Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 24.03.24  10:26

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výber nudného rodinného dostavníka

    iu....mohlo by Tě ještě zaujmout...výběr velký...ceny mírné...[odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 24.03.24  08:33

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výber nudného rodinného dostavníka

    Freddie....v Austrálii se tomuto efektu říká "Pussy Power" >:D >:D >:D
    Chlap 100x chce....ale nakonec to rozhodne žena...
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 24.03.24  08:03

    « Re: Re: Re: Re: Re: Výber nudného rodinného dostavníka

    Tom : vcelku nechápem že ideš meniť Tigi R za 223. To tvoje eRko vypadá fakt dobre a myslím že bude jazdiť tak isto hodne slušne. Ja viem partnerka ale i tak.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 24.03.24  07:48

    « Re: Re: Re: Re: Re: Výber nudného rodinného dostavníka

    Co o nás říká barva auta.....[odkaz]
    Nejbezpečnější barva auta
    Úplně nejlepší barvu auta z pohledu bezpečnosti, kterou můžete zvolit, je bílá. Nejlépe odráží světlo a je proto na silnici nejvíce viditelná. Navíc je okolí silnic často tmavé a bílá je tedy maximálně kontrastní. Dalším plusem při volbě této barvy je to, že ji automobilky nabízejí bez příplatku. Pomůže tak nejen vašemu bezpečí, ale i rozpočtu.
    Jako nejnebezpečnější se obecně jeví barvy šedá, fialová a stříbrná, oproti bílé zvyšují riziko účasti na nehodě o 10 procent. Následují růžová, červená, černá, modrá a tmavě hnědá. Naopak bezpečnější je zbarvení oranžové, rovněž tak světle fialové, světle hnědé, krémové a žluté.
    Zajímavé, že o zelené se moc nepíše. Řekl bych, že Veselá zelená bude patřit do těch bezpečnějších barev a naopak tmavší odstíny zelené mezi ty méně bezpečné....

  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 23.03.24  22:16

    « Re: Re: Re: Re: Výber nudného rodinného dostavníka

    iudex - 17" kola na tom Tiguanu budou vypadat hrozně, ony i 18" kola vypadají malá a navíc to na tom plave. Za mě ideální jsou 19" kola (mám nyní na zimu 255/45 R19, ale z hlediska spotřeby by byly lepší 235/50 R19, což byla druhá možnost), max. na zimu pak 18" kola možná. Já jsem ale v pohodě i na 20" kolech 255/40 co mám na léto - což je stále slušný profil (naopak jsem nepřiplácel za 21" s rozměrem 255/35). Ale pak to chce tlumiče na Comfort na těch 20" a záleží na naladění podvozku u nové generace, to nemohu posudit (ale eRko má tužší naladění a to moje ještě o kousek tužší, ale já jsem zvyklý a raději mám menší náklony v zatáčkách a ty moc měkké SUV mi nevyhovují).
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 23.03.24  21:32

    « Re: Re: Re: Výber nudného rodinného dostavníka

    Th
    Pokud chceš být primárně dobře viděn, ber bílou (případně hodně světlou stříbrnou), tmavě modrá nic neřeší a ta profláklá červená od Mazdy je už taky docela tmavá.
    A pokud chceš šedou (a přitom být dobře viděn), pak je tu křídová! >:-[] ;-)
    P.S.
    U všech barev (včetně nebarev) je to hlavně o světlosti odstínu. Viz pradědova RS3 vs speedfredův Spyder, obě jsou přitom zelené.
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 23.03.24  21:17

