Porsche 911 (švihák lázeňský)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Ronault. 03.08.11 15:21
« Re: zmrzlinka u WL
Švihák: Úsek Vyškov-Brno jezdím zásadně mimo D1, po vedlejší silnici, je to jen 10 minut navíc, tedy pokud jezdíš po dálnici do 130 km/h, ale tohle není dálnice, takže při vyšší rychlosti by se ti auto rozpadlo, uvidíš sochu svobody a projedeš se, dále na Prahu jsem jel jen párkrát a ne až do ní, když už ale jel, tak vždy na sever na Svitavy nebo Hradec, protože mám své auto rád... -
Dylan McKay 02.08.11 19:51
« zmrzlinka u WL
Dnes jsem se byl podivat na Labela. Byl jsem na otocku v Havirove, tak jsem to cestou domu vzal pres Roznov.
Jinak jsem si D1 s 911 od Brna dal zakazal. Je to prisernost, malem jsem se z toho zblaznil, nechci si tam vic rozbijet auto. Hanba Necasovo bande ze planuji 1500 Kc za znamky... :no: -
David Silver 01.08.11 10:59
« Re: Zajimavost
Dobré ráno :-)
Mi tak došlo, že jsem semka ani nedal odkaz na kuriozní crash u nás v ulici minulý pátek.
Jsem si tak relaxoval u kafe v obýváku, venku bylo zataženo, tak proto doma. A najednou jsem slyšel pískat gumy, chvilku ticho, menší rána, ticho, druhá větší rána + zvuk rozbitého skla. Vyjdu na balón, kouknu na stranu ze které to tak nějak šlo a ejhle, lehce nabouranej VW Golf III a vedle něj na boku neidentifikovatelný vůz s pneumatikou na zadních dveřích. Čas 12:28. Dlouho se nic neměnilo, po asi 3/4 hodiny přijela sanitka a policie. Nic vážnýho, řidič z autě na boku měl střepy v noze a okolo pořezáno... Vůz na boku byl Renault Scénic RX4, SPZ britská. Policie zjistila, že řidič Scénicu byl pod vlivem alkoholu. Dle měření Golf stihl zastavit, ovšem Brit strhl řízení doleva, dostal smyk, ulítlým zadkem nabořil Golfa. Ale pořád zůstávala otázka, jak se dostal na bok, že by to způsobilo pouze vysoké těžiště? Brit po té strhl řízení doprava, při tom vjel na celkem vysoký obrubník od chodníku, což mu pomohlo na bok. Při prvním pohledu sem si říkal, jak je možný, že leží na boku, když Golf je jenomtak lehce ťuklej?
Mimochodem, směrem od fotoaparátu vede hlavní silnice doprava, rovně je slepá ulice.
Po dvou hodinách přijela další Policie, s dodávkou, kteří začli malovat na silnici. Chvíli po nich hasiči, kteří vůz otočili na kola. Další asi hodinu na to přijely dvě odtahovky.
Docela jsem se divil, jakou dobu trvá vyřešení nehody, je fakt že byla taková o dost komplikovanější než jsem vždycky viděl, ale i tak, nechtěl bych místo oběda takovou dobu tvrdnout u nehody..
Nechápu Brita, který jede přes půl Evropy, aby se tady vožral a odrovnal si tady auto...
Foto - [odkaz] -
vondry87 23.07.11 23:03
« Re: Fenomén na MACZ
Tak to mám ze sebe radost, že patřím mezi těch pár %, co to snad nedělají, protože moje recenze je (doufám) kritická až až >:D Jinak odpověď na původní otázku je přece jednoduchá.. zkrátka pro ego je méně bolestivé něco zkritizovat, než si přiznat, že na to nemám >:D -
David Silver 23.07.11 21:06
« Re: v plné kráse
Dylan: Zítra na Vysočinu jedeme, ale docela na rychlo, protože musíme vidět konec Tour de France, rodiče chtějí vidět kde jsem byl a já chci vidět závod alespon sprintérskou prémii + závěr :-) :yes: >:D Kolem jedný bychom tam měli být, ve dvě bychom mohli dát srázek.? -
Wiii 21.07.11 07:46
« Re: Fenomén na MACZ
JanPribik:
S natáčecími xenony to máme podobhné... měl jsem je a chtěl bych je znova >:D Ale bral jsem skladovku, takže některé věci prostě oželím a můžu po nich jen toužit :-) Stejne jako adaptivní tempomat :-( nebo řazení pod volantem... Můžu bez toho žít, ale s tim by se mi žilo lépe ;-) :yes: :-!
