Porsche 911 (švihák lázeňský)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 16.06.11  23:16

    « Re: Kaslete na stavku a udelejte nekomu radost!

    WL: Však pokud vím, tak mezi Lagunou ja Golfem V je snad jen 3-4 roky rozdílu, myslím s uvedením na trh. >:-[] Jinak kdybych věděl, kde se dá koupit moje Laguna jako model, tak bych si ji koupil. Zatím jsem na jednu narazil, ale cena neodpovídala kvalitě a hlavně nebyla aktuálně k dostání.
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 16.06.11  23:13

    « Re: Stávka diesel

    WL: Věřím, že zrovna ty si toho vážíš, však kvalitní zaměstnanec je velký podíl na výsledných službách a ty jak jsem několikrát okusil, jsou výborné. :yes: Spíše to dávám do plénu k zamyšlení.
    O tom srovnání ano, proto si zatím nějak moc nevyskakuju, že budu někdy nějaký boháč, ale vím, že hladem nepojdu a co já vím, třeba se bude dařit. Spíše jde o to, že pro některé ty schopné pracovníky může tenhle systém vést k znevýhodňování, jak třeba vede u té cukrářky, která se kvůli naší skvělé byrokracii nechce osamostatnit.
    Samozřejmě, to, že jsou odbory levicové, je jasné, ale jasné jsou i ty důvody. Však to šlo vidět, že ani na jedněch kolečkách se slámou nebyla fotovoltaika a tady bych viděl původ Standova jmění.

    Švihák: Jsi zbytečně radikální. Souhlasím ale s tou arogancí, ta je někdy do očí bijící. CHápu, že mají na odbory jakýsi názor, oni ty odbory taky, ale z druhé strany s úsměvem a alespoň snahou chvíli naslouchat by se davy umlčely lépe.
    No a že se touto sérií článku auto.cz blíží Blesku, není pochyb. Pro mne velké zklamání :-|
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 16.06.11  23:13

    « Re: Kaslete na stavku a udelejte nekomu radost!

    Ale on sbírá veterány, takže šáhni raději po Fanoušovi, nebo Laguně... :-O :*) >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 16.06.11  23:11

    « Re: Stávka diesel

    Napsal jsem, že stávka nevyřešila nic, co by nevyřešila jen demonstrace...
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 16.06.11  23:06

    « Re: Kaslete na stavku a udelejte nekomu radost!

    lotus: :yes: Přemýšlím, co bych ze své sbírky několika kusů poslal, hlavně mám to vše bez obalu. Asi obětuju bílého Golfa V GTI >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 16.06.11  23:03

    « Re: Stávka diesel

    Stávka nevyřešila nic? Já myslím, že ano. Média ukázala svoji "objektivitu" (když si vzpomenu jak do ČT vtrhlo ozbrojené komando, tak se musím smát), vláda svoji aroganci, naše auto.cz se změnilo v Blesk, a souhrný účet uvidíme po volbách...
  • « 00 Reagovat !

    foto lotus-esprit-cz

    lotus-esprit.cz 16.06.11  22:59

    « Re: Kaslete na stavku a udelejte nekomu radost!

    Chlapci resite koniny, ktery stejne nevyresite.

    Radsi udelejte radost klucinovi, kteremu nebylo zhury dano zdravi a poslete mu nejaky auticko. Neni to zadny vtip ani fake.
    Pokud chcete vedet vice kouknete na jeho stranky: [odkaz]

    Adresu zajemcum mile rad sdelim.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 16.06.11  22:44

    « Re: Stávka diesel

    Ad rozdíl mezi podobnou stávkou a případnou "pouze" demonstrací?
    Když se (klidně) demonstruje nevznikají tak vysoké škody, jako při dnešní stávce v dopravě, která toho stejně nevyřešila víc, než kdyby šlo jen o formu demonstrace...
    Navíc neodborářské (neorganizované odbory), občanské demonstraci bych věřil víc, protože tam lidi jdou ve svém volném čase s vědomím, že se díky tomu "neulijou" z práce, aniž by za to mohli být nějak potrestáni (např. finančně)...
  • « 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 16.06.11  22:29

    « Re: Stávka diesel

    Mafián Kalousek arogancí provokuje národ, podvraťák Nečas ví na koho si dovolit, a preference komunistů rostou, aniž by něco museli dělat...

    Tak si kluci reformátorští rychle nakraďte, případně se zeptejte Vondry jak se to dělá... ;-) :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 16.06.11  22:25

    « Re: Stávka diesel

    Jasně, že někdo si může vybrat i variantu dělat celý život třeba toho horníka, nebo cokoli jiného, já si opravdu vážím všech lidí, kteří dělají svou práci dobře, od atomového inženýra až po uklizečku. Lepší schopná uklízečka, než neschopný inženýr, ale každý by měl při své volbě povolání zohlednit všechny dané aspekty/důsledky spojené s konkrétní zaměstnáním a být s nimi srovnaný.
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 16.06.11  21:04

    « Re: Stávka diesel

    lotus: Jak chudinka? Já jsem chudinka, hezký nejsem, ani zpívat neumím >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto lotus-esprit-cz

    lotus-esprit.cz 16.06.11  20:58

    « Re: Stávka diesel

    uz tu GG v nadpisu nechte, chudinka...hezka a jeste umi zpivat:)
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 16.06.11  20:55

