.
Už zostáva len dúfať, že GT je naozaj naladené inak. Ak sa páčilo Ondrovi, tak musí.
Chlapi, jak ja vám závidím, že si môžete vybrať malé mrštné auto len pre seba. -
white label 17.10.19 18:34
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ku..a hoši gútntág
w-a
"...je v aktuálním provozu atmosféra úplně ztracená...", přesně tak, teda pokud to není 911 GT3, nebo R8 V10+ >:-[]
iudex
Ty roky nejsou pro životnost motoru nijak podstatné, takže těch osm let je poměrně nepodstatný údaj, co se životnosti samotného motoru týče. -
woody-alien 17.10.19 17:09
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ku..a hoši gútntág
iudex: Jasně, ale jsi holt klikař a mezi všemi těmi shořelými a zadřenými ecoboosty bílá vrána. >:D No ale já taky, jeden motorovej prů.ser za druhým (1.5 dCi, 1.9 dCi, 2.0 TSI, 1.2 TCe and now for something completely different >:-[] 1.8 TSI) a pořád žádnej kolaps.
S technikem jsme se taky chvilku bavili o motorech.
Koukám, že se o auto staráte, tak co kdybychom zrušili ten longlife a přešli na pevnej interval 1rok/15.000 km ?
Já jsem pro.
A na vaše auto je tady svolávačka. Přehrajeme vám software řídící jednotky.
(hlavou mi letí nedávné zprávy o 1.5 TSI)
Ale mě motor necuká.
To se netýká motoru. V některých případech nehlásila řídící jednotka chybu při nefunkčních směrovkách. Máte na motoru nějakej tunning ?
Nemám, zatím.
Nechápejte mě špatně, mně to nevadí, jen že se vám tím upgradem přehraje. Takže byste si ho musel nahrát zpátky.
Hmm. >:-[] -
iudex 17.10.19 15:02
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ku..a hoši gútntág
w-a: samozrejme, byť dôchodcom a nemať záujem o akúkoľvek dynamiku a naopak báť sa rizika nečakaných nákladov, tak tiež beriem nejaký ten 1,6 16v a viem, že ma prežije (ostatne presne takému človeku - dôchodcovi som predal môj Focus 1,6 16v a viem, že slúži k jeho plnej spokojnosti). Ale pri veľkom rodinnom aute, resp. všeobecne pre nás, čo sa trochu radi zvezieme je tá atmosféra mŕtva a trvalým zdrojom frustrácie. A utešovať sa, že síce to nejde, žerie, ale aspoň to bude spoľahlivo žrať a neťahať aj nasledujúcich 20 rokov, tak to nie. Samozrejme inak by som hovoril, keby sa mi teraz rozsypal bavorák po 1,5 roku, to by som hneď preklínal celý Mníchov aj okolie, ale ako hovorím, ak by sa mi po 8 rokoch rozsypalo Mondeo, tak si poviem, že po 8 rokoch spoľahlivej služby mi to ani moc nevadí. -
woody-alien 17.10.19 14:36
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: ku..a hoši gútntág
iudex: Ona to není jenom otázka takhle jednoduše podaného rozhodnutí. Dvacet let v jednom autě asi nechce být nikdo z nás. Tedy pokud to není 911 GTS. >:D
Člověk zvažuje i užívání toho auta. Čili do Jimnyho nebo auta opravdu jenom pro město bych atmosféru asi koupil raději než turbo. Jakmile ovšem vyrážíš za ceduli obec častěji než jednou za rok na Dušičky, je v aktuálním provozu atmosféra úplně ztracená. První vláček na silnici a jsi jen další vagón. Teď před chvílí jsem se vrátil s Leonem z výměny oleje, cca 70 km po okreskách....a 70 zpátky a mám vír v nádrži, spotřebu vyšší než po nelegálním letu na D8 a výkonově jsem to vyždímal úplně nadoraz. A to jenom proto, abych nebyl tím dalším vagónem. Na druhou stranu chápu i ty obdivovatele základních atmo benzínů. Při tom provozu a chování (vláček za traktorem, vláček za Aixamem....chápete to ?) je snadné rezignovat a hledět si infotainmentu.
