Volkswagen Golf VI (Thomasino)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Ronault. 08.01.10 02:14
« Re: DNES Minisraz Brno 12:30 CAMPUS Bohunice
Je to obchod s telefonama, tak si tam těc mobilů vemem hned více, třeba aspoň jeden z nich bude funkční.
A víte co mi ten šmejd řekl v telefonu jak popisoval poškození přístroje, které neexistuje? Prý když mi ten tel. vymění, tak jej pak nebude moci už prodat dál jako nový.
On chce dál prodat telefon, který nefunguje, jako nový 8-s -
Ronault. 08.01.10 01:56
« Re: DNES Minisraz Brno 12:30 CAMPUS Bohunice
Matheas: Napiš mi prvně do SZ, co bys zkusil. Potřebuju se dostat nějak rozumně ke svému mobilu nebo penězům. V telefonu jsem mu už dneska vynadal dost až mi to típnul. A to jsem na něj jen vysypal, že je lhář a nerespektuje obchodní podmínky >:D -
Ronault. 08.01.10 01:34
« Re: DNES Minisraz Brno 12:30 CAMPUS Bohunice
Matheas: Víš, že mě to už napadlo? 8-s
White label: Koncem listopadu jsem si objednal mobil. Přišel, zaplatil jsem, zapnul a nefungoval dotykový display. Zavolal jsem mu a on ať ho pošlu zpět a že obratem pošle nový kus. Napsal jsem mu do protokolu, že žádám výměnu zboží. Za 2 týdny (to bylo to obratem) po několik urgencích a jeho několkátém tvrzení, že odesíláme zítra, přišel stejný mobil s opravou v záručním listu. Nasral jsem to, ale překousl. Zapnu mobil a za půl hodiny opět nefungoval dotykový display. Volal jsem a scénář se opakoval s tím, že aktuálně je nemá skladem. Přišly mu po vánocích. Dnes ráno mi volá, že mobil je poškozený a nemůže jej vyměnit. Prý není v původním obalu, nabíječka nemá obal a na display není ochranná folie. No tak když mi jej poslal po tom servisu, tak tam to vše, co popisuje chybělo.
Mou žádost na postup dle §616 odst. 3, že jde o rozpor v kupní smlouvě, takže vůbec nejde o obal nabíječky, který jsem já nezpůsobil, nerespektuje. Také nerespektuje citaci zákona "bez jakéhokoliv zdržení" a "dle volby náhrady škody
zákazníkem".
Nemluvě o tom, že jsem si pro jistotu udělal fotky mobilu před každým odesláním.
Jeho postup je ten, že mobil opět poslal do servisu a prý jak příjde ze servisu, tak se domluvíme, že mi pošle nový mobil. Vzhledem k tomu, že distribuce tohodle mobilu končí v ČR a je ho problém sehnat, tak spolehá na to, že ty poslední 4 kusy, co má na skladě, do té doby vyprodá a já se nechám ukojit tím, že mi nic jiného nezbývá.
A to mi po vánocích v telefonu sliboval, že zítra odesíláme. Totéž minulý pátek, v pondělí a i v úterý. 8-s
Nevím co s tím... 8-s ČOI mi prý s tím moc nepomůže a SNOS jen poradí po telefonu.









