Porsche 911 (švihák lázeňský)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
vondry87 31.05.11 12:25
« Re: Prvni den s DBS Volante
To se až tak bojíš o své soukromí? Co si komu udělal? >:D No musíš mít s lidmi hodně špatné zkušenosti.. a to se musí respektovat :yes:
Jasně, že lžou.. proč vstávat do práce a riskovat svůj majetek, když člověk může sedět na zadku a stabilně vydělávat víc.. -
JanPribik 31.05.11 12:17
« Re: Prvni den s DBS Volante
některé auto rád ukážu na srazu, ale anonymním lidem bohužel ne, to bych totiž ještě musel fotit auta mimo místo, kde bydlím a to se mi nechce.
Mám několik klientů rentiérů a občas to je masakr. Kdo říká, že by ho to nebavilo, tak lže. Tam totiž ani nejde o to, že má pasivní příjem, ale hlavně o to, že je jistý a až do konce života, pokud tedy neudělá špatná rozhodnutí -
vondry87 31.05.11 12:10
« Re: Prvni den s DBS Volante
Však jo, stejně ten seznam působí impozantně. Chápu, že máš "problémy" se zveřejňováním osobních informací, ale kdybys sem hodil pár fotek s rozmazanými SPZ, dost lidí by to určitě potěšilo :-)
Jinak být rentiér je bezpochyby nejlepší živobytí. Taky takového člověka znám.. dobře zdědit a za sezení na zadku dostat měsíčně meloun není úplně k zahození :-) -
JanPribik 31.05.11 11:59
« Re: Prvni den s DBS Volante
aby nedošlo k mýlce, ty auta nejsou moje, já jsem jich taky pár vystřídal, ale většina je kamarádu.
A ropa se nenašla... většina z nás dělá kolem investic, někdo je přímo broker, někdo konzultant, jen jeden je rentier. Ale rozhodně si nikdo nestěžuje. -
vondry87 31.05.11 11:43
« Re: Prvni den s DBS Volante
No do pr.. Tady se někde našla ropa? Protože takovej seznámek bych čekal od šejka někde z Arábie >:D >:D No zkrátka mazeček.. a udělat si měsíční tour v AM, to musí být ultimátní zážitek.. těžká závist >:D >:D >:D V dobrém slova smyslu samozřejmě :-) :-) -
Mig_35 31.05.11 11:36
« Re: Prvni den s DBS Volante
O tom, že půjčovné by bylo dražší než ztráta při prodeji bych si dovolil s úspěchem pochybovat. Pořizoval jsi nové? Tam to podle mně spadne milión jen při výjezdu z autosalonu. V této cenové relaci nikdo neuvažuje tak, že "ušetřím 350 tisíc, má to najeto jenom 5000 km". V této cenové relaci víc než v žádné jiné lidi kupujou výhradně nové vozy.
A koupit takové auto ojeté a prodělat na něm jen tak málo je podle mého zhola nemožné... -
JanPribik 31.05.11 11:27
« Re: Prvni den s DBS Volante
Gallardo ročník 2006.
K těm supersportům leccos jsem měl asi skoro ve všem jsem se svezl, máme totiž takovou partičku petrolheadů se kterými jezdíme buď na okruhy nebo na grand tour různě po evropě. Nemám chuť ani čas se tu rozepisovat o všem, možná pár aut nadhodím a vyberte si jedno dvě a já se večer pokusím něco sesmolit.
Gallardo, G. Superleggera,G Valentino Balboni
Murcielago SV
SLS AMG
SLR
SL 65 AMG Black
9ff Turbo
GT2 RS
GT3, GT3 RS
California
599GTB
Italia
430 Scuderia
575 Superamerica
Lotus Exige
KTM X Bow
Cat R500
Audi R8 V10
Nissan GTR GT 600
Nissan GTR GT 800
Pagani Zonda F - byl jsem jen svezen klientem
Bugatti Veyron - taky jsem se jenom vezl
to je asi všechno, část jsem vlastnil,část vlastním, část mají kamarádi, část jsou auta klientů. Až na ty dvě poslední jsem všechny řídil. Ale nezaručuju, že si ke všem vzpomenu na detaily... a z určitých důvodů prosím, abyste ze mě netahali, co je a bylo moje. Kdo bude mít zájem, můžeme dát sraz v Praze a v něčem se povozit.
-
erbe 31.05.11 11:01
« Re: Prvni den s DBS Volante
Len pre zaujimavost si mohol uviest o ake Lambo islo.
