Porsche 911 (švihák lázeňský)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 01.06.11  00:32

    « Re: Prvni den s DBS Volante

    Výborně, zkusím si to pamatovat. Stejně tak si ty pamatuj, že hudrovat na Porsche se v téhle diskusi nedělá, jinak dostaneš od Jiříka banána! >:D ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Chuck-Norris

    Chuck Norris 01.06.11  00:27

    « Re: Prvni den s DBS Volante

    ještě s tím mercedesem... protože mercedes je klasická značka vyrábějící auta pro střední a vyšší střední třídu a firmy? Toť jednoduchá stručná odpověď.
  • « 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 01.06.11  00:26

    « Re: Prvni den s DBS Volante

    Rozhodně to tak nevnímám. Naopak bych chtěl od Porsche i dodávku.
  • « 00 Reagovat !

    foto Chuck-Norris

    Chuck Norris 01.06.11  00:23

    « Re: Prvni den s DBS Volante

    protože porsche se 40 nebo 50let profilovala jako sportovní značka a převlečený touareg není sportovní auto. není to porsche stejně tak jako 914 ale to by nebylo chybou ale porsche 914 v životě drtivá většina lidí na živo neuvidí. kajena uvidí každý, každý den X krát a to mi převrací význam značky porsche. Promiň. koupit si limuzínu nebo SUV dnes už samozřejmě můžeš a investicí pokud teda to beru s nadsázkou nijak neprohloupíš a budeš se vozit v kvalitním stroji ale značka porsche tím sama sobě ničí jméno.
  • « 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 01.06.11  00:17

    « Re: Prvni den s DBS Volante

    Tak v tomhle souhlasím s Migem. Porsche vyšlo vstříc zákazníkům, ne pouhým snílkům. Mám rád Porsche 911, proč bych si nekoupil od Porsche limuzínu či SUV?

    Jaktože nevadí že luxusní značka Mercedes vyrábí malé vozy a dodávky? 8-s
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 01.06.11  00:17

    « Re: Prvni den s DBS Volante

    mobilcar: O tom ani neváhej. Padlo tady i o lékařích a prakticích. Pokud by člověk nesehnal rezidenční místo a chtěl být praktikem, tak jen samotné 3 roky do atestace by jej vyšly na studiu, resp. nastážích, které se platí, na stovky tisíc. :-| Plus sehnat ordinaci za nějaký ten melounek a něco, nějakou dobu splácet a za pár let, by člověk toho Mercedesa mohl mít >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto Chuck-Norris

    Chuck Norris 01.06.11  00:17

    « Re: Prvni den s DBS Volante

    jeden příklad za všechny: u californie mi zůstalo v ruce nějaký čudlíky v podlaze na nádrž asi nebo co už si nepamatuju prostě koukám a po zmáčknuátí je celý ten dekl venku z koberce...
  • « 00 Reagovat !

    foto mobilcarl

    mobilcarl 01.06.11  00:14

    « Re: Prvni den s DBS Volante

    ohledně toho MBA, taky jsem nad tím přemýšlel, protože za rok a půl bych měl dokončit ing. na EF TUL, jenže pak jsem si našel, kolik stojí mba v liberci a docela mě to přešlo. To snad ani nechci vědět kolik chtějí za mba titul na pittsburgh university, která je údajně ta nej v čr. Teď nemluvím o nikom konkrétně, ale člověk si tak říká, že mít hooodně finančně zaopatřené rodiče se vyplatí i ve studiu.
  • « 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 01.06.11  00:12

    « Re: Prvni den s DBS Volante

    JP, přemýšlel jsem o tvé nabídce, promluvíme o tom. Viz SZ... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Chuck-Norris

    Chuck Norris 01.06.11  00:12

    « Re: Prvni den s DBS Volante

    samou pravdu díš ale je to i mezi řádky co možná nechceš aby bylo... to že porsche začalo vyrábět nějaký kajen je jen otázka zisku a ochrany před bankrotem a zajištění financí na vývoj superaut. Ale zároveň tím duch značky nesmírně trpí. Porsche je pro mě dnes (promiˇn šviháku a ostatní ale myslím že už jsem ti to říkal) upadající značka pro nadšence do ní... kdo vyrůstal v době 911 což je časový úsek přes 30let musí brečet když vidí kajen popřípadě něco co vypadá jako 911 s nádorem na zadku častěji než škodu octavii... to stejné o californii u které jak jsem řekl mi kazí mínění hlavně ta věc s těma řidičema a pasažérama v praze... nicméně ve zpracování je ten aston jasně před californií.... ale co californie.. ferari vyrábělo dříve auta více běžnějšího vzezření než je něco takového ale v momentě kdyby začalo vyrábět SUV a podobná zjevení by u mě f skončilo...peněz má podle mě dost a nemá to zapotřebí... porsche na tom bylo dost možná jinak. FF neberu jako nějakou masovku na zvednutí tržeb ale jako zajímavý směr a rozšíření portfolia... ferari nebylo přece vždy jen superauto s motorem vzadu... koneckonců za pár desetiletí si myslím bude běžnější mít poháněná všechna kola než jen dvě... :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 01.06.11  00:04

    « Re: Prvni den s DBS Volante

    vondry: Jenže tohle není jen obor o penězích, pokud by někdo sem šel kvůli vysokým výdělkům, tak by narazil, jsou výnosnější obory s nižší zodpovědností a troufám si i tvrdit, že s lehčím studiem. Lékař, kterému není nic do ostatních, nemůže být dobrý lékař. Pokud je chytrý a vydělá si, tak časem jej uspokojí příjem, pokud zůstane někde trčet, tak jej příjem neuspokojí a nebude nadšený z toho co dělá, pokud to nebude dělat i kvůli těm pacientům.