    « Re: Stávka Gunčíková diesel

    WL: No však já se právě ptal jaký rozdíl bude mezi stávkou a demonstrací, nikde jsem nenapsal, že nemůžou probíhat stejně.
    O tom, že naší odboráři nejsou nějací tvrďáci není co pochybovat, pár koleček slámy dohromady dají, to je tak všechno >:D
    Jinak nedávno jsem se tak zamýšlel nad tím, teda pokud můžu trochu změnit téma, jak se tady zvedla vlna nevole nad řepkovým olejem v naftě, že zdraží potraviny. To je pravda, ale zase z druhé strany, možná se pletu, není lepší mít bohaté zemědělce u nás než ropné šejky v Saudské arábii?
    PS: Nechceš přijet? Máme tady aktuálně na ulici romskou diskotéku :-! >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 16.06.11  20:51

    « Re: Stávka Gunčíková diesel

    A ještě k tvé "argumentaci" o automaticky/obecně větších škodách při demonstraci, proti stávkám. Může být klidná demonstrace, stejně jako stávka a naopak, viz plány s úmyslným! zablokováním dopravy.
    Jde o to kdo a jak stávkuje/demonstruje ne o to, jestli zrovna stávkuje, nebo demonstruje...
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 16.06.11  20:45

    « Re: Stávka Gunčíková diesel

    Poustník: Ano, WL ten druhý odstavec víceméně vyložil správně. Teda až na to, že třeba on dokáže ve své firmě využít čas i jinak a třeba vydělečněji... třeba dělat reklamu na své produkty, takže tam pak svážejí jeho známí kamarády z druhého konce Moravy >:-[] >:D
    A ten první odstavec je spíše zamyšlení (a otázka) nad solidaritou, kterou tady někteří taky rádi odsuzují.

    Jinak souhlas, z těch všech vředů, pupínků, lupének, beďarů, znamínek a kdo ví jakých ještě svinstev mám tohle jako moment pro uvolnění ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 16.06.11  20:41

    « Re: Stávka Gunčíková diesel

    WL: Dobrá, beru zpět, nechal jsem se unést na začátku, omlouvám se. (Bárta říkal, že se prý třeba pořád omlouvat, tak se omlouvám >:D )

    Neříkám, že ve všem je to stejné, jsou jiné zákony, naštěstí, společnost je o kus dál a má na mysli, co tady bylo a kdyby chtěl někdo prohlubovat své radikální názory, tak by jej společnost, naštěstí, zbrzdila. Ale projevy, nejen mezi politiky, ve společnosti poslední dobou silně radikalizují a banalizují situaci na jednu stranu, kterou považují v každé situaci za tu správnou. A mě tyhle tendence příjdou nebezpečné, ať už případné zakazování či trestání projevů svobodných názorů.

    Další dva odstavce přeskočím, tam jsi reagoval na mne poněkud zbytečně, však jsem tam napsal pár poznámek, které mají deradikalizovat text.

    Nikde jsem neodmítl, že dnes nemá každý člověk svůj život ve svých rukou, naopak. Máš pravdu, ale v jednom momentě mi to vše vázne. Ale díky za ten příklad se mnou, to trochu rozvinu.
    Nedávno jsem se bavil dlouhou diskuzí (přiznám, že dlouhá byla proto, že moravské víno se dobře pilo) o tom, že on jakožto zaměstnanec firmy zásobující zdravotnictví si asi po 5 letech vydělá trojnásobek průměrného platu lékaře, přitom se nejedná o manažerskou pozici, vlastně jen seřizuje diagnostické přístroje. Argumentoval taky tím, že jsem mohl studovat i něco jiného, jít pracovat do zahraničí, jen to fárání vynechal >:D Přemýšlel jsem o tom a ano, mohl, proč ne. Taky si můžu časem otevřít vlastní ordinaci a ne se věnovat vyloženě nemocničnímu oboru, který jsem si vybral (zatím tajné). To vše můžu. Ale pak jsem si řekl, jestli to vůbec dělat chci. Totéž platí třeba o tom horníkovi. Můj otec třeba svou náročnou práci má tuze rád, fakticky nekecám, taky to oceňují jeho nadřízení a po všech vlnách propouštění by o tak zkušeného zaměstnance neradi přišli. Jen jsem se zamyslel nad tím, jestli by to vydržel dělat dalších pomalu 20 let.
    Ke všemu nakonec přibude ještě argument, kdy prostě někdo toho horníka nebo nemocničního lékaře dělat musí, neb bez nich to stejně nepůjde, jako to tobě půjde hůře bez té schopné cukrářky. Z toho mi taky vyplývá, že to vždycky někdo dělat bude a vždycky jak bude podhodnocen nebo alespoň nebude mít jistotu, že někde v důchodu mu ten nižší plat (i když i ten nemocniční lékař na tom nebude tak špatně, beru, do almužny daleko >:D ) onen systém, který jej potřeboval, vynahradí.
    Tohle mi v těch pravicových a svobodných myšlenkách chybí (stejně jako mi něco přebývá v levicových). Ona neviditelná ruka trhu nevyřeší vše.
    Je tu časem i jiné řešení, které už funguje, na stavbách makají Ukrajinci, v nemocnicích uklizejí Ukrajinky, lékaři mají často arabský přízvuk a na šachtě makaj Poláci... tak snad se jim ještě u nás bude dlouho líbit a nezačnou stávkovat.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 16.06.11  20:22

    « Re: Stávka Gunčíková diesel

    Já téhle pasáži úpně taky nerozumím. Ale mám trochu pocit, jako by tím možná chtěl Ronault říct, že pokud se můj zaměstnanec bude snažit a odejde za vyšším příjmem jinam (ať už jako samostaná jednotka, nebo ne), tak já budu muset dělat jeho práci za něj a tím pádem bych tolik nevydělal...
    Ale v praxi bych si prostě jen buď vybral jiného zaměstnance, nebo dělal tu práci za něj a ušetřil mzdové náklady na úkor svého času...
  • « 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 16.06.11  18:49

    « Re: Stávka Gunčíková diesel

    Rone, tys to s tím učením přepísknul. Vím, že doktoři občas hovoří kostrbatě, odborně a nesrozumitelně. Ale co jsi chtěl tímto odstavcem říct -

    Jen tedy jeden z vás bude žít déle, takže zatíží důchodový systém více. Má dostat menší důchod, který by mu v rozpočtu na počet let nestačil aby přežil? Nebo má být společnost solidární a dát mu to, cos ty nevyužil?
    Někteří tady v diskuzích hlásají, že se ten tvůj zaměstnanec měl více snažit a vydělat tolik, co ty. Jen si teda nejsem jistý, jestli kdyby to udělal (za předpokladu, že na to má), tak bys musel tu práci za něj dělat ty sám a pravděpodobně by sis tolik nevydělal.

