Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Thomasino 13.02.24 10:35
« Re: Re: Re: Re: Audi S3 facelift
Nemyslím si že bych se vysmíval i já, ale je pravda, že to žádný krasavec není (proto taky volba šedé metalízy, v ostatních barvách jsou ty ledvinky moc výrazné). Ale jestli to bylo v době, kdy jsi tu špekuloval o autech jako M2, RS3, Macan GTS a k tomu přidal 2 Active Tourer, tak pak je to úplně jiná kategorie a pak jsme si z tebe mohli lehce utahovat ;-) >:-[] Před 2 lety jsem byl na představení 2AT a tehdy jsem psal, že design žádná sláva, ale sedačky dobrý, materiály dobrý, jen dotykový infotaiment a ztráta kolečka je velký mínus. Mezitím infotaiment vylepšili a tady bude dokonce již nový iDrive verze 9.0 založený na Google Automotive systému a ne na Linuxu jako verze 8.0 a 8.5 :-)
Dany a Iudex - TIP pro vás. Moje drahá si často kupuje oblečení v nějakém sekáči, často dost pěkné kousky za směšné peníze. Je to holka šikovná, aspoň mě pak zůstávají peníze na auta! -
iudex 13.02.24 09:49
« Re: Re: Re: Audi S3 facelift
Tom: tak zdá sa, že ten torque splitter bude naladený trošku odlišne ako v RS3, práve aby zachovali nejaký odstup:
...thanks to the new differential on the rear axle you are able to incite some rotation on corner exit with enough space. The effect is not as pronounced as in the RS 3, but it’s still a welcome aspect to the overall driving experience. -
Thomasino 13.02.24 09:19
« Re: Re: Audi S3 facelift
Speedfred - tak musíme nějak té německé ekonomice pomáhat!! Jsme na ni tady hodně navázáni. Já se teda snažím co mohu, za posledních 7 let jsem koupil každý rok nějaké auto! >:-[] >:-[] 2017: BMW M2, 2018: Leon Cupra ST (jediný nebyl vyrobený v ČR nebo Německu), 2019: Seat Ateca FR 2.0 TSI (výroba ČR), 2020: BMW M240i, 2020: BMW M2c, 2021: Golf GTI CS300, 2022: TigR, 2023: Cayman GTS 4.0, 2024: 223i Active Tourer :-) >:D Asi by se to mělo ale začít léčit! :-O :'-(
iudex - díky! Dodání asi za 4 měsíce v červnu, výroba je "za rohem" v Lipsku :-) Ta S3 je zajímavá! Ten zadní diferák je fajn. Ještě bude hodně záležet jak bude naladěn a v jakém režimu. Mě tam chybí u TigRa, že by byl více poznat v režimu Sport nebo Individual. Je cítit hlavně v režimu RACE a to je zase auto přehnaně tvrdé, což většinou nechceš. Takže mi pomáhá jen na mokru a sněhu.
P.S.: Až ženě objednáš tu CX5 nebo Tigouše, měl bys jí k tomu taky koupit teda nějaké pěkné šaty a vyvézt do společnosti ;-) Já to doma včera podal tak, že jsem chtěl počkat 2 dny s objednáním na Valentýna, ale když už jsem tam byl, tak jsem to objednal rovnou a neztrácel tak ve středu čas :-) Z velké části je to změna auta kvůli drahé polovičce, ikdyž většinou s tím budu zase jezdit já. Ale když náhodou ona, bude se jí to pohodlněji řídit. -
iudex 13.02.24 07:54
« Audi S3 facelift
Tom: tak ešte raz oficiálne gratulácia k (ďalšiemu) novému autu. Moja polovička skonštatovala, že v tejto mojej autíčkarskej komunite si ľudia kupujú autá častejšie než ona šaty. >:D
Inak (aspoň pre mňa) celkom prekvapivá novinka: faceliftovaná Audi S3 dostane okrem vyššieho výkonu aj torque splitter: [odkaz]
Vyšší výkon sa dal čakať (aj keď som čakal skôr 235 kW/320k ako základný Golf R a nie až 245 kW/333 koní ako má ten litmitovaný), ale zmena pohonu je pre mňa celkom nečakaná a presahuje rámec obvyklého faceliftu (predsalen nový pohon 4x4 s dvomi spojkami vzadu namiesto jednoduchého koncernového haldexu preferujúceho predok je dosť veľká zmena na facelift). Plus podľa Autoexpressu je auto naladené ostrejšie a celkov sa jeho charakter zmenil. Teda S3 sa priblíži k RS3.
