BMW 320si (Wii-Jay)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Thomasino 13.02.11 21:36
« Re: E kupé
Steven, tvá partnerka má jen 155 cm ?? :-O To bude asi ještě pod zákonem, ne? ;-) :-)
Je tam vzadu málo místa na nohy, nebo na hlavu? Na hlavu bych to chápal, je to kupí a tudíž místo vzadu tak pro děti, ale pro nohy by tam mohlo být trochu místa, pokud měříš tak do 185 cm :-! Měli tam vystavené i CLS? ;-) Kolik je vzadu tam místa pro porovnání? -
positivemind 13.02.11 20:16
« E kupé
Tak jsem se byl v kupé projet, prolezl jsem ho a dojmy jsou následující...
Je mnohem menší, než jsem čekal (jestli bude C-kupé ještě menší, asi nebude mít zadní sedačky).
Jestli vám někdo někdy tvrdil, že si sednete dozadu, asi ujížděl na nějaký famózní droze. Škoda, že jsem nevyfotil, jak to tam vypadalo :-) (i když bych si za partnerku sedl, ale ta má na výšku 155 cm).
Interiér mi nepřijde totožný s klasickou třídou E - je menší (užší). Nepřipadal jsem si stísněně, ale v současným autě mám víc místa na šířku.
Jel jsem s 250GDi, jede to nejlépe, jak 1.8 turbo může. Kdybych to auto kupoval partnerce, klidně bych tam nechal tenhle motor. Bohužel to má jen pětikvaltový automat, sedmikvalt by byl lepší.
Jízda je moc příjemná, tak moc, že mi tep klesl pod smrtící úroveň. Perfektní polykač kilometrů. Interiér sice působí stísněněji, přijdete si ale mnohem blíž autu - verze se silnějším motorem a sportovním podvozkem musí být zábavná :yes:
A já se pořád nerozhodl mezi E500 a E350cgi... asi co zrovna přistane v jaké výbavě. A do E500 si dokážu představit doinstalovaný samosvor >:D
Z čeho jsem v rozpacích:
šířka interiéru
Co se mi líbí:
auto vyzařuje úžasný klid
skvělý a pohodlný cestovák
kvalitní (i když strohý) interiér
Co se mi zrovna dvakrát nelíbí:
místo na zadních sedačkách -
David Silver 11.02.11 21:10
« Re: M3 E46
Wii: Tak to bude asi kurwa brzdit! >:-[] :yes: >:D Teda až je tam dáš samozřejmě.
Joo, tak to máš pravdu, M3 E46 je skvělý nářadí za skvělou cenu :-) :yes: :yes:
Cože? Nemá to zvuk? A já když kolem mě pod plynem projíždí 330d/i nebo 335d/i i bez Performance výfuku, tak se kochám tím krásným zvukem. Ale Performance výfuk to je dělo! Bóóóóóóóóómmmmm prask prask bóóóm :-) >:-[] :yes: Ale M3 je úplně jiný kafe, já vím, jak jsi to myslel :yes: :-) Zrovna v úterý jsem potkal M3 E46, ale se sundaným zadním nárazníkem ;-\ Ale zvuk byl skvělej :-) Rád se koukám na youtube na video driftující M3 E46 v Mostě na sněhu, protože tam ten zvouček je parádně slyšel a navíc je to driftování :-) :-) [odkaz] -
Wiii 11.02.11 20:55
« Re: M3 E46
Kysky:
No to má, tyhle co tam jsou jsou tak 2000km před smrtí a vadnou i na normální silnici ;-\ :no: :no: Ale brzdy z CSL to nejsou >:-[] >:-[] Normální M3 E46 má 325mm 4-píst (doufám že 4-píst, dle teilegrupe.de je tam jen 2-píst) a M3 CSL má 345mm 4-píst.... (mluvim o předku) bude tam něco lepšího... ;-)
Jo týden uvažování o Elise skončil tim, že aby měl Elise smysl, tak by to musel být 111R nebo rovnou Exige a to by jsem se dostali na minimálně dvojnásobek ceny M3 E46 >:D >:D
E92 frčí skvěle, ale nemám tam to nutkání jet rychle - je to pohodlné, je to diesel, je to automat, nemá to zvuk, prostě je to pohodlné GTčko ;-) M3 je jiná - je dravá, krutá a brutální a nutí řidiče sešlápnout a točit téměř do 8000 ot/min je to neskutečný po.rno >:-[] :yes: :yes: -
David Silver 11.02.11 19:52
« Re: M3 E46
Wii: tak to je good že je ve skvělým stavu.
Hodně lidí říká že klasická M3 E46 má docela slabý brzdy, dost si lidi dávají brzdy z CSL, ty co jsou na cestě jsou taky CSL? :-)
>:D >:D No mluvil jsi se mnou v týdnu uvažování o Elisu >:D
PS: co jsi psal Stevenovi... "To nutkání sešlápnout to a frčet je až moc veliké" to jako E92 nefrčí? >:D ;-) -
Wiii 11.02.11 19:18
« Re: M3 E46
Steven:
Bude to víceméně jen okruhové vozítko >:-[] Tak doufam ze vydrží ;-) >:D >:D
PS: Díky ;-)
PPS: Já bych s tím nemohl jezdit každý den - ne kvůli spotřebě, ne kvůli strachu o život, ale proto, že bych rychle přišel o řidičák >:D To nutkání sešlápnout to a frčet je až moc veliké..
Kysky:
Díky, zatim je bez potíží a muj servisák na ni nenašel jediný problém - až na brzdy, ale o tom jsem věděl už když jsem to kupoval - nové a lepší jsou na cestě >:-[] >:-[]
PS: Jak to myslíš s tim o čem jsem uvažoval - já uvažuju pořád nad něčim a tak nevim v kterém týdnu uvažování jsem s tebou mluvil >:D >:D
PPS: em paua >:-[] >:D >:D -
Wiii 11.02.11 15:57
« Re: Dotaz
Steven:
Ano, to je přesně to v čem se esičku vyrovna jen malo kdo ;-)
WL:
Spíš si myslim že bude mít Ochcáfku I vRS... ;-) Ale to je celkem jedno...
Chobot:
Co já vím, tak jedničková Oktávka vRS má 132 kW z výroby ;-) O dvojkovích nevim... tušim ze ta dieselová má 125kW?? Ale jistě to nevim...
Pod zákonem rozhodně není, jen je malýho vzrůstu :-!
Přišlo mi, že málo místa na nohy. S hlavou jsem se svými cca 180cm neměl problém. Ale třeba jsem rozmlsaný ze stávajícího auta, které je větší, takže to nemusí být tak hrozné.
Jinak porovnání šířky třeba proti Peugeotu 407, kterým taky jezdím. E je o celých 10! cm užší (a vzadu chybí to samé pro nohy), což mě dost zaráží - ale je to kupé, auto pro dva lidi (a 4 nouzově), takže to nelze vytýkat ;-)
Teď jsem znova procházel parametry a zas tak malé auto to podle čísel není - asi to úžasně maskuje ten design :yes:
Myslim, že bych si zvykl :-!