Volkswagen Golf VI (Thomasino)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 30.09.10  18:34

    « Re: Konečne to mám za sebou

    AM
    Psalo se sice o okreskách (nikoli o okruhu), ale hlavně nevím, kde vezneš tu 15 let starou M5ku, protže o M3 nebyla (v této souvislsti) řeč... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 30.09.10  18:25

    « Re: Konečne to mám za sebou

    El Scorpio
    K tomu 1.8 T(F)SI v Golfu: U nás se Golf s touto motorizací oficiálně nikdy nenabízel a ani v Německu nebyl v základní nabídce, ale na německém trhu se dočasně (od 6/2009) nabízel, jako akční model, především z důvodu omezeného pokrytí velké poptávky po motorizaci 1,4 TSI.
    O motorizaci 1,8 TSI byl poměrně velký zájem taky proto, že jeho cena byla prakticky na úrovni slabší 1,4 TSI (122 PS).
    Ale to není tak podstatné, jde spíš o to, jak si v této souvislosti protiřečíš.
    Nejdřív napíšeš: "... že má (1,8 TSI) do Golfu ísť, ale technici VW nestíhajú" (bez příslušného odkazu) a v zápětí napíšeš (s pomocí googlu), že Golfy s touto motorizací jsou (už jako ojeté!) na mobile.de ... >:-[] Tak se rozhodni, jak to tedy je... nestíhají technici VW, nebo spíš ty "nestíháš" informace o Golfu...?
    Jak jsem psal, děláš prostě závěry, bez potřebných info a zkušeností...
  • « 00 Reagovat !

    foto Asphalte-MoDo

    Asphalte MoDo 30.09.10  17:51

    « Re: Konečne to mám za sebou

    ja ja ja se hlasim na test proti vw R :yes: ale reknu Vam ze to nema cenu pokud neni lepsi nez posledni focus RS, s kamaradem jsme to zkouseli sami dva na mosteckem okruhu a rovne i do zatacek mi to jde lip.
  • « 00 Reagovat !

    foto El-Scorpio

    El_Scorpio 30.09.10  15:16

    « Re: Konečne to mám za sebou

    Jetty, nemusím ti sem nič kopírovať, pozri si kľudne inzeráty na mobile.de a máš ich tam niekoľko. Je to rovnaký motor 1.8 TSI ako sa dáva napríklad do Octavie a od 1.4 TSI má vyšší krútiaci moment. Možno sa nepredáva na všetkých trhoch, preto ho tu nedostať, ja neviem... Až taký fanúšik VW zase nie som.
    Diskusia slúžia na to, aby sa v nej diskutovalo. Prečo by som mal napísať len "Tohle není moje kafe" a hotovo? Niektorí uživatelia sú radi, ak si môžu na automobilovom webe konečne pokecať aj o autách, ja vždy napíšem svoj názor, ten ktorý si myslím. Nemám rád prehnané chválenie, skôr ocením konštruktívnu kritiku. Tá dá častokrát človeku viac...

    Krispos, Rolex je fajn ale nevedel som si vybrať model ktorý by mi dokonale sedel (snáď nabudúce, ešte ma čaká pár tých jubileií). Zlato moc nemusím a hodinky nenosím len pre prestíž, takže som kľudne vyberal aj z obyčajných značiek. Samozrejme, že nestáli 900 Kč ako tu ktosi posmešne podotkol.

    White label "tón" som zvolil slušný, úprimný a bez urážok. Nikde tam nie je napísané nič proti kvalite Golfu ako auta. Thomasino to zjavne tak aj zobral, keď dokázal reagovať úplne prirodzene a na úrovni, s tým že napísal čo si myslel a podložil si to svojimi argumentami. Narozdiel od tvojho prudenie do nášho auta. Nevieš v akom stave je a v akom bolo. Ani jednu z tých chýb čo malo, som neurobil ja. Tomu autu dávam starostlivosť, akú predtým jednoznačne nemalo. Niekoľko závad či chýb som už odstránil a pokračujem ďalej. Tak vôbec nechápem, aký zmysel má od teba pokúšať sa ma urážať tým, že naše auto má "invalidný stav".
    Porovnávanie trojkovej rady a nižšej strednej triedy od VW som použil, nakoľko Thomasino sa rozhodoval aj medzi BMW 330i. Aké jednoduché však? Nevycucal som si z prsta súpera o triedu vyššie, aby som mohol Golfa degradovať. Golf dokáže po všetkých stránkach poraziť dosť veľa modelov aj z vyšších segmentov. Ale to som vlastne tiež už písal, len by bolo treba čítať nezaujato a uvedomovať si aj zmysel tých slov... Čo ty zjavne buď nedokážeš alebo nechceš.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.09.10  14:27

