Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 19.01.24  19:10

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M2

    Th
    Jj, bez GTS alcantara paketu to prostě není úplně GTS... ;-)

    P.S. U Audi je to s těmi třmeny naopak, černé v základu, červené s příplatkem, jen výrazně přijatelnějším, než u Porsche.
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 19.01.24  16:41

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M2

    Dnes som videl na živo 911 s lyžami a boxikom na streche. No vypadá to báječne.
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 19.01.24  15:36

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M2

    Možná jsem nemusel škudlit a dát 23 tisíc CZK za ty černý třmeny brzd a dalších 20 za parkovací kameru (mám jen čidla vpředu a vzadu), ale chtěl jsem se držet s cenou nějak při zemi. Původní plán byl do 100 tisíc EUR, nakonec to bylo 111 >:-[] >:-[] A rozhodně nelituji drahého příplatku (130T) za ten GTS alcantara/kožený interiér, to je prostě nááádhera!! :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 19.01.24  15:08

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M2

    Th
    Ještě, že tě ta Turbo kola nakonec napadla... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 19.01.24  14:29

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M2

    Miami Blue byla původně barva, kterou jsem na Caymana zvažoval, byla mezi běžnými barvami za 60 tisíc CZK, ale pak zmizela a místo ní dali tu trochu tmavší Shark Blue. Tady je spousta fotek od Porsche v této barvě: [odkaz]
    Jen bych nedal ty černý kola, který vypadají pak malá a ke všemu je na nich vše vidět. Opět bych zvolil ty moje "911 Turbo": [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 19.01.24  12:22

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M2

    Dnes ma na diaľnici predbiehal Cayman GTS v tej bledomodrej a vyzeral v nej prekvapivo dobre: [odkaz]
    Na fotke je to taká bazénová modrá, v reále to pôsobí lepšie.
    Švihák: ahoj, roky si tu nebol.
  • « 00 Reagovat !

    foto ThomasinoSmith

    ThomasinoSmith 18.01.24  20:12

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M2

    Naprosto souhlasím!! Právě že jsem nadšen z toho jak se Cayman projevuje, jak se to lehce třepe a vibruje, jak se dá vnímat řízení i celé auto přes ruce, zadek, záda, prostě nááádhera! >:-[] :yes:
    Dneska jsme měli úklid v garážích, tak jsem musel nechat dopoledne Caymana venku na ulici a kryl jsem ho z obou stran Tigoušem a Jarýskem >:-[] Tak mám konečně foto našich aut pohromadě :-) Jen škoda, že je ta ulice mírně z kopce, takto ten Jarda vypadá skoro stejně vysoký jako Tiguan! [odkaz]
    (plus 2 fotky ze sobotní projížďky do Litomyšli
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 18.01.24  14:21

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: M2

    EV Boxster je udajne hodne rýchlejší na NS ako súčasná generácia ale pre mňa(nás) staromilcov to asi není ono. Potrebujem k tomu nejaké tie vibrácie, zvuk, hluk a najlepšie manuál k tomu. To všetko platí pre auto na voľný čas či zábavu.

    Dylan z 90210 ahoj
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 18.01.24  13:55

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M2

    iu....ok...ale Ionix 5N má být v kategorii HH snad.....tož 2310kg na HH je trochu
    heavyweight..., :-O
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 18.01.24  13:50

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: M2

    Zajímavost....co se dá dnes pořídit za mizerných 600k.....[odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto Leg

    Leg 18.01.24  11:58

    « Re: Re: Re: Re: Re: M2

    iudex: zdá sa mi, že manuály v performance autách v Amerike vždy išli lepšie ako v Európe. Asi preto, že tu si manuály kupujú socky, tam fajnšmekri.

    Ja mám jasno, ako vajíčko na presun A-B mi elektrika nevadí, priam vyhovuje. Naopak, nejaké auto na potešenie si v elektrike zatiaľ moc neviem predstaviť. Ioniq N vyzerá zaujímavo a ozaj by som sa v tom chcel previezť, či tie všetky fičúry z toho spravili sktočne zábavné auto alebo to človek po týždni aj tak postupne povypína. Takto od klávesnice si to vôbec neviem predstaviť (ale viem, že napríklad taký drift mode by som na svojom aute nikdy nezapol). Hmotnosť by ma až tak netrápila (BTW bežný Ioniq 5 váži niečo cez dve tony, tak neviem kde to nabrali), ako píše iudex, ak vedia spraviť X6 čo jazdí ako hothatch, tak toto nebude až taký problém, najmä ak vnútorným priestorom (dá sa užiť ako bežné rodinné auto) a výkonom má ioniq 5 bližšie skôr tej X3M ako k ľahkému hothatchu. A tiež si treba uvedomiť, že hmotnosť (baterka) je koncentrovaná na ideálnom mieste, v podlahe medzi kolesami, rovnako ako motory sú pekne nízko, jeden vpredu, druhý vzadu.