    « Re: Re: Výber nudného rodinného dostavníka

    Praděda, jen pro upřesnění, ty píšeš o předchozím Tigoušovi, druhé generace, ale tady Iudex řeší novou 3.generaci ;-) Ale jinak u mě tehdy vyhrál z hlediska podvozku právě Tigouš proti CX5 (i materiály uvnitř), nový jsem ale ještě neviděl. Na ty slidery na klimu se dá v pohodě zvyknout, pokud nejsou teda nahoře jako byly v Golfu mk8, to mi v Tigoušu nevadí. Horší je dotykové ovládání na volantu a od toho už upustili. Naštěstí. Ale velký tablet uprostřed ala Tesla bych určitě nemusel, stejně jako mraky malých ikon. To mě trochu děsí taky u toho 2 Active Toureru, ale tam se to dá aspoň nějak prý uzpůsobit. No nic, uvidíme jak to půjde >:-[]
    Pokud manželce i tobě vyhovuje CX5, tak bych navýšil rozpočet, holt vynecháte jednu dovolenou, nebo si něco málo půjčíš ;-) Pak bys litoval u dotykového Tiguana že jsi zbytečně šetřil a nepřiplatil za CX5. A zkusil jsi jiného dealera na Mazdu? Chce to vždy aspoň 3 reálně fyzicky navštívit a poptat. Každý má jiné hranice a možnosti :-) Hlavně nešetři tentokrát na barvě a kupte tu pěknou vínovou, ikdyž už celkem ohrabou, ale stále nádherný odstín. Je to z velké části taky kvůli bezpečnosti, šedé auta na silnici lehce přehlédneš, chce to viditelnou barvu (píše jeden manták, co si objednal šedé BMW :-( ).
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 23.03.24  11:33

    « Re: Výber nudného rodinného dostavníka

    CX-5 jsem jezdil a to ve všech verzích v roce 2016. Nejvíc mě oslovil nejsilnější diesel. Ale se všemi bylo příjemné svezení. Tiguan jsem v tu dobu zkoušel také a byl tenkrát velkým zklamáním. Tuším, že jsem tu o tom kdysi již psal.
    S toho, co píšeš jasně vyplívá, že soudružka by preferovala tu CX-5. Já bych ji to dopřál i kdybych si musel nějaký ten peníz půjčit... :-! ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 23.03.24  06:31

    « Re: Výber nudného rodinného dostavníka

    Takže VW nemá dobré predaje pretože tie autá sú tak fajn ale vďaka tomu že to konkurencia zabalila alebo nechce predávať?
    Ja by som ten introš vo VW asi nepredýchal ale keď už nemáš na výber...
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 22.03.24  22:36

