RAV 4 100kw nebo 130kw

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota


  • 00 Reagovat !

    foto kastv9

    kastv9 01.11.2009  17:43

    RAV 4 100kw nebo 130kw od roku 2007

    Nevím jakou vybrat, stačí 100kw, která je úspornější, ale zdá se mi to na SUV docela málo nebo jít raději do 130 kw, která má větší spotřebu, ale je silnější a "lépe jede"?
    • 00 Reagovat !

      foto WinDiesel

      WinDiesel 02.11.2009  14:40

      « Re: RAV 4 100kw nebo 130kw od roku 2007

      Nové RAV4 mají 110 kW, jinak skutečně u starších stačí 100 kW a má nižší spotřebu. Extrémním případem je dovoz z Rakouska, kde se s RAV4 nabízí i 2litr 81 kW, pro spořílky, nicméně 2litr je vůbec nejlepší.
      • 00 Reagovat !

        foto kastv9

        kastv9 02.11.2009  16:40

        « Re: Re: RAV 4 100kw nebo 130kw od roku 2007

        ok, řeším spíš, zda nemít o 1,5 l větší spotřebu u 130 kw a větší pocit jistoty při předjíždění a výkonovou rezervu, když pojedu s naloženým autem a boxem na střeše. Jaká jsou rozdíly ve spolehlivosti?

        To Marikovec: i já bych bral automat, ale v naftě není a benzín nechci
        • 00 Reagovat !

          foto Marikovec

          Marikovec 02.11.2009  17:11

          « Re: Re: Re: RAV 4 100kw nebo 130kw od roku 2007

          V cechach neni automat v nafte? Lebo v Sk ho mame, cena 31.600,- EUR. Inak aj ja som dlho odmietal pomyslenie na benzin, ale ked som sa povozil na tom novom 2,0 s automatom tak som bol velmi milo prekvapeny.

          Spolahlivost - v servise Toyoty ma vyslovene odradzal chlapik od 130 kw D-Catu, pretoze sa kazi a ma udajne velke straty oleja
        • 00 Reagovat !

          foto WinDiesel

          WinDiesel 02.11.2009  17:21

          « Re: Re: Re: RAV 4 100kw nebo 130kw od roku 2007

          Pokud je automat v nabídce, bude pouze se střední verzí 2,2 D4D jako u Avensis. 110 kW mi přijde fajn. 130 kW mi přijde jako extrém.
          Spolehlivost motoru po faceliftu 12/2008 je příkladná, reklamace 0. U verze 130 kW přechod z 1800 bar na 2000 bar, vylepšené piezovstikovače. U verze 100 kW přechod na 110 kW a přechod z 1700 bar na 2000 bar a také z aktuátorových vstřikovačů na piezo. Vidím tady největší posun - na vyspělých trzích se může objednávat 110 kW a 130 kW jako D-CAT, u nás je myslím 110 kW s DPF a oxidačním filtrem.
          • 00 Reagovat !

            foto kastv9

            kastv9 02.11.2009  18:19

            « Re: Re: Re: Re: RAV 4 100kw nebo 130kw od roku 2007

            To WinDiesel: uvažuji o r.v. 2007, tedy verze před faceliftem, to s automatem moc nejsou, jaké jsou realné spotřeby u obou verzí, s autem najedu ročně teď asi cca. 30tkm, takový mix, jízda po vysočině (proto 4x4)a dálnice tak 50/5O, ty 130 kw jsou i lépe vybavené, to mě taky láká
            • 00 Reagovat !

              foto WinDiesel

              WinDiesel 02.11.2009  18:43

              « Re: Re: Re: Re: Re: RAV 4 100kw nebo 130kw od roku 2007

              130 kW je paráda ale D-CAT spotřebovává pořád trošku paliva, dynamicky se jezdí za stejnou spotřebu jako u konkurence ale když chceš spořit tak to prostě nejde, stále je potřeba trošku paliva na vypalování filtru částic a na redukci NOx. Nekouříš, nesmrdíš ale něco to stojí.
              100 kW má jistě nižší spotřebu a spořit se dá.
              V obou případech ti prolustruji motorovou historii aut která si vyhlédneš. V záruce se měnily vstřikovače u obou verzí, chtělo by se to dozvědět něco o vozidle které si vyhlédneš. To se nesmí zanedbat jinak by Tě to mohlo stát velké peníze - u 100 kW 9000 za vstřikovač a u 130 kW 14000 za piezovstřikovač. Pokud budeš mít zájem, mohu Ti pomoci a předejdeme tomu spolu, mám nějaké možnosti.
              Reálné spotřeby 7,5 / 8,5 litrů 100 kW / 130 kW. Samozřejmě záleží na stylu jízdy ale u 130 kW je jistá spodní hranice a pod tu se nedá jít (cca 6,5, ale to je trápení).
              • 00 Reagovat !