I toho Swifta je mi někdy při městských pojížďkách líto a musím si cestu protáhnout aspoň o pár kilometrů, abych po vzoru Ronaulta vyhnal ježky z výfuku. :-)
-
iudex 17.10.19 08:37
« Re: Re: Re: Re: Re: ku..a hoši gútntág
Dnes ráno som bol s Mondeom na STK. Technik zbadal auto a hneď prevrátil oči stĺpkom: "á, slávny Ecoboost". >:D Tak začala debata, kde on ako bývalý dlhoročný technik vo Forde povedal svoj názor na Ecoboosty a celkovo downsizované turbobenzíny, všetkým známe príbehy o rozpadajúcich sa Ecoboostoch. Napokon sme ale dospeli k záveru, že on sa vyjadruje o nespoľahlivosti v kontexte starých atmosfér, ktoré vydržali pol milióna a keď som ja povedal, že môj po 8 rokoch a 144t km nemal jedinú poruchu, tak podľa neho to je strašne málo a príde to neskôr. Aj keď jeho vlastnosti hodnotil kladne. Takže vlastne rozdielny pohľad na to, koľko má motor/auto vydržať, pričom z môjho pohľadu je 8 rokov bez poruchy dobrý výkon a viac ani nečakám, kdežto on stále očakáva, že autá vydržia 20 rokov a pol milióna km. A celkovo otázka priorít, či 8 rokov jazdiť vo výkonnom, pružnom a úspornom turbobenzíne, ktorý neprežije 200t, alebo jazdiť s atmosférou, ktorá síce nejde, neťahá, žerie, ale vydrží 20 rokov. Ja si vyberám z prvého výkladu.
Mimochodom prešiel som bez jedinej výhrady. -
-
woody-alien 16.10.19 11:10
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: WalteR in Leipzig
Dany: Přesně, navíc v tak rozmáčeném terénu. Taky si nemyslím, že by ho Děda reálně zvažoval, na D1 do Prahy tohle nevyužiješ, i když se to tvrdí. >:D Jenže právě to cestování Yarisem do Prahy, zatímco na 1-er doma padal prach, dává Jimníkovi alespoň 1% šance, že by se k Dědovi do garáže mohl podívat. ;-)
-
iudex 16.10.19 09:42
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: WalteR in Leipzig
Dany: áno, keď chceš jazdiť sám, musíš najprv absolvovať formálne školenie (asi 20-30 minút, kde Ti povedia veci typu vlajky na trati a pod.). Keď to už máš (dostaneš preukaz), tak len hocikedy prídeš na voľné jazdy (ktoré sú vždy o pol a o celej), trebárs aj 5 minút pred začiatkom, zaplatíš, dostaneš nálepku na čelné sklo a ideš. No a ešte treba prilbu (neviem načo, na NB ringu netreba), ale ako motorkár asi prilbu máš. -
Dany 16.10.19 09:42
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: WalteR in Leipzig
K Jimnymu a Čabákovi. Pritom stačilo len odhodiť tie brvná. Veď som to videl už od monitoru. Ak by mal Jimny riadne gumy, tak to dá.
Pridal som tie testy kvôli Dedovi, aj keď myslím, že sa mu skôr páči designovo, ako že by ho naozaj zvažoval. -
Dany 16.10.19 09:32
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: WalteR in Leipzig
"Ve vztahu k autům mají ženy fakt úplně jiné priority"
Tá moja by najradšej na miesto nového auta stavala drevenicu na Orave. :-(
Že radšej bude chodiť busom 8-s
Asi jej zoberiem kľúčiky, nech si to skúsi -
iudex 16.10.19 09:07
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: WalteR in Leipzig
woody: to vieš, keď [odkaz] tak musíme na východ. :-)
Ale otázka bola aj tak skôr pre Danyho a speedfreda (a možno pradeda?), Ty si ďaleko a wl má príliš fancy car na okruh.
Inak trochu k téme toho dizajnu novej 2GC vtipné čítanie (v angličtine, ale pointu na konci pochopí aj človek, čo nevie úplne anglicky): [odkaz]
-
woody-alien 16.10.19 08:31
« Re: Re: Re: Re: Re: WalteR in Leipzig
iudex: Boční silueta paráda, zadek fajn....no a ten předek jako fakt žádnej zázrak, dost divnej. Připomíná mi to vtipkování na účet holek, co zrovna moc krásy nepobraly. No co, přes obličej jí hodíš Dikobraz a ještě se u toho zasměješ. ;-)
Ad SK Ring: Pro mě je to úplně mimo, ale třeba i ty vaše plánované srazy nějak ztopperizovaly. Zkrátka příliš [odkaz] :-) -
Ronault. 15.10.19 23:29
« Re: Re: Re: WalteR in Leipzig
Dneska se jedné paní v Havířově stala zvláštní věc...
