Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Market 14.12.22 16:35
« Re: Re: Re: Re: Re: YaGRis
Dedo: [odkaz]
A este by som doplnil, ze aspon tretina ludi si to kupila iba preto, ze to povodne mala byt limitka na 25000 kusov, co sa casom zmenilo.
Aj ked neviem, aka situaci je teraz.
Pre mna na moje okresky je toto momentalne ideal a ak to budem casom tunit na 300 konikov, tak to bude snad aj dozivotny partner... :-)
P.S.: Skoda tvarov a ceny novej M2 :-( -
Market 14.12.22 14:29
« Re: Re: Re: Re: Re: YaGRis
Deny:
Skrutili sa niekomu ramena pri sviznejsej jazde na okreske? Pochybujem... :-!
Ja sa nemam kde inde ist povozit uplne na hrane, resp mam: Slovakiaring je iba vyse 300 km daleko...
A blbnut na nejakej sotoline (polnej, alebo lesnej ceste), tak to by bolo super, ale za prve nie je kde a za druhe, to auto by to v serii vydrzalo iba chvilku (tam by ten podvozok daval zmysel).
Predpokladam, ze vsetky tie ujmy boli sposobene narazom do hlbokeho vytlku na ceste, resp. rezanim zakruty cez priekopu, bocnym nazarom na obrubnik pri blbnuti a pod...
Ti Toyota konstrukreri predsa nemozu byt uplni dementi, aby nevedeli co robia. Ale samozrejme, nic nie je take dobre, aby nemohlo byt lepsie...
-
Dany 14.12.22 14:08
« Re: Re: Re: Re: YaGRis
Market:
Ja by som zas ako prvé zainvestoval do tých ramien. Myslím že Mišo Karpat robil rozbor podvozku a vtedy sa podivovali nad subtílnosťou ramien. Z garáže potvrdzujú, že sa tie ramená reálne krútia. To samé o sebe nerobí tvrdšie auto. Možno nejaké jednotky percent, keď sa stratí pružnosť materiálu...
Parádne je, že niekto tú cestu prešlapal, testoval, vytriedil a ponúka overené, relatívne lacné riešenie :yes:
Nespraví to takú radosť ako nový výfuk, no -
Market 14.12.22 13:08
« Re: Re: Re: YaGRis
Dany:
Samozrejme 500 konikov pri vyse 20.000 eurovej investicii je uplna blbost.
preto ja by som siel do upravy ECU, mozno ten blow off a teoreticky sanie a hlucnejsi vyfuk... A podvozok necham aky je, ja nepotrebujem tvrdsi okruhovy, ja jazdim okresky a tie su obcas dost hrbolate.
Inak, pri okreskach je podla mna 5000 interval prehnany a zadny diff sa prehrieva ludom hlavne pri dlhom blbnuti na snehu, alebo nejakej dlhej okruhovej zaberacke v SPORT mode 30:70.
Pradedo:
Na zaklade akej analyzy konstatujes, ze sa toho ludia uz zbavuju?
Lebo ludia sa zbavuju aj Hondy CHR, BMW M2, Porsche 911 a aj novch AUDI RS3... :-) -
pradeda777 14.12.22 09:50
« Re: Re: Re: YaGRis
Dany....Yaris úpravy....přesně....už jen údržba (podle videa) stock GR musí být killer. Není divu, že se ho "normální" kupci tak brzy zbavují. Zůstávají pravděpodobně jen ti skalní, co ho regulérně využijí na sportování případně i na závody. -
Dany 14.12.22 07:44
« Re: Re: YaGRis
Market, jasné, dá sa zvýšiť výkon pomerne radikálne na všetkom. Potrebuje niekto 500 koní z 1,5l v Yariskovi? Životnosť 3 motory na sezónu?
