Volkswagen Golf VI (Thomasino)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Ronault. 08.01.10 00:46
« Re: DNES Minisraz Brno 12:30 CAMPUS Bohunice
berustina: Odemně tam pracuje manžel sestřenky a nějaký ten soused taky, tak se poptám. Zase nechci to přehánět, nejsem až tak profi fotograf abych z toho šílel ;-)
Co-pilot: Jak jsi to uhodl? Ale počkám si na nějakou ostřejší verzi :-) -
Matheas Ropak 08.01.10 00:45
Ronault
no není to jednoduchý teď co to má ten ind Mittal tak je to horší .Když jsem tam dělal školu bylo to jednoduchý , ale teď snad mi ta povolenka vyjde , ale to vypráším celou svou 8G kartu jelikož tam je toliko luxusního místa , že by všichni neostravští koukali , ale jak psal Berustina dostat se tam je vpoho akorát ven si zažiješ takovou kontrolu , že by ses.....aspoň na NH
Berustina
kde tobě sahají prsty do tohoto kraje ? -
Ronault. 08.01.10 00:38
Matheas: Ale mě žádná SZ nepřišla. :-( No do TŽ jsem se ještě s autem nedostal, ale chtělo by to zkusit. Dneska jsem se ale dostal do místa, které je hodně dobré.
Pokud se ale do NH dostaneš, tak to mě naštve a seženu si taky povolenku >:-[] -
Matheas Ropak 08.01.10 00:35
Thomasino
Bratr někde z velkoskladu v OV a já v Euronicsu měli supr cenu levnější jak v Alfa computers a navíc ještě zblbli cenu a my dostali 1.500,- slevu což byl bonus.
Nediv se , že v Euronicsu taky bych nikdy neřekl , že zde půjdu kupovat noťas , ale ta cena byla fakt dobrá
Rone
Foto parádní však jsem posílal SZ akorát Třinec jsem myslel ,
že budeš mít zevnitř ...to by jsi mě naštval protože si zajišťuji již měsíc VIP vstup do Nové Huti snad to vyjde
White label Berustina
než ten kartáč použiju vystříkám ho vabkou a to důkladně jednou kámoš sušil jelenicí své BMW a nějak mu nevydilo , že ležela na zemi a dodřel si celé auto blb -
berustina 08.01.10 00:34
Co-pilot - mám už pytle jako Mikuláš. :-) Takže jsem určitě in, jo a určitě cool. :-!