Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
woody-alien 13.06.14 10:44
« Re: Na prodej pěkný Megane R.S. 265, rok starý :-)
Thom: No tak tos mi fakt poradil... 8-s Co myslíš, že asi tak v bezesných nocích řeším ? GTI, Cupru nebo CRS ? >:D >:D Cupru jsem zatím tedy nejel, ale předváděčka už je domluvená na příští týden. Pro každé z těch tří mám dost důvodů pro i proti. ;-) MegRS a GT-86 jsem vážně neuvažoval, holt i kategorie petrolheadů má svoje úrovně a já s klidem zůstanu v té nižší, nepravověrné. >:-[] -
Thomasino 13.06.14 10:22
« Re: Na prodej pěkný Megane R.S. 265, rok starý :-)
Já ti to srhrnu: Kup si s klidem Clio RS, nebo Golf GTI, Cupru či MRS :-) Ani s jedním neuděláš chybu a všechny tě budou hodně bavit a uspokojovat. Některé jsou zábavnějším, některé místo toho zase univerzálnější >:-[] Ale stejně tak tě bude určitě hodně bavit GT86, ta z těchto asi nejvíce, ale zase je nejméně univrzálnější. Ale pokud máš další auta, kup si GT86 (y)
Ale jestli nyní vybíráš, tak bych těch 99 Kč za to EVO rozhodně investoval ;-) -
-
woody-alien 12.06.14 21:32
« Re: vliv hmotnosti kol
wl: Jasně, a přitom se to dá dělat i řekněme s určitou elegancí a nadhledem. Třeba já jsem se taky nikdy úplně nesmířil s tím, že jsem místo Kizashi koupil Mondeo. Ale dělám co můžu, aby to na mě nebylo znát. >:D >:D Zřejmě si to zklamání nakonec budu muset nějak kompenzovat, já nevím....že by třeba nákupem u koncernu ? :-O >:-[] ;-)
PS: Btw do diskuse na homepage o Kizashi jsem se úmyslně nezapojil. Nebyl bych úplně objektivní, protože Kizashi v manuálu jezdí opravdu výborně. Hned napoprvé takhle trefit jízdní vlastnosti, jakousi lehkost a agilitu v době monstrózních těžkopádných střednětřídních mainstreamů, to smekám. Vzhledově se mi líbí a ani interiér není žádná ostuda. Na druhou stranu existuje spousta objektivních důvodů, proč je Kizashi v Evropě neúspěšné. Což pochopitelně uznávám. A tak bych těžko snášel na jedné straně nechápavé nářky proč to nikdo nekupuje a na straně druhé kecy o autě z 90-let minulého století, o motoru, kterej do 4.000 nejede a žere 12 litrů (úplná blbost, ten motor má v Kizashi pohodovej charakter a už odspoda táhne slušně, nad 4.000 ještě o hodně lépe ale zase to není žádná vysokootáčková pila a při mém "testu" zaměřeném na běžné užívání - žádné courání - mi v kombinaci ukázal něco nad 8.5 litru) atd. Toho auta je docela škoda, ale svým zaměřením vyhoví jen úzké skupině kupců... -
white label 12.06.14 19:42
« Re: vliv hmotnosti kol
šn
Problém "Kata i kaktuse" není v tom, že si koupil produkt značky KIA, ale v tom, že se s tím nedokázal smířit (těžko říct, proč přesně)...., no a v diskusích opravdu bojuje především sám se sebou, i když on sám je přesvědčený, že bojuje proti nespravedlivě úspěšnému koncernu a jeho "stoupencům".
Samozřejmě, že podobných týpků je na webu víc, ale např. wolffa určitě jmenovat nechci. >:-[] -
šmoula nešika 12.06.14 19:07
« Re: vliv hmotnosti kol
woody: To jo, white taky občas provokuje a koleduje si a o jeho debatách s nejmenovanou bývalou uživatelkou se dodnes vedou pověsti, ale je to řekněme důvěryhodná osoba, která má jisté zkušenosti jak z teorie (především auta z D), tak i z praxe - kdo zná Fotosoutěž, tak ví, že white zrovna label není. Od tohoto typana čtu jen jakési záblesky a provokace. Mrzí mě, že to častokrát chytne třeba i jossalita, GTIho, Gilgita... A aspoň malinko snad každého. Ale tak už to je. Jinak včera, nebo kdy byl v telce chlap, koreolog či co, a já málem vykřikl Gilgit! >:D Ne opravdu, nej chytrolín, každýho hned zpéruje, a pak začne mluvit o VAGinálcích. 8-s >:D >:-[] -
šmoula nešika 12.06.14 16:33
« Re: vliv hmotnosti kol
woody: Vidím, že máš dobrou náladu. :-) :yes: Jestli ti u Volkswagenu nepřibalili trochu LSD. Jako Čtvrtníček tenhle týden. [odkaz] >:D :yes:
A když jsme u těch zkratek, Bully včera efektivně bez poznámek kolem odvedl diskusi od barviček. >:-[] Kde se WL trochu opakoval... Všichni už přeci vědí, že CSG [Babiččina stará modrá zahradní lopatka] je namodralá šedá a LMS (Limestone) [Shnilý tone of lime] je temperová matlanice na šutru/hornině. >:D >:-[] Teď se přidala i jakási "středně šedá", která už z názvu nepotřebuje další koment. >:-[] -
iudex 12.06.14 15:35
« Re: vliv hmotnosti kol
Sorry, ale pol nádrže nemôžeš cítiť. Ak by sme spravili pokus, že Ti dám Tvoje auto raz s plnou nádržou a raz z polovičnou, som presvedčený, že to nerozoznáš. Samozrejme si mohol cítiť spolujazdca v i30ke s atmo 1,6kou, ale tvrdiť, že pri 195 kW aute rozoznáš pol nádrže, prepáč, to Ti neverím. ;-)
P.S. Ja rozoznám, či mám plnú nádrž v Mondeu, ale tam to nie je kvôli poklesu dynamiky či ovládateľnosti, ale kvôli špecifiku Mondea, že benzín v plnej nádrži počuteľne špliecha pod zadnými sedadlami. >:D