Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 09.12.19  20:20

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 GTS (991.2) vs M4 CS

    Schválně jsem už hledal více GéTéčko, než co byla poněkud tvrdá M2 (funguje skvěle ve vysokých rychlostech). A už jsem ji měl 2 roky, najel 27 tisíc, slušně jsem si ji užil, a s těmi zády je to teď o něco horší, takže jsem chtěl měkčí M240i, co může být občas na daily. Kdyby byla M240i v manuálu, tak bych asi stejně šel do automatu. Ten osmikvalt ZF je skvěle naladěný s tím motorem 40i, zrychlení na 200 to má mimochodem stejný jako M2 >:-[] A ke všemu jsem "zbaběle" zvolil xDrive, tady ještě preference zadku 70/30. Protože driftování na sněhu bylo super a s tímhle to bude snad taky dobrý. A je to více bezpečnější.
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 09.12.19  20:16

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 GTS (991.2) vs M4 CS

    No tak hlavně ti potom u Porsche řeknou, že jsi byl na okruhu a na výměnu zdarma ať zapomeneš! Bohužel realita... A stejně je lepší pak tam mít ocelové brzdy a ne nesmyslně drahé keramiky.
  • « 00 Reagovat !

    foto Market

    Market 09.12.19  20:14

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 GTS (991.2) vs M4 CS

    M240i je fajn, len troska downgrade oproti M2...
    Keby sa este dal objednat do M240i manual, co by si si vybral?
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 09.12.19  20:13

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 GTS (991.2) vs M4 CS

    Okruh je extrémní příklad. Pokud chceš jezdit s Porsche na okruhu, vyplatí se platit si paušál na časově neomezenou záruku, potom ti třeba karbon keramiky vymění zdarma.
    Taky na tom okruhu toho Porsche vydrží nesrovnatelně víc, než BMW, včetně brzd.
    A za kvalitu se platí všude, synovec teď předělával komplet! brzdy (u 3er) na M-performance (se zlatými třmen) a taky stály hodně... a lepší, než "železo" pod Porsche to nebude.
  • « 00 Reagovat !

    foto Market

    Market 09.12.19  20:12

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 GTS (991.2) vs M4 CS

    no ja by som rad v M2C manual.
    ale vraj ten v BMW je horsi ako ten, co mam v CUPRE...
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 09.12.19  20:02

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 GTS (991.2) vs M4 CS

    Bohužel není. Srovnej si cenu práce za hodinu, ceny brzd apod ;-) Známej měl jak 911 (991), tak Z4 a i8. Pokud s tím jezdíš občas na okruh a svižně a řešíš občas brzdy, tak u Porsche je to bambilion :-(
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 09.12.19  19:57

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 GTS (991.2) vs M4 CS

    Já jsem nakonec objednal automat, asi jsem už taky línej ;-) >:-[] >:D
    Ale hlavně jsem šel nakonec "jen" do M240i a už tam nejde objednat manuál. On popravdě nebyl ten manuál žádná pecka, to v Hondě Civic Type R nebo BRZ je lepší.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 09.12.19  19:54

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 GTS (991.2) vs M4 CS

    Market
    A tvůj dream car má jakou převodovku?
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 09.12.19  19:51

    « Re: Re: Re: Re: Re: 911 GTS (991.2) vs M4 CS

    Extrémně drahý servis Porsche, ve srovnání s D3, je do jisté míry mýtus.
  • « 00 Reagovat !

    foto Market

    Market 09.12.19  19:49

    « Re: Re: Re: Re: Re: 911 GTS (991.2) vs M4 CS

    A chces manual, ci automat?
    M2C je moj dream car, ale len keby som predal CUPRU... :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 09.12.19  19:13

    « Re: Re: Re: Re: 911 GTS (991.2) vs M4 CS

    Nazdar bando! Nějaké nové auta tady??
    No já to nedávno řešil, jestli M2C nebo M4 (oboje kolem 1,5-1,7 mega po slevě). Osobně bych šel spíše do M4 (bez Comp.paketu s výhledem na KW V3), jednak kvůli tomu, že je větší a lehčí, jen o 100 tisíc dražší s podobnou výbavou a aktuálně dostupnou slevou - na konci léta), místa vzadu za mnou je o kousek více. Pro mě důležitý prvek, že v M4 mohou být látková sedadla a v M2 ne (kůži už jsem fakt nechtěl). Taky pro někoho důvod, že tam jde dát adapt. podvozek. Ale zase do M2C jdou dát lepší příplatkové brzdy se 6-ti pístky.
    Proč si někdo vybere M4 proti 911 chápu, ono servisovat Porsche je výrazně dražší, musíš na to už prostě mít >:-[] Ale je fakt, že být za vodou, taky si vyberu 911 C4 nebo GTS, než M4 CS ;-) A nebo ještě lépe Cayman GTS se šestiválcem. Raději než 911 Carrera 4 či Carrera S. Ale už na to taky trochu prdím a nehodlám do toho sypat tolik co dříve.
    P.S.: z jednoho drag rejsu se nedá moc usuzovat, viz. nedávné pěkné slovenské srovnání HotHatchů. A hodně záleží na pneu a jak kdo umí rozjezd s LC. Důležitější je vždy osobní srovnání, každému sedí taky jiné auto :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 09.12.19  18:01

    « Le Mans 66

    Nejhezčím autem ve filmu bylo (pro mě) tohle karmínově červené Porsche, ve kterém jezdil Matt Damon, jako Caroll Shelby:
    [odkaz]
    Podle filmařů bylo Porsche velmi spolehlivé ve srovnání s jinými veterány z té doby.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 09.12.19  14:56