    « Výber nudného rodinného dostavníka

    Dnes som bol s polovičkou vyskúšať finalistov na rodinný dostavník a nástupcu 6ky. Finalistami boli nový Tiguan, CX-5, Kuga a X-trail. Kugu už som mal doma na celý deň, takže zostávali traja.
    Papierovo (rozumej podľa fotiek) sa manželke najviac pozdával nový Tiguan.
    [odkaz]
    [odkaz]
    A čo som ho bol najprv staticky pozrieť, tak ma celkom oslovil. Jednak je to už plnohodnotné rodinné auto, ten priestor vnptri je prekvapivý na to, že je to "len" 4,53 m auto. Vzadu je miesta ako v Superbe (platí pri sedadlách vzadu, je tam totiž posuvná zadná lavica), kufor tiež veľký, hlavne je ale skvelý výhľad z auta, klasické SUV (nie ako moderné crossovery, kde je to častokrát ako v tanku). Mne sa páči aj nová červeno-oranžová persimmon. Vnútri je to žiaľ moderný Volkswagen, obrovský stredový tablet, žiadne tlačidlá; iba na stredovom tuneli tam, kde bol volič automatu, je teraz jediné otočné tlačidlo, ktoré je akože multifunkčné, ale v reále má len dve funkcie: ovládanie hlasitosti a prepínanie režimov jazdy; jasne nevyužitý potenciál niečoho, čo mohlo byť multifunkčné ako iDrive. Na volante sú našťastie opäť klasické tlačidlá ako vo f/l Golfe. Ale klíma je dotykovými slajdermi (majú byť už podsvietené) a všetko ostatné je na mega displeji, ten príplatkový je veľký ako monitor notebooku, na ktorom práve píšem. Ale ikoniek plná r.ť, strašne malé a ťažko trafiteľné, snáď sa to bude dať nejako zjednodušiť. Inak materiály slušné, nie úplne úroveň VW z najlepších čias, ale rozhodne lepšie, ako Golf 8 pred face či ako ídéčka. Viac som staticky nezistil.
    Dnes sme teda išli jazdiť, cestou tam ona, naspäť ja. Prvé prekvapenie, že manželke sa tá červená moc nepáčila (čo som nečakal). Na nový automat prekvapivo nefrfľala, podľa nej zbytočná zmena, ale vraj si zvykne. Volič prevodovky je totiž na mieste stieračov, je otočný, točením dopredu N, D a S, dozadu R. Netradičné, ale rýchlo sa zvyká. Výhľad a posed sa manželke páčil, všade je dobre vidieť, na mňa posed moc vysoký a chcel by som nižšie sedadlo, holt SUV. Jazdne také konzumné rodinné auto, všetko ide ľahko, volant na mňa až moc, pre manželku fajn. Podvozok prekvapivo tvrdý, čo bol hlavne dôsledok 20" kolies verzie R-line, ktorých hmota bola cítiť, najmä na priečnych nerovnostiach, kde trochu búchali; naša voľba Limited má balónové 17ky, takže by to malo byť iné. Riadenie neciteľné a ľahké, ale holt je to SUV, nie hotsedan. DSG tradične podtáča, ale dízel to zvládal. Dynamika priemerná, ani v športovom režime nijak výrazná zmena, ale na rodinné účely v pohode postačujúca. Skvelé sú sedačky Ergo active, aj manželka si ich chválila, žiaľ to platí pre R-line a naša výbava ich nemá.
    Manželka ale nebola celkovo tak nadšená, ako som čakal. Napriek avízu, že musí ísť s dobou a dotykáče jej nebudú vadiť skonštatovala, že asi trochu budú, ani nie tak z hľadiska zložitosti či neprehľadnosti, ale toho, že to sa proste nedá ovládať naslepo a chce to veľa pozerania na displej a odvádza to pozornosť od vozovky (čo je žiaľ fakt). Ale možno sa väčšina bude dať ovládať z volantu a na displeji sa bude riešiť iba klíma. A tiež čakala menší hluk, resp. lepšie odhlučenenie auta (faktor, ktorý na 6ke kritizuje).
    Potom sme išli do Mazdy (jednak vyzdvihnúť 6ku zo servisu a vrátiť náhradnú CX-30ku, ktorú mala požičanú) a pri tej príležitosti skúsiť CX-5ku.
    [odkaz]
    Trasa rovnaká ako s Tiguanom, takže úplne priame porovnanie. Od CX-5 som nečakal žiadne prekvapenie, je to v podstate 6ka vo vyššom vyhotovení, technika, motor, prevodovka, ovládače, tlačidlá, všetko rovnaké. Ale tie rozdiely sú presne to, čo manželka chcela, t.j. vyššie auto s lepším výhľadom všetkými smermi (pre porovnanie CX-30 nie je moc vyššia ako 6ka, je to crossover a tam žiaden benefit nie je, ale CX-5 je klasické SUV s jeho výhodami). Manželka bola ako doma, ovládanie pozná, čiže hlavný rozdiel bol ten výhľad. Ja som mal som pocit, že CX-5 je tichšia, ako Tiguan (tu hlukovo svoje robí rozdiel benzín vs dízel), ale aj ako 6ka, čo mi moc nedáva logiku (vyššie auto s väčšou plachou), ale predajca tvrdil, že je dôkladnejšie odhlučená ako 6ka. Inak jazdne je to veľmi podobné 6ke, trošičku sa mi zdalo mäkšie pruženie a logicky o chlp väčšie náklony karosérie, ale pri rodinnom jazdení nič citeľné. Interiér mi prišiel aj pri tom veku stále hodnotnejší, ako v Tiguane, ako materiálmi, tak vypracovaním, ale najmú mi oveľa viac sedelo ovládanie. A nie je to tým, že to poznám a som na to zvyknutý, proste je to tak objektívne ergonomickejšie a lepšie, človek to ovláda po hmate bez pozerania. Presne to skonštatovala manželka, že si všetko nastaví poslepiačky, nemusí nič zložito riešiť. A skonštatovala, že je to výhoda. Takže hoci pôvodne CX-5 moc nepreferovala, proste chcela zmenu a nie to isté v ružovom, nakoniec usúdila, že je to vlastne dobré.
    No ale potom nastal problém. Predajca dosť jasne povedal, že do manželkinho badžetu sa nedostane, určite nie s autami, čo sú k dispozícii a s objednávkami je problém, lebo CX-5 tento rok končí a kvóty sú nízke. Ešte skúsi niečo nájsť, ale bol skeptický, či to cenovo pôjde (zľavy určuje priamo importér, predajcovia nemajú vraj z čoho spustiť).
    Takže možno nakoniec kontumačne vyhrá Volkswagen.
    Btw. Nissan sme ani nešli skúsiť, predajca vytrvalo ignoroval moje maily so žiadosťami o predvádzačku aj cenovú ponuku a takémuto "obchodníkovi" s princípu odmietam dať zarobiť.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 22.03.24  15:00