    A to, že dnes každý kouká, ještě neznamená, že ty jsi ten "každý" :-|

    Na tom srazu mě to štvát nebude, protože pokud vše výjde, tak se budu zabývat tím, co mě baví, zatímco ona má v plánu se za pár let vrátit, otevřít soukromou ambulanci a jen předepisovat to, co si distributor léčiv usmyslí a jí zaplatí, což pro mne není zrovna sen. ;-)

    V Anglii je to trochu komplikované. Ale u mne jde o to, že mne němčina minula. A v USA je to třeba pro pacienta často ještě horší. Doporučuji film Sicko, sice je trochu osekaný, ale náhled dává relativně dobrý.
  • « 00 Reagovat !

    foto vondry87

    vondry87 31.05.11  23:43

    « Re: Prvni den s DBS Volante

    Zvláštní je, že každej píše věty ve smyslu.. všichni nemůžou do Němec.. někdo musí péct chleba.. každej nemůže bejt manažer.. Co je ti do ostatních.. všichni nemůžou, ale ty jo, tak proč toho nevyužít. Jeden člověk to tady stejně nespasí.. Ale je to asi prioritách. Já se znám, takže vím, že právě na tom srazu by mě to dost štvalo. A nějakej dobrej pocit ti nepomůže, dnes každej kouká jen na hmotné hodnoty..

    P.S. O Anglii ve spojitosti se zdravotnictvím jsem tedy neslyšel nic dobrého..
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 31.05.11  23:05

    « Re: Prvni den s DBS Volante

    Jan: Ano, ta poslední věta je trefná. U mne to vázně možná na tom jazyku, ale asi by v konečném důsledku problém nebyl... pak to vázne spíše na oboru, který zatím mám vybraný, což sice může být relativně výnosné, ale v tom mém konkrétním se budu asi spíše utěšovat tím posláním. Nicméně ještě mám rok na rozhodnutí se jinak, tak nic není uzavřené.

    vondry: Všichni do Němec nemůžeme, to by tady neměl kdo léčit. Kamarádka taky odchází, něco na tom je. Já bych musel asi volit Anglii nebo USA, hlavně tady mám ještě studující přítelkyni a nějak si asi vystačím s menším příjmem, alespoň ze začátku. Nejhorší asi je, že dokonce zvažuju zůstat na fakultce, asi jsem cvok a na sraz za pár let kamarádka přijede novou 5-er a já tím stejným, co dnes 8-s >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto vondry87

    vondry87 31.05.11  22:58

    « Re: Prvni den s DBS Volante

    Být lékař, tak neváhám ani vteřinu a hned po škole mažu pryč :yes: :yes: Kámošův brácha takhle odešel hned po škole do Německa.. myslím, že jezdi v Caymanu, na začátek dobrý >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto JanPribik

    JanPribik 31.05.11  22:55

    « Re: Prvni den s DBS Volante

    Vim, o cem mluvis, studoval jsem VSE a 2.LF najednou, protoze jsem se neumel rozhodnout. Kdyz jsem udelal patolu, tak jsem se na to vybod a rozhod se proto druhe. Dnes nelituju. Ale byvaly kolega je dnes plastickym chirurgem v dubaji a ten se veru nema spatne... Je to o stesti, o talentu a o spravnych rozhodnutich ale jako poslani to je jiste k posrani
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 31.05.11  22:49

    « Re: Prvni den s DBS Volante

    Těch pár lidí na světě, co vlastní vlastní kliniky, jsou výjimkou... a u nás pomalu žádný. Ten ve špitále Octávku, ano, praktik... no mercedesa, jak který.
    A proč jsou medicíny přecpané? To je o ideálech. Jdeš tam proto, že vidíš těch pár praktiků v Mercedesech, pak pár ortopedů v BMW, k tomu máš velké ideály o tom, jak budeš léčit lidi, pomáhat a budeš za to vážený. Po těch nejblbějších zkouškách, nad kterými sedřeš pár prázdnin tě naženou do špitálu a začnou prvni konktakty s často neslušnými pacienty atd. Není to tak vždy, ale ony se ty ideály, které jsou při vstupu na medicínu, hodně bortí a sám nevím, jestli bych do toho šel znovu. Teď pomalu na konci asi jo, ale ještě loni a možná před několika měsíci ne.
    A hlavně, problém je v té distribuci, kdy praktik dokáže vydělat na mercedes, normálni chirurg leda na tu Octavii, přitom rizika mají každý odlišné.

    Ale to je dlouhé povídání a uvidíme, co s tím pan Heger udělá, asi nic >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto JanPribik

    JanPribik 31.05.11  22:42

    « Re: Prvni den s DBS Volante

    Tak jako spickovy svetovy lekar si koupis veyrona, jako doktor ve spitale octavku, jako praktik mercedesa. Lekari jsou v cechach zvykli jen narikat. Vsichni vedi do ceho jdou a stejne jsou fakulty nacpany. Praktik si vydela vyborne, ve spitale to je horsi, ale porad nadprumerny. No a spickovy odbornik si proste v medicine hooooodne vydela. Mam taky klienty mudr. Mam predstavu

  • « 00 Reagovat !

    foto vondry87

    vondry87 31.05.11  22:39

    « Re: Prvni den s DBS Volante

    Oba přístupy mají svá pro a proti.. To, co popisuješ, je asi nejlepší cesta pro single člověka.. Přestože člověk musí být v tomhle sobec, mám přítelkyni, které se nechci na úkor kariéry vzdát.. a tu asi nepřemluvím, aby se mnou vyrazila na blint do USA s tím, že tam budem "něco" dělat a časem se uvidí.. Proto volím tu druhou cestu.. I z důvodu, že je podle mě zkrátka lepší se tu něco naučit a pak své znalosti využít v cizině.. Člověk tam vlastně začíná už o level výše. S tím sebevědomím je to těžké.. spíš mají širší obzory. V ČR většina lidí považuje za nechutnýho boháče každýho, kdo bere víc jak průměrnou mzdu.. a když si pak absolvent řekne o podobnou částku, je to do nebe volající.. to je ale ta česká malost, mně to přijde naprosto normální. Znám pár lidí, co v zahraničí hned po škole začínali na třeba 70k měsíčně. Nevidím tedy důvod, proč je neslušné začínat u té samé firmy na té samé pozici v ČR za poloviční plat, když tu ceny máme stejné..