    -jsem opravdu ani po dvojím přečtení nepochopil. Chtělo by to nějakou souvislejší a logicky navazující myšlénku..... :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 16.06.11  18:46

    « Re: Stávka Gunčíková diesel

    Připadá ti logické napsat v reakci na moje:
    "Není sice žádoucí se na to vymlouvat, ale přiznat si to a počítat i! s tím je dost důležité..."
    toto:
    "ale vše svádět na pokřivenost minulého režimu se nedá. Je to obehraná písnička."
    Já ti to schválně rozepíšu tak, abych se vyhnul přesně tomuto profláklému pseudoargumentu s obehranou písničkou a ty mi ho stejně vlepíš, jako kdybych tam prostě černobíle napsal, že za všechno můžou komančí, bez debat a hotovo.
    Současní politici jsou logicky ovlivněni i minulým totalitním režimem, ale stejně! jako v něm se nechovají (možná toho o minulém režimu nevíš tolik), stejně tak jako by si v období totality odboráři nikdy nedovolili vystoupit stávkou (ti pro ně naopak organizovali prac. soboty apod.) proti tehdejší socialistické vládě např. s tím, že chtějí mít důchody alespoň na dohled k pracujícím v tehdejší západní Evropě. Za totality kvetla jak dobová rudá korupce (já na soudruha bráchu, soudruh brácha na mě), tak papalášství v obrovských rozměrech, jen se o tom nemohlo "nahlas" ani mluvit, natož to chtít jakkoli veřejně řešit, ani podobně, jak to děláme my tady v diskusi Takže jakékoli absolutní srovnání v tomto směru s obdobím totality je slepě mimo.

    Na rozdíl třeba od Mojita apod., je docela těžké diskutovat s tebou na téma soukromý podnikate/zaměstnavatel vs. zaměstnanec, když máš zatím osobní zkušenost pouze s rolí zaměstnance a díváš se na to stále z určitého pohledu "vykořisťovaných" (nemyslím to doslova, ani negativně) zaměstnanců. Že nemáš žádnou zkušenost pohledem druhé strany-zaměstnavatele jasně ukazuje i to co píšeš.
    Třeba zrovna já nebudu mít větší státní důchod, než moji zaměstnanci, souvisí to z daňovou zátěží, která je už tak velká (DPH, odvody apod.) , že ji prostě nemíním dál zásadně navyšovat jen proto, abych jednou možná! nějaký slušnější důchod dostal.
    Ale hlavně odmítáš přiznat, že i život běžného konkrétního člověka je do obrovské míry především v jeho rukou. Nikdo nikoho nenutí, aby celý život dělal jen fyzicky náročnou práci (např. horníka apod., ale třeba i číšníka/servírku atd.) Lidi dnes mají možnost studovat, nebo se sami vzdělávat, mají různé možnosti rekvalifikací, můžou se naučut nějakému řemeslu, můžou dělat jakékoli poradenství, všemožně podnikat, včetně zahraničí kdekoli na světě atd. atd. ... prostě v čemkoli alepsoň relativně "vyniknout" a uplatnit se, což bylo 40 let prakticky nemožné.
    Mám u sebe např. 19 let zaměstnanou vyjímečně schopnou cukrářku, která si taky proto u mě vydělá docela slušné peníze. Navíc k tomu peče lidem i doma na zakázku. Klidně by se mohla osamostatnit, mít vlastní firmu a mít své zaměstnance. Přesto o tom nechce ani slyšet (papírování, daně, problémy se zaměstnanci!, málo volného času, myšlenkama v práci, i když tam zrovna není apod.)! Proč, když se má (nejen podle tebe) zaměstnavatel automaticky podstatně líp, než zaměstnanec, včetně toho většího důchodu?
    Každý si může (aspoň do jisté míry) své povolání a dobu jak dlouho ho bude dělat (než ho vystřídá za jiné) vybrat, a vybírá si to se všemi důsledky (výhody i nevýhody) a stěžovat si následně může především sám u sebe. Proč ty jsi třeba nešel raději fárat, místo zdlouhavého studia na vysoké škole, víš kolik už si mohl mít vydělaných peněz + ušetřené náklady za studium? Nebudeš si (podle tvé logiky) třeba jednou připadat trochu naptřičně s důchodem vyšším, než někdo, kdo celý život tvrdě pracoval/fáral a tys "jen" v teple a suchu někde běhal v bílém plášti (samozřejmě s nadsázkou)...?
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 16.06.11  17:01

