Porsche 911 (švihák lázeňský)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Chuck Norris 01.06.11 00:23
« Re: Prvni den s DBS Volante
protože porsche se 40 nebo 50let profilovala jako sportovní značka a převlečený touareg není sportovní auto. není to porsche stejně tak jako 914 ale to by nebylo chybou ale porsche 914 v životě drtivá většina lidí na živo neuvidí. kajena uvidí každý, každý den X krát a to mi převrací význam značky porsche. Promiň. koupit si limuzínu nebo SUV dnes už samozřejmě můžeš a investicí pokud teda to beru s nadsázkou nijak neprohloupíš a budeš se vozit v kvalitním stroji ale značka porsche tím sama sobě ničí jméno. -
Dylan McKay 01.06.11 00:17
« Re: Prvni den s DBS Volante
Tak v tomhle souhlasím s Migem. Porsche vyšlo vstříc zákazníkům, ne pouhým snílkům. Mám rád Porsche 911, proč bych si nekoupil od Porsche limuzínu či SUV?
Jaktože nevadí že luxusní značka Mercedes vyrábí malé vozy a dodávky? 8-s -
Ronault. 01.06.11 00:17
« Re: Prvni den s DBS Volante
mobilcar: O tom ani neváhej. Padlo tady i o lékařích a prakticích. Pokud by člověk nesehnal rezidenční místo a chtěl být praktikem, tak jen samotné 3 roky do atestace by jej vyšly na studiu, resp. nastážích, které se platí, na stovky tisíc. :-| Plus sehnat ordinaci za nějaký ten melounek a něco, nějakou dobu splácet a za pár let, by člověk toho Mercedesa mohl mít >:-[] -
mobilcarl 01.06.11 00:14
« Re: Prvni den s DBS Volante
ohledně toho MBA, taky jsem nad tím přemýšlel, protože za rok a půl bych měl dokončit ing. na EF TUL, jenže pak jsem si našel, kolik stojí mba v liberci a docela mě to přešlo. To snad ani nechci vědět kolik chtějí za mba titul na pittsburgh university, která je údajně ta nej v čr. Teď nemluvím o nikom konkrétně, ale člověk si tak říká, že mít hooodně finančně zaopatřené rodiče se vyplatí i ve studiu. -
Chuck Norris 01.06.11 00:12
« Re: Prvni den s DBS Volante
samou pravdu díš ale je to i mezi řádky co možná nechceš aby bylo... to že porsche začalo vyrábět nějaký kajen je jen otázka zisku a ochrany před bankrotem a zajištění financí na vývoj superaut. Ale zároveň tím duch značky nesmírně trpí. Porsche je pro mě dnes (promiˇn šviháku a ostatní ale myslím že už jsem ti to říkal) upadající značka pro nadšence do ní... kdo vyrůstal v době 911 což je časový úsek přes 30let musí brečet když vidí kajen popřípadě něco co vypadá jako 911 s nádorem na zadku častěji než škodu octavii... to stejné o californii u které jak jsem řekl mi kazí mínění hlavně ta věc s těma řidičema a pasažérama v praze... nicméně ve zpracování je ten aston jasně před californií.... ale co californie.. ferari vyrábělo dříve auta více běžnějšího vzezření než je něco takového ale v momentě kdyby začalo vyrábět SUV a podobná zjevení by u mě f skončilo...peněz má podle mě dost a nemá to zapotřebí... porsche na tom bylo dost možná jinak. FF neberu jako nějakou masovku na zvednutí tržeb ale jako zajímavý směr a rozšíření portfolia... ferari nebylo přece vždy jen superauto s motorem vzadu... koneckonců za pár desetiletí si myslím bude běžnější mít poháněná všechna kola než jen dvě... :-) -
Ronault. 01.06.11 00:04
« Re: Prvni den s DBS Volante
vondry: Jenže tohle není jen obor o penězích, pokud by někdo sem šel kvůli vysokým výdělkům, tak by narazil, jsou výnosnější obory s nižší zodpovědností a troufám si i tvrdit, že s lehčím studiem. Lékař, kterému není nic do ostatních, nemůže být dobrý lékař. Pokud je chytrý a vydělá si, tak časem jej uspokojí příjem, pokud zůstane někde trčet, tak jej příjem neuspokojí a nebude nadšený z toho co dělá, pokud to nebude dělat i kvůli těm pacientům.