    « Re: Konečne to mám za sebou

    ypsi - e90 jsem řídil jen jednou. Byla to 325i někdy koncem roku 2005. Výkonově se pohybovala tuším kolem 200 kobyl (možná kecám) a věř, že mně absolutně ničím nenadchla. Zvuk byl samozřejmě úžasný, motor šel krásně do otáček, spojka příjemně tvrdá, převodovka šla nádherně a krátce. To, ale bylo tak vše. Tenkrát se cena pohybovala snad lehce nad 1Mega a za ty peníze to svezení rozhodně nestálo. Asi se patřičně n.a.s.e.r.e.š. ale podobný pocit jsem pak měl o 3 roky později z O2 RS (jen ten podvozek byl nějak víc utancovanější).

    Exteriér 3er se mi pořád líbí o tom moje poznámka nebyla. Nicméně nemůžu souhlasit s interiérem. Budu-li porovnávat interiéru 3er a GTI, tak rozhodně z 3er nesednu na zadnici.

    btw. obě auta nebyla starší 2 let, když jsem je kupoval. Obě měla natočeno od 70-90tisíc. Takže o nějakém stáří nemůže být řeč.

    btw2. nejsem takový znalec BMW jako ty, ale moc dobře si pamatuji, že 330xd z 2004 měly problém s turbínou. I na mojí bylo měněné. Sry, ale měnit spoj. lamelu, přítlačák, spoj. ložisko, to už by musel někdo jezdit sakra jako dobytek, ale není to nemožné. :-(
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 30.09.10  14:05

    « Re: Konečne to mám za sebou

    čau ypsi
    Souhlas, aspoň se tu zase něco po dlouhé době děje... >:-[]
    Jak to, že mi už od tebe nepřišla nekonečná SZ o tvých pocitech z dkg v M3??? :-O
    Jsem jedno velké ucho!!! ;-)
    Ve většině toho co jsi napsal s tebou souhlasím, M3 je pořád skvělé auto, zvlášť jako kupé, navíc s dkg :-) ...a smůlu na konkrétní kus můžeš mít u každé značky...
    Ovšem interiér E90 (obecně) je na prémiovou značku BMW (a cenu za ni) opravdu tristní, podobně jako u E60. Leccos se sice dá "ukecat" příplatkovou výbavou a verze M vypadají pochopitelně mnohem lépe už v základu, ale i tak... Předchůdci i nástupci E90 a E60 na tom byli/jsou a budou (v tomto ohledu) naštěstí lépe (myslím pochopitelně na svou dobu)...
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 30.09.10  12:51

