Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
pradeda777 11.02.23 21:08
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toyobaru
Tož abych pravdu řekl, na okruhu kontrolovaný smyk na výjezdu ze zatáčky jsem zvládal v Austrálii "lehce patkou" a to i s fwd. Ale driftování mě opravdu nic neříká a proto ani neláká. Ale těch 402 koníků pod zadkem, bych rád vyzkoušel. A bacha....není problém to vše vrátit zpět do základu, kdyby mě to přestalo bavit nebo mě ruinovaly pokuty...... >:D >:D >:D Taky bych rád přidal zadní difuzor, 102mm koncovky výfuku a karbonový CAI, teď, když padlo to rozhodnutí........... ;-) >:D >:-[] [odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz] -
Thomasino 11.02.23 18:24
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toyobaru
Stačilo by vzít na jaře tu M140i na Polygon do Hradce nebo Brna a naučit se ji vodit trochu bokem >:-[] >:-[] Pak bys zjistil, že stačí i těch 340 koníků ;-) Oproti Iudexovi s M340i xDrive to budeš mít jednodušší! -
pradeda777 11.02.23 13:35
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toyobaru
tms....kdyby M2 vypadalo tak dobře jako M240i, tak bych manuála určitě koupil. M240i nelze v manuálu, tak tím je to vyřešeno, protože chci mít v garáži alespoň 1 manuála. A jak už jsem dřív psal, na 1er jsem si teď zvykl a asi si ji nechám. Pohrávám si s myšlenkou ji načipovat na [odkaz] abych se mohl chvástat, že mám 402 koňové bavo.... ;-) >:D >:-[]
I když na "zabití" těch 340 k v tak malém autě pohodlně stačí, jak kdysi zjistil iudex.... >:D -
speedfred 10.02.23 15:53
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toyobaru
Tiež to vidim podobne, nakúpené už mám a teraz sa bude asi už len ladiť.
Ceny áut vyleteli do šialených výšin a pritom ovládanim (infotaiment) to šlo do pr.dele. O čakacích dobách ani nehovoriac.
Dalšie auto bude asi fakt už len ten elektrovehikeľ.
My to doklepeme a mladým to evidentne nevadí. -
woody-alien 10.02.23 15:24
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toyobaru
sf: Však jo, z tý mám radost velikou. :yes: Ale prostě si musím přiznat, že to byl úhybnej manévr. Kdyby se situace s GR86 vyvíjela o něco příznivěji, možná by na moto vůbec nedošlo. A teď už mám v sobě (aspoň zatím) takovej pocit, že na auta kašlu. Začal jsem se učit hrát na piano. Jako fakt.... >:D >:D >:D
Mimochodem mi volal dealer z Budějovic, co jsem u něj koupil SSS, že je na to svolávačka. Nic vážnýho a netýká se to konkrétně jenom SSS, stačí při prvním dalším servisu. Hned na začátku se představil a ptal se: Máte ho ještě, neprodal jste ho ? A ze mě vyhrklo: Blázníte ? A co bych si za to jako dneska koupil ?
-
Thomasino 10.02.23 14:36
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toyobaru
Souhlasím. Proto bylo potřeba si na poslední chvilku splnit sny a ještě než se to úplně pose.., tak si objednat dávný sen :-! (ikdyž to jsem si před 2,5 lety při objednání M2c myslel taky, že tím už končím). Nicméně teď už tím opravdu končím, maximálně si můžeme měnit zajímavá sportovní auta mezi sebou, protože nová zajímavá se budou vyrábět max. 1 nebo 2 roky. Situace je vážná, slušný auta jako GR86/BRZ jsou okamžitě vyprodaná (o slevách nemluvě!), kdo má o trochu vyšší budget kolem 2 mega, může jít do M240i, nebo M2, případně Alpinky A110S, či Caymanu T (2,0T 300ps), nebo teda ještě přihodit 400-500 litrů a pořídit taky Cayman GTS 4.0 (400ps) s atmosférou a šestiválcem (za mě ten správný motor co patří do Poršky, žádný Turba jako dneska u základní 911, nebo nedávno představené 911T. Kdybych chtěl náhodou upgradovat, musela by to být už 911 GT3, nic menšího by nedávalo smysl >:-[] Ale ta stojí 2x tolik co Krokouš GTS 4.0 :-( -
woody-alien 10.02.23 14:02
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toyobaru
Thom: To ti přeju, aspoň někdo může mít opravdovou radost. Jinak je to (a to jsem životním založením střízlivý optimista) úplně všechno na pí..u. Z obyčejných aut se staly bezmála luxusní záležitosti, z těch neobyčejných už jen předmět vášnivých debat v anarchistických kroužcích >:-[] a prodejci si užívají situaci obrácenou o 180° a hodlaj auta prodávat ne za ceníkovou cenu, ale za vylicitovanou.
