BMW 320si (Wii-Jay)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
ypsilon 18.01.11 16:48
« Re: M3
jee,tak to bude zase MoDo :-) ..jinak o tech galferech+ferodo ds jsem taky slysel a ted mi jeden kamos ze slovenska,co prodava dily rikal o ebc+keramicky desky ;-)
jak to vypada wii s tim zceknutim?kdyztak zavolej ;-) ..jinak ten seznam jeste bohuzel nemam v ruce,stale cekam ;-\ -
Wiii 18.01.11 16:25
« Re: M3
Brzdy řešim teď, jelikož auto co jsem se na nej už byl podívat bude potřebovat nové kotouče a nové destičky. Jinak bych to taky neřešil jako první věc - súpíš jsem to bral, že když už se budou měnit, tak by se to rovnou vyměnilo za to co tam bude do budoucna potřeba. Nejdřív se to auto musim naučit ovládat, pak přijde na řadu odlehčování. ;-) :yes: -
Asphalte MoDo 18.01.11 11:09
« Re: M3
Nebo me napadlo... koukni treba na brzdy amaterskych zavodniku rally kdo na aute bude mit xyz nebo d2...?
Nejdriv bych to odlehcil co ti srdce dovoli, coz je bud zadarmo, nebo to bude neco stat, zalezi jestli budes chtit treba vyrezat kufr nebo dalsi dily. Dal bych tam dal jine sedacky. Nechal bych upravit samosvor na vetsi svornost a jeho stalej prevod aby to vic akcelerovalo. Dal stabilizatory HR, nejaka rozpera a tvrdy silentbloky se taky budou hodit, koupil semislicky a pak už to bude chtít ty brzdy. Stačí kotouče galfef a destičky Ferodo DS3000, s tim bych vymenil brzdovy hadice a poradnou kapalinu. Auto bude lehky tak to zvladne. Nasleduje podvozek HR a hydraulicka rucka. To jsme porad na hranici jezdeni po silnici. Pak uz jen ram, laminatovy casti karoserie a makrolonovy okna.
Výfuk, motor, sání nic dělat nemusíš, to jsou zbytečně drahý úpravy co moc koní nepřinesou. Odlehčit je levnější a dává to víc.
Ceny brzd zjistis tady: www.brzdy.cz
To ostatní tady: [odkaz] -
Wiii 17.01.11 19:55
« Re: M3
To jsem rad ze to je i takto >:D >:D Ale hlavně jsem si řekl, že nechci auto starší nez z roku 2000 a E46 se mi prostě zamlouvá více! :-) :yes: :yes:
Jinak budu jen rád, když mi s úpravama pomůžeš - ale nebude to celé naráz jako v případě Corsy... Bylo by to i divné, kdyby ses neúčastnil lazení jakéhokoliv auta na MoDu >:D >:D :yes: :yes: :yes:
BTW: Kolik tak myslíš bude potřeba na kvalitní přední brzdy na E46? -
Asphalte MoDo 17.01.11 19:44
« Re: M3
co co jde pro wtcc neni to same jako pro tebe. XYZ je stejna vyroba jako D2, oboje jsou to kopie kvalitnich systemu ALE. Pokud na tom nebude stoptech, wilwood, ap racing tak to nema smysl. Vis jak brzdi Corza (nevim jestli jsi to nekde videl), tak jsou to desky ferodo P 2800 a kotouce galfer. A probrzdi cokoliv serioveho az po 911 turbo. to neni o velikosti kotouce, ale o kvalite a hlavne o destickach. -
-
Asphalte MoDo 17.01.11 19:34
« Re: M3
proste to je cina z ciny, jako problem je v kvalite materialu a rozhodne to nebude brzdit lip nez origo brzdy v poradku. driv rozhodne nezastavis, jen to nemusi zacit driv vadnout, ale muze. kvalitni desky a kotouce jsou lepsi reseni, nez nejaky kit. -
Wiii 17.01.11 19:15
« Re: M3
Ano manuál je jasná volba ;-) Ojetý SMG bych asi neriskoval, přeci jen bude asi náchylnější - už jen ten Launch Control co tam je asi nebude žádný med pro tu převodovku!! ;-\ A co člověk ví jak často se Launch Control používal :-) A ani mě SMG neláká, mám rád spojku - teda aspon na okruhu >:D
No ted bude nejakou dobu tak jak ji koupim. Hodne to zalezi na tom, jakou vyberu. Na jednu jsem se byl divat a ta nutně potřebuje výměnu předních brzd - kotouče jsou už ohoblované - už jsem i koukal - přední komplet - plovoucí XYZ 355mm 6-ti pístový 34tis bez daně nebo to samé, jen dvoudílné za 30tis bez daně... ;-)
Další úpravy popřípadě až v průběhu sezóny :-)
Hele předběžně jsem volal Gumajzovi, ze by jsme se na to zajeli podivat ve ctvrtek, ale asi to budu muset zrusit a posunout az na zacatek unora - nebudu ted mit cas na zarizovani ohledne noveho auta ;-\ :no: :no:
Jinak se seznamem nespěchej, však víš jak to je viz. - :yes: :yes:
Asphalt:
A myslíš že jít do stejné velikosti kotoučů jako tam jsou z výroby (325mm) a brzdiče nechat origo , jen do na ně dát lepší desky?! Nebo vzít třeba kotouče na CSL (345mm) a tím pádem asi upgradovat brzdiče na 6ti písty plus pak ty destičky? ;-) Jestli by to vůbec mělo smysl...
Přední kotouče Galfer na M3 jsou za 22tis a na CSL 23tis, ale zase je tam navic 2x ten brzdic, ktery asi taky nemuze byt zadne šmelo... ;-\ No a destičky pochopitelne budou asi taky drazsi...