Co sa tyka tej Californie, tak raz darmo ludi ktori v nej sedeli bude za hrst a tych co sa v nej viezli este omnoho menej.
Je zrejme ze mas skusenosti s pomerne sirokou skalou supersportov. Mohol by si to aspon strucne spisat a povkladat ? Urcite vela ludi a nielen ja by si rado precitalo triezvo kriticky pohlad na take auta. -
JanPribik 31.05.11 10:29
« Re: Prvni den s DBS Volante
Ahoj vsichni, trosku se tu rozbujela diskuze...
Sveho casu jsem mel lambo. Bylamto nerozvaznost, kdyz pominu detaily v interieru z lidove audi, tak nejhorsi nebyla spolehlivost, ale odolnost. Po 20 tis km auto zacalo ruzne vrzat, v interieru se zacaly ruzne panely odchlipovat, Kuze zacala byt velmi opotrebovana, lak z kliky se zacal loupat, bohuzel jsem koupil auto tesne po zaruce, ale 3 lete auto s 20 000 km takhle nemuze vypadat, rad jsem se ho zbavil. Jina vec byla, ze auto fungovalo jen na hladkem asfaltu, nedalo se s nim parkovat a clovek poznal cirou zavist v destilovane podobe.
Ferrari jsem nikdy nemel. Touzil jsem po Italii, mel jsem ji na tyden pujcenou a pak si to rozmyslel. To neni auto, ale motokara a tim je receno vse. Tak extremne strme rizeni do bezneho provozu podle me nepatri. Taky californii moc nechapu, jako auto na kazdy den nebo jako gt ji muze nazvat jen masochista nebo clovek, ktery v ni ani nesedel. Intrier Ferrari je hrozne neprakticky, sedacky hrozne tvrde, mista vzadu nejsou, je to jen odkladaci prostor, ano ma velky kufr. Auto je na bezne silnici docela nervozni a ja jsem u autana kazdy den alergicky na hlucne vyfuky a ty california ma.
Jedine ferrari, ktere se mi kdy libilo a i vyhovovalo je 599, ale to j mi me moznosti a za psychologickou financni hranici -
Mig_35 31.05.11 09:24
« Re: Prvni den s DBS Volante
Každým opovrhovaná California? Já bych ji teda zatraceně bral:-) myslím, že Ferrari stejně jako Porsche pochopilo, že vyrábět jen čisté sporťáky znamená okrádat se o zisky. Proto tohle GT a proto FF. Koupit si Aston... no nevím, Astony chválí jenom angláni sami. Jediná věc v čem jsou podle mně dobré je design. -
erbe 31.05.11 08:24
« Re: Prvni den s DBS Volante
Moja osobna uchylka su jednoznacne Ferrari. Dokonca aj kazdym opovrhovana California ma pritahuje. Proste Fko na kazdy den, dlhe cesty, nie ako sportak... Spolahlivost no, tam je Porsche tazko porazitelne. Co sa tyka AM, tie som nikdy nepochopil, dokonca sa mi ani nikdy nejak extra nepacili. Tu na MACZ som cital recenziu na V8 vantage, ktora mi prisla dost uprimna a nevyslo z objetivneho pohladu moc dobre veru. Zvuk ale paradny to hej -
-
Chuck Norris 30.05.11 23:19
« Re: Prvni den s DBS Volante
wow takže přecejen aston:-) nádherný kousek souhlasím. kalifornie od F je pro synáčky na lovení bab s kabelkama LV popřípadě přímo pro ty baby... po praze snad nikdo jiný s kaliforniema nejezdí. Jeden člověk kterýho znám (upozorňuji že to není žádný známý jen jakýsi kecálista kterého potkávám v práci... jen kdybyste ho náhodou znali) si chtěl koupit DBS před asi rokem nebo dvěma možná ho znáte, chvilku měl kvůli dlouhé dodací lhůtě půjčenýho s manuálem a po asi 14dnech ježdění ho vrátil, objednávku zrušil a koupil si bentleye... ještě jsem mu to neodpustil :-) hrozně si stěžoval že to auto je pro denní použití nepoužitelný, hrozně to křupe na nerovnostech a měl prý pocit že se mu to rozpadne pod rukama na kostkách.... ...jinak ty dveře které se "vyklápí" tak nějak nahoru si myslím že než záměr ulehčit vystupování u obrubníků jsou naprosto čistě agresivní designérský prvek a krásný.... co se týče vystupování věřím ale ono vystupovat třeba z SLS taky nevypadá moc hezky a svůdně ale stejně to je a bude miláček :-) -
JanPribik 30.05.11 22:56
« Re: Prvni den s DBS Volante
Dylane, jak jsem ti rikal, jedu na dovcu, kvuli tomu jsem jej kupoval. Tak az se vratim.