    Ohledně toho opačného přístupu.. já nikdy nebyl vlastenec, takže bych asi ani neměl důvod se vracet. Proto bych si radši "užil" pár let tady a dožil vklidu jinde :-! :-!

  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 31.05.11  22:24

    « Re: Prvni den s DBS Volante

    JanPribik: No, jen musím popřemýšlet, jak jako absolvent lékařské fakulty vydělám na AMS :-) Holt některé obory ani ve špičce na tohle nedosáhnou ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto David-Silver

    David Silver 31.05.11  22:17

    « Re: Prvni den s DBS Volante

    JanPribik: aha, na jednu stranu tě chápu :yes: :yes: Ať poslušně slouží ;-) Ono DBSek je v ČR celkem dost, ale Volante jsou 2 (?) možná už trochu víc... :-) nějak mi vypadl excel, takže se nekouknu do registru... >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto JanPribik

    JanPribik 31.05.11  22:02

    « Re: Prvni den s DBS Volante

    Ono neni mba jako mba, pokud zvolis studium v cechach, zaplatil sis hezkou vizitku, studium v usa me naopak naucilo vse, co dnes vyuzivamy. VSE bylo z tohoto pohledu vyhozeny cas. Treba kamarad odjel pred lety do usa po gymplu, dva roky drel na stavbach, pak se dostal na harvard, tam pak mel i stipendia a dnes ma firmu v silicon valley. Cest je spousta a me spis pripada, ze cesti absolventi maji az moc velke sebevedomi. Ja na stazi v usa skoro pul roku tridil postu. Tu praci by nevzal ani clovek po ftvs, no a pak jsem pul roku delal asistenta jednomu z nej brokeru nq svete. Jenom proto ze jsem vydrzel. A dostat se pres zahranicni firmu ven? Opacny pristup je lepsi, pracovat venku a pak se vratit v te firme domu.
  • « 00 Reagovat !

    foto vondry87

    vondry87 31.05.11  21:54

    « Re: Prvni den s DBS Volante

    To je pravda, nejhorší je, že tohle všechno si člověk uvědomí, když už je pozdě.. kdybych mohl vrátit čas, určitě bych některé věci udělal jinak, ale tak to má asi každý. S tím zahraničím souhlasím, to je nutnost. Já mám v plánu začít u nějaké zahraniční společnosti a dostat se přes ně do zahraničí, protože odjet s mokrým diplomem do USA bez praxe a čekat, že si mě někdo všimne, je asi hloupost...

    Co se týče dalšího vzdělání, to ukáže čas. Pokud vše půjde dobře, dodělat si MBA není problém. Osobně si ale myslím, že ten titul je trochu přeceňován a že se dělá spíš z morální povinnosti. V ČR to platí dvojnásob.. Přehnané finanční nároky jsou dost subjektivní pojem. Je pravda, že jsem náročnější než spolužáci. Rozhodně si však nemyslím, že bych měl přehnané nároky, spíš to svědčí obecně o nízkém sebevědomí vysokoškoláků a zoufalé situaci na trhu. A já ani nepotřebuji být milionář, bohužel v ČR se musí člověk ohánět, aby si mohl dopřát i to, co je jinde standard..
  • « 00 Reagovat !

    foto JanPribik

    JanPribik 31.05.11  21:42

    « Re: Prvni den s DBS Volante

    Davide, barvu DBSka jsem neuvadel a nevidim pro to duvod, pokud prijdes na nejaky sraz, rad te svezu, ale do plena to davat nebudu, zas tak tolik jich njezdi a cabrio v tehle barve v cr neni vubec, takze mi to pripada jako velke voditko do moji garaze. Mozna jsem schizofrenik, ale radsi tak.
  • « 00 Reagovat !

    foto JanPribik

    JanPribik 31.05.11  21:39

    « Re: Prvni den s DBS Volante

    Vondry, jestli muzu poradit, tak dnes je potreba mit diplom z prestizni americke nebo britske univerzity k tomu pracovni staz v zahranici a pak samozrejme spickova anglictina. Pak se clovek urcite uplatni. Kvuli degradaci ceskeho vysokeho skolstvi nema cesky diplom moc velkou vahu.

    Ja mam inzenyra z VSE, MBA z bostonske univerzity, staz u Goldman Sachs a u ING v Lucembursku, pak ma clovek uplatneni jiste. Vzdelani neni jedina cesta k velkym penezum, ale to nejkvalitnejsi vzdelani tu cestu velmi zjednodusuje a urychluje. Ovsem stejne plati, ze je lepsi delat to, co cloveka bavi a zvlaste v pocatku nemit prehnane financni naroky. Pokud je clovek dobry, penize prijdou. V nekterych oborech je potreba byt absolutni spickou, nekde staci byt prumerny, ale miliony se daji vydelat skoro vsude.
  • « 00 Reagovat !

    foto vondry87

    vondry87 31.05.11  20:44

    « Re: Prvni den s DBS Volante

    Já myslím, že o práci se rozpovídal sám :-) Ale přiznám se, že mě to zajímalo.. zrovna dokončuju VŠ a člověk přemýšlí, co dělat, aby to mělo perspektivu.. Potěší už jen to, že to "jde". Člověk je tu médii odkojen tím, že v ČR se mají dobře jen zloději, tak je fajn vědět, že i slušnej člověk má šanci :-) Jinak s tím ruským gangem, to je teda síla :no: :no:
  • « 00 Reagovat !

    foto David-Silver

    David Silver 31.05.11  19:53

    « Re: Prvni den s DBS Volante

    Hezký večer přeji

    Dylan: teď jsem si všiml, že jsi mi poslal email s fotkama... >:D Já poslední dobou to na těch mailech pěkně flákám, jelikož mi nikdo nic neposílá a když se tam něco objeví tak je to spam... >:D