    Som zvedavý ako sa s tým popasuje Porsche v novom Boxsteri, teda aute, ktoré je na hmotnosť asi najcitlivejšie. Vzhľadom na to, ako im dali vyžrať prechod od šesťvalcov ku štvorvalcom mi stávka na elektriku v tejto rade pripadá dosť odvážna. Ale zas, kto to zvládne ak nie oni.
  • « 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 18.01.24  11:52

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: M2

    Zdravím veterány MACZ. Doufám, že jste všichni živi a zdrávi
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 18.01.24  10:59

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: M2

    pradeda: viem, že každé porovnanie kríva, ale keď si skúsim zobrať porovnateľne výkonný spaľovák s 5 dverami, tak napr. X5M s výkonom 625k váži ešte viac, 2 475 kg. A podstatne slabšie X3M (480k) váži tiež cez 2 tony, konkrétne 2 085 kg.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 18.01.24  10:38

    « Re: Re: Re: Re: Re: M2

    iu....Ionix 5N ....2310 kg......uffff :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 18.01.24  10:25

    « Re: Re: Re: Re: Re: M2

    Tak to jsem jako amík !! Taky mám u M2 50% s manuálem! Jedna byla s manuálem a druhá s automatem >:-[] >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 18.01.24  09:01

    « Re: Re: Re: Re: M2

    Vydržať sa dá všeličo, na Kube vydržali s americkými kárami z 50. rokov až dodnes. >:-[]
    Je jasné, že ak si kúpime posledný spaľovák povedzme v r. 2029, tak s tým v pohode dojazdí väčšina z nás až do truhly. >:D Kto si ale kupuje nové auto každé dva roky (mrk mrk ;-) ), ten nakoniec v takej či onakej forme elektriky skončí. A možno to nakoniec nebude také zlé, napr. na takúto elektrifikáciu by sa neurazil ani petrolhead: [odkaz]
    Inak keď sme pri petrolheadoch, tak najväčší sú paradoxne Amíci, podľa štatistiky si 50% Amíkov kúpilo M2 s manuálom, rovnako GTI 50%, dokonca Golf R s manuálom až 40% (Rko s manuálom u nás ani nie je). [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 17.01.24  09:57

    « Re: Re: Re: M2

    Nechci být nějaký pesimista či purista, ale elektrika mě nejspíše mine !! >:-[]
    Těch 20-30 let to už s benzínovýma autama, případně hybridama, určitě vydržím ;-)
    Mě osobně prostě čistě elektrická auta přijdou jako špatný směr, a jejich násilné prosazování mi to vyloženě zprotivilo!! ;-\ ;-\
    Praděda - a ty to taky už můžeš vydržet s hybridem a benzínem (ve druhém autě pro zábavu) a nepouštět se zbytečně do elektriky a podporovat tyhle nesmysly.
    EDIT: Jinak pěkně popsaný Cayman GTS 4.0 manuál (po ujetí prvních 1500 km to vidím hodně podobně) a srovnání s novou M2. Vítěz není samozřejmě žádné překvapení ;-) [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto Franta-Zlo

    Franta Zlo 16.01.24  20:55

    « Re: Re: Re: M2

    :-) :-) :-) :-) :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 16.01.24  11:26

    « Re: Re: M2

    A také trochu elektriky, (která nás jak to tak vypadá) nemine.... [odkaz]
    More on China’s battery tech
    domination:
    Batteries comprise approximately
    40 per cent of the cost of an EV.
    Bemoaning that China’s success
    only comes from multi-decade
    government planned efforts is both
    true and academic at this point.
    C h i n a ’s a d v a n t a g e s a r e
    intimidating. China controls twothirds of the world’s capacity for
    processing lithium and dominates
    every aspect of battery production.
    China produced 10 times the
    amount of battery EVs in 2023
    as Germany.
    Chinese brands have, at a
    minimum, between 20-25 per cent
    cost advantages in the production of
    batteries compared to their Japanese
    and Western OEM competition.
    9.Fuel and emissions standards
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 14.01.24  20:17

    « Re: Re: M2

    Chlapci....to je nejnovější test na netu......tak proto...... :-!
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…