Porsche 911 (švihák lázeňský)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 19.02.11  11:50

    « Re: DOKTOŘI

    element5- podepsal jsem takovou petici, která nezněla jako "přidejte dokrtorům", ale "domluvte se" a jak píšu- hlavně kvůli neonatologům...
  • « 00 Reagovat !

    foto Chuck-Norris

    Chuck Norris 19.02.11  11:28

    « Re: DOKTOŘI a co auta?

    krásně napsané... jako kdybych to psal já po 20ti letech na úřadu...:-) Jinak teda co vaše auta? jak se jim žije? dnes jsem jel do práce ráno a na úseku dlouhém 2km jsem potkal 4auta v pangejtu z toho 2 na střeše jedno na boku a druhý kufrem ve stromu... o 10km dál jsem potkal další auto střechou dolů... co se to děje pánové?:-) dlouhé sucho a lidé si odvykli jezdit jako v zimě?
  • « 00 Reagovat !

    foto zip2016

    zip2016 19.02.11  10:57

    « Re: DOKTOŘI

    Tyak já jsem úplně stejného názoru jako Veselyt a Dylan. Pokud doktůrek podal výpověď, čímž vlastně začal vydírat svého zaměstnavatele, tak se nemůžte divit, že mu potom zaměstnavatel řekne "Chceš zpět, fajn doktůrku, ale s nástupním platem jako každý nový" nebo taky "Děkuji, já už o Vás pane doktore nemám zájem." Nevím co se mna tom doktůrkovi (nemyslím tenbe Ronaulte) nelíbí. Kdybych to udělal já ve své práci, tak dopadnu úplně stejně. Tady je vidět jakou má ten daný doktor hrdost? Navíc by si měl uvědomit, že po jeho podání výpovědi následovalo spousta nepříjemností, jako že pacientům byly zrušeny operace, spousta pacientů začala prožívat těžká období, protože jejich problém, který se měl za týden operací vcyřešit se najednou o několik týdnů oddálil atd. Tohle přeci není správné. A další věc, to že si státní složky dělají co chtějí? To si si děláš pr.del? Je vidět, že nemáš zkušenosti se zaměstnáním ve státním sektoru. Kdyby si je měl, tak by si věděl, že státní zaměstnanec (krom poslanců, senátorů a ministrů) má ve své práci vůbec ty nejhorší podmínky na průběh vytváření svých pracovních hodnot. Na 99,9% činností ve státní sféře existuje manuál, pokyn, nebo směrnice podle které jsi nucen tuto činnost vykonávat, což zase tak jednoduché není. Nemáš žádnou šanci diskutovat se zaměstnavatelem o výši svého platu. Na všechno co děláš, je spousta kontrolních chroustů, kteří jsou placeni za to aby prokázali, že si to udělal špatně. Ano můžeš mi odporovat, že tedy takovou práce nemám dělat, že je to jen moje volba, ale stejně tak je třeba si uvjedomit, že ten lékař svou výpověď taky podal dobrovolně, tak holt můsí být připraven nést následky.
  • « 00 Reagovat !

    foto zip2016

    zip2016 19.02.11  10:51

    « Re: Zpátky ke komunismu!

    Aha, tak v tom případě je to jasný. Muselo by se to udělovat podle čisté mzdy. A ještě pro upřesnění - žádná platová pásma by nebyla, prostě by se to vypočítalo např. z řidičova průměru čisté mzdy za poslední čtvrtletí. Nicméně nebojím se toho, že by páni ministři a poslanci přemýšleli jak to udělat, aby to bylo pro všechny co nejspravedlivější, je mi jasné, že účelem bude vybrat co nejvíc!!! :-(
  • « 00 Reagovat !

    foto Chuck-Norris

    Chuck Norris 19.02.11  10:38

    « Re: DOKTOŘI

    neříkám že nejsem čecháček ostříhaný podle hrnca s velkým nosem, oušjkama a smradlavým zadkem... ale nejsem zvědavý na to že si někdo bude diktovat jak ho má jaký zaměstnavatel příjmout do práce! jestli za něj našli náhradu je to jen a jen dobře a je vidět že i tak se našli lidé kteří ho mohli nahradit. nebo zdá se ti že někde existuje nějaká profese kde si zaměstnanec může dělat co chce? hale šéfe zítra ti dám výpověď protože možná půjdu v květnu jinam... kdyby ne tak si to zase zrušíme jo?... tak tohle ne... v době kdy vládne tvrdá ruka kapitalismu mi tohle zní jako bolševický prasárničky... a stejně jsi neměl nic na ten argument že když maj teda ty vysoký školy a jsou to doktoři proč nejdou dělat něco jinýho nebo proč nejdou do soukromého zdravotnictví? já bych proti nebyl.. soukromý zubař je proti státnímu řezníkovi o 100 let napřed protože má na mnohem lepší vybavení a má imyslím lepší motivaci k práci... a o tom to dnes je... švihám má pravdu že tenhel stát to posral... doktoři neměli mít tolik co mají teď ale je pro mě neomluvitelné aby si najednou když se všude šetří vzpomněli že chtějí o 2mld víc k platům. Nemůžou se divit že v době kdy se všehno zdražuje a ještě zdražovat bude a v novinách jdou 5" titulky že lékaři dostanou přidáno 8tis a vyhrožují exodem že jim budou lidé tleskat. navíc tak či tak se opět vrátím k tomu co jsem říkal: nechtěli náhodou jít do německa když tady nedostanou přidáno? tak ať tam engl nerbo jak sem jmenuje jde když te´d už na jeho místě kde dal výpově´d někdo je...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.02.11  10:30

    « Re: DOKTOŘI

    Ronaulte tvůj styl nesdílím, nejsi můj Cup of tea. Engel je dle mě blázen, stačí si s ním přečíst články co vyšly v českých tištěných mediich, ale jak si popsal Veselyta za to máš u mě klobouk dolů a palec nahoru :yes: Ty sandály to je teda věc >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto element5

    element5 19.02.11  10:00

    « Re: DOKTOŘI

    Dylan: "Já petici za doktory podepsal."