    JanPribik: nejspíš to tu i píšeš, ale je to už hodně dlouhá diskuze, v jaké barvě máš DBSko? :-) Před časem bylo u Exnera úžasně modrý DBS, ale v kupéčku. [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto welder1

    welder1 31.05.11  19:38

    « Re: Prvni den s DBS Volante

    Abych se přiznal,třeba mě je úplně jedno kdo co dělá,nezajímá mě to.Od malička mi vštěpují že každý svého štěstí strůjcem.. ;-) .Ani auto či auta nikomu nezávidím,každý má stejné šance..A je fakt že AM nádherné auto. A že se ztratili ventilky?Jsme bohužel v Čechách.
  • « 00 Reagovat !

    foto mobilcarl

    mobilcarl 31.05.11  18:58

    « Re: Prvni den s DBS Volante

    srdce mi krvácí, DBS je můj celoživotní sen a teď slyším toto :-(
    Jinak takovým lidem opravdu fandím. Jen doufám, že se k tomuto alespoň jednou přiblížím.:-)
  • « 00 Reagovat !

    foto JanPribik

    JanPribik 31.05.11  18:57

    « Re: Prvni den s DBS Volante

    Dylane, kdybych hlavu umel pouzivat, tak jezdim fabii a miliony investuju tak, ze za deset pwtnact let nebudu muset maknout, kdyz ale ty auta jsou tak lakavy. Porad se utesuju myslenkou, ze se blizi doba benzinoveho temna a uz treba nebudou >:D

    Btw cely den s astonem po praze a vysledek na sebe nenechal cekat. Ukradli mi cepicky ventilku...
  • « 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 31.05.11  18:33

    « Re: Prvni den s DBS Volante

    S JanPribik už jsem o práci mluvil, nehledejte za tím žádné čáry, ten kluk má prostě v hlavě, a umí ji používat... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 31.05.11  17:59

    « Re: Prvni den s DBS Volante

    A můžu se zeptat který okruh? Případně klidně můžeš odpovědět do SZ ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto erbe

    erbe 31.05.11  14:03

    « Re: Prvni den s DBS Volante

    Za pozvanku velmi pekne dakujem ale cez tyzden to take jednoduche nemam. Sice by to slo ale zo dna naden ani dovolenku nedostanem :-) Vikend by nebol problem. Pripadne okrajovo tyzdnovy den teda piatok, pondelok by som nejako uhral hadam.
  • « 00 Reagovat !

    foto JanPribik

    JanPribik 31.05.11  13:34

    « Re: Prvni den s DBS Volante

    tak můžeš zítra, jedem na okruh, bude tam GT3, Gallardo Superleggera, SLS AMG, KTM X Bow (když nebude pršet, jinak taky GT3), 430 Scuderia a asi Vantage. Máme pronajatý okruh na 3 hodiny, takže bude zábava.
  • « 00 Reagovat !

    foto erbe

    erbe 31.05.11  13:14

    « Re: Prvni den s DBS Volante

    Zoznam je velmi posobivy. Skoda ze su to vsetkovyhradne europske auta ale na druhu stranu nic ine splnujuce kolonku 'luxusne' v podstate ani neexistuje. Budem rad ak stratis zopar slov ohladne Murcielaga v kontraste s Gallardom a konceptom auta zo stajne Ferrari kedze ich mas v zozname celkom pozehnane. Diky :yes:
    Ponuke prijst a vidiet taku tlupu pohromade by som veru neodolal i ked by to znamenalo skoro 500km trip jednym smerom :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto JanPribik

    JanPribik 31.05.11  12:49

    « Re: Prvni den s DBS Volante

    já osobně špatné zkušenosti nemám, jen nechci dopadnout jako kolega, který už má dva roky ostrahu svého domu, protože si ho vyčíhal ruský gang. Není to nic moc příjemného
  • « 00 Reagovat !

    foto vondry87

    vondry87 31.05.11  12:25

    « Re: Prvni den s DBS Volante

    To se až tak bojíš o své soukromí? Co si komu udělal? >:D No musíš mít s lidmi hodně špatné zkušenosti.. a to se musí respektovat :yes:

    Jasně, že lžou.. proč vstávat do práce a riskovat svůj majetek, když člověk může sedět na zadku a stabilně vydělávat víc..
  • « 00 Reagovat !

    foto JanPribik

    JanPribik 31.05.11  12:17

    « Re: Prvni den s DBS Volante

    některé auto rád ukážu na srazu, ale anonymním lidem bohužel ne, to bych totiž ještě musel fotit auta mimo místo, kde bydlím a to se mi nechce.

    Mám několik klientů rentiérů a občas to je masakr. Kdo říká, že by ho to nebavilo, tak lže. Tam totiž ani nejde o to, že má pasivní příjem, ale hlavně o to, že je jistý a až do konce života, pokud tedy neudělá špatná rozhodnutí
  • « 00 Reagovat !

    foto vondry87

    vondry87 31.05.11  12:10

    « Re: Prvni den s DBS Volante

    Však jo, stejně ten seznam působí impozantně. Chápu, že máš "problémy" se zveřejňováním osobních informací, ale kdybys sem hodil pár fotek s rozmazanými SPZ, dost lidí by to určitě potěšilo :-)

    Jinak být rentiér je bezpochyby nejlepší živobytí. Taky takového člověka znám.. dobře zdědit a za sezení na zadku dostat měsíčně meloun není úplně k zahození :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto JanPribik

    JanPribik 31.05.11  11:59

    « Re: Prvni den s DBS Volante

    aby nedošlo k mýlce, ty auta nejsou moje, já jsem jich taky pár vystřídal, ale většina je kamarádu.