                foto kastv9

                kastv9 02.11.2009  19:10

                « Re: RAV 4 100kw nebo 130kw od roku 2007

                to Win: Dík za nabídku, určitě se ozvu, stále nejsem rozhodnut, uvidím co bude v nabídce a rozhodnu dle stavu. Jinak teď jezdím na mondeu s automatem, ale potřebuji 4x4, jinak max.spokojenost
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 01.12.2009  18:24

      « Re: RAV 4 100kw nebo 130kw od roku 2007

      Zdravim k polemike pri RAVke ci 100kw alebo 130kw diesel ti poviem len tolko ze ak nechces RaVku pouzivat ako tazne vozidlo na 2000 kg prives tak ber urcite 100 kw. Ja mam 130 kw RAVku a pokial by som za nou netahal asi 30 krat do roka lod s cca 1800 kg tak by som bral 2.0 benzin( neznasam diezle ) ale s tou lodkou sa trapil pri skus jazde aj ten 100 kw diezel. Podstatnou nevihodou pri 130 kw D-CAT motore jeaj nutnost tankovat bezsirnu naftu ktora je o cca 2 kcs drahsia ako normalna. ale ak ju nepouzivas tak sa dost zasiera filter co ma za nasledok zvisenie spotreby o cca 1,5l/100km
      • 00 Reagovat !

        foto WinDiesel

        WinDiesel 01.12.2009  20:02

        « Re: Re: RAV 4 100kw nebo 130kw od roku 2007

        mcbb: obsah síry ve všech naftách v ČR a SR a v EU je stejný. Zvýšení spotřeby o 1,5 l způsobuje nekvalitní nafta s nízkým cetanovým číslem.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 02.12.2009  15:11

          « Re: Re: Re: RAV 4 100kw nebo 130kw od roku 2007

          Zdravim
          s tym obsahom siry som si nie celkom isty,lebo pokial viem tak niektore nafty su priamo oznacovane ako bezsirne ( je pravda ze vo vecsine pripadov meju aj vecsia cetanove cislo jediny co vie robit naftu s cet cis nad 60 a je oznacovana ako nafta so standartnym mnozstvom siry je ARAL ),ale samozrejme nebol som v ziadnej rafinerke aby som sa mohol presvedcit na vlastne oci ako sa co robi. Z mojich skusenosti a zo spravania sa D-CAT motoru mi ale vychadza ze tam daky rozdiel bude lebo zvysena spotreba jesposobena ovela castejsim vypalovanim filtra pri pouziti klasickej nafty
  • 00 Reagovat !

    foto Marikovec

    Marikovec 02.11.2009  13:50

    motor

    Pamatam si, ze ked robili test Rav4 s d-cat motorom tak z neho vyslo, ze sa tato silnejsia motorizacia moc neoplati. Cena, vacsia hlucnost, tazsie ovladanie plynu a spojky a spotreba boli veci ktore im najviac vadili. Mna osobne odradila informacia od servisaka, ze motory d-cat sa viac kazia ako D4d. Ja by som siel radsej do mensieho D4D, ked uz by som mal brat naftu. Inak ja som uz viac-menej rozhodnuty pre Ravku s benzinom a automatickou prevodovkou. Je to podla mna najlepsia volba.
    • 00 Reagovat !

      foto WinDiesel

      WinDiesel 02.11.2009  14:44

      « Re: motor

      Kdyby nebyl benzín o 150 tisíc (tedy v našich), uvažoval by jsi možná jinak. Cenová politika Toyoty je plná záhad, diesely s výjimkou 130 kW )do roku 2009) jsou ale opravdu úsporné, takže ten rozdíl probendíš v benzínu, leda že by jsi jezdil 5000 km ročně na což nevypadáš...
      130 kW D4D 2009 a výš je úsporná také, používá se 2000 bar vstřikovacího tlaku a nejmodernější piezovstřikovače. Systém D-CAT byl také vylepšen.
      • 00 Reagovat !