    Co tě přimělo změnit názor? ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 19.02.11  09:36

    « Re: DOKTOŘI

    Ronaulte, ty kráso to je soda! >:D

    Ne, Chuck je dobrej kluk, a slovo závist je určitě na jeho osobu silné slovo. Má na celou věc názor jako naprostá většina národa. Podle médií má lékař 40.000 a chce 60.000- tak jak se na to má "čtenář" dívat?
    Já petici za doktory podepsal. Můj jmenovec je uznávaný neonatolog, má hodně těžkou práci, něco jako pyrotechnik, taky mu objekt neodpustí žádnou chybu. Vím ale, že je stejně ohodnocen jako lékař, který klidně službu prospí, který se v pracovní době má čas ožrat.

    Vláda to těžce nezvládá. Po nátlaku některým přidá, jiným ubere, a ve finále zvýší DPH. Obere nás všechny, a hned druhý den si přečteme, že Vondra vlastně ty milióny ukradl, ale ještě před tím navrhnou abych za hovor za volantem zaplatil 20.000 Kč a přišel o 5 bodů.

    Můj názor je, že současná vláda je nejhorší od Rakousko-Uherska. Rychle se pánové otrkali, a nesmí zapomenout, že český národ si nenechá všechno líbit. Veřejné finance rozkradli politici, a my stádo jim ten blahobyt platíme...
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 18.02.11  23:39

    « Re: DOKTOŘI

    Veselyte, jak tě tady dneska tak čtu, tak bys právě ty měl doktora vyhledat, nejlépe psychiatra.

    PS: Dost se držím abych ti něco na rozum nenapsal, ale i já mám své meze. Engel asi není žádný fešák, bohužel se tak narodil, ale nebojí se s požadavky těch, co jsou nespojení vyjít na světlo a bojovat, těch pár tisíc, kteří neokrádají zdravotnictví jako soukromí lékaři, ale bez přesčasů dělají za 17 500 hrubýho po 6 letech studia... zatímco ty se tady vulgárně rozplýváš nad něčím vzhledem a sám jsi schován za internetovou imunitou, kde nikdo nepozná, že nejsi žádný Belmondo, nýbrž obyčejný mladý čecháček s vlasy střiženými dle hrnce, otřesnými kraťasy a krom závisti ještě jedním velkým symbolem čecha - ponožkami v sandálech >:D [odkaz]

    Prvně si něco zjisti, potom mysli, úplně blbej nejsi, pak něco piš a prosím slušně a s inteligencí. Pro vulgarity a anonymní výkřiky neúspěšných závistivců jsou tady weby jako novinky či aktuálně, případně blesk, tam se můžeš vyřádit, ale na auto.cz?
  • « 00 Reagovat !

    foto Chuck-Norris

    Chuck Norris 18.02.11  23:36

    « Re: DOKTOŘI

    bych dal tečku tomu blbovi co si myslí že když dá někde výpověď a týden před úplynutím výpovědní lhůty to vezme zpět a všichni ho přivítají s otevřenou náručí. neříkal že bude exodus? ať ho předvede když je tak odhodlanej jako evidentně spousta dalších (chápu že né všichni) a jestli ne tak já mu to řeknu do xichtu že je to vůl a nic jinýho než velká huba kterou na základce mlátili i šprti o dvě třídy níž!
  • « 00 Reagovat !

    foto Chuck-Norris

    Chuck Norris 18.02.11  23:31

    « DOKTOŘI

    [odkaz]

    TOHLE NENÍ NIC NEŽ ZKU*VENÝ VYDÍRÁNÍ A NA TAKOVÝHLE VĚCI TĚM IDIO*ŮM SE*RU IKDYBY TO BYLI POSLEDNÍ DOKTOŘI NA SVĚTĚ!!!! VŠECHNY STÁTEM PLACENÝ PROFESE POČÍNAJE POLITIKAMA PŘES SOUDCE A TEĎ DOKTORY SI TADY BUDOU DĚLAT STÁT VE STÁTĚ!!! AŤ TÁHNOU DO TOHO SVÝHO VYVOLENÝHO ZÁPADU I S TÍM SVÝM TRAPNÝM VOJEVŮDCEM CO MÁ XICHT JAK ADOLF PO OBRNĚ! KUR*VY VYDĚRAČSKÝ! AŤ JDOU KOPAT! VE SPOUSTĚ VESNIC JEŠTĚ POŘÁD CHYBÍ MOSTY PO ZÁPLAVÁCH A KUSY SILNIC POTŘEBUJÍ NOVÝ ASFALT PO TOM STRŽENÉM!
  • « 00 Reagovat !

    foto Chuck-Norris

    Chuck Norris 18.02.11  23:11

    « Re: Zpátky ke komunismu!

    OK příklad: pokud by měl někdo (spočítáno přes mzdovou kalkulačku 2011) 53 600kč superhrubou mzdu za předpokladu bezdětí, bez ztp a ne student by měl čistého: 29 530kč (!!!!) pokud by měl někdo superhrubou 67tis kč pak by jeho čistá mzda byla 36 420kč. Tímto Ti chci dokázat že trestání lidí ze superhrubé mzdy není spravedlivé jelikož čím vyšší hrubá mzda (superhrubá mzda) nerovná se čistá mzda takže by člověk který má 60tis superhrub mzdu dostal 20% ze této mzdy ale přitom by dostal čistého jen o 3tis (příklad) více než druhý člověk který by měl superhrub 50tis ale přitom by třeba spadali do stejné kategorie lidí s vyššími příjmy kde bude postich (příklad) těch 20% mzdy.... neboli čím více peněz bereš tím více ti stát bere.. ale není to tak markantní samozřejmě ale v pásmech do té průměrné výplaty je to myslím i nějak odstupňovaný takže se čistá mzda bude i hodně lišit... ale to teď taky nevím přesně nepracuju na sociálce... budu rád když by mě někdo opravil pokud se pletu...
  • « 00 Reagovat !

    foto lotus-esprit-cz

    lotus-esprit.cz 18.02.11  21:27

    « Re: Zpátky ke komunismu!

    je nesmysl pocitat ze supermzdy, bo jeji podstatnou cast stejne nikdy nedostanete,, t ouz rovnou dementi muzou pocitat pokut uz celkovyho majetku, holt kdyz nekdo zdedi fabriku tak by me lsmulu:)))

    barta se hodi tak nanjejvejs na reditele gay baru, navic dneska mi ten blb s tiskovou zabral prez obed mou oblibenou pizzerii.
  • 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 18.02.11  21:22

    « záloha aloha VIII.