    « Re: Stávka Gunčíková diesel

    WL: Prvně napíšu, že naši političtí reprezentanti se nechovají jako reprezentani demokratické společnosti, ať levicové či pravicové, ty mi napíšeš, že vyrůstali v totalitním režimu, takže se není co divit. Dobrá, beru zpět, že mi to vkládáš do úst, ale stále nechápu, proč by se měl někdo, kdo je proti minulému režimu chovat tak, jako by v něm byl? Že v něm vyrůstal je pravda, ale vše svádět na pokřivenost minulého režimu se nedá. Je to obehraná písnička.
    Jaký je rozdíl v nákladech mezí demonstracé a stávkou? Krom toho, že stávkujícím to zaměstnavatel povolí? Demonstranti často napáchají daleko více škod, často dochází k rabování, ničení okolního majetku, doprava je tak či tak paralyzována a celý chod ekonomiky se stejně zpomalí.
    Nebyla to narážka na tvé zaměstnance, jen přirovnání, že někdo tu zmrzlinu točit musí, i když si někteří mladí zastánci pravice myslí, že všichni dělníci jsou leniví a nepracují a když stávkují, tak proto, že se jim pracovat nechce.
    A jen tak mezi náma, udělejme si takový příklad na tvých zaměstnancích a tobě, teda pokud ti to nebude vadit. Určitě budeš mít vyšší příjem než oni, to ti přeji, však to tak má být. Ale vem si, že v nějakých 70 +-10 let půjdeš ty a tvůj zaměstnanec do důchodu, oba jste pracovali zhruba stejnou dobu v počtu let, tys měl větší příjem, dostaneš logicky vyšší důchod. Jen tedy jeden z vás bude žít déle, takže zatíží důchodový systém více. Má dostat menší důchod, který by mu v rozpočtu na počet let nestačil aby přežil? Nebo má být společnost solidární a dát mu to, cos ty nevyužil?
    Někteří tady v diskuzích hlásají, že se ten tvůj zaměstnanec měl více snažit a vydělat tolik, co ty. Jen si teda nejsem jistý, jestli kdyby to udělal (za předpokladu, že na to má), tak bys musel tu práci za něj dělat ty sám a pravděpodobně by sis tolik nevydělal.
    Nejde mi ani tolik o to, kolik kdo dostane, jen o ten princip, kdy se naše společnost staví k silně radikálním názorům, což pak vede k těmto stávkám... a jsou podporováni výroky politiků, což jen vede k potencování těch nespokojených.
    Je to začarovaný kruh a přitom by stačilo tak málo :-|
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 16.06.11  16:41

    « Re: Stávka Gunčíková diesel

    Buď si mou reakci nečetl, nebo si četl něco jinéhom, než na co reaguješ.
    Prozraď mi např. jakým krkolomným způsobem si došel k závěru, že ti snad předhazuju, že jsi proto, abychom se vrátili do minulého režimu? :-O 8-s
    A to, že jsem pro formu vyjádření podobného nesouhlasu demonstrací a ne takovouto stávkou, která kromě vyšších škod nic zásadně lepšího (ve srovnání s demonstrací) nepřinese, to ze mě dělá automaticky příznivce tichého souhlasu se vším? Zajímavě sis to vyložil...
    A co se týká mých zaměstnanců, tak mám i zaměstnance, kteří u mě pracují nepřetržitě od r. 1992, navíc i tu zmrzlinu dokážu točit sám, když je třeba a taky ji občas sám točím, takže v tomto ohledu obavy nemám...
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 16.06.11  16:24

    « Re: Stávka Gunčíková diesel

    WL: Píšu snad někde, že jsem proto abychom se vrátili do minulého režimu, že mi to tak předhazuješ? :-O
    A ano, neseme si ten odkaz totality, kdy se protestovat nesmělo, natož stávkovat, možná potichounku upozorňovat, ale beze škod a bez nátlaku, tak jak to dáváš za příklad. Hlavně aby netrpěli "ti jiní nějací anonymní."
    Dle tvého ale vyznívá, že společnost je nutno vychovávat k souhlasu.
    Možná pár lidí se v této společnosti díky systému bude mít lépe, ale jak jsem tady už psal, tak v systému to bude na úkor ostatních, když se ti ostatní ozvou, tak dostanou tady u nás dokonce "do tlamy" i od těch, co jsou na tom stejně.
    Takové to "snažení se, motivace, pracovitost" je sice pravdou, ale stále ještě nikdo nevymyslel, co se stane, když budeme všichni manažeři, úspěšní podnikatelé a bussinesmani, kdo bude na tom stánku točit tu zmrzlinu... ;-)

    A to bylo mou snahou v příspěvku, upozornit, že i po staletích revolucí, ze kterých by si společnost měla vzít to lepší, si tu sociální rovnováhu společnost jaksi ne a ne vzít za své, i když je jasné, že právě ona vede k takovýmto stávkám.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 16.06.11  15:33

    « Re: Stávka Gunčíková diesel

    Ron
    A jakou společností asi tak byli "vychovávání" ti dnešní vrcholní politici (vzhledem k jejich věku), demokratickou, "charakterní" a slušnou zatraceně těžko, co?
    Mám často pocit, že si lidi pletou dobu nějakých 20ti let minimálně s půlstoletím, nebo dobou, kdyby se stihly vystřídat 3-4 generece lidí.
    Chceme se stále, co nejdřív srovnávat s vyspělejší "západní" Evropou a řazení někam k Bulharsku/Rumunsku, nebo k Ukrajině apod. nás vlastně uráží, ale těch 40 let levicové totality si tato společnost stále výrazně nese v sobě a ještě dlouho dobu ponese, ať se to někomu líbí, nebo ne. Není sice žádoucí se na to vymlouvat, ale přiznat si to a počítat i s tím je dost důležité... 40 let totality není zdaleka jen o nevratných materiálních škodách...