Jinak klimu mám v 330d zapnutou skoro porad, v zime obcas vypinam, ale hned se mlzi okno, coz je zlo.... V M3 už žádná klima neni >:D A ve Swiftovi zapínám dle potřeby, taky to pak moc nejede a to už se pak nedaji trhat závoduchtiví Oktávkáři v TDíčkách >:D >:D -
Poustnik 21.07.11 00:53
« Re: Fenomén na MACZ
JPribik - jasně že mě napadla hned "ostřejší" auta a auta na okruhy, protože tam se klimatizace považuje za zbytečný balast, ale v takovém autě člověk očekává nějaké Recaro sedačky.....ale jo.... BMW 1er to je asi auto, kde by se to mohlo přihodit...... :-) ;-) -
Mates81 20.07.11 21:42
« Re: Fenomén na MACZ
No musím přiznat že JanPribik má v tomto určitě pravdu, moje heslo je "Nezkusils, nehodnoť" >:-[] Samozřejmě je potřeba zapojit i trochu nadsázky. Taky jsem myslel že loketní opěrka je jen těžítko do auto, ale pak jsem ji jednou zkusil a už ji považuji za důležitou součást auta >:D >:D
Jinak se přikládám i k názoru, že klimatizace nemá žádný vliv na zdravý, vždy ji mám nastavenou na minimum a nikdy sem s tím problém neměl, spíš mám problém, když mám pootvíraný okna na autě jak cirkus, to pak jsem nemocný až až :-) Nicméne pokud se nepletu, tak metro v Praze je taky klimatizováno, a kolik lidí z něho vyjde hned ven a stejně všichni žijí (pokud se pletu omlouvám se, jel jsem jenom jednou :no: ) >:-[] >:-[] -
welder1 20.07.11 20:53
« Re: Fenomén na MACZ
Klima je sice dobrá věc,měla by být nastavena na zhruba o 5st. méně než je venkovní teplota,ale sám jí používám pouze na větší vzdálenosti ikdyž v autě máme aut. klimu..Pro mne je to zbytečná věc..Nejsem skrblík,ale nepotřebuji to k životu.. ;-) Pro mne je důležitá velikost kufru.Proto máme doma Mondeo.. -
JanPribik 20.07.11 20:35
« Re: Fenomén na MACZ
začnu postupně: Poustníku ano, jde auto v kůži a bez klimy umí(teda určitě ještě nedávno umělo) BMW u 1er
Brandone: klima a její fatální vliv na zdraví je babská povídačka asi jako že ti po onanii vyschne mícha. Ano, dramatický rozdíl teplot může citlivější jedinec odstonat, ale narovinu znám jen jednoho člověka, který to tak má. A dnes máš klimu úplně všude, kam vejdeš, takže se tomu stejně nevyhneš. Navíc radši budu mít angínu, než nehodu kvůli únavě z přehřátí.
Dylene: Přesně tak, kůže, navi, klima, automat, ještě tempomat, xenony, parkovací senzory, bluetooth a přípojka na iPod, víc v autě nepotřebuji a běžně nepoužívám.
Já prostě nepochopím proč - a teď se vracím k původnímu příspěvku - proč lidé nadávají na výbavu kterou nemají, jakoby si sami před sebou ospravedlňovali že ji nemají, prostě nechápu. Já třeba v autě nemám natáčecí xenony, ikdyž jsou super a už jsem je párkrát měl a nenapsal bych do diskuze, že je stejně nechci, protože jsou k ničemu.