A to, že dnes každý kouká, ještě neznamená, že ty jsi ten "každý" :-|
Na tom srazu mě to štvát nebude, protože pokud vše výjde, tak se budu zabývat tím, co mě baví, zatímco ona má v plánu se za pár let vrátit, otevřít soukromou ambulanci a jen předepisovat to, co si distributor léčiv usmyslí a jí zaplatí, což pro mne není zrovna sen. ;-)
V Anglii je to trochu komplikované. Ale u mne jde o to, že mne němčina minula. A v USA je to třeba pro pacienta často ještě horší. Doporučuji film Sicko, sice je trochu osekaný, ale náhled dává relativně dobrý. -
vondry87 31.05.11 23:43
« Re: Prvni den s DBS Volante
Zvláštní je, že každej píše věty ve smyslu.. všichni nemůžou do Němec.. někdo musí péct chleba.. každej nemůže bejt manažer.. Co je ti do ostatních.. všichni nemůžou, ale ty jo, tak proč toho nevyužít. Jeden člověk to tady stejně nespasí.. Ale je to asi prioritách. Já se znám, takže vím, že právě na tom srazu by mě to dost štvalo. A nějakej dobrej pocit ti nepomůže, dnes každej kouká jen na hmotné hodnoty..
P.S. O Anglii ve spojitosti se zdravotnictvím jsem tedy neslyšel nic dobrého.. -
Ronault. 31.05.11 23:05
« Re: Prvni den s DBS Volante
Jan: Ano, ta poslední věta je trefná. U mne to vázně možná na tom jazyku, ale asi by v konečném důsledku problém nebyl... pak to vázne spíše na oboru, který zatím mám vybraný, což sice může být relativně výnosné, ale v tom mém konkrétním se budu asi spíše utěšovat tím posláním. Nicméně ještě mám rok na rozhodnutí se jinak, tak nic není uzavřené.
vondry: Všichni do Němec nemůžeme, to by tady neměl kdo léčit. Kamarádka taky odchází, něco na tom je. Já bych musel asi volit Anglii nebo USA, hlavně tady mám ještě studující přítelkyni a nějak si asi vystačím s menším příjmem, alespoň ze začátku. Nejhorší asi je, že dokonce zvažuju zůstat na fakultce, asi jsem cvok a na sraz za pár let kamarádka přijede novou 5-er a já tím stejným, co dnes 8-s >:D -
JanPribik 31.05.11 22:55
« Re: Prvni den s DBS Volante
Vim, o cem mluvis, studoval jsem VSE a 2.LF najednou, protoze jsem se neumel rozhodnout. Kdyz jsem udelal patolu, tak jsem se na to vybod a rozhod se proto druhe. Dnes nelituju. Ale byvaly kolega je dnes plastickym chirurgem v dubaji a ten se veru nema spatne... Je to o stesti, o talentu a o spravnych rozhodnutich ale jako poslani to je jiste k posrani -
Ronault. 31.05.11 22:49
« Re: Prvni den s DBS Volante
Těch pár lidí na světě, co vlastní vlastní kliniky, jsou výjimkou... a u nás pomalu žádný. Ten ve špitále Octávku, ano, praktik... no mercedesa, jak který.
A proč jsou medicíny přecpané? To je o ideálech. Jdeš tam proto, že vidíš těch pár praktiků v Mercedesech, pak pár ortopedů v BMW, k tomu máš velké ideály o tom, jak budeš léčit lidi, pomáhat a budeš za to vážený. Po těch nejblbějších zkouškách, nad kterými sedřeš pár prázdnin tě naženou do špitálu a začnou prvni konktakty s často neslušnými pacienty atd. Není to tak vždy, ale ony se ty ideály, které jsou při vstupu na medicínu, hodně bortí a sám nevím, jestli bych do toho šel znovu. Teď pomalu na konci asi jo, ale ještě loni a možná před několika měsíci ne.
A hlavně, problém je v té distribuci, kdy praktik dokáže vydělat na mercedes, normálni chirurg leda na tu Octavii, přitom rizika mají každý odlišné.