Tak vedieť túto informáciu pred týždňom, tak o tom S3 aj uvažujem (a nielen blafujem) >:D Na druhej strane to dáva predpoklad, že aj RS3 možno posunú vyššie a nenechajú bez zmeny. Som zvedavý. -
ThomasinoSmith 12.02.24 23:00
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: New Toyota C-HR 2,0 hybrid
Ne. Je to o odhlučnění auta. Probírali jsme s prodejcem. Vědí o tom dobře. Muselo by se nechat hodně vytlumit, ale ono to jde hodně i přes přední okna od zrcátek a A sloupku.
Tiguan je o poznání tišší a to nemá moc zkosené čelní okno. Ta 2AT je na tom ještě lépe, ale taky je to prémie a nechá si trochu zaplatit.
Až budou CHR testovat ve slovenském Motoringu a Autozurnal.sk, tak to změří kolik to má decibelů při 130-ti a uvidíš sám... Kdyby to bylo jako druhé auto do města pro ženskou, tak je to OK. U mě je to jinak, já v tom občas jezdím delší trasy. -
ThomasinoSmith 12.02.24 22:41
« Re: Re: Re: Re: New Toyota C-HR 2,0 hybrid
Abychom mohli pak prodat Yarise a nedrželi 3 auta, když s tím skoro nejezdí. Tigouš nemá paměť na sedačky a zrcátka, a jak jsem dříve psal, je to docela důležitý argument. Plus mírně menší auto (rozdíl 12cm délka a hlavně 3.5cm šířka). V sobotu drahá polovička řídila Tigouše do Litomyšli, zase nastavovala natřikrát sedačku a zrcátka :-( O.moc pomalejší ten 2AT nebude, sedačky má dokonce lepší, jen to nemá zvuk a nebrble do výfuku. A je to jen FWD, ale taky o poznání lehčí než TigR. Jsem ochoten trochu slevit, když mám na hraní Bejby Ibalgin :-) -
ThomasinoSmith 12.02.24 21:02
« Re: Re: New Toyota C-HR 2,0 hybrid
Z 95% s tím budu jezdit já místo Tigouše. V Yarisu ve městě ten hluk dovedu akceptovat, navic je to 11 let staré auto. Ale u nového auta co stojí přes milion nehodlám akceprovat vyšší aerodynamický hluk. Takový není zdaleka v Tigoušovi a nebyl ani v Atece za skoro polovinu ceny a to jsou vysoká auta bez slušné aerodynamiky. Jako tobě to možná nevadí nebo na to jsi u japonců zvyklej, možná už máš horší sluch tak to nevadí ;-) Prodejce to přiznal, že C-HR a stejně tak Corolla Cross mají o poznání horší odhlučnění :-( Corolla kombi nebo hatchback jsou na tom prý lépe!