    Tak se věci začaly hýbat, prodejce chce dohodu. Příští pátek mám jít na soud, tak že bych nikam nemusel?

    Pravidelné čtenáře dylanovely budu samozřejmě informovat! ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 18.02.11  20:55

    « Re: Zpátky ke komunismu!

    Zkrátka se nic takového nesmí dopustit. Příští rok hned po pár týdnech padne vláda, lidi si zdražení nenechají líbit...
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 18.02.11  20:15

    « Re: Zpátky ke komunismu!

    Chucku, tys přece Walker Texas ranger, ty máš mít spravedlnost ve svých rokou! >:-[]

    Někdy mám pocit, že jsi povahou cholerik ;-) :-) To není urážka, samozřejmě.

    Jinak docela dlouhá diskuze, která se mi nechce číst, každý má něco pravdy, s xgangou celkem rozumím, protože znám několik lidí, co jezdí jak chtějí, protože si to mohou dovolit finančně, ale znám pár lidí, co jezdí jako blázni, i když by si tu pokutu ani dnes nemohli dovolit zaplatit.

    Nebezpeční lidé se najdou ve všech autech, jen je třeba stejně trestat, resp. by to měli stejně pocítit a trest by měl mít výchovnou funkci. ;-) A myslím, že Řebíčka nebo Bakalu by pětitisícovkou nevychoval. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto zip2016

    zip2016 18.02.11  20:03

    « Re: Zpátky ke komunismu!

    Tak počkej, tomu nějak nerozumím. Přece když někdo dostane pokutu 20 % ze superhrubé mzdy, tak je přeci jedno, jestli mu to odečtou ze 60.000, nebo 50.000. Nebo ne? :-O Já to přeci nemotám, všem by se to počítalo z té samé mzdy, to je přeci jasný, ale která by to byla, to už je asi jedno. Ale jak říkám, já těmhle hrubým a superhrubým moc nerozumím.
  • « 00 Reagovat !

    foto Chuck-Norris

    Chuck Norris 18.02.11  18:45

    « Re: Zpátky ke komunismu!

    mě už nevadí nikdo. v momentě kdy mi někdo ukáže fakáče na silnici sahám pro bejsbolku a jdu na něj. zbrojní pas v řešení. dneska nikdy nevíš jakýho rapla potkáš... nebo jakej kdypl tě zkusí vykrást či o něco jakkoliv obrat a lidé si dovolují víc a víc:-( je potřeba vzít spravedlnost do svých rukou...
  • « 00 Reagovat !

    foto Chuck-Norris

    Chuck Norris 18.02.11  18:40

    « Re: Zpátky ke komunismu!

    to není pravda.. nemůžeš motat čistou hrubou a superhrubou mzdu... ani jedna nemá nic společného s tou druhou... pokud budeš pokutu počítat ze superhrubé tak jí budeš počítat z dejme tomu 60tis suprhrub. a to dostaneš flastr větší než ze suprhrub 50tis jenže oba dva ti lidé dostávají naprosto jinou čistou mzdu... ten s 60tis suprhrub v extrému může dostávat stejně jak s 50tis.... a přesto by mu bylo strženo více než tomu s menší výplatou...
  • « 00 Reagovat !

    foto zip2016

    zip2016 18.02.11  17:36

    « Re: Zpátky ke komunismu!

    Tak a uz nediskutuji!! Manzelka mi zabavila NTB.:-(
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 18.02.11  17:35

    « Re: Zpátky ke komunismu!

    xg
    Z daňových přiznání zjistíš logicky jen to, co bylo přiznáno... a u zaměstnavatele jen to, co nebylo uděláno na černo, nebo tu část platu, kterou zaměstnavatel dává oficiálně (zbytek bokem, aby ušetřil na odvodech za soc. a zdr. poj. plus daně)..., už tady jsou ty hrušky a jabka, které sám nechceš míchat.
    Jak zjistíš třeba skutečné příjmy u toho neplatícího otce o kterém jsem psal?
  • « 00 Reagovat !

    foto matii

    matii 18.02.11  17:34

    « Re: Zpátky ke komunismu!

    >:D >:D >:D Kdybych měl tatínka milionáře, tak bych tomu pánovi kolektivizátorovi tůroval své Lambo každé ráno pod oknem, až by otáčkoměr viděl rudě a jeho pes by si strkal zadní do uší. >:D >:D >:D

    Já ti nevím, asi to je tím, že nejsem z Prahy, ale většinou když potkám někoho v opravdovém sporťáku či dražším autě, z 99% s ním nemám problém.

    Mně vadí 2 skupiny řidičů:

    1) Ranní pošťáci, pekaři, a ostatní "Transiťáci", kteří ať už o své vůli, či honěni dispečerem jsou schopni vás ráno v obci strkat před sebou, pokud nemají místo k předjetí.

    2) Neuražte se někdo, ale část "Oktávkářů", kteří si na 1.6ku nalepí červené TDI, natřou mřížky chladiče stříbřenkou a vyzdobí svého miláčka ve stylu "Globus Design", tedy čím více cingrlátek, reproduktorů různých typů a značek a imitace chromu tím lépe a pak se celému světu snaží dokázat, že mají české Ferrari, přičemž jezdí jak čuňata a ohrožují své okolí v rozsahu 200 metrů všemi směry. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto zip2016

    zip2016 18.02.11  17:32

    « Re: Zpátky ke komunismu!