        foto Marikovec

        Marikovec 02.11.2009  15:30

        « Re: Re: motor

        Cenovy rozdiel medzi benzinom automatom a naftou manualom je v Sk iba 10.000,- takze to je vlastne porovnatelna cena. Otazka je iba ci xcem v tej cene automat alebo manual, myslim ze z hladiska komfortu je automat lepsi a naviac sa da hodit aj do sekvencneho "manual" modu. No a keby sme porovnavali naftu automat a benzin automat tak ta nafta je o 100.000 Sk drahsia a pritom ma spotrebu 7,2 kombinovanu a benzin ma 7.5 co je zanedbatelny rozdiel, takze aj tu sa mi zda varianta benzinu zaujimavejsia.
        • 00 Reagovat !

          foto WinDiesel

          WinDiesel 02.11.2009  17:26

          « Re: Re: Re: motor

          Vcelku s Tebou souhlasím jen tím porovnáním spotřeb obou motorů jsi mne rozesmál. Vidím že patříš mezi ty, kteří věří papírovým hodnotám - (to jsou ideální hodnoty, kterých se v praxi nedá dosáhniout).
          Takže až na to šlápneš v automatu, tak se s tímto velkým autem připrav na minimálně 9,5 l/100 km. U dieselu to bude těsně pod 8 litrů.
          O tom jsem mluvil, některé věci se nedají ošidit.
          Např. u Subaru jezdí ve Foresteru boxer diesel za 7 a benzín, který je slabší, jezdí za 10. To je se stálým náhonem na všechny 4 realita a u RAV4 to nebude příliš rozdílné.
          • 00 Reagovat !

            foto Marikovec

            Marikovec 02.11.2009  17:55

            « Re: Re: Re: Re: motor

            Nuz ale ked hovorime o spotrebe a tie auta zrovna nevlastnim, tak mozem vychadzat iba s papierovych hodnot. Nieco sa da usudit aj od udajov, ktore daju znami - napr. kamaradka ma ravku 2007 D4D a spotrebu ma 6,7 a to jazdi ako blazniva, takze s tymi 8 l akosi nemozem suhlasit. Ako je to u CVT v Ravke realne to neviem, pretoze zatial nepoznam nikoho kto ju ma. Ale tu na fore je napr. jeden manik a ten ma rovnaku motorizaciu v Avensise a spotrebu 6,8. Tak nech ma to suvko o 1 liter viac to je 7,8, alebo cert to ber aj 8 aj tak je to super spotreba
            • 00 Reagovat !

              foto WinDiesel

              WinDiesel 02.11.2009  18:46

              « Re: Re: Re: Re: Re: motor

              Já jsem spíš pesimista, jsem rád že kamoška jezdí za tak málo. Sám jsi to řekl !!!!! U dieselu mohou i ženské jezdit úplně pitomým jízdním stylem a auto se jim nepomstí. Benzín se nedá ošálit, věř mi, bude to kolem 9.
              Ale kdo se chce spálit, spálit se musí. Nicméně pořizovačka v benzínu je dobrá a automat taky.
            • 00 Reagovat !

              foto kolmar

              kolmar 02.11.2009  19:39

              « Re: Re: Re: Re: Re: motor

              Outlandera si skusal? tusim si minule spominal, ze sa chystas, vsak?

              Spotreba bude vzdy vyssia ako pise Win. No je to neskutocne relativne od jazdneho stylu. Napr. jeden pan s Foresterom dosiahol spotrebu cca 4.5 l, ale to vyslovene bola rychlost kamionov, nad 80 asi tazko, inak za 6,5 to chodi v poho - asi najuspornejsei SUV.