weldere: ony ty chyba nejsou zásadní, to ne. Prostě jen mi přijde to auto takové nedodělané a spoustu věcí bych si uměl představit mnohem lépe. A když odhlédnu od image, tak Porsche 911 Turbo cabriolet je ve všem zcela jistě lepší... ale s AM udělá člověk větší parádu -
JanPribik 30.05.11 20:21
« Prvni den s DBS Volante
Ahoj,
tak jak jsem slíbil, dodávám první postřehy z DBS Volante, který jsem si koupil.
Zatím vládne hlavně rozčarování a už jsem přesvědčen, že po létě půjde z domu. Ale popořádku. Auto má úžasný vzhled, to jak má vyřešeny detaily, jak je kvalitně nalakováno, to nemá obdobu a u žádného jiného auta, které jsem měl to nikdy nebylo. Opravdu, i spáry v karoserii jsou tak mikroskopické, až se mi to nechce věřit. To samé platí o interiéru. Úžasné detaily, nádherná kůže, ručně šité švy, nádherně zpracované karbonové doplňky. Ještě bych zmínil otvíraní dveří, které se neotvírají úplně klasicky, ale lehce nahoru. Sice to vypadá k ničemu, ale ten, kdo někdy se sporťákem parkoval u obrubníku a pak chtěl vystoupit, ví o čem mluvím, praktická věc.
A tím pozitiva končí...
První problém je, že autu chybí výkon, ale ukrutně. Na to, že je to nejvyšší model astonu, tak to je tragédie - samozřejmě ve srovnání s podobně výkonnými a drahými auty. Na první dva rychlostní stupně autu chybí trakce a pak už asi chybí výkon. Jasně, zarazí vás do sedačky, ale chybí mu takovéto nadšení a brutální zátah, který je vlastní těm pravým superautům. Nikdo od zadokolky nečeká nekompromisní zátah z nuly, ale plný plyn v jakékoli rychlosti se pro člověka, který je zvyklý na supersporty změní na nekonečné čekání, které přeruší až přeřazení na další kvalt a pak to samé. Jasně, oproti "normálním" autům to je raketa, ale pro mě pocitově to je jak M3 E92 a to je za 5mega slabota... Ovšem zvuk to páradní, to se musí nechat.
Teď jízdí vlastnosti a komfort. Je potřeba uznat, že poměrně dobře žehlí silnici a ani krátkými příčnými nerovnostmi v zatáčce se nenechá rozhodit, bod nahoru.Pak ale přijde ale... S keramickými brzdami se hrozně špatně odhaduje brzdná síla, fungují jak závodní ON/OFF, je to už moje 3. auto s keramikami a je to u něj nejhorší, ikdyž do běžného provozu keramiky prostě nejsou vhodné! Po přibrždění přichází zatáčka, rychlost ok, volant na apexy, jemně dávkovat plyn, v pravý okamžik tomu naložit, možná lehké kontra a vzhůru k další zatáčce. Zní to dobře? Tak takhle se DBS nechová... Po dobrždění a pokusu o řízení plynem vám převodovka začne blbnout a podřazovat (zkoušel jsem to opakovaně a jediné řešení je to vzít do vlastních rukou) a pak zas nahoru. Problém je, že to první podřazení krásně rozhodí celé auto a zážitek je v p.....i . No a když si řadite sami, tak je tohle ok, ale v zatáčce má auto tendeci se poměrně hodně naklánět a hodně odlehčuje vnitřní kola a ztrácí grip. Jediné řešení, je brát auto skutečně jako GT a nepokoušet se o jízdu jako sse supersportem. Předchozí věty berte v kontextu srovnání např. Ferrari Italia, California, Lambo Galladro atd.
