Volkswagen Golf VI (Thomasino)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Bully_ 19.03.12 01:11
« Re: GTI - oblíbený objekt prznění
Zrovna mezi CTR a ostatnimi C8G je rozdil dost velky, ale to neni predmetem toho o cem se tu bavime. Stejne tak nevim proc by mu mel schazet kroutak v nizsich otackach, proste se chova v normalnim rezimu jako normalni auto a kdyz ho vytocis, tak krome toho ze dokaze drzet krok s porovnatelnymi H-H je zaroven mnohem emotivnejsi. Nebo muzes rict ze ho musis zdimat, zalezi na uhlu pohledu a to je prave to o cem mluvim. Golf je snad dobra volba pro tebe kdyz sis ho vybral, ja mam na rodinne jezdeni vetsi a uspornejsi auto s turbem a cca 350 Nm, s H-H si zase rad uziju neceho uplne jineho. -
Thomasino 18.03.12 23:35
« Re: GTI - oblíbený objekt prznění
Ale ony ty rozdíly mezi HotHatchi a jejich základními verzemi nejsou ani u jiných modelů, viz. tvůj Civic Type-R, Focus ST atd. O trochu dále jde možná předchozí generace Astra GTC... "Až" v poslední řadě jde přece jen o peníze, takže velké rozdíly by navýšily cenu, ale u některých značek je to také záměr.
Ještě k předchozímu, z dnešního pohledu GTI nemá se svými 211 koníky extra výkon, ale v době uvedení na trh koncem roku 2008 to víceméně odpovídalo konkurenci (zvláště v poměru výkon/váha). Hlavně potřebovali nechat prostor pro výrazně dražší Golf R a "sportovnější" Scirocco R :-( Nemluvě o předem chystané verzi GTI Edition 35, která musela mít 235 koní, aby dodrželi styl.. Jen se bojím, že za 5 let těch 240 koní už nebude stačit ani omylem >:-[] >:-[] Ale výkon není úplně vše, důležité je jak ho dokáže auto přenést a využít, v jakém rozsahu otáček je apod. Třeba zrovna s CTR jsem taky jel, ale to ždímání auta a hledání toho výkonu až kdesi nahoře je sice zvukově zábavné a zajímavé, ale v té spodní části otáček ten krouťák hrozně moc chybí :-O A na pořádný sporťák zase není HotHatch ten správný typ auta, to už raději takovou S2000 :-! Samozřejmě je to vždy o prioritách jedince, naštěstí máme z čeho vybírat a zajímavých a odlišných aut je stále ještě dost :-) -
Bully_ 18.03.12 23:22
« Re: GTI - oblíbený objekt prznění
To je samozrejme pravda ze se z konzervativnim vozem da udelat cokoliv a vzdycky se to bude nejak lisit, v tom s tebou 100% souhlasim :yes: . Jenom proste osobne nechapu proc si kupovat drahe a kvalitni jednobarevne teplaky jenom proto abych na ne mohl namalovat pruhy a zkratit je pod kolena kdyz si takove muzu koupit rovnou. -
Bully_ 18.03.12 23:11
« Re: GTI - oblíbený objekt prznění
Myslim ze je blondak spis Ronault kdyz si nevsiml razeni tveho prispevku >:D
Jinak to ze je Golf komercne uspesny ma asi takovou vypovidajici hodnotu jako ze je komercne uspesna i Skoda Octavia. Jeho charakter a vzhled je proste... Golf. Je vyvazeny, uznavany, kupovany, neurazi, nevyboci z rady, ale spoustu lidi proste nezaujme kdyz nicim extra nevynika, ano, presne jak pisu. Coz neznamena ze by byl spatny, to tady netvrdim ani naznakem, naopak vetsina lidi jde prave po nenapadnosti a solidnosti. Co se tyka konkretne GTI kdyz ho tak vytrhujes z rady vsech Golfu- je to bezpochyby etalon H-H, ale nema ani hravost zadokolek, racing charakter a syrovost atmosfer, brutalni vykon podstatne silnejsi konkurence a kdo neni vylozene jeho fanda tak ho ani po strance designu nerozezna od TDI s par doplnky. Samozrejme ma ale oproti nim zase veci co ostatni nemaji nebo ne v takove mire. Je to proste kazdeho volba co od H-H chce. -
white label 18.03.12 22:08
« Re: GTI - oblíbený objekt prznění
Obecně ne, třeba Co-pilotova červená na CRS se mi líbí a k tomu autu opravdu sedí, i když (a i právě proto) to není barva pro CRS vyloženě typická.
Naopak červená u G GTI mi vždycky přišla taková prvoplánovitě proflákle "sportovní", navíc se v ní ztrácí jedno z mála typických odlišení od běžných Golfů, červená linka na masce... ;-) -
Thomasino 18.03.12 21:46
« Re: GTI - oblíbený objekt prznění
Ty máš něco proti červeným autům?? :-O
Některé jsou rozhodně zajímavá ;-)
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Ten Razor mě taky nezaujal, ale stále lepší než růžový kola a strakaté blatníky!
Bully - kdyby Golf GTI tak "extra nevynikal" jak píšeš, asi by nebyl tak úspěšný ;-) Právě jeho univerzálnost a celkové vyladění z něj dělají v posledních dvou generací uznávaný HotHatch, který v kategorii kolem 600-800 tisíc patří mezi ty nej.. A v šestkové generaci z něj umí adaptivní tlumiče udělat dvě auta v jednom ;-) -
white label 18.03.12 19:24
« Re: GTI - oblíbený objekt prznění
Th
Ten odkaz/tuning GTI je dost hrozný, jako by nestačil už samotný fakt, že je červený... 8-s >:D
Věšet na sériové auto různá závaží ("spojlery") které ho navíc aerodynamicky brzdí je taková a autopubertální zhovadilost.