    A ropa se nenašla... většina z nás dělá kolem investic, někdo je přímo broker, někdo konzultant, jen jeden je rentier. Ale rozhodně si nikdo nestěžuje.
  • « 00 Reagovat !

    foto vondry87

    vondry87 31.05.11  11:43

    « Re: Prvni den s DBS Volante

    No do pr.. Tady se někde našla ropa? Protože takovej seznámek bych čekal od šejka někde z Arábie >:D >:D No zkrátka mazeček.. a udělat si měsíční tour v AM, to musí být ultimátní zážitek.. těžká závist >:D >:D >:D V dobrém slova smyslu samozřejmě :-) :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Mig-35

    Mig_35 31.05.11  11:36

    « Re: Prvni den s DBS Volante

    O tom, že půjčovné by bylo dražší než ztráta při prodeji bych si dovolil s úspěchem pochybovat. Pořizoval jsi nové? Tam to podle mně spadne milión jen při výjezdu z autosalonu. V této cenové relaci nikdo neuvažuje tak, že "ušetřím 350 tisíc, má to najeto jenom 5000 km". V této cenové relaci víc než v žádné jiné lidi kupujou výhradně nové vozy.
    A koupit takové auto ojeté a prodělat na něm jen tak málo je podle mého zhola nemožné...
  • « 00 Reagovat !

    foto JanPribik

    JanPribik 31.05.11  11:27

    « Re: Prvni den s DBS Volante

    Gallardo ročník 2006.

    K těm supersportům leccos jsem měl asi skoro ve všem jsem se svezl, máme totiž takovou partičku petrolheadů se kterými jezdíme buď na okruhy nebo na grand tour různě po evropě. Nemám chuť ani čas se tu rozepisovat o všem, možná pár aut nadhodím a vyberte si jedno dvě a já se večer pokusím něco sesmolit.

    Gallardo, G. Superleggera,G Valentino Balboni
    Murcielago SV
    SLS AMG
    SLR
    SL 65 AMG Black
    9ff Turbo
    GT2 RS
    GT3, GT3 RS
    California
    599GTB
    Italia
    430 Scuderia
    575 Superamerica
    Lotus Exige
    KTM X Bow
    Cat R500
    Audi R8 V10
    Nissan GTR GT 600
    Nissan GTR GT 800

    Pagani Zonda F - byl jsem jen svezen klientem
    Bugatti Veyron - taky jsem se jenom vezl

    to je asi všechno, část jsem vlastnil,část vlastním, část mají kamarádi, část jsou auta klientů. Až na ty dvě poslední jsem všechny řídil. Ale nezaručuju, že si ke všem vzpomenu na detaily... a z určitých důvodů prosím, abyste ze mě netahali, co je a bylo moje. Kdo bude mít zájem, můžeme dát sraz v Praze a v něčem se povozit.

  • « 00 Reagovat !

    foto JanPribik

    JanPribik 31.05.11  11:16

    « Re: Prvni den s DBS Volante

    to neni z jineho sveta, to je pouze nechut vyhazovat zbytecne penize. Pujcovne by na mesic stalo 350 000 Kč a ztrata pri prodeji je mensi nez pujcovne. to je cira matematika...
  • « 00 Reagovat !

    foto JanPribik

    JanPribik 31.05.11  11:15

    « Re: Prvni den s DBS Volante

    to neni z jineho sveta, to je pouze nechut vyhazovat zbytecne penize. Pujcovne by na mesic stalo 350 000 Kč a ztrata pri prodeji je mensi nez pujcovne. to je cira matematika...
  • « 00 Reagovat !

    foto soulfly1983

    soulfly1983 31.05.11  11:08

    « Re: Prvni den s DBS Volante

    kupit si auto za 5 mega czk koli letnej dovolenke to uz je jak z ineho sveta, osobne si takyto zivotny styl ani nedokazem predstavit.. kazdopadne zaujimave pocitanie :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto erbe

    erbe 31.05.11  11:01

    « Re: Prvni den s DBS Volante

    Len pre zaujimavost si mohol uviest o ake Lambo islo.
    Co sa tyka tej Californie, tak raz darmo ludi ktori v nej sedeli bude za hrst a tych co sa v nej viezli este omnoho menej.
    Je zrejme ze mas skusenosti s pomerne sirokou skalou supersportov. Mohol by si to aspon strucne spisat a povkladat ? Urcite vela ludi a nielen ja by si rado precitalo triezvo kriticky pohlad na take auta.
  • « 00 Reagovat !

    foto JanPribik

    JanPribik 31.05.11  10:29

    « Re: Prvni den s DBS Volante

    Ahoj vsichni, trosku se tu rozbujela diskuze...

    Sveho casu jsem mel lambo. Bylamto nerozvaznost, kdyz pominu detaily v interieru z lidove audi, tak nejhorsi nebyla spolehlivost, ale odolnost. Po 20 tis km auto zacalo ruzne vrzat, v interieru se zacaly ruzne panely odchlipovat, Kuze zacala byt velmi opotrebovana, lak z kliky se zacal loupat, bohuzel jsem koupil auto tesne po zaruce, ale 3 lete auto s 20 000 km takhle nemuze vypadat, rad jsem se ho zbavil. Jina vec byla, ze auto fungovalo jen na hladkem asfaltu, nedalo se s nim parkovat a clovek poznal cirou zavist v destilovane podobe.

    Ferrari jsem nikdy nemel. Touzil jsem po Italii, mel jsem ji na tyden pujcenou a pak si to rozmyslel. To neni auto, ale motokara a tim je receno vse. Tak extremne strme rizeni do bezneho provozu podle me nepatri. Taky californii moc nechapu, jako auto na kazdy den nebo jako gt ji muze nazvat jen masochista nebo clovek, ktery v ni ani nesedel. Intrier Ferrari je hrozne neprakticky, sedacky hrozne tvrde, mista vzadu nejsou, je to jen odkladaci prostor, ano ma velky kufr. Auto je na bezne silnici docela nervozni a ja jsem u autana kazdy den alergicky na hlucne vyfuky a ty california ma.

