Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 10 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 17.06.14  11:32

    « Re: Diamant je opět největší

    iudex: Souhlas. S GTI se dá pobavit až až. A na co by ti (nám) bylo auto, které díky svým řidičským schopnostem nevyužijeme třeba ani z 30 procent...a tím nemyslím zrovna MegRS, zas takovej zázrak to není. Tak mě napadá. Třeba je potřeba k řádnému ocenění zábavnosti HH, k takovým těm úplným detailům, jemným nuancím v řízení a v naladění podvozku nejprve vlastnit nějakou tu "mr.dku". To jsme asi podcenili tuhle nutnou průpravu. >:D ;-)

    No, teď už to asi nenapravíme a zůstaneme nedovzděláni. ;-\ >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 17.06.14  11:13

    « Re: Diamant je opět největší

    To je právě už věcí pohledu a priorit. Pro tebe je důlěžitější univerzálnost, já třeba spíše upřednostním zábavu a dost mě zajímá využitelnost a rychlost na okruhu (jiné auto do 900T není tak rychlé ;-) ). Každý to má jinak a je fajn, že si můžeme vybrat. Golf R v testu EVA vyhrál (taky stojí přes mega), ale zároveň dodávají, že s MRS je větší zábava :-) Nicméně Cupra i GTI skončily až za MRS ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 17.06.14  10:33

    « Re: Diamant je opět největší

    Thom: áno, súc si vedomý svojich vodičských schopností, GTI mi bohate stačí a na dlhú dobu stačiť bude. A keď som videl, kde sú možnosti GTI, ak ho do parády zoberie pán vodič ako je dinar, tak si myslím, že moje jazdenie možnosťami auta nebude limitované asi nikdy. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 17.06.14  10:33

    « Re: Diamant je opět největší

    Th
    Buď chci univerzálního hh, nebo opravdu sportovní auto ("náhražky" nevyhledávám) a MRSC není vyloženě ani jedno z toho.
    Test v EVO nevyhrál MRSC (ani Cupra), ale GR, proč asi?

    P.S.: Z mého pohledu MRSC (proti plnohodnotným hh) nepřidává tolik zábavy, aby to zcela kompenzovalo ztrátu jeho univerzálnosti pro hh typickou/určující.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 17.06.14  10:26

    « Re: Diamant je opět největší

    Zino
    Bohužel přesně k takové "šaškárně" to spěje, honbě za časem na NS ustupuje zdravý rozum. U verze MRS 275 T předvedli (jinak velmi schopní) hoši z Renaultsportu více ješitnosti, než umu.
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 17.06.14  10:23

    « Re: Diamant je opět největší

    iudex - chápu tě :-) Ale přišel ti třeba ten F-TYPE méně zábavný než GTI ?? ;-) Ale pokud ti stačí GTI, tak buď rád !! >:-[]
    Nikdo netvrdí, že s GTI také nemůže být zábava, ale s MRS je prostě o kousek větší, to je celé...
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 17.06.14  10:12

    « Re: Diamant je opět největší

    Thom: no opýtaj sa dinara a webpaju, či im moje GTI prišlo málo zábavné. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 17.06.14  10:09

    « Re: Diamant je opět největší

    BW: A sikovky na řízení budou u té Cupry RRRRRRR v ceně nebo jako extras ? >:D :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 17.06.14  09:32

    « Re: Diamant je opět největší

    Jde o to, že Cupry bez zadních sedaček se neprodá tolik, jako Meganů bez zadních sedaček. Ten má přece jen už nějakou reputaci ;-) Hlavně ve většině testů, ikdyž je někde Cupra nebo Golf R rychlejší, zároveň vždy dodávají, že Megane RS je mnohem zábavnější na řízení !! :-) Viz. poslední velký test v časopise EVO, ale i jinde. V neděli jsem viděl Cupru 5D v bílé na Legendách v Praze, málem jsem ji přehlédl, takový obyčejný nicneříkající HATCH :-( Škoda, mohla být odvázanější.

    P.S.: Dodatek pro White Labela a IUDEXe: ANO, GTI je mnohem univerzálnější na každodenní ježdění a z podstaty kategorie HotHatch to může být pro většinu lidí významnější aspekt (taky se GTI prodává několikanásobně více než MRS - a to je dobře), ne však pro ty co hledají především zábavu a ke všemu čas od času vyrazí na okruh ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Brandon-Walsh

    Brandon Walsh 17.06.14  06:26

    « Re: Diamant je opět největší

    vyberme z cupry zadne sedacky, dajme jej akrapovic .... a bude rychlejsia ako megane v limitovanej edicii, nasledne renault vyberie predne sedacky, na co seat odpovie odmontovanim volantu >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 16.06.14  19:36