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vážení Caymana GTS 4.0

    >:D >:D >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 22.03.24  13:59

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vážení Caymana GTS 4.0

    V budúcom živote sa začína s Porsche a ideme vyššie. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 22.03.24  12:21

    « Re: Re: Re: Re: Re: Vážení Caymana GTS 4.0

    Ser na auta....v našem příštím životě už auta nebudou....jen biky.... >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 22.03.24  12:00

    « Re: Re: Re: Re: Vážení Caymana GTS 4.0

    Garáž fajn ale nevidím tam žiadne poriadne auto >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 22.03.24  10:54

    « Re: Re: Re: Vážení Caymana GTS 4.0

    Tož takovou garáž si pořídím v mém dalším životě.... ;-)
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 22.03.24  10:38

    « Re: Re: Re: Vážení Caymana GTS 4.0

    Nice....RS3 SD lowered Eibach springs...[odkaz]
    Nice photo...[odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 22.03.24  10:05

    « Re: Re: Re: Vážení Caymana GTS 4.0

    For iu.....RS3 SD ...[odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 22.03.24  09:50

    « Re: Re: Vážení Caymana GTS 4.0

    Chceš maličké kupé/roadster či ako ho nazvať s manuálom? Máš ho mať a to váži 795kg :-)
    Ešte by so chcelo nápis "zomieram ako chlap a nepotrebujem airbag"
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 22.03.24  08:09

    « Re: Vážení Caymana GTS 4.0

    Tom: tak hmotnosť 1395 kg je super, notabene v dnešnej dobe, keď aj kompakt váži aj 1,5 tony.
    Ale aby si si moc nenamýšľal, náš rodinný kombík strednej triedy, 5-miestny, 5-dverový, s automatom, 511 l kufrom a plnou * výbavy váži 1496 kg. Takže dvojmiestne maličké kupátko s manuálom by malo byť výrazne ľahšie. >:-[]
    P.S. Niekto v našej dedine si kúpil nový G8 GTI, červená metla, veľké disky a (minimálne zvonku) to auto vyzerá dosť dobre. A aj sa chcel trochu pretekať, takže hotheč v správnych rukách.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 22.03.24  00:53

    « Vážení Caymana GTS 4.0

  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 22.03.24  00:51

    « Re: Vážení Caymana GTS 4.0

  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 21.03.24  17:31

    « Re: Re: Re: Re: Vážení Caymana GTS 4.0

    tms....tož ten obrázek je z USA.... :-) V Kyjově ale stále mají 5 RS3 ihned k odběru.... :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 21.03.24  15:36

    « 3xRS3

    RychláS3danománie
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 21.03.24  15:06

    « Re: Re: Re: Vážení Caymana GTS 4.0

    Nachystané na předání do jedné firmy ?? Kyjov teda jede :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 21.03.24  13:51

    « Re: Re: Vážení Caymana GTS 4.0

    Tři v řadě.....[odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 20.03.24  22:05

    « Re: Vážení Caymana GTS 4.0

    Na Pd do Mostu teda ideš? Ja to hodne zvažujem ale tá cesta.....už mám toho jazdenia plné zuby aj ked to má byť s P. Známemu (4x P911) som to spomínal tak ten chce rezervovať box až pôjdem aj ja aj keď to má hneď za barákom.