    Jedine ferrari, ktere se mi kdy libilo a i vyhovovalo je 599, ale to j mi me moznosti a za psychologickou financni hranici
  • « 00 Reagovat !

    foto Mig-35

    Mig_35 31.05.11  09:24

    « Re: Prvni den s DBS Volante

    Každým opovrhovaná California? Já bych ji teda zatraceně bral:-) myslím, že Ferrari stejně jako Porsche pochopilo, že vyrábět jen čisté sporťáky znamená okrádat se o zisky. Proto tohle GT a proto FF. Koupit si Aston... no nevím, Astony chválí jenom angláni sami. Jediná věc v čem jsou podle mně dobré je design.
  • « 00 Reagovat !

    foto erbe

    erbe 31.05.11  08:24

    « Re: Prvni den s DBS Volante

    Moja osobna uchylka su jednoznacne Ferrari. Dokonca aj kazdym opovrhovana California ma pritahuje. Proste Fko na kazdy den, dlhe cesty, nie ako sportak... Spolahlivost no, tam je Porsche tazko porazitelne. Co sa tyka AM, tie som nikdy nepochopil, dokonca sa mi ani nikdy nejak extra nepacili. Tu na MACZ som cital recenziu na V8 vantage, ktora mi prisla dost uprimna a nevyslo z objetivneho pohladu moc dobre veru. Zvuk ale paradny to hej
  • « 00 Reagovat !

    foto Brandon-Walsh

    Brandon Walsh 31.05.11  07:59

    « Re: Prvni den s DBS Volante

    dobre rano prajem a po pracovnej dobe myslite na rodinu [odkaz] >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 31.05.11  07:23

    « Re: Prvni den s DBS Volante

    erbe, je dobré si zamilovat něco spolehlivého, pak je to láska věrná... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 31.05.11  07:21

    « Re: Prvni den s DBS Volante

    AM člověk musí skutečně milovat. Hodně dávám na názory prodejců takových luxusních aut, protože ti je znají asi nejlépe. Proto bych třeba nechtěl Lambo nebo AM.
  • « 00 Reagovat !

    foto erbe

    erbe 31.05.11  07:18

    « Re: Prvni den s DBS Volante

    Tvoja reakcia mi uplne pripomenula tento clanok:
    [odkaz]
    Ine ako uzitkove auta to maju tazke, ich milovnici casto este tazsie...
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 30.05.11  23:23

    « Re: Prvni den s DBS Volante

    janPribik: Normálně jsi mě od toho auta odradil 8-s >:-[] Ale trochu vážně, docela člověka překvapí si počíst i o chybách božstev jako AM :-) Kdyby ses ho po létě potřebovat zbavit a nešlo by to, tak to s tebou changnu za Lagunu >:-[] >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Chuck-Norris

    Chuck Norris 30.05.11  23:19

    « Re: Prvni den s DBS Volante

    wow takže přecejen aston:-) nádherný kousek souhlasím. kalifornie od F je pro synáčky na lovení bab s kabelkama LV popřípadě přímo pro ty baby... po praze snad nikdo jiný s kaliforniema nejezdí. Jeden člověk kterýho znám (upozorňuji že to není žádný známý jen jakýsi kecálista kterého potkávám v práci... jen kdybyste ho náhodou znali) si chtěl koupit DBS před asi rokem nebo dvěma možná ho znáte, chvilku měl kvůli dlouhé dodací lhůtě půjčenýho s manuálem a po asi 14dnech ježdění ho vrátil, objednávku zrušil a koupil si bentleye... ještě jsem mu to neodpustil :-) hrozně si stěžoval že to auto je pro denní použití nepoužitelný, hrozně to křupe na nerovnostech a měl prý pocit že se mu to rozpadne pod rukama na kostkách.... ...jinak ty dveře které se "vyklápí" tak nějak nahoru si myslím že než záměr ulehčit vystupování u obrubníků jsou naprosto čistě agresivní designérský prvek a krásný.... co se týče vystupování věřím ale ono vystupovat třeba z SLS taky nevypadá moc hezky a svůdně ale stejně to je a bude miláček :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Chuck-Norris

    Chuck Norris 30.05.11  23:06

    « Re: Prvni den s DBS Volante

    [odkaz] demence na druhou... člověk aby se bál chodit po ulici co tam chodí za lidi...
  • « 00 Reagovat !

    foto JanPribik

    JanPribik 30.05.11  22:56

    « Re: Prvni den s DBS Volante

    Dylane, jak jsem ti rikal, jedu na dovcu, kvuli tomu jsem jej kupoval. Tak az se vratim.

    weldere: ony ty chyba nejsou zásadní, to ne. Prostě jen mi přijde to auto takové nedodělané a spoustu věcí bych si uměl představit mnohem lépe. A když odhlédnu od image, tak Porsche 911 Turbo cabriolet je ve všem zcela jistě lepší... ale s AM udělá člověk větší parádu
  • « 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 30.05.11  22:23

    « Re: Prvni den s DBS Volante

    Ahoj, jestli budeš o víkendu volný, rád bych AM viděl... Kafe v Peach Pitu?
  • « 00 Reagovat !

    foto welder1

    welder1 30.05.11  21:31

    « Re: Prvni den s DBS Volante

    Tak krásný a takové chyby?Ještě že na něj nemám..
    jinak oranžová GT-R?Jsou určitě i lepší barvy,ale tohle je individuální. :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto JanPribik

    JanPribik 30.05.11  20:21

    « Prvni den s DBS Volante

    Ahoj,

    tak jak jsem slíbil, dodávám první postřehy z DBS Volante, který jsem si koupil.

