Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Brandon Walsh 25.06.14 12:21
« Re: Drobná změna na Meganovi R.S. Cup :-)
teda zasahovat do podvozku od renault sportu, rad by som vedel kolko veci si tym znizenim pokazil >:-[] to si si kludne mohol kupit klasicky megane 2,0 turbo ak ten motor este davaju, nachipovat a tuzit dalej :no: -
Thomasino 25.06.14 11:23
« Re: Drobná změna na Meganovi R.S. Cup
WL - chování auta a způsob tlumení změníš podobně už změnou pneu, jak jsem psal, větší rozdíl je jestli tam dám semislicky typu Yokohama AD08R, nebo tam nechám původní letní Michelin Pilot Sport 2. S novými pružinami je to nyní něco mezi tím. Na okruhu se semislickama a pružinama Eibach by to mohlo teď fungovat o něco lépe, ale to uvidíme. Byl to takový malý levný pokus, počítal jsem s tím, že se může stát, že to budu dávat zase zpátky >:-[] >:-[] Ale podle prvních desítek kilometrů včera na mých oblíbených okreskách k tomu není důvod a opět se Eibach osvědčil (už jednou jsem s ním byl spokojený na C-Maxu). -
Thomasino 25.06.14 11:15
« Re: Drobná změna na Meganovi R.S. Cup :-)
Pro mě je to nyní stále snesitlené i na rozbitějších cestách, pokud je to takto na letních pneu. Proto sis taky koupil univerzální HotHatch a ne MRS ;-) >:-[]
Mimochodem, včera za námi byli 3 slováci, kteří chtějí kupovat 3 stejné MRS Cup na firmu (s významnou slevou) a ještě váhají jestli to nebude Cupra 280 5D. Tu si už pořádně projeli, ale není prý zdaleka tak zajímavá na řízení a taky se jim tolik nelíbí, protože to vypadá jako obyčejný hatch. Akorát jeden vyšší boreček měl problém s výhledem přes střední zpětné zrcátko, mě tam taky omezuje ve výhledu, tak ještě uvidíme. Ale říkal jsem mu, že jsem si zvykl a kdyby bylo nejhůře, vždy to může oddělat a nechat dát (ikdyž složitěji) jiné. Ono i v novém Trophy-R je jiné bez dešťového senzoru >:-[] -
-
Thomasino 25.06.14 10:27
« Re: Drobná změna na Meganovi R.S. Cup :-)
Je to v popisu té fotky, jsou to EIBACH PRO-KIT. Nechtěl jsem dávat H-R, ty jsou o hodně tvrdší, tyto jsou jen mírné přitvrzení a hlavně opticky to sedí níže.
Když je hodně nerovností za sebou, je auto jakoby nervóznější, má to kratší a rychlejší zdvih, kdežto před tím se to tvářilo pohodlněji. Ale je to tužší, nepotápí se předek při intenzivním brždění, v zatáčkách to sedí lépe :-) Vezl jsem hned kámoše co má taky MRS Cup a nyní semislicky, říkal že rozdíly jsou fakt malé (ale má jiné semislicky a ty jeho nemají tak tvrdé bočnice jako moje). Větší rozdíl byl v pondělí, kdy jsem změnil semislicky za letní pneu. Ty semisilicky jak mají tvrdší bočnice (o hodně), tak na letních to bylo o hodně měkčí, takže nyní s tužšími pružinami a letními pneu je to tak někde mezi. Až dám zpátky OZ kola a semislicky, tak to bude na okruh asi větší brutus >:-[] >:-[] -
Leg 25.06.14 09:19
« Re: Drobná změna na Meganovi R.S. Cup :-)
Vybral si tie prepravné dorazy, alebo ako to nazvať. Ale vážne, teraz to vyzerá o kusisko lepšie. Otázka na teba je, či to malo aj nejaký vplyv na jazdné vlastnosti, resp. nebojíš sa takto šťúrať v draho zaplatenom podvozku optimalizovanom v prvom rade na športovú jazdu? -
iudex 24.06.14 15:20
« Re: Kterak Yugo zvítězil nad Passatem a Borou
Šmoula: súkromie si treba chrániť, to je na webe zlatá pravda; pravda je ale aj to, že som prečítal stovky Tvojich komentárov a ani tak neviem ani len takú základnú vec, či vôbec máš auto (alebo aspoň vodičák). ;-) A to je vo fotosúťaži založenej na fotení vlastných áut pomerne podstatná otázka. ;-)
A jak si myslíš, že se vyvíjejí závodní auta pro poloamatérské závody? Vezme se rozumný základ a postupně se ladí a nastavuje tak, aby to fungovalo dle představ týmu a pro dané okruhy. A ti co se vyznají, tak vědí, že to co funguje na okreskách už tak nemusí fungovat na okruhu, nebo to co funguje na Ringu, nefunguje na okruhu typu Slovakiaring, SPA, Brno, RedBull apod. Na Ringu třeba potřebuješ měkčí nastavení podvozku, než na zmiňovaných okruzích :-) Prostě někdo ladí auto na okresky, někdo na okruh, jiní se marně snaží hledat kompromis (jako já), aby to fungovalo na okruhu a okreskách a překousne tvrdý podvozek do města >:-[]