...vím, "nikdo není připravený na život v Havířově, ale Třinec je horší" (Lajna, Langoš ;-) ...
... jela ve svém novém autě a za ní se zjevilo jiné, pak jelo vedle ní, takové nezajímavé, chvíli jelo vedle ní, pak za ní, řidič si její auto pořád prohlížel a jak odbočila vlevo k nákupáku, to auto projelo dva pruhy až na něj jiné auto zatroubilo a jelo za ní. Zaparkovala a to auto zastavilo vedle ní, vystoupil slušně oblečený muž, přišel k ní a říká:
"Dobrý den, nebojte, o nic nejde. Mám na Vás takovou blbou prosbu. Všiml jsem si, že na vašem novém Polu máte v interiéru červený dekor palubní desky. No a já o něm taky hodně uvažuji, že bych si jej taky pořídil a nedokážu se rozmyslet, jestli tenhle červený nebo nudně šedý a na živo jsem to nikde neviděl"
>:D >:D >:D >:D >:D
Jooo o to lehčí to mají ti, co kupují ojetiny a jejich výběr je značně omezený nebo Japončíky, kde se dá sotva vybrat z několika barev. 8-s
Alespoň jsem jí to pochválil, ale moc mi to nepomohlo. 8-s >:D Pravda, na fotkách to vypadá blběji než v reále, ale pořád je té červené nějak moc...
Woody: Mě to vyloženě tlačilo natolik, že jsem si vzpomněl na motokáry z motobydla ze srazu, kdy jsem druhý den měl modřiny. Jako ke konci jízdy to bylo lepší a lepší, ale prostě každodenní ježdění a párkrát za rok někam dál sám svým autem jedu, to mi fakt vadilo. Jízda jinak docela vyvážená, podvozek nečekaně komfortní, v pohodě snese srovnání třeba s mým současným autem a to je rodinné kombi. Samosvor na vlhkém povrchu sice chybí, ale jak podotkntul majitel, je to dobrý signál, že tempo už je rychlé. Motor mě tak nějak nezklamal a ani nenadchnul. Pravda, že zabírá dost nízko a tak mu nedělá problém profičet sérii zatáček na okresce jen na trojku a netřeba řadit, ale z druhé strany nahoře už skoro nic nenabídne a tak radost ze ždímání výkonu z motoru u takhle lehkého a hravého auta trochu chybí. Resp. přece jen k charakteru takové "motokáry" s nevelkým výkonem, která není určena na předjíděcího drtiče, ale spíše pilovače setinek sekund a dokonalé stopy v zatáčkách (viz test R. Chvaly, který jeho účel vystihnul přesně), mi tam ta klasická špička atmosféry chyběla. To byla asi druhá slabší stránka auta, co jsem až tolik nečekal. Že interiér nevypadá jako ten v Polu je daň za váhu a cenu, to se omluvit dá. -
woody-alien 15.10.19 23:11
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: WalteR in Leipzig
Dany: Až mi ten test připomněl rčení "Z cizího krev neteče". Jimníka jsem si poprvé naživo osahal teď v týdnu při výměně oleje u SSS. Jako fakt se mi líbí. Zamluvil jsem si půjčení na víkend. Prodejce mě lanařil, abych podepsal objednávku. Já mu říkám, co blázníte, mám nový auto necelý čtyři měsíce, teď určitě nic kupovat nebudu. A on - to vám akorát vyjde. Čekačka je 23 měsíců. >:-[] >:-[] >:-[] 8-s
PS: Zatím prej maj tři závazný objednávky. -
woody-alien 15.10.19 23:05
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: WalteR in Leipzig
Ron: Až budeš mít chvilku, dojmy ze Swiště sem určitě hoď. Za sebe musím říct, že mě vyloženě udivuje, že se užší sedačky v testech SSS coby negativum téměř nezmiňují. Při předváděčkách (a odjel jsem jich před nákupem hned několik) to bylo první, co mě zaujalo. Dokonce až natolik, že jsem vážně myslel, že právě z tohoto důvodu mi bude Swift mou drahou polovičkou zapovězen. Že se tak nestalo je pro mě pouze potvrzením mého podezření, že ve vztahu k autům mají ženy fakt úplně jiné priority, třeba barvu. Čest výjimkám. >:D
Před testem Ondry Chamilly jsem byl celej napnutej, protože (bez urážky) ani on už není žádný náctiletý "proutek" s pasem Sida Viciouse >:-[] , ale zase žádné stížnosti. Já to se svými sub80 kilogramy tak nějak dávám bez většího utrpení, třeba Recara v minulé FieSTě pro mě byly horší, ale i tak uznávám, že do pohodlného rozvalení to má sakra daleko. Možná je to svého druhu motivace k rychlé jízdě (abys to měl za sebou), něco jako když Čingischán nechával svým bojovníkům natěsno podvazovat kulky. ;-)
-
Ronault. 15.10.19 14:55
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: WalteR in Leipzig
Když už jsme u těch weekendu, tak kromě návštěvy u WL, který mi malém "sežral dceru" a já mu oslintal 911, jsem v neděli dopoledne najezdil asi 50 km se Swiftem Sport. Pravda, byl jsem značně unaven po 40h směně, ale dojmy jsou... Bylo by to asi na delší psaní.