              Ak tu ravku kupis, tak po par tis. ju hod na auto.cz je to urcite zaujimava kombinacia pre viac ludi :-!
              • 00 Reagovat !

                foto Marikovec

                Marikovec 02.11.2009  20:23

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: motor

                Dobre sa pamatas. Este som ho nevyskusal, akosi som este nemal kedy, ale kupovat to budem az niekde v decembri/januari takze este je cas, urcite ho vyskusam. Inak ceny este idu dole. Forester je napr. teraz o 16 percent lacnejsi (akcia). V Cechach je zase akcia na Ravku a dufam ze nieco podobne hodia kazdu chvilu aj u nas. Je to velmi mile, nakoniec ta Ravka s automatom bude este hlboko pod 800.000,-
                • 00 Reagovat !

                  foto kolmar

                  kolmar 02.11.2009  22:30

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: motor

                  >:D :yes: super, tak skus pockat, mozno sa ti oplati, hore by ceny nemali ist aby si lutoval vsak? a ak nie tak klasika - januar/februar auta s minuleho roku za slusnu cenu!

                  Potom sa ozvy ako si dopadol/rozhodol...
                  • 00 Reagovat !

                    foto Marikovec

                    Marikovec 17.11.2009  17:09

                    « Re: motor

                    Servus Kolmar, vcera som bol pozriet toho Outlandera a mam z toho take zmiesane pocity. Vonkajsimi rozmermi je jednoznacne vacsi ako Ravka a na zadnych sedadlach je urcite viacej miesta. Objem batozinaku som si teda vobec neni isty ci je viac ako pri Ravke (uvadzaju sice hodnotu 882 ale to je nabeton rozmer az po strop a nie po plato, pretoze vizualne sa mi to vidi priblizne rovnake, mozno o trochu viac) Ak aj ma batozinak na dlzku o trochu viac, tak je dost divne uzky - zuzuju ho hlavne blatniky z vnutornej strany. Miesto pre vodica a spolujazdca mi pripada rovnake ako u Ravky co do sirky. Pre nohy tam moze byt viacej miesta ale ako som uz pisal s tymto zrovna ja problem nemam pretoze nemam 2 metre vysku. Dost sa mi paci ta kozou obtiahnuta palubovka - to je fakt pekna vychytavka. Celkovo interier ma velmi pekny, urcite lepsi ako ma Forester. Co ma ale dost znechutilo sú vyssie ceny ako pri Ravke, ale hlavne mi hovoril predajca ze velke percento suciastok u Outlandera pochadza od peugeot-citroen a to vratane dieslovych motorov. Toto ma vyslovene odradilo, chcem si kupit japonske auto a ked polku Outlandera robia zabozruti tak to vlastne ani nie je japonske auto. Toyota a Subaru maju svoje motory takze radsej budem rozhodovat medzi tymito znackami. Ako som povedal - ak da do konca roka Toyota akciu na ten benzin s CVT prevodovkou tak to beriem. Ak nie tak to sa uz viac oplati brat toho forestra boxer diesla za tu akciovu cenu aj ked to je iba manual. Kua keby tak este dali Subaraci do lesnika ich novu CVT-cku s 2,5 benzinom tak neviem neviem...zase by som mal problem sa rozhodovat.
                    • 00 Reagovat !

                      foto kolmar

                      kolmar 17.11.2009  23:10

                      « Re: Re: motor

                      Zdravim, tak batozinak a priestor nechajme bokom...o tom sme uz popisali. Coze ti povedali v Mitsu? na tom aute je Francuzke iba agregat 2.2 HDI, nic viac!!! Cele auto je vyvijane v Japonsku, podvozok aj napr. prevodovka je japonska... cize ostal len agregat. No dava sa tam aj 2.0 od VW (toho sa ja vyhybam oblukom) alebo 2.4 MIVEC - bendzin, tiez z japonska... a da sa kombinovat s automatom!!! no cenu racej nezistujem :-|

                      Inac, skusal si aj jazdit? lebo mna to auto svojim kompromisom medzi komfortom a jazdnymi vlastnostami, slusnym riadenim a radenim s tym zabozruckym motorom prekvapilo...

                      Tak ci Forester, alebo RAV-ka, tak urcite to neolutujes, mne ako som pisal na Ravke vadil najviac pristor, no kedze ty nesi dlhan ako ja tak asi neni o com, je to velmi kvalitne auto.

                      PS: este je tu variant Outback s 2.5i a CVT ?? ci to uz mimo misu?
                      • 00 Reagovat !