Mne sa páči konzervatívny prístup, že riešia problematické veci, že hľadajú balanc medzi prínosom a cenou úpravy. Trošku ma zaráža, ako často doporučujú meniť olej a ako sa prepína zadný dif. -
Market 13.12.22 20:56
« Re: Re: Re: YaGRis
ja mam uz druhy a tento:
[odkaz]
a preco zrovna tento? nakolko sa minuly rok nedalo kupit pomaly nic, tak som zobral to co bolo skladom a bolo presne v mojom rozpocte.
Hlavny argument bol ten BOSCH motor a 750 baterka a karbon ram... Nerobil som k tomu ziaden extra prieskum a analyzu... :-) -
Market 13.12.22 20:06
« Re: YaGRis
Dany:
Ano, videl som to video, urcite zaujimave...
Pomaly zacinam aj ja uvazovat o navyseni vykonu zhruba na tych cca 300 konikov, ale fakt iba pomaly. Toto leto som sa zamiloval do MTB ebiku a tomu a jazde v prirode som venoval volny cas...
Ale o level lepsie video je toto, kde popisuje co ma zmysel a co nie a kolko ta uprava prihodi na vykone. Dostali sa na vyse 500 konikov:
[odkaz] -
Thomasino 09.12.22 20:56
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Body kit pro C-HR
Za mě je teda 911 992 už moc široká, ikdyž stále celkem pěkná. Nárůst 5cm na šířku je hodně, proti 991. To je už stejné síťky jako M2 Competition (185cm).. Naopak Cayman zůstal na šířce 180cm, jako byla 911 991, což mi na úzké okresky přijde fajn. S M2 mám občas už co dělat abych se vyhnul nějakému autobusu nebo dodávce. Taky důvod proč jsem tehdy před koupí M240i zavrhl ještě širšího Mustanga. -
pradeda777 09.12.22 20:17
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Body kit pro C-HR
tms.....máš pravdu. Auto má něco za sebou. Nevím, kdo jim radil s těmi fotografiemi, ale tuto bych tam asi nedal. [odkaz]
Na druhé straně auto bude dobře zajeté......a já jsem viděl i horší gumy po jednom sprintu na okruhu..... :-! Stačí jen párkrát zajet v zatáčce až na ripples a na okraji gumy je to hned znát.... :-!
A tady ten test potvrdil, co píšeš o nepohodlných sedadlech a tuhém podvozku...[odkaz] -
white label 09.12.22 18:03
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Body kit pro C-HR
iu
Souhlasím s tím, že 911 žádnou výraznější barvu nepotřebuje, sochy se taky nedělají v "barvách", nejenže to nepotřebují, ale bylo by to naopak kontraproduktivní.
Proto je za mě křídová top "barva" pro 911 ( >:-[] ;-) ) a v Lipsku, kde jsem viděl naživo 991.2 (včetně GT2RS) ve všech možných barvách se mi to jen potvrdilo, např. přímo vedle nás u hotelu parkoval Berdych s 911R v GT Silver.
U 718 to (za mě) sice platí taky, ale ne tolik, jako u designové "plnotučnější" (a nesrovnatelně tradičnější) 911. Z některých úhlů (hlavně zepředu) 718ce, dle mě, sluší víc dobře trefená barva (viz karmin), než nebarva -
-
iudex 09.12.22 16:51
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Body kit pro C-HR
wl: ako píšeš najlepšie je vidieť naživo, fotky bývajú klamlivé. Na druhej strane zastávam názor, že Cayman i 911 majú také geniálne tvary, že im žiadna farba neublíži (dokonca ani kriedová >:-[] ), takže v zásade Tom nemôže spraviť chybu. -
white label 09.12.22 16:35
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Body kit pro C-HR
iu
Ono se ty odstíny těžko hodnotí podle fotky, protože stejný odstín vypadá na dvou různých fotkách často úplně jinak (nebe a dudy).
Ta základní červená na mě naživo působí tak lacině, že bych jí nedal přednost dokonce ani před bílou, nebo černou (a to už je co říct), přitom naopak karmínově červená by byla pro mě (na řadu 718!) favoritem.
