BMW 320si (Wii-Jay)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Wiii 07.02.11 20:24
« Re: Něco od Sysoje
Jinak ted mi doslo co to tam v té části mele o TDIčkařích >:D >:D Všaj je všeobecně známo, čím pan Sysel Psojed jezdil a co s tím autem provedl za nechutnost!!
"...koncernové či podobné 4válcové TDI s "brutálním" krouťákem nebo...." "...malá podskupinka s vozy ne moc drahými a za každou cenu výstředními..." U to začínám chápat, pan Sysel nám dává svuj popis!!! [odkaz] (Syslíkova ex silniční střela) No pletu se snad? >:D >:D :no: :no: -
Ajin(MoDo Team) 07.02.11 16:35
« Něco od Sysoje
Nedávno jsem se u Thomasina zajímal, kde je recenze na GT-R, tady jsem pod Liborovou recenzí na X3 z Auto.cz našel Sysojovu odpověď, tak si kluci přečtěte co jste zač:
02.02. 00:53 Sysoj Psojič
Pár lidí mi na SZ napsalo, proč jsem odstranil recenzi svého Nissanu GT-R. Po půl roce, kdy jsem sem zavítal a početl si, jsem se neopanoval, nedokázal se nepřihlásit a neodpovědět všem veřejně a najednou.
To se stalo proto, jaká je tu koncentrace Z M R D Ů ! ! !
Když zde po čase čtu v poho recenzi a pak v zápětí reakce, je mi jasné, proč kolem sebe denně potkávám takové množství chudáků.
Omlouvám se výjimkám, které jako obvykle potvrzují pravidlo, ale tohle tady je děs. Sonda do naši motoristické veřejnosti, jak prase.
Záměrně se nezapojím do diskuse, protože je to zbytečné.
Nevím, proč si utkvěle představuji, že mají tito zdejší kverulanti koncernové či podobné 4válcové TDI s "brutálním" krouťákem nebo v horším případě nějaké staré harampádí libovolného typu (+ malá podskupinka s vozy ne moc drahými a za každou cenu výstředními).
Asi je to dlouhá geneze párování výrazů obličejů řidičů s vozidly, ve kterých jedou a představou, jaká chátra tu píše :no: -
Thomasino 06.02.11 23:42
« Re: jarní oživení
Tak já vám pak v dubnu řeknu, jak se chovají na živo a jak se mi zdají proti Potenzám RE050 ;-) :-) A už se kluci nehádejte :-!
WII - už jsem taky prošel za ty roky hodně testů a koupil hodně pneumatik, ale mohu říct, že testy většinou nekecají, zvláště pokud se v různých testech objevují na špici ty samé gumy ;-) Vybírám si podle nich a také mám možnost občas jezdit na služebních autech na průměrných a podprůměrných gumách (Dunlop SP01, Kleber zimní i letní, Barum apod.) a troufám si říct, že rozdíly jsou opravdu poznat :-) Samozřejmě drobné detaily nepoznáš, pokud nepřezuješ z jedněch pneu na druhé pneu hned za sebou a nemáš mezi tím zimní sezonu... Po zimě se zdají každé hlučné, tvrdé a "perfektně sedící" v zatáčkách >:D >:D -
white label 06.02.11 23:21
« Re: jarní oživení
To myslíš vážně s tím 318i... :-O
Já OSe neznám, přesto nechci nijak zpochybňovat jeho osobní zkušenosti, proto jsem se ho taky nejdřív normálně zeptal, jestli si je těmi CSC5 jistý a v jakých rozměrech a na čem to zkoušel...