Auta nejen že prudce zdražují a navíc nejsou, ale ještě ke všemu z nich po osekání motorů a verzí zbývá jen torzo. A nebo taky vůbec nic, když dlouholetej model zaříznou jako by se nechumelilo.
A do toho ti všude vřískaj užiteční idioti elektromobility, pro něž zřejmě byla životním zážitkem jízda tramvají z Pavláku na Karlák, a za zpěvu budovatelských písní ti s mávátkem v ruce vysvětlují, že tohle elektroauto není úplně k ho.vnu, jen má velmi specifickou klientelu, a navíc už v příští generaci to bude něco, to uvidíte, a taky za jiný ceny. Teď to totiž stojí jen sto tisíc přes mega, co bys za ty peníze chtěl...
To má člověk co dělat, aby se nenechal úplně otrávit. Prostě únik z týhle magořiny je dneska o hodně složitější (a taky dražší) než dřív. -
Thomasino 10.02.23 13:18
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toyobaru
Já objednal před vánocemi a nyní to vypadá, že by to mohlo dojít v dubnu, protože kvótu jsem dostal už na březen >:-[] Ale kdyby to byla verze GT4, tak by to čekání nebylo 5 měsíců, ale min. 2x tolik. Nemluvě o Spyderu, na to mají málo kvót a nyní jsou naplněné a vypadá to dle včerejších zpráv, že objednat již nejdou (nebo spíše je nedodají). Dva známý řešili Spydera 4.0 (konzultovali jsme trochu výbavy), jeden to stihl, druhý ne 8-s -
iudex 09.02.23 10:54
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toyobaru
woody: takže čakanie na Godota sa predsalen skončí? Neuveriteľné. Keby si objednal limitku Ferrari s individual lakom, ani tak na neho nečakáš tak dlho.
Btw. kolega z ACZ objednal M340i v septembri a práve mu prišla. To je slušných 5 mesiacov a oproti Toyote bleskovka. >:D -
pradeda777 09.02.23 08:12
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toyobaru
wa....já teď řeším s prodejcem fólii na předek a toyoťácký křemík na zbytek auta. Tak předání se o něco oddálí. Na prodejně ale ještě není.
Já objednával někdy v srpnu, tak to čekání nebylo až tak dlouhé. Ale kdybych býval bral 1.8 GR Sport, tak ten sem mohl mít bez čekání.....ale ne v mojí barvě. Měli jich tam zaparkovaných ve Zlíně alespoň 10. -
woody-alien 08.02.23 22:42
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toyobaru
pd77: Dostal jsem před chvílí zprávu. C-HR je už v Kolíně a do týdne bude ve Zlíně k předání.....
Zajímavé. Mně volali z Toyoty dneska , že je Proace v centrálním skladu v ČR. Po 15 měsících a jednom týdnu od objednávky. Říct mi něco podobného na začátku, tak se jim vysměju.... -
Thomasino 06.02.23 17:34
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toyobaru
iudex - když jsem koukal na novou M2, tak má vzadu více místa než moje, takže to samé platí o M240i. Moje drahá vzadu jela celou cestu na Nordschleife a zpátky a měří 173cm. Takže pro děti úúúúplně v pohodě. Jinak ta M240ix není za mě špatná volba a bral bych ji taky v té fialové. Dneska jsem ji zrovna ráno předjížděl (v Tigi-R), byla to předváděčka od Renocaru v Brně :-) -
iudex 05.02.23 18:25
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toyobaru
wl: jo, aj fialovú by som zvažoval, modrá Portimao je osvedčená istota, Thundernight fialová je nová a zaujímavá, aj keď trošku tmavá, mám to tak 50:50.
A áno, asi by som prijal aj dvojdverák, chodím väčšinou sám, resp. s 1 pasažierom; ale použiteľné zadné sedadlá chcem, predsalen ich raz za čas treba. Samozrejme ak prvým autom zostane kombi, resp. niečo rodinné. -
white label 05.02.23 14:18
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toyobaru
iu
Ty by si mal gule na dvoudveřové auto? :yes:
A na ten fialový "noční hrom" by si gule nemal? ;-)
Taková fialová by u Porsche stále majlant, a to bych řekl, že ten odstín je u BMW trefený ještě o poznání lépe. :yes: -
pradeda777 05.02.23 12:11
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toyobaru
iu....čisté M240i zadokolky bych se po mých "limitovaných" zkušenostech s M140i určitě nebál, ale musela by být v manuálu. Jinak bych bral raději čtyřkolku.