Pro mne má však Swift největší problém v sedadle, které je v oblasti stehen úzké a tuhé a já se svými obeznimi stehny prostě trpím. Tu hodinu se dalo přetrpět a užít si auto, ale každý den bych to asi nedal... 8-s Takže SSS je asi ze hry ven :-| -
Dany 15.10.19 10:18
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: WalteR in Leipzig
v porovnaní Z4 a Supry je prekvapivé, koľko robia gumy a to sú tam obyčajné PS4. Pirellky zrejme trochu prehriali. Bolo by ešte zaujímavé vedieť, aké mali tlaky. Či nebola Supra mierne prefúknutá.
Tu Čabák riadne naložil Jimnymu. Až mi ho bolo ľúto (Jimnyho)
[odkaz] -
white label 14.10.19 17:11
« Re: Re: Re: Re: Re: ku..a hoši gútntág
Jj, Murphyho sabotáže...
Ale jednou jsem (pozdě večer v baru) zažil zkrat 230V přívodního kabelu, a z toho kabelu na chvíli vyšlehl metrový plamen, jako by ta izolace byla z nějaké extra hořlaviny, to jsem fakt čuměl, jak je jednoduché vyhořet k vůli elektrice. -
white label 14.10.19 14:24
« Re: Re: Re: ku..a hoši gútntág
Dany
Je fakt, že se mi to nestalo zdaleka poprvé, ale nikdy se to nestalo v momentě, kdy byl někdo zrovna u toho, nebo poblíž, a mohlo se to zastavit bez následných škod.
I v minulém baru, kde byl někdo vždycky od brzkého rána až do pozdního večera, se to vždycky stalo v době, kdy tam zrovna nikdo nebyl... -
iudex 14.10.19 14:08
« Re: Re: Re: ku..a hoši gútntág
Sneh bol našťastie až vyššie nad plesami, my sme prešli tuším len raz cez malé snehové pole, inak sucho a hlavne krásne slnečno. Ale na hrebeň by som bez mačiek nešiel, tam to už vyzeralo drsnejšie. [odkaz]
wl: nám na jar praskla trubka v stene, chodili sme denne okolo, ale zistili sme to, až keď na stene začala kvitnúť pleseň. Takže poznám tú "radosť". -
Dany 14.10.19 13:33
« Re: Re: ku..a hoši gútntág
Iudex, nakoniec sme šli, ale žena celý čas trpela a po návrate išla rovno na pohotovosť.
My s chlapcami sme si celkom užili. V sobotu ráno na hríby, potom sme chytali pstruhov u známych na chate a na večer štvorkolka. Počasie bolo super.
Vidím, že ste mali aj sneh. Žena bola spokojná? -
Dany 14.10.19 13:26
« Re: Re: ku..a hoši gútntág
WL: prasknutá hadica je k zlosti, tiež som mal tú česť. Ešteže ste nespali v Severke, to by bol nepríjemný návrat.
Je zaujímavé, že hadica nepraskne v momente keď zavrieš vodu a zvýši sa v nej tlak, ale zaručene v čase, keď môže napáchať čo najviac škody.
V Bystriciach majú väčšinu kanalizácie už zaasfaltovanú, ale vypadá to, ako keby to spoluobčania utĺkli lopatami. To prechod je síce opravovaný, ale diery sú zastriekané a robí to ďaleko lepši dojem. Aj som dal žene nahrať video, ale väčšina je rozmazaná, zaostrená na špinavé čelné sklo, tak to nemá význam ukazovať. -
white label 14.10.19 12:20
« Re: ku..a hoši gútntág
Dany
Paráda, počasí na to bylo ideální...