    « Re: Re: Re: 911 GTS (991.2) vs M4 CS

    pd777
    Rozdíl v prostornost M2C vs M4CS je poměrně nepodstatný a cenu si M4CS vedle M2C prostě neobhájí, jedině jako limitka pro sběratele.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 09.12.19  14:44

    « Re: 911 GTS (991.2) vs M4 CS

    iu
    "trojvderové kupé"? Od kdy je M4 třídveřová? ;-)
    Jinak souhlas, že samotný sebevětší výkon neudělá z (relativně) běžného auta ryzí sporťák. A celkový dojem z dynamiky nedělá jen výkon motoru.
    Než se koupila 911 GTS, tak jsem měl možnost řídit párkrát jedničkovou Panameru Turbo S (V8 4.8, 550PS/750Nm) a to auto bylo fakt brutálně rychlé, dalo se v tom ujet prakticky každému autu (hned na první volnější rovince), které člověk na cestě potkal a pocitově to bylo ještě o poznání dynamičtější, než třeba M5C, které je papírově o něco silnější.
    A 911 GTS rwd je i přes deficit (proti awd PanameřeTurbo S) 100PS/200Nm celkově dynamičtější, a ta dynamika je výraznější, než by člověk čekal od kupé 2+2 s "usranými" 450 koňmi. Takže, jak už jsem psal, jen o koních to není a přidat časem GTS nějakých dalších 50-100 koní by určitě šlo (relativně bez problémů), ale podle mě by to bylo na neokruhové ježdění zbytečné.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 09.12.19  12:16

    « Re: Re: 911 GTS (991.2) vs M4 CS

    Souhlas s upřednostněním M2C před M4CS pokud jde o dynamiku. Ale kdo preferuje větší a pohodlnější kupé by asi sáhl na M4CS (adaptivní podvozek). Avšak M2CS má teď adaptivní podvozek také. Zatím jsem nikde nenašel žádný test, který by nám o efektivnosti toho adaptivního podvozku něco řekl. Mám obavy, aby to nebyl zase jeden z těch, který je v comfort tvrdý jak sviňa, ve sport jak kameň a ve sport+ jak tvrdý kameň..... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 09.12.19  08:50

    « Re: 911 GTS (991.2) vs M4 CS

    zaujímavý ten dragrace (GTS vs M4), je fascinujúce, ako 911ka vyrazí, zjavne majú ten launch control úplne vymakaný, plus trakcia zadnej nápravy zaťaženej motorom; potom M4 pôsobí ako o 100k slabšie auto. A keďže M4 CS je drahé ako sviňa, blíži sa tej 911ke, tak naozaj nevidím dôvod na jeho kúpu. Inak tu sa len potvrdzuje moje tvrdenie, že trojvderové kupé á la M4 nie sú zrovna rozumný kauf: nemôžu sa rovnať klasickým športiakom ako je 911ka, zároveň neprinášajú žiadnu pridanú hodnotu. To M3 je z môjho pohľadu lepšia kúpa: dynamika zhodná s M4, ale praktickosť štvorvderového päťmiestneho auta. Takže pri porovnaní s 911kou človek môže aspoň argumentovať, že ten deficit v dynamike vyvažuje výrazne vyššia praktickosť.
    A keď niekto vyslovene trvá na kupé, tak by som ušetril niekoľko desiatok tisíc a namiesto M4CS kúpil M2C, ktoré má takmer zhodnú dynamiku ako M4CS: [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 09.12.19  01:08

    « 911/991.2 - GTS vs GT3 0-200km/h

    Kdo tam bude (o chlup) dřív, GT3 s + 50 PS, nebo GTS s + 90 Nm?
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 09.12.19  00:56

    « 911 GTS (991.2) vs M4 CS

    Shody - rwd, objem motoru, počet válců i koní, ovšem... jiný přístup, jiný výstup:
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 07.12.19  18:39

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    AMG A45 : M2C : RS 3
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 07.12.19  18:17

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    Pokud někomu nestačí 40d, tak pak jedině V8TDI, to je jiný level, než R6d multiturbo.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 07.12.19  16:35

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    Tak tak...i když nová X5 30d (620Nm) se alespoň krouťákem na starou 40d (630Nm) téměř dotáhla. Ale po nové 40d zatím ani vidu ani slechu.... ;-)
    Jo, ještě je v nabídce tady ta 45e. Možná proto si dávají s 40d načas....
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 07.12.19  15:55

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    U tak těžkého a velkého auta se vyplatí připlatit si za silnější 40d, naopak 50d už stojí "nesmyls" a pocitově to není přínos odpovídající výši příplatku. U 50d je ten nárůst výkonu poznat hlavně na papíře a na ceně.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 07.12.19  14:42

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    iu...X5 30d jsem v roce 2014 testoval a kdybych pak další den nejel s 40d, tak bych asi byl s 30d spokojen. Ale výkonový rozdíl byl natolik citelný, že jsem neváhal a objednal 40d. BMW R6d je parádní motor a i tady platí, že "těžko zjistit, že je to nafta".... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 06.12.19  20:22

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    Do regálů ano, ale Turbo stojí o dost víc, než eSko... a jak by k tomu majitel Turba přišel, kdyby si doplácel za PCCB stejně, jako majitel eSka, který v základu ty PSCB nemá a má jen "železo" (byť trochu větší, než základní Macan s R4)?
    Při stejné ceně doplatku za PCCB by kupec Turba o tu výhodu lepších brzd v základu fakticky úplně přišel.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 06.12.19  20:04

