Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Thomasino 17.06.14 14:50
« Re: Diamant je opět největší
Na "pana Jandu" se moc nedívejte, to je tak trochu pacient (hodně slušně napsáno) >:-[] Někdy se ho zeptejte, kolik novinářských aut rozstřelil za poslední 3 roky >:-[] >:-[] >:D
Někdo tu nedávno psal, jak se mu líbila jeho videa, jak bezvadně řídí. Tak úplně bez vad to prý není, občas nějaké hodí do škarpy !! :-) -
woody-alien 17.06.14 14:49
« Re: Diamant je opět největší
Ron: Ani nemluv. Včera kousek od nás sestřelil "manažer" v Supu kluka a holku na motorce, prostě jim to tam frknul z vedlejší jako prase. Holka je v kritickým stavu, kluka nejdřív vůbec nemohli najít, pak ho našli až daleko za svodidlama na svahu směrem k Labi. Pochopitelně mrtvýho. 8-s :no: Pevně doufám, že moje děti motorky vynechaj...to je opravdu poukázka do kremace.
-
white label 17.06.14 14:46
« Re: Diamant je opět největší
Ron
Obecně vidím problém především v neexistujících pravidlech, bez kterých nejsou časy absolutně srovnatelné. Pokud je tedy možný komplexnější externí tuning, pak pro každého a neomezeně a pokud je možné kuchat, pak stejnou možnou měrou pro každého. -
Ronault. 17.06.14 14:34
« Re: Diamant je opět největší
No swear: Článek pana Jandy je perfektní v tom, že každé tři věty musí čtenáře přesvědčovat, že opravdu zhola nic proti Renaultu nemá, teda krom toho, že jeho produkce stojí za nic, ale jako že fakt není neobjektivní, ať si nikdo nemyslí, že ne >:D Je zajímavé, že glorifikuje Cupru, která prosím při tom rekordním kole vypadala přesně takto: [odkaz] Jestli tohle je produkční auto, tak já jsem papa Noel. V podstatě z fotek ani nejde poznat, jestli má zadní okna nebo jen třeba plasty... Budu rád, když pak s tou produkční verzí, až bude, za stejný čas obkrouží Nurburgring.
WL: Přemýšlím, jestli někdy ve spojitosti s Leonem vyšlo najevo, jestli to je "šaškárna" nebo jsi to jen diplomaticky přešel mlčením. O pejorativním vyznění toho slova můžeš diskutovat, nic to ale na tom nezmění. O tom, že jej může kdokoliv jakkoliv překonat není pochyb, fandím otevřeně všem. A kde tedy vidíš principálně potíž? Že se na tom podílelo více dodavatelů a ti si tím udělali reklamu? To je snad běžné, ne?
Legacy: Vidím to stejně :yes: Jen teda musím upřesnit data. Já z Fanouše vystupoval vysmátý, Mariachi, který byl jediný, kdo se odvážil krotit tuhle bestii, vystupoval taky vysmátý, dokonce, když jsem ho míjel za volantem jeho auta, tak z okna na mne mával zvednutým palcem, jak byl nadšem. No a Tatrovák se celou cestu smál, takže žádný děs se nekonal, teda krom těch, kteří mi nestíhali >:-[] >:D A to jsem prosím jel na zimních gumách :-!
Woody: Pro mne čas taky nic neznamená a jak jsem psal už v hlavní diskuzi ve Shrnovačce, všem by nám ujela Sabina v Tranzitu >:-[]
iudex: Nikdo strach o život neměl, teda krom těch motorkářů, že ano... ale ti už s tím osudem mrtvoly na motorku sedají... >:-[] -
iudex 17.06.14 13:31
« Re: Diamant je opět největší
Ron: to si trochu pletieš, ja som zo svojho auta nevystupoval vyľakaný, lebo ja som v ňom nešiel a povedal som, že radšej kvôli pokojnému spánku nechcem vidieť, ako na ňom niekto jazdí. >:-[] Plus ako správne poznamenal Leg obava o auto je niečo iné, ako strach o život pri jazde vo Favorite. >:-[]
A napr. teraz cez víkend som bol úplne kľudný, lebo som vedel, že GTI je v rukách skúsených šoférov (dinar i webpaja) a skôr som bol zľaknutý z toho môjho tancovania s F-typom. >:D -
white label 17.06.14 13:27
« Re: Diamant je opět největší
w-a
Naprostý souhlas! :yes:
P.S.: S podobnými nepravidly je velmi pravděpodobné, že to zase někdo brzy překoná (jedno jestli Cupra R, Type-R...) a dokud to nedostane kontrolovatelné "mantinely" hrozí, že z toho stane ještě větší fraška, kdy to "kdejaká" nová předokolka s výkonem kolem 300 PS nějakým způsobem překoná (ať už to přeskočí, nebo podleze), za nedlouho to bude třeba Cupra R, potom Type-R, FoIIIRS, příští rocco R atd. atd. -
woody-alien 17.06.14 13:07
« Re: Diamant je opět největší
Ron: Pro mě třeba časy na NS nic neznamenaj, a tak se tím nezabývám, ale chápu, že dokud nebudou pro všechna auta rovné podmínky, tak nemá ten čas žádnou vypovídací hodnotu. Je to jen o tlučení se do prsou - My jsem ti nejrychlejší. A platí to samozřejmě jak pro Cupru, tak pro Megane.... v budoucnu třeba pro CTR. Motorsport do toho netahej. Pokud vím, všechny soutěže motorsportu mají určitá omezující pravidla, aby byly základní podmínky víceméně vyrovnané.