Já jsem šel spát v sobotu až po půl čtvrté, ještě jsem se byl napít v kuchyni a ráno ve čtvrt na sedm mě žena budí, že máme vyplavenou kuchyň plus přízemí pod ní...
Rupl pancéřovaný přívod k malému bojleru v kuchyni pod dřezem.
Opravdu nádherné romantické nedělní ráno. 8-s
Večer tady byl stavený Ronault i s jeho posledním přírůstkem do velké rodiny, úžasná holčička, "k sežrání"... :yes: ;-) -
pradeda777 11.10.19 17:08
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: WalteR in Leipzig
V žádném případě nechci tu něco rozrýpávat, ale tady z toho článku vyplývá, že příští rok budou platit tvrdší emisní (CO2) předpisy a nebezpečí, že automobilky budou muset (pokud se budou chtít vyhnout EU pokutám) upravovat techniku. To jen k mým obavám, které jsem zmiňoval někde tady dole.
[odkaz]
Edit. nova-pravidla-eu-podepsaly-ortel-dalsimu… -
Dany 11.10.19 08:18
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: WalteR in Leipzig
Z Tvrdošína je to cez Pl asi jasné, Čadca je večne zasekaná. Oni tú cestu opravujú a rozbitá je najviac posledná zákruta pred mostom od Bystrice. Inak fajn. Ja chodím od Žiliny cez Lutiše, je tam tiež pekný úsek cesty. Inak Bystrice a tiež smer Lutiše robia kanalizácie, takže je to tam smutné -
speedfred 10.10.19 21:59
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: WalteR in Leipzig
Fred je z “Tvrdolína” ale momentálne za hranicami.
Úchylovka bývala parádna cesta a keď som tadiaľ išiel tak som si ju dal aj 3-4 krát. Teraz už je rozbitá a odtiaľ cez Čadcu je úplná tragédia. Do CZ jazdím už cez PL. -
white label 10.10.19 14:31
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: WalteR in Leipzig
iudex
Předpokládám, že je to (odkaz Danyho) myšleno jako zajímavá trasa na projížďku.
Zuberec, to je už ode mě podstatně dál...,
Tak přijedeš za námi, já pojedu (skoro) dvě hodiny z domu a ty hodinu ze Zuberce.
-
white label 10.10.19 14:29
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: WalteR in Leipzig
Ne, sebe počítám automaticky, ty tři tečky jsou pro případné další dobrodruhy.
Do Nové Bystrice to mám ještě o kousek blíž, než do Oravskej Lesnej.
A kde tam spíte, je tam nějaký slušný hotel, nebo místo na pokec? -
pradeda777 09.10.19 18:33
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: WalteR in Leipzig
wl....píšeš...bíle lakované třmeny dodávají brzdám jedinečný vzhled..... a k tomu bíle lakované ráfky..... :yes: No, ono by se ty bílé třmeny v bílých kolech asi ztrácely.... :-( Ale ve žluté by byly komp. třmeny ok..... ;-)
[odkaz] -
white label 09.10.19 18:08
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: WalteR in Leipzig
Tento víkend má být hezky...
Včera dopoledne jsem absolvoval delší exkurzi ve výrobním závodě Porsche v Lipsku, kde se společně na jedné lince kompletují Macany a Panamery. Mimo jiné jsme si všiml, že nové Macany Turbo (které už na lince také jezdily) mají v základu "polokeramiky" - Porsche Surface Coated Brake (PSCB)*, jejímž poznávacím znakem jsou bíle lakované třmeny.
Za 81 tisíc se dají připlatit i k nižším verzím Macanu, což bych osobně udělal, na rozdíl od keramik za 219 tis.
Vzhledem k průměru předních kotoučů (390 mm) je konfigurace podmíněna koly o průměru minimálně 19".
[odkaz]
*Brzdové kotouče s keramickým povrchem (karbid wolframu) zlepšují reakci, stabilitu a výrazně snižují tvorbu brzdového prachu. Další výhodou je odolnost proti korozi a také delší životnost. Bíle lakované třmeny dodávají brzdám jedinečný vzhled.