    P:S. Jinak jsem stejně jako Poustník pro nenásilné demonstrace bez zbytečných škod (poškozujících celou společnost). místo nepatřičných "politických" stávek.
    Stejně jako ti vzpomínaní politici, by neměli kázat vodu a pít víno ani odboráři a jejich šéfové, kdy při podobné stávce (na rozdíl od demonstrace) vznikají škody v desítkách až ve stovkách milionů, což je hodně špatný příklad hospodaření s fimamčními prostředky celé naší společnosti, a to jak pro zmíněné politiky, tak obecně pro tebou vzpomínanou výchovu společnosti, jako takové, přičemž nejde jen o míru, ale především o samotný princip...
  • « 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 16.06.11  12:55

    « Re: Stávka Gunčíková diesel

    Jo, taky jdu být užitečnější lidstvu...... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 16.06.11  12:50

    « Re: Stávka Gunčíková diesel

    Poustník: Neluxováním se snažím taky stávkovat, bohužel mé stávkování je vždy potlačeno násilím >:D 8-s
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 16.06.11  12:49

    « Re: Stávka Gunčíková diesel

    No nic, musím končit, neb jsem starý flákač a jdu si číst, narazil jsem na """skvělou""" "beletrii" [odkaz]

    Jo a kdyby někdo z vás měl zájem o rádio: [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 16.06.11  12:46

    « Re: Stávka Gunčíková diesel

    Tak nechápu, proč se mnou nesouhlasíš, když říkáš to samé. >:-[] >:-[] Vždyť já tady Šviháka pokaždé, když nadává na poměry, vyzývám, ať jde demonstrovat! Já jsem pro veřejné vyjádření nespokojenosti všemi deseti! Jen nemůžu stávkovat, protože nemám žádného zaměstnavatele! >:D Jedině že bych demonstrativně doma nevyluxoval.....
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 16.06.11  12:45

    « Re: Stávka Gunčíková diesel

    Poustník: O tom, že MHD v Praze funguje špičkově, nepochybuju, však ti lidi, co se na tom podíleli a podílí zaslouží uznání. Jen teda v Brně máme lepší noční rozjezdy, tedy asi nejlepší na světě. Není nad jistotu, že se vždy z hospody vrátíš domů >:D
    S čím nesouhlasí prvotně jsem napsal v úvodu... a i nesouhlasím s tím, že slušnější ostrouhá. Ostrouhat sice může, ale ne vždy. A třeba příklad pana Langera je úkaz, že to tak nemusí dopadnout. Jen by se měli lidi naučit, že smí vyjádřit svůj názor a že si můžou vždy vybrat, ne jen je posílat do práce, když se jim něco nelíbí.

    Jinak to, jak naběhli kluci z TOPky v rudých tričkách s nápisy, že ti odpovědní pracují, to mi připomnělo trochu padesátá léta, jak barvou, tak plakáty dělnické třídy 8-s
  • « 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 16.06.11  12:39

    « Re: Stávka Gunčíková diesel

    S čím nesouhlasíš Ronaulte? Že ten slušnější ostrouhá? Já taky ne, ale zatím to tak chodí. A já neřekl, že jsem proti stávce. Ať si klidně stávkují, však máme právo na stávku v ústavě, nebo kde. Jen jsem řekl, že pro prosazování politických cílů mi přijde vhodnější forma demonstrace, protože takhle to odnese akorát společnost. Praha je veliká a přejet z jedné strany na druhou je docela fuška. A MHD je jedna z věcí, která v Praze funguje na opravdu špičkové světové úrovni. Beze srandy. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 16.06.11  12:38

    « Re: Stávka Gunčíková diesel

    Krispos: V době dospívání se netvoří jen idoly a vzory v rodině, ale i ve společnosti. Aby vychovávala jen rodina, to bys musel dítě izolovat, což nejde.
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 16.06.11  12:36

    « Re: Stávka Gunčíková diesel

    Poustník: Na věci to mění to, že přece slušný člověk tam ty grázly nechce. A že se to začíná dařit a lidi začínají jevit nespokojensot a jsou čím dále vychovanější vylézt z ředy a říct NE, tebe nechci, je vidět... ani ne tak na téhle stávce, ale třeba u posledních voleb, jak krásně voliči vykroužkovali z kola ven pana Langera. A stejně tak chtějí teď "vykroužkovat" přímou volbou Klause (teda zpětně to nepůjde).
    Tou nevychovávající společností myslím ty, kteří raději křičí, že se máš zařadit zpět, makat a držet ústa, neb co ti do toho? 8-s
  • « 00 Reagovat !

    foto Krispos

    Krispos 16.06.11  12:34

    « Re: Stávka Gunčíková diesel

    RON: vychovávat je předevšim funkcí rodiny, teprve pak společnosti.
  • « 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 16.06.11  12:31

    « Re: Stávka Gunčíková diesel

    Já nevím jak u vás, ale moji rodiče se mě snažili vychovat jako slušného člověka, totéž se snažím aplikovat na svoje dcery. To, že někde v televizi vidíš nepotrestané grázly je sice demotivující, ale na věci to nic nemění. Nebo co myslíš tou nevychvávající společností? Prezidenta, co neumí rozlišovat čisté a špinavé peníze? Taky ho nemám moc rád. >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 16.06.11  12:25

    « Re: Stávka Gunčíková diesel

    Poustníku: S tím nemůžu souhlasit. Prvně to vypadá jako stejný pláč, co dle odpůrců předvádí stávkující. Za druhé, pokud se tu před 22 lety začalo stávkovat za svobodu, tak proč ji dnes potlačujeme a toužíme po řešeních z opačného konce spektra, které je v principu stejně špatné?
    A nebo za cé, zefektivní se státní zpráva natolik, že bude lepší vybírání daní a lepší investice, které systém zprůhlední. Společnost sice stárne, ale na druhé straně je mnoho mladých nezaměstnaných, kteří ani nejsou motivováni k práci.
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 16.06.11  12:20