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    Jasný. Z marketingového hlediska ok. Ale do regálu ve fabrice PCCB přistane za stejnou cenu. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 06.12.19  16:19

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    pd777
    Co je na tom zajímavého???
    Turbo má PSCB v základu, proto má cenu za PCCB poníženou o cenu příplatku za PSCB pro MS, který PSCB naopak v základu nemá, a sedí jim to na korunu:
    218.880 - 81.080 = 137.800,- Kč
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 06.12.19  16:12

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    Tady máme 3 turbo R6 v naftě...... ;-) (Za +- stejný peníz jako Tuareg V8, ale s nižší spotřebou).(Tuareg spotřeba NEDC std. 7.4l/100)
    BMW X5 M50d
    Výkon/otáčky (kW (k)/1/min)
    294 (400)/4400
    Max. točivý moment (Nm/1/min)
    760/2000-3000
    Maximální rychlost (km/h)
    250
    Zrychlení 0-100 km/h (s)
    5,2
    Spotřeba paliva
    Město (l/100 km)
    8,1-7,6
    Mimo město (l/100 km)
    6,7-6,3
    Kombinovaná (l/100 km)
    7,2-6,8
    Ale také bez V8 bublání..... ;-) (BMW X5 V8 v benzinu si vezme o cca 3l/100 víc). S bubláním... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 06.12.19  16:01

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    iudex
    Ano, Touareg V8 TDI je na prémiové třídní špičce a to nejen motoricky, ale i podvozkem. :yes:
    Jediné (na poměry větších SUV) s čím mám problém je design jeho aktuální g., včetně interiéru, že se to líbí v Číně apod., o tom naopak samozřejmě nepochybuji.
    Jeden můj místní bývalý spolužák, který je finančně hoooodně za vodou, teď zrovna po delší době přešel z X5 (několik nových po sobě) na nového Tourega a nemůže si tu změnu vynachválit. Kromě motoru, chválí hlavně komfort podvozku spojený s jeho agilitou, lepší posaz a prostornost vpředu (je vysoký). Jeho žena zatím u BMW zůstává a má teď novou X4 40d.
    Jiný zdejší náš (movitý) známý má SQ7 předface, na naše doporučení šel nakonec do červeného laku (do té doby měl vše černé).
    Tyhle diesely jsou velmi kultivované, zejména po zahřátí na provozní teplotu, takže jako dálkové expresy na polykání dálničních km není o čem. Kdo jezdí kratší trasy a netrhá rekordy v nájezdech, tak si může spíš dovolit víceválcový benzín i v SUV, ale vždy je to za cenu podstatně vyšší spotřeby, viz i MGTS, kde je spotřeba zřejmě jeho jedinou slabinou, na druhou stranu zvuk (i za studena!) naopak jeho velkou předností.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 06.12.19  15:51

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    Macan S
    Porsche Surface Coated Brake (PSCB)
    81.080,00 CZK
    Keramické kompozitní brzdy Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB)
    218.880,00 CZK
    Macan Turbo
    Keramické kompozitní brzdy Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB)
    137.800,00 CZK
    Zajímavá cenová politika...... :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 06.12.19  15:37

    « Re: Re: Re: Porovnávačka GTI TCR, MRST, CtR, i30N

    Dany....video jsem již jednou viděl, ale rád jsem se podíval podruhé abych si osvěžil vzpomínky. Samozřejmě výsledky byly někde jinde než u těch kluků na SR. Škoda, že ten den neměli po ruce CTR. Ale CTR tam na tom jejich okruhu měli před tím a zajeli s ním 1.01,92. Renault R.S. T (automat) zajel 1.01.06, což je o kapku rychlejší. Samozřejmě to bylo v jiný den, podmínky byly jiné, Rasťovi v ten den, co testoval CTR nešlo zrovna nejlépe řadění....zkrátka nastupují tady další variables se kterými je nutno počítat.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 06.12.19  15:20

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    Dedo: keby som reálne uvažoval o kúpe veľkého SUV, tak by zrejme zvíťazilo rácio a volil by som naftový šesťvalec, a to i ten slabší (ako je 30d). Len to je taká klasika, 95% veľkých SUV má takúto motorizáciu a keby som chcel niečo viac, tak by som siahol práve po V8TDI. Pretože V8 benzín by ma asi zožral zaživa, z vyše 2 tonovej kravy ani V8 nespraví športiak a celkovo sa tam viac hodí nafta so svojím krútiakom. A samotné parametre toho TDI sú fascinujúce: stovka pod 5 sekúnd (ako najlepšie hotheče) a pružnosť vďaka brutálnym 900 Nm krútiaku. No a k tomu kultivovanosť V8, kde jedine som ochotný priznať pravdivosť toho klišé, že "nezistíš, že je to nafta".
    Btw. včera som obzeral známeho SQ8 (v oranžovej) a musím sa opakovať, že je to pre mňa najkrajšie veľké SUV, k tomu keď pridám tento brutálny V8TDI, tak to je kombinácia, ktorá by ma asi aj prehovorila na SUV. :-) Ešteže na to nemám a nemusím vysvetľovať názorové obraty. >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 06.12.19  15:14