    Váha moc pekná na túto dobu, skúsil by som to so Spyderom a potom ešte s KTM.
    PS príde mi že u GTS sú väčšie rozdiely váhy medzi jednotlivými kolesami ako u M2.
  • 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 20.03.24  19:44

    « Vážení Caymana GTS 4.0

    Rozdíl váhy mezi Caymanem GTS 4.0 (manuál) a předchozí M2 Competition (automat) je 200 kg !! Dnes jsem byl po 3000 km na výměně oleje v motoru a také diferáku u Šenkýř Motorsport a nechal jsem auto opět přesně zvážit (také přehodit kola na letní). Váha 1395 kg se skoro prázdnou nádrží, což není vůbec špatné :-) (takže pohotovostní s 90% nádrže je nějakých 1440 kg). Před 3 lety jsme zvážili M2 Competition také se skoro prázdnou nádrží a vážila 1597 kg (naměřeno 1599 kg, ale po odečtu autoatlasu, mikiny a velkého deštníku jsme na 1597 kg). Když odečteme automat (25kg), tak přesný rozdíl je 177 kg. A to měla M2 o kilo lehčí kola než byly z fabriky (ale u Caymana jsem zase připlatil za lehčí kovaná kola).
    Jinak u Šenkýř Motorsport je vždy radost pohledět na ty závodní auta, ale také ty upravené okruhové. Aktuálně se dokončuje projekt s novou M2 na verzi TrackDay, představí ji za týden v pátek v Mostě na BMW ///M DAY. A budou o den později v sobotu 30.3.2024 na Porsche Racing Day, kam se také chystám.
    Fotky zde (a doprava další): [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 20.03.24  18:14

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 Dakar

    Audi S3 SB ...Plukovnická zelená s novými koly....[odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 20.03.24  10:41

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 Dakar

    RS3 SD exclusive Piedmont red metalic
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 19.03.24  20:25

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 Dakar

    Bílá RS3 SD s hezkými koly...[odkaz]
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 19.03.24  15:14

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 Dakar

    Tej stuhnutej RS3 aj keď v teplej garáži je taká škoda.
    A prísť na okruh s C-HR je ešte väčsia škoda.

    Prievidza je dobrááá.
  • « 00 Reagovat !

    foto Leg

    Leg 19.03.24  14:54

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 Dakar

    Iudex: zrovna som rozmýšlal, ako to dopadlo danymu s tým Nkom. Evidentne nad očaávanie. :-) :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 19.03.24  14:50

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 Dakar

    Tom: aj ma to láka, je to super akcia a zábava, len som tu Danymu sľúbil, že už mu budem 3er šanovať a nedrať na okruhu. A tiež šetrím na RS3. >:-[] Ale aspoň som si dnes dobre zajazdil na pekných suchých okreskách do "najväčšej diery na Slovensku": [odkaz]
    Ale s RS3 určite prídem, nech zistím, ako sa to správa.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 19.03.24  12:35

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 Dakar

    tms....máš smůlu...já přijedu, když přijedu....s C-HR..... >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 19.03.24  12:05

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 Dakar

    Praděda a když dojedeš na čumendu, necháš mě pár kol řídit tvoji RS3 (ty jako spolujezdec) a vyzkoušíme drift režim? Abys viděl jak je to jednoduché a co to auto umí? Ale samozřejmě jen na těch bezpečných místech, kde je prostor na chyby. Platit zelenou žábu fakt nechci! :-) V Brně je to jen asi třetina trati, v Hradci je to bezpečnější, tam je všude místa hodně :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 19.03.24  11:46

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 Dakar

    Freddie...mě se víc líbí tady tento od Maxton ....takový víc decentní...a tolik nevyčuhuje...[odkaz]
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 19.03.24  11:41

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 Dakar

    tms.....škoda, že ten dron neletěl trochu výš...byla by to lepší podívaná...ale jinak dobrý. :-!
    Do Brna na Polygon bych se rád podíval, ale jen podíval jak junioři blázní....driftování, to pro někoho, kdo už pomalu "driftuje" ke krematoriu. opravdu není... >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 19.03.24  11:25

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 Dakar

    Už aby měl Iudex svoji RS3 a mohli jsme se občas na Polygonu v Brně potkat. Ten aspoň jednou za 5 let dojede, místo aby to měl jen v garáži >:-[] >:-[] Ale White Label by nám taky mohl dojet ukázat svoji 911 a zkusit pár bočků ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 19.03.24  10:49

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 Dakar

    Polygon v Brne si píšem do kalendára.
    RS3 s difúzom je za mňa dobrá. :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 19.03.24  09:12