R8 GT není klasický tuning, ale originální tovární sériová verze se 100kg hmotnostním úbytkem, a proto už jen za to :yes: ! -
matii 18.03.12 17:43
« Re: GTI - oblíbený objekt prznění
ad růžový golf ... není to nějak přehnaný. Osobně bych nešel do těch růžových kol (spíš bych nechal černé s nějakým tenkým růžovým proužkem) a ty blatníky bych tou černobílou jen trochu líznul, ale nic hrozného. Pokud by tam nebyla ta růžová, půlka kritiků by změnila názor. Jen si vzpomeňte když začaly frčet růžový košile >:-[] >:-[] >:-[]
ad Bully: Právě že Golf je vinikající auto pro tunéry právě proto, že v základu je tak konzervativní a tudíž nabízí škálu možností individualizace. Když si někdo koupí, jak píšeš, výrazný vůz, horko těžko pak na něj vymýšlí něco originálního. -
Bully_ 18.03.12 14:27
« Re: GTI - oblíbený objekt prznění
Golf i ve verzi GTI je vubec vsechno jine nez vuz co by necim extra vynikal, pak je jakykoli pokus aspon o minimalni individualizaci vic nez logickym krokem. Prave z techhle duvodu ale nechapu kazdeho chce prznit zrovna Golfa aby se lisil hodne, ma na vyber mnohem vyraznejsi vozy uz v serii. Ale to je samozrejme vec kazdeho majitele, at si dela s autem kdo chce co chce (pokud to nekoho neohrozuje). -
-
Thomasino 17.03.12 21:32
« Re: GTI - oblíbený objekt prznění
Decentní tuning mi nevadí, když to má vkus a jen to přidá trochu na agresivitě, nebo to pomůže aerodynamice, ale musí to mít nějaký vkus a úroveň :-)
Tohle od Razoru mi přijde z mého pohledu také jako už o trochu více, ale ještě to skoro přežiji. Tady se mi líbí jen to lízátko dole na předním nárazníku, ostatní je na mě už asi moc :-O
[odkaz]
Ale třeba jak "vytunili" Audi R8 na R8 GT je podle mě hodně povedené a při tom decentní:
[odkaz]
-
Ronault. 17.03.12 19:05
« Re: GTI - oblíbený objekt prznění
WA: Samozřejmě můžeš cokoliv přetáhnout do extrému, např. tím, že nemáš rád indivizualizace majitelů aut by sis přál abychom všichni jezdili ve stejném autě stejné barvy a zavládl jakýsi komunismus ;-) Takže takové argumenty jaksi nefungují a dobře to víš :-)
Tak tady zase nedostatek vkusu nevidím, prostě navolil docela zvláštní kombinace a jako celek to působí přinejmenším zajímavě. Že se někdo neumí srovnat s růžovou na autě, to už je jiná diskuze ;-) Tohle je podle mě vkusnější než [odkaz]
Taky nejsem zastánce tuningu, ale více mi nesedí, když jde tuning po nějakých vlnách. Prvně tady všichni dělali auta stylem "rychle a zběsile", pak přišly led atd., takže každý, kdo vlastně se chtěl jen odlišit, tak měl stejný kýč 8-s -
woody-alien 17.03.12 18:44
« Re: GTI - oblíbený objekt prznění
Ronault: To že má někdo myšlenku a dovede jí do zdárného konce ještě neznamená, že je to v pořádku. To bych tady mohl "vytáhnout" třeba Hitlera a jeho myšlenky. ;-)
Děd(t)inský tunning nemá cenu komentovat, jinak ovšem musí mít úpravce dostatek soudnosti a vkusu, aby "nepřetáhl strunu". A vůbec, já tunning moc nemusím. A konkrétně k tomu GTI, růžovoučký kola bych asi psychicky nezvládl a ta barva vypadá jako syntetická základovka. >:D -
Ronault. 17.03.12 12:27
« Re: GTI - oblíbený objekt prznění
Tady jsem hodně na vážkách. Sice je to "klasika" atd., ale reálně při desetitisících kusech to není žádný unikát aneb nedělejme z Golfa GTI Ferrari Enzo. Tohle je mi daleko milejší než běžný dědinský tuning. Tady měl někdo nějaký konkrétní nápad na individualizaci a ač zvláštně, tak alespoň dovedl myšlenku do zdárného konce. Tohle mi příjde stonásobně lepší než veškeré tuningy typu "dáme větší kola, prásknem na to široké prahy a spojler... a vůbec to poskládáme z toho, co najdeme v tuning shopu nebo u benzínky" -
woody-alien 17.03.12 07:10
« Re: Nová Audi A3 - co na ni říkáte?
Audi až na vyjímky (třeba Q7 prostě nemůžu ani vidět) nedělá chyby. Nová A3 vypadá perfektně. :yes: Drží se svého stylu a podle mě designově "vytřískala" maximum možného z tak "malého" auta. Dámský "Golf" ? Možná, já spíš A3 chápu jako druhé auto majitele větší Audiny, takže se to vlastně nevylučuje. ;-)










