Porsche 911 (švihák lázeňský)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Brandon Walsh 12.12.12 09:40
« Re: Nové AUTO.CZ
no hlavne co bude mat doma kedze ja som mu mobil vypol, pustil vianocne pesnicky a "omdlel", v telefone ma nejake heslo nevedel som to vypnut tak som vypol cely mobil a omdlel tiez >:D rano nam v aute neslo do hlavy ako som dokazal vypnut mobil bez toho hesla a ako som dokazal odlozit nedopitu tretiu flasu vodky do pivnice medzi ostatne >:D -
Brandon Walsh 12.12.12 09:21
« Re: Nové AUTO.CZ
>:D bolo to namahave poprad-brno-praha-liberec-poprad, kvoli fajke mieru by som neobsedel,
momentalne mam manzelku v liberci, prisiel kamarat za mnou ze ma nove play station vita, oslavovali sme kupu rano som sa zobudil vedla polonaheho chlapa >:D zobudil som ho sladko vstavaj idem do prace a aj ty by si mal, naco vyskocil z postele pre boha ja som u teba ? >:D -
Brandon Walsh 07.12.12 09:26
« Re: Nové AUTO.CZ - to je zase tragédie
ja tu uz ani velmi nechodim, v dome ma internet iba manzelka, nedavali sme wifi >:D ale je pravda ze neviem v novom vyhladat auto, ked kliknem na nick neukaze mi auto a nemame avatar, tolko z mojej strany ale inak je to pekne ;-) -
David Silver 05.12.12 19:43
« Nové AUTO.CZ - to je zase tragédie
>:D >:D Jsem si všiml klikátka "Zkusit nové Auto.cz" a nestačím zase koukat. Já vím, furt jen brblám >:D Ale fakt jsem za boha nenašel jak se dostanu na svoje vlastní recenze? 8-s Na homepage nikde, jdu sem na Dylanovu diskusi, kliknu na svůj nick a tam taky moje recenze nejsou. KDE JSOUUU!?!?!
8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s -
woody-alien 01.12.12 21:24
« Re: Obraz
Šviháku, nevím co říct. Leda snad, že se mi hrozně líbí tvoje obrazy, pochopitelně nejen technika, ale především ta nápaditost. Jen na tom Paganinim máš tolik nápadů, co jinej nemá za celej život. ;-) :yes: No a kdy bude nějaká výstava ? To nemusí být hned v Mánesu, obvykle se začíná v nějaké lepší kavárně nebo podobném podniku...Jak už jsem psal, na vernisáž určitě dorazím. -
David Silver 01.12.12 21:00
« Re: Obraz
Pěkná práce Šviháku :yes: :yes:
Mimochodem, dnes jsme koupili tablet na práci - na všechny firemní operace. Jak jsem dosud nechápal proč tablet, myslel jsem že je to zbytečnost kor dneska když máme chytré telefony, tak po dnešku už měním názor a je to hodně slušná hračka. Až budu zase měnit telefon a už nebudu mít noťas, tak určitě koupím nějaký low endový phone a k němu tablet, jelikož to je neuvěřitelná hračka. A to máme tablet jenom 7" a žádný extra udělátko :-) -
Ondřej Šámal 12.11.12 11:06
« Re: Smart- kdo poradí?
Tak můžu zprostředkovat dojmy ze Smartu. Je to fakt mrňavý auto, prostor pro cestující v pohodě,ale do kufru dáš tak jednu větší tašku. Celkově by se i to auto do města líbilo, kdyby nebylo tak hrozně tvrdý. Je pravda, že an autě byly nějaký příplatkový kola od Brabusu, ale i tak to bylo občas nepříjemný. Další negativum je převodovka, která je prostě ukrutně pomalá. Můžeš si sice řadit pádly, ale ve výsledku v tom nevidím žádný smysl. Jinak motor ani nebyl moc hlučný, a to jsem jezdil i cca 120 km/h po dálnici. Spotřeba taky ujde, výkon 82 koní je na první pohled v poho, ale zabíjí ho ta převodovka. Nicméně když se Smart rozjede, není problém se držet okolo těch stodvaceti za hodinu.