    « Re: Konečne to mám za sebou

    El Scorpio

    Jednak nevím, kde si přišel na to, že jsem se urazil a už vůbec netuším, jak si došel k závěru, že nejsem ochotný uznat i kvality nekoncernových vozů.
    Moje reakce na tebe odpovídala "tónu", který jsi zvolil při hodnocení této recenze (ne mojí!) a Golfu GTI jako takového. Osobně by mě nikdy nenapadlo psát komukoli do jeho recenze, že zrovna jeho auto nemá duši, tím spíš, že se jedná o nový hh, navíc s přihlédnitím k tomu, v jakém stavu je auto ve tvé recenzi (bez ohledu na značku, typ a stáří vozu).
    Doposud jsi nikomu z nás neodpověděl jaké konkrétní osobní zkušenosti máš s G GTI, nebo podle čeho děláš podobně "zásadní" závěry?
    Zjevně sis mě zaškatulkoval do omezeného příznivce koncernu, ale mám dost naježděno třeba i s vozy značky BMW (včetně některých generací M3/M5), možná taky proto mi stojí v garáži (už deset let) i pětkové BMW (E39 v M-paketu)) mod. rok 2000, které je i po těch deseti letech v opravdu perfektním stavu. Kvalitu BMW rozhodně nezpochybňuju (naopak), i když třeba k řadě E60 (a částečně i k E90) mám i podstanější výhrady.
    Pokud ovšem trváš na nesmyslném srovnání 3er vs kompakty VW, co mi chceš jako odpovídající alternativu (od BMW) nabídnout (za stejné peníze!) ke Golfu GTI, nebo SciroccuR? Vím, podle tebe sice tyto VW nebudou mít (na rozdíl od BMW) duši, ale já jsem zase přesvědčený, že jakékoli (nové) BMW nemůže mít ve srovnatelné ceně (k těmto dvěma VW) srovnatelné "koule" a "prémiový" interiér BMW bude vypadat v základu! podstatně laciněji, než základní interiér G GTI, nebo rocca R.
    Ano G GTI a rocco R jsou (podle mě!) jedny z nejlepších aut vůbec, ale pochopitelně "pouze" ve své kategorii, včetně té cenové..., třeba právě Golf GTI je taková 911ka pro "chudé"...

    P.S. To jestli má konkrétní auto duši, bych nechal především na jeho majiteli, a jeho vztahu k němu, právě o tomto vztahu by měla recenze dostatečně vypovídat a galerie k ní to alespoň částečně potvrzovat..., což se v případě této recenze povedlo...
  • « 00 Reagovat !

    foto ypsilon

    ypsilon 30.09.10  11:56

    « Re: Konečne to mám za sebou

    nejdrive jsem do teto rozjete debaty nechtel zasahovat,ale kdyz se tu konecne neco deje a jeste pro me zajimave tema,tak proc ne :-)

    design exterieru a interieru je otazkou osobniho vkusu,ale minimalne v pouziti materialu v interieru ma prece jenom bmw pred vw navrch,to tady snad nemusime resit..

    next beru-budu se opakovat,ale cteni ze "e46 bylo posledni prave bmw" a "ze u e90 ztratila 3er kouzlo" atd. me uz davno moc nebavi a proto se Te ptam ridil jsi e90?nebo e90 bez aktivniho rizeni a s R6?..

    btw. predevcirem jsem ridil m3 e92 s dkg a svete div se to auto ma ku*** kouzlo..kdybych mel na jeho provoz,tak bych vubec nevahal a je mi uplne jedno jestli ma stredovej panel natocenej k ridicovi nebo ne..proste ma charakter,projev a hlavne rizeni jako m3 i kdyz je tezsi a bla bla..sice uz to neni tak syrove a "tvrdacke" m3 jako e30 nebo e36,ale proste je to porad "sakra dobra" atmosfericka m3 a tecka..neco jineho bude az nastoupi preplnovane m3, 1m a m5,ale po sledovani vyvoje 1 m coupe si myslim,ze jim to stejne opet sezeru/em i s navijakem..

    btw.2 taky jsem mel e46 a zdaleka jsem s ni nemel takove problemy jako ty..ramena pruziny,spojka atd.,to mohlo byt nebo bylo zachazenim nebo starim..podle me si mel bohuzel smulu..se svou byvalou 320cd e46 jsem za rok a neco nemel jediny problem..a to byla na okruhu,na jihu spanelska,v holandsku...najel jsem s ni neco pres 30tis. ..