    Chucku, ty jsi me spatne pochopil. To ze tu lidi nepriznavaji popravde sve prijmy prameni z toho jak se tu stat o sve obcany stara a jak se k nim chova, takze i ja jsem ochotem byt trosicku slepy k tomuto "okradani" statni kasy a jsem prrsvedcen, ze si to stat zaalouzi. Ale zase ti musim oponovat v tom, ze by byl nekdo zvyhodnen kdyby se to pocitalo z hrube, superhrube, nebo ciste mzdy. Vzdycky by to byly procenta ktere by se musely odecist z typu mzdy, ze ktere se vypocitavaji, takze by to podle me bylo maximalne spravedlive.
  • « 00 Reagovat !

    foto Ondrej-Samal

    Ondřej Šámal 18.02.11  17:27

    « Re: Zpátky ke komunismu!

    wl: Vím, že je to docela naivní, ale rozhodně by to stálo za zkoušku. Příjmy bych zjišťoval buď od zaměstnavatele nebo z daňových přiznání. Sice to přidělá další práci, ale úředníků i policistů v kancelářích na to ale máme habaděj.
    Rozhodně si nedělám iluze, že bysme to my, Češi, nějak neočůrali, ale současný systém je prostě nevyhovující. Míchá dohromady jabka a hrušky, a to prostě nefunguje.
  • « 00 Reagovat !

    foto Chuck-Norris

    Chuck Norris 18.02.11  17:20

    « Re: Zpátky ke komunismu!

    jj soughlas já také bych rád byl takovým... ale nesnáším ty frajírky co jim je 18 dostanou auto za mega a dělaj největší borce světa... takovýmu bych dal tečku jako každýmu druhýmu.
  • « 00 Reagovat !

    foto Chuck-Norris

    Chuck Norris 18.02.11  17:17

    « Re: Zpátky ke komunismu!

    to není zcestná myšlenka... ikdyž možná ano... pravda je ta že oni tu pokutu vybírat nebudou moci... takže máš pravdu... jinak podmínka číslo 2) je také tak trochu složitější na řešení... protože předpokládám že nemáš nic proti tomu že z každého přiznaného platu jde skoro druhá půlka státu a pojišťovnám z čehož nic nemám(e). Pokuta ale bude dávaná zřejěmě ze superhrubé mzdy z čehož budou více profitovat lidé s menšími příjmy kteří dostanou menší pokutu a bude jim sebráno méně peněz z výplaty do čisté mzdy... a tvé podmínka číslo 1) pravdivě uvádět své příjmy nechci (a koždý v mé situaci by byl blbý kdyby dělal jinak) a udělal bych to pouze v případě ´že čistá mzda z této hrubé mzdy by byla pro mě dostačující což je ale natolik zatěžující pro jakéhokoliv zaměstnavatele že takovou práci má jen menšina obyvatel. my ostatní se musíme smířit s nižší přiznanou mzdou a vlastním spořením na důchod. promiň ale já se nechci nechávat sprostě nepokrytě a každý měsíc okrás o 30tis!!! řeknu sprostou věc která se nebude drtivý většině lidí líbit protože je proti zaběhlému úzu a možná proti dnešní morálce ale za císaře pána dostávali důchodci důchod od císaře pána? díky čemu důchodci tehdál žili (a prosím neříkejte že přežili protože se nedožívali takového věku a dnes jich je mniohem více..) víte kam tím mířím?
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 18.02.11  17:16

    « Re: Zpátky ke komunismu!

    xganga
    A jak ty skutečné příjmy u všech těch lidí zjistíš, aby to bylo opravdu tak spravedlivé, jak bys (docela naivně) chtěl. Tady jsou mnohem závažnější problémy v tomto ohledu. Víš kolik je u nás svobodných matek, které nedostávájí alimenty na děti, jen proto, že otec nemá oficiálně příjmy vyšší, než je životní minimum! Přitom jezdí třeba na černo na brigády do zahraničí (např. do sev. Itálie na "jabka") a je vysmátý, jak lečo a sám si nežije vůbec špatně, naopak... Jinde v takovém případě dostane peníze matka od státu a ten je vymáhá po otci. Tady musí matka vyhodit prachy za právníka, který jí často nakonec stejně nepomůže...

    P:S. Mimochodem na co se potom zaváděl bodový systém a s ním spojené odebírání řidičáků.
    12 bodů mají všichni chudí i bohatí a odebrání řidičáku snad chudého víc nebolí, spíš naopak, bo stejně nemá prachy na benál... >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto matii

    matii 18.02.11  17:15

    « Re: Zpátky ke komunismu!

    lol teď jsem si přečetl část diskuze pod článkem a tohle je teda perla a bohužel má nejvíc hlasů (vybírám):

    "O novodobých mafiánech, tunelářích a nové zlaté pražské mládeži, která si jezdí ve svých 18 letech ve Ferrari (koukám na prodejnu za rohem, tak to tam vídám), tůruje to na plný kotel, řev jak blá.zen, auto za milión a půl a mladíčka, když si prověříte, tak si za život nevydělal více než dva tisíce korun."

    A já říkám no a co? Proč by táta nemohl koupit synovi auto za mega a půl na machrování když na to má? Ať mu koupí třeba tryskáč. Navíc nové Ferrari za mega a půl ... Kdeee?!!!

    Ten člověk co to napsal by byl v 50tých skvělým zakladatelem JZD a vyvlastňovatelem kulaků a jiných podvratných živlů. Jen aby nedošlo k mýlce, nejsem členem "zlaté pražské mládeže", ale rád bych jím byl. >:D >:D >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto zip2016

    zip2016 18.02.11  17:03

    « Re: Zpátky ke komunismu!

    Původně jsem na toto téma nechtěl vůbec reagovat, ale něco málo přihodím.
    1) Dříve než by se zavedli sankce podle výše výdělku, je nutné přinutit lidi všech sociálních vrstev, aby řádně a spravedlivě odváděli svou daňovou zátěž a aby poctivě své výdělky přiznávali. Všichni víme, že v této republice je jen velice málo opravdu poctivých lidí, kteří přiznajé veškeré výdělky. 90% podnikatelů a zbohatlíků svou daňovou povinnost obchází a ve svých daňových přiznáních lže. Z tohoto vyplívá, že myšlenka pana Norise, že policisti budou zastavovat jen dražší auta je zcestná, protože 90% řidičů Mercedesů tř.S stejně bude mít na dnovém přiznání měsíčně přiznáno 10 000.