Každopádně kdybych chtěl malý auto do města, koupít něco úplně jiného. Takové Twingo je dospělejší a o 50% levnější. Ale jako extravagantní doplněk se mi to líbí. -
Brandon Walsh 12.11.12 08:55
« Re: Garáž
to sa cudujem, ze za 10 rokov sa to stalo prvy krat, hlavne, ze to dobre dopadlo ;-) ja uz opat od soboty garazujem, vsetko som vypratal, vyumyval podlahu, odstranil pavuciny, len teraz ma to zdrzuje ked idem rano do prace, garazove dvere, brana do dvora, asi zacnem opat stat pred domom >:D -
Dylan McKay 11.11.12 18:26
« Garáž
10 let mluvím o petlici na garáž, 10 let se chystám ji na vrata přidělat. Až dnešek rozhodl, protože se mi někdo snažil vpáčit do garáže. Naproti plný dům policajtů, kamery, a přesto fetky riskujou.
Co z toho plyne? Co můžeš udělat dnes, udělej za 10 let... -
NoSwear 06.11.12 13:48
« Re: Smart- kdo poradí?
Tak to jo, já se lekl, že výhra a o ničem nevím. >:D Jinak Smart je jako potah třeba do Prahy určitě fajn a jízda v něm není nikterak nepříjemná :-) ba naopak, na tu velikost mě osobně příjemně překvapil. Plus mi přijde vcelku příjemně (dle mého názoru) i vkusně zpracovaný, takže člověk v něm nemá pocit jako v těch prckách z TPCA :-) . -
NoSwear 06.11.12 08:32
« Re: Smart- kdo poradí?
xganga: Nějaká "výhra" ? >:D
Dylan: Potřebuješ vědět něco konkrétního? :-) Jinak s tou spolehlivostí musím souhlasit, vyjma teda elektrického Smarta, který je více než za trest, takže pokud by jsi měl zase EKO - Myšlení, tak prosímtě nad elektrikou ani neuvažuj nebo budeš celý koncern Daimler proklínat. Vím o čem mluvím ;-) -
Dylan McKay 04.11.12 16:11
« Espace
Dnes jsem jel cestu z Vysočiny do Prahy s Renaultem Espace 2,2 dCi Iniciale Paris, tedy v té nejlepší výbavě. Kůže, navigace a hlavně úžasná panoramatická střecha. Auto bylo s automatickou převodovkou. Po dlouhé době jsem byl z nějakého auta nadšenej. Je to luxusní parník! :yes: -
woody-alien 27.10.12 08:49
« Re: Smart- kdo poradí?
U Smartu se musíš bát hlavně toho, že ti ho někdo odnese....a hodí do řeky. ;-) >:D
"Neustále houstnoucí automobilová doprava přiměla již v osmdesátých letech automobilové konstruktéry k zamyšlení. Už tehdy se zrodil nápad malého čistě dvoumístného vozidla, které s délkou jen 2,5 m bude moci parkovat příčně v mezerách mezi podélně stojícími auty.
V roce 1993 se vyrobitelností takového auta začal zabývat sám Mercedes-Benz. O rok později oznámil veřejnosti společný projekt se švýcarským výrobcem hodinek Swatch a v roce 1997 se představil smart, který dnes plní ulice evropských metropolí.
Z francouzského výrobního závodu se první smarty k západoevropským zákazníkům vydaly v roce 1998. Tříválcové zážehové turbomotory o objemu 0,6 litru a výkonu od 33 kW dodával z Německa Mercedes-Benz. Zatímco třeba Itálie již jich byla plná, tak u nás stále jezdilo jen pár individuálně dovezených exemplářů. Na český trh se Smart dostal až koncem jara roku 2002, kdy již existoval i jako kabriolet s elektrickou střechou, pohánět jej mohl i tříválcový turbodiesel 0,8 CDI (30 kW), a hlavně již prodělal modernizaci. „Nové“ smarty poznáme podle čirých předních světlometů, ale to je jen jedna z konstrukčních změn. Motory od té doby nepostihuje podpalování výfukových sedel, kvůli čemuž byly zezačátku měněny i celé motory.. Přední náprava již nemá listové péro, ale lépe vyhovující tlumičové vzpěry. Od počátku roku 2003 byl původní protiprokluzový systém nahrazen dokonalým ESP a motory zvětšily svůj objem na 0,7 litru.