Tvoje konfigurace je ok. Chyběl by mi pouze vyhřívaný volant, kdybych ji mě používat i v zimě. Do toho bych po letošních zimních zkušenostech určitě šel. Pak tam máš věci, které já nevybral, protože nevím o co jde. Třeba...vnitní obložení interiéru Aluminium Rhombicle Anthrazit
4 056 Kč To bych musel napřed vidět. Lesklé lišty mě též nesedí, protože jsou stále "poťapkané".... ;-)
No a teď ta barva. Fialově modrá. Já bych nebyl proti. Protože jde o tmavou barvu, tak s koly v základní výbavě to pasuje a ještě se ušetří peníze. Avšak moje soudružka jakýkoliv odstín modré nemusí. Pravdou je, že modrá není zrovna populární barva. Vidím, že teď "letí" všechny odstíny šedé, ale tu taky nemusí.... ;-)
Co se týče Toyobaru. Nedávno jsem četl nějaký test a borec si stěžoval, že je moc nízká a s NV měl proto problémy. Pro mě byl nízký i nový Yaris. A určitě i pro mnoho dalších seniorů. Proto Toyota velmi rychle zareagovala a přišla s tím vyšším Yarisem Cross. Zrovna proto vzniklo i Aygo X. Yaris Cross jsem jel, ale moc dobrý dojem na mě (jízdně) nezanechal. Už jsem o tom kdysi psal. Normální Yaris je jízdně ok. -
iudex 05.02.23 09:37
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toyobaru
M240i je jeden z reálnych kandidátov. M2 už nie, jednak cena, jednak neprekúsnem ten dizajn (kým v minulej generácii bola M2 rozhodne krajšia ako M240i, teraz je to naopak). Ale najmä je tam problémom RWD, proste stále nemám gule na tak silnú zadokolku. Ak zadokolku, tak Toyobaru, tam ten výkon (a krútiak) z R4 atmosféry nie je taký nebezpečný (234k, 250 Nm) ako pri trojlitrovom turbe (460k, 550 Nm) a myslím, že by to bola ideálna škola RWD. Mimochodom keby som chcel zadokolku, M240i sa robí aj ako RWD (to by bola taká M2 pre chudobných).
M240i mám nakonfigurovanú spredu zozadu, ako obvykle by som bol výbavovo skromný a stačilo by mi toto: [odkaz]
Len musím zistiť, do akej miery sú použiteľné zadné sedadlá, lebo ich stále občas potrebujem.
P.S. Celkom fajn cena: [odkaz] -
pradeda777 04.02.23 12:34
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toyobaru
M240i xDrive je určitě lepší kauf než M2. Zaprvé vypadá daleko líp zepředu i zezadu (zezadu se M2 opravdu nepovedla) [odkaz] ) a ten předek taky škaredě znásilnili ([odkaz] ),
240i je taky podstatně levnější a je to 4x4. Že nemá M2 loga, 4 výfuky a o pár koní víc.....na to sere "bílý tesák"..... ;-) Len ten manuál u 240i k.u.r.w.a chýba.... :-(
Moje konfigurace: [odkaz]
Ano, stále to není z "levného kraje", ale já tam mám vybrané, pro někoho určitě zbytečnosti.... ;-) -
Thomasino 03.02.23 17:48
« Re: Re: Re: Re: Re: Toyobaru
iudex - pak ti ještě zbývá nová M2 ;-) Vzadu nyní o kousek více místa, má to konečně i adaptivní podvozek a nebude tak tvrdá, ale je to jen RWD. Na druhou stranu, kdo chce 4x4, mohla by mu stačit i ta M240i xDrive, ona ve finále nebude o moc pomalejší, a už má ty blatníky aspoň trochu vystouplé proti minulé generaci. Ale M2 je má ještě větší. -
pradeda777 03.02.23 14:29
« Re: Re: Re: Re: Re: Toyobaru
iu....pro mě by to zklamání určitě bylo, protože už v roce 2008 moje MPS akcelerovala z 0-100 za 6.1 sec. GGTi Clubsport to "udělá" za 5.5 sec, což už patří do HH ligy. Cokoliv od 6 sec. "na Východ" se (v dnešní době) už nedá považovat za HH. -
iudex 03.02.23 10:43
« Re: Re: Re: Re: Toyobaru
Ja si nemyslím, že stovka za 6,3s je sklamanie, veď to je presne na úrovni Golfu GTI, takže hothečom sa to z tohto pohľadu vyrovná. Väčší problém je tá praktická stránka, v reále je to len dvojmiestne autíčko, takže tu už to hothečom konkurovať nemôže, je to až druhé/tretie auto, doplnok k niečomu praktickejšiemu, kdežto hotheč môže fungovať samostatne ako jediné auto.
