Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
pradeda777 24.01.24 18:42
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M2
iu.....FL RS3 SB. Na fotkách to vypadá tak, že do toho nechce Audi investovat nějaké velké peníze. A nedej bože, aby do toho namontovali nějaký elektromotor. To by bylo po RS3. Proto já nebudu čekat a koupím skladovku z listopadové produkce 2023 v plné výbavě, na kterou dostávám moc dobrou slevu. A bude to v Kyalami Green, kterou jsem originále stejně chtěl, ale bál jsem se jí a raději přešel na červenou a nakonec na bílou. Dnes po shlédnutí obou barev (bíla a zelená) v Top Centrum podzemní garáži na ni kývla i soudružka a uznala, že zelená autu sluší víc než bílá.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Zítra to jedu dořešit.....mám na ni rezervaci.
(M140i včera odvezli na přívěsu do Kladna. Dostal jsem od borce nabídku, kterou jsem zkrátka nemohl omítnout..... ;-) )
-
Thomasino 24.01.24 17:06
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M2
To je podle mě hodně individuální. Každý výrobce to má asi jinak a hlavně záleží do jakého týdne ti zaplánují auto. někdy ti ho díky tomu mohou zdražit, někdy ne, je to různé. Ale na auto před faceliftem nebo koncem výroby zase umí většinou zajímavé slevy.
Nyní zlehka řeším BMW 223i Active Tourer, ale tam jsme jen kolem 8-9% 8-s :'-( Takže nevím jestli do toho jít. Nejdříve se musím projet tou Toykou C-HR, ale vypadá to na špatný výhled pro mě, upřednosťňuji asi zatím BMW, ikdyž nevypadá nic moc, ale dobře jezdí. A v šedé Skyscraper se stříbrnou maskou a černými lištami kolem oken a dole na náraznících a s 19" koly (225/45) to ještě ujde :-)
[odkaz] / [odkaz]
Případně v modro-fialové barvě Portimao, stejné prvky s černou, plus stříbrnou maskou, ale tam je ta maska na mě moc výrazná (černá maska může být, ale to je ještě horší), u toho stříbrno-šedého auta vypadá opticky menší (logicky). Já vím, stříbrná a šedá není barva, uvidíme zda to doma projde >:-[] >:-[] [odkaz]
Tady v modré s 18" koly 225/50 (což je o 26 tisíc levnější, ale vypadají moc malá k tomu vysokému autu, ale je tady lépe vidět barva: [odkaz]
Takže kdo je pro stříbrno-šedou a kdo pro modrou ?? ;-) -
iudex 24.01.24 08:54
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M2
Otázka na tunajších skúsených objednávačov (teda hlavne Tom): ako pristupujú predajcovia k objednávke končiacich modelov, resp. modelov pred faceliftom? Myslím situáciu, keď objednáš auto a po objednaní príde nový/faceliftovaný model? Dá sa tá objednávka zmeniť, alebo človek dostane automaticky novší model? Alebo naopak sa objednávka zruší, lebo objednané auto sa nedá vyrobiť?
Lebo ako pozerám A3/RS3 dostane každú chvíľu facelift: [odkaz]
P.S. facelift GTI vyzerá celkom dobre: [odkaz] -
Leg 20.01.24 12:57
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M2
Ja som zasa nedávno videl Boxster GTS v kriede s červenou kapucou a teda dojem bol veľmi rozpačitý. Červená strecha sa hodí asi jedine na striebornú (minule som videl bordové C43 AMG s červenou strechou a to bola vyslovene tragédia) a aj tam by som preferoval čiernu.