Ač byste to nečekali, tak smart je jedním z nejméně problémových aut vůbec. Podvozky ani na rozbitých cestách nepodléhají opotřebení, šestistupňová miniaturní robotizovaná převodovka (smart nemá spojku a řadí sekvenčně či plně automaticky) překvapivě také nezná problémy, u malého turbodieselu dokonce nezlobí ani vstřikovače Common-Railu, jako u „dospělých“ aut.
Spolehlivost a móda pořádně zvedají ceny. Smarty prodané jako nové v ČR (od 279 tisíc Kč) si koupíte tak od 199 tis. Kč. Levnější exepláře vyrobené před modernizací pocházejí z individuálních dovozů. S nimi určitě nejdříve navštivte značkový servis, často totiž skrývají různé zrady. Ojeté smarty jsou úměrně své popularitě drahé i na západ od nás, a tak podnikavci vozí především vozy zlikvidované pojišťovnami jako neopravitelně poškozené. Tuhý bezpečnostní rám Tridion (na němž jsou namontovány výměnné plastové Body Panels, díky nimž může smart v průběhu života měnit barvy) se totiž smí opravovat jen omezeně, rovnat či svařovat nosné části výrobce zakazuje. Dovozci znehodnoceného smarta získají téměř zdarma, rám jakž takž narovnají a auto prodají. Nelze se pak divit, když auto nejen že nevyhovuje bezpečností, ale ještě je třeba čtyřstopé či se mu špatně sjíždějí pneumatiky. Značkový servis pak bude trvat na výměně rámu. Zkušený mechanik to sice zvládne za jeden pracovní den (motor se totiž vyndá z celou zadní nápravou, palubní deska drží na osmi šroubech), ale samotný rám Tridion vás vyjde na 74 tisíc Kč bez DPH, což jakoukoliv výhodnost koupě samozřejmě smaže."
HODNOCENÍ
SPOLEHLIVOST vysoká
TECHNICKÁ ÚROVEŇ vysoká
CENY OJETIN vysoké
PROVOZNÍ NÁKLADY nízké
SERVIS hůře dostupný, středně drahý
PLUSY
+ kompaktní rozměry
+ snadné manévrování a parkování
+ velmi snadné ovládání
+ překvapivě pohodlná sedadla a útulný interiér
+ nízké provozní náklady, nízké nároky na servis
+ téměř absolutní spolehlivost (zejména od 2002)
+ nízká ztráta hodnoty při následném prodeji
+ na probarvených plastech nejsou vidět škrábance
NEDOSTATKY
- zákonitě omezená pasivní bezpečnost (technika vzorná, ale deformační zóny jsou krátké)
- pomalu pracující robotizovaná převodovka
- krátký rozvor znamená rychlý vznik smyku (vozy bez ESP)
- omezená opravitelnost po haváriích, vysoké ceny ojetin
- maximální rychlost z bezpečnostních důvodů omezená na 135 km/h
CHARAKTERISTIKA
Karosérie dvoudveřový miniautomobil
Motory přeplňované zážehové řadové tříválce 0,6i (od 2003 0,7i) turbo (33, 40 a 45 kW)
přeplňované vznětové řadové tříválce 0,8CDI (30 kW).
Pohon zadní kola
Rozměry 2500x1515x1529 mm
Rozvor 1812 mm
Zavazadlový prostor 150 l
Palivová nádrž 22 l
Oficiální prodej v ČR ano
JAK ŠEL ČAS
1993: Zahájení vývojových prací.
1997: Představení vozu Smart City Coupé.
1998: Zahájení výroby, dodávky na devět hlavních evropských trhů.
1999: Nově dieselový motor 0,8 CDI.
2000: Varianta Cabrio s elektricky stahovací střechou a demontovatelnými sloupky.