A teď ještě výhrady k interiéru. První je problém z auta vůbec vysednout. Není nic více dehonestujícího než přijet takovým autem třeba před luxusní hotel a následně z něj vylézt po čtyřech. Ale u DBS jsem lepší řešení ještě nenašel. Kombinace širokého prahu, sedadel velmi blízkostředu auta a velmi nízko ukotvených a ještě k tomu nízké střechy vede k logické situaci... No a ještě věc za kterou bych inženýrům sekal ruce.... Co jim vadilo na řadící páce? Když něco funguje netřeba to měnit. Tlačítka P N R D vedle hodin.. velmi promyšlené a praktické. Manévrování na parkovišti pak vypadá spíš jak sezení gamblera před jeho oblíbenou mašinou.
A ještě si neodpustím poznámku k navigaci... No, už jsem pochopil poznámku Jeremy Clarkssona, když říkál, že navigace AM říká jen, kde člověk byl... ono to tak opravdu je, zatím jsem jí moc nezkoušel, ale domů bych podle ní nedojel... ale snad to je o zvyku.
Poslední pochvala jde k audiu, krásný zvuk a ještě hezčí přední výškové repráky...
To je tak vše... Bohužel pro mě alternativa k DBS na dněšním trhu neexistuje. Výkonné a zároveň pohodlné kabrio prostě není - kromě Californie a ta mi připadá ještě horší. Tak DBS si u mě užije měsíční Grand Tour po Evropě a pak půjde zase do světa, přesně jak jsem plánoval. Mělo šanci zůstat u mě v garáži delší dobu, ale k srdci mi nepřirostlo a nevypadá to, že se to změní... -
JanPribik 30.05.11 11:34
« Re: Folie na gtr
Tak oranzove jsou v cr dve, jedna matna a jedna leskla. Zas se mi zda, ze bych takhle ztratil posledni davku nenapadnosti, pokud tam nejaka jeste je. Necham si to projit hlavou a po dovce uvidim do ceho to oblekneme.
Btw vecer napisu reportaz z prvniho dne s dbs. Cim vic s tim autem jezdim, tim vic obdivuju gtr, jak dela 90% veci lepe za skoro tretinovou cenu... Gtr kabrio, to by byl muj sen -
Dylan McKay 30.05.11 11:26
« Re: Folie na gtr
Když chceš folii dát do lesku, je možno ji laminovat. Pak to vyleze i na ceně, protože je to 2x folie. Podle mého bys měl zůstat u matné bílé se světlejším karbonem. Když dás cokoli jiného, budeš vždy myslet na tu první variantu. Oranžová matná s karbonem by byla taky hezká, asi by to bylo jediné GT-R v ČR: [odkaz] -
Poustnik 30.05.11 09:00
« Re: a pak že prej neumíme jezdit jako cizinci....
No, Chucku, sice tě podezírám, že nadpis myslíš ironicky, ale podle mě je jízda tohoto psychouše právě že dobrou vizitkou českého řidiče. Jestliže na 60ti kilometrovém úseku způsobil jen deset nehod, je vidět, že i český chalupář se umí rychle přizpůsobit situaci. A že dle videa je vidět, že plynem chlapík nešetřil.
Je trochu otázka druhá, jestli se naše policie vůbec snažila v daném úseku zastavit dopravu, neboť mám pocit, že jediné, co ji napadlo, bylo honit ho a stejně vlastními vozy nedohonit....až za plotem pěšky.....měla přece aspoň dvacet minut na to, aby na všech přivaděčích zastavili lidi, aby tomu magorovi nejeli do cesty. Ale možná se snažili a tady se o tom nepíše....ale mám pocit, že se moc nesnažili..... -
JanPribik 29.05.11 22:51
« Folie na gtr
Jak dylan vi, tak uz jsem se napevno rozhodl dat GTR do folie. Vybral jsem bilou matnou a par karbonovych doplnku. Ted ve me zacal hryzat cervik, jestli nezvolit jinou barvu, at uz bilou perlet-jina leskla se mi nelibi- nebo jinou matnou. Libi se mi zluta a svetle oranzova matna, cervena matna, vojenska stealth matna, rozhodne nechci cerniu matnou a ani moc lesklou folii, protoze jsem magor na hluboky lesk laku a folie by me v tomhle nikdy neuspokojila... Dekuju za kazdy nazor -
Chuck Norris 29.05.11 21:03
« Re: SL za dobrou cenu
jen tak mimochodem jste se tu nedávno dlouze bavili o té nehodě s twingem a gtr... četl jsem teď nějaký malý článek v blesku myslím že to bylo asi včerejší vydání a vykreslení té nehody bylo opravdu tragické a jen vypovídá o tagické situaci našich novinářů. Slyšel jsem asi z internetu že ta holka žije tak je i naděje že se dozvíme pravdu co se stalo... hlavně aby se uzdravila... -
Martin911Turbo 28.05.11 19:53
« Re: první problém Priuse- není slyšet
Je pravda, že minulý rok když jsem byl s přítulkou na KSA, tak se vedle nás mihl stín a co vedle TESLA, to stejné elektroskůtry, minimální hluk.