Díval jsem se pro jistotu znovu na tu specifikaci a je to opravdu tak:
Rychlostní kategorie ZR
Průměr ráfku: 18" – 23"
Šířka pneu: 225 – 325
Profilové číslo: 40 – 25 -
Wiii 06.02.11 23:16
« Re: jarní oživení
Ok, kolik lidí s C63 AMG jezdí na okruh a kolik jich na okruh nikdy nepřijede? ;-) Zrovna C63 AMG si ani jednou nevybavuju ;-) Uvidíme jak to myslel OS, je taky možné že to myslel úplně jinak.. BTW, bylo to na E90 318i >:D Tak jestli nedokázala fungovat ta guma na okruhu na tomto voze, pak jsem zvědav jak bude fungovat na něčem rychlejšim ;-)
Jinak já tyhle testy fakt moc neberu... ;-) Osobně radši dám na OSe, s kterým se znám a který ji vyzkoušel naživo, než na to co napíšou v jakémsi testu ;-) -
white label 06.02.11 23:08
« Re: jarní oživení
Ano, ale testy sportovních pneu se běžně dělají na uzavřených tratích, případně okruzích (neříkám, že hned deset kol v kuse a "nadoraz") a zrovna CSC5 není úplně běžná sport. pneumatika, jako je spíš právě třeba CSC/CSC2/CSC3. Ty ani přímo nenahrazuje (spíš doplňuje) a třeba na rozdíl od nich se ani nemá dělat v menších rozměrech (minimální šířka 225, minimální průměr 18" a maximální prof. číslo 40) a má "individuálně zakomponovány specifické požadavky pro přední a zadní nápravu" (ano, brát s marketingovou rezervou). To že je testovali zrovna na AMG C63 asi taky trochu naznačuje, že nejde o úplný "meinstream" mezi letními pneu. Pokud by se s takovou pneu nedalo (i na okruhu) slušně brzdit, nebylo by to zrovna u takové pneu příliš akceptovatelné... ;-) -
Wiii 06.02.11 21:53
« Re: jarní oživení
Já neřekl že je odsuzuju, ale nebrat názor novinářů jako dogma!! To je to co chci říct!!! ;-) :yes:
Jinak okruh je epizoda sama pro sebe - pochybuju, že novináři testují pneumatiky při takových provozních teplotách, jaké mají při jízdě na okruhu... ;-) Takže metodika testů pro použití na běžné silnici může být pro ně výhodná, ale při extrému čili na okruhu to může být propadák ;-)
A pro nás co to používají i na okruhu a je to pro nás důležité je to hodně podstatný poznatek ;-) -
white label 06.02.11 21:47
« Re: jarní oživení
Neboj, já je časem určitě vyzkouším, jsou to jedny z mála Conti, které zatím "osobně neznám". Pokud ve srovnávacím testu 7mi obdobných pneu různých značek, označí ti "tupí novináři" něco za silnou stránku, doporučuješ raději věřit pravému opaku, jen na základě jednoho názoru v diskusi na netu... ;-) >:-[] -
white label 06.02.11 20:49
« Re: jarní oživení
OS
Byly to určitě CSC5? Zrovna "brzdy" totiž mají být jednou z nejsilnějších stránek téhle pneumatiky. Jaký to byl rozměr a na čem jsi to testoval?
Německý magazín Auto Bild sportscars (číslo 4/2010) testoval 7 různých značek vysokorychlostních letních pneumatik. Použit byl mix rozměrů 235/35 ZR19 (přední osa) a 255/30 ZR19 (zadní osa) na vozidle AMG C63.
Hodnocení ContiSportContactTM 5 P: "vorBILDlich" (vysoce doporučená)
O pneumatice ContiSportContactTM 5 P:
+ nejlepší brzdy na suchu i mokru
+ stabilní a vyvážené jízdní vlastnosti na suchu
- tendence k přetáčivosti na mokru
"Nová ContiSportContactTM 5 P stanovila nová měřítka při brždění na suché i mokré vozovce, a přesvědčila stabilním chováním při jízdě na suchu."
"Brzdi ... a zastav!
ContiSportContact 5 P u mě vyhrála na celé čáře,
díky krátké brzdné dráze!“
Roman Fenners
General Manager, Development & Buying
AC Schnitzer
A division of Kohl automobile GmbH -
Wiii 06.02.11 20:41
« Re: jarní oživení
Vzadu je rozměr 255/40 R18 a ten je problém a vpředu 225/45 R18, což nabízí každý ;-) Víceméně mi vychází pouze ty Yokohamy, ale možná jsem zapomel na nějakou značku - drahé značky jsem ani nezkoumal.. dokonce ani PilotSport CUP neni v tech rozmerech ;-\ :no: Ale možná hledám špatně ;-)