A ta modrá metla Gentian, za mě naživo nejméně zajímavý odstín ze všech metalíz z nabídky, to i ta Aventurin mi proti ní přijde jako super charismatický odstín...
Ale proti gustu... -
pradeda777 09.12.22 16:05
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Body kit pro C-HR
iu....tak ta Python zelená má blízko zelené na RS3....[odkaz]
Ale jinak ta základní červená, jak je prezentovaná na tvé fotce,[odkaz] je u mě super. Tu bych hned bral. Chce to jen aplikaci diamantového vosku a hezky ji držet čistou. Možná čirá fólie alespoň na předek by taky byla užitečná. Podobný odstín červené jsem měl na mé první MPS. Ta barva mě hned na první pohled okouzlila. [odkaz] -
-
iudex 09.12.22 13:15
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Body kit pro C-HR
Tom: OK, ak si tú základnú červenú videl naživo a nič moc, rozumiem, ja hovorím len podľa obrázkov, že sa mi zdala prijateľná: [odkaz] Ale je jasné, že v metalíze tie detaily a tvary vyniknú lepšie. A z klasických metalíz je Aventurine asi najzaujímavejšia, blízka achátovej šedej, ale na rozdiel od nej to trochu ozvláštňuje ten jemný odtieň do zelena. Ja osobne by som ale ešte skôr zvažoval modrú Gentian, tá mi príde z tých klasických metalíz najkrajšia: [odkaz]
A ak by nešlo o peniaze, tak volím zelenú Python (ale reálne by som za farbu 2500 eur nedal): [odkaz]
-
Thomasino 09.12.22 13:14
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Body kit pro C-HR
Nesmíš koukat na fotky z konfigurátoru, ale na reálné fotky !! Z konfigurátorů to je vždy o ničem a zkreslující. Ale tady ty pastelový šedý, co začaly kdysi na Koktě 3 RS, ty se mi nelíbí na žádném autě, natož na Caymanu. Takové mi domů nesmí, pokud si barvu mohu vybrat :-) Chápu, že WL si vybrat barvu nemohl ;-) >:-[] Ale na té 911 GTS to ještě celkem ujde :-!
Tady jsem ti nahrál pár fotek Aventurin Green, na slunku je pěkná. Bez světla to bude spíše nudná šedá, ale nechci moc provokovat, takže za mě by byla taky OK, stejně jako stříbrná. [odkaz] A další fotky.. -
Thomasino 09.12.22 11:47
« Re: Re: Re: Re: Re: Body kit pro C-HR
Ty jsi ale "zkoumavý". Ano, podle ceny tam vychází nějaká metalíza, buď GT Silver, nebo Aventurin zeleno-šedá. Tu červenou jsem viděl na živo v Polsku i včera na GT4, je to takový obyčejný odstín, tady dávám WL zapravdu. Na dvoře nám stojí několik služebních Oktávek v této základní červené, to by nešlo! >:-[] >:D Buď to bude stříbrná nebo ta zeleno-šedá, ještě uvidíme :-) Nebo mi rupne v kebuli a bude to IBALGIN Ruby Star!! Ale hlavně na Caymanovi zbožňuji ty zadní blatníky a přechod k zadnímu oknu a na nemetalických a pastelkových barvách tak nevynikou, kdežto na metalíze díky její hloubce to je krásně vidět! :-)
[odkaz]
[odkaz] / [odkaz] / [odkaz]
-
iudex 09.12.22 11:39
« Re: Re: Re: Re: Body kit pro C-HR
Tom: tak prd je z tej konfigurácie vidieť, musel som si otvoriť konfigurátor, aby som zistil, že si dal zelenú Aventurine. Fajn farba, ja by som ale ušetril a nechal červenú Guards. No a ten interiérový paket GTS by som určite nedal, ako fajn, je to pekné, ale za 4882 eur? Za to to určite nestojí. Takže len tieto dve položky by ušetrili 5900 eur (cca. 145t Kč) a to je sakra dosť (aj pri Caymane).
So zvyškom konfigurácie sa stotožňujem.