- brzdové kotouče vnitřně ventilované
- kompozitní brzdové kotouče na přední nápravě s hliníkovými třmeny
- přední brzdové kotouče o průměru 390mm, zadní brzdové kotouče o průměru 356mm
- 6pístkové třmeny u předních brzd, kombinace s plovoucími třmeny u zadních brzd
- bíle lakované třmeny
Pozn.: Pouze pro 19" a větší kola -
white label 09.10.19 14:12
« Re: Re: Re: Re: WalteR in Leipzig
sf/all
To by bylo na dlouhé psaní, nechceš se radši stavit, až pojedeš kolem.
Nebo neuděláme nějaký pokec sraz ještě teď v říjnu, dokud nejsou povinné zimní boty?
P.S. Včera večer jsem se z Lipska vrátil a už dnes se zrovna kousek od Lipska střílelo samopalem do lidí, kam ta Evropa spěje... -
pradeda777 09.10.19 12:27
« Re: OT: z autoservisu
Přátelé....ani já nejsem z toho bůhvíjak nadšený. Ale čas pokročil a já potřebuju univerzál. 1er se mě jako univerzál nehodí. Pokud budu vůz provozovat primárně jako městský, tak chťanechťa se musím dívat po automatu. Takže ani ten FFST plně nezapadá do mé rovnice... ;-\
Nová M3....hotový smorgasbord.... ;-) iu....start saving your pennies... ;-)
The boss of BMW M division, Markus Flasch, has confirmed to CAR magazine that the next M3 will be powered by the same twin-turbo six-cylinder engine as the high-performance SUVs, boasting power outputs of 480bhp and 510bhp. It's a move that reflects Mercedes-AMG's two-tier engine strategy.
'The next BMW M3 will have the brand new S58 engine that we're launching in the X3 M and X4 M,' he told us in an interview for the August 2019 issue. 'It will have 480bhp in the standard version and 510bhp in the Competition version.
'Drivetrain-wise, think about the M5's all-wheel drive system - we are able to put it in the M3 as well. It'll be very similar. But we will also do rear-wheel drive cars, purer ones too and a manual stick shift.' -
iudex 09.10.19 09:18
« OT: z autoservisu
OT: malá momentka z autoservisu (kde som ráno hodil Mondeo): [odkaz]
Ad Focus ST: tak tiež myslím, že je rozdiel, či by Focus ST nahrádzal Mondeo 1,6, alebo M140i so šesťvalcom. Včera som pozeral na garaz.cz test novej trojky a Koubek konštatoval, že super auto, všetko fajn, ale šoférska kombinácia šesťvalca s manuálom už nebude, ani kombinácia R6 s RWD (teda mimo M3, aj to nie je isté). -
VII 09.10.19 07:04
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PGTI vs FieSTa
Jak psali kluci výše, záleží na ceně ve smlouvě. ALE problém je, že automobilka musí všechny vozy podle současné normy EU6 DG prodat do konce roku zákazníkovi, takže reálně se může stát, že už teď jsou veškeré kvóty pro letošní rok na tvou požadovanou motorizaci vyprodané, a ty máš smůlu.
Chtě nechtě si budeš muset objednat už verzi s EU6 AP, která pak samozřejmě může naskočit do ceníku s úplně jinou cenou.
Zatím v konfigurátoru je, takže bys to měl stihnout, když to uděláš hned >:D -
white label 08.10.19 02:47
« WalteR in Leipzig
w-a
Přesně tak, ušetřil jsi mi reakci.
Dnes (resp. včera) se mi v Lipsku, na okruhu v areálu Porsche gmbh, splnil motoristický sen, WalteR mě osobně svezl v zadokolkové 911ce.
Je to nejen úžasný řidič (pro mě ten nejlepší na světě), ale i skvělý člověk "vonící človečinou". Připadal jsem si vedle něj "malinký" nejen řidičsky, ale i lidsky.
Na jeho řízení je nejužasnějsí to, že vlastně samotné auto řídí (volantem) naprosto minimálně..., autu do toho volantem skoro vůbec nekecá a ono ho za to naprosto (nad)přirozené poslouchá "na slovo".
Mimochodem, tolik 911tek na jednom místě jsem naživo neviděl.
Časem snad podrobněji.
Ale, že by som videl nejaké hrdzavé Suzuki po jarkoch, to zase nie.
V Maďarsku vyrábajú asi všetko, čo sa predáva v Európe. Marí sa mi, že istý čas nevyrábali 4x4 a Swift sport. Woody, ako to máš ty?
Jasne, pri promiskuite, ktorá tu vládne, sa zinok môže kľudne odsťahovať do Humpolce >:D