Ale to je dlouhé povídání a uvidíme, co s tím pan Heger udělá, asi nic >:D -
JanPribik 31.05.11 22:42
« Re: Prvni den s DBS Volante
Tak jako spickovy svetovy lekar si koupis veyrona, jako doktor ve spitale octavku, jako praktik mercedesa. Lekari jsou v cechach zvykli jen narikat. Vsichni vedi do ceho jdou a stejne jsou fakulty nacpany. Praktik si vydela vyborne, ve spitale to je horsi, ale porad nadprumerny. No a spickovy odbornik si proste v medicine hooooodne vydela. Mam taky klienty mudr. Mam predstavu
-
vondry87 31.05.11 22:39
« Re: Prvni den s DBS Volante
Oba přístupy mají svá pro a proti.. To, co popisuješ, je asi nejlepší cesta pro single člověka.. Přestože člověk musí být v tomhle sobec, mám přítelkyni, které se nechci na úkor kariéry vzdát.. a tu asi nepřemluvím, aby se mnou vyrazila na blint do USA s tím, že tam budem "něco" dělat a časem se uvidí.. Proto volím tu druhou cestu.. I z důvodu, že je podle mě zkrátka lepší se tu něco naučit a pak své znalosti využít v cizině.. Člověk tam vlastně začíná už o level výše. S tím sebevědomím je to těžké.. spíš mají širší obzory. V ČR většina lidí považuje za nechutnýho boháče každýho, kdo bere víc jak průměrnou mzdu.. a když si pak absolvent řekne o podobnou částku, je to do nebe volající.. to je ale ta česká malost, mně to přijde naprosto normální. Znám pár lidí, co v zahraničí hned po škole začínali na třeba 70k měsíčně. Nevidím tedy důvod, proč je neslušné začínat u té samé firmy na té samé pozici v ČR za poloviční plat, když tu ceny máme stejné..
Ohledně toho opačného přístupu.. já nikdy nebyl vlastenec, takže bych asi ani neměl důvod se vracet. Proto bych si radši "užil" pár let tady a dožil vklidu jinde :-! :-!
-
JanPribik 31.05.11 22:02
« Re: Prvni den s DBS Volante
Ono neni mba jako mba, pokud zvolis studium v cechach, zaplatil sis hezkou vizitku, studium v usa me naopak naucilo vse, co dnes vyuzivamy. VSE bylo z tohoto pohledu vyhozeny cas. Treba kamarad odjel pred lety do usa po gymplu, dva roky drel na stavbach, pak se dostal na harvard, tam pak mel i stipendia a dnes ma firmu v silicon valley. Cest je spousta a me spis pripada, ze cesti absolventi maji az moc velke sebevedomi. Ja na stazi v usa skoro pul roku tridil postu. Tu praci by nevzal ani clovek po ftvs, no a pak jsem pul roku delal asistenta jednomu z nej brokeru nq svete. Jenom proto ze jsem vydrzel. A dostat se pres zahranicni firmu ven? Opacny pristup je lepsi, pracovat venku a pak se vratit v te firme domu. -
vondry87 31.05.11 21:54
« Re: Prvni den s DBS Volante
To je pravda, nejhorší je, že tohle všechno si člověk uvědomí, když už je pozdě.. kdybych mohl vrátit čas, určitě bych některé věci udělal jinak, ale tak to má asi každý. S tím zahraničím souhlasím, to je nutnost. Já mám v plánu začít u nějaké zahraniční společnosti a dostat se přes ně do zahraničí, protože odjet s mokrým diplomem do USA bez praxe a čekat, že si mě někdo všimne, je asi hloupost...
Co se týče dalšího vzdělání, to ukáže čas. Pokud vše půjde dobře, dodělat si MBA není problém. Osobně si ale myslím, že ten titul je trochu přeceňován a že se dělá spíš z morální povinnosti. V ČR to platí dvojnásob.. Přehnané finanční nároky jsou dost subjektivní pojem. Je pravda, že jsem náročnější než spolužáci. Rozhodně si však nemyslím, že bych měl přehnané nároky, spíš to svědčí obecně o nízkém sebevědomí vysokoškoláků a zoufalé situaci na trhu. A já ani nepotřebuji být milionář, bohužel v ČR se musí člověk ohánět, aby si mohl dopřát i to, co je jinde standard.. -
JanPribik 31.05.11 21:42
« Re: Prvni den s DBS Volante
Davide, barvu DBSka jsem neuvadel a nevidim pro to duvod, pokud prijdes na nejaky sraz, rad te svezu, ale do plena to davat nebudu, zas tak tolik jich njezdi a cabrio v tehle barve v cr neni vubec, takze mi to pripada jako velke voditko do moji garaze. Mozna jsem schizofrenik, ale radsi tak. -
JanPribik 31.05.11 21:39
« Re: Prvni den s DBS Volante
Vondry, jestli muzu poradit, tak dnes je potreba mit diplom z prestizni americke nebo britske univerzity k tomu pracovni staz v zahranici a pak samozrejme spickova anglictina. Pak se clovek urcite uplatni. Kvuli degradaci ceskeho vysokeho skolstvi nema cesky diplom moc velkou vahu.