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    pd777
    Navíc podstatně méně "práší/špiní" kola. Macan před faceliftem tuhle možnost brzd ještě neměl, teď jsou u Turba v základu a u eSka si je můžeš připlatit za cenu mnohem přijatelnější, než je cena za full karbonkeramiky, u kterých je navíc extrémně drahý servis, protože jak se v praxi ukázalo, ani jejich výdrž/životnost není neomezená.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 06.12.19  14:33

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    iu....osmiválce benziny jsou u velkých SUV BMW, MB, Jeep i RR stále k máni. Ceny jsou drsné to je fakt..... ;-) Ale co by jeden nedal za exkluzivitu, že?
    Ale kdo klikne za rok 30k a víc km, pro toho by nafta dávala smysl.... :-! A tam opravdu nemá koncern konkurenta.
    Na zajímavé svezení v naftě už stačí X5 s 40d (230kW/630Nm) šestiválcem. Rád vzpomínám... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 06.12.19  14:12

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    wl....K těm brzdám. Vnitřně ventilované brzdové kotouče s průměrem 390 mm vpředu a 356 mm vzadu, typu Porsche Surface Coated Brake (PSCB)
    Vyhledal jsem info na Googlu a je to tak jak píšeš. PSCB brzdy jsou v základu železné brzdy, kde se Porsche vývojářům spolu s Bosch/Buderus podařilo do jejich povrchu "nastřelit" tungsten carbide částice.
    Simply put, a brake disc made entirely of tungsten carbide would cost as much as several sets of ceramic brakes. Moreover, the technology wasn’t sufficiently advanced to bind tungsten carbide to a substrate—such as gray iron. But following a lengthy series of tests in close collaboration with Bosch/Buderus, Porsche made a breakthrough. A gray-iron disc was laser-processed to offer structure, then galvanized with an interlayer. The interlayer acts like a flexible bond to relieve the differential thermal extension of gray iron and tungsten carbide, which is then applied in a spectacular manner: a high-velocity oxy-fuel spraying process shoots tungsten carbide particles at the disc at supersonic speeds. For a moment, it looks like a Star Wars lightsaber is firing around the disc. The result is a coating around one hundred micrometers thick—but it still doesn’t do the trick on its own. Now what it needs are very special brake pads.
    No a s destičkama měli zrovna tolik práce........zkrátka borci....čepici dolů.... :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto Dany

    Dany 06.12.19  12:32

    « Re: Re: Porovnávačka GTI TCR, MRST, CtR, i30N

    Dedo, Rasťo už porovnával, akurát namiesto CtR mali A35

    [odkaz]

    video som ešte nevidel. Vôbec nestíham :'-(

    a ešte som narazil na X3MC od Topspeed. To si možno rád pozrieš, ale určite budeš nerád z nekomfortu

    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 06.12.19  08:23

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    K tým potentným SUV: včera som náhodne videl Autosalon na Prime a testovali Touareg V8 TDI. Dosť ho vychválili, najmä podvozok a motor a celkom ma to zaujalo, popravde som nejak nezachytil, že v dobe downsizingu Touareg má osemvalec. Cena je síce drsných 87t eur, ale naftový osemvalec už neponúka ani prémiová konkurencia ako X5 či GLE, jedine sesterská SQ7 (a tam by malo ísť o ten istý motor), ktorá je ešte drahšia. Táto kategória áut ide mimo mňa, ale ak by som kupoval veľké SUV, tak by som sa pozrel práve na Touareg V8, s osemvalcom to musí byť zaujímavé zvezenie. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 06.12.19  00:08

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    Macan SB určitě ne, když tak Macan kupé, ale to by bylo zbytečné, protože už i normální Macan má siluetu blízkou k tzv. SUV kupé.
    Macan GTS bude zase cenově i výbavou někde mezi S a Turbem, u předfaceliftu měla verze GTS nejzajímavější poměr cena/výbava. To eSko je hrozné holátko, výbavou skoro stejné jako základ s R4.
    Vím jak ty šíbry vypadají a jak fungují, Macan má jinou panoramu, podobnou jako předchozí Q3, ale vyklápí se a posouvá taky.
    P.S. A všiml sis, že to Turbo má (proti eSku) už v základu ty nové "polokeramické" brzdy s bílými třmeny?
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 05.12.19  23:00

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    wl....s tou střechou....škoda, že nemáš na svém Macanu střešní okno, hned bychom byli o něco chytřejší..... :-!
    Hodil sem ještě jednou Macan Turbo na konf. a podařilo se mě konečnou cenu (před slevou.. ;-) ) s nezbytnou výbavou (se střechou, vyhř. sedadly a volantem), ukočírovat pod 2.6 mil. Myslím, že je to excellent value for money. Macan S s výbavou by byl jen o 330k levnější. Kde asi umístí, cenově, GTS? Moc místa tam není....
    Samozřejmě díky tomu, že už v základu je výbava u Turba dost bohatá (jak píšeš někde jinde), se na výbavě na přání dost "ušetří". (Kód PL3GZ7J4)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 05.12.19  22:18

    « Re: Porovnávačka GTI TCR, MRST, CtR, i30N

    iu....video moc dobré, ale dělat z toho klukovského bláznění nějaké závěry? Asi těžko...Jo, kdyby takový test dal dohromady Rasťo Chvála, tak to by bylo o něčem jiném.... :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 05.12.19  22:14

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    ...proč Macan, protože jsem někde četl, že si borci pohrávali s myšlenkou Macan SB....ale už to nebude potřeba, když je tu nový RSQ3 SB, protože by asi vypadaly jako bráchové... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Market

