Motory 2,0 TDI 125KW

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Volkswagen

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.07.10  22:19

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GOLF V GT

    Motor BMN - 2.0 TDI 125 kW, Pumpe-Düse ;-)
    Je to nejproblematičtější motor v celé historii VW, právě kvůli piezoinjektorům Siemens. Slabší verze měly injektory s magnetickými ventily, které potíže nedělaly. Proto byl jako první přestavěn na common-rail, ostatní následovaly později. CR verzi poznáš podle toho, že na typovém štítku začíná jeho kód písmenem C.
  • « 00 Reagovat !

    foto kolmar

    kolmar 29.07.10  17:35

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: GOLF V GT

    Nesom expert na VW a mimochodom tuto znacku a hlavne TDI od nich nemusim a varujem pred nimi potencialnych zakaznikov (z referencii majitelov), no neviem o tom, ze sa robial 125kW varianta s PD vstrekmi, co ja viem, ten motor bol ako prvy s Common rail. No na 100% to neviem! to hovorim dopredu.

    Inak poznam skusenosti s 2.0 TDI kde agregat zadrelo pri 90 000 km, auto bolo pol roka po zaruke a ucet hradil majitel - dovod? nejak to prestalo mazat (u cca 3 roky stareho auta!!!!)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.07.10  11:20

    « Re: Re: Re: Re: Re: GOLF V GT

    nejsou - PPD je pumpedüse s piezoelektrickým ovládáním. Dřívější PD byly ovládány elektromagneticky.

    Commonrail se konstrukčně liší od základu, tlak paliva vyvíjí ústřední vysokotlaké čerpadlo a tlakované palivo je pak rozváděno ke vstřikovačům. U pumpedüse vyvíjí tlak přímo každý vstřikovač pro sebe.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.07.10  10:44

    « Re: Re: Re: Re: GOLF V GT

    Tak mně ten vyjímečný případ potkal 2x během 2 měsíců.
    Nejsem tak zběhlý, ale myslím si ,že dnešní GTD má motor úplně stejný včetně vstřikovačů. Všechny motory, které mají PPD (piezo vstřikovače) jsou už common rail.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.07.10  10:39

    « Re: Re: Re: GOLF V GT

    jo tak o tom jsem taky něco slyšel, ale spíš že se to objevuje jen ve výjimečných případech.

    Ä propos: V dnešním GTD je úplně jiný motor. Ten už má common rail.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.07.10  10:36

    « Re: Re: GOLF V GT

    A navíc VW o tom ví, ale o záruce nechce ani slyšet. Mám to potvrzeno z autor. servisu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.07.10  10:34

    « Re: Re: GOLF V GT

    Ve vstřikovači odejde cívka na piezu a tím je vyzkratovaný. Je to tedy elektro problém, ne mechanický.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.07.10  10:07

    « Re: GOLF V GT

    Nechávals je čistit ultrazvukem? Ty vstřikovače neodcházejí, jenom se zanesou vlivem mědi a zinku obsažené v aditivách nafty. VW o tomto problému ví a tato služba je i po záruce poskytována zdarma.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.07.10  20:44

    « Re: GOLF V GT

    Asi to neplatí jen u VW , ale i u další vyhlášené D značky. Myslím, že VW s tímto přístupem bude následovat Opel. A to nemyslím jako urážku, i když jsi ve vší úctě fanoušek Oplu. :no:(Astru OPC jsem si taky uvažoval pořídit).
  • « 00 Reagovat !

    foto JOB

    JOB 27.07.10  20:05

    « Re: GOLF V GT

    Ono vůbec na všechno na čem je napsáno "Siemens" slyším samou chválu :no:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.07.10  18:06

    « GOLF V GT

    Chtěl bych touto cestou varovat všechny, kteří se chtějí slušně a zároveň levně projet v tomto typu auta. Mám model 2007 a po třech měsících , kdy jej mám, bych ho nejraději zabetonoval. Nebo možná by se betonáž spíše týkala všech, co tento motor dali dohromady. Tohle by se totiž nemohlo stát ani odborníkům z NDR. Firma VW totiž vymyslela v těch letech spojení s PPD vstřikovači firmy Siemens a za tohle by mněla všem majitelům do smrti platit odškodné.
    Jde o to, že zhruba ve 100000 km začnou vstřikovače odcházet jeden po druhém a nezbývá, než je výměnným způsobem v Boleslavi vyměnit za nové (dle sdělení mého mechanika a zároveň firmy HALE Praha s.r.o.). Tento typ vstřiku je totiž neopravitelný a výměna jednoho včetně práce se pohybuje kolem 17000,- Kč. Můžet všichni zapomenout na pořízení levnější náhrady. Mně to stálo několik desítek hodin a vše vyšlo naprázdno. Z VW se touto nepříjemností určitě nikdo nebude chlubit, protože je to ostuda do nebe volající, aby diesel kvalitně a pravidelně servisovaného auta byl po tolika kilometrech na odpis. Já za něj dal něco přes 300000,- a docela lituji fanoušky, kteří jej mají nového, poněvadž stejný motor se montuje i dnes do tzv. GTD a tito lidé vyplajzli za tento šrot víc, jak třičtvrtě miliónu.
    Svezení je to krásné, zvláště v kombinaci s DSG, ale tahat z lidí po ujetí 100 tis km 4x17000,- je ze strany VW neskutečná prasárna.
    Mně po prvním válci svitla jiskřička, že to byla náhoda. Teď po výměně druhého vstřikovače už iluze nemám. Pouze jistotu, že si mám přichystat peníze na zbylé 2 válce.
    Všem fanouškům GT zdar a hlavně šetřete!!!!!!!!!!!!
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…