    « Re: Stávka Gunčíková diesel

    WL: A proč se tu společnost už od mládí nevychovává k charakternímu a slušnému člověku? Proč v médiích vystupují arogantní (i náš pán premiér se dosti svou funkcí změnil) a často sprostí volení zástupci?
    Stávka, nemá primárně řešit, ale upozornit, od řešení jsou tady placeni jiní.
    To je desinterpretace, jsou odboráři pracujících v dopravě, ne dopravní odboráři.
    Po x-té... stávkující je občan, stejně jako ten nestávkující. A tvrdit, že se někoho něco netýká v systému, který je provázaný a všechno se vším souvisí, je spíše paraargumentem pro umlčení názoru
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 16.06.11  12:19

    « Re: Stávka Gunčíková diesel

    Podobně jako demonstrace síly/moci...
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 16.06.11  12:15

    « Re: Stávka Gunčíková diesel

    Přesně tak, něco za něco...
  • « 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 16.06.11  12:13

    « Re: Stávka Gunčíková diesel

    Víš proč nehledáme smír, řešení a slušnost, Ronaulte? Protože ten slušnější konstruktivní a smírný vždycky ostrouhá. A Česká společnost je ještě hodně rovnostářská, takže o ty slabší a línější se staráme hodně dobře. S tím věkem prosím....nebude se zvyšovat věk odchodu do penze. Ale taky se musí říct za bé - důchody se tím pádem musí snižovat.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 16.06.11  12:13

    « Re: Stávka Gunčíková diesel

    Tyhle věci můžou navzájem fungovat jen mezi charakterními a slušnými lidmi, kterých tu bohužel není tolik, kolik by jich k tomu byla potřeba a taky zrovna nejsou zrovna na všech těch "nejrozhodnějších" místech/postech. To o čem píšeš je dlouhodbější, hlubší společenský problém, který podobná stávka nemůže nikdy vyřešit, ta to spíš hrotí a lidi polarizuje.
    Odborářská stávka v dopravě, by se měla logicky týkat, především dopravy. Dnešní situace je (když už) opravdu spíš na občanskou nenásilnou demonstraci občanů (voličů)...
  • « 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 16.06.11  12:07

    « Re: Stávka Gunčíková diesel

    Žádný politik by si nikdy neměl dovolit opovrhovat lidma, a to právě teď dělá hromada politiků. Arogance moci je strašně špatná věc... :no:
  • « 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 16.06.11  12:05

    « Re: Stávka Gunčíková diesel

    Stovky lidí v ulicích, a média ukážou jednoho blbečka v obleku na balkóně? Není nad objektivitu. Ale jakmile vtrhne do televize ozbrojené komando, tak se můžou zbláznit... >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 16.06.11  12:00

    « Re: Stávka Gunčíková diesel

    Jen jsem myslel jedna strana odborníků, ne jako jediná strana vůbec, myslím ne jako volby jedné strany, protože to už tu bylo docela dlouho... >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 16.06.11  11:57

    « Re: Stávka Gunčíková diesel

    Takhle jsem to myslel! :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 16.06.11  11:57

    « Re: Stávka Gunčíková diesel

    Mě na této stávce/nestávce překvapuje něco jiného.

    Pominu fakt, že jsem od počátku tvrdil, že žádné pořádné blokády nebudou a vše proběhne pokojně a v klidu, neb jde o nafouknutou bublinu médií, ti, co pracovat opravdu nechtějí, ti si vemou volno nebo jej dostanou, hlavně tedy naši odboráři nikdy stávkovat neuměli. To vše se jaksi dalo předpokládat. Stačilo prohlášení jednoho odboráře, že přijede 300-400 lidí... ehm, tolik se vleze do 2 tramvají. A že by se Praha zalekla dvou tramvají lidí...?

    Spíše mě zaráží postoje některých jak "protistávkujících", tak diskutérů. Příjde mi to jako snaha o co největší sociální dusno. Chápu, že v Praze a jejím okolí žije a pracuje pomalu čtvrtina populace a že v Praze je těch dělnických profesí málo, takže vidět práci hutníka, dělníka nebo stavebníka je pro běžného občana posvícení a když jej vidí, tak je to Ukrajinec.
    Spousta mladých dravých lidí dnes nevidí jak budou vypadat v sedmdesáti, věští si kariérní postup, změnu povolání, tvrdý boj, pracovitost a neustále se učení.
    Jo, hezké. Ale je to pro všechny? Možná v Praze, teda v Praze do doby, dokud nepojede "tramvaj řízená tím na opačné straně barikády." Ale popravdě nedokážu si představit, že v sedmdesáti se můj otec horník, který svou práci dělá od 18 let, poctivě a na marodce byl jen když měl nějaký vážný úraz, je proškolený na všechny možné kurzy sváření, bezpečnosti, vázání lan a kdo ví co ještě, zbalí a půjde ráno do práce. Jej se to už týkat nebude, ale těch mladších ano. Jak bude společnost nadávat, když další autobus MHD spadne ze srázu, protože sedmdesátiletý řidič dostal infarkt, cévní mozkovou příhodu atd.?
    Čekal jsem, že si za těch několik staletí revolucí běžný člověk odnese několik poučení. Měl by dělat něco pro společnost, měl by chápat, že sociální dusno a nerovnováha nepovede nikdy ke klidu ve společnosti a k produktivitě a měl by mít úctu k práci těch ostatních, neb společnost je systém, takové velké praveniště. Tedy mravenci jsou lépe organizovaní.

