Motory 2,0 TDI 125KW
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Volkswagen
-
kolmar 29.07.10 17:35
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: GOLF V GT
Nesom expert na VW a mimochodom tuto znacku a hlavne TDI od nich nemusim a varujem pred nimi potencialnych zakaznikov (z referencii majitelov), no neviem o tom, ze sa robial 125kW varianta s PD vstrekmi, co ja viem, ten motor bol ako prvy s Common rail. No na 100% to neviem! to hovorim dopredu.
Inak poznam skusenosti s 2.0 TDI kde agregat zadrelo pri 90 000 km, auto bolo pol roka po zaruke a ucet hradil majitel - dovod? nejak to prestalo mazat (u cca 3 roky stareho auta!!!!) -
"-- skrytý --" 29.07.10 11:20
« Re: Re: Re: Re: Re: GOLF V GT
nejsou - PPD je pumpedüse s piezoelektrickým ovládáním. Dřívější PD byly ovládány elektromagneticky.
Commonrail se konstrukčně liší od základu, tlak paliva vyvíjí ústřední vysokotlaké čerpadlo a tlakované palivo je pak rozváděno ke vstřikovačům. U pumpedüse vyvíjí tlak přímo každý vstřikovač pro sebe. -
"-- skrytý --" 27.07.10 18:06
« GOLF V GT
Chtěl bych touto cestou varovat všechny, kteří se chtějí slušně a zároveň levně projet v tomto typu auta. Mám model 2007 a po třech měsících , kdy jej mám, bych ho nejraději zabetonoval. Nebo možná by se betonáž spíše týkala všech, co tento motor dali dohromady. Tohle by se totiž nemohlo stát ani odborníkům z NDR. Firma VW totiž vymyslela v těch letech spojení s PPD vstřikovači firmy Siemens a za tohle by mněla všem majitelům do smrti platit odškodné.
Jde o to, že zhruba ve 100000 km začnou vstřikovače odcházet jeden po druhém a nezbývá, než je výměnným způsobem v Boleslavi vyměnit za nové (dle sdělení mého mechanika a zároveň firmy HALE Praha s.r.o.). Tento typ vstřiku je totiž neopravitelný a výměna jednoho včetně práce se pohybuje kolem 17000,- Kč. Můžet všichni zapomenout na pořízení levnější náhrady. Mně to stálo několik desítek hodin a vše vyšlo naprázdno. Z VW se touto nepříjemností určitě nikdo nebude chlubit, protože je to ostuda do nebe volající, aby diesel kvalitně a pravidelně servisovaného auta byl po tolika kilometrech na odpis. Já za něj dal něco přes 300000,- a docela lituji fanoušky, kteří jej mají nového, poněvadž stejný motor se montuje i dnes do tzv. GTD a tito lidé vyplajzli za tento šrot víc, jak třičtvrtě miliónu.
Svezení je to krásné, zvláště v kombinaci s DSG, ale tahat z lidí po ujetí 100 tis km 4x17000,- je ze strany VW neskutečná prasárna.
Mně po prvním válci svitla jiskřička, že to byla náhoda. Teď po výměně druhého vstřikovače už iluze nemám. Pouze jistotu, že si mám přichystat peníze na zbylé 2 válce.
Všem fanouškům GT zdar a hlavně šetřete!!!!!!!!!!!!
Je to nejproblematičtější motor v celé historii VW, právě kvůli piezoinjektorům Siemens. Slabší verze měly injektory s magnetickými ventily, které potíže nedělaly. Proto byl jako první přestavěn na common-rail, ostatní následovaly později. CR verzi poznáš podle toho, že na typovém štítku začíná jeho kód písmenem C.