Ja mam inzenyra z VSE, MBA z bostonske univerzity, staz u Goldman Sachs a u ING v Lucembursku, pak ma clovek uplatneni jiste. Vzdelani neni jedina cesta k velkym penezum, ale to nejkvalitnejsi vzdelani tu cestu velmi zjednodusuje a urychluje. Ovsem stejne plati, ze je lepsi delat to, co cloveka bavi a zvlaste v pocatku nemit prehnane financni naroky. Pokud je clovek dobry, penize prijdou. V nekterych oborech je potreba byt absolutni spickou, nekde staci byt prumerny, ale miliony se daji vydelat skoro vsude. -
vondry87 31.05.11 20:44
« Re: Prvni den s DBS Volante
Já myslím, že o práci se rozpovídal sám :-) Ale přiznám se, že mě to zajímalo.. zrovna dokončuju VŠ a člověk přemýšlí, co dělat, aby to mělo perspektivu.. Potěší už jen to, že to "jde". Člověk je tu médii odkojen tím, že v ČR se mají dobře jen zloději, tak je fajn vědět, že i slušnej člověk má šanci :-) Jinak s tím ruským gangem, to je teda síla :no: :no: -
David Silver 31.05.11 19:53
« Re: Prvni den s DBS Volante
Hezký večer přeji
Dylan: teď jsem si všiml, že jsi mi poslal email s fotkama... >:D Já poslední dobou to na těch mailech pěkně flákám, jelikož mi nikdo nic neposílá a když se tam něco objeví tak je to spam... >:D
JanPribik: nejspíš to tu i píšeš, ale je to už hodně dlouhá diskuze, v jaké barvě máš DBSko? :-) Před časem bylo u Exnera úžasně modrý DBS, ale v kupéčku. [odkaz] -
welder1 31.05.11 19:38
« Re: Prvni den s DBS Volante
Abych se přiznal,třeba mě je úplně jedno kdo co dělá,nezajímá mě to.Od malička mi vštěpují že každý svého štěstí strůjcem.. ;-) .Ani auto či auta nikomu nezávidím,každý má stejné šance..A je fakt že AM nádherné auto. A že se ztratili ventilky?Jsme bohužel v Čechách. -
JanPribik 31.05.11 18:57
« Re: Prvni den s DBS Volante
Dylane, kdybych hlavu umel pouzivat, tak jezdim fabii a miliony investuju tak, ze za deset pwtnact let nebudu muset maknout, kdyz ale ty auta jsou tak lakavy. Porad se utesuju myslenkou, ze se blizi doba benzinoveho temna a uz treba nebudou >:D
Btw cely den s astonem po praze a vysledek na sebe nenechal cekat. Ukradli mi cepicky ventilku... -
-
erbe 31.05.11 13:14
« Re: Prvni den s DBS Volante
Zoznam je velmi posobivy. Skoda ze su to vsetkovyhradne europske auta ale na druhu stranu nic ine splnujuce kolonku 'luxusne' v podstate ani neexistuje. Budem rad ak stratis zopar slov ohladne Murcielaga v kontraste s Gallardom a konceptom auta zo stajne Ferrari kedze ich mas v zozname celkom pozehnane. Diky :yes:
Ponuke prijst a vidiet taku tlupu pohromade by som veru neodolal i ked by to znamenalo skoro 500km trip jednym smerom :-) -
vondry87 31.05.11 12:25
« Re: Prvni den s DBS Volante
To se až tak bojíš o své soukromí? Co si komu udělal? >:D No musíš mít s lidmi hodně špatné zkušenosti.. a to se musí respektovat :yes:
Jasně, že lžou.. proč vstávat do práce a riskovat svůj majetek, když člověk může sedět na zadku a stabilně vydělávat víc.. -
JanPribik 31.05.11 12:17
« Re: Prvni den s DBS Volante
některé auto rád ukážu na srazu, ale anonymním lidem bohužel ne, to bych totiž ještě musel fotit auta mimo místo, kde bydlím a to se mi nechce.