    Market 05.12.19  19:24

    « Re: Porovnávačka GTI TCR, MRST, CtR, i30N

    Ja som si to vcera pozrel a v predoslej casti ma to TCR zrychlenie zo 0 na 200 za 15 sekund a zo 100 na 200 za cca 10 sek.
    Vsetky ine videa na YT co som videl a kde TCR testuju, tak davaju casy 0-200 za cca 18-19 sek. a zo 100 na 200 za 12 sek.
    Aj moja CUPRA R (papierovo 310 koni, podla nejakych testerov az 330) to zvladne za cca 18 sekund a zo 100 na 200 za cca 12 sek.
    Cize to TCR bolo podla mna troska vytunene, odhadujem na 350 az 370 konikov.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 05.12.19  18:01

    « Re: Re: Re: Porovnávačka GTI TCR, MRST, CtR, i30N

    Jo, dokonce jen ContiPremium!Contact 6, navíc 18", tedy s vyšším profilem pneu a užší!
    Tenhle "balíček" mu k podstatně lepšímu času určitě chyběl:
    19" kola z lehkých slitin "Pretoria" 8 J x 19
    sportovní pneumatiky 235/35 R 19 (semi-slick)
    Progresiví řízení pro 19" kola
    Adaptivní regulace podvozku DCC vč. volby profilu jízdy
    Zrušení omezovače rychlosti, max. rychlost 264 km/h
    Pneu mají na ten čas dost zásadní vliv.
    Hodně překvapilo tvrzení, že i30N má lepší manuál, než CTR.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 05.12.19  17:03

    « Re: Re: Porovnávačka GTI TCR, MRST, CtR, i30N

    Jj, gumy tam spomínali ako slabinu, boli to tuším Conti SportContact alebo dokonca len PremiumContact, čo znamená oproti špičkovým UHP časovú stratu. Ale i tak že Golf vyprášil v zrýchlení všetkých a na okruhu ho porazila iba o 30k výkonnejšia Honda je faktické víťazstvo. Hlavne sa ukázalo, že pri jazde na čas je dvojspojka výhodou a súčasne že dobre radiť s manuálom nie je úplne jednoduché, poserieš jedno preradenie a strácaš. Osobne by som ale tú brutálnu efektivitu DSG nevymenil za radosť z vlastného radenia. Za mňa je ideál exteriér Meganu s interiérom a motorom Golfa a výfukom a manuálom z i30N. :-) Alebo Focus ST, ktorý má všetko správne.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 05.12.19  16:46

    « Re: Porovnávačka GTI TCR, MRST, CtR, i30N

    Viděl jsem jen konec, takže svým způsobem vyhrálo i GTI TCR. Co to byly za 18" pneu, co měl GTI TCR?
    Škoda, že nebyl nakonfigurovaný na těch 19" "semislickách", to by s ním měl CTR mnohem větší potíže.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 05.12.19  16:03

    « Porovnávačka GTI TCR, MRST, CtR, i30N

    Zaujímavá porovnávačka aktuálnej špičky hothečov (okrem ST, ktoré nezohnali): [odkaz]
    Možno občas zbytočné reči, ale závery a čísla sú jasné. TCR je v priamke nedostižné a musí mať viac, ako 290k, CtR potvrdil status kráľa a najrýchlejšieho okruhového HH, i30N je logicky najpomalšie, ale nemusí sa za nič hanbiť a MRS je najdivokejšie, ale aj najťažšie zvládnuteľné.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 05.12.19  15:49

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    Proč zrovna Macan?
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 05.12.19  14:26

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    Právě teď sem náhodou otevřel tento odkaz a v první moment sem si myslel, že se dívám na nový Macan SB..... ;-)
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 05.12.19  02:27

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    Jasně, že se dá i vyklápět, vyjíždí nad střechu, takže musí jít vyklopit.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 04.12.19  22:57

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    Na masce už trochu červené v RSQ3 emblému je. Ty kruhy by to komplimentovaly...... ;-) No uvidíme after "mock up"...... ;-) Jo, bude mít také červené brzdové třmeny... ;-)
    Střešní okno. Zatím jsem vždy měl buď výklopná (zvedala se zadní část v několika stupních) a odnimatelná, mechanická. Ta byla vždy AM (after market). Jsou tu dost vidět i na starších Škodovkách. Nebo el. powered výklopná a posuvná. Na BMW to byla vždy el. powered částečně výklopná (zvedala se zadní část) a plně posuvná.
    Tady na té RSQ3 SB v popisce to není jasné. Hovoří o panoramatickém střešním oknu, které má el. otvírání a zavírání. Má také větrnou clonu. To by nasvědčovalo tomu, že jde o okno, které se otvírá a zavírá posunem. Já bych chtěl, aby se i vyklápělo, protože tak ho nejvíc používám. Bez vyklápění to není pro mě zajímavé.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 04.12.19  19:52

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    pd777
    Nardo (v kombinaci s černými lesklými doplňky) je na tohle auto výborná volba, akorát těm kruhům vpředu na červeno bych se zřejmě spíš vyhnul.
    Střešní okno je samo elektricky otevíratelné, jako všechny koncernovwé "panoramy", viz:
    "jednodílná skleněná střecha
    elektrické otevírání / zavírání
    tónované sklo s manuálně nastavitelnou sluneční clonou
    komfortní otevírání / zavírání zvenku pomocí tlačítka dálkového ovládání na klíči
    integrovaná větrná clona"
    Fixní "skleník" nabízel např. Nissan na Qq, a tam to pak jsou jen samé nevýhody, to jsem nikdy nepochopil, na co to chtít...
    Ten design kol ze tvého odkazu pochází z původní SQ7, tam se objevil poprvé.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 04.12.19  16:05