    Zatím vládne hlavně rozčarování a už jsem přesvědčen, že po létě půjde z domu. Ale popořádku. Auto má úžasný vzhled, to jak má vyřešeny detaily, jak je kvalitně nalakováno, to nemá obdobu a u žádného jiného auta, které jsem měl to nikdy nebylo. Opravdu, i spáry v karoserii jsou tak mikroskopické, až se mi to nechce věřit. To samé platí o interiéru. Úžasné detaily, nádherná kůže, ručně šité švy, nádherně zpracované karbonové doplňky. Ještě bych zmínil otvíraní dveří, které se neotvírají úplně klasicky, ale lehce nahoru. Sice to vypadá k ničemu, ale ten, kdo někdy se sporťákem parkoval u obrubníku a pak chtěl vystoupit, ví o čem mluvím, praktická věc.

    A tím pozitiva končí...

    První problém je, že autu chybí výkon, ale ukrutně. Na to, že je to nejvyšší model astonu, tak to je tragédie - samozřejmě ve srovnání s podobně výkonnými a drahými auty. Na první dva rychlostní stupně autu chybí trakce a pak už asi chybí výkon. Jasně, zarazí vás do sedačky, ale chybí mu takovéto nadšení a brutální zátah, který je vlastní těm pravým superautům. Nikdo od zadokolky nečeká nekompromisní zátah z nuly, ale plný plyn v jakékoli rychlosti se pro člověka, který je zvyklý na supersporty změní na nekonečné čekání, které přeruší až přeřazení na další kvalt a pak to samé. Jasně, oproti "normálním" autům to je raketa, ale pro mě pocitově to je jak M3 E92 a to je za 5mega slabota... Ovšem zvuk to páradní, to se musí nechat.

    Teď jízdí vlastnosti a komfort. Je potřeba uznat, že poměrně dobře žehlí silnici a ani krátkými příčnými nerovnostmi v zatáčce se nenechá rozhodit, bod nahoru.Pak ale přijde ale... S keramickými brzdami se hrozně špatně odhaduje brzdná síla, fungují jak závodní ON/OFF, je to už moje 3. auto s keramikami a je to u něj nejhorší, ikdyž do běžného provozu keramiky prostě nejsou vhodné! Po přibrždění přichází zatáčka, rychlost ok, volant na apexy, jemně dávkovat plyn, v pravý okamžik tomu naložit, možná lehké kontra a vzhůru k další zatáčce. Zní to dobře? Tak takhle se DBS nechová... Po dobrždění a pokusu o řízení plynem vám převodovka začne blbnout a podřazovat (zkoušel jsem to opakovaně a jediné řešení je to vzít do vlastních rukou) a pak zas nahoru. Problém je, že to první podřazení krásně rozhodí celé auto a zážitek je v p.....i . No a když si řadite sami, tak je tohle ok, ale v zatáčce má auto tendeci se poměrně hodně naklánět a hodně odlehčuje vnitřní kola a ztrácí grip. Jediné řešení, je brát auto skutečně jako GT a nepokoušet se o jízdu jako sse supersportem. Předchozí věty berte v kontextu srovnání např. Ferrari Italia, California, Lambo Galladro atd.

    A teď ještě výhrady k interiéru. První je problém z auta vůbec vysednout. Není nic více dehonestujícího než přijet takovým autem třeba před luxusní hotel a následně z něj vylézt po čtyřech. Ale u DBS jsem lepší řešení ještě nenašel. Kombinace širokého prahu, sedadel velmi blízkostředu auta a velmi nízko ukotvených a ještě k tomu nízké střechy vede k logické situaci... No a ještě věc za kterou bych inženýrům sekal ruce.... Co jim vadilo na řadící páce? Když něco funguje netřeba to měnit. Tlačítka P N R D vedle hodin.. velmi promyšlené a praktické. Manévrování na parkovišti pak vypadá spíš jak sezení gamblera před jeho oblíbenou mašinou.

    A ještě si neodpustím poznámku k navigaci... No, už jsem pochopil poznámku Jeremy Clarkssona, když říkál, že navigace AM říká jen, kde člověk byl... ono to tak opravdu je, zatím jsem jí moc nezkoušel, ale domů bych podle ní nedojel... ale snad to je o zvyku.

    Poslední pochvala jde k audiu, krásný zvuk a ještě hezčí přední výškové repráky...

    To je tak vše... Bohužel pro mě alternativa k DBS na dněšním trhu neexistuje. Výkonné a zároveň pohodlné kabrio prostě není - kromě Californie a ta mi připadá ještě horší. Tak DBS si u mě užije měsíční Grand Tour po Evropě a pak půjde zase do světa, přesně jak jsem plánoval. Mělo šanci zůstat u mě v garáži delší dobu, ale k srdci mi nepřirostlo a nevypadá to, že se to změní...
  • « 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 30.05.11  11:59

    « Re: Folie na gtr

    Jak říkám, nebejt Bonda, tak by se Aston nikdy neproslavil- jízdními vlastnostmi a kvalitou určitě ne... :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto JanPribik

    JanPribik 30.05.11  11:34

    « Re: Folie na gtr

    Tak oranzove jsou v cr dve, jedna matna a jedna leskla. Zas se mi zda, ze bych takhle ztratil posledni davku nenapadnosti, pokud tam nejaka jeste je. Necham si to projit hlavou a po dovce uvidim do ceho to oblekneme.

    Btw vecer napisu reportaz z prvniho dne s dbs. Cim vic s tim autem jezdim, tim vic obdivuju gtr, jak dela 90% veci lepe za skoro tretinovou cenu... Gtr kabrio, to by byl muj sen
  • « 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 30.05.11  11:26

    « Re: Folie na gtr

    Když chceš folii dát do lesku, je možno ji laminovat. Pak to vyleze i na ceně, protože je to 2x folie. Podle mého bys měl zůstat u matné bílé se světlejším karbonem. Když dás cokoli jiného, budeš vždy myslet na tu první variantu. Oranžová matná s karbonem by byla taky hezká, asi by to bylo jediné GT-R v ČR: [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 30.05.11  11:23

    « Re: a pak že prej neumíme jezdit jako cizinci....

