Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
white label 10.06.14 21:29
« Re: Nové téma na červen/jún 2014 - oficiálně
w-a
Zajímavé! Můžu místopřísežně prohlásit, že obě barvy vypadají naživo lépe a zvlášť ta CSG tady nevypadá nic moc.
Jinak jsem moc rád, že na tom našem šestkovém GTI ještě nejsou ty kýčovité "korálky" (denní LED diody vpředu). >:-[] -
white label 10.06.14 21:12
« Re: Nové téma na červen/jún 2014 - oficiálně
w-a
Jo, ta černá panorama pomáhá bílé barvě hodně, hlavně při pohledu zepředu zmizne ten bílý "střešní buben".
Viděl jsem v SAE na salonu dvě bílé GTI, jedno v uni a jedno v perleti, na první pohled to opravdu není žádný větší rozdíl.
Škoda, že nemůžeš (jako já tam) vidět vedle sebe dvě GTI, jedno v CSG a druhé v LSG. -
woody-alien 10.06.14 18:42
« Re: Nové téma na červen/jún 2014 - oficiálně
wl: Sportvan tam byl, ale v jiné barvě a neměl jsem kdy ho prolejzat. Ale ta LSG bude zítra v Děčíně. Tam by měli mít Golfa i Sportsvana v té barvě. Tak to okouknu. Včetně toho Sportsvana. ;-) Jinak to bílé GTI z Teplic bylo opravdu v bílé základní, ne v té drahé perleti a taky nevypadalo vůbec zle. Jednat ty kontrastní Austiny, zatmavený okna, taky ta linka a navíc mělo šíbr, takže tak trochu vypadalo jako že má černou střechu. -
white label 10.06.14 16:51
« Re: Nové téma na červen/jún 2014 - oficiálně
w-a
Souhlas, výběr je bohatší a auta cenově dostupnější, než před "pár" lety.
S takovou si můžeme "stěžovat" i na to, že dnes může mít člověk třeba 300-400PS v relativně cenově dostupném kompaktu s výkonovými parametry donedávna vyhrazeným pouze SS.
PS: Copak bílá, ale byla tam nějaká ta LSG? ;-) -
woody-alien 10.06.14 16:34
« Re: Nové téma na červen/jún 2014 - oficiálně
wl: Jasně, současnost je v tomto ohledu podle mě dokonce lepší než před pár lety, o těch 25 ani nemluvě. Vždyť konkurenční boj vede automobilky k tomu, aby kromě masových motorizací a výbav dělaly i přiostřenější verze, technicky na výši a za dostupnou cenu. Já reagoval právě na věčné stížnosti, jak už je všechno špatně. Naopak, výběr je bohatší než před pár lety.
PS: Hlásím návrat z Teplic. Nic nového jsem asi zjistit nemohl, nabídka nic moc. Report později. Jediný poznatek je, že bílé eRko vypadalo vedle GTI Perf. z toho odkazu až neskutečně nenápadně. -
šmoula nešika 10.06.14 16:19
« Re: OT: BMW predokolka
Mluví se o tom už dlouho a v logických souvislostech, takže tomu asi tak bude. Každopádně - až Lega jeho 130i omrzí, včas ho zadržte - kombinace malého zadokolkového šestiválce (poctivého atma), relativně solidní kvality, prorockého designu a podle řady jezdců (jako je Kuba Rejlek) i ještě opravdu ostré ovládání z něj udělá jednou ceněného veterána. ;-) -
woody-alien 10.06.14 12:30
« Re: Nové téma na červen/jún 2014 - oficiálně
"Ten věčný rozpor mezi láskou a povinností..." podotkl by jistě agent W4C. >:D Ano, hranice se posunuly, a tak dnešní auta včetně HH zvládají už nelegální rychlosti s prstem v nose a stoickým klidem. Tudíž i hranice, kdy začínáš cítit, že se jen nevezeš, ale aktivně řídíš, se posouvá. A navíc požadavky, které kupci na auta mají, rostou a leckdy pak jejich seznam vyvolává vzpomínky na legendární scénu z Básníků.