Mám několik klientů rentiérů a občas to je masakr. Kdo říká, že by ho to nebavilo, tak lže. Tam totiž ani nejde o to, že má pasivní příjem, ale hlavně o to, že je jistý a až do konce života, pokud tedy neudělá špatná rozhodnutí -
vondry87 31.05.11 12:10
« Re: Prvni den s DBS Volante
Však jo, stejně ten seznam působí impozantně. Chápu, že máš "problémy" se zveřejňováním osobních informací, ale kdybys sem hodil pár fotek s rozmazanými SPZ, dost lidí by to určitě potěšilo :-)
Jinak být rentiér je bezpochyby nejlepší živobytí. Taky takového člověka znám.. dobře zdědit a za sezení na zadku dostat měsíčně meloun není úplně k zahození :-) -
JanPribik 31.05.11 11:59
« Re: Prvni den s DBS Volante
aby nedošlo k mýlce, ty auta nejsou moje, já jsem jich taky pár vystřídal, ale většina je kamarádu.
A ropa se nenašla... většina z nás dělá kolem investic, někdo je přímo broker, někdo konzultant, jen jeden je rentier. Ale rozhodně si nikdo nestěžuje. -
vondry87 31.05.11 11:43
« Re: Prvni den s DBS Volante
No do pr.. Tady se někde našla ropa? Protože takovej seznámek bych čekal od šejka někde z Arábie >:D >:D No zkrátka mazeček.. a udělat si měsíční tour v AM, to musí být ultimátní zážitek.. těžká závist >:D >:D >:D V dobrém slova smyslu samozřejmě :-) :-) -
Mig_35 31.05.11 11:36
« Re: Prvni den s DBS Volante
O tom, že půjčovné by bylo dražší než ztráta při prodeji bych si dovolil s úspěchem pochybovat. Pořizoval jsi nové? Tam to podle mně spadne milión jen při výjezdu z autosalonu. V této cenové relaci nikdo neuvažuje tak, že "ušetřím 350 tisíc, má to najeto jenom 5000 km". V této cenové relaci víc než v žádné jiné lidi kupujou výhradně nové vozy.
A koupit takové auto ojeté a prodělat na něm jen tak málo je podle mého zhola nemožné... -
JanPribik 31.05.11 11:27
« Re: Prvni den s DBS Volante
Gallardo ročník 2006.
K těm supersportům leccos jsem měl asi skoro ve všem jsem se svezl, máme totiž takovou partičku petrolheadů se kterými jezdíme buď na okruhy nebo na grand tour různě po evropě. Nemám chuť ani čas se tu rozepisovat o všem, možná pár aut nadhodím a vyberte si jedno dvě a já se večer pokusím něco sesmolit.
Gallardo, G. Superleggera,G Valentino Balboni
Murcielago SV
SLS AMG
SLR
SL 65 AMG Black
9ff Turbo
GT2 RS
GT3, GT3 RS
California
599GTB
Italia
430 Scuderia
575 Superamerica
Lotus Exige
KTM X Bow
Cat R500
Audi R8 V10
Nissan GTR GT 600
Nissan GTR GT 800
Pagani Zonda F - byl jsem jen svezen klientem
Bugatti Veyron - taky jsem se jenom vezl
to je asi všechno, část jsem vlastnil,část vlastním, část mají kamarádi, část jsou auta klientů. Až na ty dvě poslední jsem všechny řídil. Ale nezaručuju, že si ke všem vzpomenu na detaily... a z určitých důvodů prosím, abyste ze mě netahali, co je a bylo moje. Kdo bude mít zájem, můžeme dát sraz v Praze a v něčem se povozit.
-
erbe 31.05.11 11:01
« Re: Prvni den s DBS Volante
Len pre zaujimavost si mohol uviest o ake Lambo islo.
Co sa tyka tej Californie, tak raz darmo ludi ktori v nej sedeli bude za hrst a tych co sa v nej viezli este omnoho menej.