Vojto: Přesně, máme asi stejnou termoregulaci, taky klimu nevypínám ani v zimě, jediné auto, kde funguje jen v případě potřeby je Smart, protože tam je opravdu cítit vliv na výkon. -
matii 20.07.11 19:55
« Re: Fenomén na MACZ
Tak já v zimě zapínám klima jen jednou za měsíc, abych ho provětral. V létě asi tak:
letní období do 30°C = otočím maximálně vlevo (indikace LO), dokud mi nezačnou modrat konce prstů
letní období nad 30°C = otevřu ještě přihrádku u spolujezdce a žena škrábe skla zevnitř, aby měla trénink na zimu. -
Wiii 20.07.11 18:46
« Re: Fenomén na MACZ
Ted se do toho musím vložit - moje vůbec první vlastní auto - Felicie 1,3 - měla klimatizaci >:D >:D Sice si nejsem úplně jistý, zda-li to bylo origo vybavení, nebo to nějaký kutil dodělal v garáži, ale byla tam - jen její funkčnost byla - zapnuto/vypnuto >:D :yes: :yes: na regulaci teploty nebyl nárok... ;-) maximálně se to dalo trochu korigovat topením... >:D
Jinak ozkoušený doporučený teploty na klimu:
zimní období = 19,5°C
letní období do 30°C = 21,5°C
letní období nad 30°C = 22,5°C
A nikdy jsem zatim nenachladl :-) -
Poustnik 20.07.11 14:57
« Re: Fenomén na MACZ
Diskuze se zvrhla, neboť je to tady samý zvrhlík..... >:D Ale musím ti trochu oponovat.....co ve výbavě nemám, ne že je k ničemu, ale nepotřebuju to!!!! Za tím si stojím. Ale to vyplývá z mého přístupu k životu, když si přečteš moje motto, pochopíš. :-) Abych to ale uvedl na pravou míru, jasně že spousta nadstandardní výpravy a vymyšleností ti v autě zvyšuje pohodlí, ale je důležité, jak moc jsi zhýčkaný. Každý, kdo poznal tempomat, klimatizaci, dešŤOVÝ SENZOR, ZATMAVOVACÍ ZRCÁTKA, světla svítící do zatáčky, vyhřívaná sedadla atd. atd. už těžko dělá krok zpátky a je k autům bez těchto vymožeností značně kritický. Ale kdo počítá každý pěťák, jako třeba Prase a norma je u něj auto za 15 000 Kč, všechny tyhle pičičmundičky klidně oželí a řekne, že cena je pro něj rozhodující a ty věci prostě nepotřebuje. Já třeba na psí uši na kočičí svědomí přísahám, že všude hlásím, že nepotřebuji automatickou klimatizaci a dešťový senzor, neb jsem se jím ještě nerozmazlil a připlácet si za to nějaké desetitisíce mi přijde zbytečné. Holt si musím otočit kolečkem či páčkou i několikrát za hodinu, zatím nejsem líný to dělat. Naproti tomu na tempomat nedám od dob pobytu v USA dopustit a zvlášť na mých dlouhých 900 km přejezdech je to věc k nezaplacení a zpětně si teď ťukáme na čelo, že jsme ho nechtěli i do našeho auta do města, protože se s ním občas na dálnici ocitneme, ale chybička se vloudila.... 8-s :-) Taky jsem dosud nepřišel na tu extra výhodu kůže. Jasně, že někomu je to asi příjemnější na omak. Ale je to prostě něco za něco. Musel bych si zase nějaký ten desetitisíc připlatit a to se mi za ten asi príma pocit nechce. Možná kdybych to vyzkoušel na nějaké extra dlouhé trati, ale řídil jsem auta s kůží jen kus po městě a prostě jsem nenašel nějaký extra důvod, proč by měla být kůže o tolik lepší. Tak! :-) -
JanPribik 20.07.11 14:33
« Re: Fenomén na MACZ
tady došlo k nepochopení. Nešlo mi o to, zda je lepší nové x ojeté ani o nekritický postoj lidí ke svému autu - to občas dělám i já. Spíš mi šlo o lhaní si do kapsy, že to co ve výbavě nemám jsem stejně nechtěl a je to stejně k ničemu. o to mi šlo.