Pochybuju, že ty nebo já bychom si kdy koupili auto jen proto, že je nejrychlejší na Ringu. Ono totiž rychlejší neznamená lepší, určitě ne pro každého. A v tom to je. Samozřejmě je nesmysl tvrdit, že s vyhozením sedaček a nasazením Abramoviče >:D by smyčku dala s prstem v nose Under8 i taková Kia se splašeným apostrofem, což je zas opačný extrém zmíněných diskusí. Takže nakonec se patří Renaultu pogratulovat k dosažení cíle, zřejmě je to pro image jeho divize RS důležitější než pro jiné. Jen se trochu bavím tím, jak odlesk té slávy na sebe nechá diskusně dopadat kdejaký majitel Scénica. Když to shrnu - Renault má momentálně nejrychlejší předokolku na Ringu, kterou si můžeš objednat a (krutě) zaplatit. Slušnej výsledek. :yes: Ale daleko zajímavější pro mě je třeba Clio RS, který to tam dává (tuším) za 8:43 nebo tak nějak. ;-) -
Leg 17.06.14 12:58
« Re: Diamant je opět největší
Áno, ide o porovnávanie si pinďoura a kto najďalej dočurá. Ale keďže človek, a chlap obzvlášť, je tvor ješitný, v týchto takzvaných závodoch o hrabajúceho kráľa ringu žiadnu šaškáreň nevidím a celkom ma baví sledovať, kto s čím príde a ako na to zareaguje konkurencia + neodmysliteľné dohady od použitia závodných gúm cez tajné načipovanie motora a zalepenie špár až po totálne vykuchanie interiéru.
Jasne, môžte namietať že sú to len internetové žvásty majiteľa obstarožného BMW a iných kecálkov a že v skutočnosti je výsledný produkt úplne useless, lebo nemá zadné sedačky, klímu a aby človek dostal rovnaké rekordné auto, treba k už tak nemalej cene zaplatiť pomaly toľko ako za ďalší megoš v holobyte. V skutočnosti ale profitujú všetci - je to rekordná limitka, takže za tými 500 kusmi sa len zapráši, v Renaulte majú neskutočnú propagáciu takmer zadarmo a podobne si prídu na svoje dodávatelia komponentov, o ktorých dnes hovorí celý autosvet. -
white label 17.06.14 12:37
« Re: Diamant je opět největší
Já psal o šaškárně "u Renaultu", nebo je to spíš vztahovačnost příznivců erotického démantu? Šaškárna je to samozřejmě bez ohledu na značku, jestli máš důkaz (aspoň nějaké oficiálnější prohlášení) o tom, že ty sedačky neměla ani Cupra (drby neberu), a že to, na rozdíl od Renaultu, nezveřejnili, je to taky "šáškárna", padni komu padni.
Proč v tom za každou cenu hledáte (značkovou) knoflíkovou válku, když jde především o princip? -
Ronault. 17.06.14 12:23
« Re: Diamant je opět největší
Tak a máme tady klasickou diskuzi, chlapci neuražte se - "Kdo má většího pinďoura." >:D
Většinou tyto diskuze chápu a mají zde smysl, ale tady mi to nikterak nepříjde zajímavé, proč?
WL: Co Tobě příjde jako šaškárka u Renaultu, že udělali poctivě auto, které se dá koupit, tak jak ti pak příjde Seat, když auto oblepili lepící páskou a vymontovali sedačky? Jestli ti to příjde jako šaškárna dělat rychlostní časové rekordy produkčních či neprodukčních verzí, tak to nesleduj, ale v tom případě nemá smysl v podstatě žádný motoristický sport. Jestli je čtyřkolka rychlejší, ať je, nikdo to Golfu R nebere, stejně tak nikdo nebere možnost celému koncernu, hondě, Kii i té Ladě vytvořit nejrychlejší produkční předokolku na Nurburgringu.
iudex: Samozřejmě že GTI je zábavné auto, ale ono v podstatě i ten můj Favorit je zábavné auto, alespoň já jsem si tu jízdu v onu inkriminovanou sobotu užil možná ještě více než ty, tedy vysmátý jsem z auta vystupoval vysmátější, ty spíše polekaný, že ti někdo vytáčel nezajeté auto... ;-) jestli je nebo ještě není Megane HH je bezpředmětné.
Toliko můj příspěvek do téhle vtipné diskuze oslavujících (Thomasino), pochybovačů (iudex) a nepřejích (WL) ;-)
Fanouš is best, howgh :yes: >:D -
iudex 17.06.14 11:56
« Re: Diamant je opět největší
Tom: univerzálnosť je jedna vec, tam samozrejme trojdverový Megane hečkupé nemôže GTIčku konkurovať, ja som ale myslel aj tú jazdu samotnú. Ono na bežnej ceste nebude ten M RS nijak dramaticky rýchlejší (ak vôbec), pretože tam je viac ako výkon samotný dôležitá schopnosť preniesť ho efektívne na cestu a toto GTI zvláda prekvapivo dobre.
Konfiguroval jsem si ho a přemýšlel nad ním :-! Na běžné ježdění by byl lepší, na ježdění po okruhu a okreskách podle všeho asi ne. Možná někdy rychlejší, ale ne zábavnější. Na jedné straně rychlost vyžaduji (do určité úrovně - viz. GT86, to už bylo za limit), ale pokud je malý rozdíl (GR versus MRS), tak pak upřednostním spíše zábavu. Nemluvě o tom ,jak stále vypadá :-(