Je zrejme ze mas skusenosti s pomerne sirokou skalou supersportov. Mohol by si to aspon strucne spisat a povkladat ? Urcite vela ludi a nielen ja by si rado precitalo triezvo kriticky pohlad na take auta. -
JanPribik 31.05.11 10:29
« Re: Prvni den s DBS Volante
Ahoj vsichni, trosku se tu rozbujela diskuze...
Sveho casu jsem mel lambo. Bylamto nerozvaznost, kdyz pominu detaily v interieru z lidove audi, tak nejhorsi nebyla spolehlivost, ale odolnost. Po 20 tis km auto zacalo ruzne vrzat, v interieru se zacaly ruzne panely odchlipovat, Kuze zacala byt velmi opotrebovana, lak z kliky se zacal loupat, bohuzel jsem koupil auto tesne po zaruce, ale 3 lete auto s 20 000 km takhle nemuze vypadat, rad jsem se ho zbavil. Jina vec byla, ze auto fungovalo jen na hladkem asfaltu, nedalo se s nim parkovat a clovek poznal cirou zavist v destilovane podobe.
Ferrari jsem nikdy nemel. Touzil jsem po Italii, mel jsem ji na tyden pujcenou a pak si to rozmyslel. To neni auto, ale motokara a tim je receno vse. Tak extremne strme rizeni do bezneho provozu podle me nepatri. Taky californii moc nechapu, jako auto na kazdy den nebo jako gt ji muze nazvat jen masochista nebo clovek, ktery v ni ani nesedel. Intrier Ferrari je hrozne neprakticky, sedacky hrozne tvrde, mista vzadu nejsou, je to jen odkladaci prostor, ano ma velky kufr. Auto je na bezne silnici docela nervozni a ja jsem u autana kazdy den alergicky na hlucne vyfuky a ty california ma.
Jedine ferrari, ktere se mi kdy libilo a i vyhovovalo je 599, ale to j mi me moznosti a za psychologickou financni hranici -
Mig_35 31.05.11 09:24
« Re: Prvni den s DBS Volante
Každým opovrhovaná California? Já bych ji teda zatraceně bral:-) myslím, že Ferrari stejně jako Porsche pochopilo, že vyrábět jen čisté sporťáky znamená okrádat se o zisky. Proto tohle GT a proto FF. Koupit si Aston... no nevím, Astony chválí jenom angláni sami. Jediná věc v čem jsou podle mně dobré je design. -
erbe 31.05.11 08:24
« Re: Prvni den s DBS Volante
Moja osobna uchylka su jednoznacne Ferrari. Dokonca aj kazdym opovrhovana California ma pritahuje. Proste Fko na kazdy den, dlhe cesty, nie ako sportak... Spolahlivost no, tam je Porsche tazko porazitelne. Co sa tyka AM, tie som nikdy nepochopil, dokonca sa mi ani nikdy nejak extra nepacili. Tu na MACZ som cital recenziu na V8 vantage, ktora mi prisla dost uprimna a nevyslo z objetivneho pohladu moc dobre veru. Zvuk ale paradny to hej -
-
Chuck Norris 30.05.11 23:19
« Re: Prvni den s DBS Volante
wow takže přecejen aston:-) nádherný kousek souhlasím. kalifornie od F je pro synáčky na lovení bab s kabelkama LV popřípadě přímo pro ty baby... po praze snad nikdo jiný s kaliforniema nejezdí. Jeden člověk kterýho znám (upozorňuji že to není žádný známý jen jakýsi kecálista kterého potkávám v práci... jen kdybyste ho náhodou znali) si chtěl koupit DBS před asi rokem nebo dvěma možná ho znáte, chvilku měl kvůli dlouhé dodací lhůtě půjčenýho s manuálem a po asi 14dnech ježdění ho vrátil, objednávku zrušil a koupil si bentleye... ještě jsem mu to neodpustil :-) hrozně si stěžoval že to auto je pro denní použití nepoužitelný, hrozně to křupe na nerovnostech a měl prý pocit že se mu to rozpadne pod rukama na kostkách.... ...jinak ty dveře které se "vyklápí" tak nějak nahoru si myslím že než záměr ulehčit vystupování u obrubníků jsou naprosto čistě agresivní designérský prvek a krásný.... co se týče vystupování věřím ale ono vystupovat třeba z SLS taky nevypadá moc hezky a svůdně ale stejně to je a bude miláček :-) -
JanPribik 30.05.11 22:56
« Re: Prvni den s DBS Volante
Dylane, jak jsem ti rikal, jedu na dovcu, kvuli tomu jsem jej kupoval. Tak az se vratim.
weldere: ony ty chyba nejsou zásadní, to ne. Prostě jen mi přijde to auto takové nedodělané a spoustu věcí bych si uměl představit mnohem lépe. A když odhlédnu od image, tak Porsche 911 Turbo cabriolet je ve všem zcela jistě lepší... ale s AM udělá člověk větší parádu -
JanPribik 30.05.11 20:21
« Prvni den s DBS Volante
Ahoj,
tak jak jsem slíbil, dodávám první postřehy z DBS Volante, který jsem si koupil.