Ale zbytočné úvahy, ani to Subaru nebude a keby aj bolo, licitovať o neho nemienim, to jednak nie je zberateľská limitka od Ferrari a hlavne to potom stráca pointu lacného dostupného kupé.
Predpokladám že woody ako záujemca, ktorý by Toyobaru kúpil najpravdepodobnejšie z nás, to bude vidieť rovnako. -
pradeda777 02.02.23 15:02
« Re: Re: Re: Toyobaru
GR86/BRZ....opravdu moc záleží na tom, co majitel plánuje s tím vozem dělat. Pokud si ho kupuje jako hot hatch, tak udávaná akcelerace 0-100 za 6.3 sec. bude opět zklamáním, tak jako tomu bylo u GT86. Na druhé straně, když si s ní plánuje užívat na okreskách a sem tam na okruhu, tak by měl být spokojen. :-! -
iudex 02.02.23 14:40
« Re: Re: Toyobaru
Aktuálna info zo Slovenska: BRZ sa na Slovensko dovezie, ale nie oficiálne na predaj, ale iba pre predajcov, každý si vraj mohol objednať (aj objednal) jeden kus. Čo s ním spravia, je na nich, či si ho nechá majiteľ, alebo ho dajú na predaj, ale informácia zatiaľ od troch predajcov (Z 11 na Slovensku) je taká, že každé objednané auto je už dávno rezervované. A jeden predajca otvorene povedal, že zrejme budú licitovať a predajú to tomu, kto ponúkne najvyššiu sumu. Teda ak by sa aj náhodou stalo, že kupujúci rezerváciu zruší a teda auto bude voľne na predaj, za 36t (ako je cenník GR86) to určite nebude. 8-s -
pradeda777 01.02.23 11:12
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmotnost CGTS
iu....ohledně nedostupnosti RS3 na našem trhu. Toho jsem si nedávno také všiml. V Německu, ale zatím žádný problém......ale......."clock is ticking"..... ;-\ ;-\ ;-\
V Kyjově jsou stále k dispozici 2 zelené. Jedna předváděčka a originál předváděčka, která je teď vedena jako ojetina...... -
pradeda777 01.02.23 10:47
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmotnost CGTS
tms...tož už sem o tom psal dříve...jak teď už delší dobu jezdím jen s M140i, tak se to řazení "ošúpalo" a funguje vcelku dobře. A pak hodně pomáhá ten 500Nm krouťák, takže nějaké časté řazení po městě nehrozí. 2-3 docela postačí a většinou jen za 2, která je dostatečně dlouhá.
Ale. Když jsem objednával RS3 plán byl, že následně prodám i Yariska a koupím "malého manuála" na popojíždění. Ideálně Cooper S. To už je ale v p.r.d.e.l.i, protože se s manuálem dnes už nevyrábí.
Ta červená RS3 vypadá dobře. Takovou jsem měl jednu chvíli objednanou.....bohužel i kdybych dnes dostal za moji M140i 900 000 Kč, tak ten extra milion, co bych za ni musel ještě "vysolit", se nedá ospravedlnit. Ta hodnota při srovnání s mojí M140i (s najetými 11500 km), tam opravdu není..... ;-\ :-! -
iudex 01.02.23 08:31
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmotnost CGTS
Tom: áno, R20 je "limitka" (počet v skutočnosti nie je limitovaný), ale v reále je to len Golf R, ktorý má plus 10 kW a sériovo výbavu, ktorú si do Rka môžeš dokúpiť. A v teste na Evo ho celkom skritizovali, od turbodiery po nekonzistentné správanie štvorkolky v zákrutách a celkovo píšu, že to nie je zrovna najzábavnejší HH na trhu: [odkaz] No nekúp to za 75t eur. 8-s
Inak premýšľať premýšľam furt, čo o to, ale akosi nie som ochotný kupovať v atmosfére: "nevyjednávajte, lebo za vami stojí ďalších 10 záujemcov, čo chcú hneď kúpiť tie jediné tri kusy, čo došli na náš trh". Ono aj byty len posledné roky len zdražovali a predávajúci si mohli vyberať a aká je situácia teraz: predaje sa totálne zastavili, na trhu sú tisíce nepredaných bytov a nikto nekupuje, takže ceny napriek všetkým predpovediam idú dole. Ja myslím, že táto situácia dostihne aj automotive; ľudia sa boja zdražovania, majú paniku z rastu energií (aj mne zvýšili v kancli energie o 140%) a veľké investície si rozmyslia a dopyt zase bude prevyšovať ponuku.