speedfred: je to tak, kamoš mal svojho času Boxster minulej generácie a najväčší dojem na mňa nespravilo ani riadenie, ani podvozok, ani brzdy a ani výkon motora (aj keď to, ako to celé "hralo" dokopy bolo famózne), ale to, že ten motor si pekne vrnel za chrbtom. To ti žiadny hothatch nedá a elektromotor už vôbec nie. Preto ma celkom prekvapuje, ako odvážne sa do toho elektroboxstera pustili. BTW štvorvalcové GTS-ko bolo na okruhu často rýchlejšie ako GT4 a aj tak ich donútili vrátiť sa ku šesťvalcu. -
Thomasino 19.01.24 15:36
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M2
Možná jsem nemusel škudlit a dát 23 tisíc CZK za ty černý třmeny brzd a dalších 20 za parkovací kameru (mám jen čidla vpředu a vzadu), ale chtěl jsem se držet s cenou nějak při zemi. Původní plán byl do 100 tisíc EUR, nakonec to bylo 111 >:-[] >:-[] A rozhodně nelituji drahého příplatku (130T) za ten GTS alcantara/kožený interiér, to je prostě nááádhera!! :-) -
Thomasino 19.01.24 14:29
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M2
Miami Blue byla původně barva, kterou jsem na Caymana zvažoval, byla mezi běžnými barvami za 60 tisíc CZK, ale pak zmizela a místo ní dali tu trochu tmavší Shark Blue. Tady je spousta fotek od Porsche v této barvě: [odkaz]
Jen bych nedal ty černý kola, který vypadají pak malá a ke všemu je na nich vše vidět. Opět bych zvolil ty moje "911 Turbo": [odkaz] -
ThomasinoSmith 18.01.24 20:12
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M2
Naprosto souhlasím!! Právě že jsem nadšen z toho jak se Cayman projevuje, jak se to lehce třepe a vibruje, jak se dá vnímat řízení i celé auto přes ruce, zadek, záda, prostě nááádhera! >:-[] :yes:
Dneska jsme měli úklid v garážích, tak jsem musel nechat dopoledne Caymana venku na ulici a kryl jsem ho z obou stran Tigoušem a Jarýskem >:-[] Tak mám konečně foto našich aut pohromadě :-) Jen škoda, že je ta ulice mírně z kopce, takto ten Jarda vypadá skoro stejně vysoký jako Tiguan! [odkaz]
(plus 2 fotky ze sobotní projížďky do Litomyšli -
speedfred 18.01.24 14:21
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: M2
EV Boxster je udajne hodne rýchlejší na NS ako súčasná generácia ale pre mňa(nás) staromilcov to asi není ono. Potrebujem k tomu nejaké tie vibrácie, zvuk, hluk a najlepšie manuál k tomu. To všetko platí pre auto na voľný čas či zábavu.
Dylan z 90210 ahoj -
Leg 18.01.24 11:58
« Re: Re: Re: Re: Re: M2
iudex: zdá sa mi, že manuály v performance autách v Amerike vždy išli lepšie ako v Európe. Asi preto, že tu si manuály kupujú socky, tam fajnšmekri.
Ja mám jasno, ako vajíčko na presun A-B mi elektrika nevadí, priam vyhovuje. Naopak, nejaké auto na potešenie si v elektrike zatiaľ moc neviem predstaviť. Ioniq N vyzerá zaujímavo a ozaj by som sa v tom chcel previezť, či tie všetky fičúry z toho spravili sktočne zábavné auto alebo to človek po týždni aj tak postupne povypína. Takto od klávesnice si to vôbec neviem predstaviť (ale viem, že napríklad taký drift mode by som na svojom aute nikdy nezapol). Hmotnosť by ma až tak netrápila (BTW bežný Ioniq 5 váži niečo cez dve tony, tak neviem kde to nabrali), ako píše iudex, ak vedia spraviť X6 čo jazdí ako hothatch, tak toto nebude až taký problém, najmä ak vnútorným priestorom (dá sa užiť ako bežné rodinné auto) a výkonom má ioniq 5 bližšie skôr tej X3M ako k ľahkému hothatchu. A tiež si treba uvedomiť, že hmotnosť (baterka) je koncentrovaná na ideálnom mieste, v podlahe medzi kolesami, rovnako ako motory sú pekne nízko, jeden vpredu, druhý vzadu.