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    wl....tož v bílé sexy tvar RSQ3SB zaniká, což může být někdy ale výhoda, jako třeba u mé M140i..... ;-)
    Červená? Nevím,...... ten odstín ....?????? Neviděl jsem naživo. Ale spíš ne.
    Jiné barvy mě neoslovily. Ta Nardo ji ale sekne. Je to taková macho barva.... ;-)
    Střešní okno. To se ještě uvidí. V konf. není uvedeno zda se s/o i vyklápí....bez vyklápění není pro mě zajímavé.
    Paket černé optiky. Ten jsem musel zvolit kvůli černým lištám kolem oken. A na to se pak nabalují další věci. I kruhy, které by měly být černé. Ano, konf. to nezobrazuje, nevím proč. Ale stejně bych si ty přední asi nechal stříknout na červenou. Zadní .....????
    Kola. Jak už jsem psal. Nemám na vybranou pokud chci zůstat u 20". A to bych chtěl, protože s 21" mám obavy z "drncání".... ;-) No, IMHO....mě se ty kola docela líbí.... :-! Zajímavé, že u non RS SB je výběr kol o dost lepší. I ty 20" jsou tam pohlednější. Nevím, jak je to rozměrově, ale pochybuju, že by se daly swapnout.... ;-) Tyhle ty bych bral....
    [odkaz]
    Tož za optání sa neplatí.....
    Edit. Zjistil jsem, že RSQ3 má o kapku širší blatníky(+10mm)než "cooking" Q3. Proto ty kola. Tak ony by asi pasovaly, akorát by byly trochu "utopené"....
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 04.12.19  11:46

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    pd777
    Tak s Nardo si (příjemně) překvapil, od tebe bych čekal spíš bílou, nebo červenou. Nebo to byla čistě úsporná volba?
    A kdes nechal své oblíbené střešní okno? ;-)
    Ty černé kruhy konfigurátor nezobrazuje, obávám se, že už to s nimi bude (vpředu) černé až moc, v té černé masce se úplně ztratí, takové značkově "slepé". Vzadu by to naopak nevadilo, tam to bude na světlém podkladu vypadat dobře. Vpředu by byly ideální nějaké matně kovové.
    Kola bych vzal spíš 21", ne k vůli rozměru (ten je zvolený dobře), ale k vůli designu, ty jediné 20" se mi dost nelíbí, mohli dát na výběr aspoň ještě jedny 20".
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 04.12.19  10:00

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    wl....tož jak píšu....už v základu je velmi slušně vybavená. Zůstávám v základní barvě šedá Nardo i na 20" kolech, která nabízejí v základu. To jsou také jediná kola ve 20". Myslím, že na takový kompakt jsou přiměřeně velká. jinak...kód QHRH53
  • « 00 Reagovat !

    foto Dany

    Dany 04.12.19  09:14

    « Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    Iudex, áno, s kamošmi sme si spravili zabíjačku. Super akcia. Ako sa hovorí, zážitkov veľa, spomienok málo >:D

    Včera sme boli s kolegom zajazdiť na elektrických motokárach v hale. Jazdili s nami dvaja bratia, mladí, jeden evidentne trénoval (overal, boty, vlastná prilba) a druhý sa vozil pre radosť. Ten trénovaný mal tak 40 kilo aj s topánkami a dával mi stabilne tak 4s na 40 sekundovej trati. Úplne inak sa s ním tá kára správala, ako so mnou vyžratým po zabíjačke. No nič, 40 kilo len tak niekde neodložím, tak som si vychutnával aspoň toho pevnejšieho.
    Jak ma sere, že sme nedali tie benzínové...
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 03.12.19  23:21

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    Základní cena je ještě o něco vyšší, než v D.
    Tak to ses musel držet hodně zkrátka.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 03.12.19  22:35

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    Žlutá AMG A35/45......ano, v konfigurátoru je ta žlutá s takovým hořčicovým nádechem citrónová žlutá....ale ve skutečnosti je spíš zinková žlutá. Mě se také líbí, ale nejsem si jistý jak dlouho bych ji snášel. Jak už jsem psal jinde, zubař u našeho má Clio v takové žluté a rád se za ním otočím, ale kdyby mě mělo strašit každý den garáži.....to si nésu istý..... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 03.12.19  22:19

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    RSQ3.........už je to tady....už je to tady.....cena asi tak podle očekávání.....
    [odkaz]
    Je docela dobře vybavená v základu. Nakonfiguroval jsem "pouze" 1.843.700.-
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 03.12.19  18:54

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    Ten žlutý ve špindlu byl taky za cca 1,8 míče s dph.
    Dej to za kompakt s R4.
    P.S. V tom seznamu je pomíchaná sériová výbava s příplatkovou
    2.P.S. V té žluté vypadal zajímavěji/exotičtěji, naživo pěkný odstín žluté.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 03.12.19  18:20

    « Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    AMG A45S dorazilo k Hoškům do Brna....vyšší cena je díky výbavě na přání, kde se u předváděčky hezky vyřádili......