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 Dakar

    U tebe nikdy člověk neví, jestli jde o provokaci, nebo tunerskou zamrzlou pubertu ;-) >:-[]
    Kdybys raději místo hledání spoilerů a mračítek jezdil s RS3 a užíval si ji, dokud to jde, tak uděláš asi lépe. Je třeba si vyzkoušet jízdní vlastnosti blížící se limitu a také drift režim v bezpečném prostředí na Polygonu, např. tady je další v Brně: [odkaz]
    Jo a tady je z dronu trochu mého blbnutí na Polygonu v Hradci před 10 dny: [odkaz]
    To bylo spíše ze začátku, pak už to šlo lépe, viz. pak onboard z mobilu tady: [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 19.03.24  08:36

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 Dakar

    RS3 SB Lowered 25 mm full CT Carbon kit.... [odkaz]
    [odkaz]
    [odkaz]
    Žebra na difuzoru možná tak trochu "too much"..... :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 18.03.24  20:25

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 Dakar

    Výborně chlapci :yes: Přesně takovou reakci jsem očekával. Nezklamali jste mě.... :-! A šlo to rychle... ;-) Někdy tu čekám na reakci i několik dní, ale vidím, že když se píchne do správného "vosího hnízda", tak reakce přijde rychleji......... ;-) >:D :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 18.03.24  17:14

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 Dakar

    Ty woeeeééé. Z nuly na sto nikoho nezajímá, to je pro puberťáky !! V tomto rozsekám kde koho i se svým těžkým Tigoušem R a 4x4... Zrychlení na stovku 4,9 se.kundy!
    A není to srovnání na Nordschleife, kde je to z větší části o řidiči, ale na Hockenhaimu kde to pravidelně zajíždí Auto Sport. To má největší vypovídají váhu. Navíc férově udávají jaké pneu auto mělo.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 18.03.24  16:59

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 Dakar

    pd7
    Proč zrovna 0-100?
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 18.03.24  16:51

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 Dakar

    tms....z 0-100 je GT4 pomalejší a to je to co se v realitě počítá, ne nějaká NS.... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 18.03.24  15:57

    « Re: Re: Re: Re: Re: 911 Dakar

    Tak to bacha. Cayman GT4 je na okruhu Hockenheim znatelně rychlejší i s manuálem (1.55,0 ikdyž s Cup2 pneu), než RS3 s automatem. To je o 2,5 vteřiny rychlejší i moje GTS 4.0 (1.56,9 min) než RS3 (2.00,4 min) se srovnatelnými pneu, díky o dost vyšší váze v RS3 (je to těžká mr.tka) a rozložení hmotnosti >:-[]
    [odkaz] / [odkaz] / [odkaz]
    Jinak GT4 nejde reálně objednat od prosince 2022. A lidem zrušili objednávky už z října 2022...
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 18.03.24  15:29

    « Re: Re: Re: Re: 911 Dakar

    tms.....GT4 už není v nabídce. Tedy bye bye další manuál..... ;-\
    Tady je jeden GT4 v křídě (asi?) za celkem rozumný peníz....je sice pomalejší než RS3, ale líbí se mi...jen jestli to nebyl nějaký závoďák....
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 18.03.24  13:39

    « Re: Re: Re: 911 Dakar

    Boxster Social Edition, co má místo třívrstvé střechy jen jednovrstvou, chybí mu motorky a natahovat střechu musíš jen ručně a chybou z výroby má nějaký zvlněný plech vzadu na kufru ?? 8-s
    A ke všemu nezbylo ani na Turbíčko :-( :-(
    Praděda: Camyan GT4 patří stejnému majiteli jako ta 911 Dakar, jen on přijel v GT4 s jedním potomkem, jeho paní v Dakaru s druhým potomkem :-) Má tu GT4 s manuálem, na zimmích, jezdí s tím prý více jako s Taycanem.
    Edit: SpyderFred - a to mu nabízeli jestli nechce 911 S/T, rozumný konfig má prý za 8,5 až 9 míčů :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 18.03.24  11:40

    « Re: Re: 911 Dakar

    Dakar na živo za mňa vypadá moc dobre, ale tá cena je des. Radšej ostávam u socialneho Boxstera.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 18.03.24  09:39

    « Re: Re: Re: 911 Dakar

    Ano, GT4 RS vypadá fantasticky....
    [odkaz]
    ....ale pouze automatic.....proto GTS manuál.....je ideál..... ;-)
    [odkaz]
    ....kdyby nebyl tak nizoučký, tak bych ho už měl v garáži místo RS3... ;-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…