"Aby to bylo tichý, aby to mělo zvuk, abych cítil něco na volantu, aby mi to netahalo za volant, ať to má aerodynamickej tvar, ať se do toho vejde v pohodě šest lidí, ať to má brutální zátah, ať se mi neprotáčej kola, ať to má ten správnej náhon, ať je to bezpečný na ledu, ať je to lehký, ať je to perfektně odhlučněný....atd." >:-[]
Holt si musíte vybrat. Úplně univerzální není žádný auto. Já budu první, kdo bude chválit SSS za zábavu v legálních rychlostech, za pocit lehkosti a vyváženosti......jenže mi zas trochu vadí,když nemůžu v běžným provozu bezpečně předjet docela obyčejnou Oktávku. Takže by to chtělo doma mít tak šest, sedm různých aut a možná by to stačilo pokrýt moje požadavky. ;-) -
white label 10.06.14 11:42
« Re: Nové téma na červen/jún 2014 - oficiálně
Ad první věta, problém je i v tom, že rychlostní limity jsou (k vůli bezpečnosti) poměrně nízké a řeší se dnes mnohem více, než dříve. Na druhou stranu pokud jsou na trhu i auta jako je SSS (svým způsobem i Toyobaru) není důvod si na to zas tak moc stěžovat.
Vím sice i o úsecích kde se dá pobavit i s dnešním kompaktním hh v legálních rychlostech, ale je jich velmi málo a nebývají moc dlouhé. -
iudex 10.06.14 10:01
« Re: Nové téma na červen/jún 2014 - oficiálně
S prvou vetou absolútny súhlas, ostatne nedávno som to tu písal.
Posledná veta je ale tak trošku wishfull thinking, ono si moc neviem predstaviť okruh, kde by sa neprejavila výhoda 65 koní (a hlavne 150 Nm) navyše. A ani Megane nie je žiadna neobratná krava, aby strácala na pomalom okruhu na Toyobaru. A posledná veta, to je taká petrolheadská latina. ;-) Výkon oceníš aj v zákrutách, minimálne v jej polovici od apexu. Plus GT86 s jej úmyselne ľahko pretáčavým charakterom nie je robená na najlepšie časy, kde sa ráta čistá stopa a maximum adhézie, nie lietajúci zadok.
[odkaz] -
Bully_ 09.06.14 22:56
« Re: Nové téma na červen/jún 2014 - oficiálně
Smutna realita je takova, ze dnesni HH jsou zabavne az ve zcela nelegalnich rychlostech, zatimco s jinymi kategoriemi aut (ale i treba s takovym Swiftem Sport) si uzijes i pri volnejsim tempu. Podle tachometru, ne podle toho, co musis predvadet za volantem. BTW na opravdu technickem okruhu naseka takova GT86 i tvemu MRS, nemuzes si myslet, ze jsou vsechny okruhy jako ten Masarykuv a jemu podobne. Vykon chybi vetsinou na rovinkach, ne tam, kde se ridi.
-
Ronault. 09.06.14 19:54
« Re: Nové téma na červen/jún 2014 - oficiálně
Th: No stane se ;-) Nezávidím....
Ale těch 147 není problém mít na okresce ani s běžným autem, ne jen na okresce, aniž by si toho člověk všiml. Minulý týden jsem takhle při předjíždění dodávky měl na I/43 165 km/h aniž by mi to přišlo nějak moc... To už by bylo i na rodný list.
Z druhé strany to ale byla trochu zbytečná pokuta a z pohledu pozorovatele ses tak trochu nechal vyprovokovat pocitem silnějšího, tu dodávku prostě ještě chápu, ale Golf rozhodně žádnou brzdou provozu nebyl a v Rakousku bych se teda do předjíždění jej nepouštěl.