    « Re: Diamant je opět největší

    Thomasino šel zrušit objednávku na Cupru a jel se domlouvat na Astru OPC Extreme >:-[] >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto poterienko

    poterienko 16.06.14  18:12

    « Diamant je opět největší

    Thomasino umřel?......štěstím? >:D
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 15.06.14  15:12

    « Zahájení přihlašování

    Je 15.června 2014 a zahajuji přihlašování do Fotosutěže za Červen 2014 - téma je "Moje auto a ochrana". ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Brandon-Walsh

    Brandon Walsh 15.06.14  08:47

    « Re: 495 koní v akcii

    teda iudex klobuk dole pred tvojou odvahou, ja by som s tym isiel 50 a nechal sa radsej zviest >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 15.06.14  07:44

    « Re: 495 koní v akcii

    Leg: A ještě něco, líbí se mi jak na té společné fotce zezadu vypadá GTI jak hodnej klučina z dobrý rodiny, co maximálně trochu zazlobí v mateřské školce, ve srovnání s ulicí otřískaným sígrem ze Žižkova. >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 15.06.14  00:03

    « Re: 495 koní v akcii

    Leg: Pro mě by asi podobná "ponuka" znamenala dost třaskavý koktejl nadšení a zděšení. Bungee-jumping s naříznutým lanem je proti tomu slabý odvar. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Leg

    Leg 14.06.14  23:35

    « Re: 495 koní v akcii

    Woody: ja neviem či by som preventívne podobnú ponuku neodmietol. Predsalen, po zvezení v niečom podobnom by som si po presadnutí do svojho auta pripadal jak v rozhrkanej chcípline a moje dlhodobé sebapresvedčovanie, že jazdím v najlepšom a najrýchlejšom aute široko-ďaleko by sa rozpadlo ako domček z karát. A to rozhodne nechcem. Ale nakoniec by som aj tak neodolal, nakoniec, na odmietnutie podobnej ponuky sa ťažko hľadajú výhovorky, aby človek nevypadal ako úplny ignorant.
  • « 00 Reagovat !

    foto Leg

    Leg 14.06.14  23:27

    « Re: 495 koní v akcii

    Fú, tak to je paráda, určite zážitok jaxviňa. Normálne mám chuť naskočiť do jedničky a vyraziť zátačkám vústrety. Teda nechcem tým povedať, že by sa moje auto mohlo akokoľvek zrovnávať s osemvalcovým f-typom, ale skôr to, že si to fantasticky napísal.

    A gratulujem, že si to auto nerozflákal!

    P.S. Fotky sú parádne, hlavne na tá teaserová. Jasne, krása F-typu je dokonale zatienená neskutočne dobre trafeným odtieňom šedej na nejakom hatchbacku, ktorý sa náhodou priplietol do záberu, ale pozornému oku určite neunikne elegantná silueta roadsteru.
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 14.06.14  22:38

    « Re: 495 koní v akcii

    iudex: Fíha, chlupy se mi na zádech zježily, ruce zpotily a na čele vyrazila krůpěj. Tohle je jiná liga....... :yes: :yes: S tímhle bych na obyčejný silnici jezdil jak připo...ranej, to opravdu nejdřív někde nacvičit. Smekám před odvahou tvojí, i tvých spolujezdců. Mně by možná úplně stačilo, kdyby mě v tom Dinar svezl. Každopádně ještě jednou. :yes:

    PS: Dinarova slova mají pro mě velkou váhu a je to dobrá zpráva hned ze dvou důvodů. 1.GTI je opravdu pro mě dost dobré. >:D 2. Teď už se i Dinar svezl, čili případné zajíždění by možná mohlo proběhnout klidněji než v tvém případě. >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 14.06.14  22:21