Som zvedavý ako sa s tým popasuje Porsche v novom Boxsteri, teda aute, ktoré je na hmotnosť asi najcitlivejšie. Vzhľadom na to, ako im dali vyžrať prechod od šesťvalcov ku štvorvalcom mi stávka na elektriku v tejto rade pripadá dosť odvážna. Ale zas, kto to zvládne ak nie oni. -
-
iudex 18.01.24 09:01
« Re: Re: Re: Re: M2
Vydržať sa dá všeličo, na Kube vydržali s americkými kárami z 50. rokov až dodnes. >:-[]
Je jasné, že ak si kúpime posledný spaľovák povedzme v r. 2029, tak s tým v pohode dojazdí väčšina z nás až do truhly. >:D Kto si ale kupuje nové auto každé dva roky (mrk mrk ;-) ), ten nakoniec v takej či onakej forme elektriky skončí. A možno to nakoniec nebude také zlé, napr. na takúto elektrifikáciu by sa neurazil ani petrolhead: [odkaz]
Inak keď sme pri petrolheadoch, tak najväčší sú paradoxne Amíci, podľa štatistiky si 50% Amíkov kúpilo M2 s manuálom, rovnako GTI 50%, dokonca Golf R s manuálom až 40% (Rko s manuálom u nás ani nie je). [odkaz] -
Thomasino 17.01.24 09:57
« Re: Re: Re: M2
Nechci být nějaký pesimista či purista, ale elektrika mě nejspíše mine !! >:-[]
Těch 20-30 let to už s benzínovýma autama, případně hybridama, určitě vydržím ;-)
Mě osobně prostě čistě elektrická auta přijdou jako špatný směr, a jejich násilné prosazování mi to vyloženě zprotivilo!! ;-\ ;-\
Praděda - a ty to taky už můžeš vydržet s hybridem a benzínem (ve druhém autě pro zábavu) a nepouštět se zbytečně do elektriky a podporovat tyhle nesmysly.
EDIT: Jinak pěkně popsaný Cayman GTS 4.0 manuál (po ujetí prvních 1500 km to vidím hodně podobně) a srovnání s novou M2. Vítěz není samozřejmě žádné překvapení ;-) [odkaz] -
pradeda777 16.01.24 11:26
« Re: Re: M2
A také trochu elektriky, (která nás jak to tak vypadá) nemine.... [odkaz]
More on China’s battery tech
domination:
Batteries comprise approximately
40 per cent of the cost of an EV.
Bemoaning that China’s success
only comes from multi-decade
government planned efforts is both
true and academic at this point.
C h i n a ’s a d v a n t a g e s a r e
intimidating. China controls twothirds of the world’s capacity for
processing lithium and dominates
every aspect of battery production.
China produced 10 times the
amount of battery EVs in 2023
as Germany.
Chinese brands have, at a
minimum, between 20-25 per cent
cost advantages in the production of
batteries compared to their Japanese
and Western OEM competition.
9.Fuel and emissions standards -
Leg 14.01.24 16:00
« Re: M2
pradedo, internet je plný testov M2 a ty si vyberieš asi ten najhorší... desivé zrýchlenie, vysoká hmotnosť (aj keď dobre zamaskovaná), odťažité riadenie, otravní asistenti a smrk smrk žiadne poctivé ručičky ale tablet cez pol kokpitu. Zbytok omáčka. Také by som dokázal napísať aj ja, ak by mi to požičali na pol hodinu. 8-s >:D -
pradeda777 13.01.24 08:36
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kia EV6 GT vs. BMW 330e
iu....jak to tak sleduju, tak není o čem.....CX-5... :yes:
I když ta Kuga HEV by taky nebyla marná....
A ano, C-HR není pro rodinu s dětmi kvůli tomu výhledu ze zadních sedaček zrovna nejlepší volba, i když vypadá nejlíp.... V nejnovější verzi bude ten výhled o něco lepší, ale nevím jak moc lepší, protože jsem to nezkoušel.... -
Leg 12.01.24 11:46
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cupra
Thom, wl: zdá sa, že s odbytom Macanov aktuálne Porsche nemá problém, tak prečo by predávali eská, keď za GTS môžu utŕžiť podstatne viac a rozdiely vo výrobných nákladoch sú minimálne.
