BMW 320si (Wii-Jay)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 12.04.11 21:51
« Re: Mrtvo
Jenže z tvých příspěvků to jaksi nevyznívá ;-\
Americká verze sportovního auta?Co to je? :-O :-O
Srovnávat Octavii a a eRko (v oktě jsem jel) je totálně mimo.Skoro mě nenapadá,co mají společnýho,snad koncern a to je asi vše...najet v obou autech do jedné zatáčky tak je jasný,ve kterým bych skončil v remízku,další odlišnosti se mi popisovat nechce,páč každej s elementárními znalostmi to pochopí.
-
JanPribik 12.04.11 21:23
« Re: Mrtvo
OII RS a Rocco R... takhle, s Octavii jsem přetrpěl cestu do Paříže a zpět asi před rokem a Scirocco jsem řídil asi necelou hodinku.
Mají spoustu věcí společného, bohužel mají hlavně společné minusy.
Obě mají: prkenný podvozek, mrtvé řízení, podivné vyvážení a z toho plynoucí masivní nedotáčivost (ano, RS je v tomhle ohledu na tom mnohem hůř než VW).
Z mého pohledu je ale OII RS nejlepší Octavie, kterou jde koupit. Pro člověka, kterému se líbí a chce svižnější motor, tak je to jediná volba. Pokud tedy překousne podivné nastavení podvozku, omezený komfort...
Zase Rocco si někdo může koupit jen kvůli designu (koupi Golfu GTI nebo R chápu ze stejných důvodů jako ORS). Stejné nevýhody a k tomu ještě nepraktičnost. Kdo si vybírá v těchto cenových relacích sportovní auto a nekoupí Mazdu MX5, ten nerozumí autům, nebo kouká spíše na image než skutečné vlastnosti...
Nevím sice, co je Zlatý ventilek, ale narovinu asi jeden dostanu... Zetko je krám! Divné auto kolem skvostného motoru...podivná kvalita jízdy, nedostatečná dynamika... je ale určitě mnohem lepší než 370Z, to už je jen GT a jako sporťák se snaží jen tvářit.
možná jsou moje názory kontroverzní - sto lidí sto chutí - ale zase se opírám o vlastní zkušenosti, sám jsem měl a mám pár zajímavých aut, takže možná nejsem mimo mísu -
Wiii 12.04.11 10:35
« Re: Mrtvo
Mě nadhled nechybí, jen vidím rozdíl mezi "sportovním autem" a sportovním autem. Americká verze sportovního auta se zpracováním jaké je mi prostě sympatická není ;-) A žádnej ventilek sem netahej... A co to teda máte, když né půjčovnu?? 8-s
Jinak srovnávat Octavii RS a Rocco R není moc mimo, je to na stejném základu Golfa, má to i stejný motor, jen jinak naladěný, je to skoro to samé a nevidím na tom nic špatného!!! -
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 11.04.11 23:30
« Re: Mrtvo
Máme zadokolku i predokolku a pojem zábava je jen zvast. Zábavu za volantem vidi každy jinak. Někoho baví drifty někdo sprinty atd atd. Scirocco r ma vcelku slusny cit i zpětnou vazbu samozřejmě jako u drtivé vetsiny moderních aut je tam cítit elektronika ale znám kary co jsou na to hůř a ne o málo
Srovnat octavii rs a erko či ostatní je docela dost mimo -
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 11.04.11 23:20
« Re: Mrtvo
Půjčovnu nemáme a Já musel reagovat na tu pitomost o přeposilovanem řízení. Z tvých příspěvku vyloženě čiší ze automobilový svět u tebe konci s vrtuli a psát ze je Zetko krám tak to je na Zlaty ventilek 2011.chybi ti nadhled chlape :-(
-
JanPribik 11.04.11 22:09
« Re: Mrtvo
jj, modré... mě tady ty diskuze vždy dostávají... Plně chápu všechny lidi, kteří si kupují Golfy GTI, Scirocca R, Audi TT, Octavii RS a podobné sportovně laděné vozy. Ale nejde je vydávat za sportovní náčiní, ale z mého pohledu jediné rozumně silné motorizace od každého modelu. Kdyby šly motory z těchto aut objednat bez těch pseudosportovně tvrdých podvozků a kolotočářských doplňků, tak bych třeba i o nějakém z nich uvažoval, protože třeba Rocco se mi i docela líbí (kromě bléééé interiéru)...
A ještě poznámka, že předokolka poskytuje jízdní zábavu... Ani Focus RS není tak zábavný jako stejně výkonná zadokolka. Ovšem zadokolka chce více umu a umí být kousavá, resp. člověk jezdící X let s FWD má na limitu špatné reakce s RWD.
