BMW 320si (Wii-Jay)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 03.01.10 15:24
« Re: Včerejší sraz na Džbánu
Y- A kord u Zipa, tam je pohoda největší >:D je tam i taková solidnější náves, kam se vejde pár autí na zaparkování, já to mám domů cca 800 m takže bych ti v noci asi společnost nedělal >:D svihnem tam fočus, potom maso ... ať méme co zvracet... >:D a bude nám hej... 8-s :-! >:D -
"-- skrytý --" 03.01.10 15:07
Y- Ehm, asi tak nějak.. >:D pokud jí miluješ, není co řešit ... >:D :-! vůbec to nezní vznešeně ... >:D už aby bylo jaro,pořádně se střískáme u Zipa na zahradě ... >:D :-! >:-[]
Vampix- podle mě patřil k týpkovy s Lexusem... nevzpomenu si teď na nick... -
ypsilon 03.01.10 15:00
oliii-o penize az tak nejde,hold bych prodal auto a koupil si nakyho starsiho dieslovyho kombicka,spis jde o tu obrovskou zodpovednost,na kterou jeste rozhodne nejsem pripravenej..jo ty prsa jsou dobry >:D hele ja studuju vysokou skolu mezinarodnich vztahu a verejne spravy obor: mezinarodni vztahy a diplomacie..vim,zni to vznesene,ale opravdu neni ;-) -
ypsilon 03.01.10 14:09
oliii-jj,to rikal..je mi to jasny ;-) no hele dopadlo to dobre >:-[] no to mi povidej,rano se koukala do zrcadla a rika "Nemam nak vetsi prsa?" a ja rikam,"No taky jsem si rikal,nejses tehotna?",on jen "No to snad ne?!" >:D tak snad ne,bo nejsem jeste natolik dospelej,abych mohl vychovavat dite..sice se na tzo tesim,ale prece jenom jeste nenastal ten spravnej cas..
vampix-to byl nakej edgaruv kamos,bohuzel jsem neudrzel jeho jmeno a byla to 330xd... -
Vampix(Diesel Power) 03.01.10 14:00
zdar teplometi
Tak jsem koukal na ty vaše fotky ze srazu, pěkna hromadka se Vás tam sjela. Kdyby ta Praha nebyla v takove p.r.deli republiky :-D....
Jinak co to byl za konkurent Wii-jayovi s tou druhou teplometsky bílou trojkou? -
"-- skrytý --" 03.01.10 13:59