iudex: krabica jak krabica, posaď ju do toho a sama ti povie, čo jej vadí a čo sa jej páči. Ostatné je nepodstatné. Nakoniec skončíte tak, že ak je spokojná so šestkou a chce sedieť vyššie, kúpiš jej CX-5 a bude spokojná. Menší kufor nevadí, aspoň budete na dovolenky vláčiť menej rárohov. ;-) Ja keď som kupoval SUV, tak mi všetky prišli úplne rovnaké. Trochu charakteru som cítil akurát z NX, tak som zobral ten, napriek niektorým objektívnym výhradám. Zaujímavá bola ešte Mazda, ostatné mainstreamové SUV (Tiguan, Kodiaq, QQ, CRV apod) boli všetky na jedno brdo, nič z čoho by bolo cítiť nejakú emóciu. Keď sme pri NX, nová generácia je dobrá voľba a dá sa aj plugin, ale to je asi hodne cez budget... (v akcii býva za cca 40 resp. 50 za plugin)
dany: Taycan vraj jazdí ako skutočné Porsche (až na zvuk), ale osobne som nezažil. Napríklad sa celkom konzervatívne stavajú k rekuperácii a ak sa nemýlim, nedá sa ani nastaviť automatická rekuperácia pri uvoľnení plynového pedálu. Mňa osobne rekuperácia na EV6 nijak nerušila, priam by som povedal, že som si ju ani nevšimol. Ale to bude asi tým, že som zvyknutý z domu a v EV6 bude asi lepšie nastavená ako v mojom low-low-coste, resp. prerastenom Priuse. Inak to vidím presne ako ty, EV6 je super auto, len tých 600 koní je celkom zbytočných, akurát to výrazne viacej žerie a tým pádom uberá na ďalšej dôležitej disciplíne Grand Toureru - dojazde. -
iudex 12.01.24 10:42
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kia EV6 GT vs. BMW 330e
Dany: ako si správne napísal, Kia označuje tú najsilnejšiu EV6 ako GT a to sedí, takže jej nemožno vytýkať, že to nejazdí ako hotheč. To sa bude dať v prípade ioniq 5N, ale zase píšu, že to je asi prvé auto, kde sa dá pojem elektrický hotheč použiť.
Ad CR-V: to by bol popravde môj favorit č. 1, fajn dizajn exteriéru aj interiéru, pohon aj obrovský priestor. Ale je cenovo mimo.
pradeda: budget je nižší, aj keď na české sa to nedá priamo prepočítať, lebo vaše ceny sú vyššie (viď ten Tiguan, ktorý je u nás o dosť lacnejší, ako v ČR). Približne 1,0M, takto nejako:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Fred: ako som písal, ja som síce so šestkou plne spokojný, ale je to manželkine auto a jej vadí zlý výhľad z auta. A keď mala požičanú CX-5, tak si práve ten lepší výhľad pochvaľovala. Deťom zase vadí tankoindný pocit vzadu, nízky posed, malé okná, tam naozaj moc nevidíš, doboku ani dopredu. Takže preto SUV. A súčasne to musí byť klasické SUV, nie nejaké SUV-kupé-crossover, ktoré celú výhodu lepšieho výhľadu zahadzujú (viď C-HR).
Scénic nie je zlý tip, ale Renault nemá u nás doma moc vysoké renomé a ja nie som úplne nadšený z motorizácie 1,2 R3. Ešte teoreticky by som mohol prihodiť nejaký výpredajový Kodiaq, ale ako pozerám tie lacnejšie skladovky sa rýchlo vypredávajú a výroba už skončila. -
Dany 12.01.24 09:25
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kia EV6 GT vs. BMW 330e
Leg, do Kie som liezol s jediným zámerom a to zistiť, či je to športové auto. Že je to špičkový elektromobil a vynikajúce auto o tom som nepochyboval. Vyznieva to asi dosť negatívne, ale v dnešnej politicky korektnej dobe sa snažím zistiť negatíva a či som ochotný s nimi žiť. Že by riadenie mohlo byť ostrejšie som zistil hneď v prvom kruháči, zvyknutý zo svojho dvojotáčkového. Brzdy som skúšal už na rovinke smerom na Linč, nechcel som sa nechať prekvapiť pred zákrutou. Hardware dobrý, ale pokiaľ do toho bude šahať rekuperácia a o nástupe bŕzd rozhodovať program, nemôže to mať nikdy dobrú odozvu.
Je to označené ako GT a je to fajn univerzálne auto. Asi je to tak v cajchu...