    Shrnuto... je to pořád totéž, raději se perem, hádáme, ignorujem a dáváme si vzkazy navzájem přes média, ale nehledáme smír, řešení a slušnost. To nás ještě od vyspělé společnosti dělí.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 16.06.11  11:56

    « Re: Stávka Gunčíková diesel

    Klidně může kandidovat jedna strana složená pouze z (pokud možno skutečných) odborníků.
    Hlavně by měla přebrat odpovědnost za volební období jediná vítězná strana a ne věčně rozhádané a přebíhající koalice. Z 90% se u nás v politice řeší problémy koalic, takže vlastně ani není čas "vládnout" a když se něco podělá, hážou to pak na sebe strany koalice navzájem...
    Jediné vítězné straně, by pak při dalších volbách mohli voliči vystavit odpovídající "účet"!
  • « 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 16.06.11  11:53

    « Re: Stávka Gunčíková diesel

    No tak moji předci uváděli, že jsou větví královského rodu Přemyslovců. A já zatím nevládnu ani doma! >:D

    PS: nas.ranej jsem, protože korupčníci chytaj korupčníky...
  • « 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 16.06.11  11:50

    « Re: Stávka Gunčíková diesel

    Dylane, vždyť máme jednu stranu, která prosazuje konstituční monarchii!!!! Proč nevolíš tu???? Budeme mít panovníka, ten může za všechno, parlament se rozpustí a hotovo! >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto Kajuska

    Kajuška 16.06.11  11:50

    « Re: Stávka Gunčíková diesel

    jenže něják nevim koho by jste chtěli jako vybrat. ty chytrý vždycky utečou ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 16.06.11  11:48

    « Re: Stávka Gunčíková diesel

    Do jisté míry můžeš volit jména i dnes, prostřednictvím preferenčních hlasů, zejména u komunálních voleb...
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 16.06.11  11:45

    « Re: Stávka Gunčíková diesel

    Souhlas, fungování státu by mělo být rozhodně podstatně lepší, i když se zatím! (v globálu a relativně) zas až tak špatně nemáme...
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 16.06.11  11:41

    « Re: Stávka

    >:D :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto Kajuska

    Kajuška 16.06.11  11:41

    « Re: Stávka Gunčíková diesel

    Já neříkám že se máme naják šíleně špatně jen poukazuju že jsou země kde systém funguje, my bychom byly taky spokojenější (spokojený nebude nikdy nikdo)kdybychom viděli výsledky.
  • « 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 16.06.11  11:39

    « Re: Stávka Gunčíková diesel

    ...malinká země, která táhne poslance, europoslance a senátory...
  • « 00 Reagovat !

    foto Kajuska

    Kajuška 16.06.11  11:37

    « Re: Stávka Gunčíková diesel

    dylan ty ses nám něják rozohnil. Náááádech a výdechhhhh ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 16.06.11  11:37

    « Re: Stávka Gunčíková diesel

    Systém státní správy je málo efektivní, to je bez diskuze. Korupce je demotivující a část peněz díky ní mizí. To je taky bez diskuze. Ale máme se jako prasátka v žitě, každý, kdo se podívá dál za hranice než do Německa to musí vědět! A bez práce nejsou koláče, tomu stále spousta Čechů nějak nerozumí..... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 16.06.11  11:35

    « Re: Stávka Gunčíková diesel

    Když se tak zamyslím- k čemu jsou nám politické strany? Nejen že se hádají mezi sebou, ale dokonce i uvnitř samotných stran. Za hlasy ve volbách dostávají i 300.000.000 Kč a jsou nám úplně k ho.vnu.

    Není lepší vláda poskládaná z odborníků? Volit jména, ne strany. Sakra vždyť by to taky šlo...
  • « 00 Reagovat !

    foto Kajuska

    Kajuška 16.06.11  11:35

    « Re: Stávka Gunčíková diesel

    a chtěla jsem něco napsat ale pletu si to s Brendonem
  • « 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 16.06.11  11:31

    « Re: Stávka Gunčíková diesel

    Pro oponenty- přijde vám normální chování Kalouska vůči stávkujícím? Líbí se vám takováhle arogance moci? Abyste si jednou sami nedrbali palici!
  • « 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 16.06.11  11:31

    « Re: Stávka Gunčíková diesel

    Jestli budou opravdu lidové nepokoje a demonstrace, jako že o tom silně pochybuji, můžou se vyhlásit předčasné volby. Ty vyhraje sociální demokracie, která má korupční potenciál úplně stejný jako současná vláda. K tomu zastaví reformy, ať špatné nebo dobré, zvýší daně, takže ti nejbohatší přestanou dávat daně českému státu a budeme tam, kde jsme byli. :-O
  • « 00 Reagovat !

    foto Kajuska

    Kajuška 16.06.11  11:30

    « Re: Stávka Gunčíková diesel

    kam ty peníze mizí -platy máme malý, daně vysoký, prachy nejdou na dopravu, ani na zdravotnictví, zemědělci mají taky málo sakra tak kdepak je ta chyba? tady je to jak v bermůdským trojúhelníku
  • « 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 16.06.11  11:25

    « Re: Stávka Gunčíková diesel

    Já říkám jedno. Stávka je strašně málo, a jen doufám, že odstartuje podstatně větší nepokoje. Už bylo chybou to, že se v roce 1989 nestřílelo do politiků, protože tihle aroganti se tím pádem nemají čeho bát. Tahle vláda je špatná, má práci sama se sebou, týdně řeší skandál ve vlastních řadách, vláda která hlásala jak zatočí s korupcí, a přitom je hned několik jejích členů a exčlenů vyšetřováno policií právě kvůli korupci. Je to strašně špatná vláda, je tak strašně špatná, že by neměla dělat žádné reformy.

    A jak řekl ekonom Ševčík k té "reformě": Kdy už začne vláda konečně šetřit, a přestane vybírat peníze od svých občanů a podnikatelů..."