                        foto Marikovec

                        Marikovec 17.11.2009  23:28

                        « Re: motor

                        No celkovo ten typek v showroome bol nejaky divny. On teda tvrdil ze tam je kopec veci francuzskych okrem toho motora. O benzinoch viem ze su od nich. K tomu cvt no co ti mam povedat... Dava sa tam ale ked ti sam predajca debilko povie ze to je onicom motor a ze o tej prevodovke vlastne nic nevie tak co si ma clovek o tom mysliet? inak je drahsi od Toyoty o 20 litrov. Jazdit som neskusal lebo predajca s tym mal nejaky problem ze teraz sa to akurat neda (a naviac mali k dispozicii iba diesel s automatom ktory stoji melko a to je vlastne pre mna cenovo pase.) Proste vravim ze som bol z toho mierne znechuteny.
                        • 00 Reagovat !

                          foto kolmar

                          kolmar 17.11.2009  23:43

                          « Re: Re: motor

                          Madonna... mozes mi prezradit v ktorom showroome si bol? Ja bol este pred rokom v PO a hoci som mlady chalan hned som skoncil v aute a jazdil... a ziadne neda sa... neviem a o nicom som od neho nepocul.
                          Prave naopak, ten motor ja osobne nepoznam, no napr. jeden pan diskuter (naozaj) co dlhe roky ma nieco s Mitsu a dost sa v tom rozumie hovoril, ze ak skusal Outika s tym Mivecom tak to vraj islo naozaj paradne... tak teraz neviem komu verit...

                          Ja sa chystam "pretiahnut" CX-7 s dieselom... tak som zvedavi, no cena je tam brutus - 33 tis!
                    • 00 Reagovat !

                      foto Cico

                      Čičo 17.11.2009  23:47

                      « Re: Re: motor

                      Žabožrúti nerobia polku Ouťasa - bol kompltne navrhnutý a vyrábaný je by Mitsu. Ale zatiaľ nemajú vlastný dieselový motor, takže 2,0 je klasické TDI od VW, 2,2 je HDI od PSA, s ktorým spolupracuje a vyrába pre nich súrodencov Outlandera - P4007 a C-Crosser. Ale v dohľadnej dobe sa pripravuje vlastný 1,8 DI-D.

                      A Outlander je kus väčší ako Ravka - +11 cm rázvor, +30 cm na dĺžku...
                      • 00 Reagovat !

                        foto kolmar

                        kolmar 17.11.2009  23:57

                        « Re: Re: Re: motor

                        niekto tvrdil, ze uz sa 1.8 DI-D testuje... no parametre su este nezname... tak som zvedavi...lebo pod 150 k je podla mna na taketo SUV malo...
                        • 00 Reagovat !

                          foto Cico

                          Čičo 18.11.2009  00:04

                          « Re: Re: Re: Re: motor

                          Málo na čo? Maximálka je u nás 130. A na ostatné potrebuješ skôr „krouťák” ako výkon.

                          Naši otcovia pobehali v škodovkách s 50 koňami celú Európu...
                          • 00 Reagovat !

                            foto kolmar

                            kolmar 18.11.2009  00:34

                            « Re: Re: Re: Re: Re: motor

                            Diky... to mi hovori aj otec... to si mozes fakt odpustit. Ja jazdim na Fabii, co ma 100 k a ide 180... myslis, ze do SUV by som bral nieco co ma 120?? jazdil som Ravku a diky... pre mna malo, proste chcem dostatok vykonu a krutaku na obehovanie... mne sa napr. novy i-DTEC v Accorde co ma 150 k zdal malo... no novy 180 konovy som zatial neskusal...a v blizkej dobe nehrozi ;-\

                            Proste ak mam plne auto a prives vzadu tak nerad som ak ma kamiony obehuju...to je dalsi dovod...
                            • 00 Reagovat !