Už ste niekto jazdili s Taycanom napr.?
-
Dany 12.01.24 08:53
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cupra
Iudex, ja som bol v tom, že Ford mal od Toyoty obšlahnuté riešenie, ale že pohon vytvorili vlastný. Máš info, že nakupujú celý systém od Toyoty? V týchto nových hybridných variáciách sa prestávam orientovať. Tiež by som postavil Madzu a Forda pred dieselového Tiguana. CRV už bude cenovo mimo?
Z mainstreemu sa mi momentálne najviac páči ako pristupujú k interiérom Mazda, Honda a Renault.
Formentor sa mi páčil už od príchodu. Taký nasrdený hatch. Čo by mi za tie prachy vadilo, by bol vŕzgajúci interiér. Štefuca vedel na ňom zahrať pesničku a dotykové group-neduhy. -
speedfred 11.01.24 23:17
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cupra
Tiež ma to napadlo, není chyba v aute (inak parádnom) ale v nákupnej komisii.
iu: tak to máš pekný výber, klasické sedany/kombi už opúšťate? Za mňa Magda/Kuga ale inak radšej toho Makakana s V6. (-:
Tento týžden som bol v salóne Renoltu (dodávka) a výber oku lahodiacemu áut tam majú dosť. Espace, Megane, Arkana, Austral fakt všetko pekné autá. Interier tak isto moc slušný. -
pradeda777 11.01.24 16:05
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cupra
iu...tož Q3 s tronic 190k je jen lehce přes 1.1 mil kč ....a je také levnější 110 kW/150k verze a kupujete prémiovou značku. A vypadá dobře. Ano, já vím, za tu cenu je jen v holobytu..... ;-)
Tigouš se už dávno líbil i mojí soudružce, ale C-HR se jí líbí víc.... ;-)
Mazda CX-5 mám projeté všechny verze. Pěkné auto a moc hezké svezení. Tenkrát (2014) jsme čekali na novou MPS, ale bohužel zbytečně. Nová už nebyla. Nakonec jsme koupili X5, ale to byla chyba..... ;-\ -
iudex 11.01.24 13:28
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cupra
Tom: Mazda mala probémy s dízlom 2,2, ale benzíny sú nepriestrelné. A ono na jednoduchej atmosfére 2,5 sa ani nemá moc čo pokaziť. Aj tá naša šlape ako hodinky. To už by som mal skôr obavy pri Forde, ale zase ten hybrid je od Toyoty, je na trhu dlho a nemá žiadne problémy.
Pradeda: ako píšeš budget nepustí, Audi je ďaleko cez. RAV4 je tiež, aj keď s nejakou zľavou by možno vošlo, skôr je problém v tom, že polovičke sa nepáči a je to auto pre ňu, takže tadiaľ nejde vlak.
Proste tých 5 kandidátov prešlo prvým sitom (1. páči sa, 2. vojde do badžetu, 3. ponúka dostatočný priestor pre rodinu, 4. je primerane motorizované a vybavené). Manželkin favorit je Tiguan, potom Sportage; môj CX-5 a Kuga; X-trail je underdog, ktorý ale môže prekvapiť.
-
ThomasinoSmith 11.01.24 11:15
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cupra
Mazda má poněkud diskutabilní pověst ohledně motorů, spousta lidí s tím mělo problémy, zvláštní řešení záručních reklamací (na tom je Ford v tomto směru ještě hůře), plus mi v Mazdě nesedí materiály v interiéru a sedadla. Ale ty máš s ní teď zkušenosti, asi dobré když o ní uvažuješ znovu, tak proč néé nakonec :-)
A infotaiment ve starším (mém) Tiguanu je právě super, mnohem lepší než v novém! To nemá ten debilním co je v Golfu 8 nebo Octavii 4. Rozměrově jsou ty auta hodně podobná, podle mě i v kufru. Jen údaje o velikosti kufru mého Tiguanu se hrozně liší a netuším kde je pravda >:-[] >:-[] -
iudex 11.01.24 11:10
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cupra
Tom: áno, starý Tiguan bol vo výbere, ale sú už len skladovky a zľavy na ten nový sú blízke starému. Práve o tom osvedčenom starom infotainmente VW pochybujem, skôr verím tomu, že nová generácia bude už vychytanejšia ako tá problematická minulá. Plus nový je o niečo väčší vo vnútri a v kufri, čo je podstatný faktor. Ale starý úplne nevylučujem, ak by sa našla nejaká extra zaujímavá skladovka.
