Motory 2,0 TDI 125KW
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Volkswagen
-
-
-
"-- skrytý --" 29.07.2010 10:07
« Re: GOLF V GT
Nechávals je čistit ultrazvukem? Ty vstřikovače neodcházejí, jenom se zanesou vlivem mědi a zinku obsažené v aditivách nafty. VW o tomto problému ví a tato služba je i po záruce poskytována zdarma.-
"-- skrytý --" 29.07.2010 10:34
« Re: Re: GOLF V GT
Ve vstřikovači odejde cívka na piezu a tím je vyzkratovaný. Je to tedy elektro problém, ne mechanický.-
"-- skrytý --" 29.07.2010 10:39
« Re: Re: Re: GOLF V GT
jo tak o tom jsem taky něco slyšel, ale spíš že se to objevuje jen ve výjimečných případech.
Ä propos: V dnešním GTD je úplně jiný motor. Ten už má common rail.-
"-- skrytý --" 29.07.2010 10:44
« Re: Re: Re: Re: GOLF V GT
Tak mně ten vyjímečný případ potkal 2x během 2 měsíců.
Nejsem tak zběhlý, ale myslím si ,že dnešní GTD má motor úplně stejný včetně vstřikovačů. Všechny motory, které mají PPD (piezo vstřikovače) jsou už common rail.-
"-- skrytý --" 29.07.2010 11:20
« Re: Re: Re: Re: Re: GOLF V GT
nejsou - PPD je pumpedüse s piezoelektrickým ovládáním. Dřívější PD byly ovládány elektromagneticky.
Commonrail se konstrukčně liší od základu, tlak paliva vyvíjí ústřední vysokotlaké čerpadlo a tlakované palivo je pak rozváděno ke vstřikovačům. U pumpedüse vyvíjí tlak přímo každý vstřikovač pro sebe.-
kolmar 29.07.2010 17:35
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: GOLF V GT
Nesom expert na VW a mimochodom tuto znacku a hlavne TDI od nich nemusim a varujem pred nimi potencialnych zakaznikov (z referencii majitelov), no neviem o tom, ze sa robial 125kW varianta s PD vstrekmi, co ja viem, ten motor bol ako prvy s Common rail. No na 100% to neviem! to hovorim dopredu.
Inak poznam skusenosti s 2.0 TDI kde agregat zadrelo pri 90 000 km, auto bolo pol roka po zaruke a ucet hradil majitel - dovod? nejak to prestalo mazat (u cca 3 roky stareho auta!!!!)-
"-- skrytý --" 29.07.2010 22:19
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GOLF V GT
Motor BMN - 2.0 TDI 125 kW, Pumpe-Düse ;-)
Je to nejproblematičtější motor v celé historii VW, právě kvůli piezoinjektorům Siemens. Slabší verze měly injektory s magnetickými ventily, které potíže nedělaly. Proto byl jako první přestavěn na common-rail, ostatní následovaly později. CR verzi poznáš podle toho, že na typovém štítku začíná jeho kód písmenem C.
-
-
-
-
-
-
-
Jde o to, že zhruba ve 100000 km začnou vstřikovače odcházet jeden po druhém a nezbývá, než je výměnným způsobem v Boleslavi vyměnit za nové (dle sdělení mého mechanika a zároveň firmy HALE Praha s.r.o.). Tento typ vstřiku je totiž neopravitelný a výměna jednoho včetně práce se pohybuje kolem 17000,- Kč. Můžet všichni zapomenout na pořízení levnější náhrady. Mně to stálo několik desítek hodin a vše vyšlo naprázdno. Z VW se touto nepříjemností určitě nikdo nebude chlubit, protože je to ostuda do nebe volající, aby diesel kvalitně a pravidelně servisovaného auta byl po tolika kilometrech na odpis. Já za něj dal něco přes 300000,- a docela lituji fanoušky, kteří jej mají nového, poněvadž stejný motor se montuje i dnes do tzv. GTD a tito lidé vyplajzli za tento šrot víc, jak třičtvrtě miliónu.
Svezení je to krásné, zvláště v kombinaci s DSG, ale tahat z lidí po ujetí 100 tis km 4x17000,- je ze strany VW neskutečná prasárna.
Mně po prvním válci svitla jiskřička, že to byla náhoda. Teď po výměně druhého vstřikovače už iluze nemám. Pouze jistotu, že si mám přichystat peníze na zbylé 2 válce.
Všem fanouškům GT zdar a hlavně šetřete!!!!!!!!!!!!