    Reformy neznamenají zbídačit obyvatelstvo... :no:
  • « 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 16.06.11  11:23

    « Re: Stávka

    Já si nemůžu pomoct, ale Češi prostě mají smysl pro humor. To miluju!!!!
    11:13
    Z balkonu domu na Újezdě průvodu kyne mladý muž v obleku. Vyvěsil transparent Odboráři, běžte do práce. "Provokatér, že si tam někdo vyběhne a dá mu co proto?" hučí temně z průvodu. K tomu, aby sešel dolů, ale odboráři mládence vyzývají marně.
    11:06
    Na okraji průvodu v Praze se skupina seniorů pustila do hádky poté, co jedna důchodkyně řekla do očí dvěma dámám, že je spokojena se svou penzí.
    11:05
    Čtenář Lukáš Hanusek na Twitteru: "Cyklistika, golf, pěší chůze... Tak mám pocit, že by živé vstupy měla dělat spíše ČT4 než ČT24 :)"
    >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 16.06.11  11:18

    « Re: Stávka Gunčíková diesel

    No vidíš!!!!!!! Sám sis odpověděl, jaké pozitivní dopady ta stávka měla!!!!! >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto Kajuska

    Kajuška 16.06.11  11:17

    « Re: Stávka Gunčíková diesel

    hlavní je že to ty odboráře baví :-) v rámci stávky jsou omluveni z práce to bych chodila stávkovat dvakrát do měsíce
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 16.06.11  11:07

    « Re: Stávka Gunčíková diesel

    "Zelení" musí mít větší radost, než odboráři a ČSSD s komunisty dohromady, protože tolik lidí nevytáhlo bicykly ani na Den Země. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 16.06.11  10:58

    « Re: Stávka Gunčíková diesel

    Já se hlavně těším na ty pozitivní důsledky této stávky, po ní už bude určitě jenom líp....a to se "vyplatí"... :yes: >:-[] , jen nevím (vlastně vím) kdo to zaplatí, odboráři ani vláda to ale určitě nebudou...
  • « 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 16.06.11  10:47

    « Re: Stávka Gunčíková diesel

    Tak tak...teď jsem se dozvěděl, že kromně zdravotní reformy se jim nelíbí kauza Diag Human. Tak to je hodně logické, že kvůli tomu nejedou tramvaje a metro.... >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 16.06.11  10:42

    « Re: Porsche Gunčíková diesel

    Teď jsem si na idnes přečetl, že v Praze je vlastně velká pohoda. Doprava jako o víkendu, díky odborům si většina lidí udělala volný den, ve školách ředitelské volno, u doktorů nejsou fronty, dá se v pohodě jezdit na kole, prostě maňána....... :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 16.06.11  10:42

    « Re: Porsche Gunčíková diesel

    Přesně, když už, tak by se mělo demonstrovat, ne stávkovat, případně ještě blokovat dopravu, protože stávku/blokádu stejně neodnesou hlavně ti, proti kterým je namířena.
    A měla to být spontání občanská demonstrace, nikoli především organizovaně politicko-odborářská akce...
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 16.06.11  10:29

    « Re: Porsche Gunčíková diesel

    >:-[]
    Co k tomu dodat, snad jen "no coment"... 8-s
  • « 00 Reagovat !

    foto Kajuska

    Kajuška 16.06.11  10:28

    « Re: to si auto.cz dělá srandu...

    fotka je stará a telefon je opravdu růžový - jinou barvu neměli tak co jsem mohla dělat >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 16.06.11  10:26

    « Re: Porsche Gunčíková diesel

    Ron
    K tomu slipaři/trenkaři..., jak to můžu vědět, já ho přece potkal na "malé" straně (nemyslím pražskou) a ne na "velké" (nemyslím pardubickou)... :-O :*) >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 16.06.11  10:23

    « Re: to si auto.cz dělá srandu...

    Já vidím jen profilovou fotku.....ale jinak jsem nevěřící Tomáš, silně pochybuji, že máš růžový telefon!!!!! :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Kajuska

    Kajuška 16.06.11  10:19

    « Re: to si auto.cz dělá srandu...

    a sakra velký bratr mě vidí :-|
  • « 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 16.06.11  10:18

    « Re: to si auto.cz dělá srandu...

    Na to že jsi velká vypadáš dobře...... ;-) >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Kajuska

    Kajuška 16.06.11  10:14

    « Re: Porsche Gunčíková diesel

    tak pokud vím tak kdykoli je stávka tak plácají vždycky to samé - nebudeme dělat, chceme víc peněz, vláda na nás šetří, dochodu se nedožijeme atd atd už to přestává být zajímavé... jediný důsledek vidím v tom že naštvou ostatní co nejsou v odborech
  • « 00 Reagovat !

    foto Kajuska

    Kajuška 16.06.11  10:11

    « Re: to si auto.cz dělá srandu...

    já už do školy nechodim :P už jsem na to velká >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 16.06.11  10:11

    « Re: Porsche Gunčíková diesel

    Tak to je klasika. Já viděl jejich projev někdy před deseti dny na václaváku. Taky to nemělo hlavu ani patu. Mě nejvíc rozesmálo, že dneska mají odboroví bossové v Poděbradech golfový turnaj. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Chuck-Norris

    Chuck Norris 16.06.11  09:56

    « Re: Porsche Gunčíková diesel

    nevím.. dle jejich projevu v praze co jsem teď sledoval mají obrovskou radost z toho že stojí metro... něco jaké malé dítě z krabice neotevřeného lega... projev o ničem... vše jen obecné plácání pátého přes deváté a vše jen plácání bez nějakého konkrétního řešení... to umí každý čech lamentovat jak je to špatný ale vymyslet to jim evidentně nejde... vtipné už je jen to že drtivé většiny protestujících se nedotkne odchod do důchodu v 70letech proti kterému ale protestují mimo jiné samozřejmě... původní výhružky s blokádami byly dosti směšné...
  • « 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 16.06.11  09:51

    « Re: to si auto.cz dělá srandu...

    Kajuš, ty jsi dneska nejela do školy? >:D
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…