Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 13.02.24  11:20

    « Re: Re: Re: Audi S3 facelift

    Dany: vitaj v klube šiat. Mám ich doma možno 200ks tak sa rád podelím.
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 13.02.24  10:35

    « Re: Re: Re: Re: Audi S3 facelift

    Nemyslím si že bych se vysmíval i já, ale je pravda, že to žádný krasavec není (proto taky volba šedé metalízy, v ostatních barvách jsou ty ledvinky moc výrazné). Ale jestli to bylo v době, kdy jsi tu špekuloval o autech jako M2, RS3, Macan GTS a k tomu přidal 2 Active Tourer, tak pak je to úplně jiná kategorie a pak jsme si z tebe mohli lehce utahovat ;-) >:-[] Před 2 lety jsem byl na představení 2AT a tehdy jsem psal, že design žádná sláva, ale sedačky dobrý, materiály dobrý, jen dotykový infotaiment a ztráta kolečka je velký mínus. Mezitím infotaiment vylepšili a tady bude dokonce již nový iDrive verze 9.0 založený na Google Automotive systému a ne na Linuxu jako verze 8.0 a 8.5 :-)
    Dany a Iudex - TIP pro vás. Moje drahá si často kupuje oblečení v nějakém sekáči, často dost pěkné kousky za směšné peníze. Je to holka šikovná, aspoň mě pak zůstávají peníze na auta!
  • « 00 Reagovat !

    foto Dany

    Dany 13.02.24  10:25

    « Re: Re: Audi S3 facelift

    Cítim sa tu nesvoj, idem hľadať skupinu na šaty >:-[]
    Gratulácia všetkým nákupcom ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 13.02.24  10:24

    « Re: Re: Re: Audi S3 facelift

    tms....s tím 2AT jsi mě moc překvapil, protože když jsem tady 2AT před cca 2 roky zvažoval, tak jste se mě všichni vysmáli....ale jak se zpívá...."časy se mění".... >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 13.02.24  09:49

    « Re: Re: Re: Audi S3 facelift

    Tom: tak zdá sa, že ten torque splitter bude naladený trošku odlišne ako v RS3, práve aby zachovali nejaký odstup:
    ...thanks to the new differential on the rear axle you are able to incite some rotation on corner exit with enough space. The effect is not as pronounced as in the RS 3, but it’s still a welcome aspect to the overall driving experience.
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 13.02.24  09:19

    « Re: Re: Audi S3 facelift

    Speedfred - tak musíme nějak té německé ekonomice pomáhat!! Jsme na ni tady hodně navázáni. Já se teda snažím co mohu, za posledních 7 let jsem koupil každý rok nějaké auto! >:-[] >:-[] 2017: BMW M2, 2018: Leon Cupra ST (jediný nebyl vyrobený v ČR nebo Německu), 2019: Seat Ateca FR 2.0 TSI (výroba ČR), 2020: BMW M240i, 2020: BMW M2c, 2021: Golf GTI CS300, 2022: TigR, 2023: Cayman GTS 4.0, 2024: 223i Active Tourer :-) >:D Asi by se to mělo ale začít léčit! :-O :'-(
    iudex - díky! Dodání asi za 4 měsíce v červnu, výroba je "za rohem" v Lipsku :-) Ta S3 je zajímavá! Ten zadní diferák je fajn. Ještě bude hodně záležet jak bude naladěn a v jakém režimu. Mě tam chybí u TigRa, že by byl více poznat v režimu Sport nebo Individual. Je cítit hlavně v režimu RACE a to je zase auto přehnaně tvrdé, což většinou nechceš. Takže mi pomáhá jen na mokru a sněhu.
    P.S.: Až ženě objednáš tu CX5 nebo Tigouše, měl bys jí k tomu taky koupit teda nějaké pěkné šaty a vyvézt do společnosti ;-) Já to doma včera podal tak, že jsem chtěl počkat 2 dny s objednáním na Valentýna, ale když už jsem tam byl, tak jsem to objednal rovnou a neztrácel tak ve středu čas :-) Z velké části je to změna auta kvůli drahé polovičce, ikdyž většinou s tím budu zase jezdit já. Ale když náhodou ona, bude se jí to pohodlněji řídit.
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 13.02.24  08:03