    2) Pokud bude splněna podmínka 1, tak je možné uvažovat o této myšlence různě vysokých pokut jako o celkem povedené, ovšem pouze s jednou podstatnou úpravou. Nelze stanovit že za rychlost zaplatí někdo v rozmezí 30-50 tis a někdo jiný 10-25 tis. To je špatně. Aby byl systém udělování pokut podle výše platu spravedlivý, musela by být sankce stanovena v procentuální hodnotě oproti výši výdělku. To by bylo spravedlivé a stejně bolestivé pro všechny sociální vrstvy.

    3) V tomto případě, ať v mém návrhu, nebo v tom nesmyslu který vymyslel pan Bárta, by určitě nebylo možné aby pokutu uděloval, nebo inkasoval Policista na místě. Nejspíše by to fungovalo tak jako je to dnes s body. Policista zjistí přestupek, uvědomí příslušní orgán státní zprávy, v našem případě třeba finanční úřad a ten, vzhledem k tomu, že má přehled o finanční situaci daného řidiče, vyměří pokutu. Takže Policie by vůbec neměla přístup k majetkovým poměrům řidiče. Tím by ovšem musel zase o několik úředníků narůst státní aparát a zase by to nás, platící daně, stálo další peníze.

    Takže pokud jde o mě - ano, nápad to není špatný, ale určitě by měl fungovat trošku jinak než vymyslely ty chytré hlavy ve vlásdě.
  • « 00 Reagovat !

    foto matii

    matii 18.02.11  17:03

    « Re: Zpátky ke komunismu!

    Teda na toto téma nemám zatím vyhraněný názor, ale co vím je, že jeden z návrhů byl dávat pokuty podle ceny auta. Větší kravinu sem neslyšel. Takže když si nějaký průměrně vydělávající člověk několik let utrhne od huby a dá dohromady 50% na vysněné auto vza 1 mega a zbytek vezme na splátky a nedejbože udělá přestupek, napaří mu soudruh od VB pěkně mastnou pokutu, která ho finančně zruinuje. Dobře mu tak, bo nemá machrovat v megovém autu. ;-\

    A co se týká výše pokuty dle platu, nedokážu si představit kdo a jak bude vypočítávat tu výši. To jako předložím poslední tři výplatní pásky, nebo dle daňového přiznání za minulý rok? A pokud je někdo zazobaný gauner, stejně podmázne ouřadu a vyvlíkne se z toho, takže na to zase doplatí jen středně příjmová skupina lidí.

    Takže ač neříkám tak ani tak, mám jen silnou skepsi týkající se realizace, uplatnění a vymáhání takových pravidel.
  • « 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 18.02.11  16:53

    « Re: Zpátky ke komunismu!

    ... a i tu Esku už vytunelovali, darebáci!
  • « 00 Reagovat !

    foto Ondrej-Samal

    Ondřej Šámal 18.02.11  16:50

    « Re: Zpátky ke komunismu!

    Pan Demeter by měl mít ve skutečnosti maximálně kolo značky Eska, který stejně někde ukradl >:-[] >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 18.02.11  16:48

    « Re: Zpátky ke komunismu!

    Stačí si přečíst diskusi pod tím článkem, elita národa tam píše, vede to k nenávisti... :no:
  • « 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 18.02.11  16:43

    « Re: Zpátky ke komunismu!

    Policie měří v obci, a do vysílačky je slyšet o přestupku řidiče Lady...

    "Ták, dobrý den, pane řidiči, vaše doklady a počkejte, musím si vás ověřit."

    Později: "Hmmm, pane Demeter, vy pobíráte sociální dávky, exekuce, dluhy, alimenty..."
    "No, pane Demeter, tady máte na ruku 20.000 Kč, vemte si je, a ať už se to nestane!"

    >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Ondrej-Samal

    Ondřej Šámal 18.02.11  16:36

    « Re: Zpátky ke komunismu!

    Ano, všichni si koupí stejně, nevidím jediný důvod, proč by lidé s vyššími příjmy měli platit za zboží více, než ostatní. Pokuta je ale úplně něco jiného, má sloužit jako prostředek, který má člověka odradit od opakovaného protiprávního jednání. Pokutu dostane člověk, který spáchal nějaký přestupek, tudíž je to pouze na něm, jak se bude chovat, není to žádná paušální částka, kterou musí platit bez ohledu na své chování. Pokud si měsíčně vydělám 100 tisíc a pojedu po městě 80 km/h, tak mě nějaký 2 tisíce za pokutu dostatečně nemotivují k tomu, abych příště dodržoval padesátku.
    Vždyť daně se také řeší procentuelně a nikdo to neřeší. Přitom jsou to mandatorní výdaje, který platíme každý měsíc a od státu za to nic nedostáváme (většinou nám ještě hází klacky pod nohy).
    Dělení obyvatel podle příjmu tu už dávno je (už zmiňované daně), nevidím důvod, proč by se měli tyto rozdíly skrývat. Nějaká "občanská válka" rozhodně nehrozí, na to jsou chudí moc líní a hloupí (čest výjimkám).
  • « 00 Reagovat !

    foto Chuck-Norris

    Chuck Norris 18.02.11  16:30

    « Re: Zpátky ke komunismu!