    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 03.12.19  15:37

    « Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    dany/iu
    Svezli jsme se v SF s 6,5 l V12.
    Ale to už padal sníh, takže borec jen tak opatrně lechtal plyn, ale jinak to na těch zimních pneu moc neklouzalo, čekal jsem větší "zápas" v kopcích.

    iu
    Fotky pěkné, hlavně hned ta první.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 03.12.19  11:53

    « Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    Dany: víkendová akcia vyzerá jak zabíjačka, či? :-) Pekné.
    Inak ak chceš niečo menšie, ale dobre fotiace, tak prejdi k "nám" do Fuji. Napr. X-E3, sesterský model môjho X-T20 vieš tu kúpiť za 399 eur, to je za vybavenú APSC bezzrkadlovku s el. hľadáčikom jak zadarmo: [odkaz] A hlavne je veľmi malá, váži menej než 50% toho, čo Tvoj Canon.
    Tu je pár mojich mobiloviek z Karpát:
    [odkaz]
    [odkaz]
    [odkaz]
    [odkaz]
    [odkaz]
    Práve na vyššie uvedené som si kúpil ten nový foťák. Nechce sa mi na túrach vláčiť veľkú zostavu (aj keď menšiu ako zrkadlovka, ale stále), ale často človek natrafí na peknú scenériu s chce mať možnosť pohrať sa s RAWom.
  • « 00 Reagovat !

    foto Dany

    Dany 03.12.19  07:51

    « Re: Re: Re: Špindl KSA

    WL, pekná akcia. Aj si sa niečim zviezol?

    Iudex, potom daj nejaké foto z novej hračky. Tiež už som rozmýšľal, že vymením kanón za niečo kompaktnejšie. Jak sa naťahujem s deckami, tak sa mi to hebedo nechce nikam vláčiť.

    Ja mám nejaké západovky z víkendovej akcie, fotené mobilom

    [odkaz]

    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 02.12.19  23:54

    « Re: Re: Špindl KSA

    Tady píší, že by Porsche mělo údajně v r. 2020 přijít nejen s Macanem GTS (po face), ale i s Macanem GT3 RS, který by měl mít V6 4.0 twin turbo. Takový motor bych čekal pro Macan Turbo S, ale verze GT3 RS by byla u Macanu velkým překvapením...
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 02.12.19  19:15

    « Re: Re: Špindl KSA

    Vše se dalo kompletně prolézt a co bylo na zimákách (myslím, že vše kromě Tributo, Huracanu a A45S), s tím se dalo i projet (některá auta se dala projet i bez prodejce), včetně F 812 SF, které je i poměrně prostorné. Omezením byli částečné zimní podmínky (hlavně v sobotu podvečer začalo více sněžit) a zejména místní dopravní policisté, kteří měli díky této akci pohotovost, taky proto, že se tam stal před třemi týdny nějaký smrťák.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 02.12.19  17:27

    « Re: Špindl KSA

    wl: hezky! A bola to len statická prezentácia, aspoň si si sadol/osahal?
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 02.12.19  15:42

    « Špindl KSA

    O víkendu jsem byl ve Špindlu na akci KSA, kde byly autorizovanými zastoupeními naživo prezentovány tyto vozy:
    Ferrari 812 SF
    Ferrari F8 Tributo
    Ferrari Portofino
    Ferrari Lusso
    Maserati Ghibli SQ4
    Maserati Quattroporte SQ4
    Maserati Levante SQ4
    Lambroghini URUS
    Lamborghini Huracan EVO
    Bentley Bentayga V8
    Bentley Continental GTW12
    Porsche 911 4S
    Porsche Panamera 4S
    Porsche Cayenne Coupe
    Porsche Macan
    MB-AMG A45S (premiéra)
    [odkaz]
    P.S. Hvězdami dne bylo F8 Tributo a k dokonalosti faceliftovaný Huracan EVO.
    A45(S) má proti A35 otočený motor (o 180 st., vhodnější pro umístění přeplňování a sání, byť mírně na úkor těžiště více vepředu) a celkově je zásadně vylepšená (včetně interiéru), A35 je údajně v reálu (proti nové A45) jen modernizovaná předchozí A45.
    Cena vystavené konfigurace 1,8 mil. Kč!
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 02.12.19  15:28

    « Re: Re: XF10

    iu
    Chápu to...
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 02.12.19  10:22

    « Re: Re: XF10

    iu........vidím, že ti M140i stále leží v "palici"........ ;-) [odkaz]
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 01.12.19  20:34

    « Re: XF10

    wl: zobral som tú hnedú verziu, ani nie preto, že by sa mi viac páčila, ale bola o 50 eur lacnejšia ako čierna, takže jasná voľba. ;-) [odkaz]
    Chcel som to ako medzistupeň medzi mobilom a "veľkým" foťákom, teda niečo, čo bude dosť malé na to, aby som to mohol mať v pohode vo vrecku ako mobil, ale čo bude robiť fotky kvalitatívne na úrovni môjho "dospelého" foťáku. Pôvodne som zvažoval maličký 18mm objektív Fuji, ale aj s tým je to kombo príliš veľké na vrecko [odkaz] A tento XF10 stál ešte menej, ako ten samotný 18mm objektív, teda mám 18mm objektív a k tomu fakticky fotoaparát zadarmo. A keď ho postavím vedľa mojej (už tak pomerne malej) bezzrkadlovky, tak nechápem, ako do tak malého tela dokázali narvať rovnako veľký senzor (ešte o chlp väčší ako v Danyho Canone): [odkaz] Za mobilom či (bez)zrkadlovkami to zaostáva ostrením a celkovo je to také pomalé, pobehujúceho psa mi to nezaostrí v 9 z 10 prípadov, teda je to hlavne na statické scény. Proste taký dinosaurus ako M140i, veľký senzor v malom tele, čo má svoje výhody aj nevýhody.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 30.11.19  18:07