P.S. Mimochodom RS3 je tiež asi vypredané, podľa webu Audi: Audi RS3 v současné době nelze konfigurovat a není k dispozici pro objednání. -
Thomasino 31.01.23 23:40
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmotnost CGTS
Ty furt děláš, jako bys každý druhý víkend jezdil na celodenní výlety s M140i, aby sis užil tu chlapáckou kvedlačku (která teda mezi námi děvčaty zase moc přesná u BMW není, a třeba MX5, CTR nebo BRZ ji strčí do kapsy) >:-[] >:-[] >:D
U Audi RS3, který nemá moc komunikativní řízení, ani koncern neumí moc manuální převodovky, je tam to DSG úplně v pořádku. Nikdy to nebude auto na pořádnou zábavu, je to HotHatch na daily ;-) Na zábavu si kup raději GR86. -
Thomasino 31.01.23 19:48
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmotnost CGTS
iudex - ale to je ta limitka 20 Years Edition, nebo jak se to jmenuje a má 333 koní >:D >:-[]
Ale stejně je to moc. To už mi ten Cayman GTS 4.0 co se dá pořídit za 2,4 - 2,6 mega, nepřipadá tak draze ;-) [odkaz]
Ve finále si myslím, že kdo si někde koupí s pěknou slevou (kolem 10-15% by mělo jít) nějakou skladovku RS3, tak ta cena moc klesat nebude. Třeba tato: [odkaz]
IUDEX - jestli o výměně fakt přemýšlíš, moc bych neotálel, zatím se poslední 2 roky díváme, jak ceny aut postupně neustále rostou!! Ale zvážil bych i BRZ/GR86 :-) -
pradeda777 31.01.23 14:18
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmotnost CGTS
iu....ten Stinger vypadá sakra dobře....i ta barva "Ocean Green" je moc povedená. Měl jsem jednu chvíli v Austrálii podnikové V6 Camry v této barvě a všem se moc líbila....jo a cena toho Stingera taky dobrá..... :-!
Ale no tož....Golf R není přece mainstream.... ;-) :-! >:-[]
RS3 SB. Popravdě řečeno, kdyby vypadalo líp, tak už ho mám v garáži. Ale protože to není v porovnání s 1er taky žádný krasavec, tak mě to ani nemrzí. RS3 sedan už vypadá líp....o hodně líp...ale je to "zase" sedan a ty nemusím... -
pradeda777 28.01.23 14:58
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmotnost CGTS
tms......... """ ....hlavně že bude zase manuál. "Eště k.u.r.w.a chvílu" a vypadl bys ze cviku...... ;-) >:D >:-[] Já zjišťuju, že s přibývajícími km se řazení na M140i pocitově vylepšuje. Hlavně přeřazení z 1na 2 je znatelně lepší....asi to chtělo ty kolečka trochu víc ošústat..... >:D >:D >:D -
Thomasino 28.01.23 14:03
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmotnost CGTS
Tak včera jsem se rozloučil s REBELem, nový majitel si ho odvezl do středočeského kraje, značka na autě zůstala :-) Odvezl si také dalších 6 kol, původní vyfuck, tak se mi hezky uvolnil sklep >:-[] >:-[] Rozloučili jsme se po 2 letech, 4 měsících a 15.500 km. Bude se mi stýskat, zvláště poslední rok s občasnými výlety na Polygon do Hradce mě hodně bavil. A po necelých 6 letech s emkama (obě M2 dohromady 4,5 roku, mezitím chvilku M240i a nějaké měsíce čekání na nové káry), je čas na vyzkoušení nové koncepce, tedy s motorem uprostřed a místo zadních sedaček >:-[] :-)
Sanie super vec, to môze byť.
Myslíš že na 402 PS báwe bude viac pokút ako na 340PS? Omyl, ja ich najviac mám v Ďuble 1.6d >:D
510 koníkov pod zadkom je príjemná vec, nič strašidelné, takže hurá do toho.
Daj si najprv zmerať koľko máš vobec teraz kobýl pretože ja som bol so sériovou 235i na brzde po 15.000km a namerali 360PS. Seria.mala mať myslím 326.