    když už bysme tuhletu teorii brali naprosto přesně tak je také důležizé z jaké částky by se počítala pokuta závisející na výši příjmu... zda ze superhrubé- je to nespravedlivé- protože z té částky když bych bral třeba 60superhrubou tak mám 31čistého ale mám superhrubou 60 tak mi vemou 20tis a hle už jsem s penězma v kelu... pak budu mít superhrubou 18 což je čistejch já nevím +-11tis a z toho mi seberou jen 1tis... anebo zda se to bude počítat dle čistého příjmu (což by bylo spravedlivější ale mnohem náročnější) já nejsem pro ale ani proti... bez toho se obejdu a nechápu proč by lidé s vyššími příjmy měli platit víc protože jednou v mercedesu S nebo sedmičce či osmičce... nevím ale mnohem víc bouraček- škod na majetku a zdraví (o které přece všem vládním úředníkům přece jde nejvíce ne?) je s auty co vypadají že nepatří na silnice (takže opačná strana lidí!- asoc případy). Nevěřím tomu že drastickým vymáháním pokut za rychlou jízdu poté zaměřenou na dražší auta (typ: hale pepo ta felda jede 70!!! peč na ní franto za ni jí dohání ten baworák změř jeho!!) se sníží úmrtnost na českých silnicích... selským rozumem za smrti na českých silnicích může především blbost! nebo si snad myslíte že případy typu že někdo přeskakuje přes tramvajovou oj a ona ho přejede se do statistik dopravy nezapočítávají? a podobných neš|ťastných náhod či blbostí kdy člověku vypne mozek atp je bohužel víc než dost... pak jsou tu případy extrému kdy auto vyletí ze zatáčky do stromu nebo srazí protijednoucí auto... nedání přednosti a také myslení si že mám absolutní přednost na přechodu- opět ale věc zařaditelná do blbosti... pak z velké části stav silnic: uhybáte díře ale v rychlosti přehlídnete někoho u krajnice či vjedete do protisměru kde je auto... či vás díra rozhodí... prorazí gumu- vy musíte na krjnici šaškovat 20min než přendáte kolo a okolo jezděj kamiony... a poslední věc stav aut v čr. k tomu snad není co dodávat. nebo snad čelní srážka s totálně zrezlou feldou je pro někoho bezpečná? ale to už zase souvisí s věcí že je u nás všechno stejně drahý jako třeba ve francii kde asi nemají základní plat pod deset českých tisícovek. zrovna dneska jsem jel za autem před který mu tam vešel mladej frajírek s čapkou a školní taškou a frajer v autě se asi rozčiloval a borec na něj ukázal sYmbol... tak kde to sme? dokončení příběhu: borec s autem hned zastavil a začal si to s tím sYmbolem vyřizovat... kdyby s autem jel 50 a borce si nevšimnul tak má docela velkou šanci že ho zabije při správné konstalaci hvězd... a přitom by jel předpisových 50... takže 50 nebo 60? anebo používat mozek?
  • « 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 18.02.11  16:21

    « Re: Zpátky ke komunismu!

    Ale za ty 2000 Kč si všichni koupí stejně. Proto i pokuta by měla být stejná. A jak jsem psal- nelíbí se mi dělení lidí a v neposlední řadě citlivé informace, se kterými by pracovala kriminalitou prohnilá policie. Tímto se omlouvám všem slušným policistům, které ožebračil stát.
  • « 00 Reagovat !

    foto Ondrej-Samal

    Ondřej Šámal 18.02.11  15:27

    « Re: Zpátky ke komunismu!

    Procentuelně by se měli trestat všichni stejně ;-) Například pokuta 2 tisíce je absolutně nicneříkající, pro každého tato částka znamená něco jinýho. Současný systém nás vrací do doby socialismu, kdy si byli všichni rovni, jen někteří si byli rovnější. Pokud se například překročení rychlosti v obci o 50 a více km/h bude trestat částkou rovnou 25% z příjmu (příklad), tak všichni budou potrestáni stejným poměrem, což je mnohem spravedlivější, než pokud se teď řeší pokuty nějakými konkrétními částkami.
  • « 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 18.02.11  15:18

    « Re: Zpátky ke komunismu!

    Jednoho dne u kasy kdesi v Tescu:

    Pokladní: Dobrý den, takže to máme rohlík 2 Kč, mléko 12 Kč... Jé, pardón, vy jste tu tím Mercedesem? Tak to máme rohlík 20 Kč, mléko 120 Kč, kilo vepřového 1000 Kč...
    Zákazník: Proboha proč?
    Pokladní: Všichni si musí být rovni!

    >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 18.02.11  15:13

    « Re: Zpátky ke komunismu!

    Tenhle národ už je tak znechucenej, že by ani nešel protestovat. Po vzoru studentů z roku 1989- ti dnešní by šli leda tak demonstrovat pro legalizaci marihuany... A tu viditelně hulí celá vláda.
  • « 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 18.02.11  15:04

    « Re: Zpátky ke komunismu!

    Vidím město veliké, na jehož asfaltkách mnoho křivdy způsobeno bude!!!! ;-) Tak se domluvte a jděte protestovat s transparenty před budovu ministerstva dopravy! Je tam hezké prostranství, díky husákově tichu.../pro mladé ročníky, to je ten kousek silnice schovaný pod zem,aby tam komunistům pod okny nehlučela auta../ Nebo aspoň napiště petici, já vám ji klidně podepíšu, budu příští týden tři dny v Praze.
  • « 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 18.02.11  14:53

    « Re: Zpátky ke komunismu!

    Člověk ani nemusí bejt pirát, aby někde naco přehlédl. Jestli ten nesmysl projde, tak předpovídám noho špatných věcí co se začnou dít...
  • « 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 18.02.11  14:45

    « Re: Zpátky ke komunismu!

    Pokuta má mít výchovný charakter. Proč víc policajti nedávají napomenutí? Spoustě lidem by to stačilo. V USA nás zastavil v noci policajt jak hora, řekl nám, že jsme jeli o 20 mil/hod rychleji, že by jsme si měli dát opravdu pozor a že to není správné. My se zastyděli, spadl nám ze srdce takovýhle balvan a zbylých 300mil jsme jeli naprosto předpisově.... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 18.02.11  14:40

    « Re: Zpátky ke komunismu!

    Právě proto že píšeš "před zákonem si mají být všichni rovni", tak proč trestat někoho víc a někoho míň? >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Ondrej-Samal

    Ondřej Šámal 18.02.11  14:33

    « Re: Zpátky ke komunismu!

    Já naopak s pokutami podle příjmu souhlasím. Před zákonem si mají být všichni rovni, takže pokuta 5 000,- pro člověka s příjmem 15 tisíc, je trestem subjektivně mnohem vyšším, než pro člověka s příjmem 60 tisíc. Musíme si uvědomit, že pokuty nejsou paušální poplatek jako třeba daně (tam s progresivním zdaněním, které opravdu trestá ty úspěšnější, absolutně nesouhlasím), ale jakousi formou trestu, která má odradit člověka od dalšího protiprávního jednání.
    Na druhou stranu je asi jasné, na koho se policisté více zaměří :no: Ono všechno má své pro a proti.
  • « 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 18.02.11  14:31

    « Re: Zpátky na Mars!

    Vyprávěli jste si vtipy o policajtech? >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 18.02.11  14:30

    « Re: Zpátky ke komunismu!