  • « 00 Reagovat !

    foto Krispos

    Krispos 30.09.10  10:31

    « Re: Konečne to mám za sebou

    No, moje stará Felicie rozhodně duši nemá, ikdyž mi ji nabízeli při opravě kola. Ale vzhledem k tomu, že v naší rodině slouží od počátku a včera dala jubilejních 250tkm, tak má rozhodně charisma, moji úctu a mám ji rád. Dokonce tak moc, že si ji možná nechám jako veterána... Pro mě je to prostě netuctové auto a tak k němu přistupuji :-) Ale s těma hodinkama souhlas, taky mám doma značku RO.... jen to Yal London jsem vyměnil za LEX :-) Sice jsou tuctovější, ale mě to stačí...
  • « 00 Reagovat !

    foto Jetty

    Jetty 30.09.10  09:27

    « Re: Konečne to mám za sebou

    EL Scorpio,
    mohl by jsi sem prosím jednoduše vložit ten odkaz, kde píšou, že má jít 1.8TFSI do Golfu, nebo jen budeš plácat sáhodlouhé nesmysly, podle kterých jen dokazuješ, že víš ... :-|
    Nezlob se, ale pokud to nepodložíš, tak má smysl se s tebou bavit maximálně o tom BMW 514i :no: :-!
    Chápu, že se ti nemusí líbit Golf GTI, třeba ani jiné auto koncernu, ale stačí napsat prostě že to není tvé kafe a hotovo. Nemusíš kvůli tomu vymýšlet 5 díl Star Treku ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 30.09.10  09:18

    « Re: Konečne to mám za sebou

    WL - já vím že to tady už šlo, ale jsem jako Mojito, už si nepamatuji, co jsi na tu kombinaci černých kol a červeného GTI říkal :-(

    Co-Pilot, bojím se, že Rocco R by si na okreskách trochu podalo nás dva, ikdyž jen o málo >:-[] ;-\
  • « 00 Reagovat !

    foto El-Scorpio

    El_Scorpio 30.09.10  06:22

    « Re: Konečne to mám za sebou

    Berustina, k tomu designu a Mazde. Za tým si stojím. Honda má hranatú krabicu CR-V a Civic je... bŕŕŕ. Accord či City v pohode, ale žiadny krásavci. U Toyoty celá škála nezáživná (Lexus je na tom lepšie), Subaru neurazí ani nenadchne no a Nissan... Píšeš 350Z, 370Z, GT-R. Bohužial tým to začína ale aj končí. Nissan by mal podľa mňa svojich designérov nechať spáchať harakiri, výrába totiž absolútne najškaredšei autá na svete - Micra, Juke, Tiida a ďalšie. Naozaj to zachraňujú (po vizuálnej stránke) len športové modely a trochu aj schopné off-roady.

    White label viem čo znamená infantilný. Prečítaj si skôr ty môj prvý príspevok a potom ten svoj. Zachoval si sa ako typická česká (slovanská) nátura, urazil si sa ako malý chlapec že niekomu sa nepáči tvoje auto, že niekto vidí niečo mínusového na božskom Golfe... A tak si začal s infantilnými urážkami na moje auto, podsúvaš tu informácie o mojej zaujatosti čí "komplexe" z VW Group, vôbec si nepochopil o čo mi išlo, aj keď som niekoľkokrát spomenul, že Golf stojí na vrchole svojej triedy, snažil si sa ma vykreslovať ako zaujatého voči koncernu. Asi to bude skôr naopak, niekto tu je možno zaslepený koncernom a nie je ochotný uznať, že existujú aj oveľa lepšie automobily, než ktoré produkuje koncern...
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 30.09.10  01:03

    « Re: Konečne to mám za sebou

    Th
    Nikdo mě n e n a s r a l, měl jsem jen nějaké příjemné manželské povinnosti... ;-)
    Ten odkaz je pěkně starý, to už jsme tu přece probírali.... :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 30.09.10  00:59