                              foto Marikovec

                              Marikovec 18.11.2009  09:26

                              « Re: motor

                              Tak aspon sa mi potvrdzuje ze ten predajca trepal kraviny. Bol som v Blave, tam sa v niektorych showroomoch spravaju trochu divne, hlavne ak nemas vyholenu hlavu a na krku Ti nevisi 10 kilova zlata retaz. Ja osobne si myslim narozdiel od debka predajcu ze benzinovy motor od Mitsu (ma objem 2,4, nie 2,5) v kombinacii s tou CVT nie je vobec zla volba, ma celkom fajn parametre aj spotrebu. Naviac o benzinovych JP motoroch sa vseobecne vie ze su velmi dobre a spolahlive. Podla mna ten kec ze je to onicom motor prameni s klasickej vlastnosti predajcov v poslednej dobe ze za kazdu cenu chcu kazdemu nanutit naftu a kecaju tie kydy o tom aky je naftak uuuuzasny lebo ma nizku spotrebu a hlavne obrovskyyyy krutaaaaak. A mam take podozrenie ze o tom benzinaku ani moc nevedia aspon ten v mitsu sa teda moc nechytal. Trepal tam o tom, ze rozdiel v spotrebe je aj 3-4 litre, ale ked som tabulkovo porovnal spotrebu pri benzine a nafte automate tak rozdiel je 1,5 litra/100 km z coho bol ocividne prekvapeny. Cenový rozdiel je 120.000,- Sk takze nech mi nikto nehovori ze sa ta nafta az tak super oplati. Krutak je sice pekna vec, ale v podstate je dobry hlavne na to aby auto dobre tahalo aj v nizsich otackach a nemusel si podradovat, cim zase hlavne setris palivo. Nie som si taky isty ci je az tak dolezity pri predbiehani. Ja napr. zatial jazdim na Ignise, ktory ma motor 1,3 VVT a krutak skoro ziadny hehe. Napriek tomu sa s nim predbieha fantasticky, staci si iba podradit aby motor isiel do otacok a zrychlenie je naozaj vyborne. Ja proste ten maly krutak vnimam hlavne v tom ze musim castejsie podradovat a pri pomalej jazde do kopca ma zase nuti viac namahat spojku, co vsak pri automate clovek neriesi, preto mi nevadi ze napr. ta Ravka v benzine a automate ma mensi krutak ako nafta.
                              Ale zas teraz som si precital tvoju poslednu vetu ze s tym chces tahavat prives, tak tam je asi fakt vhodnejsi ten naftak. Ja budem max vozit bicykle, vozik fakt iba vynimocne.Inak ten automat u naftaku nevyzera zle a podobne ako CVT ma tiez pod volantom packy sekvencneho radenia. Len ta cena je strasna.
                              Ty jazdis na Fabke? sak som si myslel ze si toho Outlandera kupil, to som potom nejak zle pochopil.
                              Cico, je pravda ze nasi otcovia behali v skodovkach no ale to bolo preto lebo nic ine sa proste nedalo kupit. A aj na ne sa cakalo neskutocne dlho. Ale to ti uz nepovedia ako casto sa stavalo, ze na ceste do Juhosky alebo Bulharska/Rumunska (to je totiz ta cela europa o ktorej pises) sa im dojebabrali a museli s nalozenou rodinou to riesit niekde v horach balkanu bez pomoci. Na 120 L som jazdil od 1994 do 2001 a podla mna to je jedno z najhorsich aut na svete. Chvala bohu ze uz odchadzaju do vecnych lovist tieto hnusne popolnice.
                              • 00 Reagovat !

                                foto kolmar

                                kolmar 18.11.2009  12:18

                                « Re: motor

                                Tak aby bolo jasne, Outika som nekupil...fakt nie...zatial riesim ine problemy a auto najskor o 2 roky, no vsetko zalezi od prace/podnikania...

                                Ten motor v Ignise/Swifte je fakt dobry :yes: no nieco podobne ako mojich 74 kW vo fabe. Od spodu nic az ked krutis tak ide - casto pri predbiehani tocim cez 6000 ot/min. Mam rad vysokootackove bendziny...do osobakov :yes: , len do SUV viac sklulim po viac poruchovej nafte... nielen pre spotrebu , ale aj pre krutak. Ak ty neplanujes jazdu v terene, ani sem-tam tahat prives (dnes ma caka drevo :-) tak myslim, ze bendzin lacnejsi o 120 tis. je super volba... ale ak ta pribrzdi kamion v stupani, tak rataj s tym, ze to HDI bude na vrchole prvy... ale o to ti asi vobec neide...

                                Ked pojdes okolo tak sa skus zastavit inde...len z * co ti povedia!

                                [odkaz]
                                • 00 Reagovat !