Jinak s-miku investice mě živí a věř že až na pár výjimek nelze auto - zvláště pak to se kterým se jezdí - považovat za investici ať již nové nebo jeté. Já si rád dopřeji nové auto, vyhodil jsem tím sice možná o něco víc než u jetého, ale já auta vybírám srdcem a nechci - resp. díkybohu nemusím - dělat mnoho kompromisů. Poslední ojeté co jsem měl bylo Porsche 996, je to už taky pěkná chvíle, bylo to moje první pěkné auto a u něj jsem se zařekl že i za cenu horšího auta chci již jen nové. Třeba např. já mám úchylku na detaily veškeré ošoupání v interiéru, malé škrábanečky na laku a kolech mě přivádějí k šílenství, ano jsem nemocný.. :-)
Ale celkově se diskuze zvrhla a šla jiným směrem než jsem původně uvažoval. -
matii 20.07.11 13:55
« Re: Fenomén na MACZ
to s-mike: Ono vůbec každé auto pokud nevydělává jsou vyhozené peníze, ale o čem by pak ten život byl. Nemůžu soudit, jaké jsou pohnutky ostatních, ale pro mne nové auto není nějaká neschopnost výbavového kompromisu nebo jiných tebou zmiňovaných věcí.
Víš jak se říká na začátku filmu Titanic něco v tom smyslu: "Byl to zvláštní pocit. Z talířů ještě nikdo nejedl, v postelích nikdo nespal, všechno vonělo novotou" nebo tak podobně .... tak právě jen a pouze pro tento pocit si kupuji auto nové. Vím, je to drahá daň za "pocit", ale rád jí zaplatím.
-
s-mike (RSKa) 20.07.11 13:19
« Re: Fenomén na MACZ
zdendino
ja nikdy nebyl náhončím konkurencniho webu, neodesel jsem, recenze jsem rozdelil mezi MA i DW. Takze mi nedela problem priznat, ze i DW je svym zpusobem mrtvej. Jedinej rozdil vidim v tom, ze na DW je to komornější funus s mensim poctem pozustalych.. :-!
poustnik
ja to samozrejme nechci zobecnovat. A hlavne, at si kazdej dela, co chce. Pokud jsou to jeho prachy.. Pokud jde o Seata, tak zrovna tam jsem naprosto prvnim majitelem :) :) :) Jak jsem se dozvedel, tato zavada uz se zacina objevovat i u ostatnich Ibiz. Takze jsem jednak klidnej, ze v tom nestesti nejsem sam, a za druhy jsem hrdej, ze jsem v tomto ohledu byl průkopníkem!!
Ja jen, ze zrovna tady, na fóru autorskych recenzi majitelu vozu, by se klidne mohlo stat, ze cena nejakeho ultra luxusniho nebo sportovniho vozu s maximem vybavy mohla vysplhat do takovych vysin, ze by se pak treba majitel bal svou recenzi zverejnit.. Takze i z tohoto pohledu jsem k puvodnimu prispevku v opozici :-) -
Poustnik 20.07.11 13:01
« Re: Fenomén na MACZ
Miku, Mrtvé auto cz je dobrý nový název, jen to asi neprosadíme..... >:D
Tak u nás je prostě tradice koupě nového vozu dána našimi špatnými zkušenostmi s koupěmi ojetin. Když jsi šikula, máš přátele mechaniky a spoustu času, asi se dá dobrá ojetina sehnat, ale naše první ojetina byla Trabant - ten vydržel jen cestu do Amsterodamu a tam zůstal navěky.....Druhá byla stařičká Škoda Octavia, které nefungovala ruční brzda, pak prasknul chladič a uvařil jsem ji, takže nakonec jsem ji prodal a je z ní traktůrek někde na vesnici....třetí byl Wolksvagen Variant, který jsme potřebovali na tříměsíční pobyt v ČR, ten krásně vydržel, ale když jsme ho pak s minimální ztrátou prodali kamarádovi, po měsíci se mu rozsypala převodovka...v USA jsme s naším ojetým Fordem dvakrát opravovali brzdy. Takže my jsme s našimi ojetinami měli vždycky hrozný adrenalin.... >:D >:D A ten já mám radši třeba na vodě....ostatně tvoje příhody se Seatem a pružinou tlumiče jsou docela zajímavé.... >:-[] -
Poustnik 20.07.11 12:46
« Re: Fenomén na MACZ
matii - jo, to je myslím dobré vodítko, pokud majitel napíše, co vlastnil předtím. Dal by se možná sestavit takový koeficient - předchozí auto
Fiat 126 - 15procentní objektivita
Škoda 105 - 20procentní objektivita
Škoda Favorit - 25 procentní objektivita
atd. atd.....
:-)





