. Já když se dostanu do zahraničí, tak jsem značně opatrnější. Rakousko je dokonce jediná situace, kdy v obci používám omezovač rychlosti.... mám z nich prostě bobky >:D
A ještě jedna zkušenost z loňska v Polsku. Moc se mi líbily statické radary, které byly jen na rizikových místech a hezky a hezky označen, včetně uložení v navigaci, to bych klidně uvítal i u nás. -
Thomasino 09.06.14 16:16
« Re: Nové téma na červen/jún 2014 - oficiálně
No aspoň vidíš, že i MRS Cup na semislickách (s tvrdými bočnicemi) na rovné hladké okresce vypadá jako vcelku rozumné kultivované a komfortní auto >:-[] >:-[] >:D
Z tohoto pohledu má samozřejmě pojetí GT86 s poněkud slabším atmosférickým dvoulitrem něco do sebe, když jedeš rychle, tak ho musíš ždímat a všimneš si toho ;-) Na okresky je určitě moc fajn, ale na okruhu by mi ten chybějící výkon hodně vadil :-( -
iudex 09.06.14 16:13
« Re: Nové téma na červen/jún 2014 - oficiálně
woody: tak presne toto napísali v autoexprese o Subaru BRZ (v dlhodobom teste, kde ho o.i. porovnávali aj s malými hothečmi typu FieSTa či Mini Cooper):
"I’ve spent a lot of time wondering if it’s a car I’d want to live with every day. It’s great fun on the right road, but I’m only on the right road about five per cent of the time.
Every other minute, I’m left thinking the ride is unrelentingly firm and the cabin could definitely do with some work.
If I lived – and commuted – on a great stretch of smooth, twisting and deserted road in the middle of Wales, I’d have the BRZ every day. But as it stands, I’m doing a lot of town and motorway driving, and that’s just not where it shines.
As much as I love the Subaru’s exclusivity, looks and handling, this time I’d take the MINI."
[odkaz]
A rovnako ani ja, ani Ty nie sme na tom inak, tiež si na "tých správnych cestách" tak 5% času a asi by nebolo akceptovateľné zvyšných 95% sa presviedčať, že to nejako pretrpíš, veď niekedy opäť príde tá správna prázdna a zakrútená okreska.
-
Thomasino 09.06.14 16:12
« Re: Nové téma na červen/jún 2014 - oficiálně
Naposledy jsem taky platil za rychlost zase v Rakousku, ale to je už 1,5 roku a taky to bylo 70 na 50-tce v obci (ikdyž na obchvatu, kde 50 bylo trochu nesmyslně a kolem byly 2m zdi) a z 50 EUR jsme nějak ukaceli na 20 EUR, protože jsme více neměli. Co jsem tak slyšel kolem sebe, ta výše pokuty se i v Rakousku hodně liší, záleží na koho narazíš, ostatně asi jako všude. Jeden tam prý nedávno dostal za 180 na 100-vce pokutu 700 EUR, což by už bolelo hodně!!
No neměl jsem pocit že jedu nějak rychle, sám jsem byl překvapen tím údajem :-( -
woody-alien 09.06.14 15:40
« Re: Nové téma na červen/jún 2014 - oficiálně
iudex: Jo taky mě zaujalo, že na kameře to vypadá jako "piánko" jízda... ;-) Což mě vrací k tématu mého (a nejen mého) výběru. Prostě podle mě, pokud má být HH provozován pro denní ježdění, je nezbytně nutné, aby se choval nerušivě i v legálních rychlostech. Byla by pro mě otrava používat jako daily car auto, které v legálních rychlostech musíš přetrpět, aby sis pak užil svých 5 minut slávy na opuštěné okresce. To "nerušení" můžeme mít každý nastaveno různě, ale princip je stále stejnej. Pokud nebudu mít auto jen jako víkendovku, raději dám přednost univerzálnějšímu pojetí než vyhraněnému typu. "Praví" petrolheadi prosazování takových aut (mimochodem prakticky celé kategorie HH) proklínaj, já je vítám.