    « Re: Konečne to mám za sebou

    El Scorpio
    " K 1.8 TSI si pozri info na nete, ja som to prebehol zbežne, to že má do Golfu ísť ale technici VW nestíhajú naozaj nie je moja chyba." >:D
    Najdi si ve slovníku význam slova "infantilní" (který jsi sám použil, místo věcné reakce na mě) a pak si znovu přečti svůj původní dlouhý příspěvek tady + tuhle větu. Že by další co má nějaký nepochopený koncernový komplex...?
    Můžeš sem dát ten "odborný" odkaz, kde se právě tohle píše...
    Zajímavé, že většinou právě lidi, co jim chybí potřebné informace, dělají tak rádi podobně černobílé závěry.
    VW u žádného svého modelu (logicky) nenabízí zároveň výkonově shodné agregáty 1.4 TSI twincharger i 1,8 TSI. Např. pro Golf se z těchto dvou agregátů nabízí pouze 1,4 TSI a pro Passat (nebo Octavii) jen 1,8 TSI... Opravdu to není tím, že by technici VW "nestíhali" (jak píšeš), je to pouze tím, že než něco udělají, přemýšlí o tom víc, než přemýšlíš ty o něčem, co v zápětí napíšeš... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 30.09.10  00:41

    « Re: Konečne to mám za sebou

    beru
    15 let stará M5, to může být jedině E34, příp. E34/5S (M5 touring) s kódem motoru S38B38
    Obsah 3795 cmł
    Výkon 250 kW/6900 ot./min.
    Krouťák 400 Nm /4750 ot. min.
    0 na 100 km/h 5,9 s
    Maximálka 250 km/h (elektronicky omezena)
    Parametry pořád hodně slušné..., tam bych problém určitě neviděl, ale kolik 15letých M5 bude třeba u nás v takovém stavu, aby si podávaly hh jako je nové roccoR?
    Kolik si tu takových viděl třeba za poslední 2 roky? ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Co-pilot

    Co-pilot 30.09.10  00:04

    « Re: Konečne to mám za sebou

    Mojito - Tvoje zhodnocení mladých řidičů BMW nemá chybu. >:D :yes: Jinak nemáš možná nejrychlejší auto na světě, i přesto máš dooost rychlé vozidlo. ;-) V podstatě teď dáš na zadek skoro každému z nás. >:D Jen, jak by řekl Thomasino, na těch okreskách bychom si tě možná "podali". >:-[] >:D Jinak doufám, že se máš fajn.

    Thomasino - Pokud se v přehledu "už" objevila tvoje fotka, tak by tam konečně mohla být i ta moje. Přidával jsem ji ještě o pár hodin dřívě, než ty. Jdu se podívat.

    edit: Skutečně už tam také je... ani tomu nemůžu uvěřit. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Jetty

    Jetty 29.09.10  23:34

    « Re: Konečne to mám za sebou

    To, že BMW umělo udělat dobrá auta rozhodně nepochybuju, a osobně si myslím, že to umí i dnes, ikdyž díky dnešní době a tlaku konkurence již nemají tak ryze sportovní charakter jako dřív.
    Navíc podle mého má většina většina automobilek nějaký model, co umí chytit za srdce. Jen si je třeba vybrat dle osobních priorit a finančních možností ;-)
    Ještě si to užijme, než nám ekologické restrikce vnutí ty "parádní" elektromobily s dojezdem až 60 km :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.09.10  23:13

    « Re: Konečne to mám za sebou

    Vy dva závodníci, vy by jste pořád závodili na okrskách. ;-\

    btw. E34 M5 je asi o 50kg težší než 335i, což mi nijak dramatický rozdíl nepřijde. Ale jak napsal Thomasino, chleba levnější nebude a ceny notebooku rostou. Takže, kdo má zbytečné peníze nakupovat a ostatním přeju dobrou noc. :-)

    Mojito - hned se nečerti. Nebylo to vůbec proti HHK, chtěl jsem jen poukázat, že BMW umělo udělat skara dobrá a zábavná auta.

    HHK - HotHatchKupe :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

    Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 29.09.10  23:07

    « Re: Konečne to mám za sebou

    berustina - no to je mi ale vcelku jedno,vím,že nemám nejrychlejší káru na světě,mám káru co mě baví a to mi stačí ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Jetty

    Jetty 29.09.10  22:57

    « Re: Konečne to mám za sebou

    Samo že Šíro by na tom bylo o něco hůř, když má jen předek, ale M5 je zase rozměrově velká, těžká oproti 335i a většinou o ní píšou, jako o rychlém cestovním autě a ne šelmě okresek ;-)
    Na rovině by to asi M5 vyhrála, ale na to nepotřebuješ dobrého řidiče ;-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…