    « Re: Audi S3 facelift

    Toto je skôr skupina "bojovníci proti kríze" keď takto utrácate za nové autá. :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 13.02.24  07:54

    « Audi S3 facelift

    Tom: tak ešte raz oficiálne gratulácia k (ďalšiemu) novému autu. Moja polovička skonštatovala, že v tejto mojej autíčkarskej komunite si ľudia kupujú autá častejšie než ona šaty. >:D
    Inak (aspoň pre mňa) celkom prekvapivá novinka: faceliftovaná Audi S3 dostane okrem vyššieho výkonu aj torque splitter: [odkaz]
    Vyšší výkon sa dal čakať (aj keď som čakal skôr 235 kW/320k ako základný Golf R a nie až 245 kW/333 koní ako má ten litmitovaný), ale zmena pohonu je pre mňa celkom nečakaná a presahuje rámec obvyklého faceliftu (predsalen nový pohon 4x4 s dvomi spojkami vzadu namiesto jednoduchého koncernového haldexu preferujúceho predok je dosť veľká zmena na facelift). Plus podľa Autoexpressu je auto naladené ostrejšie a celkov sa jeho charakter zmenil. Teda S3 sa priblíži k RS3.
    Tak vedieť túto informáciu pred týždňom, tak o tom S3 aj uvažujem (a nielen blafujem) >:D Na druhej strane to dáva predpoklad, že aj RS3 možno posunú vyššie a nenechajú bez zmeny. Som zvedavý.
  • « 00 Reagovat !

    foto ThomasinoSmith

    ThomasinoSmith 12.02.24  23:00

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: New Toyota C-HR 2,0 hybrid

    Ne. Je to o odhlučnění auta. Probírali jsme s prodejcem. Vědí o tom dobře. Muselo by se nechat hodně vytlumit, ale ono to jde hodně i přes přední okna od zrcátek a A sloupku.
    Tiguan je o poznání tišší a to nemá moc zkosené čelní okno. Ta 2AT je na tom ještě lépe, ale taky je to prémie a nechá si trochu zaplatit.
    Až budou CHR testovat ve slovenském Motoringu a Autozurnal.sk, tak to změří kolik to má decibelů při 130-ti a uvidíš sám... Kdyby to bylo jako druhé auto do města pro ženskou, tak je to OK. U mě je to jinak, já v tom občas jezdím delší trasy.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 12.02.24  22:54

    « Re: Re: Re: Re: Re: New Toyota C-HR 2,0 hybrid

    tms....ještě k tomu hluku od podvozku. Tady bude hrát roli asi vyšší podvozek u C-HR a Corolla Cross a možná i u Yaris Cross. :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto ThomasinoSmith

    ThomasinoSmith 12.02.24  22:41

    « Re: Re: Re: Re: New Toyota C-HR 2,0 hybrid

    Abychom mohli pak prodat Yarise a nedrželi 3 auta, když s tím skoro nejezdí. Tigouš nemá paměť na sedačky a zrcátka, a jak jsem dříve psal, je to docela důležitý argument. Plus mírně menší auto (rozdíl 12cm délka a hlavně 3.5cm šířka). V sobotu drahá polovička řídila Tigouše do Litomyšli, zase nastavovala natřikrát sedačku a zrcátka :-( O.moc pomalejší ten 2AT nebude, sedačky má dokonce lepší, jen to nemá zvuk a nebrble do výfuku. A je to jen FWD, ale taky o poznání lehčí než TigR. Jsem ochoten trochu slevit, když mám na hraní Bejby Ibalgin :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 12.02.24  22:26

    « Re: Re: Re: New Toyota C-HR 2,0 hybrid

    tms....hmm....když s tím budeš z 95% jezdit Ty, tak proč prodáváš Tigouše? :-O Tobě přece velikost nevadí? :-O
  • « 00 Reagovat !