    « Re: 495 koní v akcii

    Moje rande s kočkou alebo sedliak v meste.
    Dnešok sa zapíše do mojej skromnej automobilovej histórie veľkými písmenami: mal som tú česť šliapať na pedál 495 aristokratickým britským koňom.
    Kolega webpaja netrocháril a zabezpečil rovno to najlepšie, čo najnovší športiak od Jaguaru F-type ponúka: 5,0 V8 kompresor. Žiadne zbytočné reči, nasadáme a vyrážame do kopcov; kolega Dinar v mojom GTI za nami.Nie je čas na zoznamovanie sa s nastaveniami, paja priebežne informuje, čo vlastne mám nastavené (štandardný režim, ale aktivovaný orchester vo výfuku). A práve zvuk auta je to, čo robí najväčší dojem: ono konfigurácia V8 sama osebe znie parádne, ale štvorica výfukov s nejakým rezonátorom vovnútri robí také peklo, že sa obzerajú aj vodiči okoloidúcich áut. To je doslova rev, plus pri ubratí strieľanie a prskanie do výfuku, no návykový koncert. Výkon takmer 500 koní znamená prebytok výkonu vždy a v každej situácii a tým naozaj myslím vždy. Neexistuje predbiehací manéver, ktorý by motor nezmenil na brnkačku, žiadne auto oproti nie je tak blízko, aby to nevyriešilo len intenzívnejšie zatlačenie plynu. Ale nebol to výkon samotný, o čo mi išlo, ale hlavne o skúsenosť so silnou zadokolkou. Skutočnosť, že dinar v GTI sa mi lepí na zadok znamená, že idem ako v autoškole, takže pomaly zrýchľujem a keď si myslím, že už nejdem úplne pomaly, keď idem na krátkej rovinke medzi zákrutami asi 150, tak ma paja odrovná vetou, že tadiaľ Dinar išiel 220. ;-) Pomaly sa mi v zákrutách darí zadnými kolesami občas uhnúť do strany a ja sa začínam usmievať, presne toto som chcel zažiť: zadokolku s veselým zadkom. Výkonu je tu toľko, že ani brutálne široké zadné gumy nezabránia preklzovaniu zadných kolies, keď sa dá silnejší plyn uprostred zákruty. Paja ma tiež upozorňuje na to, že jazdím typicky predokolkovo: prirýchle nájazdy do zákrut a naopak málo plynu na výjazde, tak sa to snažím zmeniť, ale zvyk je železná košeľa. Viem, že so silnou zadokolkou sa brzdí nie v zákrute, ale pred ňou a od apexu môžem zatlačiť, ale občas ten nájazde preženiem a musím brzdiť aj v zákrute a tu mi už auto trochu poskakuje. Ale keďže mám stále dinara za zadkom, je mi jasné, že jazdím ako škôlkar, ono na rovinke mu samozrejme utečiem, tam nemá nárok, ale v zákrute je zase za mnou. Skrátka som amatér, ani 500 koňové auto mi nestačí na to, aby som striasol Pána vodiča v oveľa slabšej predokolke. Na vrchole kopca mením spolujazdca, paja berie Golf a dinar mi robí navigátora. Ja si dovoľujem čoraz viac, paja mizne niekde vzadu, aj dinar ma upozorňuje na moje zlé nájazdy do zatáčok. Ja čoraz väčšmi tlačím vo výjazdoch na pedál, zadok vždy trošku ubehne, až kým prišla osudná chvíľa: zákruta, za ktorou bola cesta dosť široká a s širokými krajnicami, tak si hovorím, je čas na poriadny powerslide: väčší plyn, a zadok mi zrazu odskočí nekontrolovane, hop, toto som nechcel, dávam kontra, zadok sa prudko prehupne na druhú stranu, zase kontra a takto som tancoval po ceste pár krát, kým sa mi to podarilo ustáť; chvalabohu práve nešlo nič v pritismere. Keby som mal čas, aj sa spotím a modlím, ale nemal som, ruky mi pracovali a až keď som roztancované 500 koňové monštrum skrotil, vyrazil na mňa pot. Auto za 100t eur a skoro som ho poslal do priekopy :-/ A čo na to môj spolujazdec? Iba lakonicky skonštatoval: Vidíš, já vždycky říkám, že tohle je nejlepší nacvičit si někde na letišti. Ďalších pár zákrut som zrejme viditeľne zvolnil, lebo paja ma zase dobehol. Ďalej už moc powerslidy neprovokujem a snažím sa ísť čistú stopu. Dôjde aj na cruising, ktorý tiež Jag zvláda s prehľadom, napriek obrovským 20“ kolesám. Ale malé pridanie plynu, 8-stupňová ZF briskne podradí, výfuk zaprská a amazonský predátor je späť. Keď prídeme do cieľa, dobehne vysmiaty Paja a smeje sa, ako mi lietal zadok. Debatujeme, hodnotíme. Malé prihriatie si polievočky: Dinar na adresu GTI vyhlásil, že je to najlepšia predokolka, akú kedy jazdil a keď to povie on, tak to má naozaj váhu. Hlavne ocenil prácu samosvoru a jeho výraznú pomoc pri výjazde zo zákrut. Jediné, čo sa mu nepozdávalo, bol manuál, ale tento omyl človeku, ktorý má automat aj vo svojej víkendovke pre zábavu, odpustím. ;-)
    Na parkovisku, kde stojíme, prídu nejakí mladíci s vytunenou Almerou, ktorej sa odkvapovej rúry namiesto výfuku rinú drsné zvuky, tak paja skonštatuje, že je čas ukázať im skutočný zvuk. Dinar pri odchode zadupe plyn do podlahy a F-type predvedie zrazu motorkárov, čo za peklo dokáže spraviť poriadny motor a štvorica výfukov.
    [odkaz]
    [odkaz]
    [odkaz]
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…