Na jednu stranu mám rád zvukový projev pořádného motoru, ale na druhou stranu jemný svistot Boxsteru E je úžasný :yes:
Jinak Petře gratulace k Priusu, přítulka o něm také čím dál více uvažuje -
Martin911Turbo 28.05.11 19:53
« Re: první problém Priuse- není slyšet
Je pravda, že minulý rok když jsem byl s přítulkou na KSA, tak se vedle nás mihl stín a co vedle TESLA, to stejné elektroskůtry, minimální hluk.
Na jednu stranu mám rád zvukový projev pořádného motoru, ale na druhou stranu jemný svistot Boxsteru E je úžasný :yes:
Jinak Petře gratulace k Priusu, přítulka o něm také čím dál více uvažuje -
Dylan McKay 28.05.11 17:17
« Re: první problém Priuse- není slyšet
Chucku, někdy mi přijde že ti někdo ublížil...
Možná sis něco o Priusu přečetl, ale jízda je něco úplně jiného. Jakmile dáš volnoběh či zastavíš, běží jen elektromotor. Žádné kouření z vejfuku. Systém start/stop se začal naštěstí dávat do řady aut. Podle mého je to důležitý směr.
Nebo myslíš, že až jednoho dne ukončí výrobu benzínových a naftových aut, tak se začne říkat, že to byla špatná cesta? -
Chuck Norris 28.05.11 15:36
« Re: první problém Priuse- není slyšet
jj u hybridů je to velký problém potažmo elektrická auta obecně... všichni jsou zvyklí na nějaký hluk... někde tuším v americe vydávají auta zvuk motoru či nějaký výstražný zvuk že jedou... mám pocit že snad tesla? nebo něco takového má v sobě nahrané zvuky aut a řidič si už jen vybere jaký typ motoru chce a ty zvuky jsou interaktivní s tím jak auto jede... tudy povede cesta z elektronudy... těším se na dobu která bude někdy v době mého důchodu až vytáhnu stařičký V8 a všem spadne huba co to je za idiota s takovym smradlavym hlučnym hnusem... současná elektrospalovací auta beru jako tragédii mimo luxusní třídy jako je X6, S, LS kde nejde o trapné pokusy jezdit na baterie atp... trochu se chytnu konspirační teorie a jen si povzdechnu že nebejt takového významu peněz vs. ropy už bysme dvacet let jezdili na vodík a všichni by byli spokojení... vis možnost vzít vodík téměř zdarma kdekoliv a jeho relativně snadnému využití pro výrobu elektřiny... nehledě na opět trapné pokusy dělat z vodíku neskutečný problém tím že ho budeme někde rovnou tankovat... proč? na co mi ho má někdo vyrábět a já musím někam jezdit když už před 15 lety dokázal frajer v africe na kolenou auto do kterýho jedním koncem leju vodu a vše si udělá samo? opět prachy... další firmy na izolaci nádob do kterých by se dalo investovat atp atp atp... skok zpět... z toho důvodu beru baterie autech jako je tesla, prius atp jako opět snahu vydělat peníze a né skutečně dobrý směr vývoje techniky pro auta vis zřejmě velké náklady na vývoj a výrobu takových aut kde baterie určitě sežerou hodně peněz a je to pak na těch autech vidět že se musí šetřit aby nestálo milion... Je to dnes jen hnus vidět co se všude děje... -
-
Dylan McKay 28.05.11 11:41
« první problém Priuse- není slyšet
Všiml jsem si toho za týden 3x. Teď jsme byli nakupovat, a před autem se promenádovalo několik lidí. Teprve když se otočili, tak se lekli. Někde jsem četl, že do Priusů nahrávají falešné zvuky motoru. Je to docela problém, protože je otázkou času, kdy žena někomu přejede nohu...




















Ponuke prijst a vidiet taku tlupu pohromade by som veru neodolal i ked by to znamenalo skoro 500km trip jednym smerom :-)