    foto ThomasinoSmith

    ThomasinoSmith 12.02.24  21:02

    « Re: Re: New Toyota C-HR 2,0 hybrid

    Z 95% s tím budu jezdit já místo Tigouše. V Yarisu ve městě ten hluk dovedu akceptovat, navic je to 11 let staré auto. Ale u nového auta co stojí přes milion nehodlám akceprovat vyšší aerodynamický hluk. Takový není zdaleka v Tigoušovi a nebyl ani v Atece za skoro polovinu ceny a to jsou vysoká auta bez slušné aerodynamiky. Jako tobě to možná nevadí nebo na to jsi u japonců zvyklej, možná už máš horší sluch tak to nevadí ;-) Prodejce to přiznal, že C-HR a stejně tak Corolla Cross mají o poznání horší odhlučnění :-( Corolla kombi nebo hatchback jsou na tom prý lépe!
    Pak jsem měl schůzku v BMW ohledně doladění a vysvětlení nějakých věcí v konfiguraci a jak jsem byl v dobré náladě, tak jsem to rovnou objednal ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 12.02.24  20:44

    « Re: New Toyota C-HR 2,0 hybrid

    tms....podívej se...důležité je na co budete (nebo kdo bude) vůz používat. Jestli většinou Tvoje soudružka, tak to nech na ní. Hluk na dálnici? Vy se s tím chystáte jezdit na dálnici? Já měl zato, že to kupujete do města..... :-O . BMW AT vypadá (s prominutím) v porovnání s C-HR jako něco z minulého století....a my byli s C-HR loni ve Varech a nějaký opravdu protivný hluk na dálnici jsem ve voze nezaznamenal.... :-! A pokud by Vás hluk tolik obtěžoval, tak pár stripů miromenu do podběhů pomůže...hoooodně....vyzkoušeno na Mazdě MPS.... :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 12.02.24  16:23

    « New Toyota C-HR 2,0 hybrid

    Dnes dopoledne proběhlo skoro tříhodinové testování nové Toyoty C-HR v rámci výběru příštího dailycaru. Motor 2,0 hybrid 198 koní jezdí velmi slušně a úsporně (po městě za 5,5 až 6 litrů), při tom dynamika mu teda nechybí. Tady milé překvapení !! Jen když se mu šlápne za krk, tak se jakoby vytočí a chvilku řve (holt CVT), ale to by se dalo ještě překousnout. Co je však horší, tak na dálnici v rychlosti 130-140 km/hod je to auto dost hlučné, je tam hodně slyšet aerodynamický hluk (na to nejsem zvyklý a zvykat si nechci). Tady se japončíci moc nepředvedli. A pak je problém s výhledem pro vyšší lidi, podobně jako u GR Yarisu je vnitřní zrcátko celkem nízko (sedačka v nejnižší poloze). No teda v GR Yarisu je to ještě horší, abych byl férový. Sedačkám trochu chybí boční vedení, holt to není žádný sporťák. Takže se začínám klonit k BMW 2 Active Tourer 223i (2,0T mild-hybrid s malým elektromotorem a rekuperací), který používá klasickou dvojspojkovou převodovku. Odhlučnění uvnitř je na jiném levelu, materiály uvnitř a sedačky také (holt je to prémiovka, ale taky si to nechá zaplatit, rozdíl v podobném konfigu je 150 tisíc). Také podvozek se chová u dvojky dospěleji a řízení má o něco více citu, ikdyž je to samozřejmě celkem bída, takový průměr u dnešních nových aut. Není to žádný krasavec, ale na to se.re Bílej tesák, důležitější je pro mě jak to jezdí a funguje... Teda pak je otázka, jestli vůbec nějaká výměna proběhne, Tigoušek je moc fajn kára. Jen jí chybí ta paměť na sedačky a je o něco větší než by se drahé polovičce líbilo, ale to je problém v hlavě ;-) >:D
    Tady nějaké fotky (a další doprava): [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 12.02.24  15:34

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobrá zpráva na závěr, pro nejlepší OOOO (R8)

    No ja sa už vcelku bojím jazdiť rýchlo ale na druhej strane nemám rád obmedzenia takže topspeed 290 je celkom fajn. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 12.02.24  13:45

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobrá zpráva na závěr, pro nejlepší OOOO (R8)

    Keramiky (vpředu) mají něco do sebe, ale ten tzv. "dynamic paket", to je za ty háky výsměch, odblokovat omezovač ( i když na co?) se dá skoro zadarmo.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 12.02.24  12:37