Píšeš určite nie Ford ani Mazda, čo je zlé na CX-5? Tá je stále môj favorit, nepriestrelná spoľahlivosť, špičkové vypracovanie, dokonale ergonomický tlačidlový interiér, len ten kufor nie je najväčší. A Kuga ma zase presvedčila jazdne, proste jazdí ako Ford, plus ten hybrid je celkom príjemný a vychytaný (je od Toyoty). Najväčšou neznámou je pre mňa X-trail, papierovo vyzerá dobre, zaujímavá technika a najvyšší výkon, v testoch ho veľmi chvália a jediná kritizovaná vec - vyššia spotreba - je pri služobáku bezpredmetná. Kia sa páči manželke exteriérom, pre mňa je ale na konci rebríčka. -
ThomasinoSmith 11.01.24 11:10
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cupra
iudex - ale taky vím o jednom pěkným zánovním Tiguanu R za 1,250 milionu CZK (pro tebe), tedy asi 50 tisíc EUR, starý 1,5 roku, najeto aktuálně 31 tisíc km, lak původní, na kapotě PPF fólie, záruka ještě 3,5 roku, jen pravé zadní kolečko mělo loni v zimě drobnou nehodu na sněhu a má vyměněnou těhlici a rameno, plus nový disk (vše na pojišťovnu) >:-[] : [odkaz] -
ThomasinoSmith 11.01.24 10:34
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cupra
No on by právě vzal ještě nějaký skladový starší model, určitě ne ten nový. Já to samé. Někde najít skladovku na starý, s osvědčeným infotaimentem a slušným zpracováním, což u nových VW jde ta kvalita poměrně do háje, stejně jako u BMW a jiných :-(
Nenašel jsi někde předchozí Tiguan s 2,0 TSI jako skladovku za výprodejovou cenu??
Z níže uvedených tak leda KIA Sportage, určitě ne Ford ani Mazda. Známej měl předchozí Sportage a po 7 letech koupil nový a velká spokojenost! Jel jsem s Kia Niro 1,6T hybrid a celkem to i jede. A KIA udělala velký pokrok za poslední roky.
edit: V ČR je stále dost skladových Tiguanů předchozí 2.generace, vč. těch silnějších 2,0 TSI 245 PS (a hodně 190 ps), např.: [odkaz]
[odkaz]
-
iudex 11.01.24 08:59
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cupra
Tom: tak výber SUV od Tiguana R4 po Macana V6 je pekne veľký rozptyl. >:D
Inak keď spomínaš Tiguana, toho som zahrnul do finálového výberu nášho nového rodinného povozu. Badžet je síce nižšie, na 2,0TSI nevydá (a aj tak bude TSI dostupné až od decembra/prosince), vojde sa 2,0TDI v tej uvádzacej výbave Limited. Ale skúsiť sa ešte nedá, na predajniach bude tak najskôr o mesiac.
Inak keď už som načal tému výberu SUV, vo výbere mám týchto kandidátov:
1. nový VW Tiguan 2,0TDI 110 kW Limited
2. Ford Kuga 2,5hybrid 140 kW ST-line X
3. Mazda CX-5 2,5 143 kW
4. Kia Sportage 1,6TGDI 132 kW 30th Edition
5, Nissan X-trail 1,5T hybrid 150 kW N-Conecta.
Teda všetko stredné SUV, ale motorizácie tiež "ode zdi ke zdi", benzín, nafta, hybrid. >:D
Keby ste mali nejaké tipy, sem s nimi.
Ližiny zůstanou. Naživo nevypadají vůbec špatně. Většina RS3 SB ližiny má, protože je lidé chtějí. Já si naopak myslím, že černý karbonový spoiler černé ližiny komplimentuje. A pak je tu také možnost polepit ližiny fólií v barvě kastle nebo je nechat stříknout, když by to někomu tolik vadilo. Jo, a v nabídce jsou také ve stříbrné barvě.