    Navíc majitel luxusního auta už víc platí- od ručení přes pojistku až po palivo jeho mlsného vozu. Odvádí do státní kasy mnohem více peněz- a ty pak stejně politici rozkradou...

    Rozdělovat na chudé a bohaté oficielně povede k ještě větší nenávisti a závisti.
  • « 00 Reagovat !

    foto Chuck-Norris

    Chuck Norris 18.02.11  14:17

    « Re: Zpátky ke komunismu!

    souhlas!!! ale tohle je tu prostě tak zažité že ač se stane cokoliv (viz téměř převratné volby) tak si všiochni budou dělat co chtějí... tohle je prostě takový stát a nezlepší se to... je lepší se spíš ptát po okolí kam by se člověk tak nějak uklidil... švajc? rakousko? jinak já jsem s těma pokutama podle výdělku naprosto spokojen... pokud to budou brát podle mého přiznaného platu tak jsem v tom s těma pokutama za největší socku takže cááájk:-) nicméně je to asi týden a musím říct že jsem poprvé za svůj krátký motoristický život potkal slušnou namátkovou kontrolu kde byla i sranda...
  • « 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 18.02.11  13:53

    « Re: Zpátky ke komunismu!

    ...navíc nesnáším to ohrané "káže vodu, pije víno". Mrd.ky politický uháněj dálnicema 200 a víc, sám jsem jednou s Cayennem vyfotil Rathovo limuzínu ve 240ti.
    Je jedno jakej návrh zákona předloží, ale když se podívám kdo ho předloží, tak se mi chce ble.jt!
    Těmahle nesmyslama chtějí akorát maskovat svoje korupce a zlodějiny!
  • « 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 18.02.11  13:36

    « Re: Zpátky ke komunismu!

    Zkrátka dobytek s Octávií bude strašit dál, ale majitel BMW aby si přiškrtil motor. Policie se zaměří na drahé vozy. Navíc české policii nevěřím, protože je v ní obrovská kriminalita. Policie dostane informace o majetku hříšníka, a kdo zaručí že se informace nedostanou dál?
  • « 00 Reagovat !

    foto Prase

    Prase 18.02.11  12:46

    « Re: Zpátky ke komunismu!

    to jdeš až moc do hloubky já nenarážel na poctivé studující.... ať si to každý přebere jak chce :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Prase

    Prase 18.02.11  12:43

    « Re: Zpátky ke komunismu!

    doufám, že tím nemyslíš toho xindla to je aspoň dle mého těžkej low end viděl jsem ho i živě slyšel dost písniček a když vynechám že všechny mi znějí stejně tak až na toho anděla mi texty nic neříkají a třeba ta houska nebo co to by pochopil asi jen někdo solidně sjetej... texty mě zaujaly třeba u H16, 3 sester, orlíku... nicméně někdo má rád to a druhý zas ono :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto NoSwear

    NoSwear 18.02.11  12:42

    « Re: Zpátky ke komunismu!

    Prase: Nj, jenže ono z těch 50% jak píšeš tu hodně lidí poctivě studuje atd ;-) a to mi přijde pak trošku jiny :-) jasný, každej má jiný možnosti tady, ale jen díky otmu tu jsou různá auta atd...
    Poustnik: Joo to sis vybral krásně ;-) ,ale ja musim pracovat, ja totiž jinak hrozně rychle zlenivim >:D takže zaměstnání mám i při VŠ >:D ...navíc pochybuju, že by mi někdo svěřil děti >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto Prase

    Prase 18.02.11  12:29

    « Re: Zpátky ke komunismu!

    když chceš proč ne pro mě je to nepředstavitelný nicméně kdyby mladá vydělávala 100 tis. měsíčně klidně bych se o děti staral taky ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 18.02.11  12:26

    « Re: Zpátky ke komunismu!

    Přesně tak. Já se s tím netajím, že jsem si dobře vybral. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Prase

    Prase 18.02.11  12:25

    « Re: Zpátky ke komunismu!

    tím jsem nechtěl říci, že je to tvůj případ :-) Ty máš zase manželkahotel ne mamahotel >:D >:D >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 18.02.11  12:24

    « Re: Zpátky ke komunismu!

    Nemusíš dávat dvakrát stejné odkaz, já si to pustil. Řežou do toho pěkně, ale text nic moc. Já mám přece jen radši nějaký ten obraz či neotřelé přirovnání..... >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 18.02.11  12:21

    « Re: Zpátky ke komunismu!

    Jo, povolání syn je dobré. Ještě dobré je být uhlobaron nebo rentiér, to je moje vysněné. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Prase

    Prase 18.02.11  12:19

    « Re: Zpátky ke komunismu!

    njn :-) jsi dobrý čtenář a poslechni si :

    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 18.02.11  12:18

    « Re: Zpátky ke komunismu!

    Já si jen přeložil do přijatelnějšího souvětí tvé lakonické za vy.liž.pr.del. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Prase

    Prase 18.02.11  12:14

    « Re: Zpátky ke komunismu!

    dík za písničku xindl neposlouchám... ale jinak očividně čtěš asi velmi dobře mezi řádky já jsem se v žádnem příspěvku k tomuto tématu práva nedomáhal a ani nečekám, že bych snad něco vyřešil nebo v tomto banánistátě se něco zlepšilo spíš jen tak tlachám....

    [odkaz]

    jinak já doporučuju tuhle je vhodná pro 50% lidí na tomhle servru :-))
  • « 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 18.02.11  12:08

    « Re: Zpátky ke komunismu!

    Já tě chápu, že když jsi duše citlivá, tak tě to, jak se nemůžeš domoci práva sejří, ale za bolševika to bylo 10x horší, pokud jsi teda nebyl ten typický nemakačenko zalezlý někde v OPBH.... :-) [odkaz] >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Prase

    Prase 18.02.11  11:46

    « Re: Zpátky ke komunismu!

    docela kvalitní názor pouštníku komunismus jsem teda skoro nezažil, ale to co je tady teď stojí taky za vyliž pr*del :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Prase

    Prase 18.02.11  11:45

    « Re: Zpátky ke komunismu!

    byl jen příklad ono to fonguje všude jinak a řekl bych i lépe než v našem banánistátu... a hlavně ten návrh by se měl poupravit nikoliv z výdělku, ale z majetku a nehrálo by se, že to má napsaný na manželku atd. potom by to nějaký efekt mělo... jinak ti doporučuju si přečíst vedoucí příspěvek diskuze samozřejmě může být přitažený kapku za vlasy, ale nebude daleko od pravdy jak to chodí u boháčů :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 18.02.11  10:08

    « Re: Zpátky ke komunismu!