Zatím vládne hlavně rozčarování a už jsem přesvědčen, že po létě půjde z domu. Ale popořádku. Auto má úžasný vzhled, to jak má vyřešeny detaily, jak je kvalitně nalakováno, to nemá obdobu a u žádného jiného auta, které jsem měl to nikdy nebylo. Opravdu, i spáry v karoserii jsou tak mikroskopické, až se mi to nechce věřit. To samé platí o interiéru. Úžasné detaily, nádherná kůže, ručně šité švy, nádherně zpracované karbonové doplňky. Ještě bych zmínil otvíraní dveří, které se neotvírají úplně klasicky, ale lehce nahoru. Sice to vypadá k ničemu, ale ten, kdo někdy se sporťákem parkoval u obrubníku a pak chtěl vystoupit, ví o čem mluvím, praktická věc.
A tím pozitiva končí...
První problém je, že autu chybí výkon, ale ukrutně. Na to, že je to nejvyšší model astonu, tak to je tragédie - samozřejmě ve srovnání s podobně výkonnými a drahými auty. Na první dva rychlostní stupně autu chybí trakce a pak už asi chybí výkon. Jasně, zarazí vás do sedačky, ale chybí mu takovéto nadšení a brutální zátah, který je vlastní těm pravým superautům. Nikdo od zadokolky nečeká nekompromisní zátah z nuly, ale plný plyn v jakékoli rychlosti se pro člověka, který je zvyklý na supersporty změní na nekonečné čekání, které přeruší až přeřazení na další kvalt a pak to samé. Jasně, oproti "normálním" autům to je raketa, ale pro mě pocitově to je jak M3 E92 a to je za 5mega slabota... Ovšem zvuk to páradní, to se musí nechat.
Teď jízdí vlastnosti a komfort. Je potřeba uznat, že poměrně dobře žehlí silnici a ani krátkými příčnými nerovnostmi v zatáčce se nenechá rozhodit, bod nahoru.Pak ale přijde ale... S keramickými brzdami se hrozně špatně odhaduje brzdná síla, fungují jak závodní ON/OFF, je to už moje 3. auto s keramikami a je to u něj nejhorší, ikdyž do běžného provozu keramiky prostě nejsou vhodné! Po přibrždění přichází zatáčka, rychlost ok, volant na apexy, jemně dávkovat plyn, v pravý okamžik tomu naložit, možná lehké kontra a vzhůru k další zatáčce. Zní to dobře? Tak takhle se DBS nechová... Po dobrždění a pokusu o řízení plynem vám převodovka začne blbnout a podřazovat (zkoušel jsem to opakovaně a jediné řešení je to vzít do vlastních rukou) a pak zas nahoru. Problém je, že to první podřazení krásně rozhodí celé auto a zážitek je v p.....i . No a když si řadite sami, tak je tohle ok, ale v zatáčce má auto tendeci se poměrně hodně naklánět a hodně odlehčuje vnitřní kola a ztrácí grip. Jediné řešení, je brát auto skutečně jako GT a nepokoušet se o jízdu jako sse supersportem. Předchozí věty berte v kontextu srovnání např. Ferrari Italia, California, Lambo Galladro atd.
A teď ještě výhrady k interiéru. První je problém z auta vůbec vysednout. Není nic více dehonestujícího než přijet takovým autem třeba před luxusní hotel a následně z něj vylézt po čtyřech. Ale u DBS jsem lepší řešení ještě nenašel. Kombinace širokého prahu, sedadel velmi blízkostředu auta a velmi nízko ukotvených a ještě k tomu nízké střechy vede k logické situaci... No a ještě věc za kterou bych inženýrům sekal ruce.... Co jim vadilo na řadící páce? Když něco funguje netřeba to měnit. Tlačítka P N R D vedle hodin.. velmi promyšlené a praktické. Manévrování na parkovišti pak vypadá spíš jak sezení gamblera před jeho oblíbenou mašinou.