2002: Modernizace modelu. Lepší přední náprava.
2003: Objem zážehových motorů zvětšený z 0,6 na 0,7 litru. Vyšší výkon základní varianty, lepší pružnost.
NEJČASTĚJŠÍ ZÁVADY
· motor jde na dva válce následkem podpálených sedel ventilů (do 2002), nejdříve se kvůli tomu měnily motory, dnes již to lze opravit
· nefunkční imobilizér a řídicí elektronika následkem složení vozu z několika havarovaných
· neopravitelné deformace rámu Tridion po haváriích
· prasklé žárovky H7 v hlavních světlometech (od 2002 – relativně obtížně se vyměňují)
· opotřebené zadní tlumiče
Doporučený model
Vlastně všechny motory Smarta jsou si dost podobné. Samozřejmě lepší volbou, než základní verze Pure, jsou výkonnější Passion či Pulse. I proto, že u nich lze převodovku přepnout do plně automatického režimu.
Autor: Martin Vaculík
-
praděda7 23.10.12 19:42
« Porsche 911
......omlouvám se, že se vám do toho motám. Chci jen dodat, že to teda dnešní chlapi dopracovali daleko, když se musí ženských ptát, jestli si můžou koupit auto.....to za mých mladých časů, když na to měl, tak si chlap koupil co se mu líbilo a ženská byla ráda, že je její mužský šťastný. Protože věděla, že když je manžel šťastný, tak bude šťastná i ona...
Jinak já, kdybych si kupoval Porsche 911, tak jedině 911 S.........a s manuálem! Ale proti gustu žádný dišputát.... ;-) -
praděda7 23.10.12 19:41
« 911
......omlouvám se, že se vám do toho motám. Chci jen dodat, že to teda dnešní chlapi dopracovali daleko, když se musí ženských ptát, jestli si můžou koupit auto.....to za mých mladých časů, když na to měl, tak si chlap koupil co se mu líbilo a ženská byla ráda, že je její mužský šťastný. Protože věděla, že když je manžel šťastný, tak bude šťastná i ona...
Jinak já, kdybych si kupoval Porsche 911, tak jedině 911 S.........a s manuálem! Ale proti gustu žádný dišputát.... ;-) -
praděda7 23.10.12 19:39
« 911
......omlouvám se, že se vám do toho motám. Chci jen dodat, že to teda dnešní chlapi dopracovali daleko, když se musí ženských ptát, jestli si můžou koupit auto.....to za mých mladých časů, když na to měl, tak si chlap koupil co se mu líbilo a ženská byla ráda, že je její mužský šťastný. Protože věděla, že když je manžel šťastný, tak bude šťastná i ona...
Jinak já, kdybych si kupoval Porsche 911, tak jedině 911 S.........a s manuálem! Ale proti gustu žádný diputát.... ;-) -
Brandon Walsh 21.10.12 08:06
« Re: Přání pro BW
woody dakujem a ani som netusil, ze existuje taka skvela pesnicka >:D :yes:
dylan tebe to na mailu taktiez pristane, vela stastnych km >:D
wl taktiez neviem ako by som to zosuladil s temou fotosutaze, teraz som opat po operacii nohy tak sa fotit nebude, no smutnejsie je, ze auto z garaze vyhnala nova kuchynska linka ktora caka na montaz >:-[] >:D -
white label 19.10.12 21:40
« Re: Měli bychom si ještě pořádně
Bohužel se s tím co píšeš, nedá příliš nesouhlasit, viz i minulé reakce...
Obavu z Nečasovy měkkosti (nedostatečné důraznosti) jsem měl už když se stal premiérem a bohužel se jen potvrdila, což ani případná morální bezúhonnost nemůže logicky vyvážit, přesto si myslím, že jsme už měli ještě horší premiéry (např. mašinfíra Gross, nebo Topolánek s gulama), kteří neměli ani tu případnou morální bezúhonnost a navíc měli větší štěstí na konkrétní dobu/období jejich úřadu.
tu je nevinny zaciatok ked si od radosti daval cigaretku [odkaz] >:-[]