    « Re: XF10

    Veloster - N...3 door..............škoda, že se nenabízí tady....
    [odkaz]
    Edit. wl by možná zvažoval....
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 30.11.19  15:15

    « Re: XF10

    New GR.......400k...přece jen.....???
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 30.11.19  11:35

    « Re: Re: Re: BEZ_VĚDOMÍ

    Tož na Herueka je IV také levnější, ale jen o pár korun. Pak tam mají v nabídce RX100 VI, ale ta už je za bratru 22000 plus....a také tebou jmenovanou VII za nemalých 32 990 peněz....
    Škoda, že display na RX100 IV je pouze výklopný a ne otočný. Na některých předešlých kamerách jsem tuto věc měl a shledal ji jako velmi užitečnou. Ale rozumím tomu, že do takového prcka už to "napakovat" asi nešlo. I když RX100 VI není o moc větší, ale tam už mají i otočnou funkci.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 29.11.19  17:56

    « XF10

    iu
    A jakou si vybral barvu, klasiku, nebo pseudoretro?
    Reálně hlavními "konkurenty" podobných malých kompaktů jsou aktuální vrcholné fotomobily:
    "Fotoaparát Fujifilm XF10 pořizuje skvělé fotografie a vypadá skvěle na to, ale má příliš mnoho námitek, které bychom mohli upřímně doporučit. Celkový provoz je pomalý a automatické zaostřování prostě není spolehlivé, což je v tomto bodě neodpustitelné vzhledem k tomu, jak se chytré telefony staly. Ale objektiv je ostrý, senzor vynikající a barvy nádherné. Stručně řečeno, XF10 vám může poskytnout krásné výsledky, ale raději si sbalte trpělivost.
    Dobré pro: Pouliční fotografové využívající „zaostřování“, fotografové na šířku hledající lehkého fotografického společníka a všeobecné fotografy, kteří mají dostatek zkušeností na to, aby překonali omezení fotoaparátu.
    Není to dobré pro: Střelci, kteří vyžadují důsledně přesné automatické zaostřování, ti, kteří chtějí zachytit neočekávané rozhodné okamžiky, a ti, kteří již mají nejnovější chytré telefony, které - ve většině případů - budou dost dobré.
    75%
    DPReview skóre"
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 29.11.19  17:36

    « Re: Re: BEZ_VĚDOMÍ

    deda: rada RX100 sú špičkové malé foťáky, punching high above their weight, výborný senzor v maličkom tele, dokonca tam narvali aj hľadáčik (vysúvateľný), rýchle ostrenie.
    Aktuálne je v predaji už Mark VII, ale je strašne drahý, stačia aj tie staršie modely, tiež som pozeral po tomto Mk IV a vedel som ho kúpiť za 465 eur (podstatne menej ako tá tvoja ponuka). Ale uprednostnil som väčší senzor Fuji (síce bez hľadáčiku a pevný objektív bez zoomu) za 303 € (až prvá túra ukáže, či som spravil dobre. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 29.11.19  16:22

    « Re: BEZ_VĚDOMÍ

    iu.......Fotolab mě otravuje s touto reklamou....ale "in all fairness" tato kompakt mašina nevypadá vůbec špatně....
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 29.11.19  15:17

    « Re: BEZ_VĚDOMÍ

    Hans Stuck "taking off"..........
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 28.11.19  18:52

    « Re: Re: Re: Re: Re: Manual v 911 CS

    iu........koupě nového foťáku mě již přešla.....už tolik nefotím a na to málo co ještě sem tam fotím mě stačí malý Canon Ixus 115HS. Plus mám dost výkonný foťák v mobilu. Ale s tím nerad fotím, protože foceni s mobilem je pro mě (seniora) moc komplikované a neohrabané.
    Ale jinak good luck s novou hračkou....

    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 28.11.19  18:15

    « Re: Re: Re: Re: Re: Manual v 911 CS

    467k......300km/h.......M140i.....
    [odkaz]

  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 28.11.19  17:38

    « BEZ_VĚDOMÍ

    iudex, woody...
    Běžte do toho, je to skvělé, vadil mi tam asi jen jeden kratší přešlap a zejména poslední dva díly jsou parádní, finále jak se patří. Mazec! :yes:
    Fikce je to jen příběhem, ale jinak (bohužel) ne, z čehož člověka docela zamrazí...

    "Na seriálu se jako odborný poradce podílel spolupracovník CIA a světově uznávaný expert na špionážní techniku H. K. Melton nebo znalec operativních prostředků československé tajné služby Daniel Povolný."
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 28.11.19  14:05

    « Re: Re: Re: Re: Manual v 911 CS

    Deda: no koniec roka sa blíži, každý pracujúci asi má nestíhačky v práci, podnikatelia dvojnásobne. Ja som si pracovný stres predvčerom kompenzoval kúpou nového foťáku (kúpil som si malý kompakt na turistiku, vyzerá ako lacný oldschool spred 10 rokov, ale má v sebe APSC senzor): [odkaz] ale netuším, kedy ho vyskúšam, nie je na nič čas. 8-s
    WL: ten seriál si chcem pozrieť, mal fantastické recenzie, všetci sú z neho nadšení, tak som zvedavý. Ja som si vďaka Tomanovi, čo išiel nedávno na ČT, znovu prečítal dejiny Slovenska od konca WW2 do nástupu komunistov (a znovu si povedal, že žijem v najlepšej možnej dobe).
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…