Největší rozdíl - možná to je mimo, když tak opravte - jsem zaznamenal při přesednutí z 911 4S do 911 S, tam je vidět a úžasně cítit (ano 911 S má cit v řízení), rozdíl mezi poháněnou i přední nápravu... 911 4S je normální silné auto, 911 S je auto pro řidiče...zábavné a správně ukecané... vyzkoušejte, uvidíte... ovšem tady většina lidí jenom mluví a moc toho nenajezdil, resp. moc aut nevyzkoušeli. Chápu, každý nemá možnost, ale pak bych nepsal o něčem o čem toho moc nevím... -
JanPribik 11.04.11 21:33
« Re: Mrtvo
všechny příspěvky jsem pročetl a musím přidat drobnou poznámečku...
Každý majitel Audi a VW bere za zpětnou vazbu a cit řízení to, jak tuhý odpor volant klade...
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
To není cit v řízení...jen simulace toho jak by to možná mělo vypadat, ale o úrovni gripu od předních kol řízení koncernu VW (až na čestné výjimky typu R8, RS4 a většiny!!! Porschí)
Stejně je to u Scirocca úplně jedno, pouze to je sportovněji vypadající golf... tedy nepraktická verze kvalitního praktického auta....ovšem sportovní geny aby v tom člověk pohledal.
btw asi jsem řídil stejné Rocco R na Jarově... auto nicmoc, ale lepší než si jenom číst noviny, když jsem čekal na přezutí na letňáky >:D -
Thomasino 11.04.11 21:05
« Re: Mrtvo
No konečně sis vzpomněl !! >:D >:D Kdyby jsi totiž řídil Scirocco R a přepnuté na Sport, tak by sis to určitě pamatoval. Těžko by jsi tvrdil, že tvoje 330xd má mnohem více citu v řízení... Ale nám je to jasné, že ses zhlédl v bramborách a objektivitu jsi tak trochu ztratil >:-[] >:D >:D -
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 11.04.11 21:04
« Re: Mrtvo
Tak to jsi udělal největší chybu svyho zivota,pac sis nechal ujít auto s velkým A a charakterem kteremu se naše moderni elektronické povozy ani necuchnou :-) Kdybys dělal tak śpatna rozhodnuti v nasi firmě,na hodinu bych te vyhodil!!!:-)
-
Thomasino 11.04.11 19:32
« Re: Mrtvo
No jenom jestli to nebylo s tím Roccem R stejně jako s těma dvacítkama ! >:D >:D Nesmíš jim všechno věřit... Někdo plete Rocco s R paketem a Rocco R dohromady, ať už záměrně nebo ne. Poznat se to dá lehce podle dvou laufů vzadu po stranách a LED světlů, vpředu... -
Wiii 11.04.11 17:43
« Re: Mrtvo
Thom - na sport jsem nepřepínal... Ale nevim jestli by to byla záchrana... :-! Jinak to bylo každopádně eRko - co já vím, tak 20" kola se ze serie dávají jen na eRko a prodejce na Jarově snad neni taky úplnej blbec aby tvrdil o normálnim Sciroccu že to je eRko ;-) Nebuď "vtipnej" 8-s :no:
Mojito - 350Z je trochu jiná liga, ale stačí že drbu Rocco >:D >:D Ne sranda, jen bych si 350Z nikdy nekoupil - dokonce jsem měl nabídky na výměnu 320si za 350Z - ani omylem!!! :-!
WL - takový skutečný cit v řízení už nikdy nebude, žijme s tím co je a neohlížejme se ;-)
Pro mě je rocco praktický až až,nejsem zahrádkář :-)
Mazda MX 5 je skvělá,bohužel ne na delší cestování a malý kufr občas potřebuju,problém je,že se mi auto taky musí líbit a MX 5 moc krásy nepobrala...
350 Z je lepší než 370 Z,ale když jsem kecal s našimi zákazníky,NIKDO si na kvalitu a dynamiku nestěžoval,naopak zetko stavěli na (v zábavnosti NAD) úroveň Boxstera a věř,že to povětšinou byli lidi,co už něco projeli.Kvalitu jízdy přirovnávali k motokáře,což beru za kompliment a souhlasím s tím.
Má JEDNU chybu a tou je hmotnost,toť vše.4 si zetko do měsíce pořídili.
Tvé názory nejsou kontroverzní,jen se nemůžeš dostat k takovým informacím,ale to ti nezazlívám a označení krám mi nevadí.Raději bychom prodali obě rocca než se zbavili zetka,kdo zná,ten chápe ;-)