A ještě si neodpustím poznámku k navigaci... No, už jsem pochopil poznámku Jeremy Clarkssona, když říkál, že navigace AM říká jen, kde člověk byl... ono to tak opravdu je, zatím jsem jí moc nezkoušel, ale domů bych podle ní nedojel... ale snad to je o zvyku.
Poslední pochvala jde k audiu, krásný zvuk a ještě hezčí přední výškové repráky...
To je tak vše... Bohužel pro mě alternativa k DBS na dněšním trhu neexistuje. Výkonné a zároveň pohodlné kabrio prostě není - kromě Californie a ta mi připadá ještě horší. Tak DBS si u mě užije měsíční Grand Tour po Evropě a pak půjde zase do světa, přesně jak jsem plánoval. Mělo šanci zůstat u mě v garáži delší dobu, ale k srdci mi nepřirostlo a nevypadá to, že se to změní... -
JanPribik 30.05.11 11:34
« Re: Folie na gtr
Tak oranzove jsou v cr dve, jedna matna a jedna leskla. Zas se mi zda, ze bych takhle ztratil posledni davku nenapadnosti, pokud tam nejaka jeste je. Necham si to projit hlavou a po dovce uvidim do ceho to oblekneme.
Btw vecer napisu reportaz z prvniho dne s dbs. Cim vic s tim autem jezdim, tim vic obdivuju gtr, jak dela 90% veci lepe za skoro tretinovou cenu... Gtr kabrio, to by byl muj sen -
Dylan McKay 30.05.11 11:26
« Re: Folie na gtr
Když chceš folii dát do lesku, je možno ji laminovat. Pak to vyleze i na ceně, protože je to 2x folie. Podle mého bys měl zůstat u matné bílé se světlejším karbonem. Když dás cokoli jiného, budeš vždy myslet na tu první variantu. Oranžová matná s karbonem by byla taky hezká, asi by to bylo jediné GT-R v ČR: [odkaz] -
Poustnik 30.05.11 09:00
« Re: a pak že prej neumíme jezdit jako cizinci....
No, Chucku, sice tě podezírám, že nadpis myslíš ironicky, ale podle mě je jízda tohoto psychouše právě že dobrou vizitkou českého řidiče. Jestliže na 60ti kilometrovém úseku způsobil jen deset nehod, je vidět, že i český chalupář se umí rychle přizpůsobit situaci. A že dle videa je vidět, že plynem chlapík nešetřil.
Je trochu otázka druhá, jestli se naše policie vůbec snažila v daném úseku zastavit dopravu, neboť mám pocit, že jediné, co ji napadlo, bylo honit ho a stejně vlastními vozy nedohonit....až za plotem pěšky.....měla přece aspoň dvacet minut na to, aby na všech přivaděčích zastavili lidi, aby tomu magorovi nejeli do cesty. Ale možná se snažili a tady se o tom nepíše....ale mám pocit, že se moc nesnažili..... -
JanPribik 29.05.11 22:51
« Folie na gtr
Jak dylan vi, tak uz jsem se napevno rozhodl dat GTR do folie. Vybral jsem bilou matnou a par karbonovych doplnku. Ted ve me zacal hryzat cervik, jestli nezvolit jinou barvu, at uz bilou perlet-jina leskla se mi nelibi- nebo jinou matnou. Libi se mi zluta a svetle oranzova matna, cervena matna, vojenska stealth matna, rozhodne nechci cerniu matnou a ani moc lesklou folii, protoze jsem magor na hluboky lesk laku a folie by me v tomhle nikdy neuspokojila... Dekuju za kazdy nazor -
Chuck Norris 29.05.11 21:03
« Re: SL za dobrou cenu
jen tak mimochodem jste se tu nedávno dlouze bavili o té nehodě s twingem a gtr... četl jsem teď nějaký malý článek v blesku myslím že to bylo asi včerejší vydání a vykreslení té nehody bylo opravdu tragické a jen vypovídá o tagické situaci našich novinářů. Slyšel jsem asi z internetu že ta holka žije tak je i naděje že se dozvíme pravdu co se stalo... hlavně aby se uzdravila...