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobrá zpráva na závěr, pro nejlepší OOOO (R8)

    iu....tož ano, já měl taky nakonfigurovanou RS3 lehce nad 1.8 mil bez zbytečností, ale když se naskytla možnost mít vůz hned, tak jsem "rozbil další prasátko" a bylo vymalováno... ;-) >:D >:-[] Ještě štěstí, že jsem to udělal, jinak bych měl v garáži zase bílé auto.... >:D
    Jo, a ty ceramic brzdy (které se již nedají objednat.... 8-s ) se taky budou na NS nebo jiném okruhu někomu hodit...... >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 12.02.24  10:28

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobrá zpráva na závěr, pro nejlepší OOOO (R8)

    Jo, možno fred by tú zvýšenú maximálku ocenil, ten lieta po diaľniciach aj 290 kmh >:D , ale to my nerobíme. Na druhej strane ďalší argument, aby to po tých 3 rokoch išlo fredovi. :-)
    Inak princíp "only the best will do" je pri prémii zvlášť častý a aj účinný predajný postup, keď si bohatí kupujúci naklikajú veci, ktoré nepotrebujú, len aby mohli vyhlásiť, že majú plnú výbavu. A predajcovia si mädlia ruky. Aj môj predajca tak postupoval, teda prechádzal so mnou všetky prvky príplatkovej výbavy, ono je to aj taká jemná forma psychologického nátlaku, človek má tendenciu cítiť sa trápne, že si nepriplatí, že je chudobný či lakomý; ale treba odolať a priplatiť si len to, čo človek reálne chce či potrebuje, lebo potom platí za zbytočnosti.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 12.02.24  09:53

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobrá zpráva na závěr, pro nejlepší OOOO (R8)

    iu.....tož, já bych si ten dynamic paket také neobjednával. Ale jsou borci, kde "only the best will do" (a mají na to) a ti takovou věc jako dynamic paket a ceramic brzdy ocení...... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 12.02.24  09:05

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobrá zpráva na závěr, pro nejlepší OOOO (R8)

    Pradeda: myslím, že dynamic paket so zvýšenou maximálkou na 290 kmh je veľmi užitočný príplatok. >:D
    Ja som pozeral, aký je rozdiel medzi mojou social výbavou a výbavou, ktorú by som bral bez ohľadu na peniaze a rozdiel je cca. 5000 eur. Je to v podstate len pár položiek ako sú adaptívne tlmiče, športový výfuk a nejaká lepšia konektivita s telefónom. Viac by som fakt nechcel. Ako hovoríš krásne, drahé a ja hovorím, že zbytočné veci.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 12.02.24  08:37

    « Re: Re: Re: Re: Re: Dobrá zpráva na závěr, pro nejlepší OOOO (R8)

    Freddie....jestli si opravdu budeš chtít za cca 3 roky koupit moji RS3 SB Quattro, tak Ti dám na ni rezervaci. ;-) Jo, a bude s nízkými km jako byla M140i..... ;-)
    Ale už dopředu dávám na vědomí, že jelikož je vůz v nadstandartní výbavě....dynamic 290Km/hod paket, ceramic brzdy, fólie a další krásné (a drahé) věci, tak nepůjde o žádný "bargain". :-! >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 11.02.24  18:10

    « Re: Re: Re: Re: Dobrá zpráva na závěr, pro nejlepší OOOO (R8)

    Oujééé, skúsim zohľadniť aj nejakú tú infláciu. Však za nejaký čas bude na predaj aj žltý sedan tak uvidíme. :-)
    Inak máš môj obdiv v takom veku (cca môjho otca) mať kuráž a kúpiť takéto nové auto.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 11.02.24  15:10

    « Re: Re: Re: Dobrá zpráva na závěr, pro nejlepší OOOO (R8)

    Freddie....díky.
    Re-M140i. Co sis k.u.r.w.a myslel? Že ji někomu dám? Já ji chtěl prodat.
    Zrovna tak budu za cca 3 roky PRODÁVAT RS3. Kapiš? Prodávat ....ne dávat..... >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 11.02.24  11:50

    « Re: Re: Dobrá zpráva na závěr, pro nejlepší OOOO (R8)

    Dedo gratulácia. :yes:
    Hlavne to dobre zabehni aby bol dôvod to od teba kúpiť keď už 140i nevyšla.