    Vracet se ke komunismu nemůžeme, protože tady ani nikde jinde nebyl. Komunismus je každému dle jeho potřeb a všechno je všech. Tady byl reálný socialismus. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto NoSwear

    NoSwear 18.02.11  08:59

    « Re: Zpátky ke komunismu!

    Já teda douhlasím s Dylanem, todle mi přijde jako nehorázná pí*č*ovina 8-s ...jako ve Švýcarsku to prase funguje uplně jinak, to je ten problém ;-) navíc ve Švýcarsku si většina lidí nedovolí okrádat stát na daních :-) ....Už vidím, jak tu chytnou někoho z těch lidí v autě za pár milionu, který je úspěšný, to mu neberu, ale z výdělků může přiznávat jen část, protože dělá třeba ve stavebnictví, kde je to u nás naprosto nromální a tím pádem dostane pokutu řekněme 50 tisíc. Poté chytnou člověka, co si toto dovolit nemůže ve svém odvětví podnikání, který sice přiznává víc(tím pádem pokuta třeba 100 000), ale přitom peněz má mnohem mín, protože on dobrák vše přiznává! 8-s ...už jen timdle by mě ten zákon s odpuštěním sr.al!
  • « 00 Reagovat !

    foto Prase

    Prase 18.02.11  07:45

    « Re: Zpátky ke komunismu!

    naprosto v pořádku jako ty pokuty ze švýcarska jak tam nějaký frantové dostali pár milionků... asi těžko pocítí někdo jako ty kdo má miliony, že dostal pokutu 2 tis. až dostaneš 200 tis. třeba si toho všimneš. a ten kdo má příjem 10 tis. měsíčně tomu ty 2 tis. pokuty stačej bohatě.... Doufám, že takový návrh projde! :yes:

    Jo jinak by měl začít u sebe jízda s rz neodpovídající předpisům 100 tis. pokuty....
  • 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 18.02.11  07:22

    « Zpátky ke komunismu!

    Pan Bárta se mi líbí škrtama a šlapáním na kuří oka stavitelům silnic a dálnic, ale jeho návrh o pokutách pro bohaté je podle mého rozdělením obyvatelstva, honem na úspěšné. [odkaz] Je mi úplně jasné, na které řidiče by se policie zaměřila. Doufám, že takový nesmysl neprojde! :no:
  • « 00 Reagovat !

    foto lotus-esprit-cz

    lotus-esprit.cz 17.02.11  23:42

    « Re: mé narozeniny

    eee do auta ma jedinou cenu LAW. :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto Chuck-Norris

    Chuck Norris 17.02.11  23:32

    « Re: mé narozeniny

    lepší než meč... viděl jsi toho nebožáka co se dostal do televizních novin co rozbil to zadní okno s mečem až napodruhý? důkaz že meč je k ničemu >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Krispos

    Krispos 17.02.11  23:12

    « Re: mé narozeniny

    Co dát řidičovi k narozeninám? Basu piva neužije, ale pálka, to je mocný nástroj.... gratuluji :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto Chuck-Norris

    Chuck Norris 17.02.11  22:58

    « mé narozeniny

    Dobrý den pánové motoristi. Chtěl bych Vám upozornit že se mi splnil můj sen při mých narozeninách konaných 2.2. a oslavených toto pondělí. Jelikož jsem jakožto správný a spravedlivý a zákony dodržující občan tohoto státu ujištěn o bezpečnosti na silnicích a okolo nich více nežli dostatečně, jezdíval jsem po našich silnicích s násadou ke krumpáči a stále snil o pořízení kvalitní tvrdé baseballové pálky se má přítelkyně rozhodla že mi mé přání splní. Takže Násadu hážu pod postel a krásná bassebalová pálka putuje na její místo. Krásný to pocit. Už jen ten Zbroják a jsem vcajku;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Chuck-Norris

    Chuck Norris 17.02.11  22:51

    « Re: 911

    aha. mno vzhledem k mojí reputaci v místě bydliště bych to viděl na kandidátku někde v užgorodu nebo palmové republiky... takže nereálný... spokojím se s menším výnosem:-) popřípadě koupím nějaký levný domeček na rekonstrukci svépomocí v zapomenutý vesničce vedle satelitu prahy :-) že bych se aspoň zabavil nějakou prací...
  • « 00 Reagovat !

    foto Krispos

    Krispos 17.02.11  22:19

    « Re: 911

    Nech se zvolit do zastupitelstva, do PS se asi s takovými drobnými nedostaneš. Pak si kup obecní pastviny, prosaď změnu na stavební parcely a prodej... :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Chuck-Norris

    Chuck Norris 17.02.11  22:14

    « Re: 911

    čabasec dacani! kdo z vás má doma model zeměkoule 1:1? ha! JÁ! tak a te´d bych rád věděl protože nejsem moc zdatný v investicích nějaké nápady jak zhodnotit finance které ještě nejsou na koupi bytu v berlíně ale které jsou v řádu stovek tisíc... zlato? akcie přes banku? škoda mbx?
  • « 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 17.02.11  17:51

    « Re: 911

    ...to přijde... >:D :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 17.02.11  07:59

    « Re: dárek od ženy

    Jednak jsem chtěl upozornit, že máš umění "v krvi" (tedy v DNA) a pak to může být i zkratka: "Dobrou Noc A Ráno Taky"... ;-) >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 16.02.11  23:43

    « Re: dárek od ženy

    WL, tou zkratkou myslíš D.obrou N.oc ARTisté....., nebo tohle? [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto lotus-esprit-cz

    lotus-esprit.cz 16.02.11  22:55

    « Re: 911

    tak mu porid jeste porsche postel [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 16.02.11  21:24

    « 911

    Malýmu jsem dnes koupil malinkou 911tku na vysílačku a velkou na setrvačník.... ;-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…