                                  foto Marikovec

                                  Marikovec 18.11.2009  13:07

                                  « Re: motor

                                  Ja som rad ze zakladne nezazivne veci ako byvanie uz mam poriesene a mozem sa venovat uz takej uslachtilej a bohumilej cinnosti ako je kupa noveho auta :-)

                                  Inak osobne si myslim ze pri jazde v terene a staci aj polna cesta na ktorej su popadane kamene a vacsie konare ktore musis prekonavat Ti nestaci ani ten krutak dieselu, tam sa pyta vyslovene redukcia. Bez redukcie tam musis aj tak stale namahat spojku, alebo ist prilis rychlo a riskovat ze si dodrbes podvozok. Skusal som to napr aj s Foresterom, ktory v nafte nema redukciu a musel som tam riesit spojku, aj ked zrejme menej ako by to bolo pri benzine.
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto kolmar

                                    kolmar 18.11.2009  16:16

                                    « Re: Re: motor

                                    tak lesnik nema redukciu pri boxer dieseli?? to uz nevim a nemam cas to zistovat... musim bezat.

                                    Skor som myslel ako teren, nejaky ten kopec a tak... kde ten krutak pomana naozaj lepsie... ale bez redukcie sa ta spojka bude katovat proste vzdy...a krutak pomaha aj v blate, kde potrebujes sili viac...
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto Marikovec

                                      Marikovec 19.11.2009  10:44

                                      « Re: motor

                                      Boxer diesel nema redukciu. Je to skoda.
                                      • 00 Reagovat !

                                        foto Slavek-TDM

                                        Slavek-TDM 19.11.2009  13:40

                                        « Re: Re: motor

                                        Turbomotory Subaru nemaji redukci - asi by to pri plnym rejdu a knedliku poskodilo diferencialy.
                                        • 00 Reagovat !

                                          foto kolmar

                                          kolmar 19.11.2009  14:47

                                          « Re: Re: Re: motor

                                          ak tie diferaky zvladnu 3.0 R, dokonca aj lamela ktora pri katovani smrdi o dusu to prezije... tak by podla mna prezil aj ten diesel s redukciou - neni velmi ucinna...
                                          • 00 Reagovat !

                                            foto Slavek-TDM

                                            Slavek-TDM 20.11.2009  10:02

                                            « Re: Re: Re: Re: motor

                                            Na subaruclubu se pise uz o dvou lidech, kteri ocesali svuj zadni diferencial - udajne hlavne na sprintech a s jen lehce zvysenym vykonem oproti serii. Redukce ma 1.4-1.5 a to je si myslim dost...
                                            • 00 Reagovat !

                                              foto kolmar

                                              kolmar 20.11.2009  22:04

                                              « Re: Re: Re: Re: Re: motor

                                              Podla mna je poriadna redukcia 1:3... vysada extremnych je 1:4 - ako defik, ci Wrangler Rubicon.

                          • 00 Reagovat !

                            foto

                            "-- skrytý --" 03.12.2009  10:05

                            « Re: Re: Re: Re: Re: motor

                            na co? vzdyt dneska ma 150k skoro leckterá dodávka....a zkus si jí pak předjet, když jedeš plně naloženej na hory a ona před tebou jede prázdná....já nevim, ale moji rodiče do Evropy nesměli, ale na předjetí 1203 ti šáde stačí...to je pravda.
                            • 00 Reagovat !

                              foto Cico

                              Čičo 03.12.2009  18:17

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: motor

                              A načo potrebuješ predbiehať prázdnu 150koňovú dodávku keď si plne naložený? Len preto, že to je dodávka a tvoje ego také niečo neznesie? ;-\

                              Pokiaľ viem, tak aj u vás je maximálka 130 km/h - naozaj nechápem, načo ti je 300 koní...
  • 00 Reagovat !

    foto Josef123456789

    Josef123456789 25.02.2015  10:16

    Už nikdy Toyotu.

    Když v Toyotě auto prodávají,tak toho naslibují - prý záruka na prorezivění 12 roků. Po 9 létech mi prorezl na karoserii úchyt předního pravého tlumiče. Auto má všechny servisní kontroly a přesto mi po dlouhých jednáních nebyla závada uznána. Prý podle manuálu výrobce se to jen natře nějakým odrezovačem a nastříká - ovšem za to chtějí (zloději) 7.500,- Kč. Zlatá Škodovka, tam svému slovu dostojí a prorezlý kus vymění. Proto radím nekupujte si TOYOTY.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…