    Ja sa na zraze pridám na stranu nenápadných áut a prídem s bielym.
    >:D
    Na Autokult bol nejaký test R8 a Ondro hovoril že nejaký základ stál 3,5M čo je slušná cena keď spo si spomenul na Spyder.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 11.02.24  10:58

    « Re: Dobrá zpráva na závěr, pro nejlepší OOOO (R8)

    wl...díky.....a místní Audi dealer asi něco tušil, tak se notně předzásobil. V jeho podzemní garáži jsem viděl cca 10 nových R8 iček........ :-!

    PS. Barvy. Já už měl snad všechny až na tu jasnou zelenou. Měl jsem kdysi šedozelenou Camry, ale ta byla víc šedá než zelená. Ale tato zelená má něco do sebe. Je taková veselá...ano veselá a něco na ní opravdu bude, když se líbí i mojí soudružce, která jinak zelenou nemusí.... ;-) >:D :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 11.02.24  10:01

    « Re: OOOO RS3 SB

    wl: presne tak, na farbu to nejazdí (a ono u mňa sa kľudne môže stať, že pri facelifte zmenia ponuku farieb a budem musieť vybrať nejakú inú).
    Najdôležitejší je tam ten päťvalec a potom podvozok s torque splitterom. Na to som zvedavý najviac, lebo pri predvádzačke som nič z podvozka a jeho nastavenia nemal reálne možnosť zistiť. Najmä ma zaujíma rozdiel medzi jednotlivými režimami, ako sa bude auto správať, ako bude cítiť tie presuny krútiaku medzi predkom a zadkom a i. Vybehnem s tým samozrejme aj na Slovakiaring, asi len tam bude príležitosť dať plný kotol.
    P.S. Bol som na obede s kolegyňou a medzi rečou sa sťažovala, že jej muž si kúpil také nanič auto, malé, ale drahé, vraj len na víkendy, strašne nepraktické, nejaká Toyota začínajúca na GR... >:D No máme to my petrolheadi asi skreslený pohľad na to, čo je dobré. >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 10.02.24  22:52

    « Dobrá zpráva na závěr, pro nejlepší OOOO (R8)

  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 10.02.24  22:48

    « OOOO RS3 SB

    pd7
    Přeji spoustu šťastných km s OOOO RS3 SB! :yes:

    P.S. Na barvu to nejezdí... >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 10.02.24  22:46

    « Barvičky pro dětičky...

    iu
    Mně to tak vyhovuje, moje křídová bude mezi nimi působit jako neutrální uklidňující "oáza" ve světě pestrých barev PapOuŠků a AnDUlek... >:D >:-[] ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 10.02.24  18:27

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nástupca 340i

    iu.....díky....u mě bude největší problém s ovládáním ten, že většinu času trávím v C-HR a tam je ovládání úplně jiné než v RS3 a v mém věku se už pomaleji adaptuju. To jsem už zažíval s M140i, když jsem přesedával z Yarise. Teď to bude ještě horší... >:-[]
    Barvy. Tahle zelená mě oslovila hned na první dobrou.... ;-) Ale následně jsem z ní dostal strach a přešel na červenou. U té bych býval i zůstal, kdyby měla trochu jiný odstín. V ulice jedna Audi A3 v té barvě parkuje a časem se mě ta barva zprotivila. Tak jsem skončil na čas u bílé. Mind you,...kdyby ta Audi červená byla tmavší a jasnější, tak jsem u ní zůstal. Když jsem ale letos viděl bílou a zelenou side by side, tak jsem opět zahořel pro tu zelenou. Škoda, že Audi měla u RS3 tak tristní výběr barev a nyní ho ještě víc zredukovali. ;-\
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 10.02.24  15:53