Pak jsem měl schůzku v BMW ohledně doladění a vysvětlení nějakých věcí v konfiguraci a jak jsem byl v dobré náladě, tak jsem to rovnou objednal ;-) -
pradeda777 12.02.24 20:44
« Re: New Toyota C-HR 2,0 hybrid
tms....podívej se...důležité je na co budete (nebo kdo bude) vůz používat. Jestli většinou Tvoje soudružka, tak to nech na ní. Hluk na dálnici? Vy se s tím chystáte jezdit na dálnici? Já měl zato, že to kupujete do města..... :-O . BMW AT vypadá (s prominutím) v porovnání s C-HR jako něco z minulého století....a my byli s C-HR loni ve Varech a nějaký opravdu protivný hluk na dálnici jsem ve voze nezaznamenal.... :-! A pokud by Vás hluk tolik obtěžoval, tak pár stripů miromenu do podběhů pomůže...hoooodně....vyzkoušeno na Mazdě MPS.... :yes: -
Thomasino 12.02.24 16:23
« New Toyota C-HR 2,0 hybrid
Dnes dopoledne proběhlo skoro tříhodinové testování nové Toyoty C-HR v rámci výběru příštího dailycaru. Motor 2,0 hybrid 198 koní jezdí velmi slušně a úsporně (po městě za 5,5 až 6 litrů), při tom dynamika mu teda nechybí. Tady milé překvapení !! Jen když se mu šlápne za krk, tak se jakoby vytočí a chvilku řve (holt CVT), ale to by se dalo ještě překousnout. Co je však horší, tak na dálnici v rychlosti 130-140 km/hod je to auto dost hlučné, je tam hodně slyšet aerodynamický hluk (na to nejsem zvyklý a zvykat si nechci). Tady se japončíci moc nepředvedli. A pak je problém s výhledem pro vyšší lidi, podobně jako u GR Yarisu je vnitřní zrcátko celkem nízko (sedačka v nejnižší poloze). No teda v GR Yarisu je to ještě horší, abych byl férový. Sedačkám trochu chybí boční vedení, holt to není žádný sporťák. Takže se začínám klonit k BMW 2 Active Tourer 223i (2,0T mild-hybrid s malým elektromotorem a rekuperací), který používá klasickou dvojspojkovou převodovku. Odhlučnění uvnitř je na jiném levelu, materiály uvnitř a sedačky také (holt je to prémiovka, ale taky si to nechá zaplatit, rozdíl v podobném konfigu je 150 tisíc). Také podvozek se chová u dvojky dospěleji a řízení má o něco více citu, ikdyž je to samozřejmě celkem bída, takový průměr u dnešních nových aut. Není to žádný krasavec, ale na to se.re Bílej tesák, důležitější je pro mě jak to jezdí a funguje... Teda pak je otázka, jestli vůbec nějaká výměna proběhne, Tigoušek je moc fajn kára. Jen jí chybí ta paměť na sedačky a je o něco větší než by se drahé polovičce líbilo, ale to je problém v hlavě ;-) >:D
Tady nějaké fotky (a další doprava): [odkaz] -
pradeda777 12.02.24 12:37
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobrá zpráva na závěr, pro nejlepší OOOO (R8)
iu....tož ano, já měl taky nakonfigurovanou RS3 lehce nad 1.8 mil bez zbytečností, ale když se naskytla možnost mít vůz hned, tak jsem "rozbil další prasátko" a bylo vymalováno... ;-) >:D >:-[] Ještě štěstí, že jsem to udělal, jinak bych měl v garáži zase bílé auto.... >:D
Jo, a ty ceramic brzdy (které se již nedají objednat.... 8-s ) se taky budou na NS nebo jiném okruhu někomu hodit...... >:D -
iudex 12.02.24 10:28
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobrá zpráva na závěr, pro nejlepší OOOO (R8)
Jo, možno fred by tú zvýšenú maximálku ocenil, ten lieta po diaľniciach aj 290 kmh >:D , ale to my nerobíme. Na druhej strane ďalší argument, aby to po tých 3 rokoch išlo fredovi. :-)
Inak princíp "only the best will do" je pri prémii zvlášť častý a aj účinný predajný postup, keď si bohatí kupujúci naklikajú veci, ktoré nepotrebujú, len aby mohli vyhlásiť, že majú plnú výbavu. A predajcovia si mädlia ruky. Aj môj predajca tak postupoval, teda prechádzal so mnou všetky prvky príplatkovej výbavy, ono je to aj taká jemná forma psychologického nátlaku, človek má tendenciu cítiť sa trápne, že si nepriplatí, že je chudobný či lakomý; ale treba odolať a priplatiť si len to, čo človek reálne chce či potrebuje, lebo potom platí za zbytočnosti. -
pradeda777 12.02.24 09:53
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobrá zpráva na závěr, pro nejlepší OOOO (R8)
iu.....tož, já bych si ten dynamic paket také neobjednával. Ale jsou borci, kde "only the best will do" (a mají na to) a ti takovou věc jako dynamic paket a ceramic brzdy ocení...... ;-)