    Policie sice tvrdí opak, ale v těhle případech se opravdu dá něco dělat. Nebyl to úsek 2 kilimetry, ale 60...
  • 00 Reagovat !

    foto JanPribik

    JanPribik 30.05.11  10:51

    « TOP GEAR - Prius vs. M3

    [odkaz]

    a co uz toho plyne? že prius není pro mě, protože moc žere >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 30.05.11  09:00

    « Re: a pak že prej neumíme jezdit jako cizinci....

    No, Chucku, sice tě podezírám, že nadpis myslíš ironicky, ale podle mě je jízda tohoto psychouše právě že dobrou vizitkou českého řidiče. Jestliže na 60ti kilometrovém úseku způsobil jen deset nehod, je vidět, že i český chalupář se umí rychle přizpůsobit situaci. A že dle videa je vidět, že plynem chlapík nešetřil.
    Je trochu otázka druhá, jestli se naše policie vůbec snažila v daném úseku zastavit dopravu, neboť mám pocit, že jediné, co ji napadlo, bylo honit ho a stejně vlastními vozy nedohonit....až za plotem pěšky.....měla přece aspoň dvacet minut na to, aby na všech přivaděčích zastavili lidi, aby tomu magorovi nejeli do cesty. Ale možná se snažili a tady se o tom nepíše....ale mám pocit, že se moc nesnažili.....
  • 00 Reagovat !

    foto JanPribik

    JanPribik 29.05.11  22:51

    « Folie na gtr

    Jak dylan vi, tak uz jsem se napevno rozhodl dat GTR do folie. Vybral jsem bilou matnou a par karbonovych doplnku. Ted ve me zacal hryzat cervik, jestli nezvolit jinou barvu, at uz bilou perlet-jina leskla se mi nelibi- nebo jinou matnou. Libi se mi zluta a svetle oranzova matna, cervena matna, vojenska stealth matna, rozhodne nechci cerniu matnou a ani moc lesklou folii, protoze jsem magor na hluboky lesk laku a folie by me v tomhle nikdy neuspokojila... Dekuju za kazdy nazor
  • « 00 Reagovat !

    foto JanPribik

    JanPribik 29.05.11  22:42

    « Re: SL za dobrou cenu

    Me se taky libi, ale na rovinu, za 2-4 mega si umim najit mnohem lepsi, technicky novejsi, exkluzivnejsi a i hezci stroj... Proste se mi zda, ze uz tak 5 let presluhuje a ten facelift mu moc nepomohl.
  • « 00 Reagovat !

    foto Brandon-Walsh

    Brandon Walsh 29.05.11  21:09

    « Re: SL za dobrou cenu

    dylan sice neviem kto to auto strazil (strecha dole bola) ale vtedy ma zaujimalo iba jedine pivo za 16 sk >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Chuck-Norris

    Chuck Norris 29.05.11  21:03

    « Re: SL za dobrou cenu

    jen tak mimochodem jste se tu nedávno dlouze bavili o té nehodě s twingem a gtr... četl jsem teď nějaký malý článek v blesku myslím že to bylo asi včerejší vydání a vykreslení té nehody bylo opravdu tragické a jen vypovídá o tagické situaci našich novinářů. Slyšel jsem asi z internetu že ta holka žije tak je i naděje že se dozvíme pravdu co se stalo... hlavně aby se uzdravila...
  • « 00 Reagovat !

    foto Chuck-Norris

    Chuck Norris 29.05.11  20:58

    « a pak že prej neumíme jezdit jako cizinci....

  • « 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 29.05.11  20:48

    « Re: SL za dobrou cenu

    ...pak se otevřela střecha, a v něm krásná blondýnka v kraťoučké sukni bez gatěk... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Brandon-Walsh

    Brandon Walsh 29.05.11  20:44

    « Re: SL za dobrou cenu

    toto sl mozem aj ja :yes: vzdy ked vidim sl tak si spomeniem ako som siel v stredoskolskych rokoch na pivo a pred krcmou stalo strieborne SL s cervenou kozou strecha dole znacka PP-PPPPP a ja som ho strasne zavidel >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 29.05.11  20:41

    « Re: SL za dobrou cenu

    Koupila to jeho přítelkyně. Byli domluvení, že pojedou do Německa pro Porsche 911, ale ona cestou na Chodově potkala tohle SL, tak ho koupila. On málem omdlel...

    Opět věc vkusu, ale SL se mi líbí.
  • « 00 Reagovat !

    foto JanPribik

    JanPribik 29.05.11  19:04

    « Re: SL za dobrou cenu

    Zrovna nedavno jsem premyslel, kdo utrati horentni sumu za auto v zakladu stare pres deset let a uz to vim, tvoji kamaradi >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 29.05.11  18:26

    « SL za dobrou cenu

    Kamarád prodává SL: [odkaz] Nedávno ho kupoval, ale chce 911tku. Je tam odpočet DPH, a samozřejmě dohoda.
  • « 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 29.05.11  18:10

    « Re: první problém Priuse- není slyšet

    To nepůjde, já si kolikrát ani nezapnu rádio... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto JanPribik

    JanPribik 29.05.11  15:52

    « Re: první problém Priuse- není slyšet

    Dylane, v garazi mi uz tak 8 let lezi ladem mocny subwoofer JBL zmeho prvniho auta a tunerskych let. To by mohlo tvuj problem vyresit. Dam za odvoz >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto David-Silver

    David Silver 29.05.11  09:32

    « Re: první problém Priuse- není slyšet

    >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D Dobře ten dotyčnej! :yes: >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Aspire

    Aspire 29.05.11  09:21

    « Re: první problém Priuse- není slyšet

    To mi s Priusem asi neprojde akorát jsem ho viděl jednou a jelo ještě proti, jinak ho vídám často na videjích. >:D

    Ten komentář pod videem je super >:D >:D >:D
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…