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nástupca 340i

    Pradeda: ešte raz blahoželám! :yes:
    To zžívanie sa s ovládaním bude ťažšie ako pri 140i, ale to je dnes všade.
    Práve som stretol kamaráta, ktorý vyfasoval služobnú Cupru Leon kombi. Pochválil som mu auto, nielen zo slušnosti, ale naozaj vyzeralo pekne, šedá metalíza, pekné 18" disky, vnútri výborne tvarované športové sedadlá atď. A jeho hodnotenie? Že Cupra je ako pekná, ale hlúpa baba, na pohľad atraktívna, na jednu noc dobrá, ale trvale žiť by si s ňou nechcel, lebo ťa z nej ide šľak trafiť. Nadával na to dotykové ovládanie všetkého, vraj nastavenie čohokoľvek od teploty po vyhrievanie sedadiel je úplne frustrujúce, jas displeja sa nedá znížiť, takže v noci vypaľuje oči, naopak ovládanie teploty nie je podsvietené, takže len tipuješ a pod. Chcel za tú cenu Proceed GT, ktorý mu jednoduchým ovládaním maximálne sadol, ale Kia nebola v car pool policy.
    Tak snáď koncernová sestra A3 (RS3) nebude natoľko frustrujúca. ;-)
    Inak som si tak predstavil, že keď sa stretneme ja, Ty a Tom, tak tá záplava krikľavých farieb bude oči vypaľovať, white label by toľkú farebnosť určite neprežil. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 10.02.24  15:01

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nástupca 340i

    RS3 SB...pár fotek z předávačky a dojmy z první jízdy pro benzín a domů....
    [odkaz]
    [odkaz]
    [odkaz]
    [odkaz]
    [odkaz]
    Co si budeme povídat....je to úplně jiné zvíře než M140i nebo C-HR.
    Nastavení všeho možného i nemožného je a bude pro mě velká výzva.
    Zatím jsem použil jen běžné funkce a to ostatní až potom.... >:D
    Dojmy z první krátké jízdy.
    Za volantem....ok....ale nastavení sedáku budu muset ještě doladit
    Jízda/podvozek......v nastavení auto je poněkud tužší, ale přijatelné. (Jiné nastavení jsem nezkoušel... ;-) )
    Řízení, reakce na plyn, řazení a brzdy vše jiné... ;-)
    Je třeba vyčkat až na nějakou delší jízdu a vyzkoušet různá nastavení.
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 10.02.24  10:57

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nástupca 340i

    RS6 je už za mňa moc s tým predným nárazníkom, inak krásne svalnaté auto.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 09.02.24  21:14

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nástupca 340i

    Jasně, ale tak to funguje i u jiných aut, třeba taková RS6 taky není/nevypadá jako obyč. kombík... :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 09.02.24  19:59

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nástupca 340i

    Áno, normal sedan je taký obyč ale ten čo sa tomu troška rozumie tak vie ktorá bije keď vidíš kapánek vyšperkovaný sedan.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 09.02.24  18:59

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nástupca 340i

    RS3 naštěstí není usedlé auto, bez ohledu na kar. verzi a barvu. ;-)
    4D sedan mi obecně! přijde spíš jako usedlejší verze karoserie.
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 09.02.24  18:46

    « Re: Re: Re: Re: Re: Nástupca 340i

    Gratulácia.
    Pre mňa prekvapivá voľba (RS3) a hlavne farba aj keď si ju spominal. Čakal som niečo normálnejšie a rozumnejšie/rodinnejšie ale o to lepšie a za sedan palec hore! Ešte nie sme taký starý aby sme kupovali usadlé a šedé autá
  • « 00 Reagovat !

    foto ThomasinoSmith

    ThomasinoSmith 09.02.24  18:32

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nástupca 340i

    Bohužel většina slováků jsou evidentně ko.ko.ti, když ho zase zvolí :-( Podobně jako u nás, že největší podporu má sedmilář a podvodník Babiš! :-( Jen na Slovensku je to asi ještě o něco horší, nebo byli moc odvážní s odhalováním korupce ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 09.02.24  17:01

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nástupca 340i

    Sorry, ale musel jsem to sem dát...nemohl jsem jinak.... >:-[]
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 09.02.24  16:06

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nástupca 340i

    tms ...ale bacha! Já chtěl M2 hlavně k vůli tomu, že mají v nabídce manuál a to bohužel u M240i nenabízí. A tak když automat, tak raději to éreso..... ;-) :-! >:-[]
    Caymana bych bral, kdybych byl o 20 let mladší...
    teď už je k.u.r.w.a pozdě. >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto ThomasinoSmith

    ThomasinoSmith 09.02.24  16:02

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nástupca 340i

    No špatně podle mě nevypadá M240i a dá se vzít jako RWD, tak xDrive :-)
    Buď modrá Portimao nebo ta fialová. Nakonec i Iudex o ní myslím chvilku přemýšlel. A tobě by těch 380 koní stačilo :-)
    Ale jinak Cayman by pro tebe byl velikostně úplně v pohodě. Když je i pro mě. A to nízký těžiště a ještě za tebou, to je návykové!!
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 09.02.24  15:55

    « Re: Re: Re: Re: Re: Nástupca 340i

    tms......Porsche nemá vůz, který by mě zaujal a byl vhodný pro moji potřebu. Jak už jsem psal dříve....Macan byl nejblíž, ale velikostně bohužel neprošel.... :no:
    Já byl vždy na menší a sportovnější kupátka a hatchbacky. Sedan je zkrátka sedan a na mě vždy působil moc usedle. RS3 sedan je hezký, ale pořád je to jen sedan.... ;-)
    Původně jsem chtěl zůstat u BMW, ale jediný vůz, který přicházel v úvahu byla nová M2, které ale stylisticky tak otrávili předek, že ať jsem zkoušel jak jsem zkoušel...."zkousnout" jsem jej nedokázal.... ;-\ >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 09.02.24  15:42

    « Re: Re: Re: Re: Nástupca 340i

    Market (aj ostatní): díky. :yes: A hlavne v poradí: 1-2-4-5-3. >:D [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto Market

    Market 09.02.24  15:34

    « Re: Re: Re: Nástupca 340i

    iu: Gratulujem 5x :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 09.02.24  15:23

    « Re: Re: Re: Re: Re: Nástupca 340i

    Tom: valec by mi chýbal, ak by som naozaj išiel do S3, ako som tu blafoval (a priznám sa, že aj tú som zvažoval). Ono výkon ani dynamika by zrejme nechýbali (310 koní, stovka za 4,7s), len ten R4 nemá absolútne zvuk ani charakter. Pri R5 mi valec určite nebude chýbať, zvukom, charakterom ani výkonom. Teda rovnako ako pri 340i predpokladám, že hlavným hajlajtom RS3 bude práve motor.
    Ešte je tu otázka reálneho dodania. V 11 kal. týždni pôjde von facelift A3 a je na 99% isté, že moje auto sa dovtedy nevyrobí. Takže je pravdepodobné, že sa to bude musieť preklopiť na objednávku faceliftu a dodanie bude tak najskôr v lete. Samozrejme môže dôjsť k nejakým zmenám, pre ktoré sa moja špecifikácia nebude dať vyrobiť a bude sa musieť robiť nejaká modifikácia. Ale vraj pri mojej výbave fakticky bez príplatkov by sa to nemalo stať a hlavne mám gentlemanskú dohodu (na papier to nikto nedá), že moja zľava zostáva (čo nie je bežné, lebo pri novom modeli či facelifte zvyknú ísť zľavy dole).
    Takže mám dosť času. Aspoň bude priestor na predaj 340i (kľudne môžete vo svojom okruhu známych dať avízo).
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 09.02.24  14:54

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nástupca 340i

    Ja som skromný, stačí eFko aj keď Paganini by tiež šlo.
  • « 00 Reagovat !

    foto ThomasinoSmith

    ThomasinoSmith 09.02.24  14:51

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nástupca 340i

    Myslíš PAGANI ?? >:-[] >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 09.02.24  14:33

    « Re: Re: Re: Re: Re: Nástupca 340i

    Porsche je zase prestupná stanica o triedu vyššie. To je už ale trochu iný finančný level.
  • « 00 Reagovat !

    foto ThomasinoSmith

    ThomasinoSmith 09.02.24  14:21

    « Re: Re: Re: Re: Nástupca 340i

    čtyři kroužky beru jen jako přestupní stanici (stejně jako BMW) a pak člověk u sportovních aut stejně skončí u PORSCHE >:-[] >:-[] >:D
    Je teda pravda, že většinou jde člověk od Audi k BMW, pak teprve Porsche. Iudex to vzal nyní lehce oklikou, ale je pravda, že to BMW nebylo eMkové, to ho asi čeká příště ;-) Spíše jsem u něj doufal v tu M340i, ale ta RS3 taky dobrá, zvláště sedan působí skoro o třídu výše proti Hatchbacku.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…